Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
Top posting users this month
Razor

Reign

Selene

Kira

Rex

Angelica

Ethan

Aaron

Sean

Miss Smith

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148756 indlæg in 7610 subjects

Hello to you //Lu Xin//

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Hello to you //Lu Xin//

Indlæg by Gæst on Fre 16 aug - 22:19

Sted-Gågaderne
Tid-16.23
Omgivelser-Mennesker der går rundt og sådan
Påklædning-En Hvid T-shirt og et par røde shorts og kondi sko
V-Varmt

Cameron kom stille og roligt gående for sig selv gennem gågaderne da han ikke sådan havde det helt vilde han sådan skulle en dag som i dag, så han var bare ude og gå og havde ikke noget der hastede helt vildt og alt det.
Han gik bare der og fandt en bænk og satte sig ned på den, han var godt påklædt til en dag som denne her som var lidt kold i det så han havde husket og tage tøj på den til det og en god jakke.
Han sad der i noget tid før han rejste sig igen og gik bare vider, men en tanke kørte igennem hans hovede hvorfor var det lige at han var gået den tur her hvad lavede han der og sådan.
Han var ikke helt sikker men nu var han der så hvor kunne han ikke lige så godt gå og kigge på det forskellige ting og sager som der var i vinduerne og alt det.
Hvorfor tilbragte han endeligt her for han havde jo ikke noget og lave ellers lige nu for han var bare der og kiggede på det han nu kiggede på og alt det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg by Gæst on Fre 16 aug - 22:44

Lu-Xin sad på en bænk, med næsen ned i en bog. hun havde en blyant bag det ene øre, og et viskelæder i hånden. hun var ved at slette noget i sin bog. Hendes hår var sat op i hestehale, så hun kunne se. Hun var helt i sine egne tanker. hun lagde hviskelæderet i sit skød, og tog sin blyant og begyndte at skrive i sin bog, og bed et par gange i blyanten. Hun havde ikke opdaget at der var folk i nærheden af hende, hun var fordybtet i sin bog.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 16 aug - 22:56

Han slappede roligt af mens han gik der og fandt en bænk hvor da allerede var en som sad der med en bog eller hvad det nu var, roligt satte han sig ned på den og kiggede lidt rundt "pas på du ikke får splinter i tungen"sagde han roligt til hende da hun jo bed i blyanten og den slags der, han kiggede roligt på hende med venlige øjne og viste ikke om det var godt nok at han sagde noget eller hvad det sådan var man kunne kalde hans øjne.
Han kiggede på hende og var bare rolig overfor hende og havde det godt nok med og snakke til hende selvom hun ikke anede hvem han var og omvendt, men der kunne vel ikke ske noget ved det eller kunne der.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 16 aug - 23:06

hun så op fra sin bog og lagde sin blyant ned. "Goddag, jeg har altid bidt i blyanter, men aldrig så længe af gangen, at der kommer splinter" sagde hun blidt, og lukkede sin bog sammen om blyanten. "Åh har glemt at pressentere mig selv, mit navn er Lu-Xin, men mange kalder mig angle sjovt nok, hvad er dit navn" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 16 aug - 23:56

Han kiggede på hende "Okay"sagde han roligt og lyttede til det sidste hun sådan sagde til ham og smilte roligt "hyggeligt at møde dig Lu Xin"sagde han roligt og slappede af "mit navn er Cameron"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var bare sådan stille og roligt og havde det godt ved at snakke lidt med en der ikke var sådan helt vild oppe og ringe på dørklokker med energi og den slags, men i stedet for bare sidde og snakke sammen og det hele, han kiggede på hende "hvorfor sidder du endeligt bare her og ja hvad du nu laver"spurgte han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 aug - 15:36

jeg er musiker og forfatter, så jeg skriver mine historier og musik, selvom det endnu ikke har lykkes mig at få noget udgivet. Hvad med dig selv" sagde Lu Xin blidt og smilede. hun lagde kort lidt hår om bag sit øre, og strammede sin hestehale en del

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 aug - 16:25

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay der kan man se hvorfor har du ikke fået det altså er der noget som stopper dig i og udgive det"spurgte han roligt og viste ikke om der var, men så det jo godt man kunne spørge ind til tingene og den slags der, han så på hende med et smil på sine læber og viste ikke om hvad hun sådan tænkte om ham lige nu om han var venlig eller hvad han var for han var vel noget.
Han så på hende og slappede af og ventede på at hun ville sige noget til ham og sådan for han kunne jo ikke bare sådan, han så på hende med et smil og havde jo lidt charme og sådan noget der, men hvem havde ikke det i denne her tid.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 aug - 16:32

hun så ned. "Fordi jeg er en kvinde, det forlag jeg prøvede, ville ikke trykke noget, som var skrevet af en kvinde" sagde hun og så ned og lagde sin bog i sin taske. "Hvad laver du selv?" spurgte hun blidt og lukkede tasken. hendes elastik sprang, og hendes hår faldt ned i ansigtet på hende. hun tog et nyt elastik som hun havde om sit håndled og bandt sit hår op med det

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 aug - 17:05

Han kiggede på hende "Når okay på den måde der"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det bare mærkeligt en køn kvinde som dig burde kunne få mænd til mange ting"sagde han roligt til hende og smilte bare, han var bare den han jo nu var og han kunne jo lige så godt sige det til hende som han mente og alt det.
Han så på hende "hvad jeg laver jeg laver det jeg vil har ikke lige fået noget job eller noget"sagde han roligt og så på hende med et smil og kørte en hånd gennem håret og så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 aug - 19:30

forlagene mener at kvinder ikke kan skrive, så de afviser mig, fordi jeg er kvinde. Jeg har ellers en hel mappe i min taske fyldt med færdige bøger. men ingen vil udgive dem for mig, så jeg kan ikke blive forfatter, og klassisk musik er ikke det følk høre, så kan ikke blive berømt violinist, eller sanger inde" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 aug - 19:41

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay det da noget træls at de siger sådan mod dig for du har sikkert skrevet noget godt og det med musik jo ældre mennesker vil godt høre på det"sagde han roligt og så på hende, han sagde det jo kun i en god mening og alt det.
Han så på hende med et smil "kom lad os gå en tur hvis du vil"sagde han roligt og rejste sig roligt op og så på hende med et smil, han var ikke farlig for folk for han kunne være noget så rar og det kunne hun jo også godt se på ham.
Han så på hende med et smil og gav sig roligt til at gå og viste ikke hvor han ville ende sammen med hende og alt det og viste ikke om hun ville gå med ham eller hvad hun ville for det var jo op til hende og sådan noget der.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 aug - 19:54

hun rejste sig og svang sin taske over sin skulder. "Vi kan da godt gå en tur" sagde hun og lukkede tasken. hun så på ham. "Hvor skal vi gå hen" sagde hun blidt, og lagde sine hænder i sine lommer. Hun var ret tynd af sig, men hun havde stadig også tydelige kvindelige former. som let kunne ses igennem hendes trøje, og bukser

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 aug - 19:59

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke bare gå roligt gennem gaden"sagde han roligt og gik så vider da hun var oppe og stå og det hele, han kiggede på hende og hun så godt ud og det hele, han viste ikke hvad han lige skulle sige til hende og alt det, han gik roligt vider og slappede af mens han gik der sammen med hende.
Han kiggede på hende og gik igennem gaden sammen med hende og ja de gik jo bare der "tænkte på om du vil med op til mig bor i den blok lige her"spurgte han rolig og stoppede op og så på hende med et stille smil på sine læber, han kiggede på hende og ventede roligt på svar og den slags der og havde ikke noget imod hvis hun sagde nej og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 aug - 20:35

Det kunne da være hyggeligt, det ser også ud til at der snart kommer regn" sagde hun og så mod himlen kort. hun syntes at den så meget grå ud. Hun hadet virkelig regnvejr, for så lynede der tit, og tordnede med, og det brød hun sig ikke om. hun rakte sin hånd frem, for at se om det begyndte at regne

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 aug - 21:28

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af mens han gik ind i opgangen og op af de trapper som de skulle op af og alt det, roligt låste han døren op og gik ind og holde døren for hende "jeg ved godt ikke er stor men den er god som den er"sagde han roligt og smilte til hende med et roligt smil og gik ind i så ind i stuen og satte sig ned i stuen og ventede bare på at hun kom ind til ham og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 13:00

hun gik med ham, og tog sine sko af, da hun kom ind. hun var jo gæst. så hun ville ikke gå rundt i sine sko, i frygt for at svine til. hun satte sin taske, og gik ind til ham. "Det er da større end der jeg bor, det jeg har er kun et værelse" sagde hun blidt. hun smilede venligt til ham.

//undskyld det korte svar//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 13:10

Han kiggede på hende med et stille smil "okay der kan man bare se"sagde han roligt og så på hende med et smil "vil du ha noget at drikke alkohol eller noget vand"spurgte han roligt bare for at være venlig da hun var gæst, han så på hende med et smil på sine læber og viste jo ikke hvad hun ville ha for han var ikke tanke læser, men roligt bevægede han sig ud i køkkenet og fandt noget frem hun kunne vælge i mellem og sådan.
Han så på hende "du nu en meget køn kvinde Lu Xin"sagde han roligt og var ærlig overfor hende for han syns da at hun var det, roligt tog han et glas og hælde noget op i det fra en flaske der hed hot body og så på hende før han drak noget af det fra glasset af, det var sådan en rødlig farve og en drink der var meget tiltrækkende til at prøve når man så den.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 13:20

Må jeg prøve den drik?" spurgte hun og rødmede lidt. ingen havde nogensinde kaldt hende en køn kvinde før. hun legede med lidt af sit hår, og så på ham. hun ville ikke være uhøflig. Hun sænkede blikket for ikke at stire på ham, hun syntes faktisk at han så ret så godt ud. men det turde hun ikke sige til ham

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 13:38

Han kiggede på hende og smilte "Jo må du skam godt"sagde han roligt og hældte noget op til hende og så roligt på hende, han kiggede på hende og slappede roligt af og viste godt hvad drinken gjorde ved ens krop, for dens navn siger meget og gav en varm krop og alt det, han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og drak lidt mere af sin egen og ventede på at hun tog noget af hendes som han lige havde hældt op.
Han kiggede på hende med et smil og lagde en hånd på hendes røv og nussede den stille og roligt og mærkede hvordan den var formede og alt og om den var fast og den slags.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 13:48

hun tog en tår af det, og følte sig med et ret varm. hun så på ham og rødmede, da hun mærkede hans hånd imod hendes røv. hun tog en tår mere af drikken. hun kunne godtlide den, og med et kunne hun lide fornemmelsen af hans hånd på hendes røv. hun så på ham og satte glasset og satte en hånd på hans brystkasse

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 14:03

Han kiggede på hende med et stille smil og trak hende ind til sig og løftede hende op til ham ved at ligge den anden hånd om på hendes røv og fik hende roligt op af væggen og plantede et kys på hendes hals og så på hende, mens han stod der med hende trak han sit øverste beklædning af og så på hende med et smil og ventede på at se hvad hun ville gøre ved det her for han havde ikke ligefrem tænkt sig og stoppe det.
Han så på hende og lagde en hånd på hendes ene bryst og nussede det roligt uden på hendes tøj og smilte bare til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 14:23

hun åbnede sin trøje og tog den af. så hun stod i bh. hun rødmede, og lagde en hånd på hans brystkasse. hun smilede, og fik sat sig på hug, og begyndte at åbne hans bukser, og tage dem af ham. hun smilede, med et særligt glimt i øjet. hun så op på ham og smilede, og tog sine bukser af. så hun kun sad i bh og trusser foran ham

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 14:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte en hånd om bag hendes ryg og åbnede roligt op for hendes bh før han roligt gik hen og satte sig ned og havde trukket hende med ind i stuen og satte sig ned på sofaen og trak hende tæt ind til sig og ned deres underbukser og trusser mod hinanden og kiggede på hende, roligt blev hans lem hårdt i hans underbukser så hun ville mærke det mod hendes underliv, mens deres kønsdele gned mod hinanden tog han hendes bh af som hang i vejen for at han kunne tage hende på brysterne, roligt fik han den af og tog hendes så på brysterne og slappede af mens han gjorde det.
Denne her intime ting de havde nu var dejlig og det hele, roligt tog han fat i hendes nippels og hev blidt i dem og gjorde dem hårde og den slags ting.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 14:49

Hun blev meget våd og liderlig af det, og rødmede meget. hun gned sig meget imod hans shorts. *Hvad sker der med mig, hvorfor regere min krop sådan* tænkte hun og rejste sig og tog sine våde trusser af for øjnene af ham. hun rødmede, for hun var så våd, at det løb ned af hendes ben. hun dækkede kort sin krop og gik så hen til ham og hev hans shorts ned. hun tog fat i hans lem, og gav ham en handjob. hun slikkede hans lem, og så på ham imens. hun slikkede hoved af den og helt ned til hans kugler. hun rødmede og slikkede også dem

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 31 aug - 15:00

Han kiggede på hende da hun rejste sig op og ja trak trusserne af sig selv for øjne af ham og kiggede roligt på hende mens hun trak hans shorts/underbukser af ham og gav sig til at lege med hans lem, roligt smilte han til hende og sad bare der og nød det roligt, han så på hende "er du jomfru søde"spurgte han roligt for han havde ide om hun var men han var ikke helt sikker på det.
Hans lem blev hårdt og var cirka 22-25 centimeter og var godt tykt, roligt rejste han sig op og klappede sit lem mod hendes kind på en blid måde og så på hende, han så på hende "vil du lege mere med den søde"sagde han roligt og viste jo ikke om hun vil vider med det eller hvad hun ville, for han var klar til det hele lige nu og her.
Han så på hende med et roligt smil og stod der foran hende med sit store lem og så på hende mens han ventede på at se hvad hun ville gøre og alt det for man kunne jo gøre mange ting.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen