Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
What the bloody hell?! - Sajro  EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What the bloody hell?! - Sajro  EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What the bloody hell?! - Sajro  EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
What the bloody hell?! - Sajro  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What the bloody hell?! - Sajro  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
What the bloody hell?! - Sajro  EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
What the bloody hell?! - Sajro  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
What the bloody hell?! - Sajro  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
What the bloody hell?! - Sajro  EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Jake
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Sasha
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Lenore
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Marcus
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Renata
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Taliia
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Katrina
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Edgar
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 
Celenia
What the bloody hell?! - Sajro  Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

What the bloody hell?! - Sajro

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 23:58

Tid - Tjah.... 16 vil jeg skyde på...
Sted - Soulriver... (Sajros territorium er ved at blive trådt på XD)
Vejr - Sneen falder og det er koldt.
Omgivelser - Sne... Hvidt stads... (Stadig sne!)
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + Jakke og vinterstøvler


Ash bevægede sig gennem den hvide sne, hun havde taget de store vinterstøvler på. Og en stor jakke over sig. Det var trods alt ret koldt uden for. Sneen var flot hvid og funklende. Et nyt lag havde dækket de tidligere fodspor af andre folk, så lige nu var det kun hendes fodspor man kunne se, bag hende.
Hun kiggede sig lidt omkring, her var flot med alt den sne. De dækkede flot. Den pyntede så flot hist og her, men samtidig kunne hun sagtens se det mørke i det. Hvorfor folk så tit gik ned med depressioner om vinteren. Der blev så hurtigt mørkt. Allerede nu var solen ved at gå ned, og klokken var kun... Hvad... 16, lidt der hen af, eller måske mere, kunne hun ikke helt sige. Men mørket var allerede ved at tage over, og hun måtte da indrømme, det var lidt trist at vide at endnu en dag snart var gået, mørket havde sænket sig, og folk ville krybe tilbage til deres huse og være derinde resten af dagen. I stedet for herude.
For selvom der var koldt, var der smukt. Hun lod den kolde blæst ramme hende mens hun stod stille og nød den, snusede den friske luft ind, helt ned i lungerne og ud igen. Det var skam godt med noget frisk luft, efter at havde været inde hele dagen og lavet... Stor set ingenting. Ryde lidt op. Lidt tant og fjas her og der, spise lidt. Kede sig lidt. Ligge og sove. Hun vidste ikke hvorfor hun havde valgt at blive inde næsten hele dagen, hun havde vel bare trang til at slappe af. Ikke at hun havde gjort det særlig meget. Men lidt da mere end hun plejede.
Men hvad hun dog lavede helt herude for at gå en tur? Hun boede et stykke væk derfra. I en villa, en lækker villa, med det hele du! Lækker lækker.
Nu når hun tænkte over det, var det med en villa, aldrig rigtig hende. Med en som hende som godt kunne lide dette, det lidt mere frie... Naturen. Så var det nok mere en lille hytte som kunne minde om en ferie hytte, midt i skoven. Hun kunne godt lide tanken, men så alligevel... Kunne hun ikke få sig selv til at forlade den villa.
Hun sukkede og gik længere og længere imens hendes tanker fik frit løb, hun anede ikke rigtig hvor hun gik hen, hun gik bare, til hun ikke ville kunne mere, og så ville hun så gå hjem.
Men der ville nok tage et par timere, mange timer, før hun ikke kunne gå mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 0:08

Sajro hørte så småt lyden at fodtrin i sneen, og kiggede ud gennem vinduet i det lille hus nede ved vandet, og han fik øje på en rimelig ung kvinde som gik derude, og han rejste sig op, modsat hende havde han ikke voldsomt meget tøj på, ikke andet end et par bukser og en skjorte. Han gik derud, og gik hen mod hende. Han begyndte at gå rundt om hende, og fangede hurtigt duften af en hun-ulv over hende.

''Du ved godt du er trådt ind på mit terriotorie?''

Sajro var meget dyrisk til tider især hvis han havde været uden menneskelig kontakt i en periode, hvilket også var grunden til at han var som han var, lige nu havde han angrebet hvis det havde været en mandlig varulv men da hun var af hunkøn, kunne hun jo sagtens bare søge et sikkert territorie med en mandlig varulv til at beskytte hende.

''Men du søger måske et sikkert territorie at opholde dig i?''

Han smilede roligt, mens han gik rundt om hende, han holdte ryggen rank og hans krop var spændt som viste han var klar til at kæmpe om nødvendigt. Ved at stod rank hævede han sig også over 2 meter op i luften.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 0:15

Hun stoppede pludselig op da en mand kom ud til hende og bare med det samme begyndte at gå rundt om hende. Som om hun var et slags bytte. Adfæren og lugten var ikke til at tage fejl af, han var varulv. Og hun var på hans territorium. Hun vidste præcis hvordan man havde det med et territorium.
Nej... Det vidste jeg faktisk ikke indtil nu"
Sagde hun med en rolig og selvsikker stemme. Hun kiggede på ham. Prøvede at fange hvad han faktisk ville lige nu. Han så ud til at være kampklar. Men det var normalt, hun var jo inde på hans territorium, og det lå ligesom, helt ned til hundene at beskytte deres territorium, det kaldt faktisk regelmæssigt, næsten alle dyr. Gjorde det ikke også.
"Jeg har skam et sikkert territorium"
Svarede hun ham og lagde armene over kors. Prøvede ligesom at ignorerer højde forskellen mellem dem, selvom han var en del højre end hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 0:21

''Så er du heldig så har du muligheden for at gå endnu, medmindre selvfølgelig du vil noget?''

Hans stemme var rolig men autoritær og bestemt, som han bare kiggede på hende, og han gik med rolige skridt tættere på hende, stoppede med at gå rundt om hende, og stillede sig bare lidt tættere på hende så han tvang hende til at kigge mere op hvis hun ville kigge ham i øjnene.

''Men bare fordi du har et territorium forestiller jeg mig du ikke har nogen til at beskytte dig?''

Han sendte hende bare et sigende smil, og hans arme hang ned langs hans sider, inden han løftede den ene hånd og tog fast i hendes hoved, og rettede hendes blik ordentligt mod ham lidt. Han slap dog hendes hage igen.

''Eller hvad er grunden til du er her?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 0:28

Hun rystede på hovedet
"Jeg ville skam ikke noget, andet end at gå" sagde hun med en helt rolig stemme som hun blev ved med at holde.
Hun blev nød til at kigge mere op på ham da han gik tættere på hende, det var hun dog ikke så vild med, så hun kiggede af og til også lidt ned. Hun var ikke den bedste til at holde øjenkontakt med folk. Slet ikke når det galt folk der var en del højere end hende og derfor virkede truende over for hende.
"Behøver jeg det?" spurgte hun og kiggede spørgende på ham. Hun havde ikke haft brug for nogen til at beskytte hende i den tid hun har levet, så hvorfor have brug for en nu? Medmindre han selvfølgelig ville gøre hende noget. Men så ville hun da næsten tro hun ville kunne klare sig selv godt nok til at kunne slippe væk.
En lav knurren kom fra hende da han tog fat om hendes hoved og tvang hende til at se på ham. Hun kiggede dog op på ham, men efter lidt blev det også nok og hun slog hans hånd væk i det han slap hende. "Jeg sagde jo at jeg bare ville gå en tur" sagde hun og kiggede op på ham, lettere irriteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 0:36

Han kiggede på hende ikke overrasket over hende egentligt, men han fandt det nu meget morsomt at hun bare ville gå, virkeligt? men hey hvis hun bare havde tænkt sig at gå så var det vel i orden, hun havde jo ikke gjort andet end at træde ind på hans territorie.

''Hvem ved, hvad hvis jeg nu ville gøre dig noget?''

Han gengældte hendes knurren, ved at knurre selv lidt dybere og højere end hende, da det jo også var en del af kampen om dominans, og han havde ikke nogle planer om at tabe til en kvindelig varulv, det kunne hun godt glemme alt om. Han kiggede ned på hende.

''Hvis det virkeligt er grunden så vær min gæst og gå''

Han ventede på at se hendes reaktion, ville hun gøre det eller var hun lige som ham meget stædig.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 0:43

Hun lagde armene over kors og trak på skulderne, "hvad skulle du gøre mig, jeg har ikke gjort meget" sagde hun ligegyldigt og kiggede op på ham. Ej, hvor det altså irriterede hende at han var højere end hende at hun blev nød til at kigge op på ham.
Som han begyndte at knurre højre og dybere, knurrede hun bare igen, fastholde hans blik. Det var dog umuligt at virke farlig, da hun var lige så lille i forhold til ham, og at han kiggede sådan ned på hende, gjorde ikke ikke lige frem tilpas ved situationen.
"Make me" sagde hun udfordrende og kiggede irriteret på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 0:49

''Du er gået ind på mit territorie og er ikke gået igen.''

Han trak på skuldrende, det her var hvad der skete når varulve isolerede sig i en periode de blev meget mere dyriske og dominante, så da hun sagde make me, grinede han bare, og i en meget hurtig bevægelse greb han hendes arme og skubbede hende ikke væk, men istedet ned at ligge.

''Make you do what?''

Han smilede bare drilsk, dominerende men ikke på samme måde som før. Ikke samme irriterede mine over at hun var på hans territorie. Det var sådan det var når hun var på hans, som dyret i ham så det var hun hans nu, hans mulige mage. Han så det dog ikke helt sådan selv. han ville aldrig tvinge hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 0:54

Hun kiggede på ham og trak endnu engang på skulderne, "hvorfor skulle jeg, jeg ville jo bare krydse?" hun kiggede lidt ned og bevægede foden i seen, inden hun kiggede op på ham igen, da hun hørte ham grine. Et let gisp kom fra hende da han fik hende ned at ligge.
Hun kiggede så irriteret og surt på ham som han havde fået hende ned og ligge. "Make. Me. Leave" snerrede hun af ham. Hun ville se om han ville smide hende væk, om han ville kæmpe imod hende, eller hvad han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 0:58

''Krydse ligefrem? Du ser ikke ud til at være klædt på til at krydse her overhovedet.''

Han grinede og mens han sagde det pejede han mod den voldsomme flod som han boede lige op til og som hun havde været på vej imod. Han satte sig over hende og holdte hende fast ved at holde fast om hendes overarme, og han smilede bare ganske roligt, go egentligt ret drillende.

''Nå du vil gerne væk nu?''

Han kiggede ned på hende, og hev hende op at stå igen. Han kiggede på hende, lige nu var det ikke så meget en leg om at få hende til at gå eller virke han var den dominerende, lige nu var det mere for at teste hende se hvad hun kunne.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 1:09

Hun kiggede hen mod hvor han pegede, sukkede opgivende, "jeg ville nok have gået andre veje" forklarede hun og himlede med øjne.
Hun kiggede op på ham som han satte sig oven på hende, hun trak vejret dybt og tålmodigt. "Du bad mig om at gå, gjorde du ikke?"
spurgte hun og lod sig blive hevet mig op. Hun børstede lidt af sneen af, resten rystede hun bare. Hun så ingen grund til at gøre noget lige nu, for selvom han havde fået lagt hende ned, havde han ikke gjort hende noget på den måde. Så hun havde ligesom ingen grund til at gøre ham noget, skade ham på nogen måde. I hvert fald ikke endnu, men han gjorde klogt i at passe lidt på, hun kunne altså godt forsvar sig selv når det gjaldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 1:13

''Tja hvem ved, du virker ikke som den smarteste når du vælger at bevæge dig ind i mit territorie.''

Han grinede bare, noget sagde ham at hun var ny, og ikke rigtigt vidste hvem han egentligt var. men det gjorde det egentligt bare det sjovere jo. Han kiggede på hende og han nikkede ganske roligt til at han havde bedt hende gå.

''Sandt, men du virkede ikke til at ville gå hvis jeg skal være ærlig.''

Han gik rundt om hende igen, denne gang ikke med samme attitude som tidligere, ikke som var hun et bytte men mere som om han bare studerede hende, og det var også grunden til at snappede efter hende så hans kæber smækkede sammen lige foran hendes næse, for at vise han ikke var bange for hende på nogen måde.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 1:20

Hun sukkede, "jeg vidste ikke det var dit før du dukkede op..." sagde hun og kiggede irriteret på ham. Hun havde på ingen måde gjort noget forkert, efter hendes mening altså.
Hun trak på skulderne, "det finder vi vel kun ud af hvis du siger jeg skal gå, men på den anden side virker det heller ikke som om at du vil have mig til at gå lige så meget som du ønskede det i starten?" hun kiggede spørgende på ham.
Hendes blik fulgte ham mens han gik rundt om hende, hun lod ham, hvad kunne hun ellers gøre ved det, skrige som en forkælet tøs og bede ham om at lade vær? Pfft... Barnligt.
Hun rømmede sig lidt som han smækkede tænderne sammen foran hende. Hun skubbede ham hårdt væk fra sig og kiggede øjne var direkte mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 1:27

''Så jeg gætter på du virkeligt er ny her i området?''

Han grinede bare, og kiggede på hende, og mærkede hende så skubbe til ham, og hans reaktion var egentligt bare at stritte imod, stille sig hårdere fast så han kun rykkede sig lidt bagud, og han lænede sig frem igen. Han griinede bare.

''Lad os nu se.''

Han kiggede bare på hende roligt, og trådte tættere på hende igen, ikke samme truende adfærd dog stadig meget dominant overfor hende, men ikke med den adfærd der sagde at han ville skade hende. Bare mere en adfærd der sagde at han var en hun skulle have respekt for.

''Men når du nu er ny, skal du nok vide at jeg er leder af varulvene i det her område, samt at jeg ikke er nogen normal varulv''

Han kiggede ned på hende roligt, og trådte bare tættere på hende igen, så han var tæt på at stå op af hende for at se hvornår hun ville vie.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 1:33

Hun kiggede undrende på ham og nikkede lidt, "ja, hvorfor?" spurgte hun og kiggede spørgende på ham. Hun blev lidt irriteret over at han ikke rykkede mere væk end han gjorde, da hun skubbede ham væk fra sig, det var meningen han skulle gå lidt tilbage og ikke tættere på hende. ARGH!
Hun kiggede op på ham og gav et højt suk fra sig som han kom tættere på, hun kunne jo snart ikke kigge mere op.
Hun måtte sige hun ikke havde regnet med at hun ville støde ind i lederen af hendes race. Men hvad var der egentlig i det? Hun stod lidt og tænkte mens hun stadig dog så ud til at være fuldt koncentreret om ham.
"Ikke normal varulv... Hvad skal det sige?"
spurgte hun mistænksomt.
Hun rykkede længere bagud, væk fra ham og gned sin nakke. "Du får mig til at knække nakken hvis jeg skal kigge op hele tiden" snerrede hun af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 1:37

At hun sukkede sådan gjorde ham lidt tilfreds, det var fedt at hun havde det svært ved at han gjorde som han gjorde at hun faktisk følte sig en smule tvunget til at gøre noget, og han grinede som hun spurgte hvad det betød han ikke var normal.

''Blandt andet betyder det dette.''

Han strakte sin hånd ferm mod hende, og hans hånd, og kun hans hånd skiftede form til hvordan den så ud når han var varulv, og han placerede bare kloen på pegefingeren mod hendes hage og lod den glide ned af hendes hals, så den markerede sig men skar ikke hul.

''Og at jeg er større end normale varulve, og skal jeg have ondt af dig fordi du knækker nakken, men har da en løsning hvis det er?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 1:43

Hun brød sig ikke om at han grinede, hun trak sig lidt af det. Men hun havde dog stadig sit blik rettet mod ham, hun var ikke længere væk end at hans hånd sagtens ville kunne når hende som han rakte den ud.
Hun kiggede på hans hånd som forvandlede sig til en varulve pote, hun kiggede nøje på kloen som blev placeret under hendes hage og blev kørt ned af hendes hals. Hun havde hele tiden haft blikket rettet op mod hans ansigt.
Hun lagde hovedet på skrå, "løsning?" spurgte hun. hvad for en løsning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 1:50

''Ja en løsning på hvordan du undgår at knække nakken''

han smilede drillende til hende, og hans hånd blev helt normal igen, denne gang trådte han tæt på hende igen, men istedet for bare at så tæt på hende så hun var tvunget til at se op, greb han fast om hende og hev ehnde op, så han løftede ehnde så hendes hoved var i samme højde som hans.

''Se på den måde er det ikke noget reelt problem med nakken vel?''

Han gjorde det af to grunde for at vise at han var stærk, en maskulin dyrisk ting og så også bare for at drille hende, se hvordan hun reagerede på at han gjorde den slags overfor hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 1:57

Hvad var dog det for en løsning, en skammel måske! Det ville være både pinligt og fornærmende. En skammel... Så var man virkelig ikke høj.
Hun kiggede overraske på ham da han løftede hende. Men... Tjah han havde ret, hun havde intet problem med at se på han og at få ondt i nakken.
Hun lod ham gøre det i nogle minutter. Bare for at se hvordan det egentlig var. Men så ville hun også sættes ned til sidst. "Sæt min ned" bad hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 2:03

Han grinede bare roligt, som hun faktisk virkede til at slappe meget mere af ved det, og bare fordi han nu havde muligheden og kunne drille hende mere slap han hende ikke og satte ehnde ikke ned da hun bad ham om det, han bar hende istedet indenfor i huset, og smed hende så på sengen derinde, men gjorde ikke mere.

''Sådan? Eller nu mangler du måske noget andet?''

Han kiggede på hende roligt, men med et skævt smil på læberne, afventede hvordan hun ville reagere på at han havde gjort det der istedet for bare at sættte hende ned. Han elskede at drille. Han vidste ikke hvad han skulle forvente af hende, var stadig usikker på hendes mening om ham, om hun var sur eller glad, vred eller tilfreds.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 6:07

Hun kiggede irriteret på ham da han ikke satte hende som hun havde bedt ham om i forvvejen.
Hun gav et hvin fra sig da han smed hende på sengen.
"Nej"mumlede hun irriteret på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 10:12

''Nogen er vist for vant til at få sin vilje altid?''

Han grinede drillende til hende, og satte sig ned ved siden af hende, og kiggede på hende roligt. Han smilede stille til hende, og overvejede hvad han skulle gøre lige nu, overvejede hvordan hun havde det.

''Nå jamen er glad for du ikke er så krævende''

Han grinede roligt, som han skubbede hende ned at ligge i sengen, og satte sig hen over hende hvor han holdte hende fast ved at holde om hendes overarme. Han hev også hendes vintejakke af hende.

''Sådan det var bedre.''

Han smilede drilsk og skævt til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 11:59

Hun trak på skulderne, "jeg bor alene" sagde hun, hun havde ingen der bestemte over hende, så hun var van til at få det som hun ville. Hun boede jo alene.
Hun grinede lidt. "Krævende" hun havde ingen at kræve noget af, så det var ikke fordi hun havde behov for at være krævende.
Hun lod ham ligge sig ned og holde hende nede. Hun gjorde ikke megen modstand. Hun kiggede på sin vinterjakke, der blev taget af. Hun var alligevel blevet godt varm.
"Ja... Det var ved at blive varmt. Men hvad har du så tænkt dig nu?" Spurgte hun og kiggede op på ham med et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 12:06

''Uhhh så forstår jeg bedre du kom forbi''

Han smilede bare drilsk og flabet til hende, han nød at drille hende, fordi hun var nem at gøre det med, og han kiggede bare ned af hendes krop da jakken var væk. han smilede bare skævt over hendes spørgsmål.

''Har du selv et bud?''

Han smilede og hans hoved nærmede sig hendes, men gled ned ved siden af hendes hoved, og hans tænder greb kort fast i hendes hals, det var lidt for at vise dominans overfor hende, men fulgte op med et kys på hendes hals, for at være ''sød''

''Eller skal det også forklares?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 12:13

Hun kiggede undrende på ham. Hun klarede sig fint alene... Hun måtte dog indrømme at det kunne blive ensomt, hun var jo et flok dyr.
"Nåh så deet" sagde hun og smilede skævt til ham.
Hun trak på skulderne, "jeg ved det ik... Du virker bare som om du mangler nogle at drille."
Hun kiggede på ham som hans hoved kom tættere og dykkede ned ve hendes hals. Hun bed sig hårdt i læben da han bed fast og en høj knurren kom fra hende inden han begyndte at kysse hendes hals.
"Du behøver ikke at forklare" sagde hun og smilede, og tog muligheden for at også bide ham i halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum