Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Lori
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Lenore
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Celenia
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Genevira
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Renata
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Jake
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Madelena Gray
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Katrina
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 
Sasha
Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Who fucking cares! - Razion!

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 22:57

Han kiggede på hende og slappede roligt af "fordi du er den du er jeg går ikke bare efter dem der ikke har noget da de er for nemme og ha med og gør vil ha dem med lidt udfordring i"sagde han roligt og lagde sig tilbage og så på hende "men nu tror jeg du skylder noget kærligt omsorg overfor en vis ting du bed i"sagde han roligt og så på hende, han kiggede roligt på hende og slappede bare roligt af hvis hun var med på hvad han mente med det og hun var nød til det da hun var hans slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:05

Hun rystede på hovedet så tårene løb, "men det ik fair" græd hun. Det var ik fair, hun havde endelig fået noget hun ik havde haft i lang tid, og han tog det væk fra hende.
Hun kiggede skræmt på ham da hun hørte hvad han bad hende om, hun rystede panisk på hovedet "nej, jeg vil ik" bad hun. Hun rykkede sig bagud og faldt ned på gulvet med et bump og krøb mod et hjørne som hun pressede sig selv op imod. Hun gemte sit ansigt mellem sine ben og bryst. Hun ville ikke det her, kunne han ikke bare være sød, hun ville ikke være sex slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:20

Han kiggede på hende og slappede roligt af "søde søde Lynie det her er ikke nemt men du er min slave og du vil vel helst ikke straffes for vil helst ikke at det skal ske selv nemlig"sagde han roligt og så på hende og slappede af, han var jo den han var og det var hendes herre hvis hun ikke gjorde hvad der blev sagt måtte han jo straffe hende på en eller anden måde, men han viste bare ikke hvordan hun skulle straffes hvis det var, han måtte lige tænke lidt over det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:30

Hun begyndte at græde som han talte, hun kunne ikke kigge op på ham, hun ville ikke helt, hun var alt for bange. "Men... Men jeg har ik lyst" sagde hun ulykkeligt og trak vejret dybt da hun helt havde glemt at trække været for nogle sekunder. Hvad der egentlig overraskede hende mest var at hun faktisk blev her, hun kunne jo lige så godt bare løbe ud herfra, men hun havde en eller anden mærkelig lyst til at snakke med ham, og helt præcist vide hvorfor hende, for der var mange andre piger som kunne give ham udfordring, nogen der kunne give ham mere udfordring end hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:39

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun tænkte "tænkte ikke på sex lige nu søde Lynie mere bare et blowjob du ved"sagde han roligt og havde ikke i tankerne om at ha sex med hende lige nu, han kiggede på hende og ventede bare roligt og havde det mærkeligt da hun ikke prøvede på at løbe men det var op til hende for han skulle nok fange hende på en eller anden måde, han kiggede på hende men døren var også lukket til og den slags så hvordan vil hun endeligt kunne løbe nogen steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:45

Hun rystede på hovedet, "men jeg vil ik" græd hun og trak sig mere sammen da hun tænkte på sex, hun kunne ikke lide den tanke mere, hun kiggede lidt op på ham, faktisk lidt overrasket at han overhovedet ikke var flippet ud, hvilket hun var meget glad for, for det var slet ik det hun havde brug for lige nu. Hun kiggede lidt ned igen, hun kunne ikke rigtig li det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:50

Han kiggede på hende og slappede roligt at og viste ikke hvad han skulle sige til det lige nu og her, roligt satte han sig ned til hende "okay forstår dig godt altså efter det jeg gjorde i går mod dig men du var noget af en strid kvinde og skulle straffes og det var det du fik at den så var hård er en anden siden af sagen og alt det"sagde han roligt og så på hende med et stille smil, han var jo ikke den der ellers gjorde det mod en kvinde hvis hun ikke var slave eller ikke havde fortjent det, han så på hende med et roligt smil og slappede bare af.
Han så på hende og smilte bare for han viste godt hun måske ikke kunne lide at han var tæt på hende, men det måtte hun jo leve med lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 1:10

Hun kiggede på ham da han kom ned og satte sig hos hende, hun havde stadig sine undrende og bange øjne på ham som han sad der ved siden af hende, "jeg var strid fordi du holdt mig fanget... Det er vel ik unormalt?" Hun lagde hovedet lidt på skrå, hvordan skulle hun ellers havde reageret efter han havde puttet det sovemiddel i hendes drink. Nu kunne hun jo ik drikke uden mistanke. Hun kiggede op på ham, hun havde ik noget imod han sad tæt på hende når han var rolig og ik ond mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 14:58

Han kiggede på hende "ja okay det så rigtig nok men det sådan jeg har det let og gøre det okay er pokkers doven og det var det eneste jeg kunne komme i tanke om hvad vil ha jeg ellers skulle ha gjorde slået dig ned i stedet havde bare været underligt"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af og kiggede på hende "når men som din herre må jeg vel også være sød mod dig hmmm dit eget tøj er ikke ligefrem bedste tilstand"sagde han roligt og så på hende og rejste sig op "vi må ha købt dig noget nyt"sagde han roligt og ventede på at hun sagde noget men i mellem tiden fik han tøj på og den slags.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:27

Hun trak lidt på skulderne, grinte lidt akavet. "Alt andet end det kunne du havde gjort.." Sagde hun kiggede lidt på ham. "Jeg mener hvorfor lige sex... Hvis du vidste jeg havde en familie, hvorfor kunne du så ik bare havde slået mig ned i stedet for sex" spurgte hun og holde øjne på ham.
Hun smilede skævt da han sagde at som hendes herre måtte han også være sød, og det var nu meget rigtig, han måtte meget gerne være sød. Hendes tøj havde hun faktisk tænkt særlig meget over, hun kiggede mod ham da han klædte sig på. Hun vidste ik rigtig hvad hun skulle sige andet end "det lyder godt" hendes stemme var svag og hun kom vaklende på benene. Hun støttede sig op væggen. Hun havde helt glemt hvor mange dage hun egenlig bare havde ligget ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:39

Han kiggede på hende og slappede roligt af "ja okay men sket er sket kan jo ikke ligefrem ændre det vel"sagde han roligt og gik hen til hende "støt dig lidt op af mig til du har kontrol over din krop når den står op du har jo ikke gået rundt længe"sagde han roligt og smilte til hende, han var den han var men han kunne også være sød ved hende og den slags der, roligt så han på hende "du kan låne noget af mit til vi finder noget til dig eller rettere køber for det har jeg tænkt mig og gøre"sagde han roligt og slappede bare af.
Efter lidt tid havde han fundet noget af sit tøj som hun kunne bruge til at ha på lige nu og her, roligt så han på hende "når skal vi smutte til byen og finde noget til dig"spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:49

Hun kiggede og rystede lidt på hovedet, nej det kunne han vel ikke men det ville hun ønske han kunne.
Hun støttede sig lidt indtil ham, tog fat i hans arm for ikke at falde og lænede sig ind til ham, ik sådan kærligt ment over hovedet ik men hun støttede sig som han tilbød hende. For han havde ret hun havde ik gået i noget tid.
Hun nikkede til det han sagde, hun var lidt overrasket over at han havde tænkt sig at købe noget tøj til hende. Det var pænt af ham. Hun kunne jo ik rigtig gå rundt nøgen.
Hun havde taget det tøj på som han havde fundet til hende, det var lidt stort til hendes spinkle kvinde krop men det var fint nok ind til videre. Hun nikkede "ja" sagde hun og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:59

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og gav sig til at gå og holde døren for hende, det tøj hun havde lånt af ham var jo stort til hende og de rene underbukser og den slags der så hvis hun tabte bukserne ville hun også tabe underbukserne, og ende med at gøre sig selv til grin på gaden så han håbede på at hun havde lagt mærke til det.
Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og ventede bare på at hun ville sige et eller andet til ham for han kunne jo ikke læse tanker "så vi skal ha fat i tøj og undertøj til dig kan jeg næsten gætte mig til lige nu"sagde han roligt og gav sig til at gå når hun var engang kommet ud og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 16:16

Hun holde lidt på bukserne da han holde døren for hende og hun blev nød til at gå. Hun kiggede op på hende med et skævt smil. Hun gik roligt ud af døren og kiggede lidt efter ham. Hun nikkede til ham og smilede, "ja det lyder som en god ide" sagde hun. Hun havde jo ikke engang sin bh på. det var lidt pinligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 16:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at gå ned af nogen trapper og ud på gaden og kiggede sig omkring "når hvor ligger der en tøjbutik ved du det"spurgte han og roligt kiggede han på hende med et smil.
Han kiggede rundt og syns ikke at kunne få øje på nogen som helst form for forretning eller noget lige nu, men han var heller ikke helt kendt i denne her by endnu selvom han havde været der i noget tid og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 17:17

Hun kiggede lidt omkring sig da de kom ud, hun havde en stor mulighed for at stikke af fra ham. Men hvis han fik fat i hende igen var han nok ik lige så sød som nu. Hun kiggede op på ham med et stille smil hendes hænder stadig bukserne for at holde dem oppe. "Ja, det gør jeg" hun trak ham med men stadig med en hånd om bukserne. Hun stoppede op ved en lille butik med alt muligt sjov og farverigt tøj. Lige hendes stil. "Her" sagde hun og åbnede døren og gik ind. Ventede lidt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 18:24

Han kiggede på hende med et stille smil, da hun trak ham med sig hen til den butik og så roligt på den "okay så må vi se om de har noget spænde"sagde han roligt og gik med hende der ind og så sig omkring og ventede bare på at hun sagde noget.
Roligt gik han hen til kvinde undertøjet og så på det og smilte roligt mens han stod og kiggede på det "hvad størrelse bh bruger du endeligt og hvad med trusser"spurgte han roligt og så på hende med et smil og så på noget tiger strippede bh og g-streng til hende og roligt ventede han bare på at hun skulle sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 18:38

Hun smilede og kiggede på forskellige trøjer bukser og kjoler. Hun kiggede tilbage på ham da han spurgte efter hendes bh størrelse. Hun rødmede lidt og sagde "en C skål og helst sorte trusser" sagde hun og vende sig mod tøjet igen. Hun prøvede at hoppe op efter en trøje men hun kunne ik nå den. "Raz.... Gider du hjælpe mig med at få denne trøje ned?" Spurgte hun med et sød stemme og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 18:50

Han kiggede på hende og smilte roligt "okay"sagde han og kiggede på det ved siden af og fandt en sort bh som var halv gennemsigtig undtaget hvor hendes nippels sad og en g-streng til hende.
Han kiggede på hende da hun spurgte ham om noget og nikkede så "jo kan jeg godt"sagde han roligt og fik fat i den for hende og så på hende, han slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige "vil du prøve den trøje af da"spurgte han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 19:02

Hun smilede da han tog den ned til hende, hun lagde den over armen og rystede på hovedet. "Nej, jeg bruger altid xs og det er denne lige så... Behøves ik" sagde hun og smilede. Hun tog derefter et par sorte og lyserøde bukser. En sort beanie, et par sokker, en hoddie med en bamse på og øre, og et par gummi sko til sidst. Hun vende sig mod ham med et stille smil. "Fandt du undertøjet?" Spurgte hun med hænderne fuld af tøj og tilbehør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 19:13

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja men ved ikke om du kan lide det for er ikke den bedste men tror jeg nu du kan"sagde han og havde tre bh'er i den ene hånd og tre g-stenge i den anden hvor de var forskellige de ene par var som sort og det andet var tiger strippede og det sidste var vidt med sorte prikker.
Han kiggede på hende "det sorte er lidt frækt ved det er gennemsigtigt i kanten af brysterne undtager hvor nippels er"sagde han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 19:27

Hun kiggede lidt på det han havde i hænderne, hun sank og nikkede så. "O.. Okay" sagde hun og kiggede lidt på det. "Skal vi så betale nu?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, hun kiggede op på ham med et skævt, svagt smil.

//Krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 20:45

han kiggede på hende "altså ja hvis der ikke er mere du skal ha fundet"sagde han roligt og smilte til hende og slappede bare af og havde det mærkeligt med at købe tøj til en kvinde men han måtte jo gøre det.
Han kunne jo ikke bare lade hende gå nøgen rundt selvom hun var hans slave og den slags, men stadig hun var jo også et levende menneske og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 20:48

Hun rystede på hovedet og smilede, "der er ikke mere, i hvert fald ik lige nu" sagde hun og kiggede lidt omkring på de forskellige ting og sager inden hun gik op til kassen og lagde tingene op på disken, hun kiggede tilbage mod ham. Ventende. Hvorfor mon egentlig at han var blevet så sød, var han bare sådan eller havde han fået medlidenhed med hende. Hun holde dog sine tanker for sig selv og lyttede bare til kasse damen.
Det irriterede hende faktisk lidt hvorfor hun ik var flygtet endnu, hun burde gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:09

Han kiggede på hende "Okay"sagde han roligt og betalte for alt det hun skulle ha og fik en pose med det i "så kom"sagde han roligt og gav sig til at gå hjem til ham igen og så på hende "godt nok er du min slave men du skal også behandles som et menneske selvom du er slave"sagde han roligt og slappede bare af.
Han var ikke ond som sådan han var den han var og nu var han sød mod hende nu her, men det kunne altid ændre sig og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 4 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum