Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Lori
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Lenore
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Celenia
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Genevira
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Renata
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Jake
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Madelena Gray
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Katrina
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 
Sasha
Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba13Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba14Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 19:12

Tøj :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Sted :: På en meget fin restaurant sener tager de hjem til Kani.

Omgivelser :: Masser af fine folk, dejligt musik og et også stort danske gulv.

Tid :: Det er det perfekte tidpunk til at spise aftenmads på.

Vejr :: Himlen er fuld med stjerner, og luften er varm og dufter vidunderligt.

Kani en ung herre på ca. 20 år, men han var langt fra 20 år, hans virkelig alder er omkring det 800 år eller det sagde hans sjæl at han var, det var mange år siden han sidst var 20 år gammel, Kani var en meget smuk mand, han var en falden engel, han var blevet det fordi at han havde slået sin familie ihjel på grund af nogen misforståelser, men der var ingen af hans venner/veninder som sagde noget til det, de var bare glade for at han var blevet til en anden, og det var han også slev glad for.

Kani havde valgt at tage sin veninde til Callie med i byen for at hygge sig med hende, han viste ikke helt hvad deres forhold var endnu eller hvad de skulle lave efter de havde spist, men han skulle nok finde på noget, han stod og ventede på Callie ude foran restauranten i et pænt jakke sæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 19:27

Den unge varulve pige var på vej hen til rasturangen hvor hun skulle mødes med kani, hun var lidt nervøs hun vidste ikke hvordan deres forhold var hun var glad for ham så mon de var kærester eller var de andet var de kun en flirt, hun kom gående i en smuk blå kjole som gik til hendes knæ og havde et slide op i den ene siden hun havde blå stiletter på, hun havde en sort jakke på hun gik mod ham da hun fik øje på ham, "Hej kani" sagde hun blidt og krammede ham glad og smielde til ham og rødmede meget hun var glad for at se ham efter så lang tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 21:56

Kani smilede stort da han så Callie for sine øjne, det var virkelig som om noget inde i ham flammede op, det var nok bare varmen fra luften, men det kunne ikke passe, så varm var luften da heller ikke, eller var den? "Hej pusser" han kyssede hendes svagt på panden da hun havde krammet ham, han tog hånden rundt om hende for at vise til de væsner der gik forbi dem at hun var med ham, og at de godt kunne holde sig væk, "Du ser smuk ud i aften" han åbnede døren til der hvor de skulle spise, han så hen imod hende og ventede på at hun ville gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 22:24

Callie så op på ham og lod et smil brede sig på hendes smukke røde læber og smilede til ham og tog hans hånd blidt og roligt, ''mange tak og du ser virkelig godt ud kani'' sagde hun blidt og kom med et sødt smil da han kyssede hendes pande, hun gik inden for sammen med ham og smilede til ham, ''har du bestilt bord eller skal vi vente på et er ledigt'' spurte hun kærligt og holdte hans hånd kærligt og smilede for sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 23:24

Kani mærkede hvordan hun tog hans hånd, han smilede for sig selv, og nussede den svagt på inder siden af hendes hånd ryg, "Haha Søde, du må altså godt kalde mig for noget andet end Kani" han smilede stort til hende, hvorfor blev hun ved med at kalde ham Kani? så hun ham stadig som en ven? "Selvfølelig har jeg bestilt bor til hos" han kyssede hende igen på panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 23:31

Callie rødmede meget ''undskyld jeg er lidt nervøs, og jeg har ikke fundet det gode kældenavn til dig endnu søde'' sagde hun blidt og skulle tænke over et sød og kærligt kæle navn ''det lyder godt søde'' sagde hun kærligt og smilede for sig selv og nusser hans kind kærligt, ''kani jeg har noget jeg gerne vil have svar på for jeg kan ikke helt selv afklare det... er vi kærester eller hvad er vi?'' spurte hun kærligt og slapper af og rødmer meget og smilede for sig selv og bed sig i læben...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 10:51

Kani grinede kærligt til hende og sagde med sin dejlige stemme, "Haha det skal nok så snuske" han kyssede hende igen på panden, og fik med den mand som skulle vise dem hen til deres bor, som han havde bestilt kun for hendes skyld, deres bor var gemt lidt væk fra de andres så man beder kunne snakke og private ting, "Hvad synes du selv snuske? hvad ville du sige vi er?" han kunne jo ikke sige hvad de er uden hun er med på den, han havde trykket en stol ud til hende så hun kunne sætte sig pænt ned,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 10:58

Callie så op på ham ed kærlige blide øjne, hun lod sin hånd blidt røre ved hans bløde kind, hun kyssede ham på kinden og indånede hans duft med et smil, hun gik med ham og smilede blidt da han trak stolen ud for hende, ''mange tak, kani'' sagde hun med sin søde stemme og satte sig ned på stolen hun var glad for at kani var hjemme,
hun så op på ham da han spurte hende hvad hun syns de var, hun sad og tænkte lidt over det, hun smilede, ''jeg ved det ikke helt for mig ville jeg nok sige vi var kærester eller tæt på at være det i hver til fald'' sagde hun med sin blide varme og kærlige stemme, hun havde ikke haft det sådan her omkring en fyr i lang tid, hun smilede glad og så på ham med kærlige øjne, ''hvad syns du vi er?'' spurte hun blidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 21:18

Kani mærkede hendes læber på sin kind, hvorfor kyssede hun ham bare ikke på munden, han viste jo godt at hun gerne ville kysse ham og han ville gerne kysse hende, han havde virkelig lyst til hende, nu er her, men desværre måtte han vente til at de var kommet hjem til ham så de kunne hygge sig vider, han smilede til hende da hun takkede for at han havde taget stolen ud til hende, han satte sig selv over på den anden side, og hvinkede til en mand som ventede på at de var klar til at bestille noget, han så igen imod Callie og sagde stille, "Noget du ville havde skat?" han smilede glad til hende, han var meget glad for at kunne huske hende igen, hvad skulle han gøre uden hende ved sin side, han så igen på hende da hun så spurgte ham om hvad de var, han grinede lidt og sagde så med sin dejlige stemme, "Men så er vist kærester skat han tog sin hånd hen til hende for at vise at han gerne ville holde hende i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 21:28

Callie ville jo gerne kysse ham men var lid nervøs over det her, det var første gang hun var på en rigtig date, var de lige blevet kærester, det kunne hun ikke fatte at de var, hun så på kani og tænkte over det han havde spurt hende om, ''hmm en god bøf af en art og et gals rødvin'' sagde hun blidt og så på ham hun lod blidt sin hånd ligge i hans hånd da hun havde taget hans hånd, hun smilede det var en skøn dag og en vidunderlig aften, hun tog og gav den et blidt og kærligt klem, hun lod blidt sit blik glide op og fange hans blik, hun smilede for sig selv og ser på ham, hun så på en kvinde som så på kani hun knurrede lidt af hende *hold dig fra min fyr kælling* tænkte hun for sig selv, hun og nussede bare kanis hånd kærligt og smilede glad...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 22:00

Kani smilede blidt til hende og nikkede til det hun ville havde, hun kiggede på manden som var kommet hen til dem og havde spurgt efter hvad de skulle havde, Kani smilede til manden men blikkede svagt til Callie, "To dejlige bøffer, ikke alt for tør tak, og huset bedste rødvin" han smilede til Callie da manden gik væk fra dem, efter noget tid kiggede han ned på deres hænder, det føltes dejligt at mærke hende sådan her, måske var det virkelig de to som skulle være sammen, han kunne svagt fornemme at Callie prøvede at fange hans blik, han grinede sødt af det og sagde med en stille stemme, "Når Callie hvordan går det for tiden? nu er det jo længe siden jeg har set dig sidst" han nussede vider på hendes inder side af hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 22:09

Callie så på ham, han virkede ikke til at mangle noget, han havde penge, han kunne få en hver pige, han havde udseende og hans lem var ikke lige frem lille, hun kom med et lille grin da hun tænkte det, hun rystede tanken væk fra det, dog havde hun trang efter sex men ikke bare sex, men sex med kani, hun var vild med ham da han tog hendes uskyld og nu var hun forelskede i ham, hun havde sanvet ham den tid han havde været væk og den tid de ikke havde set hinanden, hun så ham i øjnene og rødmede lidt ''jeg har været ude og havde det sjovt, mødt snakket lidt med min brors kæreste, været i skoven har passet beder på mig selv end første gang vi mødtes'' grinede hun blidt, ''hvad med dig sweetie?'' spurte hun kærligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 22:16

Kani smilede sødt til hende, kæft hvor havde han lyst efter hende, desværre var der også en anden dreng som havde været sammen med hende, og det havde såret ham lidt da hun havde fortalt ham det, men han kunne jo intet gære, hun kunne jo ikke bar vente til han skulle komme hjem igen, han kunne godt forstå at hun havde været sammen med en anden, det ville han nok også selv havde gjort, "Har du en bror? ham har du vist glemt at fortælle om, samt hans kæreste" han kiggede glad på hende og ventede på at hun ville svare på hans spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 22:25

Callie så på ham og grinede ''kani... du har mødt min bror, det var ham der smed dig ud da du og jeg elskede første gang fordi du elskede med mig'' sagde hun kærligt og så på ham og smilede kærligt og smilede for sig selv, hun smilede bare, *han har glemt alt jo det havde jeg glem* tænkt ehun for sig selv og ser på ham med et sødt smil, hun så på ham og slapper af og hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklare det der var sket...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 26 Dec 2013 - 18:11

Kani smilede bare sødt til hende, hvem var denne bror og hans kæreste de måtte havde en stor betydning både for Callie men også ham selv, han tog glasset op til munden og tog en lille tør da den, før han vente blikket imod hende igen, "å det du siger er at jeg var din første gang? altså at jeg var den første du havde sex med, og din bror smid mig ud fordi du havde sex med mig? er det sådan jeg skal forstå det?" han kiggede under søgende på hende, hvis det var grunden til at ha var rejst måtte a lave denne aften om til den mest perfekt aften for Callie, han sad lidt og tænkte over hvad de skulle lave efter de havde spist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 26 Dec 2013 - 22:16

Callie så op på ham, hendes blik var sørgmodig, hun så ned i jorden og smilede for sig selv og slapper af, ''ja kani det er sandt, min bror brød sig ikke om du var sammen med mig fordi han mente du var player og en dårlig fyr for mig'' hviskede hun mod ham og følte hun gjorder aften trist og kedelig, ved at snakke om fortiden men han kendte jo ikke fortiden så hun måtte fortælle ham det hun vidste... hun så ned i jorden og sukkede og slapper af......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie// Empty Sv: Lidt mad? jeg giver selvfølelig //Callie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum