Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Doktor hjemsøger hospital! EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Doktor hjemsøger hospital! EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Doktor hjemsøger hospital! EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Doktor hjemsøger hospital! EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Doktor hjemsøger hospital! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Doktor hjemsøger hospital! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Doktor hjemsøger hospital! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Doktor hjemsøger hospital! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Doktor hjemsøger hospital! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Lori
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Lenore
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Celenia
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Genevira
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Renata
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Jake
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Madelena Gray
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Katrina
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 
Sasha
Doktor hjemsøger hospital! Voteba13Doktor hjemsøger hospital! Voteba14Doktor hjemsøger hospital! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Doktor hjemsøger hospital!

2 deltagere

Go down

Doktor hjemsøger hospital! Empty Doktor hjemsøger hospital!

Indlæg af Sean Tors 3 Apr 2014 - 21:57

Doktor hjemsøger hospital!


En ukendt doktor siges at hjemsøge Doomsville hospital!
For kun to dage siden opdagede en anonym sygeplejerske et gammelt rum i kælderen, som ingen umiddelbart kendte til. Rummet er især specielt da det, efter en kort efterforskning, ikke nævnes i papirerne over stedet eller på konstruktionsplanerne. Sygeplejersken, der vil forblive anonym, fortæller:
"Jeg skulle bare hente noget ekstra medicin, som vi har låst inde nede i kælderen, hvor ingen bare kan komme og tage det, da jeg, uden at tænke nærmere over det, går forkert og åbner en gammel dør. Dette er ikke mærkelig, for mange af dørene i kælderen, ja faktisk hele kælderen, er ret gammel! Jeg blev dog straks opmærksom på at jeg slet ikke kendte mine omgivelser længere, i stedet var jeg omgivet af spindelvæv og gamle ting!"

En efterforsker har været forbi rummet, sammen med en arkæolog. Dr. Mikail, arkæologen, er ekspert på lægehistorien og skulle daterer tingene i rummet. Efter en dags tid nede i mørket, var det muligt at lokke en udtalelse ud af ham.
"Dette er et fantastisk fund! Tingene er mindst 100 år gamle og bør behandles forsigtigt, det er et mirakel de endnu ikke er rustet helt væk! Dette kræver dog større undersøgelser, før jeg er i stand til at sige mere!"

Hvad der så ud til at være et fantastisk fund, ændrede sig dog hurtigt. Allerede samme aften skete der sære ting på hospitalet. Kanyler og andre remedier faldt på gulvet, uden forklaring og både patienter samt læger begyndte at fryse og gå kuldegysninger. En patient, som lider af demens, påstår hele tiden at hun har set en mandeskikkelse i kittel gå forbi hendes rum. Det tog lægerne flere forsøg at få hende til at slappe af igen. Det interessante er især at dette skulle være sket efter at arkæologen, Dr. Mikail, skulle have fjernet nogle ting fra rummet, for at studerer dem derhjemme.

Vi har undersøgt sagen og udspurgt en ekspert i det okkulte, Dr. Rasimus. Han beroliger os dog.
"Det er ikke unormalt at folk, der finder gamle ting, ofte forbinder dem med sære historier. Folk er bange for det ukendte og det har de altid været, vi lever ikke ligefrem i en rolig verden. Dette er simpelt en måde at afreagerer på. Se i bare, om et par dage er alt normalt igen"
Vi vælger at tro på Dr. Rasimus, men fortsætter med at følge sagen tæt. Læs med i næste uge for mere information om det hjemsøgte hospital!

(ukendt forfatter)

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Doktor hjemsøger hospital! Empty Sv: Doktor hjemsøger hospital!

Indlæg af Gæst Tors 3 Apr 2014 - 22:05

Sé creeps! I got sé creeps by reading that story!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Doktor hjemsøger hospital! Empty Sv: Doktor hjemsøger hospital!

Indlæg af Delilah Fre 4 Apr 2014 - 17:42

Aahahahahaha! Jeg ved præcis hvordan de kan finde ud af, om stedet er hjemsøgt eller ej. Send Del ind! Hvis hun kommer pissesur ud, så er stedet hjemsøgt xD

Uhm .. Testen er ikke helt sikker, for hun kan også være sur af andre grunde .. But she will know, if it's haunted or not!

Fedt intiativ Sean! Dejligt med nogle nyheder. Jeg ville ønske der kom lidt mere gang i vores nyheder, så siden blev mere 'levende' omkring os!

- Del

_________________
Doktor hjemsøger hospital! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Doktor hjemsøger hospital! Empty Sv: Doktor hjemsøger hospital!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum