Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Lori
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Genevira
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Renata
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Jake
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Katrina
Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba13Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba14Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Dark paradise ~Kani~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Tirs 15 Okt 2013 - 0:33

Kani var stadig ude af sig selv, denne her kvinde snakkede om ting ham kunne huske, men det mærkelige er at han ikke husker hvem denne kvinde var som prøvede at få ham til at huske, der var noget ved hende som fik noget varmt til at røre sig der inde hvor hans hjerte sidder, han tog sig svagt til brystet for at mærke om der var gået ild i det, men det næste han mærkede var hans jakke som var lukket tøj omkring ham, han så ned af sin og kunne også god se at der intet skete med ham, han så op igen og svarede med en rolig men lidt bange stemme, "Hvordan" Det var sådan set det eneste han sagde, han kune ikke få andre ord ud lige i dette øjneblik, han lukkede øjne igen i håb om at denne varme følelse ville gå væk, men den blev ved med at være der, han åbnede igen øjne og så på kvinden som lignede et lig, hvad var der glat med hende? han mærkede hvordan hun faldt ind i ham, hvordan kunne hun gå lidt i døden? her havde han sgat at han ville slå hende ihjel og nu faldt hun bare ind i kniven, men han havde tabt den for at rade hende, hvorfor viste han ikke, han hørte de sidste ord som kun ud af hendes mund, de søde dejlige ord som han havde savnet mere end noget andet, hvordan kunne han glemme de vidunderlige ord, han lade sig hen over hende og hviskede i hendes ører svagt, "Jeg elsker også dig" Han kunne hører at hendes hjerte holdte om og der begynde tårerne bar at komme, han lade hende ned på jorden og så fra side til side i håb om at nogen var i nærheden men der var ingen, han så igen på kvinden og sagde med en meget bange stemme, "Angela forlad mig ikke igen, Angela jeg elsker dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Tirs 15 Okt 2013 - 15:44

Der lagde hun bare, som en død prinsesse. Hendes tanker var tomme, inden hun langsomt begyndte at bevæge på sig igen efter en lille halv time. Angela satte sig op i set sæt og havde en hånd ved hendes hjerte imens hendes blik var vildfarende.
"Hvad skete der?!" Hendes stemme var panikslagen, hun havde lige overlevet sin egen død.. Angela kiggede på Kani og hendes hjerte bankede voldsommere og voldsommere.. Angela tog sig dog sammen og pustede tungt ud, og trak en pil ud af hendes arm. På pilen var der et bestemt intial som hun huskede tydeligt. Det var hendes fars intialer, havde han stået bag på dette mord på hende!? Hvordan kunne han, hvorfor bekymrede hendes familie sig overhovedet ikke om hende! Hvad havde hun gjort dem?? Intet. Angela kørte en hånd igennem sit hår.
"Lad os skynde os væk herfra, inden der nogle som dræber mig hundrede procent.." Sagde Angela lidt bange imens hun kæmpede sig op og stå, hun gik over til Kani og svang armene omkring ham i et dejligt kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 12:07

//undskyld jeg ikke har svaret i langt tid, har bare ikke særlig meget tid nede på min skole Sad jeg lover dig at jeg svare så hurtig jeg kan//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:18

//Tjo, hvad kan jeg allers sige. Jeg håber det kommer til at gå bedre, og ikke mindst at du snart svarer Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:50

Kani græd næsten i en halv time, det var virkelig som om en kniv skar igennem hans hjerte, ja måske havde han tænk på at dræbe hende for noget tid siden, men nu huskede han jo hvem hun var, og han var glad for ikke at havde dræbt hende, han nussede hende på kinden og sang en han selv havde lavet til hende for langt tid siden, han havde sat sig bag hende så hende hoved kunne vide på hans knæ han græd bare lidt til sidste, nu var det som om at han ikke længer havde noget hjerte, han sukkede svagt og var ved at opgive at få liv i hende igen.

Han mækrede hvordan hans ben lettede sig da hun ikke længer lå på ham, han raste dig hurtig op bange for at hun var blevet til et spøgelse, for hun sad op, hun lå ikke længe ned, han kunne ikke få et ord ud af sin lammede mund, bare det chok over at hun var tilbage var nok til at lamme hans mund helt, han så rundt og fattede ingen ting, da han igen kiggede på hendes var hun ikke længer på jorden men var tæt op om og krammede ham, han slå sine arme om hende og slå sine kæmpe store vinger ud, og slå et par slag, han så ned på hende og sagde med sin blide stemme,
"Hvor vil du hen Angela?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Lør 2 Nov 2013 - 12:13

Han svingede armene om hende, Angela var glad for at han var tilbage og kunne huske hende igen. Hun kom frem med et smil og bed sig kort i læben imens hun så på Kani.
"Jeg har et lille sted hvor vi kan tage hen, jeg har faktisk tre men to af dem kender folk til." Hun kiggede op på ham og lagde hovedet på skrå.
"Det ligger omme bagved det hjørne der og så nummer to blok." Sagde Angela med et stille smil på læben, hun var rigtig glad for at Kani var tilbage igen, og at hun ikke selv var helt død. Selvom det føltes lidt tomt indeni hende, så fyldte Kani det ud igen.. Angela var stadigvæk en smule svag på benene, hun svajede lidt når hun stod for sig selv. men tøsen var også lige kommet til live igen, alt kunne ikke være picture perfect. Angela kørte en hånd igennem sit hår og så stadigvæk på Kani.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 9:33

Kani så fra side til side, for at finde frem de mænd som ville slå hende ihjel, selv om han selv var sådan en for nogen minutter siden, han håbede virkelig på at hun ville tilgive ham, for han er rigtig ked af det over at han var sådan over for hende, hun havde jo selv troet at han lå død et eller andet sted, og det må være svært for hende at se ham igen, hvor han ikke kunne huske hende, han så med på hende med et kort smil og nikkede svagt, "Du viser vej" han hoppede hurtig op i lysten, han mærkede noget imod sine vinger men så sig ikke rigtig af det, han slå et slag med sine vinger, og kæmpede for at flyve, det var meget længe siden han havde fløjet med nogen, og hun var den første efter meget langt tid, han havde svært ved at holde sin oppe for det var som om at hans ende vinge ikke rigtig gad at flyve, det var som om den var ved at død, men alligevel kæmpede ham for at få hende i sikker hed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dark paradise ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Dark paradise ~Kani~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum