Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Lori
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Renata
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Jake
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba13Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba14Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Not you again... (Arya=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 21:37

Hun kiggede roligt på ham."Nej men alt andet jeg har gjort er så en fejltagelse"sagde hun stille. Hun sukkede stille, havde lyst til at rive sig selv i håret, men gjorde det ikke."Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ind til hende.."Hun er ikke min Luce mere, jeg kender hende knap nok, eller også kan jeg ikke se ind bag alle facaderne. Det er kun hendes stædighed jeg kan genkende hos hende.."man kunne høre frustrationen i hendes stemme.
Hun smilede drillende til ham"Jeg har skam lagt mærke til det, men før da vi stod og råbte af hinanden så jeg ingen grund til at kommentere det, og nu har jeg allerede vænnet mig til det..Men hvad har du dog gjort for at få dem?"spurgte hun nysgerrigt. Hun smilede drillende til ham og sukkede lavt af nydelse over hans kys og lukkede øjnene. Langsomt og pirrende åbnede hun hans bukser og trak ned i dem, kort blev hun overrasket over at han ikke bar underbukser, men huskede så at det havde han heller ikke gjort den gang. Hendes fingre løb stille og kærtegnene over hans krop, over de steder og områder hun kunne huske at han elskede at blive rørt. Steder der ophidsede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 23:05

Han smilede roligt og så på hende blidt. "det var ikke dig." Hviskede han blidt mens han så på hende roligt. "Giv det tid. Jeg tør vædde på hun tør op før eller senere." Hviskede han blidt i hendes øre. Og nussede hendes kind kærligt. Hvorefter han roligt kyssede hendes ansigt. Forskellige steder. Specielle steder han vidste hun elskede. Og som hun også synes var lidt kildende. Bare for at drille hende lidt.
Han smilede drillende tilbage. Og sukkede så kort. "Jeg mistede kontrollen Arya. Mine evner gik amok." Han så kort lidt til siden for hende. Han huskede stadig den dag. Alle de skrig. Alle den gråd. Al den blod. Han kunne huske det hele så tydeligt. Den måde han bare stod og kiggede på det. Mens hans kræfter tog over. Og smadrede en hel by. Han kunne intet gøre ved det. Heller ikke nu. Han så kort på hende med et roligt blik. Rystede kort på hovedet. Det skulle ud af hans hoved. "Jeg smadrede en hel by. Samt alle dens indbyggere." Hviskede han svagt og mistede pludselig lysten til at ha sex. Selvom hun rørte ham de rigtige steder. Han lukkede kort øjnene. Og gemte sit ansigt bag sin ene hånd. Og sukkede dybt. "Mænd kvinder børn jeg dræbte dem alle." Hviskede han svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 23:25

Hun betragtede ham i stilhed, han lød så sikker, men hun så intet håb, men hun ville heller ikke give op, det var et instinkt inde i hende der gjorde at hun ville blive ved, og aldrig give op på sin datter, moderinstinkt kunne man vel kalde det. Hun holdte vejret pludseligt da han rørte og kyssede hende de rigtige steder, steder ingen anden mand havde kunne ramme plet ved, eller vidste hvordan man skulle røre rigtigt.
Blodet forlod kort hendes krop da han snakkede og fortalte om hvordan hans vinger blev sorte. Hun kiggede roligt på ham og fjernede så hans hånd fra hans ansigt. Hun kyssede indersiden af hans hånd uden at vide hvad hun skulle sige."Det var ikke din skyld, det er en stærk evne du har, jeg frygtede altid at det ville gå galt. Hvis jeg aldrig havde gjort mod Luce som jeg havde var det aldrig sket! det er min skyld."hun mumlede det sidste og nussede blidt hans hånd ryg med sin tommelfinger, hun kiggede ømt på ham, og kyssede ham kort, pressede blidt sine læber mod hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 14:57

Han havde fortsat lukkede øjne. Da hun så valgte at tage hans hånd. Langsomt og svagt åbnede han sine øjne og fokuserede på hende kysse den. Et svagt men forsigtigt smil kom fra ham. Tanken om dengang sad stadig i hans hoved. Men da hun beskyldte sig selv. Tog han roligt fat i hendes nakke. Og hev hende hen så hun så direkte ind i hans øjne. "Det er min skyld Arya. Det var sket før eller senere. Jeg skulle ha holdt øje med det. I stedet for at være så fokuseret på at finde Luce. Jeg er bare glad for ingen af jer to kom til skade. Hverken dig eller Luce kunne ha overlevet den kraft. Jeg kunne næsten ikke engang selv overleve det. Men jeg havde ikke holdt øje med det siden vi fik Luce. Det kom bare ud af det blå. Og det kunne ha gået ud over dig og hende. Lige på det punkt er jeg taknemlig for du sendte hende afsted." Sagde han roligt og så hende fokuseret i øjnene. Og kyssede hendes pande blidt. Før han roligt lagde sig ned igen og lukkede blidt øjnene. Da hun kyssede ham. Lukkede hun øjnene og kyssede hende blidt tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 15:17

Hun kiggede stædigt ind i hans øjne, hun følte det var hendes skyld, men hun fik lagt hånd om stædigheden og valgte ikke at sige mere, hun ville ikke diskutere det, for dette ville blive en diskussion ingen af dem ville vinde da de ikke ville give den anden skylden.
Hun betragtede ham i stilhed som han forklarede." Også selvom dine skygger er bange for mig?" Hendes spørgsmål var rettet mod det med at hun ikke ville have overlevet.
Hun kiggede kærligt på ham da han lagde sig ned og kyssede ham mere intenst, som et slags instinkt, hun tænkte slet ikke over at hun gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 15:22

Han smilede roligt. "De sorte skygger er bange for dig. De blå er ikke. Og de røde er slet ikke. Da mine kræfter gik amok. Var det blå skygger det hele. Selv du ville ha været død." Hviskede han roligt mens han så på hende blidt. Og kyssede hende tilbage ligeså intenst. Lod roligt deres læber slippe hinanden så han kunne sige noget. "Lad os ignorere det. Jeg vil ikke snakke mere om det." Hvorefter han kyssede hende igen intenst og grådigt. Og begyndte roligt at nusse hendes krop op og ned af siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 15:35

Hun kiggede på ham" så må jeg hellere give dem noget at være bange for" svarede hun, en smule drillende men samtidig alvorligt.
Hun sukkede lydløst mod hans læber og kiggede på ham da han slap hendes læber. Hun nikkede enigt" der er jo intet at gøre ved det nu, og at diskutere hvis fejl det var, gør alligevel ingen indflydelse på det er er sket." Svarede hun og gengældte lidenskabeligt kysset imens hun listigt fik skubbet hans bukser helt sf. Hendes hænder løb forførende over hver en del af hans krop hun kunne komme til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 15:39

Han smilede roligt. Han smilede blidt. Hvorefter han roligt lagde armene om hende. Og roligt lod sin vinge glide ind under hende. Og drejede så rundt så han lå på ryggen og hun lå ovenpå ham. Han havde ligget på hende indtil videre. Hun kunne ligge øverst lidt nu. Imens han vendte dem slap han ikke hendes læber overhovedet. Han nussede hendes nøgne ryg blidt. Imens han roligt lod sin hånd glide ned og tog hende blidt på røven. "Nej det er der ikke. Så lad os nyde nuet." Hviskede han imod hendes læber. Mens han lukkede øjnene nydende. Og ventede på at se hvad hun ville gøre nu når hun lå øverst. Han forestillede sig dengang de var sammen sidst. Hun havde været rimelig fræk dengang. Gad vide om hun var lige så fræk. Han ventede stadig spændt. Mens han roligt nussede hendes ryg kærligt. Og lå afventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 16:02

Hun smilede kort mod hans læber da ham vendte dem om. I hendes hoved var det tid til at pirre ham. Roligt kyssede og nappede hun ham i halsen. Ganske let og langsomt. Hendes venstre hånd rodede sig ind i hans hår og legede med det men samtidig hev hun ganske let i det. Hendes pegefinger på den højre hånd løb ganske let og langsomt ned af hans side, hendes berøring var så let at det var som om hun strejfede ham. Da fingeren nåede til hans hofte skiftede den kurs skråt ind over hoften med kursen skråt ned mod hsns lem. Til sidst løb hendes finger langsomt fra lemmets rod og op til hovedet som hun pirrende nussede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 16:12

Han lukkede nydende øjnene. Lod hende pirre ham. Han smilede blidt og tog svagt fat i hendes hår. Mens hans frie venstre hånd roligt tog fat i hendes nakke kort. Og gled så ned af hendes hals. Ned af hendes skulder. Og ned på forsiden. Hvor han svagt lod en finger glide rundt om den ene af hendes niple. Svagt og langsomt lagde begge fingre om den. Og drejede det svagt. Ikke hårdt. Men svagt. Mens han roligt og langsomt spredte sin hånd og tog hende på hele brystet. Lod sin pege og ringfinger klemme hendes niple. Og drejede brystet videre svagt. Imens han sukkede svagt af nydelse. Hans lem steg langsomt i størrelse jo mere hun pirrede ham. "Du er lige så fræk som jeg husker dig." Sagde han svagt med et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:33

Hun sukkede lavt over ham og hev ham lidt hårdere i håret. Rørte ham steder omkring hans lem hun vidste pirrede ham fuldstændig. Hun pressede drillende sit underliv mod ham, lige over hans lem, for at fortælle ham at han ikke fik lov til at blive et med hende endnu. Hun nappede ham langsomt fra kravebenet op halsen og slikkede ham let op til øreflippen, som hun legesygt satte sine tænder blidt i og legede med den del der var bag tænderne, med sin tunge. Endnu engang pressede hun sig langsomt imod ham og smilede drillende mod hans kæbe" præcis samme tanke jeg havde om dig" hviskede hun kælent i hans øre efter hun havde givet slip på hans øreflip. Hendes nipples var blevet let stive af hans berøringer og hendes vejrtrækning var en smule hektisk men ikke meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:56

Han grinte svagt. Og lukkede nydende øjnene af den måde hun rørte ham på. Kom med nogle svage nydende tungt åndedrag. Før han roligt så på hende svagt. Kyssede hende kærligt kort. Mens han roligt lod sin anden hånd glide ned og begynde at nusse hendes andet bryst. Samme måde. Mens han blidt begyndte at presse sin lem op imod hendes. Så den svagt blev presset bare lidt ind uden at komme helt ind. Bare for at tænde hende selv lidt. Mens han sukkede svagt af nydelse. Hendes ord fik ham til at grine lidt. "Jeg har aldrig kunne finde en lige så fræk som dig. Du ville nemt kunne finde en ligesom mig. Men du kan nogle ting. Som altid har kunne få mig til at sukke af nydelse." Hviskede han blidt tilbage i hendes øre. Mens han lod hende gøre hvad hun ville. Han elskede bare at ligge og nyde det. Kvinder var altid så krævende om de ville ha manden gjorde hele arbejdet. Men at hun tog styringen fik ham til at smile blidt. Og han havde skam slet ikke noget imod det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 21:28

Hun smilede og lod den hånd der var filtret ind i hans hår løbe ned over hans overkrop mens hendes negle blidt rev ham uden at det gjorde ondt på ham. Hun smilede drillesygt og gengældre legende det korte kys. Hun smilede drillende" men de ved jo ikke hvor de skal røre mig." Svarede hun drillende. Hun stønnede lavt af forbavelse over hans lem og smilede skævt inden hun tog fat i den og trak den ud og lavede et semi hårdt ryk som om hun gav ham et vildt handjob" ikke endnu, så let slipper du ikke" hviskede hun kælent og stak en finger i munden inden hendes ene hånd løb fra hans inderlår og langsomt op af ham med neglene kildende mod hans hud." Har du nogle fantasier du endnu ikke har afprøvet?" Hviskede hun kælende og kiggede på ham som en kat som hun langsomt gled ned af ham mod hans lem, hele tiden med blikket på hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 2:28

Han grinte svagt. Og så på hende blidt. fulgte hendes sexede bevægelser. Og nød hver eneste lille ting hun gjorde mod ham. "Nej men du kunne stadig finde en der var bedre." Sagde han med et svagt grin. Mens han langsomt lukkede øjnene af nydelse. Og åbnede dem kort efter igen da hun sagde at det ikke var endnu. "Hold nu op Arya. Du kan ikke blive ved med at drille mig. Ellers bliver jeg nød til at tvinge dig." Sagde han med et svagt grin. Hvorefter hans skygger flød fra ham og langsomt begyndte at tage hende på brysterne. Udviklede sig. Til også at glide ned mellem hendes ben. Og presse sig svagt imod der. Ikke ind i hende. Men pressede sig imod hendes clit. Mens han så på hende med et frækt og drillende smil. "Egentlig ikke Arya. Jeg har haft andre tøser end dig siden vi slog op. Men jeg vil gerne gentage det hele sammen med dig. For det var ikke det samme at ha sex med andre." Hviskede han blidt og lukkede roligt øjnene. Mens han smilede nydende. Og sukkede kort af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 16:45

Hun smilede drillende" jeg har endnu ikke fundet en der var bedre, og tro mig.. Jeg har prøvet mange siden dig" svarede hun drillende. Hun smilede og grinede drillende til ham" jeg stopper ikke før du stopper mig fordi du ikke kan klare mere" svarede hun udfordrende. Hun stønnede kort over hans skygger og nød hvad de gjorde, hvad han gjorde. Nød at ligge her med ham. Hun stoppede med at bevæge sige ned af ham da hendes ansigt var ud for hans lem og drillende lod hun tunge spidsen glide op og ned af hans hårde lem. Hun lod tungen glide ind under det og løftede det let op så hun kunne få den i munden. Hun startede blidt med at sutte intenst på hovedet og langsomt lod hun sin våde mund køre op og ned over det. Ikke hele vejen ned, hun skulle lige gøre svælget parat først. Men for hver gang hendes mund kørte ned, kom hun længere og længere ned mod roden, indtil hun havde det hele i munden og hendes næse prikkede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 5:45

Han smilede kort til hende med et form for forførende fræk tone. "Nu begynder jeg at blive i tvivl om jeg tør stikke den ind i dig." Sagde han med en svag drillende tone. Hvorefter han roligt aede hendes kind svagt. Og lod sine skygger langsomt klemme om hendes niples som små tøjklemmer. Dog ikke lige så hårdt. Hvorefter de svagt drejede sig lidt. Så hun kunne mærke det mere. Samt hans skygger på hendes underliv. Langsomt pressede sig mere imod hendes klit. Og nærmest kørte hen af den. Et svagt nydende suk kom fra ham da hun svagt legede med hans lem. Og en hård vejrtrækning kom fra ham da hun tog den i munden. Han lukkede øjnene hårdt i. Ingen havde kunnet gøre det frivilligt at tage hans lem til roden. Den var dog også over gennemsnit. Omkring de 20-23 centimeter. Så der var ikke mange der var villige til at prøve. Men han nød at hun gjorde det. Og begyndte svagt at sukke flere gange af nydelse. "Arya. Du har altid kunnet få mig op at ringe." Hviskede han svagt med et blidt smil mens han så ned på hende roligt. Lagde sin hånd op på hendes hoved. Og nussede hendes hår roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 11:11

Hun kiggede drillende på ham med et hævet
Øjnbryn" nu må du ikke lyve, Urox. Jeg ville kunne mærke din lyst til mig helt ned på gaden hvis jeg var der" svarede hun kælent. En lille stønnen løb over hendes læber, hans skygger vidste hvor de skulle røre hende og hun elskede det, hun skulle ikke bruge tid på at guide ham til noget han alligevel ikke kunne finde ud af, han kendte hendes krop, nærmest bedre end hun selv gjorde. Hun smilede overs hans suk og vejrtrækninger, nød at hun kunne få ham helt op at køre. Hun grinede drillende over hans ord imens hendes øjne lå på ham, og fordi hun lige havde kørt ned til roden igen, ville hendes grin sende vibrationer ud i hans lem. Til sidst stoppede hun blowjobbet, hun vidste ikke hvor tæt på han var at få en udløsning, men hun ville ikke risikere at det skete. Hun smilede drillende og rejste sig lidt op, satte sig hen over ham og førte hans lem op i hende, men hun lod kun hovedet komme indenfor, ganske kort. Roligt, imens hun holdte hans lem oprejst, bevægede hun sig op og ned, hver gang var det kun hovedet der fik lov til at komme ind i hende. Et lille støn forlod hendes hendes læber og hun smilede frækt og drillende ned til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Maj 2014 - 0:21

Han smilede svagt mens han så på hende blidt. "Jeg lyver aldrig Arya." Sagde han med et drillende smil. Hvorefter han roligt lod sine skygger langsomt glide hen rundt om hendes håndled. Og nærmest tage fat i dem. Som små armbånd. Hvorefter de skød små stråler af sted ned i gulvet. Hvor de formede små kæder. Så hun var lænket fast til ikke at kunne flytte sig væk fra ham. Dog uden at de ødelagde hendes gulv. De nærmest limede sig på ved at gå igennem de små sprækker i hendes gulv brædder. Så de sad fast i gulvet uden at ødelægge gulvet. Hvorefter nogle flere skygger flød af sted fra hans vinger. Og langsomt satte sig fast på hendes lår. Men sad der bare. De gjorde ikke rigtig noget. Han kendte hende. Hun ville sikkert drille ham på flere måder. Og han var klar. Hendes grin fik hans lem til svagt at vibrere. Og han grinte svagt af det. Hvorefter en lille skygge gled ud fra hans vinger igen. Og gled ned på hendes klit. Hvor den langsomt satte sig til at vibrere. Også selvom hun satte sig op. Så snart hun satte sig op og lod hovedet glide ind. Og bevæge sig der. Grinte han svagt. Hvorefter kæderne om hendes lår. Skød sig ned i sprækkerne i gulvbrædderne. Og trak så resten af kæderne med. Så hun blev tvunget ned over den. "Som du nok ser. Så kan mine skygger mange flere ting end dengang." Sagde han svagt med et blidt grin. Dengang havde han kun trænet sine skygger til at kunne lave våben og lidt sjov med ild. Nu var mulighederne næsten uendelige. Det kostede ham energi. Men dette kostede ikke så meget energi. Kæderne om hendes håndled. Tvang hendes arme om på hendes ryg. Hvor de spændte sig fast så hun var bundet på ryggen. Hvorefter lænkerne på hendes lår løsnede sig så hun kunne løfte sig op. Og de så ville trække hende ned igen. Mens den lille skygge på hendes klit stadig vibrerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Maj 2014 - 9:58

Hun kiggede på ham da han sagde han aldrig løj" nu lyver du igen, du lovede at tage mig i medgang og modgang, men du forlod mig i modgang" hun bebrejdede ham det ikke, men han skulle ikke ligge der og sige han aldrig løj. Hun smilede drillende over hans kæder." Er du bange for at du ikke kan styre mig alene?" Hendes spørgsmål var drillende og hendes blik udfordrende. Hun smilede og små nydelses suk begyndrr at komme fra hende da en af hans skygger lagde sig vibrerende mod hende klit. Et højt støn forlod hende da hans kæder hev hende helt ned over ham. Hun smilede drillende til ham" kan du ikke vente længere?" Hun smilede drillend og skød brystet let frem da kæderne bandt hendes arme omme på ryggen. Roligt begyndte hun at bevæge sig, frem og tilbage, op og ned. Hun kunne mærke hans lem ramme hende g-punkt en gang i mellem og det fik hende til at stønne med en smule lys tone. Hun ville ikke ride ham hårdt, ikke endnu, hun vidste han elskede det hårdt og nu havde han jo lænket hende så hun ikke havde de store muligheder for at pirre ham længere. Skyggen mod hendes klit irretered hende, den vibrerede hende hurtigt frem til en orgasme, og det var ikke hendes plan at få en allerede. Små støn forlod hende hele tiden. Hun begyndte at ride ham hurtigere, ideen om at det måske kunne afholde hende fra at få orgasme allerede. Men det gjorde det kun værre, hun stønnede liderligt og kiggede så på ham, og smilede drillende, lignede en kat med et blik fyldt med nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not you again... (Arya=privat) - Page 2 Empty Sv: Not you again... (Arya=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum