Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
» Nella's fraværs side
Today at 15:30 by Nella

» Believe - Ethan
Yesterday at 23:27 by Ethan

» I could use some time off (Razor)
Yesterday at 22:32 by Razor

» Et meget koldt møde - Quinn
Yesterday at 21:34 by Kira

» Fleeing from hunters - Ethan
Yesterday at 21:18 by Kira

» Please dont hurt me ~ Sirtimm
Yesterday at 2:45 by SIRTIMM

» Why did you do it I rather would die than being creature of night- fortids emme (Tenebrous)
Ons 21 jun - 23:01 by Meredith

» Dungeons and deadly parties (Luce)
Ons 21 jun - 19:09 by Tenebrous

» Of all the places! (Lori)
Ons 21 jun - 15:08 by Lori

Top posting users this month
Razor

Selene

Kira

Rex

Reign

Angelica

Aaron

Miss Smith

Sean

Isabelle

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148651 indlæg in 7600 subjects

shadow meeting //Jack//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

shadow meeting //Jack//

Indlæg by Gæst on Ons 26 jun - 0:29

Sted: Doomsville City:: Doomsville Rotten Root District:: Gågaderne.
Omgivelser: Nogen få væsner.
Tid: Aften/Nat.
Vejr: Det er halv koldt og himlen er dejlig mørkeblå og stjernerne lyser på.

Natten var ung og nogen få fulde folk gik rundt iblandt Vaas en und vampyr som leder efter sin bror, han gik længer ned af gyden og stopppede op fra at finde et sted at sidde, hans hætte var truket op over hans hoved så man ikke kunne se hans ansigt, han havde alle sine knive på sig ud over hans sværd og bue som stadig lå der hjemme.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: shadow meeting //Jack//

Indlæg by Gæst on Fre 28 jun - 2:06

den evigt flygtige Jack White kom fjedrene ned af en gade men blev afskåret af en guardian. Tre mere var på vej "virkelig, det er da ikke fair ods" han trak sine pistoler og skød tre af dem i enten armen eller benet så de faldt til jorden " det var synd du trak det korte strå" han trådte helt hen til ham og hviskede "din kone og døtre vil give en god pris" han skød tre skud i hans mave hvor efter manden kollapsede på stedet, hvor efter han gik hen til de andre guardians "undskyld gutter men... ingen vidner" han snuppede en benzin tank og hældte det ud over dem hvor efter han tændte en tændstik "i er fyrede" han smed tændstikken ned på dem og de skreg i smerte. hans øjne gav genskind af ilden og han elskede det. han fortsatte ned af vejen og ind i en lille gyde hvor en mand stod lidt i vejen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 28 jun - 21:51

Vaas kunne hurtig lugte en dæmon i nærheden, han tog sine hænder ned til sir lår og tog to knive på, en til hver hånd, han vente sig imod lugten og så en lidt kedelig mand, stå og lave et bål med levende folk, Vaas vente sig væk og gik lidt vider,han så ingen grund til at være her i aften, han kastede den færdige røget smøg og tog en ny op til sin mund, mest fordi så havde han noget ild, hvis nu noget ville gå galt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 18 jul - 1:35

Jack så en mand på vej væk, han så ham smide en cigaret på jorden. Jack satte farten op og halede ind på ham "har du tid til at give lidt ild til en fremmed i nød" han tog en cigar fra sin inderlomme og satte den i mundvigen "åh min fejl jeg havde noget selv" han tog en brændende finger fra en af de guardians der havde fulgt efter ham, han puffede et par gange før han smed fingeren og gik op på siden af manden "det er nogle fine knive du har dig der, sig mig er de til nærkamp eller kaster du med dem" han kiggede nærmere på den "nå snigmorder går du altid rundt med dårligt udstyr på dig eller føler du dig bare våget i aften" Jack mærkede en fjentlighed og meget nysgærrighed over den fremmede "her er mit kort" han gav ham et joker kort med navnet Jack white på og på bagsiden en liste over alle de forretninger han lavede, alt lige fra kidnapning til våben salg "kan du se min point, jeg leder efter nye kunder og hvis du bliver ved med at rende rundt med de smøre knive du har der ender du i en kiste hurtigere en du kan sige 'Jack havde ret'" han så lidt på manden der stod foran ham "jeg kan se du tvivler men måske kan jeg ændre på det" Jack lagde sin hånd om bag på sin ryg og trak en kniv med to klinger der løb ved siden af hinanden " det her er det drengene kalder en snake fang, den har to skarpe klinger på hver side et fast greb og har et hylster til at sende gift ud i klingerne med, den er ikke rigtig min smag så her" han kastede kniven til manden over for ham "så hvad siger du partnere" han rakte en hånd frem i håb om at få en ny buisness partner.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 1 aug - 23:56

Vaas kunne dufte en dæmon komme hen imod ham, han tg hurtig en smøg frem og tændte enden manden var kommet hen til ham, Vaas rullede bare med øjne og smilede ondt, "Jeg h mere end nom ild min gode Hr." vaas gik være men så lige hurtid manden tage en finder op som han tændte sin smøg med, så kunne denne dæmon altså nogt uden hjælp fra en vampyr, Vaas gik hurtig vider han havde ikke lige frem lyst til at snakke med dæmoner og slet ikke i aften, han havde noget andet at tænkte på så ha hvade slet ikke tid til at hygge snakke, dov stoppde han op og havde sat en lille kniv foran mandes hals så men næsten rørte hans hud, "Du kender ikke til mi e våben og lad det være et held for dig dæmon og lad mig så være" Vaas vente ryggen til og gil vider hvorfor kunne denne mand ikke bare lade ham være, hvorfor blem han ved med at gå efter ham, han kunne hører ham igen snakke *Stopper han aldrig* noget tid efter hørte han noget blev kastede efter ham, han vente hovedet til det hurtiger end man kunne sige bøh, i hans ende hånd havde han et langt sværd som slå imod de knive som blev kastede hen til ham, hans eget sværd gik ligd igennem dem med lethed som om de to knive var vand, i hans anden hånd havde han stadig den lillekniv som var klar til at blive kastede imos dæmon, "Som sagt du kender ikk til mine svåben" han vente ryggen igen og sagde efter manden, "Hvis du vil være min partner skal du viste mig modstan rigtig modstan"

//Dette sværd som bliver beskrivet kan du se under min profil//

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics