Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
destiny? ~ Arycia - Page 9 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Jake
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Sasha
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Lenore
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Taliia
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Katrina
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Edgar
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Celenia
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Marcus
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 
Renata
destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 9 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

destiny? ~ Arycia

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Man 31 Mar 2014 - 14:48

"Det gør livet mere spænende?" Han hævede et øjenbryn og så på hende. Han smilede til det næste hun sagde, og nussede hende stille. Han ville kunne side sådan her i flere timer uden at kede sig den mindre smule.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Man 31 Mar 2014 - 15:13

Hun nikkede og smilede svagt, "ja... Lidt mere farligt, jeg har levet under beskyttelse hele mit liv... Da du overfaldt mig, det var det første farligste der er sket i hele mit liv" hun trak på skulderne, og smilede blidt til ham.
Hun nød at han nussede hende og gemte sig mere ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Man 31 Mar 2014 - 17:27

Han så undrende på hende. ”Så du har aldrig før prøvet noget der var den mindste smule farligt, før jeg overfaldt dig? Og nu vil du så opsøge mere fare ved at være sammen med mig? Jeg kan ikke lige se princippet i det.” sagde han, og så tænkende ud i luften, men kiggede så ned på hende igen, og smilede drillende men kærligt til hende. ”Jeg kan lide din tankegang tror jeg.” lo han, og kysede hende på munden. Han havde fået en tekst på hjernen til en ny sang som han kunne lave, og når han først fik noget af en ny sang på hjernen, gik der ikke længe før han havde hele teksten og melodien i sti hoved. Han kunne synge den sang for hende, og høre hvad hun ville sige til den, om hun kunne lide den eller ikke.
Han smilede til hende da hun gemte sig ind til ham.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Man 31 Mar 2014 - 17:40

Hun trak lidt på skulderne, hendes liv havde bare altid været kedeligt, så at der var noget farligt der skete for hende, var på en måde spændende. "Jeg tror bare godt jeg kan lide faren" sagde hun og kiggede op på ham med et skævt smil.
Hun grinede lidt, "tak... tror jeg?" sagde hun, hun vidste ikke rigtig om hun skulle sige tak, eller hvad hun skulle. Hun kyssede kærligt igen, hun begyndte så at kysse ham ned af hans kind, ned til hans kæbe, mod hans hals, som hun begyndte at suge sig fast til, hvor hun lidt efter slap, og efterlod et sugemærke. Hun smilede drillende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Man 31 Mar 2014 - 18:09

Han smilede til hende. Så hun var en engel som vil ha spænding i sit liv. Fint nok med Benjimin, så behøvede han ikke at tænke så meget over hvad han lavede når han var sammen med hende. ”Hvis jeg nu sprang ud fra en høj klippe, vil det gi dig fare, eller vil du blive bange på mine vejne eller hvad vil du gøre i den situation?” spurgte han, og grinede svagt til hende.
Han så på hende da hun begyndte at kysse ham ned af kinden og ned til hans hals hvor hun lavede et sugemærke. Han rystede umærkeligt på hovedet af hende, med et smil på sinde læber. ”Hvad skulle det til for?” lo han.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Man 31 Mar 2014 - 18:18

Hun kiggede undrende på ham, springe ud fra en klippe!? Det kunne han lige vove på, kunne han! "Hvis du sprang ud fra en klippe... Ville jeg nok først blive bange men også sur..." sagde hun
Hun smilede stort og drillende til ham, "det havde jeg bare lyst til" sagde hun lettere flabet, men med en kærlig undertone. Hun kiggede lidt på sugemærket... Og jov, det pyntede nu meget godt, der hvor det sad. Hun smilede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Man 31 Mar 2014 - 20:41

Han så bare på hende, og smilede drillende. ”Hvis nogle skubbede mig? Du kan jo flyve går jeg ud fra?” sagde han, og grinede halvt drillende til hende. ”Men det kunne jeg aldrig finde på at gøre mod dig” sagde han, og smilede til hende.
Han lo en enkelt gang, eller nok snare en blanding mellem et grin og et fnys, ment på den kærlige måde. ”Okay skat, så du havde lyst til at give mig et sugemærke?” sagde han, og hævede det ene øjenbryn af hende, og smilede drillende. ”Er du kilden?” spurgte han, og kildede hende så.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Man 31 Mar 2014 - 22:13

Hun nikkede, "jov jeg kan godt flyve... Efter jeg har dræbt den person som vovede på at skubbe dig ud" sagde hun og små grinte, da hun vidste at hun nok ikke ville dræbe personen... Eller måske ville hun, hvem ved.
Hun smilede stort til hende, "det får du sgu heller ikke lov til" sagde hun små grinte.
Hun smilede og nikkede, "ja, det havde jeg" sagde hun og trak på skulderne.
Hun kiggede undrende på ham da han spurgte om hun var kilden... "Øhm... Ja?" sagde hun, lige inden hun begyndte at hvine op og hoppede op fra hans skød og stod og holdt lidt om sig selv. Hun kiggede lidt ked af det på ham, bare for sjov. "Det var da ikke særlig sødt" sagde hun og smilede så drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Man 31 Mar 2014 - 22:39

Han så på hende med et smil. Så hun vil altså lige frem dræbe den person? "Hvis du dræber en, blir du da først falden" sagde han, og smilede til hende. "Det havde jeg heller ikke regnet med at jeg ville" lo han af hende.

Han smilede bare bredere til hende, da hun sagde ja til at hun havde lyst til at give ham det. Hans smil blev om muligt mere bredt da hun sagde at hun var kilden. Han så på hende med et uskyldigt blik da hun fløj op og så på ham på den måde. "Det var da ikke mig som gjorde det" sagde han med et alvorligt udtryk. Han var kommet i et lettere drillehumør nu. Han rejste sig op, og tog fat rundt om livet på hende, og fik trillet hende med ned i sofaen igen, så hun sad oven på ham. Han kyssede hende kærligt på munden, og åbnede den en smule. Hans tunge kørte blidt over hendes læber, og prøvede at få hende til at lukke ham ind. Hans øjne var halvt lukkede i, men han så stadig på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Man 31 Mar 2014 - 22:56

Hun trak på skulderne. "Jeg ville være sur... Jeg trot ikke jeg ville kunne styre mig" sagde hun og smilede.
"Godt" sagde hun og smilede stort til ham.
Hun kiggede undrende på ham, og lagde armene over kors. "Hvis det ikke var dig, hvem var det så" sagde hun og grinede lidt af ham. Det var dog mærkeligt at sige, at det ikke var ham.
Hun kiggede med et hævet bryn på ham da han lagde armene om hende, og fik dem så begge to ned i sofaen igen, og hun var igen oven på ham. Hun smilede drillende, men da deres læber mødtes kom der sådan en varm følelse frem. Hun smilede da han kunne mærke hans tunge mod hendes læber, hun skilte let sine læber ad og bød ham velkommen med sin egen tunge som med det samme snoede sig om hans. Det var som om tid stoppede, som om det kun var dem i verden for et kort øjeblik, det var som at blive nyforelsket hver gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 7:48

Han smilede bare til hende, og svarede ikke på hendes spørgsmål, for han vidste ikke hvad han skulle svare på det.
Han smilede indvendigt da hun åbnede sin mud let, og lod hans tunge ind. Hans tunge legede forsigtigt med på hendes leg. Han lod sine hænder glide let ind under hendes bluse, han var dog ikke rigtig bevidst om at han lod dem komme op under hendes bluse. Han nussede hende kærligt på ryggen, og nød hver en stund med hende i hans nærvejr. Hvordan kunne man andet med hende? Hun var jo det bedste og mest skønne væsen som noglesinde havde levet.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 8:12

Hun smilede mod hans mund og sukkede nydende da hans tunge begyndte at lege med.
Hun bed sig let i læben da hans hænder kom ind under hendes bluse. Hun lænede sig mere ind til ham da han nussede hendes ryg. Hun nød virkelig at være så tæt på ham som hun var nu. Der var ikke noget hun hellere ville. Hun havde ikke sluppet hans læber, det ville hun ikke. De læber skulle blive mod hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 12:23

Han kunne mærke at hun nød det, og det gjorde han også selv. Han nød at side her med hende. Han mærkede at hun standsede en smule op, og bed sig i læben. Benjimin havde nået at trække sin tunge til sig før hun gjorde det. "Undskyld" mumlede han mod hendes læber, men stoppede ikke med at nusse hende på ryggen, og kysse hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 13:26

Hun kiggede smilende på ham, "ik undskyld" svarede hun mod hans læber og fandt hurtigt hans tunge igen, med sin egen.
Hun trykkede sig godt ind mod ham, og langsomt tog hendes læber væk fra hans, men fortsatte hendes kyssen ned over hans kæbe, til hans hals som hun blidt nappede lidt i, til hun kyssede op til hans øre, hvor hun bed ham let i øreflippen før hun hviskede blidt og kærligt i hans øre. "Jeg elsker dig" Et smil brede sig på hendes læber, da hun kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 13:39

Han grinede halvt af hende, og mærkede at hun igen fant hans tunge. Han lod hende lege med den, og legede selv kærligt med.
Han så på hende da hun stille slap kysset, og begyndte at kysse ham ned til halsen. Han lænede hovedet en smule bagud, så hun havde mere plads til at gøre det hun vil. Han tænkte ikke som sådan på at hun faktisk kunne gi ham et sugemærke mere, men var egentlig ligeglad med det. Han mærkede at hun nappede han i halsen, og smilede stille af hende. Hun kyssede ham igen op af halsen og op til hun nåde hans øreflip, og nappede i den. Han havde lukket sine øjne i så han bedre kunne nyde det hun gjorde ved ham. "Jeg elsker også dig skat" viskede han tilbage, og havde nu åbnet øjnene og så på hende med et stort kærligt smil.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 14:03

Hun smilede stort til ham, og kyssede ham ivrigt på munden. Men trak sig hurtigt væk igen, med et drillende smil.
Hun gned sig kort op af ham, men rejste sig så op fra ham, stadig med sit drillende smil på læben.
"Måske skulle vi gøre os klar til at gå til diskotek?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, mens hun kiggede på ham med et legende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 14:19

Benjimin kyssede med det samme tilbage på hendes kys, men da hun hurtigt trak sig væk, så han på hende med et hævet øjenbryn. Han så godt hendes drillende smil, men sagde intet til hende. Han vil da bare spille med på hendes lille leg.

Han betragtede hende roligt da hun rejste sig op, men kunne ikke lade være med at smile til hende. På den ene side ville han bare hive hende ned igen, og blive siddende resten af aftenen, og på den anden side ville han lege med på hendes lille stilleleg. Hun håbede nok på at han ville hive hende ned igen, så han valgte at lege med for at drille hende tilbage.
Han nikkede stille til det hun sagde, og rejste sig så op. "Ja okay da," smilede han. Han vidste ikke helt hvordand hun havde tænkt sig at han gjorde sig klar, da han jo ikke havde noget andet tøj eller noget som helst her, så ja, så kunne hun da selv gøre sig klar. "Så gør du dig klar, og så stjæler jeg din seng" sagde han, med en let drillende tone i stemmen, og strejfede kort hendes læber, bare for at drille en smule.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 15:24

Hun smilede lige så drillende som før, så han ville altså lege med? Jamen så... Lad legen begynde! Hun hævede et øjenbryn... Stjæle hendes seng? Nåh ja, for pokker, han havde jo ikke noget tøj her... Hun nikkede roligt og smilede så bare da hans læber strejfede hendes. Hun rystede på hovedet og grinede lidt. "Gør du det" sagde hun.
Hun gik hurtigt ud på sit badeværelse, for at gå i bad.
Det tog lidt tid, da hun godt kunne lide at bade, og hun brugte ret meget af tiden i badet, på at tænke.
Men efter lidt tid kom hun ud igen, med et håndklæde slynget om sig.
Hun gik ind på værelset og tog noget undertøj, hun kiggede lige hen på Benjimin med et smil, inden hun tog resten af det tøj hun havde tænkt sig at tage på og forsvandt så ud på badeværelset igen.
Der gik ikke lang tid før hun kom ud igen med sit kluns på, og gik så ind på værelset igen, imens hun tørrede sit våde hår. "Benjimin? Hvis du vil, kan vi godt tage hjem til dig, så du kan få noget nyt tøj på, hvis du altså vil?" sagde hun, imens hun havde hovedet begravet i håndklædet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 16:01

Han smilede tilbage til hende, og nikkede så stille. Da hun gik ud på badeværelset for at gå i bad, gik han så ind på hendes værelse, hvor han smed sig i hendes seng. Han tog dynen over sig, og lagde sig godt til rette, og placerede hænderne under hovedet, og lå nu og gloede op i loftet, han lukkede stille sine øjne i, og slappede bare helt af, og døsede mere og mere hen.

Han åbnede brat øjnene da hun kom ind, og kiggede over på hende med et smil, da hun tog sit tøj med ud på badeværelset igen, og der gik ikke så længe før hun kom tilbage, fuldt påklædt. Han betragtede hende mens han blev liggende i sengen, og smilede kærligt af hende. Da hun spurgte ham om de skulle tage hjem til ham, så han også kunne få noget nyt tøj på, nikkede han stille. "Jo kan vi godt" sagde han, og satte sig op i sengen, og tog ikke øjnene fra hende på et eneste tidspunkt.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 17:18

Hun lagde roligt håndklædet fra sig, og nikkede så. "Godt... Men jeg er i hvert fald klar nu, så vi kan gå nu, hvis det er" sagde hun og smilede kærligt til ham, men med et drillende blik.
Hun satte sit hår op i en hestehale hurtigt.
Hun kiggede hen på ham med et smil, et kærligt smil, og gik roligt hen til ham og gav ham et hurtigt kys på kinden, inden hun tog hans hånd og tog ham med ud til gangen. Hvor hun tog sine sko på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 21:53

Han betragtede hende hele tiden. Tog ikke blikket fra hende en eneste gang overhoved. Han nikkede da hun sagde, at hun var færdig og de kunne gå nu, men han gad ikke rigtig rejse sig op fra hendes seng lige nu.

Han smilede tilbage til hende og mærkede hun gav ham et kys på kinden inden hun trak ham op fra sengen. han lod hende gøre det, selvom han hellere ville trække hende ned til sig i stedet for, og fulgte så med hende ud i gangen, hvor han hurtigt tog sine egne sko på. han så på hende med et kærligt smil, inden de gik ud af hendes lejlighed, og ned på gaden, hvor de så begyndte at gå over mod det sted Benjimin boede, som kun var 5 minutter der fra sådan ca. han smilede til hende hele vejen der over. han havde taget hendes hånd i sin, og gik nu med hende til hans lejlighed. han låste døren op ind til trappen, og tog hende med op på 2. salen, hvor han låste døren op til en lille lejlighe. Der var et bad for enden af gangen de kom ind i, og så var der en dør ind til højer som førte ind til hans stue/køkken hvor der ikke var så meget andet end en sofa, et bord og nogle stole, og så en kogeplade til at lave mad på, som han alligevel aldrig rigtig brugte da han ikke som sådan kunne lave mad. så var der en dør til venstre, som førte ind i et soveværelse med ikke meget andet end en seng og et skab med alt hans tøj i.

Han smilede til hende, og lod hende komme ind først, inden han selv trådte ind, og lukkede døren efter sig. "Føl dig endelig hjemme." sagde han, og trådte hurtigt ud af sine sko, og lod dem bare stå hvor de nu var, dog inde til vægen så man ikke faldt over dem. Han så på hende igen, og smilede. "Noget du vil ha mens du er her?" spurgte han, og smilede til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 22:14

Hun havde godt kunne mærke på Benjimin at han heller ville havde blevet i sengen, men det behøvede jo heller ikke at være særlig lang tid de blev der hvis han hellere ville hjem. Det havde hun skam ikke noget imod. Hun var allerede træt nu, så det blev nok ikke særlig lang tid.

Hun fulgte roligt med Benjimin ud på gaden, hun smilede blidt til ham, hun gik og kiggede på ham imens de gik hånd i hånd hen mod hans lejlighed. Hun var spændt på at se den.
Han boede dog ikke langt væk, det var jo altid dejligt, et par minutter var der. Så vidste hun jo også vejen, så hun behøvede ikke at være bange for ikke at se ham igen.
Hun fulgte bare med ham op til hans lejlighed, og gik ind som han holde døren for hende. Hun smilede blidt til ham da hun gik ind og kiggede sig lidt rundt i starten.
Hun kiggede på hvordan han stillede sine sko og gjorde så det samme.
Hun rystede let på hovedet, "nej, ellers tak" sagde hun og smilede kærligt til ham.
Hans lejlighed var finere end hendes som bare var omringet af rod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tirs 1 Apr 2014 - 22:46

Han smilede tilbage til hende. "Okay så, men du finder selv på noget at lave så, de næste par minutter til jeg så er klar ikk?" Han smilede til hende, og kyssede hende så på munden. "Tar 5 min eller sådan ca, så skal jeg nok være klar" lo han stille, og kyssede hende igen, inden han så gik ind på sit værelse, for hurtigt at finde noget nyt tøj, tog det med ud på badeværelset, og lagde det bare på gulvet. Han trådte hurtigt ud af det andet, tændte for bruseren, og tog et lynbad, og gik så ud af det igen, og tørrede sig inden ham tog det nye tøj på, og gik så ud til Arycia igen, og smilede kærligt til hende. Han havde kun været 10 minutter om det, 5 minutter mere end han havde sagt, men det gjorde forhåbentlig ikke det store.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tirs 1 Apr 2014 - 22:54

Hun smilede kærligt til ham og nikkede, "jov" sagde hun smilende. Hun gengælde hans kys med det samme som han kyssede hende, hun smilede stort til ham, "helt fint" sagde hun og smilede da han kyssede hende igen, hun gengælde det med det samme igen, og kiggede så lidt efter ham.
Hun gik roligt rundt i lejligheden, bare sådan lige de områder der var åbne for at bare kunne kigge ind. Inden hun besluttede sig for at sætte sig i sofaen og vente på ham, det sidste stykke tid.

Hun rejste sig op som han kom hen til hende, færdig. Hun gik roligt hen til ham og kyssede ham kærligt på munden, og holde sig blidt ind til ham.
"Lad os komme afsted inden der bliver fyldt op... Selvom der nok er det allerede lidt..." sagde hun og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Ons 2 Apr 2014 - 7:48

Han kyssede hende tilbage med det samme hendes læber rørte hans. Han ville aldrig blive træt at at kysse hende, det vidste han bare, ligesom han vidste at han ikke kunne elske nogle højere end han elskede hende. Han nikkede stille til det hun sagde. "Ja lad os det" sagde han, og smilede til hende. I virkeligheden vil han ikke der hen, for mange fulde mennesker på et sted endte altid med slagsmål på et tidspunkt, det var i hvert fald Benjimins erfaring. Han tog hende i den ene hånd, og støj hende kærligt over kinden med den anden hånd med det mest kærlige blik. "Du føre bare an, og så skal jeg nok følge med" smilede han til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 9 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum