Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
the final test. - Tristan EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
the final test. - Tristan EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
the final test. - Tristan EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
the final test. - Tristan EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
the final test. - Tristan EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
the final test. - Tristan EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
the final test. - Tristan EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
the final test. - Tristan EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
the final test. - Tristan EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Lori
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Lenore
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Genevira
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Celenia
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Renata
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Jake
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Sasha
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Abigail
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 
Elizabeth
the final test. - Tristan Voteba13the final test. - Tristan Voteba14the final test. - Tristan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

the final test. - Tristan

2 deltagere

Go down

the final test. - Tristan Empty the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Søn 25 Aug 2013 - 18:58

tid: kl 17:30
sted: ude foran Darkwind Citadel.
omgivelser: porten til slottet og andre store flotte villaer og palæer.
årstid: efterår.

det var begyndt at nærme sig hen af eftermiddagen. Sakref ventede stille og roligt ude foran porten til sit slot. han havde fået besked fra vagterne nede ved indgangen til Doomsville City at Tristan. hans lærling var ankommet til byen og ville sandsynligt vis være der når som helst.
han havde ikke set Tristan siden han sendte ham afsted på sin mission en måned siden.
Sakref var stolt over hans arbejde med at gøre Tristan til en rigtig kæmper og en god lærling. han vidste det nærmede sig det tidspunkt han skulle teste ham for at se om han var klar til højere rangs missioner og ikke behøvede mere træning.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Søn 25 Aug 2013 - 19:16

Det havde været så længe siden han havde været her. Selvom tiden ikke havde set sig alt for tydelig sprog på hans udseende, så havde den sidste måned gjort sin del for at styrke ham mentalt. Han havde mistet meget. Han havde mistet sin far og bedstefar til dødens kolde tag, og han havde mistet.. Camille ? Måske. Det ville kun tiden kunne bedømme. Tiden han havde været væk havde måske været en måned på jorden, men her havde den varet 6 måneder, sådan var tidsforskellen når man rejste. Men på trods af alt det var hans humør nogenlunde. Han var en smule bleg efter lige at være kommet sig over en voldsom skade, som en lang sårskorpe i hans højre side under den røde sweater vidnede om imens den gemte en række arvæv under sig. Man skulle også kunne se at man havde levet. Det havde altid ment.
Ud over den røde sweater som han havde smøget om til albuerne, og ellers lige viste lidt af hans kraveben, så havde han et par sorte træningsbukser og sko på. Hans orange hår strittede som altid og gav ham til kende fra mange kilometer væk.

Og nu stod han her. Kun et par skridt fra sin gamle lærermester. Sakref Morladin.
"Long time no see". Lød det kæphøjt imens Tristan foldede sine arme over kors, vippede hovedet lidt tilbage og sendte manden foran ham et stort karakteristisk tandsmil.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Man 26 Aug 2013 - 20:44

Sakref rystede på hovedet og smilte.
"længe siden Tristan. hvordan ser jorden ud? er mine undersøgelser rigtigt med at jorden er faktisk gået under nu og ikke er beboende mere?" spurgte han og smilte til Tristan med krydsede arme.
han vidste at kort tid efter at de sidste mennesker kom igennem portalen lukkede portalen bag dem og jorden blev opslugt af et altædende mørke. det der kun var tilbage er aske og det eneste der lever der er sjæleløse væsener. resterne af de levende skabninger der blev tilbage på jorden og ikke rejste igennem. det er i hvert fald hvad udkigs rapporterne har dokumenteret da det hurtigt skannede området rundt om portalen.
faktisk var det kun helt tilfældigt hvornår portalen åbner op på får jorden. kun når der faktisk var sikkert at rejse frem og tilbage. som om at portalen prøvede at forhindre at de sjæleløse kom igennem til Underworld.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Tirs 27 Aug 2013 - 20:31

Tristan stoppede op foran Sakref og rystede på hovedet Han lagde armene over kors og lagde hovedet let på skrå. "Nej jorden har det fint" svarede han først og tænkte sig lidt om. "Jeg tror de udkigsposter har været galt på den. " Fortsatte han og prøvede at sætte ord på hvad han havde opdaget.
"Det er som om der har åbnet sig et mellemrum imellem dimensionerne. Det består af mørke og .. uhyggelige ting. Det var derhen jeg kom hen først. Forvirret selvfølgelig" Han smilede svagt og rystede igen på hovedet.
"Jeg måtte sende en del strøm igennem portalen inden jeg gik igennem igen før den sendte mig den rigtige vej, men jeg endte tilbage på jorden. Tiden er anerledes der, og for dem havde jeg kun været væk få måneder, men der har været en krig imellem væsnerne" kuldegysninger gik igennem ham, men han troede ikke Sakref bemærkede det. Hvad der var sket der... Men i det mindste havde han været der da det skete, og været der til at tage sig af hvad der var tilbage.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Ons 28 Aug 2013 - 8:10

Sakref trak sig selv lidt på hagen.
"nå okay det er idag mindste gode nyheder at jorden er stadig intakt. den dårlige nyhed er bare at jeg ser ud til at straffe nogle af mine udkigs mænd." sagde Sakref og vendte blikket imod vagterne ved porten som med det samme forstod hvad de skulle og gik fra deres poster imod midten af byen.
"nå men det er godt at se dig Tristan, og godt at høre din mission var fuldført. kom med ind så kan du fortælle mig alle detaljerne om din rejse og så kan jeg fortælle dig nogle af de ting der er sket imens du var væk" sagde Sakref og rakte armen ud imod den store metal hegns udeport og den åbnede sig som var den skubbet af vinden op.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Tors 29 Aug 2013 - 15:39

Tristan kiggede lidt efter vagterne der gik imens han nikkede. Bare han nu ikke havde sat en mindre massakre igang. Hvis han kendte Sakref ret så kunne netop det meget vel være. For nu lod han vær at kommentere det. Det var ikke hans kamp at kæmpe.

Istedet fulgte han med et dæmpet smil ind af de store metal porte.
"jeg har hørt rygter om levende døde der oversvømmer underworld, så fremt hele byer evakueret, og andre med beboere stadig fanget. " sagde han så. Han havde hørt det hele fra Sean, og mærket det på egen krop. En hånd mørkere diskret på hans side.
"man kan da heller ikke være væk i 5 minutter inden i begynder at splitte det hele ad" grinede han og puffede dæmonen i siden.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Tors 29 Aug 2013 - 17:47

Sakref grinte.
"tja verden kan jo ikke køre ordentligt uden den kaos du laver normalt" sagde Sakref og grinte imens han puffede Tristan tilbage.
da de kom ind af den store indgangsport der åbnede op til tronsalen så ændrede Sakref's udtryk fra at være grinende til at være mere bekymret.
"men ja vi har et problem med de udøde er vågnet op og er under kontrollen af en meget stærk Necromancer. jeg havde en tanke i starten om at det måske var Dhuum der havde vendt tilbage for at gøre livet surt igen hvis du kan huske ham" Sagde Sakref. Dhuum var ham den store skelet necromancer som tog dem og Camille til fange da de lige var kommet til Underworld.
"men desværre viste det sig at det er en ukendt fjende. folk flygter og prøver at gemme sig i de større byer i håb om at de kan beskytte dem fra horderne af de udøde men jeg frygter at end ikke Doomsville City vil kunne holde dem tilbage. selv med vores beskyttelse og vores høje sikkerhed. for hver af vores dør. vokser deres hær større" Sagde Sakref og så meget bekymret ud.
hans ansigt ændrede sig dog hurtigt igen til at blive mere afslappet som om han skubbede tankerne til side.
"dog er det ikke en tanke jeg skal bekymre dig med nu. jeg vil til gengæld gerne høre detaljerne om din tur." sagde han og smilte lidt mere hen imod Tristan. de var kommet igennem tronsalen og var nu kommet hen til gangen imod Biblioteket.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Man 9 Sep 2013 - 16:22

Han slog i et lille fnis. "Nej i kan ikke leve uden mit lys" Svarede han kæphøjt og rankede ryggen på en måde der var alt andet end diskret.
De trådte indenfor og minen blev mere alvorlig. Ja Sean havde fortalt ham om de udøde, ja han var næsten blevet offer for dem 2 gange, men havde klaret sig begge gange. Første gang ved egen hjælp, anden gang ved Seans hjælp. Tristan nikkede og svarede kort tid efter.
"Vi bliver nød til at finde den kujon!" Han havde altid haft en stærk retfærdighedssans og gik imod alt der ikke passede ind i hans ideelle verden. Det gjorde en ond necromancer bestemt ikke !

Emnet skiftede og han trak på skulderen. "Jeg måtte blive længere end forventet for at pleje min mor. Vi mistede noget familie og hun var ret hårdt medtaget. Ellers har jeg ikke lavet så meget andet end krigsførelse" Svarede han og sendte en tanke til sin 'far' og 'bedstefar'.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Ons 18 Sep 2013 - 16:28

sakref nikkede til det Tristan fortalte ham.
han kendte godt til det med at familie var vigtigt. hans familie var også meget vigtig for ham også selv om at han ikke har set sin mor og far siden han var meget ung. det eneste familie han vidste han stadig havde var sin storesøster, sin tvillingebror og sine børn og lærlinge. dog så han ikke så meget til sin bror og sin storesøster da de var ude og gøre deres opgave for verden.
"jeg forstår dig godt og jeg bebrejder dig ikke for at passe på din familie. du ved skam selv hvor vigtig familie er for mig selv om at jeg ikke har så meget af den tilbage." sagde Sakref imens han holdte et smil på sin mund.
"men vi har allesammen savnet dig i hvert fald Tristan. du er lige så meget familie for både mig og for de andre som hvis vi alle var i familie med hinanden. også selv om at vi ikke er bundet af blod. men med det vil jeg derfor ikke holde mere fast i dig idag. vi har tid til at snakke senere ved maden men jeg vil have du går rundt og hilser på de andre. de har ikke fået besked om din ankomst endnu og det vil være en dejlig overraskelse for dem at se at du er kommet sikkert hjem efter alt dette som er sket på det sidste." sagde Sakref og kiggede på Tristan med et venligt smil.
"husk at hilse på rottenstein i laboratoriumet og chef i køkkenet. de vil også blive glad for at vide at du er kommet tilbage. jeg tror i hvert fald at Chef allerede ved det men han vil nok gerne vide hvad for en af dine hundrede yndlingsretter du vil have og jeg ved at Rottenstein har nogen ting til dig som han har arbejdet for mig med efter du tog afsted." sagde Sakref med et smil.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Ons 18 Sep 2013 - 19:37

Tristan nikkede, men smilede ikke. Det nagede ham. Ja han havde da passet på sin mor, men han havde mistet både far og bedstefar i den 'virkelige' verden. Folk sagde det var det rigtige at gøre, at passe sin familie på den måde han havde gjort, men lige meget om han så havde reddet hele den virkelige verden fra en mindre katastrofe, så ville det ikke ændre noget. Han havde mistet så meget mere end han havde fået, også i denne verden. Han havde mistet sin bedste ven, og en han halvt havde troet han skulle dele sit liv med.
"Jeg har også savnet jer, min familie her, omen jeg har mistet Camille, så har jeg da stadig jer " Han sendte Sakref et smil og vinkede til ham da han satte kurs imod noget han troede var køkkenet for at tage imod rådet om at hilse på chef. Det ville han gøre først, også ville han finde de andre som de nu kom.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Man 7 Okt 2013 - 8:18

inden Tristan nåede at gå mere end et skridt tog Sakref fat i hans arm.
"hvad mener du med at du har mistet Camille?" spurgte han undrende. han forstod ikke hvad Tristan mente. hun kunne ikke være død. det ville være umuligt så mente han at han havde mistet hende som ven eller som noget mere? eller var hun bare forsvundet?
Sakrefs tanker var meget hurtigt blevet fyldt med tanker og hans hjerne var meget anspændt på Tristans svar.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Lør 12 Okt 2013 - 14:44

Tristan blev overrasket over det pludselig ryk der sendte ham tilbage foran Sakref. Dæmonen havde aldrig været en impulsiv person der ville lade sig oprive let og det kom bag på ham. "Rolig hun har det fint" Forsikrede han hurtigt og tog sin arm til sig igen. Hans ansigt var trist da han sagde det næste, men stadig fast.
"Jeg har bare mistet hende. Hun fandt en anden. En eller anden.. Hesteopdrætter eller hvad ved jer" Fortsatte han og rystede på hovedet.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Ons 23 Okt 2013 - 19:07

Sakrefs ansigtsudtryk blev helt underlig. det var en kæmpe blanding af forvirring, lettelse og medførelse for Tristans sorg.
efter lidt tid gav Sakrefs blidt slip på Tristan og istedet klappede ham på skulderen.
"det er jeg ked af at høre på dine vegne, men jeg kan garantere dig at du skal nok finde en anden hvor det lykkes." sagde han med et smil.
"er det ikke en gammel menneske filosofi der hedder at kærlighed vil altid finde en vej?" spurgte han med et trøstende smil.
"nå men skynd dig og hils på de andre. der er intet tid at spilde" sagde han med et smil.
Sakref var meget lettet over at hun kun var mistet for Tristans kærlighed og ikke var død. det ville være underligt hvis hun var død og han stadig var i live. men det er noget Tristan endnu ikke ved noget om.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Ons 23 Okt 2013 - 21:21

Tristan trak på skulderen og smilede til sin gamle mentor. Han svarede ikke rigtig på det første. Han var ikke selv i tvivl. Han havde ikke LYST til at finde en anden. Camille havde været the one, og intet ville ændre det. At han havde spændt ben for sig selv var en anden sag.
"Alle veje føre til Rom" Svarede han lidt kækt tilbage af Sakrefs filosofi. Livet ville altid føre dig hen til det sted du oprindeligt var tiltænkt.

Han satte afsted imod køkkenet igen helt forvirret. Hvordan var det nu lige han skulle finde derhen igen? Han kiggede sig omkring også tilbage.
"Ehhhh hvor er køkkenet?" Spurgte han så lidt flovt imod Sakref.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Tors 24 Okt 2013 - 8:20

Sakref smågrinte lidt.
"følg duften af mad. Chef ved altid når der er nogen der leder efter ham på slottet det er derfor han efterlader et spor af madduft til den der vil finde ham." sagde Sakref med et smil. dog en ting som Sakref aldrig havde nævnt til Tristan er at Chef for det ene er et spøgelse og for det andet kan læse hvad folk elsker mest af mad og hvad de hader mest også.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Fre 1 Nov 2013 - 18:02

//Sakref har fortalt Chef er et spøgelse xD Tristan har mødt ham! //

Tristan nikkede og begyndte så at gå imod en uovertruffen lækker duft som han synes lokkede ham afsted. Kunne det være kage? Åh hvor han elskede kage og desserter, og det var så længe siden han havde fået et rigtigt hjemmelavet måltid. Specielt fordi han ikke lavede så meget mad selv.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Fre 15 Nov 2013 - 12:06

//nå ja det havde jeg sku helt glemt ^^'' Very Happy//

jo længere Tristan fulgte duften jo stærkere blev den og inden længe nåede han frem til den store spisesal hvor lige ved siden af var køkkenet.
duften var som en lokkende hånd der nussede en under hagen og hele vejen op til næsen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Man 18 Nov 2013 - 17:11

Tristan fandt sig selv i en stor spisesal hvor han så sig omkring. Så prægtigt det så ud. Det overraskede ham slet ikke at dette var Sakrefs højborg.
"Chef?" Kaldte han, men fik først ikke svar. Han følte sig endnu mere sulten af at dufte til maden, og kiggede sig lidt omkring.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Ons 20 Nov 2013 - 8:26

da man kom ind i den kæmpe store spisesal var der fint dækket op men ingen mad på bordet. til venstre for den store dør man kom ind af til spisesalen var der endnu en dør som førte ud til køkkenet som var Chef's domæne

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Søn 8 Dec 2013 - 18:41

Tristan gik som i trance forbi den opdækkede spisesal. Af en eller anden grund var han ret sikker på hvor han skulle finde chef.
Han fortsatte ud af en dør, som han synes duften kom fra, og fandt sig selv i køkkenet. "Chef?" Kaldte han ud i hvad der synes at være et helt igennem tomt køkken.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Man 9 Dec 2013 - 8:49

pludseligt i et blink af et øje, var Chef lige foran Tristan.
"Tristan! min ven det er længe siden!" sagde Chef lige inden han gav Tristan et kæmpe stort bjørnekram som løftede Tristan op fra gulvet af og lænet op imod Chef's store mave.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Tors 12 Dec 2013 - 16:51

Med et lille gisp trådte han et skridt tilbage, men nåede det knap nok før han var blevet løftet i et bjørnekram. "C-chef.." Mumlede han anstrengt som svar, imens han prøvede at få vejret igennem krammet. Han fik kuldegysninger af spøgelsets berøring, men det gjorde ham nu ikke så meget.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Tors 19 Dec 2013 - 10:43

Chef satte ham tilbage på jorden da han opdagede at han knuste Tristan.
"undskyld Tristan, men jeg er så glad for at se dig, det længe siden min ven! hvordan har du det? du ser så sulten ud har du overhovedet spist?" sagde Chef og spurgte med det samme alt muligt med sådan en hast at det var næsten svært at høre de forskellige spørgsmål da de kom lige efter hinanden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Tristan Søn 22 Dec 2013 - 20:38

Tristan prøvede ihærdigt at følge med i de mange spørgsmål, og rystede lidt på hovedet. "Nej jeg har ikke spist, men jeg skal snart videre. Jeg skal have en form for test når jeg har hilst på alle, og det vil jeg gerne snart have overstået" svarede han med et smil.
"her dufter lækkert som altid. Hvordan går det dig?" Fortsatte han henkastet.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sakref Morladin Søn 29 Dec 2013 - 12:49

"det går stille og roligt som altid, altså bortset fra de ting som normalt sker her på slottet, du burde jo vide lidt om det i alt den tid du har været her eller i så fald burde have hørt nogle af rygterne der kører rundt" sagde Chef og forsvandt og dukkede op igen med to sandwichs og en sodavand.
"her Tristan, du kan ikke gå rundt uden noget at spise hele dagen" sagde Chef med sin altid franske accent.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

the final test. - Tristan Empty Sv: the final test. - Tristan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum