Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
are you alright? ( Emily ) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
are you alright? ( Emily ) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
are you alright? ( Emily ) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
are you alright? ( Emily ) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
are you alright? ( Emily ) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
are you alright? ( Emily ) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
are you alright? ( Emily ) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
are you alright? ( Emily ) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
are you alright? ( Emily ) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Jake
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Sasha
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Lenore
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Edgar
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Celenia
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Marcus
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Renata
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Taliia
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 
Katrina
are you alright? ( Emily ) Voteba13are you alright? ( Emily ) Voteba14are you alright? ( Emily ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

are you alright? ( Emily )

Go down

are you alright? ( Emily ) Empty are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 21:30

tidspunkt: nat, dog fuld måne.
omgivelser: huse af sten, sand på jorden, den slags.
sted: i en gyde.

Han kom trampene, bærende på sin taske, efter at have klaret et job, han op på den sky fri himmel, og knurrede tilfreds, mega glad over en sky fri himmel, han havde sine sædvanlige militære støvler på, ørken camoflage kamp bukser, ørken camoflage jakke som dækkede han's store muskel arme, forude en ørken camoflage T-shirt som sad stramt på han's muskeløse krop.

Han kom trampene ned af gyden, da han hørte latter, og roligt så om i gyden, at 3 ukendt angreb's mænd havde tvunget en vampyr op i en krog, efter duften, han smed tasken, uden og tænke over det, stormede han frem og nådeløst sparkede den ene under knæet så det brækkede med et knæk som en kvist, han slog hurtigt en af modstanderne på siden af hovedet med en en enorm knytnæve, han trak sin aflange sølv dolk, og huggede hurtigt efter den tredje, så struben blev skæret over, han hamrede dolken ned i ryggen på ham han havde slået i hovedet, han greb fat om nakken på den sidste og vred den om med et knæk så han døde på stedet, han gik over og trak sin dolk ud og gik over til vampyren, en kvinde, kunne han se og spurgte venligt og bekymret.
''er du okay?''
han lød ægte venlig og bekymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 21:51

på: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=41189297 røde converse og net strømpebukser.

Emily lå krøbet sammen imens hun blev mishandlet af fyrene, inderst inde forstod hun dem godt, de beskyttede jo deres ven fra ikke at blive hendes aftensmad, men de behøvede jo ikke lige frem at at smadre hende, og skære hende op på denne måde. Og alligevel, et indebrændt had inde i hende var langsomt begyndt at dukke op som månederne gik og hun blev mere vant til at være vampyr, men det skræmte hende, hun kunne godt lide sin omsorgsfulde side selvom næsten alle kaldte den for hendes største svaghed, især efter hun blev indviget i denne verden med alle disse væsner. Hendes blod var over det hele og hun ville nok kun lige kunne få sig selv skubbet op og sidde i denne tilstand. hendes netstrømper var revet i stykker af mændene og da havde hun bidt fra sig, en af mændene manglede faktisk et stykke af sin højre hånd pga det. det var klamt men havde været nødvendigt, hvis hun skulle dø skulle det i det mindste være ærefuldt og med tøj på når hun nu ikke turde rejse sig op og kæmpe i mod da hun stadig kunne.
Hun fjernede langsomt hænderne fra ansigtet og kiggede på manden der havde reddet hende fra disse mænd"nej..nej det er jeg ikke"svarede hun flovt over at hun var så svag, men fandt ham betryggende pga hans toneleje."vil du ikke skubbe en af dem herover?"hun lød skamfuld, hun skammede sig stadig over at slå uskyldige folk ihjel for hendes egen overlevelse. Hun kiggede op på ham igen"Tak fordi du reddede mig"sagde hun oprigtigt og med taknemmelse i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 22:41

Han stod roligt og så venligt på hende, han så sig omkring, mest for og se om da var flere angribere, han så dog på hende igen, vidste ikke om hun havde brug for blod eller hvad hun havde, han sad bare på knæ foran hende imens han blidt og bekymret så på hende, han kunne se på hende's tøj at de havde angrebet, forude hende's sår at de havde skæret i hende osse, han smilede blidt til hende, og han lyttede roligt til hende da hun sagde hun ikke var okay, og han så stille på hende, og smilede venligt og spurgte.
''ville det ikke være bedre med frisk blod, end dødt blod?''
han satte sig roligt ved siden af hende og trak ned i sin krave så han's hals kom frem, han nikkede til hende at det var okay, mest fordi han kunne fornemme hun følte skam, over hvad vidste han ikke, og han smilede til hende da hun sagde tak og svarede venligt.
''det var så lidt, du så ud til og kunne bruge det''
han smilede venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 23:01

Hun kiggede på ham og prøvede så at rejse sig op men hun havde faktisk ingen energi til det. Hun betragtede ham med et lidt genert blik, hun brød sig ikke om at folk så hende sådan her, hun var jo vampyr nu, hun skulle forstille sig at være stærk jo!
"jeg kan ikke styre det, ingen har overlevet mig endnu"hun sagde det ret skamfuldt og kiggede væk, hun havde været vampyr i et helt år nu og hun kunne ikke styre tørsten, styrken eller sin evne der var ret praktisk endda. hun måtte da være den mest elendige vampyr nogensinde, overhovedet ingen selvkontrol. Hendes blik lagde sig på ham igen, hans ansigt, det var høfligt at kigge folk i øjnene når man snakkede med dem, især når de havde reddet en."jeg vil ikke risikere at slå ham ihjel der reddede mig" hun sagde det med et lille genert smil og fik endelig sat sig op af væggen bag sig som hun brugte som støtte selvom det var hårdt for hende. blodet var hendes energi og de havde frarøvet hende meget før han kom. hendes blik klistrede sig til hans blottede hals, hans blod duftede utroligt godt det var lige før man kunne se hendes tænder løbe i vand.
Hun smilede lidt og kiggede ned i jorden." bruge det meget endda" svarede hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 23:18

Han kiggede venligt tilbage på hende, han kunne fornemme hvor træt og svag hun var, nok på grund af blod mangel, og han så hende generte blik og smilede venligt tilbage, mest for at fortælle han nok skulle passe på hende, han lyttede venligt til hende og svarede kærligt.
''tja jeg er stærkere end jeg ser ud, og du har brug for det, jeg skal nok overleve hehe''
han så hun var skamfuld og han smilede trøstene til hende, han vidste ikke hvor længe hun havde været vampyr, han gættede på ikke så længe, mest på grund af hun fortalte hun ikke kunne styre det, han smilede bare kærligt til hende, kunne fornemme hende's skamfuldhed så vel som sorg osse, han så hun kiggede på ham og han kiggede venligt tilbage i hende's øjne, han lyttede til hende og smilede venligt og svarede så da han hørte hende.
''tror ikke du slår mig ihjel, jeg skal nok stoppe dig, så du behøver ikke bekymre dig men du sød når du smiler genert''
han smilede venligt og beroligende, imens han roligt så hun havde svært ved og støtte sig selv, han lagde armene om hende og tog hende ind i sin favn, imens han lagde hende's mund ved sin hals, imens han blidt aede hende på ryggen, mest for og få hende til og falde til ro, og han lyttede venligt til hende da han hørte hende.
''bare drik, jeg skal nok klare mig''
han vidste hun kiggede i jorden, og han tog blidt om hende så hun så på han's hals, og han lagde hende's mund imod han's hals, så hun burde kunne mærke blodet løbe i han's åre, og han svarede blidt.
''drik''
imens han roligt trak vejret og holdt om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 23:48

Hun smilede stadig genert til ham. hun følte sig ret lille i forhold til ham, hvilket hun også var i højden. hun smilede lidt da han sagde han nok skulle overleve. hun smilede til ham, hun følte sig tryg hos ham selvom hun end ikke kendte hans navn. Hun smilede genert og det blev kun værre da han sagde hun var sød når hun smilte. hun vidste ikke hvad hun skulle svare ham så hun smilede bare endnu mere genert og hun rødmede svagt men kort. hun nærmest klistrede sig ind til hans favn som et lille barn gjorde ved sin mor når de vågnede af et marridt. hun smilede kort og pludselig lidt drillende"jeg er måske lidt lille, men jeg er altså ret stærk"sagde hun drillende men stadig blidt. hun lod læberne hvile mod hans hals som kyssede hun ham, men hun prøvede bare at finde det rigtige sted at bide selvom blodet distraherede hende, så tæt på også fristende. hun bed ham hårdt og hendes tænder gled igenem hans hud uden problemer.
Som et rovdyr drak hun grådigt med det samme og energien flød ind i hende som et vandfald. som hendes kræfter kom tilbage tog det dyriske i hende over og hendes ben lagde sig om ham og strammede sig dræbende om ham, i hvert fald dræbende for et hvert væsen der ikke var speciel stærk, som engle og mennesker, og andre ikke så stærke dyr. hun ruskede kort i hans hals for at få blod omløbet til at løbe hurtigere. hun tænkte slet ikke lige nu, hun var ikke hende han lige havde snakket med, hun var et dyr og hun kørte på instinkter. hun var ikke ligefrem blid ved ham og hendes ene hånd nærmest flåede hans hoved til siden så hun kunne drikke mere grådigt.
Hun ville skamme sig bagefter men det vidste hun ikke nu. hun var en helt anden. Et dyr i menneskekrop!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 10:26

Han smilede blidt tilbage, som svar på hende's generte smil, han vidste ikke hvad da løb igennem hende's hoved, han smilede bare blidt til hende, han syntes hun virkede som en rar person, og han tænkte lidt over hvad hun hed, han sagde venligt.
''jeg hedder Kuuma, og hva med dig?''
og han grinte venligt da han så hun rødmede og han fandt hende temmelig spøjs, en vampyr da rødmede? så havde man set det med, dog kunne han mærke hun direkte klistrede sig fast til ham, han smilede drillende tilbage og sagde venligt da han hørte hende.
''det tror jeg gerne hehe, men jeg har osse et es oppe i ærmet, måske flere?''
han sagde dette drillende så vel som venligt, og han kunne mærke hende's læber imod sin hals, han trak bare vejret roligt imens han blidt holdt om hende, han lod hende selv finde han's åre, mest så hun vidste det, han vidste han's blod fristede meget, da han var en shapeshifter, han mærkede hende's tænder i sin hals, og han sagde intet, han slappede bare af, imens hun lagde benene omkring ham, dog klar over faren ved det, men han tog den med ro da hun strammede sine ben om ham og han sagde drillende,
''altså hvis du gerne ville have sex, så kunne du bare sige det''
han lød ikke alvorlig, bare drillende, uden og lægge op til noget og han holdt bare blidt om hende, mærkede roligt hende's rusken i han's hals, han vidste hun ikke var sig selv, han havde kendt mange nye vampyre, og osse dræbt mange af dem, han ville dog ikke gøre hende her noget, han sukkede bare da han mærkede hende's hånd om han's hoved, og han tog blidt fat om hende's håndled, og fjernede blidt, men bestemt hende's hånd, og lagde den på han's ryg og han rykkede selv sit hoved mere så hun kunne komme til imens han roligt holdt om hende, mest for og vise det var okay.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:36

Hun smilede til ham, roligt" jeg hedder Emily" svarede hun blidt og venligt. Hun smilede lidt
Over hans ord" hvad er da dit es? Eller dine?" Spurgte hun en smule drillende, som om hun udfordrede ham til at fortælle det.
Hans blod var virkelig enestående og især nu hvor hun var så tørstig. Den varme blods energi vækkede hende hele tiden mere og mere og hun sansede langsomt sine omgivelser og også hans ord. Hendes læber forlod kort hans hals en smule modvilligt" hvis jeg ville have sex med dig havde jeg allerede taget dig" svarede hun kælent. Det var ikke hende der snakkede. Eller
Måske var det men det var en side der kun kom frem ved en blodrus som nu. Normalt ville hun håbe rødmet, men blodet ændrede hende.
Hun havde boret tænderne i ham igen og da hun ruskede i hans hals løb blodet hurtigere og lidt af det løb ud af hendes ene mundvig. Hendes negle borede sig ind i ryggen på ham da han fjernede hendes hånd fra hans hoved, hun tænkte ikke over om hun opførte ham nogen smerte, lige nu var hun ligeglad andres smerte interesserede hende ikke, endnu en side sf det væsen inde
I hende som hun ikke kendte til men snart ville opdage.

// undskyld længden og eventuelle stavefejl, er på mobil lige nu ^^ \\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:50

Han smilede roligt tilbage til hende og svarede høfligt og venligt.
''rart og møde dig Emily''
Han smilede bredt og svarede drillende og kærligt.
''jeg er en trænet dræber, først og fremmest, er trænet til og dræbe, udrydde, ødelægge, selv vampyren dæmoner, listen er lang, og jeg har dræbt rigtig mange i mit korte liv''
han lød venlig og høflig, mest for og besvare hende's spørgsmål ærligt, og han kunne så vel fornemme hun kunne lide han's blod så han holdt bare blidt om hende og lyttede til hende da hende's mund kort forlod han's hals, og han lyttede til hende's ord og svarede kælent tilbage, let udfordterne, ikke på en ubehalig måde, men en venlig måde.
''tja det havde du sikkert, og jeg ville ikke have stoppet dig, men hvem ved? måske ændre du mening''
han lød kælen, stadig let udfordtrene, mest fordi han's mistress var vant til og bide ham når de skulle lavet noget, så han tændte bare automatisk på det, og han lagde hænderne tæt om Emily og krammede hende tæt ind til sig, imens han roligt nussede Emily på ryggen.
Han vidste ikke hva da gik igennem hende's hoved, udover hun var tørstig og kælen, så han begyndte roligt og kæle Emily på ryggen ned på hofterne, omkring maven, op tæt forbi brysterne, dog uden og røre dem, på på skuldrende og ned igen på ryggen,
Han smilede bare og lod hende bide i han's hals og ruske ham, han lagde sin hånd på hende's bryst og klemte drillende om det, og lagde sine hænder på hende's ryg igen for og kæle hende, smerten generede ham ikke, han kunne lide smerte, den nærede ham, og han vidste han ville forsøge og tage hende, hvis hun selv ville, hvis hun blev ved med og tænde ham på den måde.

//gør ikke noget hehe ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:19

Hun kiggede på ham med et blidt blik" rart at møde dig Kuuma" svarede hun kærligt. Hun kigger drillende på ham" vil du dræbe mig?" Hun lød
Virkelig uskyldig hvilket hun også var, i hvert fald når man tænkte på hun var vampyr. Hun grinede drillende mod hans hals" hvis jeg ville have dig var det fordi du allerede havde tager mig" hviskede hun kælent men drillende i hans øre hvorefter hun bed hans øreflip og drak endnu engang grådigt hans blod. Hendes smil var kort over hendes læber da hun mærkede hans berøringer. Hun lod neglene rive ham hårdt ned af ryggen imens hun drak grådigere og grådigere sf hans blod hendes ivrighed efter hans blod bar stor og hun burde snart stoppe. Hendes anden hånd lå i hans nakke og klemte den, hun glemte den så hårdt at det ikke kunne kaldes massage.
Hun smilede drillende for sig selv da hun kort bed ham ned af halsen og ned på brystet for så at kysse ham der hvor hun havde bidt ham. Hun lod tænderne glide ind i ham igen og drak ivrigt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:39

Han kiggede blidt tilbage i hende's blik, han hørte hende's kærlige stemme, og han svarede høfligt.
''i lige måde''
han kiggede drillende tilbage, og svarede venligt og lagde en hånd på hende's kind og aede hende blidt, imens han gav hende et kys på kinden, selv om han knap nok kendte hende og svarede.
''nej vil jeg ikke hehe''
han lød blidt og venlig, han hørte hende grine drillende og han smilede ved hende's ord og svarede venligt.
''det lyder næsten som en udfordring eller en invitation''
han lød høflig og venlig og havde dog hørt hende's kælent og drillende lyde, og hende's bid i han's øre var endnu et tegn for ham, imens han roligt knappede hende's bukser op og langsom trak dem af hende så de var nede om hende's hæle, han så på hende om hun virkelig mente det, før han ville gå videre, dog håbede han på han's indre bjørn ikke ville overvinde ham, som den var tæt på, fordi han blev tændt af hende.
han smilede blidt tilbage og gav hende et hurtigt kys på munden, han mærkede hende's negle bed af ryggen, tog sig dog ikke af det, da det tændte ham yderligere, han mærkede hende drikke videre, han trak hende's trusser af, uden og tænke nærmere over det, mest fordi hun drak af ham, klemte han's nakke, og fordi han havde svært ved og holde sig tilbage.
Han smilede drillende tilbage til hende, og knurrede lavt og lystent, ikke en truende knurren, men en knurren af afslørede han kunne lide det, han mærkede hende's tænder i sin hals igen og hende's ivrige drinken, han lynede sine bukser op og fandt sit allerede stive lem frem, spredte hende's ben, og trængte op i hende, og han begyndte roligt og bevæge sig i hende, helt ubevidst, da blod rusen, de små udfordringer, som han opfatter, på grund af han's bjørne natur, han sneg en hånd op af hende's bare mave og op under hende's BH på hende's bare bryst for og nusse det, imens han bevægede sig i hende, og så roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 14:21

Hun smilede kærligt til ham. Hun grinede let med en let drillende undertone" det var godt, ellers ville jeg være blevet ked af det" sagde hun med et skævt smil og en drillende stemme.
Hun kiggede drillende på ham" hvad bio du så
Tolke det som?" Spurgte hun kælent og drillende. Hun sukkede mod hans hals da han trak hendes bukser ned, hun havde intet i mod det og hin rev hans trøje i stykker så den bare faldt af ham. Hun kiggede drillende på ham" tag mig " hun hviskede det kælent og spindende som en kat. Hun smilede da han kyssede hende. Hun gengældte drillende kysset og bed ham let i læben inden hun roligt gav slip på den og bed ham ned af halsen. Normalt gjorde hun sldrig sådan her men blod havde en mærkelig effekt på hende og gjorde hende til en helt anden person. Hun ville nok komme til ay fortryde dette når blodrusen forsvandt, for så ville hun blive sig selv igen, men hvornår det skete vidste ingen det kunne ske om fem Minutter eller om 5 timer. Hun drak grådigt videre og lagde ikke rigtig mærke til han også tog hendes trusser af. Et støn slap hendes læber passioneret da han trængte sig op i hende og endnu engang slap hendes læber hans hals og hun trak ansigtet lidt væk fra ham så hun kunne se på ham inden hun ivrigt kyssede ham dybt og legesygt. Hun sukkede over hans hænder og borede let neglene ind i hans ryg igen og begyndte roligt st følge hans bevægelser med sit underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 14:52

Han smilede kærligt tilbage, han grinede med samme tone, dog venlig, imens han svarede blidt.
''tja det jo altid noget hehehe''
han lød venlig og blid, han så det drillende da hun kiggede på ham, hørte det kælent i hende's stemme så vel som drillende, han knurrede muntert.
''begge dele''
og han mærkede hun sukkede imod han's hals, og han mærkede hun rev han's trøje af, han fortsatte bare med og glide op i hende, imens han roligt klemte om hende's bryst og roligt trak hende's trøje op sammen med BHen så hende's bryster var blottet, han holdt hende tæt ind til sig og sagde til hende da han hørte hende snakke til ham.
''det har jeg osse tænk mig''
han knurrede lystent som svar til hende's kælen og spinden, han nød hun bed ham i læben og kyssede roligt tilbage og han lod hende blidt søge ned til sin hals igen, imens han selv fortsatte med og trænge op i hende, med den ene hånd på hende's ene balle for og støtte, og den anden på hende's bryst hvor han nussede blidt, imens han kunne mærke hun drak grådigt, og han hørte hende stønne, han fortsatte så roligt med og trænge op i hende, dybt og hurtigt, så vel som små hårdt, han så hende trække sit ansigt væk fra sin hals for at se på ham, og han besvarede hende's kys dybt, lidt dyrisk, han hørte hende sukke, og han fortsatte med og nusse hende's numse så vel som støtte, imens han klemte om hende's bryst, trængte fortsat op i hende, imens han roligt nød hun borede neglene leg ind i han's ryg, han mærkede osse hun roligt fulgte han's bevægelser med sit underliv, og han fortsatte med og tage hende, imens han lagde sig ned så han lå oven på hende og fortsatte med og tage hende dybt og små hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you alright? ( Emily ) Empty Sv: are you alright? ( Emily )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum