Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Jake
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Sasha
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Katrina
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Edgar
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Marcus
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Renata
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 
Taliia
The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba13The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba14The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

The big bang ~BigBaloo~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Empty Sv: The big bang ~BigBaloo~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 20:59

Han smilede venligt tilbage.
''det kan da være noget om, jeg har aldrig været den *perfekte* rejsefælle, men jeg vil altid være det perfekte våben, den perfekte beskytter, fordi jeg giver ikke fem flade øre for mit liv, det eneste mening med mit liv er og tjene min Mistress, men jeg gør mit bedste for og finde mening med livet, når man lever som jeg, og du, jamen så mister man meningen med livet, og jeg ved ikke om du har fundet din mening, jeg leder dog stadig på en måde efter min, udover min Mistress så har jeg nogle få venner, tror jeg nok, men jeg ved ikke, måske ender jeg mit eget liv en dag, måske ikke, jeg ved det ikke endnu'' han lød venlig og varm i stemmen, dog tom, han skævede venligt til Caroline og smilede mildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Empty Sv: The big bang ~BigBaloo~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:28

Caroline tog en dyb indånding.
"Jeg har været tæt på at tage mit liv, flere gange overvejet det.. Tankerne, sorgen, følelserne, alt som bare bragte smerte skubbede mig nærmere på. Men så mødte jeg en som gav mig 100% mening i livet, og selvom jeg ikke ved hvor jeg står med ham ligenu. Så er det stadigvæk den eneste grund, samt har jeg også nogle gode venner. Og du må ikke give op, please for guds skyld du må ikke give op.. Der er noget som kan få dig til at føle dig helt speciel, levende.. Måske lyder jeg skør, men det sandt. Du har bare ikke fundet den person endnu, og måske hjælper din Mistress lidt. Men ikke giv op." ORdene fløj ud af hende som var hun en åbenbog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Empty Sv: The big bang ~BigBaloo~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:37

Han sad roligt så ind i ilden og svarede så roligt.
''jeg har dræbt så mange, de her hænder har taget så mange liv, og jeg angre kun et liv.. der var engang en da kunne få mig til og føle mig menneskelig, en da fik mine følelser frem i mig, fik min glæde frem i mig, fik mig til og ville leve livet, gjorde alt godt for mig, jeg havde engang en kvinde jeg elskede og jeg mistede hende..'' han blinkede lidt og en tåre gled ned af han's kind og han sagde ''jeg slog hende ihjel.. hun bar en anden's barn, da hun fødte, slog jeg hende og barnet ihjel.. hver dag tænker jeg at jeg skal dø.. og jeg vil byde døden velkommen.. måske ikke længere.. jeg tror bare næppe jeg finder nogen da fylder mig som hun gjorde.. ja min Mistress hjælper mig lidt, jeg ved bare ikke længere hvor jeg har mig selv, jeg kan dræbe alt, men jeg kan aldrig dræbe mine følelser, uden og dræbe mig selv, så jeg vil ikke give op, men den dag jeg nok fornemmer det bliver sidste kamp, så vil jeg byde døden velkommen, som en kær gammel ven fra fængslet af'' han lød stille, meget, meget stille, imens små tåre løb ned af han's kinder ved det smerte fulde minde, imens han stirrede ind i ilden ''jeg dræbte min familie, min mor, min far, min lille søster, min lille bror, dem alle sammen, fordi jeg gik amok.. de ville stoppe mig, og det er det eneste jeg husker om min familie. så derfor meldte jeg mig i hæren, for ikke at være alene, men jeg blev alene, ikke længere, da jeg har min mistress, men de ar vil altid være på min sjæl.. og min krop'' han tog sin bluse af for at understrege hvad han mente, man kunne se nogle militær tattoveringer, fængsel's tattoveringer, og ar, ar, flere ar, oven på ar, nye som gamle, nogle bitte små som glas stykker, andre store og lange som enorme klør, knive, og andre ting, han's hals er dækket af ar, han's skuldre, bryst, mave arme, hænder, håndled, da er ar over alt, han så stille ind i ilden ''smerte hjælper mig med og huske hvem jeg er, hvad jeg har gjort, hvad jeg er skabt og hvad jeg er skabt til, men min Mistress og nogle få andre, har fået mig til og indse, at jeg bare er den jeg er, men ikke at det er en skidt ting'' han blev så stille imens han så ind i bålet, i et forsøg på at falde til ro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The big bang ~BigBaloo~ - Page 2 Empty Sv: The big bang ~BigBaloo~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum