Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1163

Årstid | Vinter

Måned | Januar

Latest topics
Top posting users this month
Fenrer
 
Larlii
 
Melisandre
 
Lith’rra
 
Sean
 
Allistor
 
Vetis
 
Alane
 
Lori
 
Althorn
 

Statistics
Der er i alt 300 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er daniellee

Vores brugere har i alt skrevet 156680 indlæg in 8139 subjects

This is important for you! //Varulve//

Go down

This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Sajro on Søn 30 jun - 0:01

OOC:
Hvis i ved i ikke kan svare længe så skriv det lige i jeres svar, eller bare som en besked, at vi må springe jer over. Når i gerne vil med igen smider i bare en besked igen, og så får i lov så snart det når tilbage til der det normalt ville være din tur.

Hvis i ikke forstår så spørg. ^^

Men det jeg mener er:

Spring mig over skrev:bla blaa bla emne snak bla bla emne emne emne bla bla bla
//Kan ikke svare længe så spring mig over//

Genoptager skrev://Vil med i emnet igen//

Hver qoute dækker for et helt svar selvfølgelig. ^^

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
05:00
The Oasisen sø en række palmer der giver god skyggeEt par bukser og en åben skjorteDet er ved at blive lyst, høj sol.


Det var ved at lysne og man kunne se ilden var ved at starte endnu engang i den store ørken, men den oase de nu engang vaar i lagde ikke langt fra slutningen af ørkenen, eller var det måske egentligt starten af den de kunne se? Han havde samlet folk og kaldt dem til i en uge, han havde selv været her hele tiden.

''Det er godt at se jer der har valgt at dukke op.''

Historien bag hvordan han havde fået rollen som leder for en hel raace var nok sær for mange. Der var sikkert også flere til stede som ikke ville være enig i at han ville egne sig som leder, og han havde derfor tænkt sig at starte ud på den måde. Haan rejste sig op og kiggede ud over dem.

''Denne tid er hård, den er svær og racer begynder at stimle sammen og kigge på de andre som modstandere. Vi er nød til at stå sammen istedet for at kæmpe indvbyrdes.''

Han vidste ikke hvad han skulle forvnete fra folk fra dem nu, måske de gik amok og ville alle dræbe ham. Han vidste ikke om de ville gå med til at se ham som leder. Han kiggede på dem roligt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

avatar
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6324
Reputation : 8
Bosted : ...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Rowan on Søn 7 jul - 0:13

Det var et under, at Rowan havde besluttet sig for at tage afsted denne morgen. Da han først havde ladet beskeden ramme sine ører, havde han ignoreret den. Han havde absolut ingen interesse i at møde sine med-varulve. I hans optik var det ikke just et folk, han ønskede at kæmpe for. I sidste ende var det jo en varulv, der havde forbandet Rowan selv til et liv som et "vilddyr". Alligevel havde han dog sat et kryds i sin kalender, og var tidligt denne morgen mødt op, for at møde deres såkaldte "leder". 
Sargonis, havde han ladet sig fortælle at varulven var kaldt. Rowan betragtede ham med et mistroisk blik. Selv stod han blandt sine artsfælder, dog uden at føle at han på nogen måde passede ind; én ting havde han dog til fælles med mange af dem, der stod omkring ham: de var her for at høre Sargonis an. Hvorfor havde han kaldt dem sammen? 
Da lederen høfligt hilste på dem, dannede Rowan sig et overblik; der var flere end han havde regnet med, men færre end håbet. Blikket blev atter vendt mod Lederen.
'Denne tid er hård, den er svær og racer begynder at stimle sammen og kigge på de andre som modstandere.' Sagde Lederen. Rowan kunne kun nikke genkendede til dette - han havde ærligt talt selv bemærket, hvordan især dæmoner syntes at se varulvene som en torn i øjet. 'Vi er nød til at stå sammen istedet for at kæmpe indvbyrdes.' afsluttede Lederen. Rowan nikkede igen. Det var vel logisk nok; men hvad mente han med at stå sammen?
"Vil du da starte en krig?" spurgte han pludselig, overrasket over at ordene havde forladt hans læber med så lidt omtanke. "Nuvel at vi står sammen, men hvis der er flere racer imod os, hvordan har vi så en chance?"  

_________________
avatar
Rowan

Antal indlæg : 1086
Reputation : 31
Bosted : Et værelse på 1. sal i Angerforge.
Evner/magibøger :

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Gæst on Tirs 9 jul - 20:38

ulv: http://2.bp.blogspot.com/_IaTUz4pViEY/SzEdDUm9uYI/AAAAAAAABAc/lsEVgzKyFQo/s400/wolves5.jpg

Kukiu er en ung varulv som ikke har været det mere end nogen få år, lige da han blev forvandlede viste han intet som at han var en slags slave for en varulv som var deres leder, Kukiu havde ikke rigtig taget sig af at hans liv lå i at være en hjælper få deres leder hvis han eller hun havde brug for det, hav var i sin dejlige brude ulv, han havde ikke rigtig forstået det for nogen uger tilbage var hans ulv en lille stort ulv som ikke var særlig stærk, nu var han en kæmpe ulv som er brun og er langt stærkere end den gamle.

Kukiu ledte efter den leder som alle næsten snakkede om, Kukiu var ikke så glad for at være en soldat for andre end Zann hans mester som havde taget sig af den svage ulv da han var mindre, ingen kunne tage hans troskab fra denne sjældæmon og slet ikke denne nye leder, Kukiu satte sig i løb og stoppede op da han så en mand stå og snakke, han så en anden som også var varulv, Kukiu gik stille hen til dem og var klar hvis der skulle ske noget.

Kukiu så oppe på manden som snakkede først var det virkelig ham som var deres leder, nogne gange var Kukiu glad for sin evne at han kunne snakke med andre igennem sine tanker, så han ikke skulle forvandle sig helt tiden for at snakke med andre, han så med sine gule øjne på dem og sendte en tanke til manden som snakkede, *Hvis i starter en krig imod en maase race siger jeg bare at jeg ikke kommer i nærheden af dæmoner* Kukiu var ligeglad han er sam han er og ingen skulle lave om på ham, hvis de virkelig havde tænk sig at starte en krig imod de andre race ville han stå med sin mester og ikke med sine egen, ikke før de havde givet ham en god grund til at holde med ulvende.


//Undskyld hvis der er stavefejl, er lidt ordblind//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Sajro on Tirs 9 jul - 21:36

//Kukiu bare så du ved det, jeg svarer ikke på det du ''siger'' da sajro ikke kan høre dig. ^^ Han er immun overfor mentale evner og det inkluderer også at høre folk tale med sindet. ^^ //

Han kiggede på den ene mand der havde valgt at sige noget. Han forstod godt hvorfor han spurgte om det han gjorde, og han kunne gladeligt svare nej til at han ikke ville starte en krig. Det ville være dumt, de var en af de racer der var mindst reprensenteret i området så de ville helt sikkert tabe. De andre racer var også etablerede meget bedre indbyrdes end de var.

''Starte en krig? Nej det er ikke det jeg mener, men vi må alle kunne se at vi vil være langt stærkere stillet som en flok end som individer. I det tilfælde at der skulle udbryde krig.''

Han fangede dog ikke lige det andet der blev sagt fordi han vidste ikke lige hvorfor der skulle være flere racer der gik imod dem på en gang. Han vidste tilgengæld der var en anden race de ret sandsynligt kunne regne med at få hjælp fra hvis det skulle blive nødvendigt.

''Og hvorfor skulle flere racer angriber os på en gang? Og på den anden side har vi et stærkt bånd til at kunne få en alliance hos shapeshifterne''

Han havde forventet der ville komme meget mere opstand blandt folk end der var. Folk der ville udfordre hans lederskab. Nogen der selv ville tage ledelsen. Han havde mentalt forberedt sig på det. Han kiggede ud på dem.

''Men for at vi kan arbejde som en flok har vi brug for at stoppe uenigheder indbyrdes. Heriblandt territorier. Ændring af territorier kan klares bedre end med at dræbe hinanden.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

avatar
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6324
Reputation : 8
Bosted : ...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Rowan on Tors 1 aug - 17:08

Efter han havde ladet sin stemme høre, havde nogle af folkene omkring ham, trukket sig lidt tilbage for at give Rowan mere plads. Da Sargonis havde besvaret hans spørgsmål, vendte de opmærksomt blikket tilbage på spørgeren, som hvis de ville have ham til at sige mere. Rowan skævede omkring sig og rynkede brynene. Ulve kæmper altid i flok, tænkte han, og måtte da give 'lederen' ret i sine argumenter. Rowan bed sig i læben. Hvis de skulle have en alliance med Shapeshifterne, så burde de sikre sig nogle stærke bånd før problemerne opstod. Ingen vil hjælpe os, når først vi får problemer, spekulerede han, hvis vi skal have en alliance med formskifterne, så bør vi sikre os den med det samme.
Da territorierne blev nævnt, var der mange der begyndte at råbe op. Rowan kunne ikke helt høre hvad de alle fik sagt, men der var en mand i nærheden af ham, der tilsyneladende klagede højlydt over, at en anden varulv havde udfordret ham på mandens eget territorium. Andre lød til at klage over, at der slet ikke burde være territorier, og at hele flokken burde kunne leve på de samme landområder. Rowan vendte det døve øre til. Han havde kun ét territorium, og det var hans hjem. Ingen havde krænket hans fire vægge, og han havde aldrig givet nogen en grund til det heller. 
"Hvad foreslår du til forbedring af territoriestrid?" råbte Rowan endelig, da folkemængden tilsyneladende ikke kunne stille et konstruktivt spørgsmål, men kun råbte klager og skældsord af hinanden og lederen.
De tér sig som ynkelige hunde, tænkte Rowan bittert, hunde og får.

_________________
avatar
Rowan

Antal indlæg : 1086
Reputation : 31
Bosted : Et værelse på 1. sal i Angerforge.
Evner/magibøger :

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Gæst on Søn 4 aug - 12:05

//Sprin mig over//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Sajro on Fre 9 aug - 17:30

''At vi stopper med at slåds om det til døden for at blive enige om løsningen. Mange af os lever efter den stærkeste overlever, og ja det er nok sandt til en hvis grad, men ikke for altid. Vi er en race og vi skal også tænke på den frem for os selv altid, vi må indse vi er sammen her, og hvis vi bliver ved med at dræbe hinanden over ting som territorier.''

Han vidste godt han havde nævnt det før, men han var nød til at sige det flere gange lige nu for at få det til at trænge ind i hovedet på dem. han stod stadig op, og nu måtte han jo se om han kunne få dem til at følge hans mening om hvordan de forskellige ting kunne løses.

''Vi nedsætter en enighed om at enhver kamp om territorier skal afholdes offentligt for alle varulve. Så både taber og vinder har større chance for overlevelse. Vi har mere end rigeligt med plads i skovene til alle kan have hvad de har brug for. Vi skal ikek bekymre os om de andre racer da de ikke bruger skoven på samme måde som os.''

Han stod og kiggede udover dem. han regnede med opstand det var typisk nogle af de ældre varulve at de ikke ville høre tale om at der skulle laves om på tingene, og da slet ikke fra en sådan hvalp som sajro. Der var en ældre varulve der begyndte at råbe op om at han ikke ville høre på en sådan hvalp. Hvorved sajro vendte blikket imod ham.

''Du vil ikke høre på mig? Du føler dig hævet grundet din alder? du mener du er mere erfaren? men er du ikke en af dem der har levet det meste af sit liv gemt væk fra resten af verden og alle samfund?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

avatar
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6324
Reputation : 8
Bosted : ...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: This is important for you! //Varulve//

Indlæg by Sponsored content


Sponsored content


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum