Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The beach - Daenerys. - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Jake
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Sasha
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Lenore
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Marcus
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Renata
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Taliia
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Katrina
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Edgar
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 
Celenia
The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba13The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba14The beach - Daenerys. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

The beach - Daenerys.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Nephthys Tors 20 Feb 2014 - 22:53

"Jeg kan ikke se den flere gange. Jeg dør af sollyset..." Svarede hun.
Hvem Sean var?.. Hun krøb lidt sammen.
"Han er... Var... Min bedste ven. Nærmest min bror, min eneste familie..." Mumlede hun inden hun så lidt på ham. Hendes øjne var blanke, som var tæt på at græde.
"Vi er gledet fra hinanden.." Sagde hun så bare.
Han behøvede ikke vide, at Sean var den dæmon hun engang forelskede sig i, og blev til en vampyr for at være samme med resten af deres udødelige liv.

_________________
The beach - Daenerys. - Page 2 D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Gæst Tors 20 Feb 2014 - 23:07

Patch rynkede på panden. "Hvordan kan du dø af sollyset?" Det gav ikke meget mening for ham, men måske havde det noget at gøre med at hun var en vampyr? Han var ikke sikker, men det fortalte hun ham måske herom lidt. Han var nysgerrig, så han håbede at hun fortalte ham det.
Han ville gerne give hende et kram, for at trøste hende, men han var ikke sikker på om hun ville have det. "Det er jeg ked af at høre." Sagde han. "Hvis i er gledet fra hinanden, hvorfor prøver i så ikke at være lidt mere sammen? Tage hen til en kro, drikke og snakke lidt?" Han så spørgende på hende. Han var ikke sikker på om hans foreslag ville hjælpe hende, men han håbede at det ville. Han så udover havet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Nephthys Tors 20 Feb 2014 - 23:13

Hun rejste sig stille.
"Nogle ting kan der ikke rettes op på..." Sagde hun så bare, stille.
Hun skælvede svagt ved tanken om st se enten Sean, Elyas eller Nicolas. Hun var alene. Visirius var forsvundet igen, Ammon ville ikke engang kendes ved hende, Sargonis havde aldrig set hende som andet end pest. Hun var alene.
Hun havde brændt alle de broer der kunne bruges til noget der mindede om et venskab. Hun var alene.

_________________
The beach - Daenerys. - Page 2 D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Gæst Tors 20 Feb 2014 - 23:19

Patch så på hende, da hun rejste sig op. Havde hun tænkt sig at gå nu? Han rejste sig op og foldede sine hænder om bag ryggen. "Og de ting man ikke kan rette op på, må man lade være." Sagde han og smilede svagt. Han så ned i sandet i nogle få sekunder, inden han så på hende igen. "Har du tænkt dig at gå nu?" Spurgte han.
Han ville ikke bede hende om at blive, hvis hun bestemte sig for at gå. Hvis hun ville gå, ville han ikke stoppe hende. Han ville dog håbe at hun kom i bedre humør. "Tak fordi du hjalp mig med at finde et midlertidigt navn." Han smilede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Nephthys Søn 6 Apr 2014 - 20:36

Hun sukkede stille.
''Det var så lidt.'' sagde hun inden hun så mod vandet.
''Jeg bor på Kroen Det Vilde Svin. Hvis du en dag kommer i nærheden, så kunne vi da få en ordenlig snak over en kop kaffe eller noget?''
Hun smilede stille, hun havde ikke så meget andet at gøre eller sige.
''jeg må hellere komme videre. Måske ses vi igen?'' hun smilede til ham,
inden hun begyndte at gå mod langs stranden igen. Han var efterhånden ved at blive...
en ven?

_________________
The beach - Daenerys. - Page 2 D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Gæst Søn 6 Apr 2014 - 21:39

Patch smilede venligt til hende, da hun sagde at hun boede på kroen det vilde svin. Han bukkede høfligt for hende med et svagt drillende glimt i øjnene. "Det ville være mig en ære." Sagde han. Han rettede sig op igen og grinede lavmælt for sig selv.
"Jeps, vi ses." Han vinkede kort farvel til hende, inden han begyndte at gå. Han vidste ikke helt hvor han skulle gå hen. Han havde jo ingen ide om hvem han var, men indtil videre havde han da et midlertidigt navn. Han håbede at han snart fik sine minder igen.

//Out.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beach - Daenerys. - Page 2 Empty Sv: The beach - Daenerys.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum