Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
this time? .:Blair:. - Page 6 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Jake
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Sasha
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Lenore
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Katrina
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Edgar
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Celenia
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Marcus
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Renata
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 
Taliia
this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

this time? .:Blair:.

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:19

Blair fulgte gengældte hans smil og fulgte efter ham, hun glædede sig på en måde til at se hvor han boede. Det måtte været et godt sted når han nu havde et barn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:22

de gik i et stykke tid, indtil de var ved et lille hus i udkanten af byen. Huset var mørkt. Ingen lys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:27

Blair så sig omkring og prøvede at gætte hvilket hus der var hans. "Er det derinde?" Spurgte hun og pegede hen mod et hus der var helt mørkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:30

han nikkede lidt. ''Dahlia er åbenbart gået i seng.'' sagde han med et lille smil.
''hun er 5, så hun kan det meste selv.'' smilede han roligt.

han gik mod huset, mens han fadt sine nøgler frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:36

Blair havde forstillet sig en helt lille en, så det blev lige pludselig meget lettere for hende. Blair gik med op mod huset og så sig omkring. Hvor var det stort, hvordan havde han råd til det. "Nårh, jeg havde forstillet mig som helt lille. Hvordan får du råd til det her?" Blair ville ikke virke for påtrængende, men hun var så nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:38

han smilede bare lidt. ''siden jeg stak af, har jeg deltaget i gadekampe.. jeg vinder somregel..'' sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:43

Blair så på ham med et smil. Så huskede hun tilbage på det Sargonis havde sagt til hende. 'Han er allerede så stor at han er stukket af hjemme fra' Blair havde også undredet sig over det, hvis hun var en lille smule til en god matemtik kunne hun regne ud at han ikke burde være mere end et par måneder. Så at han var så gammel virkede helt forkert. "Jeg vil ikke snage, men hvis du er Sargonis og Lyssas søn, burde du så ikke være meget yngre, altså som i et par måneder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:45

''som jeg forklarede dig, i din lejlighed, så vokser jeg ekstremt hurtigt.. samt at jeg er formskifter.. jeg har det udseende jeg ønsker at have..'' mumlede han da de var kommet indenfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:59

Blair havde ikke lige fået fat i den detalje, men hun var for chokeret til at forstå alle de detaljer. "Ja, undskyld jeg ikke lige fik fat i det. Jeg har det med at lukke ned engang imellem." Blair så sig omkring og synes det så virkelig godt ud, hun skulle nok nå at falde til inden hun tog hjem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 9:33

han smilede lidt og gik mod et aflåst rum. Hele huset lignede noget fra victorianertiden. Det aflåste rum, som nu ville blive Blairs værelse, var stort, lyst og venligt. det var en dobbeltseng, en stor kommode, et fuldpersonsspejl, store vinduer med udsigt over byen.

han satte hendes taske og bukkede let for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 9:36

Blair fulgte ham ind på værelset og så sig omkring. Det kunne da ikke være der Blair skulle bo, kunne det? Blair så over på ham med et undrende blik da han bukkede for hende, hun puffede til hans skulder. "Du skal ikke bukke for mig, jeg er ikke kongelig eller sådan noget." Hendes smil var skævt, så han kunne se hun sagde det for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 9:43

''nej men du er gæst i mit hus, og man udvise respekt for gæster.'' sagde han med et let smil.

''jeg sørger for noget morgenmad til dig om en time eller to. prøv at få sovet lidt.'' smilede han

//spier lige//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 9:51

Blair kunne godt gå med til at få respekt, men ligefrem at bukke for hende var lidt for meget. Blair lyttede til det han sagde, hun måtte nok hellere sove lidt. Blair fandt en t-shirt frem som hun sov i når det var for koldt til at sove i undertøj. Blair gik ud i huset og fandt badeværelset, hun skiftede tøj, fjernede sit makeup og lod hendes hår falde naturligt. Blair gik ind på værelset igen og lagde sig i sengen, hun var ikke vant til den varme der kom af at hun lå i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:06

han smilede og forlod rummet for at gå ind og tjekke til Dahlia. Den lille pige sov som en sten.

Han gik derefter ud i køkkenet og begyndte at lave morgenmad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:08

Blair lå der bare og så op i loftet, hun havde brug for at tænke, men hun havde også brug for at sove. Blair lukkede øjnene og faldt hurtigt hen, det varede ikke længe før hun sov. Hun sov tungt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:19

Han havde lavet spejlæg, toast og juice, og stillede det på hendes kommode. Han gik hen og puttede et let tæppe om hende og slukkede så lyset da han igen forlod rummet. Hun måtte have haft det hårdt.

Han satte sig i stuen, foran en kamin, og så ind i den varme ild. Han savnede følelsen af at være i ens arme. At holde om en, at elske en. Han var blevet elsket af sine forældre, men en kvinde, havde han aldrig elsket. Han havde aldrig haft det sådan her. Det var nyt for ham..

Længslen efter at gå ind og sove op af hende voksede i takt med hans træthed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:25

Blair havde altid lagt meget stille når hun sov, men den nat var hun urolig. Der var bare så mange ting der spillede ind i hendes drømme. Blair drømte at hun var gravid og at hun fortalte det til Sargonis, så fortalte hun også hvem faren var og han blev vred på hende. Meget vred. Blair vågnede med et sæt og trak vejret i hurtige åndedrag. Så var den søvn ødelagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:29

Han sad bare og så ind i ilden endnu. Han havde siddet sådan i nogle timer, og han stoppede ikke. Han sukkede stille, og rejste sig mens han bed sammen. Han var igen alene. Dahlia sov endnu. Han gik hen mod Blairs værelse for at se til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:33

Blair holdte om hjørnet af dynen, hun ville ikke sige det var et mareridt, men det var nok til at hun ikke kunne sove. Blair lagde sig på siden og prøvede at sove igen, men hver gang hun lukkede øjnene så hun Sargonis' skuffede ansigt, hun kunne ikke klare det. Blair kiggede i stedet bare ud i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:35

Han bankede forsigtigt på hos hende, da han hørte hvordan hun vendte sig i sengen. Han åbnede døren lidt inden han gik ind, og så på den søvnløse skønhed der lå på sengen. "Blair, er du okay?" spurgte han forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:39

Blair så over på Ammon da han åbnede døren, hun rystede på hovedet som svar til hans spørgsmål. "Jeg kan ikke sove." Hviskede hun og prøvede at lukke øjnene, men det samme billede kom frem gang på gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:41

Han sukkede og gik hen og satte sig i fodenden af hendes seng.
"jeg er ked af at have sat dig i denne situation.." sagde han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:48

Blair kravlede hen til ham og lagde armene om ham. Hun ville ikke have han skulle tage skylden for det. "Det er lige så meget min skyld, og det er ikke engang sikkert der er en situation, vi skal ikke tage sorgerne på forskud."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:49

Det er ikke en sorg for mig... Kun at se dig så ulykkelig... Hvis Sargonis bliver vred på nogen over dette, så bliver han vred på mig." han så lidt opmuntrende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 10:53

Blair ville ikke have han skulle tage skraldet for noget af det, det var hende der fortjente det. "Det er ikke din skyld, det er min skyld. Jeg søger den omsorg folk kan give mig, hvis jeg ikke havde været sammen med Sargonis var der ikke noget problem. Det er min skyld." Blair så ned i sengen og følte sig skyldig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 6 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum