Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Lori
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Lenore
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Genevira
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Celenia
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Renata
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Jake
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Katrina
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Sasha
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 
Abigail
what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba13what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba14what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

what the hell are you doing here? ( Callie )

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 17:23

Callie så op i kuumas øjne de var varme og blidt, ja da hun troede på øjnene gav adgang til sjælens vinduer, ''ja kuuma det tror jeg på, gør du?'' spurte hun blidt, hendes varm kærlige øjne kom frem, de vidste hun ikke gjorder nogle fortræd, med mindre de angreb hende så ville hun angribe igen, hun nød at være hos ham eller bare at være lige her, callie elskede at være sådanne steder, hun så op på kuuma han var en flot fyr, hun var tryg i hans nærvær, selv om de ikke havde kendt hinanden så længe...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 18:03

Han så hende dybt og blidt i øjnene, han smilede kærligt til hende, han lagde armene tæt om hende og puttede hende ind til sig, så hun kom tæt på han's ansigt og han svarede blidt.
''ja Callie, det gør jeg, derfor jeg sagde det''
han lød blid, og venlig, imens han blidt nussede hende på maven, dog uden og lægge op til noget, han nød bare solskinnet, Callie's nærvær, han nussede hende kærligt på maven, blidt ned på benene, og kærligt op på maven igen, tæt på brystet, imens han meget langsomt lænede sig imod Callie, så hun fik tid til og trække sig tilbage, imens han blidt så hende i øjnene, med sine venlige gule øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 18:44

Callie rødmede over han kom tætter på men hun tog det stille og rolig hun var ikke bange for han ville gøre hende noget, hun så op i hans varme øjne, hun var glad for art kuuma havde været der og havde reddet hende fra slavesælgerne hun var tryg hos kuuma det følte hun i hver til faldt selv hun var, hos ham og hun stolede blindt på ham..

//sorry for kort svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:07

Han så hende rødme og smilede blidt og gav hende et blidt kys på panden, imens han roligt så hende kærligt i øjnene, han nussede hende blidt over på armen, imens han roligt holdt om hende, han så roligt rundt på omgivelserne og svarede blidt.
''her er smukt ikke?''
han lød venlig og rolig, imens han roligt så på Callie igen, han blinkede muntert til hende og gav hende et blidt klem om hende's arm og roligt lagde sig ned igen med Callie i sin favn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:21

Callie smilede sødt til ham og lagde sig ind i hans favn igen og smilede hun satte sig dog op og så ud over havet og smilede glad, hun så ned på Kuuma og smilede ''ligger du godt?'' spurte hun med en varm stemme og sine blide øjne og hun tog og satte sit lange hår op i en hestehale for det var væk fra hendes ansigtig, hun så op på himlen og smilede, *jeg elsker naturen* tænkte hun for sig selv og smailede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:30

Han smilede sødt tilbage, og holdt blidt om hende, imens han så rundt på solskinnet, lyden af fugle som han lyttede til, han så blidt på Callie imens han så hende smile glad, han så roligt op i hende's ansigt med sine venlige gule øjne, imens han krammede hende blidt i sin favn og svarede.
''yeps, hvad med dig Callie?''
han lød venlig og høflig, imens han blidt aede hende over kinden, og roligt så rundt omkring med et smil, for at se på Callie igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:36

callie så på Kuuma og smilede for sig han var virkelig sød ved hende, og han tænkte på at hun havde det godt, hun var glad for at være nær ham, hun lå med hovede på hans bryskasse igen det var en dejlig måde at ligge på, hun smilede ''ja det gør jeg'' sagde hun kærligt og smilede for sig selv og slappede af og tænlkte på en masse og så mod himlen og nød solen mod hendes krop hun elskede solen og glædet sig til at kunne komme hjem til lejren og sove men hun havde det godt der hvor hun var så hun var ikke så træt igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 20:58

Kuuma så blidt tilbage på Callie, imens han smilede kærligt til hende, og blidt nussede hende på ryggen, han holdt hende blidt ind til sig med armen om hende, og han nød vægten af hende's hoved på sin brystkasse, han smilede blidt tilbage da han så hende's smil og hørte hende, han svarede blidt.
''er jeg glad for at høre, det godt nok''
han hørte det kærlige i hende's stemme, og svarede selv kærligt, han smilede blidt til hende imens han blidt holdt om hende og så op på solen, nød varmen og sandet, han så blidt på hende og aede hende kærligt ned af ryggen, imens han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 21:05

Callie så på ham og nød at han var så sød og kærlig over for hende, man kunne høre en rumlen og callie gemte sit ansigtig mod ham ''undskyldm, jeg er sulten igen'' hviskede hun og tog sine bukser på igen og så på kuuma han var dejligt at ligge hos, hvis man var på den dårlige siden af ham, ville man måske blive mange men hun var heldigvis på den gode siden for ham ellers var hun måske også blevet ret bange...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 21:10

Han smilede blidt til hende, glad for hun så ud til og have det bedre, han hørte dog osse rumlen og grinte bredt imens han nussede hende på ryggen, og han hørte hende undskylde, han gav hende et blidt strøg over kinden og svarede.
''det gør ikke noget, Callie, lad os gå tilbage til lejren og finde mad, og måske få sovet lidt?''
han lød venlig og blid, imens han så hende rejse sig op og tage bukser på, han rejste sig selv op og tog tøj på, imens han blidt så på hende og smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 21:17

Callie smilede mod ham og tænkte på en masse og smilede glad, hun tog om hans arm og smilede, hun gik sammen med ham, ''det lyder rigtig godt'' sagde hun kærligt og ggik med ham, dog kunne hun ikke lide alle de mænd der kiggede på hende de skramte hende en del da nogle af dem havde masker på, ''de skrammer mig lidt kuuma'' sagde hun nervøst og så på dem og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:03

Han smilede venligt tilbage til Callie, imens han smilede glad til hende, og han lod hende tage sin arm og han nussede hende's hånd blidt, imens han blidt så på hende, og han nikkede venligt til hende og svarede blidt til hende.
''er jeg skam glad for hehe''
han lød venlig og blid, gav hende et kærligt kram og han gik roligt ind i lejren sammen med Callie, han så på sine folk som nu tog den med ro, dog kiggede de meget og han smilede venligt til hende, han råbte ud til dem.
''trak jeres masker af tak!''
han lød venlig da han råbte, dog efterkom alle ordren, og trak maskerne af så deres venlige ansigtet kom frem, og de fortsatte med deres forhenværende, imens Kuuma blidt så på hende og sagde blidt.
''bedre?''
Han så blidt på hende og gik roligt over til mad teltet sammen med Callie, hvor de soldater da sad der, hilste høfligt så vel som venligt på både Kuuma og Callie, og han tog hende med over til et bord, og satte sig ned for at se blidt på Callie og nikkede blidt til hende at hun roligt kunne sætte sig ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:13

Callie så på alle han venner der tog deres masker og af, og alle de venlige ansigter som kom frem, ''wow sikke mange venner/brødre eller hvad det nu var de var'' sagde hun og så genert ned hun havde glemt hvad han kaldt dem, det var lidt dum gjort syns hun selv,
hun så på ham da de havde sat os ned efter hun havde hils venligt igen på hans venner, hun så på ham, hans øjne var dejlige varme at se ind i det fik hende til at rødme uden rigtig selv at indse det, hun så på ham og smilede ''reddet du tit folk du ikke kender?'' spurte hun kærligt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:55

Han så blidt på hende, og nikkede høfligt til hende, han så hun virkede lidt mere tryg, dog så hun ud til og være genert, han svarede hende dog blidt.
''de er mine våben brødre, vi er alle fra samme regiment, lige som lidt over 5000 andre er, vi er en enhed, vi er en familie, så vel som en hær, en enhed, familie og hær, som jeg gjorde krav på, igennem rang, forbindelser, og venskaber''
han lød blid og venlig, imens han roligt tog imod de elver brød så vel som mad da blev rakt til dem, han gav det ene brød og skål til hende, imens han blidt begyndte og døppe sit brød i stuvningen og spise af det, han så venligt på hende da hun så på ham, han så venligt og varmt på hende, imens han så hende rødme og han sagde blidt til hende.
''du ser sød ud når du rødmer''
han grinte muntert til hende, han lyttede dog til hende da hun spurgte om han tit reddet folk han ikke kender og han svarede blidt.
''jeg og mine brødre hjælper folk i nød, så vel som fjerner kriminelle fra gaden, selv om de fleste af os selv er kriminelle, vi fjerner dem med ild, vold og blod, for og beskytte dem vi kan, selv om vi tjener vores Mistress Killia, som er vores Mistress, til den dag vi ikke ånder, og i efter livet, vil vi stadig tjene hende, og vi vil beskytte hende imod alle hende's fjender, om så døden kræver det, så vil vi gøre det, fordi det kræver vores blod vi gør''
han lød alvorlig, dog venlig, imens han blidt og kærligt så på hende, han strøg hende over kinden og spiste roligt videre af sin mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:08

Callie var måløs over det han havde fortalt hende omkring ham og han brødre, hun så chokerede på ham, han var en helt på alle måder dog satte han livet på spil for folk han ikke kendte hvor heldemodig, dog rødmede hun endnu mere da han sagde at hun så sød ud når hun rødmede, ''nej jeg gør ikke jeg lliner en tomat'' sagde hun og så ned i jorden og spiste blidt af sin mad hun var rigtig sulten, hun så ud på lejren, den var lykkelig og menneskerne var flinke ved hende ingen tvivl om det, hun var nu glad for at være der, måske ville hun slå sig ned her omkring på et tids punkt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:26

Han så blidt på hende, han var rolig og munter imens han så på hende, han kunne se hun så chokerede på ham, han vidste dog ikke hvad hun tænkte på, han så roligt rundt på sine brødre som roligt gik rundt og snakkede, spillede kort, lagde arm, nogle af dem diskuterede våben, eller andre underlige ting, han så blidt på hende da han hørte hende og svarede hende blidt og kærligt.
''syntes jeg du er''
han grinte muntert og glad, imens han så hende blidt i øjnene ved og løfte hende's blik fra jorden, han lod hende dog spise hende's mad, han bemærkede osse hun så udover lejren, han slappede dog bare af, imens han spiste sin mad og blev rakt en øl og hende en sodavand, som han åbnede for hende og han åbnede sin øl som han drak af, imens han roligt slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:32

Callie så på ham og smilede glad over det han havde sagt, ''tak'' sagde hun kærligt til ham, og så på ham, ''det må være dejlig at være i en så stor familie, en familie der ikke tvinger dig til ting som mine forældre gjorder'' sagde hun stille og så hen på de forskellige, som lagde arm diskuterede, hun tog imod sodavanden, ''tak'' sagde hun blidt og så på kuuma og smilede ''jeg var glad da jeg flyttede hjemme fra, for første gang i 12 år var jeg glad'' sgade hun da hendes forældre havde været røvbelastende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 9:47

Han så blidt tilbage på Callie, imens han roligt hørte hende's tak og han svarede venligt.
''det var så lidt''
han lyttede roligt til hende imens han tænkte lidt over det hun sagde og han svarede så venligt.
''ja det har sine fordele, men man må osse tage en kugle for sine brødre i ny og næ, ikke at det genere mig, men når man er så mange, så vil da altid være problemer, ikke at det er et problem''
han grinte muntert og venligt, han hørte hende dog være ret stille, han så hende dog være opmærksom på de forskelige aktiviteter, og han nikkede venligt til svar over hende's tak for sodavanden, han så blidt på hende og han tænkte lidt over det hun havde sagt og svarede roligt.
''da kan være noget om det, men bare du da fik det bedre, så det jo altid en god ting, ikke?''
han lød venlig imens han så blidt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 21:30

calie grinede en smule og så på ham og slappede en smule af men også kun en smule, hun så på på hamog hans venner og tog en tår og drikke, hun var tryg der, hun så rundt og smilede glad hun skulle snart ud og løbe kunne hun mærke på sine ben hun så på ham, ''hvordan vidste i at i skulle være våbenbrødre'' spurte hun, hun forstod det ikke helt det var jo nydt for hende alt det her...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 21:54

Han så blidt på hende og grinte venligt tilbage, så hende slappe en smule af, og han sagde noget til en af sine våben brødre som prustede øl ud af munden og begyndte og hyle af grin, en lille joke de havde, og han smilede blidt til Callie, og han så hun så dog tryg ud, han bemærkede osse hende's glade smil, og han nikkede glad, han lyttede dog til hende's spørgsmål og svarede blidt.
''vi blev våben brødre, ved og være i samme regiment, sammen med de 500 andre vi har i regimentet, da vi fandt ud af de 4500 andre var væk, men det var den deling jeg var med i, den regiment del å 500 jeg var med i, da stadig var der, på 500 veteran soldater, og vi samler yderliger 1200 lejesoldater, måske flere, men det skal nok gå, hvad med dig selv? nogen familie?''
han lød blid og venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 20:20

Callie nikkede og så på ham, hun ville ikke rigtig snakke om sin familie, ''min mor og far snakker jeg ikke med da de er idioter og ikke vil ha jeg er lykkelig'' sagde hun blidt og smilede, hun stolede på ham, ''også har jeg en storebror men der er mange der ikke kan lide ham'' sagde hun blidt og roligt og slapper af og tænke rpå en masse og smielr glad....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Tors 1 Aug 2013 - 17:02

Han så hende nikke, han så roligt på Callie, imens han lyttede til hende, han kunne dog fornemme hun ikke var så glad for at snakke om familie, han lyttede dog til hende, og han så roligt eftertænksomt på hende da hun sagde hun havde en storebror som mange ikke kunne lide, og han sagde roligt så vel som spurgte.
''jeg har aldrig kendt mine forældre, jeg blev efterladt til at klare mig selv, så kan ikke just sige jeg er taknemmelig for dem, men det var med til og gøre mig stærk, og hvem er din storebror?''
han lød blid og venlig, han så hende dog slappe af, så hende smile glad, og han sad bare roligt og ventede på svar, dog på en høflig måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 11:34

Callie så ham i øjnene, ''min bror er Kukiu Angles'' sagde hun blidt og så ham i øjnene og så ned hun vidste mange ikke var så glade for ham da han nok ikke havde været så sød ved de fleste men efter han havde mødt eliza var han blevet anderledes, hun ville gerne hjælpe sin bror..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 17:31

Kuuma så Callie i øjnene, hørte navnet, og han nikkede så, svarede hende blidt og roligt, imens han så hende i øjnene med et venligt og blidt blik, han tog en tår af sin øl, imens han tænkte lidt og sagde så roligt.
''jeg skylder ham en kugle i panden, for de ting han har gjort imod min Mistress, så ja''
han lød rolig og helt normal, som om han snakkede om at lægge arm med Kukiu, selv om han havde ment at ende Kukiu's liv hvis det var muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 17:42

callie så ned, ''eliza har ændrede ham'' sagde hun stille og så ned han var ikke et uhyr, eller ikke over for hende i hver til fald kun når han ville beskytte hende for mænd der ikke var gode for hende, hun smielde for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the hell are you doing here? ( Callie ) - Page 2 Empty Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum