Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Forest of dome! -Luke- - Page 4 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Jake
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Sasha
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Lenore
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Edgar
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Celenia
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Marcus
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Renata
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Taliia
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 
Katrina
Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Forest of dome! -Luke-

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 17:44

Luke smile drillende til hende da hun kom op på siden, "du flasher godt nok meget for folk her i skoven." Grinte Luke mens han løb videre med hende, det var os lige i sidste øjeblik de havde gjorde det for der rejste sig nemlig et kæmpe monster. Det var ikke til og vide hvordan, det så ud "Du har rodet i mit hoved så hvad vil du mere ha at vide du kan jo bare gøre det igen hvis du for behov for det." Drille Luke mens han løb videre, han skubbe til Alex. Så de trillet ned det var mere en slags prøve, så han gjorde det med vilje. Han trillle rundt med hende hvor efter han til sidste lå over hende, med kniven liggende i hans hånd. Han ville se hvordan hun reagere på at blive overrasket, og det med han sad over hende klar med kniven var bare for at teste hende af. Hans aura, var meget ophidse på den gode måde mens han holde kniven klar det var jo bare en test. Han havde dog kæmpet meget for at være øverste hvilket man os kunne se på ham. Og hans tøj kappen var jo blive helt smadret, eller falde af og et par rifter i ansigte. Men det var dog nok til og skjule dem, fra det kæmpe monster i et stykke tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 17:53

Alex holde øje med hvor hun løb, hendes øjne var blide i det hun løb forbi træerne "Flasher... ja min mave og ben hehe" Hun smilet halvt "Jeg er vantil at være alene, og hvis du har et problem med det, siger du bare til jeg kan ba..." Inden hun nåede at sige resten så hun monstret, hun satte sit hoved på skrå "Ææææææh.. rode rundt i dit hoved, hørte du ikke efter, det tager tid og krafter at gøre det, jeg gider heller ikke vide mere om Ae..." Af en sær grund havde han det med at stoppe hende med at snakke, for inden hun nåde at sige mere, havde han skubbet hende ned af en bakke, hun kiggede overrasket på ham inden hun faldt bagud, hun følte jorden hamre mod hendes ryg og hvordan grenen knækkede under hende, mens hun trillede rundt. hun Klemte sine øjne sammen, hvad fuck havde han gang i? er han syg i hovedet, de kunne falde ned i syre eller ned i en kæmpe bunke med lig, da de stoppede med at trille, åbnede hun hendes øjne. "Hvad tænker du på! vi kunne være faldet ned i en fælde!" det tog tid, før hun opdagede at han var over hende, hun kiggede op på ham med et usikkert blik, da hun så kniven klemte hun sine øjne sammen og drejede sit hoved væk, inden han kunne reagere sparkede hun ham så hårdt i skridtet at han nærmest kunne høre dem skrige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 18:17

Luke kvælte sit skrig, hvor efter han faldt til side han grinte lidt og kigge på hende. "Det var en test Alex, du må lære og holde øje med folk omkring dig når du løber med dem." Luke prøve og lade vær med og grine da han nu havde vildt ondt i skridte, "det der var ikke pænt gjorde Alex." Sagde Luke og prøve stadig og undgå og grine, da det stadig gjorde ondt. Luke hoste lidt og lige pluslige, kom der lidt blod op han tørret sig for munden. Hvor efter han kigge over mod, Alex som for at sige der ikke var noget galt. Han tog sig til siden, og så en kniv han havde landet på en kniv på vej der ned af. Han træk den ud hvor efter, han begynde og forbinde det med halvdelen af hans trøje. Han kigge ikke over på Alex en eneste gang, mens han gjorde det. Luke kigge på såret da det var forbundet, hvor efter han kigge på Alex. Monstret var hvis lige gået forbi dem, "nu må du meget godt takke mig Alex." Sagde Luke drillende, hvor efter han fik sig selv op og gå. "Jeg er eftersøgt af mine egne famille, for næsten og ha ruineret dem så hvad er der med dig og de røde øjne." Sagde Luke hvor efter han kigge med, bestemte øjne på hende. "Så fortælle omkring, de der røde øjne." Luke var ikke til og holde væk nu, da han ville vide det hun havde lovet hvis han fortælle lidt om sig selv. Ville hun tale om det, fortælle hvorfor og hvad der gjorde hun gik røde øjne. Lukes ene hånd var der blod på, men han lagde ikke selv mærke til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 21:12

Alex rykkede sig væk hurtigt, hun så ret skræmt ud, da hun hørte hans skrig der blev kvalt. hun kiggede skræmt på ham, men da han forklare at det hele bare var en test, lukker hun øjnene "En test... du skræmte livet ud af mig, hvad forventede du lige jeg ville gøre?"
Hun begyndte lavt at grine, hun satte sin venstre hånd op foran hendes mund, hendes latter var blid og som musik i ørene. "Det må du undskyld, jeg tror det var en kvindelig refleks der kom op i mig hehe" Hun vendte hoved mod ham, da han hostede blod op rejste hun sig op "eeh, undskyld" Hun bukkede af respekt "Jeg sparkede måske lidt for hårdt"
mens han hev kniven ud af siden, sagde hun intet, hun kiggede bare på blodet dryppe langsomt fra hans kniv, mens han bandt sig selv ind. hun rystede på hovedet og tog fat i hans hånd "Det der kommer ikke til at gå" Hun bandt ham op og slikkede blodet væk fra såret, for at rense det, hun spyttede til siden, for ikke at sluge blodet. hun bandt ham ind efter, det var stramt så det ikke gik op, men ikke smertefuldt stramt. hun kiggede rundt i det monstret gik forbi. "Eftersøgt over sådan en lille ting heh... jeg er også selv eftersøgt" Hun satte en finger for hendes mund, som et tegn på at han skulle holde det hemmeligt, hun blinkede til ham og rettede sig op, hun kiggede ham i øjnene mens han spurgte ind om hendes øjne, hun kiggede ned i jorden. "Mine øjne blive røde, når jeg bliver morderisk, når jeg får lyst til at flå indvolden ud af en person, for det meste når jeg ser noget jeg har gjort, det sætter min puls op, jeg får lyst til at skære dem op, langsomt skære deres øjne ud" Hendes øjne blev langsomt røde, hun kiggede på sine hænder som var begyndt at ryste "Jeg tager normalt deres tåre, ned i en flaske når jeg langsomt skær deres fingre af... jeg har flere bøtter med blod fra dem, til min veninde, jeg fylder tit flasker eller noget op til hende" Hendes aura blev langsomt morderisk, desto mere hun sagde desto mere blev hendes aura mere og mere smertefuld. hvis det ikke stoppede ville monstret hurtigt finde dem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 21:43

Luke kigge på hende mens hun fortælle det, han prøvet og få hendes Aura normal igen på den eneste måde han viste. At kysse hende, lade hendes aura ændre sig. Luke kysse hende, for at få hende til og stoppe med og sige det. Luke så på hende, mens han kysse hende og håbe så at hun ville. Miste den aura hun havde, men han anet ikke om det ville hjælpe. Hvorfor havde hun oss renste hans sår, suget blodet ind Luke så på hende. Hvor efter han træk sig tilbage, hans aura havde lige stoppet hende. Luke så på hende mens han lagde sin hænder på siden af hendes hoved, "så klare du dig Alex." Luke kigge hende i øjne mens han forsætte med og holde, sine øjne mod hendes. Luke følte at bæstet ikke ville komme før om et stykke tid igen. Luke kigge på hende mens han vente på hvad, der mere ville ske udyret kom gående igen forbi dem. Luke sank en klump, hvor efter han gik hen mod nogen trærer for at se om der ville ske meget mere. Luke var dog ikke helt sikker på de var skjult, måske var de måske ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 22:01

Alex vendte sit hoved mod Luke "Forstår du glæden ved at se et barn græde, glæden ved deres tåre, vi burde samle børne tår normalt, de er så..." Hun nåede ikke at sige mere inden han kyssede hende, det var som en explosion da han kyssede hende, hendes aura sprang nærmest fra hendes krop, den fældede det træ der var tættest på dem.
Hendes øjne var forvirret, hun blinkede hurtigt, for hvert blink blev hendes øjne mere og mere brune igen. Hun rødmede i det han trak sig væk, først der opdagede hun hvad hun havde sagt. hun forsøgte at smile, som om intet var sket. da hun følte hans hånd på hendes kind, begyndte tåre at køre ned af hendes kinder. "Jeg har det fint" Hendes stemme var skinger, men smilet blev på hendes læber, hun pressede sine øjne sammen, i håb om at stoppe tårene. hun havde ikke grædt i flere år, hvorfor græd hun nu? var det fordi hun enlig kunne fik snakkede med en anden person end hende selv. hun anede det ikke, måske var det bare smerten fra hendes aura der blev rolig, hun forsøgte at tørre tårene væk, mens han tjekkede om der var fri bane. inden han kunne nå at vende sig om, fløj en pil ind i hans skulder, han hørte derefter skud, Alex åbnede sine øjne og vendte sig om, en muskuløs mand stod foran hende. omkring hendes øjne var hun blevet rød (pga hun forsøgte at tørre sine øjne), hun skulle til at trække sin kniv. Men manden greb hende om halsen og løftede hende op, et kvælt hvin kom fra hendes læber, hun tabte kniven for mandens fødder. "Garh!" Hendes ben sparkede lidt i det han løftede hende op, hun kendte ham. idioten der smed hende her ind, han kendte hurtige smutveje til at komme ud igen fra skoven, men han var stærk. alle de knive hun havde brugt mod ham var knækket som tændstikker. Alex åbnede sit ene øje og kiggede mod Luke "Løb" hun forsøgte at sige det, men det døde hen da mandens greb var stramt og fast.

*Du lever endnu Alex, og du har fået en ven* Udbrød manden. Han var omkring 4 hoveder højere end Luke. *Han er vidst på størrelse med en smølf.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 22:21

Luke tog sig til skulderen hvor den ene pil, var hamret i hans skuldere. Luke forsætte med og løbe nummer to pil, misse dog hans ben lidt. Luke gemte sig bag et træ, mens han lytte til hvad der skete. Luke træk sine to pistoler, hvor efter han begynde og løbe. Han havde lige fået pille de to pille ud, Luke satte i sprint for at komme væk. Men så med et blive han løfte og monsteret eller manden. Hvad det ende var, var det ikke menneskeligt. Luke begynde og stritte imod men på grund af skuden havde han miste for meget blod til og kunne kæmpe igen. Han hade det, virkelig han var hel vildt sårbar nu og med et besvimet han.
//sorry svaret, ikke er så godt er lidt halv træt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 22:26

Dage gik, før Luke vågnede i en celle fyldt med lig og skeletter, Cellen var magisk, når han rørte den ville en person komme frem og stikke ham i benet, Han var alene, uden våben og uden mad. han havde ikke kunne få mad i de dage hvor han var bevidstlød.
Alex var ingen steder, ikke i nærheden af ham ihvertfald.

((Det er okaii, jeg har ikke været i skole hele ugen, så jeg er ret frisk hehe))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 22:37

Luke kigge sig omkring, og tog sig til hoved han havde en forbandet hovedpine. Hans hoved svang lidt, mens han kigge over mod tremmerene. "Så jeg sidde i fængsel igen, vel er det ikke skønt." Sagde Luke til sig selv hvor efter han lagde sig op af muren, "hvor er jeg jeg kræver et svar." Råbte Luke mens han kigge sig omkring i celle, der var ingen vindue intet til og fortælle ham hvor han var. Luke kigge på tremmerne og overveje, et øjeblik og røre dem men han lod vær. Luke rejste sig op og fik sig selv kæmpet op hvor efter, han begynde og hoppe lidt rundt. "Alexxx, Alex" Råbte Luke helt til han blive hæs, men der kom intet svar intet. Luke sukke og humpet tilbage, hvor han lagde sig på en madres han prøve og følge efter hendes Aura. Mens han sad og prøve og klare det, han havde set i hans hoved. Luke sank en klump og lukke så sine øjne i, han træk vejret nogenlunde rolig og hans aura var os rolige selv om han indei var ved og dø af skræk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 22:51

Hendes aura kunne ikke følelse nogle steder, hvilket fortalte ham at hun ikke var i nærheden, måske var hun død, måske var hun i et andet rum bevidstløs? Rummet var varmt om morgen men koldt som is om natten, solen steg langsomt ned da en person trådte ind, ikke ind i Lukes celle, men foran den "Eftersøgt så jeg, ikke meget, men håndøre er også godt" Det var en dyb stemme, tydligt at det var en mand, han udbrød en latter "Alex, mig her og Alex mig der? Kvinden er svag, drop hende... det eneste gode ved hende er hendes udseende" Luke kunne høre manden sætte sig på en stol, det var den samme mand som angreb dem i skoven "Jeg kender dig ikke så godt, smølf... men fortæl mig om dit forhold til Alex, hvis du svare ærligt... kan du få en af hendes fingre?" Manden grinte højt og ventede på et svar. "Eller fortrækker du lidt vand?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 23:14

Luke rulle øjne da manden talte til ham, "ikke meget du burde og få briller dude." Sagde Luke hånligt, hvor efter han lytte til manden. Luke kigge over mod ham og smile hånliget, "rend mig du for intet ud af mig så du kan lige så godt stoppe med og prøve." Sagde Luke hvor efter han kigge over mod manden, han var helt sikkert en kæmpe men det var nu lige meget. Luke kigge på ham hvor efter han, talte håneligt til ham. "Du er åbenbart bange for mig jeg har ingen våben jo, så hvad med du slippe mig fri og jeg lade vær med og dræbe dig." Sagde Luke hvor efter han smile køligte til ham. Luke havde allrede en plan pisse vagten af og, der fra dræbe ham eller låse ham inde i cellen. Luke var ligeglad med ham manden og end da. oss Alex hvis han kunne rede sit eget skind gjorde han det. "Så i ved os hvad der gir bedste ikke når i skal bevise i har mig så bare så du ved det de fortrækker mig død." Luke grinte lidt hvor efter han rejste sig op, "så dræbe mig hvis du kan og heller en smølfe end et tårn." Svare Luke mens hans kæphøje smil var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 23:22

Mandens latter fik nærmest gulvet til at ryste "En løjerlig lille smølf vi har her, du er altid alene, altid ligeglad med alle... var det derfor Aeron efterlod dig?" Mandens smilet hånligt, hans øjne var morderiske, som om de borede ind i ens sjæl "Jeg er kun bange for to personer, Alex... og hendes veninde. de skræmmer mig, den måde Alex åbnede sin elskers mave op, og hev hans hjerte ud på. hun gav det endda som gave til Hendes veninde" Manden fik gåser hud, han havde også overværet hele showet, alt blodet der sprøjtede ud i Alex's ansigt da hun tog sin elskers hjerte, den måde hun bare smilet på, da han bad hende om at skrige, han kunne huske det og hadede det minde. "Men Aeron blev vel træt af dig? hun hadede dig måske? eller var det dig der blev kæphøj og lod hende i stikken, som du gør med Alex?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 23:46

Luke gad ikke engang og svare på det spørgsmål, men da han nævnte at Aeron og Alex var venner stod han lidt. Han anet ikke hvad han skulle sige lige der, " Vi gik fra hinanden fordi det ikke fungeret tror du virkelig du skræmme folk med denne skov." Selve Lukes øjne blive lige så stille sorte, mens han talte "så du ved intet om mig og Aerons forhold." Svare Luke koldt, hvor efter han rejste sig op igen. "Hvis du ikke frygte mig hvorfor lade du mig så sidde, du er bange for hvad jeg kan gøre da du ikke kende mig. Luke havde gemt et våben på sig, det havde han altid når han var af sted og den her ville gennembore ham. Luke rejste sig op og gik hen til tremmerne uden og rør dem. "Tror du jeg er så dum det er magisk, der sker noget hvis jeg tag fat hvilket jeg ikke gør." Sagde Luke helt kynisk og koldt, der var intet tilbage en den følse at dræbe ham. "Du er en død mand enden det her er slut, det ved du godt ikke." Sagde Luke hvor efter han træk den kniv som han havde smuglet med ind frem. "Så er du en kujon eller en mand, for lige meget hvad dør du om ikke så mange dage det lover jeg dig. Luke kaste en kniv ind i hans arm, hvor en gifte begynde og sprede sig i hans krop. "Du har højst en dage tilbage og leve." Sagde Luke og grinte hånligt af det, manden ville dø i løbet af de næste 24 timer der var nemlig kun en kur til det. Han havde lært om den gift og modgiften, af en af hans bedste venner. "Og kun å kender modgiften, jeg gør nemlig." Sagde Luke og smile hånligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 23:59

Manden rejste sig op da Luke's øjne blev sorte, han fniste kønisk og gik mod trammerne "Jeg er ikke bange, vi skal bare nødig have dig til at stikke af, hvis du smutter kan vi ikke få pengene..." Skrig kunne høres udenfor rummet, manden vendte blikket mod døren, det var den eneste grund til at han ikke nåede at undgå kniven, et lavt smertefuldt støn kom fra manden, han tog kniven og smed den til side "Den gift kan også dræbe dig din!" Han var rasende. Manden's øjne blev kridhvide og hans hud blev sort som kul, han prikkede til muren, mest for at vise hvad han var i stand til. muren faldt sammen, nærmest som støv. det kunne nemt ses at manden ikke engang brugte sine krafter "Du er en død mand."
Han åbnede cellen og gav Luke et smølfe spark, Luke smadrede gennem den halv ødelagte mur og landede hårdt på jorden, manden hoppede ud og landede foran ham. da han slog ud efter Lukes hoved, kom Alex frem, kun med et lan om sig, hendes aura var kold, nærmest som is. alt omkring hende frøs nærmest, alt dødt omkring hende fik hvide tråde om sig og faldt sammen, træerne væltede bag dem og busken døde hen. Alex stoppede mandens næve med en dolk. "Heh... Jeg sagde du ville føle samme smerte som din søn." Hendes stemme var mørk og dyster. hun slap lanet med sin ene hånd og tog fat i mandens næse, hun hev den af som var det bare et blad på et træ. lanet faldt ned og Luke kunne se hun var nøgen, hendes hår gik til hendes skulder blade. "I got... youre nose motherfucker!" hun slap dolken og tog fat i hans øre, som hun også bare plukkede af, mandens smerte skrig rungede i skoven, blodet sprøjtede ud på Alex, en lav latter kunne høres, manden tog nogle skridt tilbage, mens han holdte for sit ansigt, desperart forsøgte han at stoppe blødningen. Alex gik langsomt mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 13:31

Luke smile til ham, da han viste hvor stærk han var. Luke havde os forvente, at han ville prøve og dræbe ham Luke rulle rundt hvor efter han lige skulle til og rejse sig. Da mandens næve ikke ramte, så han hvordan han vaklet tilbage af. Luke rejste sig op og så Alex, grine hvor efter hun gik over mod ham uden noget tøj. Luke fatte ikke hvad der skete, hun var sku da sindssyg. Han kigge ned af sig selv, hvor han så alt blodet der var på hans tøj. Luke kigge på manden, mens giften os begynde og køre rundt i hans blod. Luke selv rejste sig op og aldrig havde han set noget ligende, giften var mere i gang ende han havde regnet med. Da Hans krop nu skulle arbejde ekstra hårdt, for st få giften ud men sametidig var nød til og få mere blod. Luke rejste sig op selve om det tog et par kræfter, fra ham hvor efter han kigge mod Alex. Havde hun høre det, viste hun nu at han havde været sammen med hendes ven. Luke bidt sig selv i tungen mens han tænke på noget og sige, men han kunne ikke komme på noget. Luke kigge over mod hende, "hvor efter han bakke lidt væk. Selv om han ikke ville vise det, kunne man mærke på hans aura at han elsket hvad han så og hvordan hun var. Luke selv kigge over på manden, hvor han prøvetog skjule hvor meget Alex. Var begynde med og tænde ham, han ville helst undgå følser men han havde dog glemt Elodie nu når han så hende hvilket kun var godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 13:44

Alex borede sine venstre hånd ind i mandens mave, skriget stoppede og manden besvimede, Alex hev hans indvolde ud og viklede det om mandens hals, hun hev indvolden fra hans krop og vendte sig mod Luke, hendes øjne var røde. hun gik langsomt mod Luke, med indvolde i hendes højre hånd, hendes ansigts udtryk fortalte lidt at Luke var fucked.
Alex samlede lanet op og tog det om sig, hun stoppede da hun var helt op i ansigtet på ham. hun smørede blodet i ansigtet på Luke og pressede indvolden mod hans læber, hun var rasende.
Hvor kunne han, han ville have efterladt hende i den bygning. og det var endda hende der skulle rede hans røv, hvor kunne han, han burde straffes. hvis han tog en bid af indvolden ville hun tilgive ham, hvis ikke. kunne han klare sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 13:59

Luke så på hende, mens hun tog indvoldene hvor efter hun gik mod ham. Luke kigge på hende mens han vente, hver en muskel i ham skreg at han skulle myrde hende. Men det gjorde han ikke, "Jeg hmh" mere noget Luke ikke og sige før hun presset indvoldene ind i munden på ham. Hans ansigt var rent blod nu, da hun havde tørre blodet ud i hans ansigt. Luke prøve og få det ud af munden men det var som om, han ikke havde noget valg. Luke kigge på hende, nærmest med to øjne som bedte hende om at stoppe ved dette vandvid. Luke kigge hende i øjne, og så ikke nogen andet mulighed ende og gøre hvad hun ville ha. Så han tog en bid og bagefter sætte han sig på jorden og kaste op. Hvor efter han kigge op på Alex. uh hvor ville han gerne dræbe hende nu men han ville os gerne være sammen med hende. Hans aura, var både rassende og liderlig på samme tid. Hvilket han hade, sig selv for han kigge på hende og rejste sig op. Luke kigge på hende med sorte øjne, men de var dog ikke helt sorte. "Hvad skulle det til for, din din forbandet tøs." Sagde Luke hvor efter han tørre sig for munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 14:31

Alex trak ikke en mine, hendes øjne var kolde. da han tog biden smed hun indvolden til side. han spiste det, klamt. men han var tilgivet, men hvis han nogle sinde ville efterlade hende igen, ville han komme til at fortryde det. hun vendte sig om og samlede sin dolk op, hun skar et X inde i sin hånd, som minde om at han havde gjort det, hun fjernede dolken da han stoppede med at kaste op. hun kiggede ned på ham, som om han var hendes bytte "heh" Et smil spredte sig på hendes ansigt, hun satte sig på hug ved siden af ham "Hvis du nogle sinde, ofre mig for at rede dit eget skind. så bliver det værst for dig selv" Hendes stemme var overlegen. hun forbandede det, han ville bare have ladt hende lide. hun bad ham om at løbe, men ikke om at da han alligevel var fanget, bare skulle ofre hende for selv at overleve "Husk det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 14:48

Luke kigge på hende med hans sorte øjne, "jeg ofret dig ikke jeg pisse bare ham af." Svare Luke hvor efter han kigge på hende, men jah han ville rede sig selv frem for hende hvis det kom der til. Han ville ikke engang snakke med hende om det, men han ville ha hende om det igen bare var skoven eller fordi han virkelig begynde og føle noget for hende. Viste han dog ikke han kigge på hende, mens han kigge på hende og rulle øjne. "Så du tørre blod i ansigte på mig, fordi jeg måske ville ha givet dig væk du skal ikke tro du kam bestem over mig." Sagde Luke flabet hvor efter han rejste sig op, "og du skulle måske have lade vær med og give mig indvolde." Sagde Luke hvor efter han overveje og holde en kniv, op foran hendes hals men igen hans aura var to ting selv om han godt ville benægte det. Luke kigge væk, for ikke og se hende i øjne så hun kunne se hvor meget han enlig ville ha hende. Luke kigge op i himlen, hvor efter han håbet hun ikke kunne mærke eller se han ville ha hende. Skoven gjorde ham virkelig sindssyg og af en eller anden grund. Han havde noget for kvinde der var lidt syge i hovedet, som Alexs var selv om han ikke ville være ærlig om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 15:02

Smilet forsvandt "Så siger vi det, men din aura fortalte noget andet, du var ligeglad... så længe du selv overlevede." Alex holde lanet oppe, hendes øjne var trætte, normalt brugte hun ikke så mange krafter på at hjælpe folk, det var udmattende og hun havde også rodet i en af vagternes hoveder for at kunne slippe ud, hun kunne næsten ikke mærke jorden under sig. nærmest som om det forsvandt, hun kiggede på Luke, han var sløret. "Du fik blod, fordi du ville have efterladt en person som du inderligt ønsker, derfor" Et smil kom frem på hendes læber, men det var svagt. hun var svag nu hvor hun ikke kunne mærke fjenderne i nærheden. "Du fik indvolde, fordi du ikke har spist i flere dage, det kan ses på dit bræk" Hun stillede sig ret op, men hun vaklede fra side til side. "Inderst inde har du jo også lyst til at skære min hals over, ikke sandt" Hun lukkede sine øjne, hun følte vinden køre gennem sit hår, i et faldt hun til jorden. hun var udmattet, svag, hun kunne ikke holde sig på benene mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 15:16

Luke skar tænder alt hvad hun sagde, var jo så sandt men hvorfor kunne han ikke bare efterlade hende så. Når jo det var jo fordi, hun havde ofret sit liv for ham så i det mindste kunne han redde hende denne gang. Luke svaret hende ikke, mens hun spurgte hvor hun så til sidste faldt sammen. Luke sukke, hvor efter han rejste sig op og gik hen med hende til et lille sted de kunne være i dække. Da det begynde og regne, Luke ville gøre alt for at vide, at hun ikke døde på grund af hendes hjælp ved ham. Hans aura blive rolige hvor, efter Luke kigge rundt han ville ønske han aldrig var ende her. Luke fik hende lagt i læ, et godt stykke væk fra deres sted hvor efter han kigge sig omkring. Var de stadig i skoven, eller drømte han hvad det her ende var var det bare mærkeligt.
//ohhh shit, dårlig svar håber det gir lidt mening.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 15:28

Da de endelig var i dækning mod regnen, brandte deres papir og et nyt ende ved siden af dem *opgave 3. ofre et dyr hver.* Stod der på papiret, en nem opgave for engangs skyld. de 3 dage var gået og de begge levede dog stadig, Alex vende sig om da hun lå på gulvet, lanet gled langsomt ned, så det kun dækkede hende hofte og ned, hendes ene arm dækkede dog lidt af hendes barm. Regnene var blid, men vinden var hård, lanet gled ikke helt af hende, fordi hun lå oven på det. hendes mund var halvt åben. hendes hår dækkede hendes ansigt lidt

((Det går nok XD jeg forstod det fint nok, men mine svar er heller ikke altid så gode jo hehe)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 15:50

Luke lå op af et træ, hvor han ligeså stille prøve og få sit hoved på plads da deres 3 dage var gået. Luke kigge på papiret mens han sad op af et træ, de skulle dræbe et dyr hver nu ikke andet. På en måde var Luke misetænklige ved det, da det var en vildt lidt opgave lød det til. Men der var sikkert noget, som der ikke stod i brevet det skulle bruges til. Luke sukke og kigge over mod Alex, som lå og sove. Han kigge op i himlene, mens han prøve og tænke for sig selv. Han kunne ikke tag Alex, da han ikke følte noget for hende det ville være det samme som at skade hende og ham selv. Han havde jo kun prøvet og undgå, hans følse for Elodie. Der ved prøve og få andre piger med sig, men han følte os lidt for Alex. Men det var hvis bare, en ting der altid sket for ham. Luke skar, et bogstav ned i hans hånd hvorefter han prøve og tænke klart. Mens han tabet blod, som landet på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 15:57

Alex åbnede langsomt sine øjne, vinden var kold og gav hende gåsehud, hun satte sig langsomt op. hendes øjne var trætte, hun trak lanet op og dækkede sig selv. hun kiggede uskyldigt rundt "Hvor langtid sov jeg?" Hun gned sig elegant i øjnene inden hun gabte, hendes hår var ulet og hendes lan var krøllet, regnen var endnu ikke stoppet og hendes papir var forsvundet.
Hun åbnede sine øjne lidt og kiggede på Luke "Du bløder" Hun pegede på hans hånd, hendes hår blev blæst væk fra hendes ansigt da vinden ramte dem, hun klemte sine øjne sammen, hvorefter hun nøs. "Fedt, hvis jeg er forkølet, giver jeg dig skylden Luke" Sagde hun drilsk, som om intet var sket.
som om hun ikke havde tvunget ham til at æde indvolden fra en anden person og ikke havde truet ham på livet. hun rejste sig langsomt op og gik hen mod ham langsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 17:37

Luke kigge på hende, da hun talte om at han bløde nikke han bare. På hans aura, kunne man ikke fornemme noget da han ikke følte noget lige nu. Luke sukke og kigge over mod hende, "når du er vågnet Alex fint nok lad os komme videre med vores opgave." Sagde  Luke hvor efter han rejste sig, og kigge sig omkring inden han gik mod nogen træ bare fordi hun ikke skulle komme op på siden af ham så hun kunne se hans sår. Som han selv havde påførte sig Luke, kigge sig omkring inden han kigge efter dyr mens han  holde en kniv klar den han havde skåret sig selv med.
//wow, meget lidt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 4 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum