Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Lori
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Lenore
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Celenia
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Genevira
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Renata
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Jake
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Katrina
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 
Sasha
it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba13it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba14it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

it's a beautiful day -(Rebecca)-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Empty Sv: it's a beautiful day -(Rebecca)-

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 14:32

Ifølge Rebecca var Skylar vis, han var meget klog. Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Men hvad hvis jeg aldrig møder sådan en mand?" Spurgte hun undrende og rynkede lidt på panden. "Hvad hvis jeg slet ikke når at møde den mand?" Hun så ned. Hvem sagde egentlig også hun havde brug for kærlighed? Hun sukkede svagt, det var så kompliceret. Hun rystede lidt på hovedet, og kiggede så på ham igen. Hun så på ham med medlidenhed, og så en anelse trist på ham. "Det er jeg ked af.. De fortjener den værste omgang tæv de kan få." Hun tænkte lidt. "Hvem gjorde det? lever de stadig?"
"Du må ikke hakke på dig selv, Skylar." Hun smilede blidt. "Du er en fantastisk fyr." Hun lagde hovedet ldit på skrå. "Og et kram kan betyde rigtig meget for andre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Empty Sv: it's a beautiful day -(Rebecca)-

Indlæg af Gæst Ons 4 Sep 2013 - 19:11

Han smilede blidt til hende "selvfølgelig vil du det, du er en smuk pige, der er hvad jeg kan se venlig" han lagde en hånd mod hendes kind, hun havde kun været venlig overfor ham, ikke det mindste smule dømmende overfor ham eller hvad han var. Hendes spørgsmål fik ham til at trække på skuldrne "jeg ved ikke alt, men jeg er sikker på du vil nå det og når det sker vil han se på dig som er du den vigtigste person i hans liv" svarede han blidt, han var sikker på hun ville finde den store kærlighed...hvorfor skulle hun ikke det?...hun var blid, venlig og perfekt.
Han lagde armene om sig selv "jeg tror stadig de er i live, det var en flok dæmoner...han hed vidst James Smith" sagde han og så væk, det gjorde ondt igen at tænke på hvad de havde gjort, aldrig havde han følt sig så forkert og ulækkert. Hendes ord fik ham til at se op på hende og han bed sig i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Empty Sv: it's a beautiful day -(Rebecca)-

Indlæg af Gæst Tors 5 Sep 2013 - 13:44

Venlig ville hun nu ikke kalde sig selv. Hun trak sig op til stranden, så hun ikke længere var i kontakt med vand og solen ville kunne gøre hendes hale tør, så hun ville få ben igen. "Jeg er ikke altid venlig." Sagde hun kort og så på ham, hans hånd mod hendes kind, gjorde hende ikke noget. Hun var ikke dømmende overfor ham, fordi hun ingen grund havde til det, og han havde haft det hårdt, havde hun fået en fornemmelse af. "Den fyr er allerede kommet, beklageligvis er jeg ikke forelsket i ham mere." Mumlede hun og så ned. Hun var ked af at hun ikke følte det samme for ham, men der var ikke noget at gøre ved det..
"James Smith? Ham kender jeg ikke." Hun rynkede på panden. "Hvilken slags dæmoner var de?" Spurgte hun undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it's a beautiful day -(Rebecca)- - Page 2 Empty Sv: it's a beautiful day -(Rebecca)-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum