Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what are you doing, need help? ( Kalinna ) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Lori
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Lenore
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Celenia
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Genevira
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Renata
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Jake
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Elizabeth
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Madelena Gray
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 
Katrina
what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba13what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba14what are you doing, need help? ( Kalinna ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

what are you doing, need help? ( Kalinna )

Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 16:55

vejr: sky fri, fuld måne.
omgivelser: boder, butikker, væsner, den slags.
tid: midt om natten.

Han kom roligt gående ned af bazaaren, iført en ærmeløs Tshirt med ordet Pit Fighter på ryggen, og neden under BlackZone Prison, ørken camo bukser, et par læder handsker med metal på knoerne, og tunge kamp støvler, imens han nød måneskinnet, og roligt så sig omkring efter noget at købe og spise, han gik over til en kvinde da solgte kød, og så lidt på kødet, forhandlede lidt om det, han fik det så til en rimelig pris, ikke den pris han ville have, men dog en god pris, han tog imod kødet og nikkede til tak, sagde dog intet, han gik så roligt afsted imod en gyde, for at finde en hurtig vej over til det sted han boede på besøg i dette ørken landskab, han var der efter at have klaret et job, ikke et lovligt job, men han blev betalt godt, så han gik muntert afsted, da han så en ukendt kvinde blive omringet af 3 dæmoner, da han kunne dufte det på dem, de så ikke ud til og ville hende noget godt, så han lagde kødet på en skralde spand, og trampede der over, uden og sige noget, sparkede han benene væk under den ene af dem, og hamrede en anden en direkte på trynen så den knækkede, og hamrede en flad hånd for efter at sparke den tredje i skridtet, han greb fat om den første som var på vej op, og løftede ham op for at smide ham tværs gennem gyden, han sparkede den anden i ansigtet og hamrede sin store næve ned i skalden på den tredje igen, de så lidt på ham og vendte sig om og løb, han ville ikke jage for og dræbe denne gang, så vendte sig om imod kvinden og nikkede høfligt ''er de okay?'' han lød bekymret og venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 17:32

En ung kvinde så rundt omkring for at finde en vej ud af det nye problem hun lige havde fået, lige foran hende så hun en mand med meget kort hår og som holdte en kniv i hænderne, bag hende stod der en anden mand med en bur som var klar til at blive afskydt, og til den ende side stod der også en mand men han havde ikke noget våben, kvinden hed Kalinna og tilhører Zann for livet det var hans skyld at hun stadig lever, også selv om at andre helst ville se hende død, fordi de synes ikke at man skal få et nyt liv, når man er død er man død og at man ikke bare kan få livet igen, men sådan levede Kalinna, hun var engang en engel som kom tilbage til livet for at være Zann slave, det var meningen at hun skulle lille i et gravkarmmet tæt på Zann hjem, men sådan skulle det ikke gå for den unge kvinde, hun var i hørt et par lyseblå bukser som sad tæt ind til hende lår, på hendes overkrop havde hun en bluse i sort uden ærmer, hendes lande lyse hår med en lille stripe sort beværer sig fra side til side, hun var klar ti lat slås, hvis det ikke var får en mand som lige havde slået dem alle sammen ud, hun så vredt på ham med sine røde øjne, "Hvad fanden biler du dig ind" hun var sur på denne mand hun tog sine knive som lå lige foran hende og satte den på palds ved hendes ende lår, hun så igen op på ham med hænderne i hofften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 17:43

Han stod roligt og brummede muntert imens han lagde armene over hinanden ''jeg ville hjælpe, da jeg tænkte du kunne bruge hjælp, dog ved jeg ikke grunden til hvad der skete, og du virker vred, så jeg agter ikke og spørge, men du så nu ud til at kunne have brugt min hjælp hehe'' han grinte muntert imens han så ned på kvinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 17:50

Kalinna viste ikke hvorfor han grinede, hun så bare vredt på ham og sagde med en kold stemme, "Hvis du viste hvem jeg er ville du nok også dræbe mig" hun gik hen til bænk og satte sin ned, hun lade arme over hinanden og så vredt ned i morgen og sagde så igen, "Hvis du virkelig ville vide hvem jeg er så sæt dig ned og hør efter, hvis ikke så ville jeg bede dig om at gå inden der kommer nogen efter dig" Hun viste at hvis han blev ville der komme nogen efter ham fordi han ved hvordan hun ser ud, det var det værste for hende, hun kunen ikke snakke med nogen før de blev dræbt fordi nogen iditoer var ude efetr hende og ville gøre alt for at finde hende, de folk var ligeglade om hvor mange det ville død, Kalinna skulle bare væk fra denne verden og det kunne ikke gå før langsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 18:09

Han stod bare roligt og smilede, han nikkede så venligt og svarede ''tja jeg kender dig ikke, men det altid rart og møde nye folk, selv om du ikke virker glad for situationen'' han smilede igen og gik over for at sætte sig ned, han så derved afventende på kvinden, imens han ventede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 8:44

"Hmm okay hvor skal mon starte, mit navn er Kalinna jeg var en gang en uskyld engel tøs som ikke kunne forsvare sig selv, jeg blev taget til fande af en sjældæmon som tog min sjæl og gav mig en nu, nu ander jeg ikke hvilken reca jeg er , men jeg er vist stadig en engel bare ikke uskyldig nok mere skyldig, Hmm hvad er der mere" hun stoppede med at snakke da han satte sin ned, var der virkelig ikke mere at fortælle, nej det var der vist ikke, han skulle heller ikke vide alt om hende, og slet ikke til sin mester, han var ikke noget man skulle tale for højt om, hvis han havde nogen spørgsmål kunne han bare stille hende dem, og det håbede hun at han vise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 15:24

Han nikkede roligt da hun snakkede, han overvejede hvad hun sagde og svarede så vel som spurgte ''jeg hedder Kuuma, jeg er en shapeshifter, og alle burde forsvare sig selv i denne sindsyge verden, men hvad kan man gøre? tjoh jeg er næsten lige kommet ud af fængsel, og tja nu leder jeg bare efter nyt'' han trak på skuldrenede og så på hende og spurgte roligt ''hvorfor tage din sjæl? og hvorfor ikke uskyldig? alle er uskyldige et eller andet sted'' han brummede muntert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 23:48

Kalinna lyttede til hvad denne mand sagde som hed Kuuma, og at han var Shapeshifter, "dov Kuuma, men undskyld jeg siger det jeg vil heller i fængsel ind at være hos min mester" Hun længede sig tilbage og så op i himel som var stjerneklart, hun blev ved med at hører hvad han sagde, vile han virkelig hører hvem denne mester var og hvorfor hun havde fået taget sin sjæl og hvorfor hun ikke er uskyldig mere, tænk ham virkelig ville vide det, "Jo ser du Kuuma, min sjæl skulle bruges til min mester mester, svært at forklar, når men den gang jeg var en engel, en lys engel, gjord jeg ikke nogen ondt jeg hjalp alt og alle, og denne mand jeg hjalp med at komme til magten, viste så at beholde mig så han kunne vise mig frem til alle de væser han kunne dræbe med en finger, det er min skyld ingen kan leve i siker hed" Hun sagde ikke si mester's navn for hun synes han ikke skulle vide hvem han var, Selv om hun gerne ville snakke med nogen om det ville hun ikke sviget sin mester, han var hendes numemr et og hun vil aldtig stå bag hans rygt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Søn 23 Jun 2013 - 12:30

Han sad roligt og lyttede til hende, han så roligt på hende ''davs du hehe, ikke i BlackZone Prison tror jeg nok, hehe'' han grinte roligt, ikke for og lyde ond, men for og lette den stemning da var kommet, han så dog roligt på hende da hun svarede og han nikkede roligt og svarede ''tja skal det vel osse være plads til, og nogle ting er vel svære og forklare, når man lever i BlackZone Prison, hvor tortur, mord, voldtægt, alt den slags er dagligt, hvor de få kvinder der inde, søger beskyttelse så vel som de svage mænd søger hos de stærkere, og når man så tror at man er i sikkerhed, så vågner man op med en kniv for halsen, hehe, og tja jeg lever da i rimelig sikkerhed, så jeg føler mig ikke særlig truet af denne mester, og tja at vise dig frem, så er man bare svag hehe'' han grinte roligt og muntert imens han så op på natte himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 12:37

Kalinna viste at manden ikke ville forstå dette hun havde sgat, forstod han ikke at det hun havde været i gennem var ladt onder end det han selv havde været i gennem, hun så på ham og sagde med en rolig og kold stemme, "Prøv at hør Kuuma, jeg vil heller være i dine fodspor end mine egen, du har ikke fået taget din sjæl ud og har fået en anden igen, du kender vist ikke til smerte her i livet" hun raste sig op og gik lidt frem og tilbage på gåden, hvad skulle hun nu lave, kedet sig ihjel når nej det kunne hun ikke, han så på ham og sagde med en kold stemme, "Kuuma du kender vil ikke en vis pige ved navn Killia?" måske kendte han hende, og hvis han gjord ville han nok møde den smerte hun havde fået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:27

Han sad roligt, og så på hende, han vidste ikke hva da gik igennem hovedet på hende, han vidste dog selv hvad han havde oplevet i fængslet, og han nikkede bare til hende og svarede da han hørte hende.
''jeg lytter, men du vil ikke være i mine fodspor, jeg har ikke fået taget min sjæl ud, jeg har fået den voldtaget, mishandlet, slået, sparket, bidt, spyttet på, den sjæl jeg havde, kan man ikke kalde en sjæl, de sørgelige rester af det jeg engang kunne kalde min sjæl, er ikke andet end død spirit, og jo jeg kender til smerte, jeg kender til smerten når man får syet røvhullet sammen efter et voldtægt, jeg kender til smerten ved at slås for sit liv hvert eneste sekund, uden chance for en pause, jeg kender til smerten at blive holdt nede i mudder imens man sparker til en, bider, river, i en, de smider rundt med en, jeg kender til den smerte, at se den man elsker, blive voldtaget, mishandlet, og dræbt, jeg kender til smerten at se sin lille datter blive voldtaget af en da lovede og beskytte en's datter, jeg kender til smerten at begrave sin lille pige, far's lille pige, så vov IKKE og fortæl mig at jeg ikke kender til smerte''
han lød ikke vred, men han var ikke typen man virkelig skulle lægge sig ud med når han var som han var nu, og selv Kalinna burde tænke over en gang eller to, han så hende dog rejse sig op, for at gå frem og tilbage, hun kedet sig nok, men han holdt bare øje med hende, han lyttede til hende og svarede mistroisk.
''ja, det min mistress som jeg tjener, hvorfor?''
han var ærlig, dog mistroisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 0:05

Kalinna smilede sådan kærligt til ham uden rigtig at vise følelser for ham, hun lyttede meget til det han havde sgat og hun kunne stadig ikke forstå at han sagde at han havde den samme smarte, hun så væk og åbnede munden, "Kuuma det lyder som den sjæl jeg har nu, kuuma denne sjæl har levet af sådan en behandling og jeg mærker den som det var min egen behandling, og jeg vil gerne af med dem, men det er den eneste grund til at stadig der til, og Kuuma jeg har selv set det samme for dig, min bedsteveninde da jeg havde sådan en for mange år tilbage, blive voldtaget af den samme mand som gjord det imod mig, da det var min tur kæmpede jeg imod og slår ham ihjel, jeg begravede min veninde på kirkegården hvor jeg hører til mig, jeg kunne ikke engang sige hendes navn, og jeg har helt glemt hende, jeg ved ikke engang hvordan hun ser ud, jeg mistede min bror fordi jeg hjalp den forkerte person, jeg vente hende verden ryggen, jeg vente min egen familie ryggen, selv om jeg ikke kendte dem på det tidspung, Kuuma jeg kender ikke engang med min egen barndom, jeg har altid sagt til mig selv at det var gud dom havde sendt mig til jorden for at passe på dem, men jeg vente ham ryggen, jeg vente GUD RYGGEN!" det sidste råbt hun næsten og man kunne se hendes øjne så småt blev lidt røde, hun havde stillede sig op imens hun havde snakket hun så vredt på Kuuma og vil ikke være mere om hams fortid hun vil ikke engang tale om sin egen, hun vil hjem til sin Herre og sove, det eneste sted hun kunne være trygt, det eneste sted hun var i sikkerhed for denne verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 10:01

Han bemærkede hende's kærlige smil, dog uden rigtig følelser, ting han havde lært og lægge mærke til, og han sad stille og så på hende, da hun kiggede væk og svarede ham, han lyttede fuldt ud til hende for at tænkte lidt hvad hun havde sagt og han svarede roligt.
''tja for mig lyder det som om vi har samme smerte, men det kan ikke diskuteres for smerte kan ikke måles ud i situationer, jeg kan blot antage vi har den samme smerte, på en måde, dog hver for sig, og da er sku ikke en gud i denne forbandede verden''
han lød alvorlig, helt uberørt af hende's råben, og hende's øjne som så vredt på ham, han lod sig slet ikke mærke med det, han så hende bare ind i øjnene med øjne da viste forstålelse så vel som venlighed, dog mistroisk, men han sagde stille.
''hvorfor spørg du ind til om jeg kender til min Mistress Killia?''
han lød alvorlig imens han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 12:04

Hun så hvordan han kiggede på hende, hvordan kunne sige han sige at de havde den samme smarte, hvorfor forstod han det ikke, hun havde vent hende verden ryggen fordi hun hjalp den forkerte, hun hørte hvad han sagde om gud, og nu havde hun fået nok, hun vente hovedet imod ham men en dejlig halv stor kniv i hånden´, hun havde det på siden så det var klart til at hugge hans hals over, hvis han gjord noget forkert, "Hold din store kæft, du er ikke min Herre" Hun var vred meget vred meget vred, og hun viste godt han var to gange højere og tunger end hende selv, men Kalinna var ikke længer en god engel, hun viste ikke hvad hun var men det var meget stærkere end hendes gamle race, hun tog kniven væk og lade hovedet på skrå og sagde med en glad stemme, "Fordi VORES herre savner sit legetøj" hun sagde 'vores' meget hårdt så han nok kunne hører at det også var Killia's herre Kalinna havde, hun gik to skrigt væk fra ham og smilede stadig og ventede på at han skulle svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 12:34

Han så roligt på hende, imens han kunne fornemme hende's vrede, men han tog den dog med ro, da hun havde vendt ham ryggen, og han fornememde hun havde fået nok, han ikke så meget som blinkede da hun vendte hovedet imod ham med den halv store kniv i hånden, han smilede bare venligt til hende, han var ikke bange, fordi han's våben brødre ville hævne ham, men han så hende bare dybt i øjnene og svarede hende roligt.
''jeg er ikke din herre, jeg er ikke nogen's herre, men jeg er Killia's slave, ligesom alle mine våben brødre, alle 5000 hårdet soldater, klar til og lyde Killia, vores Mistress''
han så hun var vred, men det rørte ham ikke, slog hun ham ihjel, ville han's våben brødre slå hende ihjel, men han vidste hun var en farlig modstander, men han var ikke selv grøn ligefrem, han hørte hende's glade stemme, han så på hende med et blik da sagde hun skulle tænke sig om en ekstre gang inden hun kaldte Killia for legetøj og han sagde blidt.
''så skal han fordi mig og mine folk først, og vi dør gerne i forsøget, vi er alle parate til og dø, vi er en enhed, en hær, en familie, og Killia er vores mistress, skal vi dø i forsøget på hende's sikkerhed, så gør vi det, eller vil din Herre, være skyld i, at mine drenge tager en dejlig snak med Eliza, den Eliza som din herre køter elsker så højt, fordi mine drenge har hende i et sødt lille lager, hvor de kan have det sjovt i rigtig.. rigtig.. lang tid, så siger du så? og hvem ved, da altid nogen man kan jagte, og mine brødre er klar på jagt, så som jeg sagde til Eliza, at hvis Zann ikke gør Killia fri, jamen så er det en krig's erklæring, og vi er parat til og udgyde blod, så hvis Zann vil være skyld i Eliza's død, eller bare.. mishandling, som måske sker alligevel, hvis Kukiu eller Zann rør Killia igen, jamen, så bliver det rigtig grimt, og tro mig, mine drenge elsker og lege.. du kan osse angribe mig nu, men så går det osse udover Eliza, og så får Kukiu at vide hvis skyld det er, hmm? så jeg syntes bare du skulle tænke dig rigtig godt om ikke?''
ved de sidste ord, trådte omkring 20 folk frem, alle sammen bevæbnet, imens de var klædt i sorte masker, sort tøj, sorte læder handsker, bevæbnet med hånd pistoler, skarp ladt med sølv patroner, og Kuuma stod roligt og så på Kilinna og sagde roligt.
''jeg har ikke lyst til og gå i krig, men hvis DU, eller ZANN eller KUKIU rør Killia igen, så blir mig og mine brødre rigtig vrede, ikke sandt drenge?''
da kom truende knurren fra de forskelige mænd, og Kuuma så stille på Kalinna og sagde så bare venligt.
''jeg ved ikke hvor mange da skal dø, men er du villig til at Eliza skal dø, over din dumhed? fordi du angreb os? er du villig til at Kukiu skal vide hvis skyld det var, at Eliza døde, eller hvis vi føler os venlige, kun blev mishandlet MEGET grimt, som Kukiu har mishandlet vores Mistress, og meget.. meget.. mere til, okay?''
han lød alvorlig, imens han stod med en walkie talkie, som han havde fundet frem fra sine bukser, og så på Kalinna, og sagde.
''valget er dit''
han så hende dybt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Søn 4 Aug 2013 - 16:06

//dette emne har jeg valgt at stoppe med at svare på så vise årsager//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Gæst Søn 4 Aug 2013 - 17:57

// det er okay Kali. men vil gerne have du skriver de grunde i PM. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what are you doing, need help? ( Kalinna ) Empty Sv: what are you doing, need help? ( Kalinna )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum