Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Uforklarligt online? Help needed! EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Uforklarligt online? Help needed! EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Uforklarligt online? Help needed! EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Uforklarligt online? Help needed! EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Uforklarligt online? Help needed! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Uforklarligt online? Help needed! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Uforklarligt online? Help needed! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Uforklarligt online? Help needed! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Uforklarligt online? Help needed! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Lori
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Lenore
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Celenia
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Genevira
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Renata
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Jake
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Madelena Gray
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Katrina
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 
Sasha
Uforklarligt online? Help needed! Voteba13Uforklarligt online? Help needed! Voteba14Uforklarligt online? Help needed! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Uforklarligt online? Help needed!

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Delilah Tors 3 Apr 2014 - 18:46

Hej guys! I need some help, please!

Det er sådan, at jeg engang imellem over mobil, lige tjekker om der er svar eller lignende herinde. Og når det sker, opdager jeg næsten hver gang, noget jeg personligt finder en smule .. foruroligende, og ubehageligt. Jeg er ikke logget ind over mobil, skal det lige siges. Og alligevel sker der altså følgende:

Ofte, næsten hver dag, har min bruger været online om formiddagen, morgenen, natten eller lignende. Og når jeg siger min bruger, betyder det at det ikke er mig der har været logget på. Men min bruger mener alligevel at den har været online. Jeg har ændret mit kodeord nogle gange, men det er fortsat uændret, hvilket gør at jeg ikke tror det handler om hacking. Desuden kan jeg ikke se hvorfor nogle ville hacke en bruger herinde? o.O

Der er aldrig sket noget, når min bruger har været uforklarligt online. Altså, ingen emner/tråde er blevet besvaret af min bruger, ingen Pm's sendt, og så vidt jeg ved har der heller ikke været kontakt over chatten eller lignende. Min bruger er bare random online, enten bare kort(som om min bruger opdaterer siden uden jeg er der), eller over nogle få minutter(5 - 10).

Det skal siges, at det ikke nødvendigvis sker når jeg er online på hverken computer eller mobil derudover, eller andre elektroniske ting. Det er også sket mens jeg sover(klokken lort om natten), og det er også sket i skoletiden, hvor jeg ikke har haft noget som helst tændt. Så jeg forstår simpelthen ikke hvad i alverden det er der sker!

Er der nogen der kan hjælpe mig? At all? Bare en forklaring på hvorfor det sker, ville være en stor hjælp! Gerne en løsning, da jeg finder det ret ubehageligt, at min bruger er online uden min påvirkning - og det er ofte. Som sagt, næsten hver dag.

Anyone? Please?
- Del

_________________
Uforklarligt online? Help needed! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Sean Tors 3 Apr 2014 - 19:05

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener, men at din bruger er online selv om du har lukket siden ned?

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan fortælle at min bruger nogen gange er står som online, selv om jeg har lukket siden ned - endda hele browseren. Der er dog ikke tale om særlig lang tid (så vidt jeg ved) og der sker absolut intet. Det sker en gang i mellem, når jeg ikke logger ud, men bare lukker siden ned. Så jeg tror det er ganske normalt og intet at være bange for.
Jeg kender dog ingen teknisk forklaring på det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Delilah Tors 3 Apr 2014 - 19:08

Jeg mener, at midt om natten står min bruger pludseligt som online, selvom det er flere timer siden jeg sidst var online, jeg intet teknisk har tændt, og jeg intet har gjort i forhold til UW. Min karakter er bare pludseligt .. online. Uden grund ...!

Du mener, at når du er online og lukker siden ned, så er din bruger stadig online? Det er den i tyve minutter. En bruger er online i tyve minutter efter man er holdt op med at være online(eller står på onlinelisten), så medmindre man trykker log ud, vil ens bruger være på onlinelisten i tyve minutter efter man er holdt op med at opdatere siden.

Det er ikke det jeg mener. Jeg mener at den helt uprovokeret logger ind på min bruger, eller opdaterer siden, eller hvad end det er der sker når jeg ikke kigger, selvom det er lææænge siden jeg sidst var online. Og det finder jeg .. Uhm .. Lad os bare kalde det utroligt ubehageligt!

_________________
Uforklarligt online? Help needed! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Gæst Lør 5 Apr 2014 - 16:26

IPhone/Apple-håndholdte har det med at logge på ens bruger, når man bruger mobilens browser og så har f.eks. NW åben samtidig (i en anden fane). Jeg ved ikke hvilke andre mærker af telefoner der også har det, men det vil være mit bedste bud på hvad der er sket. For at undgå det, skal du logge helt af - måske er det nok med bare at lukke fanen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Delilah Lør 5 Apr 2014 - 16:28

Jamen jeg er ikke online over min mobil! Min mobil er slet ikke tændt, eller slet ikke 'aktiv'. Og jeg har aldrig logget på over mobil? o.o
Det er derudover ikke når jeg er online over mobil, det er når jeg slet ikke er online på noget som helst. Midt om natten når jeg sover, eller midt i skolen hvor jeg ikke har noget tændt, eller lignende?

_________________
Uforklarligt online? Help needed! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Gæst Lør 5 Apr 2014 - 16:33

Hmm, overvejet om du har en stalker? Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Delilah Lør 5 Apr 2014 - 16:52

Lol! Nej ikke rigtigt xD

_________________
Uforklarligt online? Help needed! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Uforklarligt online? Help needed! Empty Sv: Uforklarligt online? Help needed!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum