Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
What shall you here?//Nancy// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What shall you here?//Nancy// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What shall you here?//Nancy// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
What shall you here?//Nancy// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What shall you here?//Nancy// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
What shall you here?//Nancy// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
What shall you here?//Nancy// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
What shall you here?//Nancy// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
What shall you here?//Nancy// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Jake
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Sasha
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Lenore
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Edgar
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Celenia
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Marcus
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Renata
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Taliia
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 
Katrina
What shall you here?//Nancy// Voteba13What shall you here?//Nancy// Voteba14What shall you here?//Nancy// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

What shall you here?//Nancy//

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

What shall you here?//Nancy// Empty What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 15:21

S: Kroen det vilde svin
T: Næsten daggry
V: Det er lunt i vejret
O: En masse døre ind til forskellige værelser

Rafaela havde været sammen med Zero. Fyren i hendes liv. Fyren hun elskede over alt på jorden. Zero var i badet imens Rafaela var igang med, at tage sit tøj på. Hun kunne se på himlen fra vinduet, at det snart var daggry og at hun var nød til, at smutte inden hendes familie ville opdage, at hun havde været væk en helt nat. Hun havde sin mørkerøde kjole på som gik ned til midten af hendes skindeben og hendes hår hang hen over hendes skuldre. Hun smilede stille og ventede på, at han var færdig med, at være på badeværelset så hun lige kunne få vasket sig i hovedet før hun tog fra ham.
Da han endelig var færdig gik hun ud på badeværelset og fik vasket sig i ansigtet og fik sagt farvel til ham og krammede sig tæt ind til ham og kyssede ham. Hun gik ud af døren og lige i det hun åbnede døren gik hun ind i en anden pige. "Hov de må de undskylde" man kunne høre på hende, at hun var overrasket over, at møde en anden oppe på denne tid af døgnet.


Sidst rettet af Rafaela Tors 8 Maj 2014 - 9:34, rettet 1 gang

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 21:35

Nancy havde fået besked på at komme til denne her kro som hun viste havde været på før men hun var ikke helt sikker, så hun ventede bare på at hun skulle og alt det halløj der, så hun fik sig en øl så hun havde noget og slappe af mens hun ventede.
Roligt gik tiden som den skulle og det blev tid til at hun skulle møde med sin herre og den slags der, og roligt gav hun sig op af trappen til hvor der var værelser og fandt så den hun skulle ind af og den slags der og roligt i det hun skulle til at gå ind så blev døren åbnet op og før hun viste af det falde hun på røven og kiggede roligt op, og så på denne her kvinde der stod "øhm det gør ikke noget"sagde hun roligt og så på hende, og viste ikke hvad hun skulle gøre for det var da vist lidt mærkeligt for hun viste ikke der var andre end hendes herre inde i dette værelse og den slags der, men der var jo nok meget hun ikke viste ret meget om lige nu.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 21:40

Rafaela kiggede underligt på kvinden hun var stødt ind i. Det så ud som om denne kvinde skulle ind til hendes fyr. Zero. Hun rakte sin hånd ned til hende for og ville hjælpe hende op. Der var noget der sagde hende, at denne kvinde ikke bare var kommet for og give Zero en besked. Hun virkede nervøs og som om hun var bange for ham eller noget i den retning "Undskyld at jeg spørger dumt, men skulle du ind til ham?" hun kiggede meget undrende på kvinden og pegede bagud imod den lukkede dør der førte ind til Zeros værelse.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 21:55

Hun kiggede roligt på denne her kvinde og hørte hvad hun sagde efter hun var blevet hevet op og stå og alt det, roligt rettede hun på sin kjole hun havde på "ja det skal jeg"sagde hun roligt og så på hende "hvad da er der noget galt"spurgte hun roligt og viste ikke hvad der forgik, men noget sagde hende at der var noget galt med hvad det var viste hun ikke helt.
Hun så roligt på hende "men navnet er Nancy og vil du forklare mig hvad der galt"sagde hun roligt og så på hende og viste ikke hvad hun ellers skulle sige, for hun kunne ikke sige så meget lige nu kunne hun, roligt så hun på hende og viste ikke hvad hun skulle gøre, for hendes herre ventede hende og nu stod hun her med en eller anden og snakkede med hende så hun kunne jo ikke gøre så meget lige nu eller kunne hun.
Hun kløede sig lidt på armen og ventede på at denne kvinde her ville sige noget, eller bare gøre noget for den sags skyld.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 22:00

Hun havde en trang til og vende rundt og åbne døren ind til Zero og bede om en forklaring, men hvad skulle hun bede en forklaring om? Og hvad ville der egentlig ske hvis det var, at hun bad om en forklaring? Hvad havde denne kvinde med hendes fyr, at gøre? Spørgsmålene kørte rundt i hovedet på hende. "Hedder Rafaela, jeg undre mig sådanset bare over hvad du skulle med min fyr" det nagede hende utroligt meget, at denne kvinde skulle ind til Zero. Hun ville næsten slå den ene med den anden bare for, at få en forklaring, men hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige eller gøre "Hvilken relation har du med min elskede?" man kunne tydeligt høre på hendes stemme, at hun understregede, at Zero var hendes fyr og ingen andres.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 22:22

Hun så roligt på hende og viste ikke hvad hun skulle sige eller hvordan hun lige skulle forklare hvad hun skulle med hendes såkaldte fyr, det lød som om de to havde noget sammen men så undrede det hende også at hendes herre havde slaver når han havde en dame på, så det kørte meget rundt i hendes hovede og alt det.
Hun så på hende og slappede af "altså jeg arbejder på en måde for din fyr men man kan så sige det ikke ligefrem er normalt arbejde siden jeg skulle ha det her på min arm"sagde hun roligt og viste det hendes herre havde lavet på hendes arm og alt det, og viste godt hvad det betød men hun viste ikke om hende kvinde som hed Rafaela som spurgte om alt muligt lige nu og det undrede hende lidt men det var nok fordi det var hendes fyr som hun sagde at hendes herre var og alt det.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 22:27

Hun kiggede undrende på denne kvinde som sagde, at hun arbejdede for Zero. Hun mindede ikke om en af dem som hun havde set tidligere. Hun kiggede på mærket kvinden Nancy viste hende. Slavemærke. Hun kunne genkende et slavemærke ret hurtigt da hendes bedsteveninde Luce, som så var hendes biologiske mor som hun så ikke vidste også havde. Hun kiggede på kvinden med et chokkeret blik "Du er hans slave..." alt det Luce havde fortalt hende om hvordan Zann og Rafael havde været overfor Luce kørte rundt i hovedet på hende og hun begyndte og spekulere på om hendes fyr Zero også gjorde sådan noget. Hun kiggede rundt og tog fat i kvindens arm og trak hende med nedenunder og ned på kvindetoilettet. "Tror det er bedre vi snakker her end udenfor døren ind til ham." tankerne fløj stadig rundt i hovedet på hende. Hun slap kvinden og kiggede på hende "Hvad gør du for ham? Hvad beder han dig gøre? Hvad har han gjort ved dig og tal sandt for jeg flår hovedet af dig hvis det er løgn det du siger til mig" hendes stemme var bestemt men man kunne samtidig høre på hende, at hun var såret og skuffet samtidig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 22:36

Hun kiggede roligt på hende og viste ikke hvad der forgik i hendes hovede eller noget men det så ud til at der var noget som gik hende på da hun havde vist hende mærket, men før hun viste af det blev hun trukket med ned på kvindetoilettet og så roligt på hende "rolig ikke altså han har ikke gjort mig noget slemt så vidt jeg ved altså det eneste der sket mellem mig og ham efter som jeg er hans slave men med løn er at vi havde sex på vej til hans strip klub andet er der ikke sket og det eneste onde han gjorde var og tag mig hård i røven"sagde hun roligt og viste ikke hvad hun skulle sige ellers, andet end sandheden mens hun kiggede hende i øjne, da hun vil være sikker på at hun viste at hun sagde sandheden til hende "altså jeg kan ikke gøre noget andet end det han siger til mig jeg skal gøre men har også andre ting som at passe hans datter sammi hvis han ikke er hjemme når jeg er på arbejde"sagde hun roligt og den eneste grund til hun kendte navnet samme var fordi zero havde sagt det til hende, men ellers viste hun ikke noget om nogen anden kvinde i hans liv.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 22:42

Hun kiggede kvinden i øjnene imens hun lyttede på det denne kvinde sagde. Da kvinden nævnte at hun havde sex med hendes fyr var det som om der var gået ild i hendes øjne af bare vrede. Hun begyndte at ryste af raseri og tårerne pressede på bag hendes øjne. Hun vendte ryggen til kvinden og hamrede sin hånd ind i spejlet så det splintredes i tusind stykker og hun svagt begyndte, at bløde fra hendes hånd. Hun kiggede vredt hen på kvinden "Han har ingen datter! Du er en løgner! Du har sex med min fyr! Burde fandme fået dig hængt foran alle i denne by!" skreg hun af kvinden imens tårerne løb ned af hendes kinder som var det tændt for en vandhane. Hun hamrede sit anden hånd ind i et andet spejl så det også splintredes i flere tusind stykker og den hånd også begyndte, at bløde. Hun satte sig op af en væg og holdt sig for øjnene imens hun græd.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 22:50

Hun kiggede på kvinden og anede ikke hvad hun skulle gøre altså hun hvad kun fået det at vide som hendes herre zero havde sagt til hende og ikke andet, men at denne her kvinde gik sådan amok over det kom meget bag på hende "hvad vil du ha jeg skulle gøre endte det eller blive slave for ingen ting manden gav mig et valg og det var lønnet slave eller bare slave som ingen ting fik på nogen måder"sagde hun kort og viste jo selv hvordan hun ville ha reageret på det her "jeg mødte ham på markedet og først tilbød han mig at han ville købe noget til mig men jeg kunne ikke tage imod noget fra nogen så tilbød han mig et job og anede ikke hvad det var før jeg var ude og spise med ham og vi fik snakket om det og det var som sagt et valg som var det samme bare med eller uden løn"sagde hun roligt og viste ikke hvad hun skulle sige, hun var bange men dog ville hun ikke vise det overfor hende eller noget.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 22:59

Hun havde løst til, at springe på denne kvinde og flå hver en knogle ud af denne kvindes krop og smide resten af kroppen i hovedet på Zero og bare springe ud af vinduet og håbe på, at hun døde af faldet. Hun stirrede ned i jorden foran sig. Hvorfor var det, at hendes fyre altid fandt en anden tøs og kneppe med? Det sårede hende. Hun elskede Zero højere end noget andet. Hun ville hellere være blind ligesom Luce var for og beholde Zero i sit liv for sig selv. Der gik noget tid hvor der var stille imellem de 2 kvinder. Rafaela tænkte på det Luce havde gennemgået og hvordan hun var kommet videre og hvordan hun skulle reagere nu, hvor hun vidste hendes fyr havde andre tøser han kneppede med. Var hun ikke god nok. Hun kiggede pludselig tomt ud i luften og kom i tanke om, at Zero havde tvunget hende. Hun rejste sig op og tørrede tårerne væk. Blodet fra hendes hænder løb ned af hendes ansigt som var det fra øjnene hun blødte. Hun kiggede på kvinden "Må stoppe ham...Ved du om der er andre kvinder han har som slaver og er sådan der overfor?" hun kiggede alvorligt på hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 23:11

Hun kiggede stille og roligt på Rafaela og anede ikke om hun skulle gøre noget eller om hun bare skulle stå stille som hun gjorde, men hun valgte og stå der var hun stod og lyttede til hvad hun sagde til hende "jeg ved ikke om der andre han har som slaver har været det for i en uge cirka og har kun være sammen med ham den ene gang og alt det så ved ikke meget om hvad han har med andre kvinder og den slags der"sagde hun roligt og viste ikke hvad hun ellers skulle ha sagt til hende og alt det, for hun viste ikke noget om hende herre havde andre slaver eller hvad han havde, men hun kunne godt se på hende at hun ikke havde det godt med at hendes fyr havde slaver og alt det.
Roligt kløede hun sig i nakken og anede ikke hvad hun skulle sige "gud hvor jeg vil ønske jeg havde en kvinde som herre eller hvad det vil kaldes og ja er bi hvis du vil vide det"sagde hun endeligt bare for at bryde denne her skide stilhed her.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 23:25

Hun kiggede ned på sine hænder var var blevet blodrøde af blodet fra hendes sår på sine hænder. Sårene var dybe og det blødte meget. Blodet dryppede ned fra hendes fingre og ned på gulvet. Hun lyttede stille til det Nancy fortalte hende. Det ærgede hende helt, at Nancy ikke vidste og Zero havde andre slaver, men hvor skulle denne kvinde jo vide det fra? Hun hamrede sine hænder ind i det sidste spejl så det splintredes og nogle glasskår borede sig ind i hendes hænder og sad fast. Hun kiggede på kvinden da hun snakkede om en kvindelig ejer "Mine søstre ville elske det" sagde hun lavt og kiggede ned i jorden. Tårerne løb ned af hendes kinder.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Ons 7 Maj 2014 - 23:30

Hun kiggede på hende "dine søstre"sagde hun roligt og så på hende "hvad er der da med dem"sagde hun roligt og så på hvad hun lavede og kiggede bare undrende på hende, og viste ikke hvad hun skulle gøre "jeg ved godt du måske hader mig nu men jeg kun ikke gøre andet og stop nu med at smadre dine flotte hænder ind i de spejle"sagde hun roligt og så på hende, og viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre for hun var ved og gå nærmest i panik over det her, hun havde jo ikke haft noget andet valg end at sige ja til at være slave med løn og alt det halløj der, og viste ikke om hun ville forstå alt det her som var sket med nancy den dag, hun faktisk kun lige havde mødt Zero og alt det.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Tors 8 Maj 2014 - 9:05

Hun vidste godt, at hendes familie også havde meget det med og bruge andre folk som legetøj og det var vel det denne Nancy var sammen med hendes fyr Zero. Hun kiggede på Nancy med et hadefuldt blik "Du kunne lige så godt være deres legetøj som min fyrs!" snerrede hun af hende. Hun var rasende hun havde et had der kørte rundt i kroppen på hende, sorg der brændte som en i helved. Hun vendte sig rundt da hun sagde, at hun ikke skulle smadre spejlene med sine hænder. Hun for hen og lagde sin ene hånd rundt om Nancys hals og pressede hende op af væggen. Hun kiggede vredt på hende "Du skal ikke sige hvad jeg skal og ikke skal! Jeg gør hvad der passer mig og du er bare en skøge!" hun pressede lidt på Nancys hals, men slap hende efter noget tid. Hun gik ud af døren og ind på kroen og var ligeglad med, at det blødte voldsomt fra hendes hænder og, at der var blod over det hele. Hun hamrede døren i da hun var gået ud af badeværelset og kiggede på håndtaget der var smurt ind i hendes blod. Hun skulle snakke med Zero og det kunne kun gå for langsomt. Tårerne trillede ned af hendes kinder.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Tors 8 Maj 2014 - 9:27

Hun kiggede roligt på hende og viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu og her for der var ikke meget og gøre lige nu og her, roligt så hun på ham "når så det kun jeg"sagde hun roligt og slappede bare af og mærkede så lidt efter en hånd om hendes hals og en mur bag hende og alt det.
Efter hun var gået ud derfra og Nancy var alene fandt hun et lille stykke spejl og kiggede på hendes hals så godt som hun kunne, og gik hen og vaskede sin hals så godt som hun nu kunne få den ren fra hendes hånd af og alt det, og viste ikke hvad hun ellers kunne gøre lige nu.
Hun satte sig ned på gulvet op af vægen og rørte sig ikke nogen steder, for det var ikke ligefrem en sjov oplevelse det her som lige var sket, men hun måtte bare leve med det for hun havde ikke gjort andet end og overleve og nu havde hun sagt ja til et job som sårede en anden kvinde ved det, men sådan var det når hendes fyr syns han skulle ha slaver og den slags der, men nu måtte hun bare sidde her og ikke gøre noget for hun viste ikke hvad hun skulle gøre eller om hun skulle blive her eller bare gå sin vej og ikke komme tilbage nogensinde.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Tors 8 Maj 2014 - 9:33

Da Rafaela havde stået lidt udenfor badeværelset. Bestemte hun sig for og gå op til Zero og konfrontere ham selvom hun vidste, at hendes forældre snart ville vågne. Hun gik hen imod trapperne imens blodet løb ned fra hendes hænder. En ung pige der stod bag bardisken løb hen til Rafaela og spurgte hvad der var sket og spurgte om hun skulle hjælpe hende med hænderne. Rafaela kiggede vredt på kvinden "Du skal bare blande dig udenom!" snerrede hun højt af kvinden. Hvis man havde en god hørelse ville man godt kunne høre Rafaelas vrede. Man kunne tydeligt se på den unge pige, at hun var bange for Rafaelas vrede. Tårerne løb dog stadig ned af hendes kinder og for hver gang hun tørrede tårerne væk jo mere blod kom der omkring hendes øjne og på hendes kinder.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Zero Bang Man 12 Maj 2014 - 22:24

En stemme kom bag fra hende da hun var gået hen af korridoren imod Zero's værelse. En stemme der udtalte ordene. "Jeg er ikke derinde." Zero var lige kommet ud fra et andet værelse. Et af de første værelser. Et smil var over hans læber. Da han så imod Rafaela. De blodige hænder som dryppede på gulvet. Han kunne ikke lade være med at fokusere lidt på dem. Drejede hovedet svagt. Og sukkede så. "Jeg kunne ikke forvente du aldrig fandt ud af mine hobbyer. Eller mit arbejde for den sags skyld." Sagde han roligt. Han stod og kiggede på hende. Iført kun bukser. Ingen trøje. Bag ham var et spejl som nok var det eneste hun ikke havde smadret. Og i spejlet kunne man se hans ryg. En tattovering. Den firkantede tatovering hvor der stod en masse navne. Og hvis man læste godt efter. Så kunne man læse nogle af navnene. Som var forsvundne magtfulde personer. Eller direkte myrdede magtfulde personer. Zero rettede blikket imod Rafaela's ansigt. Og så på hende fortsat med et stift smil. Et dæmonisk unaturligt smil. Hans øjne der havde formet sig til en normalrød farve som var svagt lysende. Roligt hævede han sine hænder op. I sin højre hånd havde han en cigar. Og i sin venstre en lighter. Han stak cigaren i munden. Og da han tændte lighteren kunne man se at der var størknet blod på hans hænder. Så snart han slukkede lighteren virkede det som om alt var blevet mørkere. Pludseligt var hans ansigt helt mørkt. Og det eneste man kunne se var de svagt selvlysende røde øjne.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Tirs 13 Maj 2014 - 10:14

Nancy blev hvor hun var, hun havde ikke den eneste grund til at skulle rykke sig ud fra der hvor hun sad så hun blev siddende i hjørnet på dametoilettet og var nærmest gået i chok over det som var sket.
Der var ikke meget som rørte sig på hende det var kun hendes øjne som kørte rundt i hovedet på hende, for hun sad bare der og holde øje med det hele, hun ville ikke ha nogen af dem skulle komme i nærheden af hende, men det skulle ikke hun jo ikke bestemme, hun viste bare hun vil være en meget stille person hvis de kom ud til hende og alt det halløj der.
Roligt kiggede hun rundt men blev siddende, hun var den eneste der var der ude og det var en god ting efter hendes mening lige nu, hun vil helst være alene lige meget hvad der skete nu, så vil hun være alene.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Tirs 13 Maj 2014 - 14:04

Rafaela fortsatte op af trapperne og gik hen imod Zeros værelse. Hun var både vred og utroligt meget såret over og finde ud af at Zero havde sex med en anden og havde en datter samtidig. Hun vendte sig om og så på Zero da hun hørte ham snakke bad sig. Tårerne trillede stadig ned af hendes kinder selvom det var tydelig at hun også var sur. Han så ud til at more sig over alt det der var sket. Hun holdt sine arme næsten stive ned af siden. "Hvorfor? Hvorfor har du intet sagt? Hvorfor sagde du ikke bare at jeg ikke var god nok? græd hun svagt. Tårerne løbede bare ned af hendes kinder og hun nærmest ignorerede det han sagde. Hun kendte ham ikke længere. Hun kiggede ned på sin ene hånd hvor blodet bare løb ned,af hendes kjole og ben og samlede sig i en stor pøl for hendes fødder. Hun kiggede på ham og stormede forbi ham og gik med hastige skridt ned på dametoilettet. Hun tog hårdt fat i Nancys nakke og var ligeglad med om det gjorde ondt på hende eller om de så glasskår stak hende. Hun rev Nancy med sig op til Zero igen og skubbede hende hen til han. Rafaela kiggede såret på Zero "Her er din veninde..." hun gik forbi dem og hen til et vindue for enden af gangen. Hun åbnede det helt og stirrede ud i mørket mens tårerne løb og blodet bare løb videre fra hendes hænder.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Zero Bang Tors 15 Maj 2014 - 19:01

Et svagt smil kom fra ham da hun begyndte at råbe af ham. "Ikke god nok? Nu må jeg le. Det eneste der ikke er godt nok er at jeg er en psykopat og du ikke har opdaget det før nu. Tænk over det. Alle de ting jeg gjorde ved dig. Har jeg fortrudt en eneste af de ting? Har du nogensinde set mit fortryde noget som helst? Jeg er en psykopat. Et dæmonisk monster. Spørg hvem som helst." Han rykkede sig kort for hende så hun kunne gå ned. Hvorefter hun kom igen slæbende på en tøs. Roligt så han på Nancy med et roligt smil. Som om der intet var sket. Ikke en eneste følelse blev vist i hans ansigt. Selv smilet var iskoldt. Roligt gik han ned på knæ foran Nancy. Så kort på hende. "Du burde ha sagt dig selv ikke at fortælle andre om dit arbejde. Ikke alle ville acceptere det. Dog vil jeg sige du har fortjent en bonus. Så gå ned i baren. Tag noget at drikke jeg kommer lige om lidt. Sæt det bare på min regning." Han rejste sig roligt op igen. Og stillede sig ind foran Nancy så Rafaela ikke kunne komme hen til hende. Et fortsat smil kom fra ham. "Kan du huske listen jeg har på min ryg Rafaela? Det er alle de personer jeg personligt har dræbt de sidste 10 år. Jeg har også en sort bog. Hvor jeg skriver navne ned på dem jeg får dræbt af mine mænd. Den er der over 2000 navne i. Og den er endda kun 5 år gammel. Jeg er en morder. En Mafiaboss. En slavehandler. Jeg tager nydelse i at bringe smerte ud. Så hvis du tror det rør mig at du bløder så tro om igen. For sandheden er at hvis du ikke kan acceptere min virksomheder. Mit liv. Elsker du mig ikke nok." Langsomt løftede han en svag hånd og vinkede til hende. Før han roligt gik ned af trapperne. Ned imod Nancy som forhåbentlig var nede i baren.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Tors 15 Maj 2014 - 21:14

Hun kunne kun mærke at hun blev slæbt afsted med og anede ikke hvorfor, men før hun viste af det var hun på gulvet og roligt kiggede hun op på dem og anede ikke hvad der forgik men det fandt hun ud af, da hun så zero så der og vælge hende frem for Refaela.
Hun var stadig chok og anede ikke hvad hun skulle gøre eller sige andet end det der blev sagt til hende, men hun havde mere ondt af Rafaela og alt det der sådan skete bare nu her, roligt gik hun ned i baren, men dog gjorde hun ikke helt som zero havde sagt hun skulle gøre, for hun ville ikke se Rafaela stå der og bare bløde til døde eller noget.
Så hun fik fat i noget til at få dette her glas ud af rafaelas hænder og den slags der og noget til hendes sår og alt det halløj der.
Roligt som Zero kom ned styrtede hun lige forbi ham og vider op mod Rafaela "jeg ved godt nu nok hader mig men håber du vil tage imod min hjælp med dine hænder vil ikke ha at du står her og bløder til du dør eller noget du ung smuk og det hele du skal nok kunne finde en der bedre end ham"sagde hun roligt og stod der og ville hjælpe hende, hun vil ikke andet lige nu nok hade rafaela hende men det var jo ikke meget hendes fejl men zeros efter som han havde hende som slave gik det direkte ud over hende og den slags der.
Men nu var det bare om hun ville tage imod denne her hjælp eller om hun bare ville blive mere sur på hende, for at i det hele taget vise omsorg for hende og den slags der, men det måtte jo vise sig.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Rafaela Tors 15 Maj 2014 - 21:29

Hun kiggede på Zero med tårerne løbende ned af sine kinder. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til ham eller noget. Hun havde mest af alt bare løst til og dræbe Nancy for, at få sin vrede ud og derefter tude sig selv i søvn og gå imod alt det Zero havde lært hende i den tid de havde været sammen, men alligevel kunne hun ikke få sig selv til det. Det skar i hjertet på hende.
Hun stod med ryggen til Zero og Nancy efter hun havde smidt Nancy hen til ham. Hun kiggede sig kort hen over skulderen. Tårerne pressede endnu mere på da hun fandt ud af, at han hellere ville have Nancy frem for hende. Hun kiggede væk fra dem igen og stirrede ud i mørket. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun stod stadig med ryggen til Zero efter Nancy var gået nedenunder. Hun ville ikke se på ham. Det var nok, at han ville lade hende forbløde. Hun håbede lidt, at han ville skifte mening, men hun vidste også, at det var umuligt. Hun vendte sig rundt og kiggede hen imod trappen da hun hørte Zero gå nedenunder. Hun satte sig op af væggen lige under vinduet. Hun lod tårerne få fritløb. Hun ville bare sidde der indtil hun havde fået styr på sig selv og derefter tage hjem. Så måtte Zero gøre hvad han ville. Hun kunne godt så svagt mærke, at hun havde mistet en masse blod. Hun kiggede ned i gulvet, hvor hun sad oven i en stor blodpøl. Hun kiggede svagt op da hun hørte nogen komme løbende op af trappen. Hun kiggede bare på Nancy da hun var kommet hen til hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til hende. Hun sukkede svagt og rettede sine hænder frem mod Nancy og lod armene hvile på sine knæ. "Tak...." hendes stemme var svag og det var tydeligt, at hun ikke havde det så godt længere.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Zero Bang Tors 15 Maj 2014 - 21:59

Han så kort mod Nancy da hun prøvede at løbe forbi hende. Han greb fat i hendes arm hurtigt og så på hende. "Bare så du ved det. Hvis du ikke passer på slår hun dig ihjel. Hun er Draconianer. Det betyder hun kan forvandle sig til en drage." Han smilede svagt til hende. "Samt hun sikkert vil tro at jeg valgte dig frem for hende. Men sandheden er langt værre. Hun fortjener bedre. Jeg er en psykopat. Hun fortjener bedre." Han slap roligt Nancy og lod hende løbe op til hende. Før han roligt gik nedenunder. Og hen til baren. Hvor han bestilte et glas whisky. Samt en flaske. Han fik begge dele. Og gik så udenfor kroen. Hvor han så tog et sug af den cigar han stadig havde rygende i hånden. Og engang imellem tog en tår af sin whisky. Så ud over landskabet omkring dem. Grinte svagt. *Årh Zero. Hvorfor skal du spille helt? Jeg troede du var ondere end det?* En tår mere. Et sug mere. Og roligt stod han og kiggede ud over det hele. *Ja men det måtte gøres. Jeg kan ikke ændre mig. Jeg er slavehandler. Jeg er opdraget til det siden jeg var helt lille. Det er den eneste sandhed jeg kender.* Endnu et grin kom fra ham. *Im sounding like a b**ch.* Roligt stod han bare og faldt i sine egne tanker. Slappede af. Før han så til siden. Nogle vagter kom gående. *Oh fuck. Fuckin bartender må ha opdaget liget.* Roligt gik Zero den modsatte vej af vagten. For at komme væk. Det værelse han var kommet ud af da Rafaela løb op imod deres værelse. Var overspækket med blod. Og et lig i sengen.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Nancy Tors 15 Maj 2014 - 22:35

Nancy sad der med Rafaela og tænkte godt nok på det Zero havde sagt til hende men dog var hun sådan lidt ligeglad med om hun var det han sagde, eller hvad hun nu var, hun var stadig et væsen der burde ha lov til at leve, som alle andre gjorde.
Roligt gav hun sig til at at ordne hendes hænder og så på hende og slappede roligt af, og havde det ikke godt med at hun havde det sådan her som hun havde på grund af hende, men hun kunne ikke rigtig gøre noget som helst lige nu, roligt havde hun fået glasset ud af hendes hænder og så på hende før hun gav sig til at forbinde hendes hænder så godt hun kunne og havde lært gennem hele livet.
Hun så på hende "så skulle det være det forhåbentlig"sagde hun roligt og viste ikke hvad hun ellers skulle sige lige nu og her, roligt så hun på hende og ventede på at hun ville sige noget til hende og håbede på at det var noget godt hun ville sige men hun var ikke sikker lige nu.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

What shall you here?//Nancy// Empty Sv: What shall you here?//Nancy//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum