Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
so who are you //Arycia// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Lori
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Lenore
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Celenia
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Genevira
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Renata
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Jake
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Katrina
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 
Sasha
so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba13so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba14so who are you //Arycia// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

so who are you //Arycia//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Man 24 Mar 2014 - 18:17

Han kiggede på hende og slappede roligt af "tag det lidt roligt ikke jeg har ikke tænkt mig og gøre dig noget for du virker som en der ikke vil gøre nogen noget jo"sagde han roligt og kiggede på hende, hun virkede som om hun ville forvente at han gjorde hende noget, men det havde han dog ikke tænkte sig at gøre kun hvis hun gik over stregen men det ville han ikke mene at hun ville komme til at gøre på nogen måde.
Han kiggede på hende og slappede roligt af "du skal altid tænke på selvom jeg er dæmon så behøver jeg ikke og være ond men det kan skam også være en fra en helt anden race der er ond"sagde han roligt og tog slurk af sin øl og slappede bare af da han ikke kunne gøre andet fordi han var jo bare sådan som han var overfor hende og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Man 24 Mar 2014 - 18:44

Hun lod hurtigt sine ben glide ned igen så de hang og dinglede i luften og hun lod sine arme falde ned langs hendes side. Hun vidste godt at hun kunne virke sådan rigtig indelukket, men sådan var det altså, han havde for pokker slaver, og selvom han sagde at han ikke ville gøre hende noget, kunne hun ikke lade vær med at tænkte på at hvis hun nu lavede noget der gik over stregen for ham, ville han gøre hende fortræd... Eller tage hende som slave.. Whatever. Stadig at gøre fortræd, bare psykisks.
"Undskyld" pippede hun hurtigt og kiggede ned i gulvet.
Hun kiggede undrende op på ham. "Nej du behøver det ike... Men du er det" sagde hun og kiggede ned igen. Han var jo ond... På en mildere måde måske, men ond var ond, og han havde slaver.. Så han var basisks ond...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Man 24 Mar 2014 - 22:54

Han kiggede roligt på hende "godt nok tror du jeg er ond men det kun hvis mine slaver ikke høre efter når de for noget som de skal lave ellers har de det som en blomme i et æg og kan gør hvad de vil"sagde han roligt og så på hende med et stille smil, og var ikke den der vilde ting han gjorde ved sine slaver eller noget, men han måtte jo også sætte dem til noget engang imellem så de viste at det var ham der bestemte og sådan noget der.
Han kiggede på hende "altså for det meste når jeg har slaver er det fordi jeg godt kan lide samleje hvis du forstår mig på den måde men dog sætte jeg dem til andre pligter hvis der noget jeg ikke selv gider og gøre"sagde han roligt og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det han lige havde sagt nu her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Mar 2014 - 22:23

Hun rystede på hovedet og fnøs. "Det er stadig ondt at have slaver Razion" sagde hun bestemt og kiggede han ind i øjne med et blidt blik, hun ville jo ikke gøre ham sur, så hun prøvede at holde ham rolig.
Hun blev meget overrasket og foragtet over det næste han sagde, han tog slaver fordi han kunne lide samleje! Yup... Hun havde taget fejl, han var ikke nogen anderledes dæmon, han var ond. Ligesom de andre. Hun rystede på hovedet. "Synes du ikke det er synd at bruge piger sådan?" spurgte hun ham og kiggede undrende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Ons 26 Mar 2014 - 9:25

Han kiggede på hende og slappede roligt af "ja det ved jeg godt men jeg er ikke ond ved dem som sådan jeg behandler dem ordenligt hvis de opføre sig ordenligt hvis du forstår det og det være gang jeg er sammen med dem at jeg bruger dem til sex og sjov"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber "som sagt de har det godt ved mig"sagde han roligt og så på hende, og mente altså det han sagde til hende fordi de begge havde jo være deres mening om hvor ond han endeligt var overfor disse slaver som han har og den slags der, men de kom nok heller ikke til at snakke så meget mere om det for hun ville jo nok ikke ha at hun går over hans streg eller noget i den still.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Ons 26 Mar 2014 - 17:05

Hun rystede og skælvede af det han fortalte, han brugte dem til sex og sjov, hvad var han dog for en mand. "For det dig til at føle dig som en mand... At have magten over en kvindes liv, at kunne køre rundt med hende?" sagde hun lidt hårdt denne gang. For ærligtalt, opfattede hun ham som det største svin på jorden lige nu. Behandle kvinder sådan, bare for at han kunne dyppe den skide pomfrit. Hun kastede op indvendigt.
Hun fnøs, "de har det godt ved dig... Er du helt sikker på det?" spurgte hun og kiggede på ham. Stadig med det rolige og blide blik. *Ikke gå for langt, selvom dette er meget imod min religion* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Ons 26 Mar 2014 - 22:47

Han kiggede på hende "ikke alle folk der har slaver behandler dem som jeg gør nogen er meget værre end jeg er i det mindste giver jeg mig ikke til at torturer dem eller noget som helst i den stil"sagde han roligt og så på hende, og roligt tog han sin øl og drak det som var i den.
Han slappede roligt af og kiggede på hende "jeg ved godt hvad du tænker men vil dog sige du tænker det forkert for du ved ikke en skid om det jeg mener"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af, da han ikke kunne gøre så meget andet lige nu og her.
Han så på hende "hvad går du endeligt op i og lave når du er sammen med andre"sagde han roligt og så på hende, for han havde ikke det vilde og sige lige for han viste ikke hvad han skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 22:32

Hun rystede på hovedet, "det handler ikke om hvad andre gør, lige nu handler det om hvad du gør, og det er altså forkert" sagde hun og krydsede armene. Og lavede en lille sur andemund.
Hun kiggede undrende på ham, "det du mener gør ikke rede på at du har slaver og har sex med dem..." sagde hun.
Hun trak lidt på skulderne, "ikke meget... Holder et smil oppe og spiller glad... Som jeg skal" sagde hun og kiggede lidt rundt, inden hendes opmærksomhed, endnu engang lande på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 23:34

Han kiggede på hende og slappede roligt af "du er som alle andre så snart pas på hvad du siger"sagde han roligt og holde det tomme glas i hånden, han kiggede på hende "ved du siger sådan der gør mig endeligt lidt sur det som om du bare peger mig ud af en større mænge af andre som er som mig bare værre"sagde han og slappede af.
Han så på hende "men husk lige du er den det kan ende helt galt for lige nu"sagde han roligt og selvom han ikke ville gøre det, kunne det jo ende med at det går galt eller noget i den still, selvom det ikke var det han ville ha der skulle komme til at ske og slet ikke på den måde som det kunne gå og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 23:46

Hun syntes ikke om som han sad og truede hende, hun sagde ike meget, som han sagde alt det, det gjorde hende så utryg, hun var ikke særlig vild med at være ved siden af ham lige nu. Hun havde mest bare lyst til at løbe væk fra ham, men det ville være uhøfligt, og det blev ikke accepteret hos hende, eller hos hendes religion.
Så hun blev da, men hun sagde ikke noget til ham mere.
Hun turde ikke rigtig at sige mere til ham efter at han havde truet hende sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Fre 28 Mar 2014 - 0:11

Han kiggede på hende og slappede roligt af "så man skal passe på hvad man siger til mig men det gælder for det meste alle dæmoner her i verden man kan ikke altid bare sige alt hvad man vil til os for det ikke alt vi finder os i skal du tænke på"sagde han roligt og så på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her, for han havde vist sagt det han havde lyst til at sige til hende lige nu og her, for det var jo rigtig, nogen af dæmonerne var lettere gøre sure end andre og han var vist en af dem i midten af det hele lige nu.
Han så på hende og viste ikke om han havde skræmt hende eller hvad han havde, men det skulle man tro siden hun ikke sagde noget nu her, han kiggede på hende "er du stadig sikker på at du ikke vil ha noget at drikke"spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 17:35

Hun forholde sig tavst, nikkede lidt til det han havde sagt, men sagde ikke meget mere, hun ville ikke risikere noget, hun havde allerede gjort ham lidt sur, det kunne hun mærke på ham, at hun skulle vare sin mund. Bide sig i tungen når der var noget hun ville sige, der muligvis kunne irritere ham.
Hun kiggede lidt op på ham da han spurgte om hun var sikker på hun ikke ville have noget at drikke. Hun tænkte lidt, hvilket var svaret på hendes tænkende ansigtsudtryk. Hun nikkede så lidt, "ja jeg er sikker" sagde hun og kiggede ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 23:02

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay det må du selv om altså jeg tilbyder dig jo bare så du må endelig sige til hvis det er og rolig har ikke tænkt mig og gøre dig noget så du skal bare snakke men vil bare ikke ha du sådan hakker ned på direkte mig der flere af mit folk der gør det sammen og det ender med og være normalt for nogen folk og andre vil ikke vænne sig til det"sagde han roligt og slappede bare af, og drak helt ud og bad så om en ny og betalte for den og det hele "nu når du ikke vil drikke er der noget galt siden du ikke vil det er du bange for hvad der kan ske hvis du bliver påvirket af det"sagde han og kiggede på hende.
Han viste ikke hvad eller hvorfor han sagde det sådan, men det virkede bare sådan fra hendes side af, at hun var bange for at røre alkohol eller noget i den retning af og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Apr 2014 - 21:49

Hun fnøs og kiggede lidt undrende på ham, det ville begynde at blive normalt for folk? Hun ville ikke have at det blev normalt for folk. "Jeg vil ikke have det bliver normalt for folk, da det er forkert at tage andres folks frihed...." Hun sukkede, "og jeg ved godt du ikke er den eneste, undskyld, men du var her bare..." sagde hun og trak forsigtigt på skulderne.
Hun kiggede lidt undrende på ham, som han bare drak ud af det alkohol, hun var ik særlig glad for alkohol.
Hun grinede lidt og rystede på hovedet, "jeg er ikke så vild med smagen af alkohol..." sagde hun og kiggede lidt ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Man 14 Apr 2014 - 23:39

Han kiggede roligt på hende slappede bare af "Okay så det var bare fordi jeg var her at du syns jeg skulle hakkes ned på hvad fanden tror du lige du er bare sådan og hakke ned på en enkelt person"sagde han bare ud af det blå og var ved og være sur over at hun bare havde hakket på ham sådan, han så på hende og rykkede sig lidt fra hende da han ikke havde det store lyst til at være i nærheden af en der bare hakkede på en person som bare er tilstede som sådan.
Han drak roligt det han havde og slappede bare af *hvem fanden tror hun at hun er guds højre hånd*tænkte han bare selvom han ikke kunne lide dem som troede på noget der ikke fandtes efter hans mening.
Han slappede roligt af og holdte bare dette her glas eller krus hvad man nu ville kalde det i hånden og prøvede på at slappe af, selvom han var halv vred over det her for hun kun jo ikke bare tillade sig det her kunne hun, godt nok var hun en engel men ikke ligefrem når hun skulle hakke sådan på en.
Han så på hende "du må lære ikke hakke på folk det får dem bare til og ikke kunne lide dig fra starten af"sagde han roligt og ville ikke bare sådan skræmme hende væk, men det var jo sandheden efter hans hovede og efter hans mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Gæst Man 14 Apr 2014 - 23:46

Hun krøb sammen på stolen, og begyndte at ryste. Hun kiggede skræmt på ham, overrasket over hans udbryd, og overvejede om hvorvidt hun skulle skride, eller om hun skulle blive siddende, og bare lade som ingenting, og slet ikke tale til ham. Med nærmere eftertanke, burde hun nok skride med det samme, inden dette blev kaos. For han havde ret, ingen kunne lide en der bare hakkede ned på alle, det gjorde hun dog heller ikke, slet ikke, men hun kunne bare ikke lide folk som holde andre folk som slaver, det var ikke rimeligt, alle folk havde deres frihed, og hvem troede han lige han var, sådan at tage den frihed fra dem, han var ikke en skid, han var nuller og niks. Han kunne ikke gøre sådan noget, om så han var konge, han havde ingen ret til at tage andre folk som slaver.
Men det ville hun dog ikke sige til ham, hun ville ikke gøre ham mere sur end han allerede var, hun kunne mærke det, hvor sur han var.
Hun nikkede bare langsomt, hoppede ned fra stolen, og kiggede lidt på ham. "Undskyld" sagde hun hurtigt, hun havde ikke lyst til at være her lige nu, og hun havde på fornemmelsen, at han ikke ville ønske hendes selvskab lige nu.
Hun vende sig hurtigt om og løb ud af krogen. Hun tog en dyb indånding da hun kom ud, og hvilede sin ryg, ved den første mur hun stødte på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so who are you //Arycia// - Page 2 Empty Sv: so who are you //Arycia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum