Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Lori
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Lenore
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Genevira
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Celenia
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Renata
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Jake
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Sasha
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Abigail
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 
Elizabeth
Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba13Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba14Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

2 deltagere

Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Tors 24 Okt 2013 - 14:42

S: Doomsville by
O: huse, enkelte folk og hestevogne...Alt det der er i en by.
T: eftermiddagen
V: let overskyet, fugtigt. Truer med regn.

Vejret havde ret vådt det sidste stykke tid. Hvis folk ikke før gemte sig, begrund af den trykkende krig, ville de i hvert fald gøre det nu. Regnen kunne være rolig og svag, eller hård og vild. Lige nu regnede det dog ikke og Sean havde derfor listet sig udenfor. Han var klædt i nogle lidt løsere bukser og en forholdsvis løs skjorte. En mørk kappe lå om hans skuldre, bølgede let når han gik. Løst tøj, grundet hans forbindinger. Den ene der gik tværs over skulderen og hans overarm og en på det ene lår. Dog var det nu nogle dage siden han var kommet hjem og han var blevet mere frisk. Han glemte stadig ikke at han næsten lige var kommet hjem, før Camille havde banket på hans dør. Han glemte heller ikke Nephthys, der var kommet hjem til ham, angrebet af nogle fjender. Men Alane og Elyas var i sikkerhed og det var det vigtigste.
Hans tanker vandrede igen. Han var endnu ikke kommet sig over det skete. Caroline...Havde hun det godt? Han viste ikke helt hvorfor han bekymrede sig om det...Selvfølgelig havde hun det, hun var vampyrernes leder, men...De havde været sammen om det. Tankerne om lænkerne, om manden, om de levende-døde og lugten af råddent kød og blod. Det hele var der endnu, i frisk erindring. Selv ikke at gå igennem de nu sørgelige gader hjalp, men mindede ham bare om at krigen stadig var i fuld gang, trods hans kvaler.
Han sukkede svagt og satte farten en anelse op, uden noget mål. Han havde slet ikke overvejet at opsnuse Tristan for at se om de nu også kom helt hjem, som hans mænd sagde.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Søn 27 Okt 2013 - 15:55

Endelig var regnen stoppet, omen bare for en stund, selvom gaderne stadig var fugtige efter morgenens regn. Folk holdt sig mest indendøre, specielt jo længere man kom hen på dagen. Jo længere solen vandrede over himlen, jo færre folk fandt man udenfor. Så en eftermiddag som denne var rimlig affolket.
Tristan var dog ude og vandrede igennem de stadig fugtige gader. Han var kommet sig en del de sidste par dage. Han havde stadig forbinding om overkroppen under den jakke han havde på, men det var kun i tilfælde af at han skulle lave et eller andet vildt twist med maven og rive såret op. Farven i hans kinder var kommet tilbage, og han så ikke så ranglet ud som han havde gjort for bare få dage siden.
Han gik med hurtige skridt og stoppede ind i imellem folk på gaden for at spørge dem om de spørgsmål han gik rundt med. Siden de var kommet hjem havde han haft denne her dårlige fornemmelse. Skyldfølelse måske? Alt han vidste var at han ikke havde hørt noget fra Sean siden han blev taget, og han havde ikke kunne gøre noget. Aldrig havde han besøgt Seans hus og derfor anede han ikke hvor det var, så han vidste ikke om Sean kunne være kommet hjem der, og derfor måtte han ty til lidt alternative metoder, som nok ikke var så effektive, men han kunne ikke få sig selv til bare at gøre indenting.
Han nåede hen til en ældre kvinde, som så ud til at være på vej hastigt videre. Høfligt fik han spurgt til om hun havde set nogen der kunne matche Seans beskrivelse, men hun rystede bare på hovedet og Tristan bevægede sig videre med et suk. Var det en dråbe han mærkede ramme hans pande?

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Man 28 Okt 2013 - 12:05

Han var stoppede op under et tagudhæng. Han stod med ryggen op mod muren, som tilhørte en lille butik som solgte kunst. Sean kendte butikken, ligesom han kendte alle de andre ting i byen. Han havde været her meget længere end folk skulle tro og kendte hver en krog i byen. Og alle de nye ting der skete, hørte ham om nede i sit skjulte kongerige og så kunne han altid finde det senere, se om det var noget interessant. Han stod næsten skjult i det mørke skyerne lavede, klædt i sin mørke kappe. han slog hætten op, mest for at være i fred. Folk kunne godt finde på at kigge, når han kom forbi, grundet hans grove ar hen over ansigtet, som den kære hund engang havde givet ham! Åh, han måtte snart finde ham igen, han brød sig ikke om tanken at der var en i nærheden som havde været stærkere end ham og faktisk vundet i en slåskamp...Problemet var bare Alane beskyttede ham og nægtede at lade dem se hinanden.
En ældre dame gik hastigt forbi, kun for at blive stoppet lidt senere. Sean havde ikke kigget efter hende, men hørte alligevel nogle løsrevne sætninger. Han drejede hovedet lidt...Og så en denne unge mand, med det karakteristiske orange hår. Hvordan kunne håret være orange? det var jo ikke en hel normal farve...Utroligt ingen havde fået ham anhold, brændt eller andet, i den tro han var en troldmand.
Han smilte svagt og lod ham gå forbi. Eller den anden vej. Lige meget hvilken vej han gik, besluttede han sig for at følge efter ham. Han var blevet stærkere nu, han virkede mere frisk og let i sine bevægelser. Han havde fået farve i ansigtet og hans øjne, det øjeblik han havde set dem, virkede skinnende og raske. Godt, så var de altså kommet godt hjem...Resten af dem. Og nu gik han så og ledte efter ham? Han fandt tanken sjovt...Han kunne ikke se hvorfor Tristan på nogen måde skulle bekymre sig om ham. Var hans job ikke at slå en som Sean ihjel? Han var jo ikke bare dæmon...Han var også kriminel. Man skulle tro det ville som at få noget man altid havde ønsket sig til fødselsdag. Skjult i skyggerne og den snart tiltagende regn, fulgte han så lydløst som muligt, efter ham. Kun besværret lidt af såret i benet, som fik ham til at halte let.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Fre 1 Nov 2013 - 17:58

Tristan gik videre hen af vejen, og efter at have spurgt et par mennesker mere begyndte flere dråber at falde ned fra himlen, som stadig blev mere overskyet. Tristan sukkede let og kørte en hånd igennem det orange hår, som var blevet en smule fugtigt. Selv havde han aldrig rigtig vidst hvorfor hans hår havde den unaturlige farve, indtil han kom til underworld, og 'mødt' Luck. At han pludselig havde en tiger som tvillingebror forklarede lidt den højorange farve.

Regnen blev heftigere, og den unge fyr søgte ly for regnen i den nærmeste kro han kunne finde. Et lille hyggeligt sted med ild i kaminen og mænd der drak fra morgenstunden. Han bestilte en øl og satte sig ned ved et hjørnebord, men først efter at have beskrevet Sean for kroværten som intet vidste.
Hvorfor var det lige han gjorde dette? Det var svært at sige. En skyldfølelse for at han ikke kunne gøre noget måske, ellers havde han stærkere vennefølelser for Sean end han troede. Endelig var det måske også lidt for at gøre noget for Camille efter at have svigtet hende. Hende og Sean havde altid været tætte, eller i hvert fald siden de kom.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Fre 1 Nov 2013 - 18:49

Han fulgte efter ham, men på afstand. Gemte sig i skyggerne, når Tristan af en eller anden grund kiggede hans vej. Hvorfor han ikke bare trådte frem? Fordi det var sjovt. Og fordi han var nysgerrig. Tristan spurgte mange om de kendte Sean, hvoraf de fleste bare rystede på hovedet, enden fordi de ikke kendte ham eller fordi de ikke ville blandes ind i problemer. Var ligeglade, måske. Alle var sig selv nærmest, i krigen. Han lod blikket glide over den lille kro, som Tristan forsvandt ind i og overvejede lidt hvad han skulle, men tænkte så det kunne være sjovt bare at dukke op, som hidkaldt. Han ventede lidt, før han gik over vejen og lod døren glide op. Regnen tog til og det var heldigt han ikke var blevet helt våd af at vente udenfor. Han slog hætten tilbage og lod døren glide i bag sig, mens han selvsikkert gik op til baren og bestilte en øl. Han fik den og betalte. Han lod blikket glide rundt i lokalet og lod som om han først nu fik øje på den mand, han hele tiden havde vist sad derinde. Tristan.
Han tog sin øl, smagte let på den og konstaterede den smagte fladt. Sikkert de sidste tønder, gæret på resterne af kornkammeret? Krigen ramte jo alle. Faktisk var stemningen i kroen overraskende stille.
Han gik over til Tristan, stilte sin øl på bordet og hægtede sin kappe af, før han smed den over ryglænet på en ledig stol, ved bordet som Tristan sad ved. Til sidst satte han sig ned og smilte som om intet var hændt.
"Regn. Gad vide hvor længe det vil blive ved" Så hverdagsagtigt, som noget kunne blive.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Ons 6 Nov 2013 - 16:33

Stemningen i kroen var overraskende stille. De fleste lyde var regnen der trommede imod taget, knitren fra pejsen og i ny og næ lyden af et ølkrus der ramte bordet efter en eller anden skægget gut havde taget en tår. Det var et hyggeligt sted med trævægge og små borde og stole der lignede almindelige træstubbe som var sat op, ikke så komfortabelt, men fint nok hvis man ikke havde en alt for benet bagende.
Tristan var sunket lidt væk i hans egne tanker. Regnens hypnotiserende lyd havde fanget ham som han var. Siddende lettere foroverbøjet med en albue på bordet foran ham, og hans kind vilende i den håndflade som albuen på bordet støttede. Hans blik var rettet imod vinduet. Kroværten kom over med hans øl. Tristan sendte ham et smil og kastede igen blikket ud af den våde rude.

Uden rigtig at røre ølen sad han der et par minutter mere.
"Regn. Gad vide hvor længe det vil blive ved" Lød det ved siden af ham, og han næsten væltede i stolen af overraskelse. Hans øjne var opspillede da han fandt balancen igen, og han var overbevist om at hans øjne spillede ham et pus. Derfor løftede han mistroisk en hånd og satte en finger på Seans ene kind i et prik. Så prikkede han igen. Besynderligt. Hans følesyns måtte også være med på spøgen.
"Sean?.." Lød det efter lidt tid og lidt flere prik. "Er det dig?" Afsluttede Tristan og kiggede stadig mistænksomt på dæmonen foran ham.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Ons 6 Nov 2013 - 20:29

Han nød Tristan overraskede udtryk, hvordan han næsten faldt ned af stolen, da han opdagede Sean sad foran ham og snakkede. Han så hånden, fingeren, som på den mest barnlige måde rørte ved ham, en bevægelse han aldrig ville have tilladt nogen anden. Og som han heller ikke ville have tilladt Tristan, hvis ikke det var fordi han morede sig over situationen. Det var nok det første sjov han havde haft siden han var kommet tilbage og han følte sig allerede mere afslappet, trods det ironiske over at Tristan faktisk burde prøve at dræbe ham. Et par prik mere. Det der normalt ville gå over den personlige grænse for intimitet. De sidste prik valgte han simpelthen at undgå, bare for at understrege han ikke var en ubevægelig dukke eller statue, hvad han ellers måtte tro.
"Nej, jeg er hans klon. Tak for velkomsten" drillede han let, før han skubbede spøgen til side.
"Selvfølgelig er det mig. Ingen andre kan have samme udseende som mig" Højt ego når det var bedst. Han var helt klar over at han kunne lokke kvinder til som fluer...Hvilket for hans side var heldigt nok, taget i betragtning de var hans føde.
"Eller styrke. Eller viden. Du har været over hele byen og spurgte efter mig. Ganske rørende" pointerede han, før han tog en tår af sin egen øl, men uden at slippe Tristan med øjnene. I stedet løftede hans øjenbryn sig vidende, mens han drak, for at han kunne vedblive at se på ham, til han til sidst stilte kruset på bordet igen og ventede på Tristans reaktion.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Ons 27 Nov 2013 - 21:50

Stadig i en tilstand af forvirring lagde Tristan knap nok mærke til at de sidste prik blev undgået. Han havde aldrig selv tænkt så meget over personlige grænser, og specielt ikke når det ikke var intimt. Kunne man være sammen med alle mulige tilfældige kvinder, så kunne man vel også klare et par prik p kinden.
Da der blev sagt noget om en klon mumlede han lavt noget med 'Zean', men sløjfede det og blinkede et par gange, inden han smilede mere.

"For satan ! Jeg troede du var død for længst må jeg indrømme!" Udbrød han og trak sig lidt væk igen for ikke at virke .. forkert.
"Nej ingen kan virkelig være så forfærdelig kan de?" Drillede han tilbage med et karakteristisk glimt i de brune øjne.
"Jeg følte mig lidt ansvarlig for din tidlige 'afgang'" Svarede han og drak af sin egen øl. "Besides... Camille ville slå mig ihjel - eller i hvert fald prøve - hvis hun troede jeg havde fået dig slået ihjel." Fortsatte han med et forsigtigt grin.


_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Tors 28 Nov 2013 - 16:46

Hans ører opfangede svagt at Tristan nævnte noget med...Zean, Sean? Det var ikke helt til at sige, da deres kære mor havde sørget for de fik samme navn. Han mistænkt Tristan for at snakke om hans ældre bror, som stadig befandt sig hjemme på den befængede jord. Hans mørke blik gled mistænksomt over hans ansigt, da Zean ikke var et velkommen emne, men da Tristan ikke så ud til at sige mere om det, lod Sean emnet falde til jorden, som det netop burde.
Han sendte ham dog et lidt fornærmet blik kun et enkelt øjeblik bagefter.
"Død? Jeg er Archdemon!" han slog let ud med armene, som om han viste sig selv frem.
"Jeg har levet i over 700 år! Skulle et par nikkedukker slå mig ihjel?" han lyste op i et lille smil, med tanken om Tristan da måtte kunne se det absurde i det.
"De...prikkede lidt til mig. De havde faktisk brug for mig. I live" svarede han så, lidt mere roligt, med hænderne der foldede sig rundt om den kølige øl. Han så sig lidt omkring, før han så på Tristan igen.
"ansvarlig? Det undre mig ikke. Jeg havde ikke troet nogen gad begræde mig..." han sendte ham et lille, mystisk smil.
"...Men måske skulle jeg være ventet med at komme hjem, hvis det kunne have ført dig sammen med Camille igen?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Søn 8 Dec 2013 - 18:40

Tristan opfangede det anklagende blik. Dum ide at nævne Zean, det vidste han vist godt. Men de lignede hinanden så forbandet meget altså. "Jaja jeg holder mund om det." Blev der svaret på blikket, og han løftede fladt hænderne op foran sig, som var han en bankrøver taget op fersk gerning.

"Ah ja.. Det var en dum tanke, men det så bare ikke helt godt ud. Jeg mener 500 levende døde uden hæmninger, imod Sean. Forstår du? " Han grinede lidt af sin egen naivitet. "Hvad skulle de bruge dig til?" Blev han nysgerrigt ved og lænede sig lidt frem med et undrende blik.

"Jeg tror du har en større betydning end hvad jeg har tænkt mig at indrømme." Erkende Tristan lidt flovt og foldede armene over kors foran sig. Så lænede han sig lidt væk ved det næste emne.
"Jeg er bange for at Camille og jeg er en drøm nu. Jeg har stadig ikke set hende" Lød det så, og tonen i hans stemme vidnede om at noget i Tristan var blevet knust som glas imod tanken om dem sammen.
"Jeg ved at jeg lovede at holde mig væk hvis hun var lykkelig men... Ærlig talt, så tror jeg nu hun høre til sammen med mig." Sluttede han lidt mere selvsikkert, men stadig pinefuld.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Man 9 Dec 2013 - 13:02

Han lod emnet om hans bror dø ud. Han svarede ikke på det Tristan sagde, men var alligevel godt tilfreds med Tristans overgivelse. Men...Hvor godt havde Tristan overhoved kendt hans bror? Han tvang sig selv væk fra disse tanker, var det ikke lige meget? De var i hver deres dimension og han vendte aldrig, aldrig, tilbage til jorden igen. Han havde sit liv her. Et liv han ikke havde haft før.
Han fandt ikke meget mening i det Tristan sagde...Stor betydning? For hvem dog? De få der faktisk boede hjemme hos ham, havde næsten ikke lagt mærke til at han havde været væk og resten troede det var normalt, fordi han altid rendt rundt og lavede alt muligt, ofte imod diverse regler.
"De var mange, men det er også en af deres eneste styrker. Mange og det at de ikke falder skrigende om af en manglende arm. Resten er nemt nok. Hvis jeg havde haft mulighed for at forvandle mig, var de alle blevet lavet til støv" smilte han roligt, som om det var den ganske hverdag for ham at knuse folk og han på ingen måde tvivlede på sin egen styrke.
Han så ned i øllen et øjeblik, før han tog en god tår af den. Slikkede hurtigt den smule skæg af, der havde sat sig på hans overløbe.
"Hvem ved?" han trak let på den ene skulder. Ubevidst gled hans fingre over hans armbånd...
"De sagde en masse. Men mest pladder. Jeg er her nu" han sendte Tristan at smil.
"Heldigvis. Selvfølgelig holder i alle af mig. Hvem skulle ikke? Jeg er en charmerende fyr" hans blik gled op igen og landede på Tristan med et drillende glimt.
"Jeg har heller ikke set hende længe. Ikke siden jeg kom hjem, altså. Hun virker ret ulykkelig" han så ud af vinduet et øjeblik, med en tænksom mine. Så rystede han let på hovedet.
"Men det er ikke mit bord. For det meste kommer hun bare hjem til mig og prøver at påvirke mig. Ændre mig. Eller at få fingrene i Elyas, min nevø" smilte han så.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Tors 12 Dec 2013 - 16:49

Det var det der var det farlige. Antallet. For lige meget hvor stærk man varm, så kunne man ikke dække 100 % af sin krop 100 % af tiden, og hvis man først var omringet, så var det det man blev nød til. Dette var dog ikke det eneste. De skulle nærmest skilles ad før de blev liggende og ja... One hit kill. Blev du bidt, så var du færdig.

"Du har høje tanker om dig selv, måske skulle jeg ikke have været bekymret" Gav han igen med undetonen af dril, så det ikke skulle virke nedladende.
Han ignorerede det med en charmerende fyr. Det måtte pigerne bedømme, ikke ham.
"Bah.. Jeg kan ikke lige se for mig de omvandrende lig snakke... Så må det blive pladder.. Kæberne falder jo af" Grinede han og tog lidt mere af den forfriskende drik i hans krus.

Ved ordet 'ulykkelig' synes Tristan næsten at hoppe, men ikke overdrevent. Han havde ikke set hende, og skulle ikke kunne sige det, men hvis den pony strilende narhat gjorde hende ked af det, så skulle hammeren nok falde. Hans knoer blev hvide et øjeblik, men snart havde han genvundet kontrollen over dem, og så så afslappet ud som altid.
"Hvorfor ville man ændre dig ? 'charmerende fyr' " spøgte han, og fortsatte lidt dystert. "Hvad ved jeg ? Ikke en gang hvor hun er."

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Søn 15 Dec 2013 - 20:56

Han studerede Tristan og var stille i måske lidt for lang tid. Samtalen kørte i tomgang. Han havde ikke mere at drøfte, Tristan havde ikke...Meget mere. End Camille. Gad vide om drengen overhoved havde fået skaffet sig en ordentlig tilværelse her igen? Han viste i hvert fald at han lærte folk op i kamp. I hvert fald Alane. Og hvis han manglede penge, kunne han jo bare tage penge for det...
I et øjeblik fandt han tanken om at Tristan skulle oplære hans egne mænd i at kæmpe, morsom. Det ville aldrig ske. Tristan havde andre ting at lave. Og han ville heller ikke selv have det.
Camille...Et emne de var begyndt at diskuterer hver gang de så hinanden. Manden var jo knust, forvirret, måske endda en anelse fortvivlet over sin kærlighed. Skulle han gøre noget ved det? Blande sig i noget, han for længst havde lovet sig selv at lade være med? Mest fordi hans bror havde været sammen med Camille og han derfor ikke brød sig så meget...Om hendes selskab, selv om det kunne være interessant.
"Hver onsdag" sagde han så bare og trak let på skuldrene.
"Jeg tager normalt betaling for mine oplysninger. Men hver onsdag kommer hun forbi mit hjem i den rige del af Doomsville..." han skar en kort grimasse da han nævnte dette.
"...Selv om jeg ikke har meget lyst til at fortælle dig hvor huset egentlig ligger, af frygt for du skulle komme med dine venner og skære halsen over på mig. Er det ikke sådan man gør? Holder sine fjender tættest?" han smilte let og tog endnu en tår af sin øl, omend en lille en.
"Hun savner dig, ingen tvivl om det. Men hvad der skal blive af jeres bekendtskab ved du bedre end jeg. Og heldigvis for det. Hun græd da jeg snakkede om dig. Jeg tror hun er forvirret over...Tingene" han stoppede med at snakke, da det gik op for ham at han bare...ja, hvad gjorde han egentlig? Udtalte sig om en anden persons følelser, som om det interesserede ham? I et øjeblik gled hans tanker tilbage til Alane og et svagt smil bredte sig over ham.
"Vi sidder for meget stille. Jeg er nysgerrig over dine evner til at slås, siden du træner Alane, og jeg er nysgerrig over din tiger-ven" sagde han så og lænede sig tilbage i stolen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Søn 22 Dec 2013 - 20:50

Tomgang.. ja. Sandheden var nok at Tristan aldrig helt havde fået sin tilværelse tilbage. Han var tilbage, og han havde venner her. Hans liv gik videre, men i langsomt tempo. Det var svært for ham at komme op om morgenen og fortsætte livet. Han ville ikke lyve, tanken om at rejse tilbage til den gamle verden havde krydset hans tanker.
Han VAR forvirret og han VAR knust. Sådan måtte det være når man tabte sin bedste halvdel.

Mere end alt andet ville han så gerne gå tilbage og ændre det, eller ændre det nu, men det var umuligt. Lige nu. han tvivlede på at han nogensinde selv ville kunne hænge sammen med nogen anden, men det virkede ikke til at hun følte det sådan, og sådan måtte det være.
Derfor svarede han ikke på det første Sean sagde da han snakkede om Camille. han vidste udemærket at man kunne mærke på ham at han var knust og ude af sig selv.
Hvis han opsøgte Sean ville det ikke være for at gøre det af med ham, sådan så han ikke på Sean, det ville være for at finde Camille. Hver onsdag. Noteret, men han var ikke klar til det endnu, og bare tanken om at hun havde grædt over ham fik ham til at kæmpe med den klump i halsen der var tæt på at få ham til det samme.

"Er du nysgerrig over mine evner, så burde du se mig i action. " Smilede han udfordrende. Han ændrede villigt emnet. Det meste af tiden havde han ikke andet end den pige i hovedet, og derfor var behovet for at tale om hende der også, men det var et skrøbeligt emne, og derfor var han påpasselig med at komme for dybt ned i det.

"Luck er hjemme. Han er ikke min ven, han er min bror." Fortsatte Tristan. "Alane er dygtig, men har ting at lære." snakkede han videre. det ville nu være sjovt at prøve Sean af. Egentlig var han ikke sikker på hvordan det ville gå. En venskabelig kamp var altid holdt lidt tilbage, så man ikke slog hinanden ihjel, og derfor kom de kraftigste moves aldrig på banen. Egentlig troede han mest at det ville blive lige. Han slog ikke lige så hårdt som Sean kunne han forstille sig, men han var overbevist om at han var hurtigere og mere let på fødderne.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Søn 22 Dec 2013 - 21:08

Han grinte. En let latter, en af de få gange han faktisk grinte et naturligt grin. Han rystede let på hovedet og så lidt ned mod sin øl et øjeblik, før han så op på Tristan igen.
"Det har hun. Men jeg lader det være hendes eget bord at passe, netop som hun ønsker det. Jeg kan ikke altid være der til at redde hende, trods jeg ønsker det" han trak let på den ene skulder og tog endnu en tår af sin øl, kun for at skubbe resten af glasset væk, som om han var klar til at gå. Hvad han dog også følte sig.
Han viste ikke helt om han selv var forberedt på at slås...For sjov. Han sloges sjældent, mest fordi han havde det meste i munden eller fordi folk som regel blev bange for ham inden de nåede så langt. Han elskede at snige sig tæt på og komme med det dræbende stød, frem for at danse trættende frem og tilbage, så hans teknikker var nok lidt rustne. Han svarede ikke på det med Luck, da han allerede kendte til santuines. Men de var stadig mere sjældne end folk troede og det var interessant at møde en...
Han rejste sig op. Stolen skrabede let mod gulvet. Han tog sin kappe og hængte den om sine skuldre igen og lod kort hånden glide igennem det mørkebrune hår, med et lille smil.
"Lad os gå udenfor. Det ville være svært at lave noget her...Medmindre du kan lide de mere primitive slåskampe med fulde folk?" han gjorde en gestus ud mod rummet. Slåskampe på kroer var...Hyggelige. Morsomme. Men i den grad primitive og uden udfordring. Et slag og folk lagde sig på gulvet...Eller det gjorde de fleste nu, når Sean ramte dem med den mening at slå dem ud. Overmenneskelig styrke kunne være en fryd...Og trist, enkelte gange.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Tristan Ons 1 Jan 2014 - 19:17

Tristan smilede lidt spørgende til Sean. "Hende Alane Sean.." Sagde han så og hans fingre trommede en rytme imod det tunge egetræsbord. "I er tætte?" Fortsatte han, og Sean ville nok vide hvor han ville hen. Nysgerrighed slog katten ihjel, men den havde vel også 9 liv. Egentlig var han bare nysgerrig om de var involveret. Han havde aldrig oplevet Sean i et seriøst forhold.

Villigt fik han rejst sig og fulgte efter. "Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke havde været der." Lo han af bar slåskamps emnet. ARgh ja, de gode gamle dage. Det bedste ved det var at man var sikker på at vinde en kamp imod en fuld person på en bar uden skrammer.
Om han var klar til at slås for sjov kom an på Sean. Det skulle ikke være længe, men han var overbevist om at det ville gøre godt at få nogle aggresioner ud. Så de ikke pludselig overmandede ham og eksploderede.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sean Fre 3 Jan 2014 - 15:06

Han fulgte med hen til døren, som han holdt åben for Tristan med et lille smil. Han havde vænnet sig til at gå sidst ud af f.eks. en kro, hvilket også passede ham bedst, da der så ikke ville være nogen bag ham der kunne overraske ham. Selv om det nok mere var fordi han var van til at holde døren for kvinderne...
Han lod døren glide i bag dem og lod blikket glide over de våde omgivelser. Dog var regnen stilnet noget af og nu var det mest en svag regn der omgav dem, fra de lysegrå skyer. Luften var fugtig, men let. Sean kiggede på Tristan et øjeblik.
"Det...Er en oplysningen du enden selv må gætte dig til eller gøre dig fortjent til. du kan også købe dig til den, hvis du finder det behageligt. Eller du overvejer måske at gøre hende noget? Hun er trods alt...ikke helt menneske" han smilte let til ham. Så gik han ud midt på gaden, undgik de værste vandpytter, og vendte sig om mod Tristan, mens han slog let ud med armene.
"Her eller har du et bedre sted?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan) Empty Sv: Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum