Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
"Er du...." EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
"Er du...." EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
"Er du...." EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
"Er du...." EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
"Er du...." EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
"Er du...." EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
"Er du...." EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
"Er du...." EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
"Er du...." EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Lori
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Lenore
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Celenia
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Genevira
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Renata
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Jake
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Madelena Gray
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Katrina
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 
Sasha
"Er du...." Voteba13"Er du...." Voteba14"Er du...." Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

"Er du...."

4 deltagere

Go down

"Er du...." Empty "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 17:42

Hej alle sammen =)

Jeg er jo som sagt ny på siden og har fået god behandling og det hele så det skal i alle sammen have en stor tak for, at i er gode til, at tage imod nye brugere =)

Men der er dsv også noget ris fra min side af og det er, at jeg op til flere gange er blevet beskyldt for, at være en anden og det synes jeg ærligtalt ikke er sjovt når man er en ny bruger og har god kontakt til personen irl man bliver beskyldt for at være =(
Jeg har fået et blandet billede over hvordan jeg egentlig skal se på brugerne da det som om jer der beskylder andre for, at være en anden. Jeg ved ikke hvad jeg ærligtalt skal mene om jer brugere.

Jeg har ikke skrevet denne tråd for, at blive skudt efter, men mere en reminder på at nogle af jer skal tænke over hvordan i reagere overfor nye brugere =)


Sidst rettet af Vincent Søn 16 Mar 2014 - 18:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Marcus Søn 16 Mar 2014 - 17:46

Synes det er helt igennem fair at du skriver denne besked til alle. Da der er en tendens til at folk ikke altid vil lytte til en hvad angår om man er en anden bruger her inde eller ej.
Dejligt du kommer med et heads up til folk!

Der ud over velkommen til siden Smile Og flot løve :b

_________________
"Er du...." Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 17:50

Er glad for du har samme mening som mig =)

Tak og ja den er vildt flot =)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Sean Søn 16 Mar 2014 - 17:52

Jeg er da ked af folk har været sådan efter dig, til et punkt hvor det ikke har været acceptabelt længere.

i så fald syntes jeg denne tråd er en fin ting, da alle kan se den, tage det til efterretning...Og samtidig uden nogen bliver peget fingre af Wink

Jeg tror det er en blanding af flere ting, bla. at de fleste brugere herpå ofte har flere brugere og opretter nye, som vi andre skifter tøj. Så måske gør det at folk har svært ved at forstå, når der faktisk er en der bare er ny?
Især fordi enkelte kan lide at "snyde" os andre, ved at lege helt ny selv.

Jeg håber dine fremtidige erfaringer og spil på siden vil blive mere behagelige og sjove Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Delilah Søn 16 Mar 2014 - 18:02

Okay så. Jeg har godt nok ikke været en af personerne der har 'beskyldt' dig for noget som helst, men jeg ser mig nødsaget til at svare på det her. Og på forhånd undskyld hvis jeg kommer til at lyde lidt bitchy eller ond, for det er ikke min mening. Mit sprog er bare ikke så pænt når jeg er en smule irriteret, ser du:)

First of all, så er jeg enig med Marcus er det ikke er særlig smart at du skriver det som en generel besked, da jeg kan forestille mig du snakker om 2-3 personer. Og det er ikke hele siden, og siden du samtidig har kaldt din tråd 'Nye brugere', vil nye brugere kigge her, og tro at hele siden går rundt og beskylder hinanden for alt muligt. Det var ikke dit smarteste træk, men det er der ikke noget at gøre ved.

Dernæst, så irriterer hele indlægget mig på det kraftigste. Ikke fordi du klager, det skal du have lov til. Men at du siger "beskylder for at være en anden", det irriterer mig virkelig meget.

For det første må du virkelig have et dårligt forhold til den person du kender, siden du føler dig så stødt af at folk tror du er den person. Jeg kan ikke tro andet end at du enten hader den person, eller mener denne person er utroligt dum eller lignende. Fordi ellers kan jeg simpelthen ikke se det negative. Hader alle den person? Okay, jeg kan godt se det kan være irriterende at få at folk tror du er den person. Hader alle ikke den person? Godt så, lad lige være med at lade som om det er jordens undergang.

Bum, der kom det bitchy gen lidt frem. Undskyld, men jeg sletter det altså ikke;)

Og så synes jeg derudover du skal lade være med at skrive at du bliver "beskyldt" for noget som helst. Der er jo ingen der siger det på en stødende måde, eller siger det med negativt i tankerne. Ingen beskylder dig for noget som helst! Du bliver spurgt om du er en anden person, og måske tror folk ikke på dig med det samme, fordi der er mange ligheder imellem jer. Og hvad så? Hvis den person er din ven, som du siger, hvorfor er det så et kæmpe stort problem? Helt ærligt!

Derudover så syntes jeg også det er forkert at du skriver at vi skal tænke over hvordan vi opfører os overfor nye brugere. Ikke fordi du ikke må skrive det, for selvfølgelig må du det. Men det er hvad du siger med den sætning.

UW er en side, der åbner sine arme helt for nye brugere. Som eksempel har jeg netop fået en af mine gode venner, Bastian, ind på siden, og et næsten direkte citat af ham, er at UW er en af de mest imødekommende RPG sider han har været på. Og da jeg kom på siden, var jeg helt enig med ham: I samme sekund jeg kom på chatten, var al tvivl om jeg skulle være på siden forduftet. Folk er søde, imødekommende, venlige og det er næsten aldrig folk ignorerer en. Netop det har jeg skrevet noget om her så den diskussion hører ikke til herinde.

Så kort sagt. Ingen beskylder dig for at være en anden. Fordi du har mange ligheder med en person, og gør/siger ting som en anden person gør/siger, så spørger folk dig om du er den person. Jeg er ked af at du åbenbart hader den person, siden du ser det som sådan et problem. Jeg er dybt uenig i alt du har skrevet, og jeg føler mig vældig provokeret af dit indlæg. Derfor vil jeg holde op med at skrive, for jeg ønsker ikke at sige noget uheldigt eller med et grimt sprog:)

Vi ses vel i chatten^^
- Del

(Sean var den søde version, jeg er den nederen version. Desværre, men jeg er også nødt til at være her som den nedern version^^)

_________________
"Er du...." 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 18:11

Sean:Jeg synes bare det er træls da faktisk dem som mener jeg er en anden virker til og have noget imod personen de mener jeg er og det gør mig ærligtalt ked af, at personen bliver hængt ud på den måde, men håber folk vil tænke mere over det nu =)

Men tak for støtten og håber ikke jeg stødte nogen med tråden for det er ikke min mening =)

Skal nok få det godt på siden alligevel =)

Del: Tror du har misforstået Marcus for han skrev "Synes det er helt igennem fair at du skriver denne besked til alle. Da der er en tendens til at folk ikke altid vil lytte til en hvad angår om man er en anden bruger her inde eller ej.
Dejligt du kommer med et heads up til folk!" men jeg har ærligtalt intet imod personen folk mener jeg er da hun er nok det sødeste menneske jeg kender irl, men da jeg ved, at dem der har noget imod hende mener, at jeg er hende er ikke sjovt for jeg kan godt mærke de undgår mig og nej vil ikke nævne navne da jeg ikke vil hænge nogen ud.
Men tror ærligtalt at du har misforstået det hele eller har læst det for hurtigt igennem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Marcus Søn 16 Mar 2014 - 18:12

Del min ven, du læste min kommentar forkert xD
Jeg synes det er helt okay at skrive det her som en general besked, da hvis han kontaktede nogle via PM kunne det blive taget som et personligt angreb. Desuden er der ingen der har sagt at han hader den person han bliver sammenlignet med.

Jeg har været i samme situation, både på UW og andre sider hvor folk har troet jeg var en anden. Jeg blev selv fornærmet men ikke fordi jeg ikke brød mig om den jeg blev sammenlignet med, men fordi jeg gerne ville blive taget som mig, den person jeg er. Så i og med det der var nogle der med det samme troede jeg var en anden forsvandt mit førstehåndsindtryk på de personer.
Det kan diskuteres, men jeg finder at førstehåndsindtrykket er meget vigtigt. Desuden ved man aldrig hvordan de andre dybest set har det med den person de sammenligner en med, det kan både være godt eller ondt. Derfor kan du risikere at de så har forudbestemt hvilken opfattelse de har om en, hvilket er en skam.

Jeg vil give dig ret i at titlen er misvisende, men det kan rettes. Så mon ikke det går Smile

_________________
"Er du...." Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Delilah Søn 16 Mar 2014 - 18:26

Jeg læste forkert, men det ændrer ikke et sekund på det jeg skriver.

Korrekt at ingen har skrevet direkte at Vincent ikke bryder sig om personen, men når han åbenbart har så stort et problem med at blive sammenlignet med ham/hende, så kan jeg ikke se en anden forklaring. Jeg læser hvad du skriver, og jeg kan godt se din pointe, men jeg er uenig i at det direkte er stødende eller grund til at man skal klage over at blive "beskyldt" for noget som helst. Det er direkte forkert at folk har beskyldt nogen for noget som helst:)

Vincent, hvis du mener at hun/han er den sødeste person i hele verden, er det så ikke super fedt at du bliver spurgt om det er dig der er den sødeste person i hele verden? Nej? Det er fuldstændig modsat. Jeg ved ikke om det er de personer som du mener ikke bryder sig om hende, der har spurgt dig - og i såfald, så kan jeg godt se at det kan være irriterende. Men det dem der har gjort det, og det mener jeg stadig ikke er nok til at klage til hele siden over at du bliver beskyldt for noget som helst:)

Jeg har også været "beskyldt" for at være en anden person. Da jeg lige startede på siden, blev jeg spurgt af adskillige personer, om jeg var en person bag en karakter fra en anden side. Sidenhen har jeg fået at vide at alle på denne side, åbenbart hader den person jeg blev spurgt om jeg var. Og hvad så? Ja, det er lidt nederen, men betyder det at alle tænker på mig som denne karakter, og at alle hader mig?

Nej. Førstehåndsindtrykket var ikke "DET ER HENDE OMG JEG MÅ HADE HENDE FOREVIGT", det var "Måske? Hmm .. Nej okay", og så kom man videre. Det var da ikke fedt at få at vide at folk havde troet jeg var en person de hadede, men jeg døde heller ikke. Ingen døde. Det var et spørgsmål, de fik et svar. Havde de gravet lidt mere i det, eller havde de besluttet sig for at det VAR jeg altså, udenset hvad jeg sagde .. Fred være med det, så må de tro det. Det påvirker ikke mit liv. Bum, slut?

Jeg siger ikke at han skal skrive det i en privat besked til personerne. Jeg siger at han ikke skal sige at hele siden gør det, og at han har en dårlig opfattelse af brugerne. I stedet for at lave den generel, havde det været langt mindre misvisende, at skrive hvor mange det drejede sig om.

Hvad helt præcis har jeg misforstået?
For udenset hvor mange gange jeg læser det igennem, ændrer jeg ikke holdning.

_________________
"Er du...." 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 18:28

Der er et hav af forskel mellem at spørge en person, om de er vedkommende, end at beskylde dem for at være en anden end de beretter.
Jeg er ikke en af dem Vincent snakker om, men jeg er på Dels side i den her sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 18:34

Del jeg har overhoved ikke tænkt mig, at ændre din holdning for den har du frit til, at have, men synes godt du kunne skrue lidt ned for måden du skriver tingene på ligesom jeg så vidt muligt prøver på. For lige nu ved jeg ikke, hvor henne jeg har dig for du har virkelig fået ændret mit syn og det jeg faktisk ked af da jeg faktisk kan lide og skrive med dig, men hvor jeg har dig er svært og finde ud af.

Jeg er ikke den eneste der har oplevet, at folk troede man var en anden og som Marcus og en anden anonym bruger skrev til mig over pm får man et dårligt førstehåndsindtryk. Jeg ved også godt, at det havde været endnu mere stødende hvis jeg skrev hvem eller hvor mange og jeg har heller aldrig sagt alle, men nogle.

Men synes ærligtalt diskussionen skal lukkes her da det ikke vil føre noget godt med sig =)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 18:43

Jeg syntes hele snakken skal slettes. Det skaber en dårlig stemning på siden, og får nye til at tro at siden her ikke er et imødekommende sted.
Hele snakken er bygget på et grundlag der hedder, at hvis man tror en person er en tidligere bruger på siden, og man spørger dem af interresse for sandheden, så ´beskylder man dem´ hvilket er forkert.
Da Delilah kom på siden, troet jeg hun var en fra en anden side - hvorfor? - fordi hun havde samme faceclaim, og de spiller begge en jæger karakter.
Er det så forfærdeligt af mig, at spørge pænt om det er personen? Nej. Man spørger, man får svar, man går videre.

Folk skal stoppe med at være så nærgående, bare fordi folk henvender spørgsmål mod en.
De kan være de har en god grund? eller en dårlig grund? det er irrelavant, faktum er, at der er intet galt i at spørge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Delilah Søn 16 Mar 2014 - 18:44

Jeg sagde at jeg ville lyde som en bitch, for det gør jeg engang imellem;)

Jeg har også oplevet det. Det ændrer ikke på noget, hverken folks holdning til dig, eller hvordan du bliver behandlet. Kun om din egen holdning, og så må du vælge om du vil tage det som en grund til ikke at kunne lide os eller lade være. Det her bliver mit sidste indlæg, for du har ret i at diskussionen skal lukkes.

Jeg er da glad for at du er glad for at skrive med mig, men jeg er åbenbart typen man ikke ved hvor man har. I hvert fald hvis det betyder at jeg udtrykker min mening, hvis jeg er uenig. I såfald ja, det er jeg, og det er jeg stolt af. Jeg mener ikke jeg har sagt noget direkte stødende, men hvis du er uenig, så er jeg da ked af at jeg har fået formuleret mig dårligt.

Jeg sagde ikke du skulle skrive navne, men at du istedet for at skrive det som at alle brugere har beskyldt dig for noget, så sig at 2-3 har spurgt dig. Kan du godt se hvor stor forskel det gør, i forhold til hvor provokerende det lyder? Jeg lyder selv provokerende lige nu, og det ved jeg godt. Det er som modsvar til din provokation. Sådan fungerer det.

I hvert fald, så er jeg uenig. Jeg syntes du er super at skrive med, så det her er slet ikke en fornærmelse, hverken af dig som person eller dit indlæg eller hvad du skriver. Det var mig der meget kraftigt udtrykte at jeg var utroligt uenig med dit indlæg:)

Abbie jeg syntes ikke det skal slettes. Holdningen har ret til at være her, men jeg syntes bare det er formuleret uheldigt. Og at det er på et forkert grundlag, men det er jo min holdning. Jeg syntes ikke det skal slettes, men diskussionen bør blive lukket ret snart, og så må folk gå hver til sit med hver sin holdning.

The end! I'm out;)

- Del

_________________
"Er du...." 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 18:51

Syntes det skal slettets fordi det er skrevet på et en påstand som er forkert. Og det skaber dårlig stemning på siden, over noget som ikke passer. - BEDRE grund til at slette en tråd, findes ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 18:56

Aba som sagt et er og spørge et andet er og køre i det. For jeg er faktisk træt af "Du er "navn" og det kan du ikke ændre på!" "Du kan ikke narre os for du er "navn"" Så bliver man squ irriteret og det har ærligtalt givet mig et dårligt indtryk af nogle brugere der ikke kan forstå et nej eller ja.

At i er uenige er jeres valg det gider jeg ikke spilde mine kræfter på. Nu har jeg sagt min mening og hvordan jeg fik det som ny bruger og det der sker. Det var en dårlig oplevelse for mig og ved der andre der også synes det er en dårlig oplevelse når folk køre i det på den måde som jeg oplevede. Længere er den ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 19:03

Ja, og jeg siger det er bullshit, for sådan ved jeg simpelthen at ingen her på siden snakker til folk medmindre de har en meget god grund.
Og hvis de har en god grund, så spørg dem hvad der får dem til at tro det. Også tør din røv med deres næse, ved at vise hvor ignorante de er.

Jeg syntes den her tråd er forkert, fordi den fremhæver et problem, som ikke findes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Elizabeth Søn 16 Mar 2014 - 22:09

I mit tilfælde her, vil jeg gerne sige. Ja, jeg har 'beskyldt' dig for at være Rafeala, da i skriver enormt meget som hinanden, og ja.. Der er mange ting der minder om hinanden, og med de historier i kommer med.. Hænger det bare ikke helt sammen i mit hovedet, men jeg er sikkert ikke den eneste.

1. Jeg syntes, som Delle skriver, at det er forkert at hænge alle andre personer ud, fordi nogle enkelte har gjort det. Tag den personerne over en privat, og sig de skal lade være med at gøre det til noget større.

2. Som Delle endnu en gang siger, er UnderWorld ikke et sted, der ikke tager imod nye. Jeg syntes altid, vi er flinke nok til at tage imod dem i chatten, hvis vi endelig er i vores gode humør, eller vi holder øje med den. Jeg blev selv taget godt imod, selvom det er lang tid siden nu.

Mhm.. Det var lige det, fra mig af. Smile

_________________
"Er du...." Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

"Er du...." Empty Sv: "Er du...."

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum