Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The letters... Did you read them? ~ Sean EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Lori
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Lenore
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Celenia
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Genevira
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Renata
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Jake
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Elizabeth
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Madelena Gray
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 
Katrina
The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba13The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba14The letters... Did you read them? ~ Sean Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

The letters... Did you read them? ~ Sean

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Ons 31 Jul 2013 - 17:27

T: omkring 3 om natten
S: Skibet, Benjamins skib (Dany's synspunkt)
V: Vindstille, ingen skyer, stjerneklart, varmt.
O: Nærmest hele dækket er tomt, undtagen en ung dreng der skurer det. (Dany's synspunkt)
P: Se avatar.

Der var gået over en uge, siden hun var sejlet fra sikker havn med sin nye 'familie'. Hendes ildmanipulation havde allerede brændt en mands ansigt af, da han prøvede at befamle hende. Lige nu, sad hun sammenkrøbet på dækket mens de fleste sov. Stjernerne var så smukke, men hun var nærmest opgivende. Sidst hun havde kigget på stjernerne, havde hun siddet sammen med sin bror. Med Sean... Hun så lidt ned, og trak vejret tungt. Gennem den sidste uge, havde hun skrevet breve - nærmest dagbøger - om sit nye liv.

Hendes krage - Seagate - hoppede rundt på dækket foran hende, mens den ventede på at hun ville binde de små ruller med breve om dens ankler så den kunne flyve hjem til fastlandet med dem.
Men først, måtte hun skrive den sidste rulle.  

Jeg fortryder alt, hvad jeg sagde. Alt hvad jeg gjorde. Jeg satte en fremmet højere end den mand der gennem det meste af mit liv elskede mig og tog sig af mig som sin søster. Jeg var uretfærdig, jeg var led. Jeg var ikke mere værd end snavset under hans sko. Jeg håber, at hvem der så end læser dette - som er godhjertet nok - vil afleverer dette til Sean McGivens. På den ene eller den anden måde.

Da hun havde skrevet det færdigt, åbnede hun de andre ruller, og begyndte at læse dem igen. Én for hver dag, hvor hun havde savnet ham.
Rullerne var markeret, med tal. Læserækkefølgen.

Rulle #1:
Fjerde dag til søs.
Jeg havde håbet at jeg ikke havde været nødt til at gøre hvad jeg nu har gjort.
Jeg havde håbet, at selvom jeg var kvinde, ville de andre lade mig være. Men hvad regnede jeg med? De er pirater.
Jeg savner det. Jorden under mine fødder, frisk blod når jeg ville. Hans arme om mig. Jeg forlod åbenbart det bedste der nogensinde var sket for mig...
Jeg er bange for, at jeg ikke er sikker her. Jeg blev lovet tilflugt fra mine forfølgere. Men nu har jeg en halv besætning på nakken, som venter på at få mig slæbt ned i fælles-kahytten. Jeg frygter at min ild ikke vil kunne redde mig... Ej heller Lockhead.
Der er begyndt at ske underlige ting, ilden dukker bare op. Jeg er ikke sikker på om det er mig, eller Lockhead, længere. Faktisk, er jeg slet ikke sikker på at de andre kan se ham...


Rulle #2:
Femte dag til søs...
Sulten begynder snart at overtage... Men jeg har lovet kaptajnen at jeg ville springe i havet, inden jeg angreb et besætningsmedlem.
Respekten for, at jeg er vampyr, er ikke-eksisterende. En hel dags hårdt arbejde, og ingen søvn om natten på grund af sulten. Jeg ved ikke hvor meget længere jeg kan blive ved...


Rulle #3:
Sjette dag til søs...
Så skete det... Jeg har givet mig selv en billet hjem til mine forfølgere.
Benjamin vil sejle hjem, blot for at smide mig af... Det var vel min egen fejl - jeg burde havde vist at det ikke var godt at bade på dækket om natten...
Gundri, en af dem som fik valget mellem død eller pirateri, overmandede mig på dækket. Der skete ikke særlig meget, inden jeg fik fat i hans ansigt... Lugten af brændt kød var ulidelig...
Jeg bliver nødt til at finde en måde at overtale Benjamin til at lade mig blive... Jeg kan ikke tage hjem... Han vil ikke tilgive mig for at rejse...


Rulle #4:
Tiende dag til søs...
Vi er snart tilbage ved havnen som jeg så ofte havde håbet at jeg ikke skulle se igen.
Benjamin har tilladt mig at tage med dem igen, så snart Gundri har fået den lægehjælp han har brug for.
Han nægter at lade mig hjælpe.
Det forventes at vi er der om to dage - og vi ligger til ved havnen om morgenen. Han vil sikkert gøre alt for at jeg bliver på skibet nu...


Efter at have læst dem igen, og have spændt dem om kravens ankler, så hun kragen i øjnene.
''Find Sean, hvis du kan... Hvis ikke, så sørg for en anden gør.'' man kunne se i hendes øjne, hvor meget hun forventede af kragen - den skulle finde Sean. Hun manglede Sean.
Hun håbede lidt, at hvis Sean dukkede op ved havnen, ville det være et tegn på at han havde tilgivet hende...

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Ons 31 Jul 2013 - 18:21

belejringen. Den evige lyd af knurrende munde og døde lemmer der klaskede mod træ, når man gik til bymuren. Folk der gemte sig i deres huse og kun kom ud når de var vildt sultne eller havde arbejde at lave. folk der solgte diverse ting, ud over våben og godt tøj. Det var et kaos og derfor brugte Sean mest tid i kloakkerne eller hjemme i sit hus.
Lige nu var han hjemme i sit hus. Vejret var klart og lige nu nat. Klædt i noget praktisk tøj, hvis undeads skulle komme ind i byen. Hvilket ville sige smidige bukser, en varm trøje og med sine knive på sig.
Det var Sigmund der tog imod kragen, da den stod foran et vindue og hakkede på det tykke glas. Først havde han ignoreret den, så ville han skræmme den væk. Endelig opdagede han den havde papir på sig og valgte til sidst at lukke den ind. han lod blikket glide over brevene, kort, og gik så op til Seans værelse. Han bankede på.

Sean sad ved sit skrivebord, med hoved hvilede mod sin hånd i en træt gestus. Der var papir overalt omkring ham, de fleste rapporter om de undeads der var fundet nede i kloakken. Som Camille var kommet og bedt ham om, så det ikke ud til han kunne forholde sig neutral til denne krig. Han sukkede svagt og bad Sigmund om at komme ind. Han fik de små breve og tænkte først det var nye rapporter eller breve der tiggede ham om at hjælpe nogen...
så opdagede han at den der havde sendt dem, skrev nøjagtig som Nephthys plejede. bare derfor var han tæt på bare at brænde dem, men af en eller anden grund rullede ham dem ud og læste dem...det lignede næsten en dagbog og ikke bare nogle breve...hvorfor sendt hun dem? Var hun kommet til skade? Han blev straks bekymret for hende. Ved havnen. Nej. Han ville ikke møde op. Han kunne ikke, turde ikke. Hvad hvis hun bare ville...gøre ting ved ham? Hun ville jo forlade ham igen og det var en afsked han ikke kunne klare flere gange. i stedet satte han sig til at forfatte et svar, som kragen kunne tage med tilbage.

"Nephthys...

jeg fik dine breve. Selv om jeg skammer mig over min opførsel, huskede jeg din vrede og ville ikke tage kontakt til dig. Du husker måske nok jeg følte du efterlod mig. Efterlod mig her, som var jeg skidt. Det er noget jeg ikke kunne tillade. Forstå derfor at jeg ikke vil møde op i havnen og hilse på min hjemvendte søster. en afsked kan jeg ikke gøre igen, velvidende du endnu engang vil forlade mig på ubestemt tid. Men vid alligevel at jeg fortryder mine handlinger, at jeg mistede kontrollen med mig selv...Jamen jeg troede du ville efterlade hende os, men nej. Det var kun mig.
Det tynger mit hjerte at høre du alligevel ikke fik dit drømmeeventyr. Men langt ude på havet, på et fremmed skib, kan jeg ikke hjælpe dig, omend jeg ville tvivle på du overhoved ville tage imod den. Det er din egen kamp nu og jeg håber du finder dig selv, selv om jeg stadig mener det er dig selv du skal gennemsøge og ikke verdenen. Må du en dag komme tilbage. Der går ikke en dag uden jeg tænker på dig...


Han lagde pennen fra sig og sukkede svagt...Han måtte ikke gøre det for langt. Så kunne kragen sikkert ikke bære det. Var han for blødsøden, for tilgivende? Han viste det ikke...i et øjeblik overvejede han at smide sit brev ud og skrive et nyt, et der var mere afvisende...Men dette var mere kontakt end han nogensinde troede han skulle have med hende igen og det ville han ikke ødelægge.
Med et svagt suk skrev han en hurtig afslutning:

...
Her er vi belejret. undeads alle steder og det stopper ikke umiddelbart. De er også i kloakkerne. Folk skriver hele tiden. Det er stressende, jeg har ingen pause. Men ellers er jeg stadig i live.


han læste det igennem. Hun skulle nok vide hvem der havde svaret, så han skrev ikke navn på som hun havde gjort. det ville sætte hans egen sikkerhed i fare, da der stadig fandtes folk der ville se ham død. Selv her i krigen.
Han gik nedenunder og fandt kragen, som så ud til at have fået sig en velfortjent pause. Han spændte brevet fast og åbnede et vindue...
"Flyv hjem til hende" og væk var den.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Ons 31 Jul 2013 - 18:52

Solen stå højt på himlen. Flere gange havde hun spejdet efter Seagate.
''Dany, let røven! Det er ikke et krydstogt det her!'' kunne man høre en mand knurre.
Med et højt hyl, sprang manden overbord. Flammer fra hans gullige hår døde ud i vandet, i takt med at hans stemme døde hen.
''Hovsa..'' fniste hun, inden hun så rundt. Lockhead kurrede drillesygt, mens den gemte sig for solen, under Dany's kappe.
Seagate landede på hendes skulder, med en lav skræppen.
Hun smilede.
''Fandt du ham, gamle dreng?'' kragen skræppede roligt, inden den nappede til brevet.
*han har svaret?* Hun tog imod brevet, og skyndte sig ind i det der nu var fælleskabinen igen, og satte sig til at læse det. En klump i halsen, der var stor nok til at kvæle hende, dukkede op.
Hun tog en pen frem, og nyt papir. Det stank af rom og pis.

Kære...
Jeg ville ikke efterlade dig, men jeg havde intet valg. Og havde jeg kunnet, var jeg blevet hos dig.. Men ikke nok med at vi to ville blive udsat for fare - Elyas og de andre ville også. Jeg turde ikke tage mere familie fra dig.
Jeg er ikke længere Nephthys. Nephthys faldt i havnen og druknede, da skibet tog afsted. Den eneste måde jeg kunne komme væk fra Duncan... Jeg håber at du forstår...


Hun så ned, og trak vejret dybt. Hun ville blive hos ham, hvis hun bare havde kunnet.
Ville han acceptere, at hun skrev Kære, og ikke hans navn. Han havde ikke underskrevet, og dusørjægerne holdt jo ikke fri, fordi de var under belejring. Tværtimod.

Jeg ville ikke såre dig. Jeg ville ikke efterlade dig, og tro mig, hvis jeg kunne komme ind i byen nu, ville jeg springe i dine arme og aldrig give slip på dig... Men du skriver i er under belejring? Har du det godt? Hvad med Elyas? Og Sigmund. Helt ærligt, jeg er ved at dø efter noget sladder!

Ville han forstå at hun bekymrede sig for ham? Eller ville han nu tage dette som en fornærmelse?...
Seagate hoppede rundt på bordet, utålmodigt. Han elskede at flyve, og lige præcis når det gjorde hende så glad - så kunne han slet ikke vente.

Jeg savner dig. Og jeg tænker på dig... Om du er glad. Om du måske endelig fik Alane tilbage, og det liv du burde have haft - hvis jeg ikke var kommet og havde ødelagt det hele... Jeg ved at du modsiger dette, mens du læser det, men det er sandt. Jeg ødelagde meget, ved at komme ind i dit liv...
Og det med, at du var ligesom Kain... Jeg mente det ikke. Du er det bedste der nogensinde er sket mig, den eneste der ikke har mistbrugt mig, mishandlet mig... Jeg elsker dig brormand, det må du aldrig glemme.
Og smut så ud, og giv de Zombier tæv!


Hun rettede ryggen. Tog sig sammen, og rullede brevet sammen og bandt det fast til Seagate's ben, inden hun sendte Seagate afsted.
Derefter gik hun ud til de andre, med kappen tæt om sig, og forsatte med at spænde rebene.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Ons 31 Jul 2013 - 20:55

såret havde ikke gider hele. der var gået betændelse i det også, Sigmund måtte hjælpe ham med at rense det. De sad i køkkenet, ved det store bord i midten. Han sad helt stiv for ikke at trække sig sammen af smerte, da Sigmund klemte det sidste betændelse ud. Kragen fløj ind af døren, da Mary, kokken, kom hjem med en pose fuld af varer.
"...Helt umuligt snart! Folk er desperate" hun rystede på hovedet og satte varerne på bordet.
"Og dig..." hun så over på Sean, der ikke kunne lade være med at smile af hende. Hun så sig som hele husets mor.
"...Skulle absolut slå nogle undeads ihjel og hvad ved jeg? Hvad skal der blive af os andre hvis du forsvinder, ha?!" og så begyndte hun at pakke ud mens hun snakkede lystigt videre. Sigmund begyndte at ligge forbinding på ham, da han tog brevet fra kragen og bad Mary finde lidt mad og vand til den. Den kunne få en nat fri, han var for træt til at besvare brevet i dag.

Næste dag var han mere frisk og armen gjorde ikke lige så ondt. han foldede brevet ud og læste det...åh, så typisk neph! De havde aldrig forstået hinanden. Aldrig den mindste smule. Med et suk gik han i gang med et svar.

"Der er altid et valg. Det ved du. Du siger der ikke er, men det er der. Du vælger hvad du finder bedst for dig selv og det du har mest lyst til, men kom ikke og sig der ikke er et valg. Jeg vil slås for dig, det ved du. Familie hjælper hinanden, de gemmer sig ikke for hinanden..."

Han måtte holde en lille pause fordi armen ikke brød sig om at blive brugt det mindste. Også fordi han var blevet vred mens han skrev. Da han var rolig igen, fortsatte han.

"...
Jeg har ingen Familie, Neph. Min søster vil ikke kendes ved mig. Elyas er måske min nevø, men han er stadig min brors søn. Jeg tager mig kun af ham fordi han er den eneste chance for at denne familie skal leve videre. Men min familie er kompliceret og ikke værd at snakke om. JEg har levet hele mit liv uden familie, med tanken om jeg ikke kan få familie. At du rejste beviste det. Så det er slut. Bekymre dig ikke om mine følelser, de er fjerne for dig. Duncan ville være et problem, men et jeg kunne hjælpe dig med. Men aldrig spørger du mig om jeg vil hjælpe og jeg kan kun tro det er fordi du ikke stoler...Stolede, på mig.
"

Denne gang gik der en time før han kunne svare videre. Vrede og smerte gjorde han faktisk slet ikke havde lyst. Til sidst satte han sig ned igen og afsluttede brevet. Han tvivlede alligevel lidt på hvorfor han egentlig blev ved...

"Men nok om mig. Jeg slås min vej gennem livet, som jeg altid har gjort. Elyas har det fint, han får finpudset sine kampteknikker på disse undeads. Jeg kunne bruge flere papir på at skrive om Alane, men jeg ved du ikke bryder dig om det. Sigmund har det fint. Jeg ville aldrig have klaret mig uden ham. Fortæl mig om dit mislykkede eventyr. "

Faktisk havde han smilet lidt af hendes kommentar om at tæske nogle zombier. Han gned sin pande lidt. Han ville få Sigmund til at sende det, han var allerede træt igen.
Han fandt Sigmund, gav ham brevet og gik i seng. Sigmund sørgede for at få sendt fuglen af sted endnu en gang.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Ons 31 Jul 2013 - 21:28

Endnu en nat, havde hun ligget på dækket og gemt sig fra de fordrukne besætningsmedlemmer.
Hun ville så gerne, bare én enkel nat, ligge ved hans side i stedet. En drøm, der aldrig gik i opfyldelse.
Da Seagate ikke kom tilbage før solen var gået ned, måtte hun jo regne med at Sean ikke ville svare hende. Det var også helt fint, hun ville ikke svare sig selv hvis hun havde valget.
''Er du okay?...'' en ung mand, Sebastian, kom hen mod hende, tøvende.
Hun satte sig op, en smule forskrækket, men han smilede bare.
''Rolig nu, jeg gør dig jo ikke noget!'' grinte han lavt, inden han satte sig ved siden af hende.
''Du savner ham, gør du ikke?''
Intet svar. Hun så bare op på himlen.
''Dany, hvis han ikke vil se dig mere, hvorfor bliver du så ved? Der er så mange andre der er vilde i varmen efter dig - hvad gør denne mand så speciel?'' Man kunne tydeligt høre Sebastians bøn om at hun ville få øjnene op for ham.
''Lad mig være, Sebastian.'' sagde hun efter at havde hevet lidt efter vejret. Men Sebastian rykkede sig tættere på.
''Dany, hør nu på mig... Han kommer ikke og redder dig. Du valgte selv at tage med, du betalte endda for det. Du kan ikke tage hjem nu. Både din såkaldte bror, og din bedste venindes mand er bundet til at melde dig hvis de ser dig. Du er en lovløs, og det må du leve med. Så hold op med at tro, at du faktisk kan vende tilbage og have din 'happily ever after', for det sker ikke.'' Sebastian lød nærmest vred nu. Som om det var den realitet han havde lært sig selv. Ingen vej hjem.
Hun bed sammen.
''Sebastian, skrid.'' men han lyttede ikke. Han lagde en hånd på hendes blege kind, og hans læber nærmede sig hendes.
''vi har kun hinanden herude, det ved du.'' hans nu hæse stemme lød næsten som Seans, hvilket gav hende en klump i halsen.
''Sebastian, lad være.'' sagde hun skælvende, men han kyssede hende blot. Mod hans læber, hviskede hun så stille som vinden: ''Dracarys''

Ilden bredte sig fra hans læber, ned af hans kinder og ned til hans skuldre, mens han trak sig væk fra hende, panisk.
Hun så vredt på ham.
''Jeg sagde at du skulle lade være.'' snerrede hun, og han sprang nærmest hen til tønden med ferskvand og stak hele overkroppen i, mens hun blev siddende som forstenet. Med et vredt blik mod ham.

Sent på eftermiddagen den følgende dag, var solen så bagende at hun måtte gemme sig i en krog af dækket under sin kappe.
Lockhead gemte sig også, dog lidt bedre. Bag hende, under hendes kølige hår.
Seagate kom flyvende, udmattet af varmen, og landede foran hende. Hun tog hurtigt imod brevet, inden hun stillede sit vand hen foran Seagate, som begyndte at drikke løs.
Hun åbnede brevet, inden hun lukkede øjnene. Stemningen i brevet var nok til at hun ikke ville læse mere. Hun ville... Hun vidste det ikke længere.
Efter at havde læst det, bed hun sammen.

Hun vendte brevet om, så den blanke bagside vendte så hun kunne skrive på den. Hun tog et stykke kul frem, og begyndte at beskrive hændelsen med Sebastian i detaljer, hvert ord han havde sagt, hver bevægelse han havde lavet. Og hvad der så var sket efterfølgende, med ilden.

Jeg ønsker virkelig ikke at du hader mig. Det tror jeg heller ikke at du gør.
Du er min eneste familie. Eller, som du får det til at fremstå, så VAR du min eneste familie.
Cady og Nadia er under en slags vidnebeskyttelse. Nye navne, nye liv. Men de er stadig i Doomsville sammen med dig. Nadia er Cadys bedstemor... Hendes rigtige bedstemor. Nadias datter blev myrdet, lige efter fødslen.


Hun trak vejret dybt. Varmen under kappen var ulidelig.

Her bager det. Vi har næsten ikke mere drikkevand - ikke noget der påvirker mig så meget... Men de andre er begyndt at falde om... Benjamin har givet mig tilladelse til at tage én liter blod fra hver af de afdøde, efter de er døde. Det smager frygteligt, men det er til at overleve.
Lockhead savner dig vist. Han elsker i hvert fald dine breve. Jeg tror ikke du har mødt ham før? Det var ham, du så da jeg flippede ud sidste gang vi sås... Ham, som hadede at være vampyr, som hadede at være falsk... Han er næppe mere glad nu, nu er han bare... Tjaa, lad os bare sige at han er lettet over ikke længere at være bundet til mig hele tiden.


Hun så ned på den lille halvgennemsigtige drage. Godtnok kunne kun hun se den, men det var nemmere for ham på den måde. Mere frit.

Det er okay... Her er ikke så slemt som det lyder. Det ville havde virket langt værre hvis jeg ikke kunne skrive til dig. Om du læser mine breve eller ej... Så længe jeg har dig, er der vel en grund til at være i live?
Og så brug 100 sider, på at skrive om Alane. Bebe? Så kan jeg næsten se dine smilende øjne for mig, når jeg læser det.
- Sov godt brormand, hvis du da kan.  


Da det igen var blevet mørkt, og Seagate havde fået kræfterne igen, sprang den nærmest rundt for at komme af sted.
''Hils ham.'' hviskede hun, til den lille krage, som bare skræppede løs mens den fløj afsted.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Ons 31 Jul 2013 - 21:59

Han var ikke hjemme da kraven kom, midt om natten. han var på arbejde og der gik flere timer før han kom hjem, udmattet. Folkene var blevet utilfredse og utrygge over de levende døde og det havde taget ham flere timer at overbevise dem om at dette ikke var noget problem, at de stod sammen om dem og kunne slå dem tilbage.
Han sukkede og drak et glas vand, da han satte sig ind på sit værelse. Kragen havde fundet hans terrassedør. Med et suk rejste han sig og lod den flyve ind. Han lod døren stå åben og bringe lidt frisk luft ind i værelse, selv om den efterhånden betød det samme som lugten af lig. endnu en dag hvor flere vagter var døde i krigen. Hvor længe kunne dette blive ved?
han læste brevet. Og sukkede svagt. godtgodt...han havde ikke meget andet at skrive om, hvis han ikke ville skræmme hende endnu længere væk fra byen ved at nævne krigen.
Han fandt lidt papir frem og begyndte at skrive.

"Du ved jeg ikke kan hade dig. ikke særlig længe, selv om det ville gøre alt nemmere. Så jeg vil føje dig. Jeg vil skrive om de ting der gør mig glad, måske letter det også lidt for den umulige situation byen er i lige nu. De levende døde står næsten ude foran vores dør og jeg hr forbudt Elyas at træne på dem. Jeg må have ham tæt på for ikke miste ham også. når alt kommer alt betyder han jo noget for mig. Og Alane...Min skønne Alane. Først gang jeg så hende viste jeg hun var noget specielt, men mit forhold til hende blev forstyrret af dig. Vi kendte ikke hinanden så godt og tingene gik for hurtigt, kombineret med jeg følte mig tiltrukket af dig, fordi jeg viste du havde disse følelser for mig. Barnet ødelagde det hele. du forstår vel bedre nu hvorfor det skulle væk? Det ødelagde mit liv. Og redde det samtidig. Nok om det. Vi fandt sammen igen, som du nok har opfattet. Hun er alt jeg har ønsket mig! Hun leger med, når jeg er værst og accepter mig helt. Jeg stoler på hende, som ingen anden. Jeg kan se hende som dronning over min klan. Det er...ubeskriveligt. Hun forstår mig, hun lytter til mig og forstår mig som ingen andre gør. Det er det jeg har søgt efter så længe, jeg forstår ikke jeg lod hende gå første gang...En fejltagelse jeg har fortrudt i lang tid. "

han lagde pennen fra sig og smilte for sig selv, da han lukkede øjnene og lod billedet af denne kvinde, med det lange, hvide hår glide ind foran sine øjne. Hver en detalje...Åh, Alane.
Til sidst samlede han pennen op igen.

"Men tilbage til dig. Jeg er bekymret for dig. Får du nok at spise? Vil de overhoved have dig på skibet, er de ikke bange for du brænder det hele ned, skibet med? Denne Lockheart...Jeg aner ikke hvem personen er. Jeg husker ikke særlig meget for den aften. Skriv til mig, så jeg i det mindste ved du lever.

han lod kragen flyve med det samme, gik i bad og så i seng. Han var helt smadret. Og det var endda kun få timers søvn han fik...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Ons 31 Jul 2013 - 22:19

Tiden på skibet, indtil det lagde til i havnen var hektisk.
Seagate havde med nød og næppe fundet hende, og allerede nu virkede det så underligt.
Hun var gået fra borde, for at få lidt frisk luft, blot for at finde havnen overrendt af zombierne.
Hun havde aldrig regnet med at det ville blive så slemt!
Hun gemte sig med de andre, mens nogle få hentede forsyninger så de kunne tage afsted igen. De kunne ikke blive i havnen.

Hun læste brevet, og fik tårer i øjnene. Han elskede Alane. Virkelig elskede. Hvor lød det skønt... Han lød så glad. Det var lige til at blive helt tom i hovedet af.

Hun begyndte straks at svare, og selvom det var tidligt på morgenen lod hun Seagate flyve afsted med brevet:

Min gud hvor er det længe siden jeg har hørt dig tale sådan! Jeg har aldrig mødt hende, men hun lyder som den kvinde der burde gøre dit liv fuldent!


Det var ikke løgn. Alane lød perfekt til Sean. Smuk, i hvert fald. Hun ønskede Sean al den kærlighed han om muligt kunne få.

Jeg ødelagde meget, gjorde jeg ikke? Både ved at dukke op i dit liv, men også ved bare at stikke af. Du kunne havde haft en søster, en hustru og en nevø... En familie. Jeg beklager at du højst sandsynligt kun kan få to af de ting... Jeg har lige været nede på havnen, det vrimler med de kryb. Jeg er bange for at jeg ikke kan komme for at besøge dig denne gang. Jeg ved ikke hvornår vi lægger til næste gang...
Og angående det med at være bekymret for mig.
Det er der ingen grund til. Jeg er jo ikke død, vel?
De frygter mig ikke, kun dem som faktisk bliver sat i lys luge. Jeg er jo ikke særlig farlig i dagslys.
Og jeg får mad nok? Nej. Men jeg er nødt til at vænne mig til at det hedder 2 dl blod om dagen, i stedet for den sædvanlige 1½ liter. det er hårdt, men jeg klare mig.
Lockheart, er... svær at beskrive. Jeg har vedlagt en tegning af ham, men jeg ved at du ikke genkender ham. Han er et produkt af min fantasi - mener nogle. Det er ham der skaber ilden, ikke jeg. Jeg skal blot bede ham om det.

Billedet af dragen Lockheart

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Søn 4 Aug 2013 - 21:16

Han fik brevet serveret sammen med en kop varm the. Sigmund kom ind med det og efterlod ham i værelset. Der var mane breve i dag. Og han følte sig varm og utilpas, måske havde såret fra zombierne været inficeret med et eller andet, måske ikke. Han kunne ikke tillade sig en dag i sengen, der var for meget at lave.
Han læste Nephs brev for nr. 5 den morgen og begyndte straks at skrive et svar, også fordi det var mere rart at skrive til hende end at læse de andre breve som handlede om problemerne med de levende døde.

"Du kan lave om på det. Selv om jeg ikke længere håbe. At håbe giver oftere smerte end lindring. Jeg har næsten opgivet dig og ved ikke altid hvorfor jeg faktisk svare dig. Hvad er du snart mere end et minde? Det er som at skrive med et spøgelse, en del af sin fortid. Det ville ikke være ansvarligt af dig at besøge mig. Omend, jeg er sikker på du bare ville insistere jeg blev i sengen. min arm er endelig sig selv, selv om jeg føler mig syg. hvis i er ved havnen, kan du sikkert selv se hvor slemt det egentlig er. For hver af vores der falder, vokser deres med en. Vi har mistet kontakten med nogle af de mindre byer og min klan er...skrumpet lidt. Men trods det hele virker trist og mørkt, virker det alligevel som om de trækker sig lidt tilbage. Der er snak om at nogen af os har sluttet sig til necromanceren, men ingen bekræfter det. Rygter nævner en pirat, men det har i måske også hørt."

Han brugte lidt tid på at studere billedet af lockheart. så skrev han en slutning på sit brev.

"Kender ikke denne lockheart. Men han lyder som din eneste ven i alt det mørke. Måske du vil have nemmere ved at være sammen med ham, end os andre?"

Så sendte han kraven af sted, trods den virkede lidt træt. Lidt efter forlod han sengen og trak i noget solidt tøj, hvorefter han forlod huset for at deltage i krigen...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tirs 6 Aug 2013 - 12:31

Hun havde ikke læst hans brev, ikke denne gang. Ikke før der var gået et par dage. Et par lange, varme dage. De havde sejlet i et stykke tid, men i rundkreds. Der var ingen steder at tage hen for tiden, åbenbart.
Seagate var kommet med brevet, og havde så sat sig på sin pind. Brevet havde hun ladet ligge i sin lomme, indtil hun havde fået nok hvile til at tage sig sammen til at svare.
Denne gang var brevet i en mindre venlig tone.
Hun var sikkert ikke andet end et minde hos ham - sandt nok. Måske var det bare et minde hun gennemlevede - måske var hun allerede død og dette var bare minder der vandrede gennem hende.
Udspurgte han hende virkelig? Ville han havde hende til at stikke én af sine egne? Det ville hun aldrig kunne. Den sidste sætning i hans brev, fik det næsten til at koge over i hende. Hvad mente han med det? At hun, som Lockheart, var en kold øgle der ikke udviste empati og var ligeglad med andre?
Hun lod brevet ligge igen, mens hendes håndflader blev mere og mere svedige. Mere og mere varme.
Hun havde brug for noget til at dæmpe hendes følelser. Noget der ville dæmpe alt, køle hende ned til den følelsesløse igle hun var ved at blive.
Hun satte sig i et mørkt hjørne af skibet. Hun sagde intet, talte med ingen. End ikke Lockheart. Seagate havde siddet rastløst på sin pind i snart 3 dage.
Hun havde taget sig sammen til at besvare det hurtigt. Ikke længere, end at hun kunne sige det uden at skulle trække vejret imellem.

Jeg holder mig væk.... Jeg vil ikke komme mellem dig og din familie...
Måske har du ret, han er nemmere at være sammen med - han er vel som jeg - kold, ligeglad, morderisk....
Eller, var det nu dig...?

Tonen i brevet, i hvert fald i den måde hun havde skrevet det, varslede ikke om vrede. Tværtimod, hun var såret. Kunne ikke håndtere tingene. Hun havde brug for at slippe af med sine følelser. Hun ville langt hellere lobotimiseres end at savne ham sådan. Han var den eneste person i hendes liv. Frygteligt som det var at indrømme - så var han desværre den eneste i hele hendes liv. Og nu smed hun også ham ud...

Seagate blev sendt afsted med det, hurtigt. Bare, inden hun kunne nå at fortryde det.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Tirs 6 Aug 2013 - 14:10

Til sidst troede han slet ikke hun ville svare. Endnu et spejl blev knust ved denne tanke. Senere endnu en vase, til sidst også en stol der fløj gennem værelset. Hans tjenere turde ikke nærme sig ham. Han gik rundt og virkede som en tikkende bombe. Hans afreagerede ved at bruge ekstra lang tid på at være i byen, ved at slå de levende-døde tilbage. Han kom ofte hjem dækket i gammelt blod, småsår, udmattet og fuld af snask. Han smed sit tøj ud og gik i bad. Han sov, spiste og kæmpede så videre. Han viste ikke om hans muskler faktisk kunne vokse sig større, uden at huden flækkede, men kunne de ville de nok gøre det de her dage. i det hele taget endte det med han lignede en krigshelt. Uigenkendelig for andre.
De eneste tidspunkter han slappede af, var når Camille dukkede op. Sjovt når den ene gik, så kom den anden. Dog havde han tvunget Camille til at komme en gang om ugen...Åh ja, folk gad ham åbenbart ikke selv. Alane, jo. Selv om han ikke havde set meget til hende i krigen.

Da kragen endelig var der, havde han lyst til at slå den ihjel. Brevet krøllede han sammen og brændte. Hvad ville hun havde ud af det?
Skide hellig...Hun var altid så skide hellig. Kragen måtte flyve rundt i lokalet for at undgå stumperne af den bog han havde haft smidt efter den.
Der gik flere dage på denne måde, mens han overvejede om han overhoved gad og svare.
Til sidst kradsede han alligevel noget ned på et papir.

"Jeg har intet at sige til dig. Du er en del af min familie. Jeg er såret over du tog væk fra mig og umiddelbart aldrig vil komme tilbage til mig. At holde dig på afstand gør det nemmere for mig. "

Det var ubehageligt at skrive om, så han skiftede emne midt i brevet.

"Jeg bruger min tid på at dræbe levende-døde. Mere sker der ikke i min hverdag."

så sendte han kragen af sted med det.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tors 8 Aug 2013 - 13:31

Hun ventede ikke på hans næste brev. Hun ventede end ikke på Seagate. Hun ventede land.
En uge endnu. Solen hang langt nede, slikkede mod horisonten..
En uge til hun kunne stikke af, forsvinde og aldrig vende tilbage. En uge endnu.
Da Seagate endelig kom tilbage, kunne hun ikke virke mere uinteresseret. Hun var kold. Det var desværre sådan hun blev, af at være alene.
Kragen var dog så ivrig, at den landede på hendes lår og skræppede op indtil hun læste brevet.

hun svarede roligt, en smule kort.

Aldrig kommer til at se mig igen? Det tror jeg ikke selv på. Du slipper ikke for mig! Bare rolig, på et tidspunkt skal jeg nok komme og gøre dit liv til et helvede igen.
Og tæsk nu de zombier! Giv dem et ordentligt lag bank fra mig!


kragen blev sendt afsted, uden yderligere omsvøb.
Hun satte sig på relingen og så ned i det mørke vand. Kunne hun mon stadig svømme?

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Tors 8 Aug 2013 - 13:41

Det gav næsten ingen mening at skrive sammen længere. så små beskeder, stakkels krage! men det var den eneste krage der kendte vejen til hende og han ville ikke risikere at hans breve endte i de forkerte hænder.
Han havde ikke meget at skrive. selv følte han sig mindst lige så kold og ligeglad.

"Du ved jeg elsker dit selskab. At du kommer vil ikke ødelægge noget, men gøre dagene lysere"

Mere havde han ikke at skrive, da han lod kragen flyve igen. Han regnede ikke med at få svar denne gang, der var ikke rigtig mere imellem dem at skrive.
Folk viste stadig ikke i hvilken vej krigen ville ende, men beskeden om at de mindre byer nu var erobret gjorde ikke folk i bedre humør. Han sukkede kort, med tanke på de mænd han havde mistet...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tors 8 Aug 2013 - 13:48

Nu var det nok! Hun ville hjem!
Men der var lidt tid endnu, og hun kunne næsten ikke holde ud at hun ikke havde set ham så længe.
Da kragen kom, var hun overbevist om at hans svar var at hun skulle holde sig væk - så hans faktiske svar gjorde hende så glad.

Jeg er på vej hjem. Nogle dage endnu, og jeg skal finde en vej ind i byen. Jeg har brug for at se dig, din nevø, og ikke mindst Sigmund. Jeg lover dig, at jeg er på vej hjem, for at blive. Det var dumt at tage afsted, men det ved du jo. Vi ses, når du mindst venter det.

hun sendte brevet, efter at havde fodret Seagate og ladet ham sove. Det gjorde vist godt, for da han vågnede var han frisk som en fisk.
Hun smilede til Lockheart.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Tors 8 Aug 2013 - 22:05

Han havde ikke været ude og slås. Han havde været fanget i kloakken, bekymret for sin selvskabte familie, som klanen var for ham. Men til sidst var han løbet hjem igen, låst døren...og der havde han været det sidste døgn. Det var næsten umuligt at komme frem og tilbage på gaderne nu. Tingene var blevet værre. Om muligt. Nu kæmpede folk ikke ude foran byen, men inde i byen. De levende havde brug for føde og at sove, mens de levende-døde kunne kæmpe dag og nat uden hvile. Det tyngede ud i militæret.
Han sukkede da han hørte den tredje person løbe skrigene hen til døren for at komme ind i sikkerhed.Da der intet skete, løb personen videre. At kragen fandt vej gjorde ham glad, også selv om hendes besked måske ville være sur. Og dog...Det var det bedste han havde hørt længe.
Han skrev et kort svar.

"det vil jeg se frem til. Byen er i krig, men hos mig kan du stole på så meget beskyttelse, som jeg kan give."

Mere behøvede hun vel ikke at vide. En sidste note, før han sendte fuglen afsted igen.

"Pas på, byen vrimler med levende-døde. Det er ikke længere sikkert for hverken dødelige eller udødelige at vandre i gaderne.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tors 8 Aug 2013 - 22:40

De var kommet i havn, men hun var den eneste der gik fra borde. Ingen anden ville gå med hende, forståeligt nok. Hn havde travlt med at komme hjem til den person hun havde efterladt.
Seagate kom hen til hende, men hun læste ikke brevet som den efterhånden tynde fugl bar. Hun satte i løb mod byen. Barrieren mellem byen og omverdenen var væk. Udenfor byen var der tyndet ud i de døde. En lettelse, troede hun. Det viste sig dog, at hendes lettelse ville være et mareridt.
Hun var ikke mere end få kilo meter fra Seans hjem, da det begyndte at snævre ind. Levende døde vrimlede frem, blandt andre levende der kæmpede som besat. Intet under at folk troede hun var en levende død. Hun var for udmattet til at kunne tale.
hun kæmpede sig vej gennem gaderne, og ved solopgang var hun ved hans dør. Smurt ind i snask og blod, samt på randen til at besvime.
hun bankede på hans dør, og kaldte halvkvalt efter ham, inden hun dejsede om af udmattelse.
hun var forbrændt på hele venstre arm, og den lille drage klagede panisk over hendes raktion. Som en skinger klagesang, klynkede den lille drage, og kradsede heftigt på døren for at få nogen til at åbne, inden solen ville komme op, og hun ville komme til skade.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Man 19 Aug 2013 - 17:47

Det var sigmund der åbnede døren og han var overrasket over at se hende, og i den tilstand. Byen var urolig og man så efterhånden ikke mange gå på gaderne, af god grund. Han kiggede sig hurtigt rundt, før han tog fat om hendes arme og trak hende ind i marmorhallen. Lod dragen følge efter, hvis den ville, men lukkede døren og låste den. Med et kort blik på Neph ilede han først til køkkenet og bad dem gøre klar til lægehjælp, før han skyndte sig op af trappen, op til Herrens værelse. han bankede på, men ventede ikke på svar før han trådte ind i rummet.
"Herre! Frk...Nephthys er her. Hun er kommet til skade!" i et øjeblik havde Sigmund glemt hvilket navn han skulle præsentere hende som. Sean stirrede over på ham et øjeblik, som om han ikke opfattede hvad han sagde...Før han pludselig rejste sig, så stolen fløj bagud, da han skubbede butleren til siden og løb ned af trappen og hen til Nephthys. Han gled nærmest ned på knæ, for at komme ned til hende. Hans hænder tog fat om hendes hoved, til hendes hoved lå i hans ene arm og den anden gled ned over hendes krop i et øjeblik. Den blev beskidt af blod og snavs. Han bemærkede slet ikke dragen.
Han trak vejret dybt og lukkede øjnene et øjeblik for at forholde sig rolig. Så åbnede han dem igen.
"Nephthys...Nephthys..." det ville hun altid være for ham, Nephthys.
"Sigmund! vand og bandager nu!" Sigmund nikkede og skyndte sig ned i køkkenet efter tingene, imens Sean lod hånden glide over hendes hår og håbede hun ville give lyd fra sig. Hvad havde hun dog lavet?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Man 19 Aug 2013 - 19:37

Lockheart så panisk på Sigmund - og direkte vredt da han rørte Dany.
Efter panik, og vrede, sad Lockheart med en klagende lyd som rullede fra dens hals - mens den så til. Den holdte sig på to meters afstand af Sean, og skulede til ham - velvidende at dette var manden som i sidste ende, varr grunden til at hun kæmpede sig gennem byen.
Dany hørte stemmerne, men hendes krop ville ikke reagerer. Hendes øjne forblev lukkede.
Hun prøvede at smile til ham, men i stedet lignede det en grimasse af smerte.
Hun kunne hører Sean... Hans stemme varslede at hun måtte ligne noget en ko havde skidt ud.
Mindst.
Lockheart hvæsede, da Sean kaldte efter vand og bandager.
Den lille drage krøb tættere på Dany, og stirrede vredt på Sean.
Lockheart havde ingen anelse om, at Sean faktisk var det eneste Dany havde der var familie.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Tirs 20 Aug 2013 - 14:58

Hans blik faldt på den lille drage, mens han ventede på Sigmund. Drager var ikke noget man så tit og en lille drage var et sært syn. Hans blik gled over den et øjeblik, før han opfattede den faktisk virkede direkte sur...Vred, måske, på ham og alle andre end Neph. Men han havde ikke tid til at tage sig af den. Da neph rørte på sig, kom han med en beroligende lyd. Endelig kom Sigmund med de ting han havde brug for. Han lagde hendes hoved ned på en lille pude, han havde været betænksom nok til at tage med, før han, der midt på gulvet, tog en klud og forsigtigt begyndte at rense sårene og generelt hendes forbrændte hud. Forsigtigt fjerne hans snavs og tøjrester. Han så kort op på Sigmund.
"Find et tæppe" Sigmund forsvandt igen. Han smurte forsigtigt noget helende creme på hendes forbrændinger og begyndte at forbinde hendes sår. Alt dette tog tid.
Sigmund kom tilbage med et tæppe. Sean tog forsigtig fat i Neph, fik lagt en hånd rundt om hendes ryg og under hendes ben, og bar hende. Han så kort ned på dragen.
"Hun skal op i en seng. Følg endelig med, jeg tror hun vil elske at se dig når hun vågner" Han anede ikke om dragen forstod ham, men det var en chance han tog. Så vendte han ryggen til og forsvandt op af trappen og ind i det nærmeste gæsteværelse. Han lagde hende forsigtigt på sengen. Nu, hvor de var alene, fjernede han endelig resten af hendes ødelagte tøj. Selv ødelagt, så hun godt ud. Han lagde tæppet over hende. Sigmund kom op med en kande vand og en spand med koldt vand og klude. forbrændinger krævede konstant opmærksomhed og i teorien burde han nok ligge hende i et kar med koldt vand. I stedet havde han givet hende noget helende og kølende creme og forblev siddende i værelse, vågede over hende, bekymret for hende...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tirs 20 Aug 2013 - 15:08

Lockheart fulgte med, på en lidt anderledes måde end hvad Sean måske havde troet.
Den lille drage hoppede, som en krage, omkring en halv meter bag ham. Da han prøvede at fjerne det sidste af hendes ødelagt tøj kom dragen med et højt advarende skrig. Dens tænder var vidt fremme, mens den knurrede truende af Sean. Ingen rørte hende uden hun havde givet lov.
Den lille drage krøb op i sengen, op ved hendes hoved, og lagde sig på puden. Den kiggede bare på hende med et bekymret blik, et sørgmodigt blik.
I flere timer lå hun der bare. Med Lockheart ved hendes hoved, og Sean ved sin side. Det var først da solen stod højt på himlen næste dag, at hun åbnede øjnene. Hendes blege øjne havde skiftet farve i solen, det var matte, blege, i en lilla tone. Noget hun nok ikke ville kunne ændre.
Hun lå der bare, stirrede direkte ud i den tomme luft. Det ville gøre ondt at bevæge sig, med de sår og forbrændinger.
Der var to vejrtrækninger i rummet. Ingen af dem hendes.
''Sean...?'' mumlede hun, nærmest uden at bevæge en muskel. Hun lukkede øjnene igen.
Efter få sekunder begyndte den brændende fornemmelse at kunne mærkes i hele hendes krop. Hun bed sammen, prøvede at kvæle en klagende lyd. Lockheart stirrede bare på hende, klynkende.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Tirs 20 Aug 2013 - 15:24

Han ignorerede dragen og gjorde som han fandt nyttigt.
Undervejs havde han skiftet forbindinger og kølet hendes sår ned med kolde klude, smurt mere helende creme på hende. Men nu sad han og halvsov, da hun endelig vågnede op. Hans hoved hvilede mod den ene skulder, han sad med armene over kors og klædt i sit sædvanlige mørke tøj. Han vågede hurtigt op, da han hørte en svag hvisken. Han lod blikket glide rundt i rummet, for at se om det var Sigmund eller en tjener. Måske endda dragen? Han så kort på den og bemærkede dens klynkelyde...Så opdagede han at Neph var vågnet. Han satte sig hurtigt, men forsigtigt, på siden af sengen.
"Rolig. Du er i sikkerhed her. Dine sår er behandlet og kun tiden eller magi kan gøre mere ved dem" hans stemme var rolig og blød. Han havde ikke lyst til at tænke på sidste gang de var sammen og han regnede heller ikke med hun havde kræfter til det lige nu.
Han så lidt på hende...
"Jeg vil finde noget mad til dig..." han kom i tanke om hun var vampyr, en lugt han havde vænnet sig til ved hende. Nu han tænkte over det kunne blodet måske også hjælpe på hendes sår. Han var allerede på vej op af sengen igen...
"Bare sov videre..."

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tirs 20 Aug 2013 - 15:35

Hun trak endelig vejret lettet, da hun hørte hans stemme.
Så hun var altså nået frem.
Men da han rejste sig, reagerede hun helt instinktivt - hun greb fat i hans arm og satte sig op.
Det eneste hun lagde mærke til, var smerten ved hendes bevægelser.
''Maden kan vente..'' hun talte anstrængt, for ikke at gennemtrumfe hendes sult. Hendes hals var knasende tør, men hun ville langt hellere være sammen med Sean.
Lockheart havde sat sig, fuldt ud vågen, og så nu uforstående på hende - og på Sean.
Man kunne se hendes hud skalle af mange steder, hendes fingre og arme mest.
Hun havde bare skyndt sig hjem til ham, hun havde løbet alt hvad hun kunne. Men på vejen var hun faldet i et baghold, en omgang dusørjægere der vidste hvem hun var og hvad hun var værd i nogle mænds øjne.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Tirs 20 Aug 2013 - 20:33

Han satte øjeblikkeligt, da det gik op for ham hvor mange smerter hun fik af at bevæge sig. Hans blik var fuld af bekymring. Hans ene hånd, modsat den arm hun havde grebet fat i, gled blidt over hendes hånd, da han let ville skubbe hende ned og ligge igen. Et skævt smil kom frem.
"Rolig, Neph...Bare slap af, du er fuld af sår og brandskader" han viste byen var i krig, men han viste ikke hun ville komme tilbage og da slet ikke at det ville være så svært for hende! ellers var han personligt taget ud for at hente hende og passe på hende. Selv om hun aldrig nogensinde tillod ham det. Han så lidt på hende. Han var opmærksom på dragen, men aller mest neph.
"Hvorfor kom du tilbage...hvad skete der, siden du endte op sådan her?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Tirs 20 Aug 2013 - 22:29

Hvorfor hun var kommet tilbage? Fordi hun savnede ham! Hvorfor ellers...?
I et suk, fik hun lagt sig halvt ned.
''jeg savnede dig...'' hun så på ham, med tårefyldte øjne. Udover hendes smerter, var tanken om at han var så bekymret for hende hjerteskærende.
''Jeg havde ikke regnet med at det ville være så svært at komme hertil igen..'' mumlede hun, og gispede stille da hendes hud på hendes ene arm føltes som om der var ild i den.
Hun bed lidt sammen.
''Og jeg troede, at alle havde travlt med at overleve, og ikke tænkte på penge..'' hun trak vejret rystende. Den lille drage så uforstående på hende, som om den ikke forstod hvorfor hun reagerede på det navn.
''Schh..'' hun aede den lille drage over hovedet, og selvom det gjorde ondt på hende, var der en glæde i hendes øjne man sjældent kunne se.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sean Ons 21 Aug 2013 - 17:17

hans ansigt blev hårdt i et øjeblik, det øjeblik han kiggede væk fra hende. Hun skulle aldrig være rejst og det kunne han også godt have kommenteret, men hun havde brug for at komme sig og ikke for at skændes. Da han så på hende igen var hans ansigt endnu en gang roligt, om end en smule mere reserveret nu.
Han nikkede let og så lidt på hende, da han så over på dragen. Han kendte ikke rigtig dragen, den havde ikke virket særlig glad. Men det var vel kun godt hvis hun endelig havde en hun var glad hos...og som kunne rejse med hende rundt.
Han rejste sig forsigtigt, for ikke at risikere hun hev fast i ham igen.
"Jeg finder dig noget mad. Nej, det skal ikke diskuteres. Vi ved begge du får det bedre af lidt mad"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Nephthys Ons 21 Aug 2013 - 17:27

Han var sur igen... Hun kunne se det på ham. Derfor sagde hun ikke mere, så bare lidt ned.
Hun så lidt på sin drage, og sukkede.
Hun aede Lockheart over hovedet, men da Sean havde rejst sig, hoppede den hen til ham med hovedet på skrå.
Hun så undrende til mens den lille drage nærmest tiggede ham om at komme med.
Den klynkede bedende, trippede stille.
''Jeg tror han kan lide dig..'' sagde hun stille, og så på Sean.
''Og angående mad... Er det for strengt at bede om dyreblod..?'' - hun var ikke glad for menneskeblod, dæmonblod osv. Hun blev altid mindet om Sean når hun drak - uheldigvis.

_________________
The letters... Did you read them? ~ Sean D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The letters... Did you read them? ~ Sean Empty Sv: The letters... Did you read them? ~ Sean

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum