Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Lori
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Renata
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Jake
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba13Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba14Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Hello to you //Lu Xin//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 15:03

hun rødmede, og så på ham. "ja, jeg er jomfru" sagde hun og tog fat om hans lem og slikkede den, og tog den så i munden og gav ham en blowjob. hun suttede, og rødmede mens hun gjorde det, for hun havde dog aldrig set så stor en lem før. hun forstod bare ikke, hvor hun lige pludselig var blevet sådan fra, hun plejede jo aldrig at ville turde at gøre sådan noget. men nu ville hun ud med et, og det forstod hun ikke. imens hun suttede, gav hun ham handjob imens. for hun ville virkelig gerne tænde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 15:11

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil og mærkede roligt hvad hun gjorde og nød det "okay så ved jeg det"sagde han roligt og lagde en hånd på hendes hovede og nød det bare, han så på hende "du siger bare til når du vil ha den op"sagde han roligt til hende og så på hende, for hun havde tændt ham godt bare nu.
Han så på hende og fik hende til at slippe sit lem og skubbede hende roligt hen i en stol og fik hende ned og sidde der og trak hendes røv ud på kanten af stolen og satte sig ned på knæ foran hende, roligt spredte han hendes ben og fik dem til at ligge på arm lænet af stolen, roligt kiggede han på hendes underliv og spredte hendes skamlæber og så på hende med et smil før han lænede sig ned til hendes underliv og kyssede det roligt og fik smag af hende i munden, roligt kiggede han op og gav sig til at slikke hende roligt der nede.
Han håbede bare hun kom til at nyde det her for det var jo hendes første gang, eftersom hun var jomfru men det havde han ikke noget imod at hun var for så viste han bare at han skulle tage det roligt til at starte med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 15:22

Hun så overrasket på ham og rødmede meget. Hun begyndte at stønne, da hun mærkede hvad han gjorde ved hende. hun blev meget våd af det, og ville gerne have ham. men det turde hun ikke sige. "Åh" stønnede hun, og greb fat i stolen, for ikke at falde ned af den. "Cameron.. jeg vil altså heller mærke dig i mig" sagde hun meget rød over kinderne. Tænk at hun havde turde sige det til ham, men nu var det sagt, og det kunne ikke laves om. Hun var lidt bange, for om han ville mene hun var for hurtigt, men hun havde virkelig lyst til ham nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 15:42

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han slikkede hende der nede og så så op på hende med et stille og roligt smil "når så det vil du"sagde han roligt og slikkede vider, han vil pirre hende meget for hun var lidt hurtig til at være klar og det.
Han kiggede på hende og kørte en finger roligt op i hendes underliv og kørte den frem og tilbage inde i hende og håbede på det bedste og sådan, han var rolig mod hende nussede hende klitoris lidt med den anden hånd og så på hende med et smil.
Han ville bare være venlig og alt det mod hende og så på hende før han lod en finger mere køre op i hende så hun havde to og han kunne mærke at hun var våd og det hele, men det var også godt nok for hun var jo en kvinde og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 15:55

hun så rødmende på ham. hun rødmede endnu mere, da hun mærkede hans berøring mod hendes klitoris. hun stivnede, da hun mærkede hans fingre inde i hende, for det gjorde en smule ondt på hende. men hun blev våd omkring hans fingre. *jeg bliver alt for hurtigt våd* tænkte hun, og så meget rødmende på ham, og dækkede sit ansigt med sin ene hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 16:08

Han kiggede på hende og trak roligt sine fingere ud af hende igen og så på hende med et smil og slikkede på sine fingre og rejste sig op, roligt trak han hende op til sig og fik vendt hende med ryggen til ham og skubbede hende så hen over ryglænet og kiggede på hende.
Han kiggede på hende og satte sit lem mod hendes underliv og nussede den roligt mod hende, han mærkede hvor våd hun var og det var jo kun en god ting at hun var det, roligt tog han om hendes hofte og pressede sig roligt ind i hende, mens han tog det stille og roligt og ville lade hende hjælpe til med at komme ind over hans lem og sådan.
Han var sikker på hun kunne tage hans lem og alt det man skulle bare tage det roligt og lade det gå sin gang og alt det, han så på hende og nød at han mærkede hendes varme mod sit lem og den slags der, han nussede hendes ene balde og så på hende mens han ventede på at se hvad hun ville gøre og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 16:15

Hun bed sammen, da hun mærkede hans lem komme ind i hende. "Åh gud, hvor er den stor!" sagde hun og gispede, da hun mærkede den bryde hendes jomfruhinde. hun bed sammen, da blodet fra hendes hinde løb ned af hendes ben. Hun sank nervøst, og holdt fat i stolens ryglæn. Hun stønnede, over at mærke hans lem inde i hendes underliv. Hun holdt godt fat i stolen. Hvorfor ville han have hende på denne måde, hen over en stol. Den forstod hun altså ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 16:34

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han kom længere ind i hende og gav sig roligt til at køre frem og tilbage i hendes underliv og alt det, men det var på denne der rolige og dejlige måde, roligt lænede han sig ned til hende og fandt en øre ring frem og kiggede på hende "du skal være min"sagde han roligt og efter lidt tid sad øreringen fast i hendes øre, hun havde nok mærket det lille prik af da øreringen lukkede sig i, men den var så skarp i spisen at den kom hurtigt igennem hendes øreflip og sådan.
Han kiggede på hende og rettede sig op og kørte vider ind i hende og så på hende med et smil og klappede hende i røven "du er da noget så fræk"sagde han roligt og spredte hendes balder så han kunne se hvordan han kørte ind og ud af hende.
Han kiggede på hende og klappede hende i røven og nød at hun var som hun var nu havde han jo lige taget hende mødom, det var noget han ikke sådan havde gjort i mange år for det var ikke tit man mødte en som var jomfru mere.

//øreringen kan du se i bunden af min profil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 16:46

Hun mærkede prikket i sit øre og så på ham. "Hvad mener du med at være din?" sagde hun lidt forvirret, og mærkede øreringen i sit øre. "Jeg er altså min egen Cameron" sagde hun og ville gerne have ham ud af sig. Nu ville hun ikke mere. Hun fik skubbet ham ud af sig, og gik hen for at få sit tøj på igen. Hun tog sine trusser og bh på. og hoppede i sine bukser, og trøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 16:54

Han kiggede på hende og smilte roligt "du min slave nu du har øreringen i øret"sagde han og hun kunne ikke få den af igen da den skulle bruge et kodeord som han kun kendte til, han gik hen til hende og tog fat i hende "du skal ikke nogen steder"sagde han og rev hendes tøj af hende og trykkede hende op mod muren, og fik spredt hendes ben igen og pressede sig op i hende og kørte frem og tilbage inde i hende, han kiggede på hende og blev ved hun skulle vide hvem hendes herre var og det hele for ellers ville hun ikke vise ham nogen respekt eller noget som helst.
Han kiggede på hende og blev ved og var godt inde i hende nu hvor hun havde haft den oppe og alt det halløj der, han så på hende og smilte roligt og lagde sine hænder på hendes røv og blev bare ved og slikkede hende op af halsen "hvad er du og hvem er din herre"sagde han til hende bare sådan lige ud af det blå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 17:01

Hun bed sammen. "Jeg er mig selv, og min egen herre" sagde hun vredt til ham. Hun sku da hver fald ikke være hans, hun var ikke nogen slave, lige meget hvad sådan et svin sagde. Hun gav ham en albue i maven, så hun kom fri. Hun fik sit tøj og sin taske og løb alt hvad hun kunne ud af hans hjem, og så langt væk fra ham. Hun skulle hverfald ikke i nærheden af ham igen.

Der var nu gået en måned siden den dag, og Lu-Xin gik rundt i gaden igen. Hun havde en hue og en lang tyk jakke på. Hun havde sin taske over skulderen. Hun så rundt, i frygt for at støde på ham. Lu-Xin gik hen til en butik, for at købe sig en ny mappe til historier, og sange. Men hun havde det hele tiden som om, at nogen holdt øje med hende, og det gjorde hende meget urolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 17:24

Dagene var gået og det var lang tid siden han havde set hans slave Lu Xin, men hun var ikke den sværeste og finde, da han havde tilbragt en sporings enhed i hendes ørering, men det havde han fået gjort i alle dem han havde fået lavet af dem.
Han holde øje med hende denne her dag og roligt kom han ind i butikken og kiggede på hende "når så der er du"sagde han roligt og gik om bag hende og tog roligt fat i hende og fik hende hevet med udenfor, selvom det nok var lidt svært, roligt så han på hende "hvornår fatter du ikke at du er min slave min forbogstaver står i ringen i dit øre"sagde han roligt og så på hende og stod foran hende og alt det.
Han kiggede på hende og fik sin hånd ned i hendes bukser og mærkede efter "når du jo helt våd efter få noget lem fra en mand"sagde han og nussede hende roligt og ventede på at se hvad der ville ske nu her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 17:29

hun stak ham en lussing og bakkede. "God nok satte du den i mit øre, men jeg tilhøre ikke dig, kun et svin vil have slaver, og jeg skal ikke tilhøre et svin" sagde hun. Den eneste grund til at hun var våd, var at hun havde set en fræk film tidligere. Hun længtes hver fald ikke efter Cameron.

Hun løb ud af butikken, og håbede virkelig på at en ville hjælpe hende. "Den mand tænker sku kun med sin lem" sukkede hun og forsøgte på at få den satans ørering af. "Og jeg som troede han var sød, der tog jeg fejl" sagde hun trist og satte sig kort på en bænk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 18:42

Han mærkede roligt lussingen og kiggede på hende *hun er lidt for stædig"sagde han roligt og gik roligt over til hende før han sagde nogen ord i en meget stille tone, roligt slap ringen og faldt ned i hans hånd "sorry at jeg gjorde det imod dig"sagde han roligt og lagde ringen i lommen og rejste sig op, før han gav sig til at gå derfra.
Han havde det svært nok ved at se på hende nu hvor han havde været så ond mod hende og alt det, men han viste at hun forhåbentlig vil blive glad for at være fri igen efter den tid, men han var den han var og ja det vil han altid være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 18:46

Hun så overrasket på ham. var hun fri. Hun tænkte lidt på, hvad han havde gjort. Men var det mon hendes egen skyld. Hun holdt kort hånden for sit øre, og lagde den så for sin mund. Hun havde slået ham. Hun havde virkelig slået ham på siden af hoved. Hun sank på knæ. "Jeg er fri" mumlede hun og så rundt. Hun rejste sig hurtigt og tog sin taske. Hun havde lært af det, man skulle kende folk før man valgte at gå i seng med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 19:15

Han kiggede på hende fra lidt afstand og kom til at tænke på det hun fortalte ham tidligere om hendes drøm, og gik så hen til nogen som han kendte og fik fat i en ved forbindelser gennem folk og efter nogen timer kom han hen til hende med noget papir med adressen på til den person og så på hende.
Han kiggede bare på hende "som en undskyldning på det jeg gjorde og her en ørering til hullet"sagde han roligt og rakte hende en ørering som var med en lille rød sten i og så på hende.
Han var ikke den bedste til at sige undskyld men han fik det gjort og han syns hun skulle ha noget nu hvor han var så ond og give hende et hul i øret, men om hun ville tage imod den viste han ikke og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 19:20

Hun tog øreringen, og så på ham. "Dumt at lave hul i et øre. Du burde vide kvinder har i begge, men Cameron, find dig en at elske, i stedet for at tag kvinder som slaver, så får du heller ikke en lussing igen" sagde hun. og tog en nål op fra sin taske, og en lighter og varmede nålen for at gøre den ren. "Det her kommer så meget til at gøre ondt" sagde hun og tog fat i sit andet øre for at lave et hul, så hun havde i begge øre i stedet for kun i det ene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 19:24

Han kiggede på hende "jeg kommer ikke til at elske nogen da jeg er den jeg er"sagde han roligt og så på hende og slappede af for han havde ikke nogen at elske da der ikke var noget som ville ha ham eller noget.
Han kiggede på hende "for der ikke nogen som vil ha mig"sagde han bare lige ud og kiggede på hende og var bare ærlig, han var ikke nogens type på nogen måder og han viste ikke hvorfor men det var han bare ikke.
Han så på hende og slappede af og anede ikke hvad han skulle sige til hende lige nu og her for han havde ikke meget mere og sige til det, han kiggede rundt også på hende igen "nu fortyder du vil at jeg tog din mødom"spurgte han roligt og slappede af og viste ikke hvorfor han sagde det men han var ligeud med ting som sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 19:28

Sket er sket Cameron, det kan ikke ændres nu, med mindre jeg finde en som kan heale den på ny, men det er nu engang sket" sagde hun og fik lavet hul i sit øre og holdt en klud mod det. "Næste gang vi ses, så håber jeg at du ikke laver samme numre med mig en gang til.. vi ses" sagde hun og løb så af sted. For at starte sit liv igen, et liv hvor hun ikke var nogens slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 31 Aug 2013 - 19:33

han kiggede efter hende og rejste sig om "gør jeg ikke"sagde han roligt og gik så sin vej *hun kommer ikke til at se mig igen*tænkte han for sig selv og gav sig til at gå hjem af og det hele og havde det som han havde og alt det.

//det korteste svar fra mig af mens jeg har været på siden og Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Hello to you //Lu Xin//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum