Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Lori
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Lenore
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Genevira
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Celenia
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Renata
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Jake
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Abigail
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba13A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba14A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

A promise to the Alpha(Sajro)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jun 2014 - 0:12

Hun smilede drillende til ham og bed sig en smule i læben men droppede det hurtigt da hun fik bidt ned i det sår han have givet hende tidligere. Et eller andet sted gik det hende på at hun var så svag i dette øjeblik men hun havde på ingen måde noget imod at han holdt om hende for at støtte hende og holde hende oppe. Let slikkede hun sine læber og så ham i øjnene som hun svarede.

"Jamen der er mange, vi har den årlige store jagt, diverse cermonier for når vi opnår diverse ting som første gang vi skifter og en masse andet og så har vi en speciel en som du selv har gennemgået, cermonien når du finder din partner hvilket vist skulle give ret meget samme resultat som det vi lige har gjort".

Selicity sendte ham et drillende smil og satte sig roligt ned sammen med ham, det var ikke fordi hun var for svag til at tage sit eget tøj på eller sidder selv men det var nu meget sødt at han gerne ville hjælpe hende eller var det en undskyldning for at røre ved hende? Hun sukkede ganske blidt og nydende og lænede sig mod ham hver gang han rørte ved hende. Hendes øjne var som limet mod hans, de havde en varm og intim glød til sig.

"Selvfølgelig gør jeg det".

Hendes mil var drillende og hun så ham i øjnene mens hun så lænede sig op og kyssede hans hals pirrende et par gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Tirs 3 Jun 2014 - 0:18

''Hmmm lyder da meget interessant.''

Han grinede lidt over det, han kendte jo ikke selv noget til dette med skikke og ritualer i packs, da han aldrig nogensinde havde været en del af en, han havde altid været en enspænder. Han smilede bare til hende som de begge to fik taget tøj på. Han smilede når hun sukkede og han så hende i øjnene.

''Bare så du ved det, grundet jeg er hvad jeg er, så har dyret en større magt og det betyder jeg kan virke som om jeg ikke tænker på andet end sex.''

Han sagde det i tilfælde af at han lavede tilnærmelser til hende i løbet af natten, han ville jo ikke have at hun troede han bare var interesseret i sex, især ikke når han havde en fornemmelse af at der var mere i det fra hendes side af. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige, men han havde jo ikke sagt han sov udenfor.

''Og forresten så sover jeg udenfor, under åben himmel.''

Han smilede drillende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jun 2014 - 0:31

"Mange af dem er skam også meget interessante"

Hun kiggede på ham med et smil og kørte en hånd gennem det noget filtrede og lettere rodede hår hun havde efter han havde hevet i det på den måde. Hendes lyse blå øjne kiggede op på ham da hans trods alt var højere end hende. Et dejligt smil lå over hendes fyldige læber. Det var ikke fordi der havde været kærlighed indblandet i at hun havde været sammen med ham men der havde da været andet end lyst til hans krop, han virkede jo i bund og grund som en dejlig person hvilket også havde tiltrukket hende.

"Det er okay, jeg gætter da på du gerne vil mere end bare sex. Ellers var du vel smuttet?"

Selicity kiggede op på ham med et blidt smil og så ham i øjnene. Hun ville ikke ligge mere i det hvis der ikke var mere i det fra hans side, så var det bedst at det forblev sådan da hun i sidste ende fordi hun faldt for ham og han ikke faldt for hende ønskede hun ikke et knust hjerte eller et akavet forhold til ham. Dog ville hun ikke have noget imod at lære ham meget bedre at kende.

"Jamen det lyder da ganske hyggeligt.... Jeg vil gerne lære dig mere at kende Sajro".

Hun kiggede op på ham og startede med et drillende smil men det endte med at løbe hen i et roligt og dejligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Tirs 3 Jun 2014 - 0:38

''Jeg vil i hvert fald ikke kun sex.''

Han smilede roligt det der med at sige han ville mere, var så underligt og så svært for ham, han smilede roligt, men hun gav ham en god mulighed for at sige noget da hun sagde at hun gerne ville lære ham bedre at kende, han smilede roligt, og han gik hen og han smed hende op over skulderen og bare hende ud i en del af skoven, i det område hvor han var kommet fra da han ankom.

''Vil også gerne lære dig at kende.''

De ankom til en lille lysning hvor der var et bål og nogle dyreskind. Han havde haft slået lejr og var sovet der kort inden han var ankommet hso dem. Han kiggede på hende ganske roligt, og han smilede.

''Nå hvordan er det så at have en far som du har?''

Han kunne ikke lade være med at spørge ind til det, i sær ikke fordi hans egen jo var rimeligt død, og han havde aldrig haft et særligt godt forhold til hans far.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jun 2014 - 0:53

"I lige måde"

Hun kiggede på ham med et dejligt smil og begyndte at rede knuderne ud af sit hår med hendes fingre, det tog lidt tid men endelig var det ikke så vildt og uregerligt mere. Det var ikke fordi hun nødvendigvis mente at de behøvedes snakke hele tiden men det var dog rart at kunne snakke med hinanden om ting, lære hinanden af kende og måske komme tættere på hinanden? Ikke nødvendigvis nu men gerne med tiden. Et gisp forlod hendes læber da han smed hende over skulderen og hun kom med en drillende knurren.

"Dejligt at vide".

Selicity fik vredet sig en smule så hun kunne komme op og nappe ham i nakken. De var jo hvad de nu engang var og derfor de generelt lidt mere seksuelle end de fleste andre racer men denne gang var det ikke ment sådan, hun havde bare lyst til at drille ham. Hun kunne ikke se den lille lejer han havde lavet men hun kunne se skæret fra bålet foran ham samt mærke dets varme slikke mod hendes hud. Spørgsmålet kom bag på hende men hun valgte at svare ham alligevel.

"Han er en god far, vil mig det bedste er jeg sikker på men nogen gange er det svært, han har meget høje forventninger og er ikke ligefrem en forstående far..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Ons 4 Jun 2014 - 11:06

Hasn skulle lige til at svare hende, da hun bed ham i nakken, og han svang hende rundt så hun lagde omvendt på hans skulder så han havde hendes hoved omme ved ham, og han bed hende relativt hårdt i nakken, for at vise han havde magten, det var en del af ham noget han ikke kunne lade være med at gøre. Han svange hende rundt så hendes hoved var ved hans ryg, inden han satte hende ned.

''Det er da godt at høre, men ja det er nu ikke overraskende at han har høje forventninger til dig.''

Han kiggede på hende, og han satte sig ned ved bålet, og klappede på jorden ved siden af ham som tegn til at hun skulle komme og sætte sig. Han stirrede ind i bålets flammer og kiggede så på hende roligt.

''Du siger du gerne vil lære mig at kende? fordi så er der en ting du skal se.''

En stor del af ham var jo når han skiftede form, fordi på trods af at hun var varulv, var han ikke sikker på hun vidste hvad en Nightcan var, og måske ikke hvordan de så ud, og slet ikke hvordan han helt præcist så ud. Han tog sit tøj af hurtigt inden han skiftede form for ikke at ødelægge hans tøj.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Ons 4 Jun 2014 - 11:25

Hun fik et chok da han pludselig svang hende rundt på den måde så hun nu hang med benene ned langs hans ryg og hovedet hvilende mod den øverste del af hans brystkassens. Hun hvæset let i smerte da han bed hende hårdt, hun var øm men selvom det gjorde ondt på hende sendte det stadig en form for nydelse igennem hende. Selicity nød at blive mærket, skønt hun først lige havde prøvet det nu her med ham men det var ren ekstase der flød igennem hende når han bed hende, kradsede hende og sikkert også hvis han gjorde andre ting som hun endnu ikke havde prøvet.

"For det meste lever jeg også op til dem men jeg er ikke nødvendigvis det perfekte barn han kunne have ønsket sig".

Det hun refererede til var at hun ikke var den dreng han havde ønsket sig til at starte med, en kriger men med tiden havde han skubbet den tanke væk og havde også ladet Selicity træne sammen med krigerne fra tid til anden. Roligt kravlede hun hen til ham og satte sig ved hans side hvor han havde klappet på jorden. Hans lejr var nu ganske hyggelig. Hendes øjne glimtede en smule og reflekterede bålets flammer. Hun kiggede op på ham med et stille men dog dejligt smil.

"Mhm og jeg mener det, jeg vil rigtig gerne lære dig at kende, dine gode sider samt dine dårlige sider".

Hendes øjne fulgte ham som han rejste sig men kunne ikke lade være med at glide over hans nøgne krop og betragte den med let røde kinder. Han var abnormt attraktiv i hendes øjne. Da hun så hans form bed hun sig i læben. Han var smuk og meget majestætisk at se på, han skræmte hende ikke. Roligt rejste hun sig op og gik hen til ham, hendes fingre løb kærtegnene ned af hans brystkassens mens hun kiggede ham i øjnene og hviskede stille.

"Du er virkelig smuk Sajro..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Søn 8 Jun 2014 - 13:24

Han smilede en smule over hendes hvæs af ham, det var morsomt at hun forsøgte at lege stærk. Men det var hun jo muligvis også i forhold til andre.

''Nej det vil nok næsten altid være svært som pige i de her samfund.''

Han vidste det selv fra hans far af, han havde altid snakket om at han var glad for at have fået en søn, en der kunne føre det hele videre en der var alt hvad han ikke selv var blevet. Og desværre for Sajro måtte han indrømme at han var blevet alt det som hans far havde ønsket at være. Det hadede han.

''Tak.''

Han skiftede relativt hurtigt tilbage, han brugte helst ikke hans varulveform medmindre der var tegn på at han ville få behov for at gå i kamp. Han smilede roligt til hende, mens han tog sit tøj på igen ganske roligt og langsomt, imens han tog det på snakkede han videre til hende.

''Så bør du nok også vide, hvis du ikke allerede ved det, at jeg er en jagtet mand, dømt som landsforrædder samt terrorist. Hvis du vil vide mere må du bare spørge.''

Han smilede roligt


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 17:44

Selvfølgelig ville hun vise at hun var stærk hvilket hun også var men overhovedet ikke lige så stærk som den store smukke Nightcan der stod foran hende lige nu men en ting vidste hun med hundrede procents sikkerhed, hun var stærk. Let kørte hun en hånd gennem det lange røde hår og kiggede et kort øjeblik ind i flammerne.

"Jeg tror heller ikke det bliver nemt den dag jeg skal overtage flokken, det strider lidt mod alt hvad de er vant til, de er vant til at have en mand som leder".

Som han skiftede tilbage lagde hun sig ned på jorden lige så lang hun var, hendes top kravlede en smule op så han ville kunne se den nederste del af hendes mave, lige op til over hendes navle. Selicity kiggede op på ham med et dejligt smil og strakte sig en smule og kom med et lille gab. Det de havde lavet for lidt siden havde kørt hende en smule træt men egentlig bare at hun havde lyst til at være kælen.

"Jeg er skam bare ærlig og ja det vidste jeg dog egentlig godt om dig.."

Hun vendte sig rundt på maven og kiggede op på ham med et dejligt smil.

"Hvor gammel er du så Sajro?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Tirs 10 Jun 2014 - 19:52

''Nej det kan jeg godt forestille mig, jeg ville også selv have det svært ved at skulle adlyde en kvinde.''

Han smilede bare drillende til hende, sandheden var jo egentligt at han ville have det svært ved at adlyde nogen, om det så var en kvinde en mand, eller sågar en gud, han ville have det meget meget svært ved at adlyde og det ville nok føre til at han ville få sig selv slået ihjel inden der var gået alt for længe. Han smilede roligt til hende.

Han satte sig ned foran hende men han lod hans overkrop være bar. Han sad og lyttede til hvad hun spurgte om. Han betragtede hende roligt.

''Jeg er 21. Og du er hvad? 19?''

Han smilede roligt til hende. Han var usikker på om han havde ret i hans gæt på hendes alder. Han betragtede hende roligt, og så i en hurtig bevægelse, greb han fast i hendes skuldre og rullede hende rundt så hun lagde på ryggen igen, og han lagde halvt inde over hende, hvorefter han hurtigt kyssede hendes hals.

''Hvad bruger du så din fritid på?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 13:44

"Jeg har selv svært ved at adlyde folk, med indre at de er fysisk stærkere end mig og jeg respektere dem. Hvis ikke så skal folk ikke regne med afveg adlyder dem"

Hun puffede blidt til ham med et lille grin på læben samt et dejligt smil. Selocity havde svært ved autoriteter medmindre hun enten respekterede dem samt de var stærkere end hende og oftest var det sådan at de to gik hånd i hånd. Dog vidste hun ikke helt hvordan hun havde det med at skulle overtage packet, det var da en ære men hun kunne godt tvivle på om de ville lytte til og respektere hende.

"Tæt på men jeg er føret lige fyldt 18".

Et gisp kom fra hende da han greb hende og hun lige pludselig lå på ryggen og kiggede op på ham. Let sukkede hun som han kort kyssede hans hals, selvom de lige havde mødtes vidste han hvilke knapper han skulle trykke på. Let gled hendes arme om halsen på ham og et kort øjeblik så hun tænksom ud.

"Hmm, jeg træner, jeg jæger og så har lige fået tilladelse til at rejse rundt og opleve de andre kulturer... Selvom jeg nu allerede har sneget mig væk et par gange... "

Hun smilede drillende til ham og så ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Man 16 Jun 2014 - 14:13

''Så er det godt du ikke er så svær at sætte på plads hvis du ikke adlyder når du skal.''

Han blinkede drillende til hende, og nappede hende lige kort i halsen. Han betragtede hende som hun nu lagde under ham, han kunne godt lide det syn af hende, at hun lagde der under ham, sådan både frækt og uskyldigt, selvom han ikke fandt meget uskyld i hende eftersom hun ikke havde haft det svært ved at kaste sig over ham.

''Ahhh...''

Han smilede blidt til hende, og kyssede hende blidt på læberne, og nussede hende på inderlåret, mens han betragtede hende stille, han lyttede til hende han lyttede til hvad hun lavede når hun havde fritid.

''Hvem træner du med?''

Han smilede drillende, endda en smule udfordrende til hende, da han kunne se det sjove i at prøve at træne med hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 15:24

"Eller også lader jeg dig bare?"

Hun blinkede drillende til ham og så ham i øjnene med et drillende smil hvorefter hun snappede ud efter ham og fik fat i hans underlæbe som hun bed en smule i bare for at udfordre ham en smule. Selicity var fristet til at rulle rundt og lade ham ligge nederstog vise ham at hun sagtens kunne være dominerende men hun trak den lidt for at se hvordan han ville reagere.

"Men du var nu ikke langt fra"

Hendes læber var varme, bløde og lokkende som hun gengældte kysset men kunne ikke holde det blide suk tilbage da han nussede hendes inderlår. Let slap hun hans nakke og skubbere sig op på albuerne så de var det tættere men også så hun ikke følte sig helt så svag under hendes store Alpha.

"Jeg træner sammen med de andre krigere i packet, hvorfor da?"

Let slikkede hun sine læber og lagde hovedet en smule på skrå grundet det udfordrende smil der lå på hans læber og i hans øjne. Hvad var han nu ude på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Man 16 Jun 2014 - 15:31

''Så du kan lide at være underlagt min magt?''

Han smilede drillende til hende, han morede sig med hende, hun var skøn at snakke med, og så var hun en smuk kvinde, også ret så sexet, samt hun virkede til at forstå ham lidt, især da hun var varulv som han også var hvilket egentligt gjorde ham ret så glad måtte han ærligt indrømme, hvilket nok også betød hun kunne slippe væk med meget.

''Fordi det kunne være sjovt at se hvor god du er i kamp.''

Han smilede drillende, han ville nok foreslå et vædemål hvis hun ville kæmpe med ham. For at gøre det sjovere og mere nødvendigt at vinde.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 15:44

"Måske eller også tester jeg dig?"

Med et vendte hun dem rundt så hun sad på hans hofter og kigger ned på ham, hans hænder var holdt hårdt mod jorden af hendes egne. Let lænede hun sig ned så hendes læber var få millimeter fra hans og knurrerede drillende og en smule udfordrende til ham lige inden hun nappede ham hårdt i læben så en lille smule blod løb frem som hun så ganske sensuelt slikkede væk.
Hun nød virkelig at være sammen med ham, de forstod hinanden på en måde hun endnu ikke havde oplevet før og så var han bare skønt selskab, både fræk men også med en god humor og så var han generelt dejlig.

"Så du vil gerne udfordre mig til en slåskamp eller misforstår jeg?"

Let blinkede hun til ham og kiggede ned på ham som han lå under hende, det lange røde hår flagrede ned langs hendes ryg samt skuldre og en smule kildede blidt mod hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Man 16 Jun 2014 - 16:00

Han smilede bare drillende som hun spurgte om han ville udofrdre hende til en kamp, han satte sig bare op, og pressede hendes hænder og arme op, som han satte sig op, og han kyssede hende itenst efterfulgt af at han bed hende i stuben og så siden af halsen hvor det ville bløde en smule, for at vise han var stærkest.

''Ja det vil jeg da gerne, hvis du da tror du faktisk har en chance for at slå mig?''

Han smilede drillende til hende, og han regnede med at hun ikke ville sige hun ikke kunne slå ham hvilket var grunden til at han ville lægge hans forslag op til et drilsk væddemål.

''Men så synes jeg da vi skal lave et lille væddemål også?''

Han smilede drillende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 16:09

Hun kiggede ned på ham og prøvede virkelig at holde ham nede som han satte sig op ved at skubbe hendes arme tilbage, han kom ikke nemt op at sidde men han kunne sagtens grundet hun trods alt ikke var stærkere end ham. Hun gengældte det intense kys og som han først nappede hende i struben og senere bed hul i siden af hendes hals kom der et indbydende og lokkende støn fra hendes let skilte læber.

"Det tror jeg skam at jeg har kære Alpha"

Selicity blinkede drillende og pirre de til ham hvorefter at hun snappede ud efter ham atter engang og hun fik fat i siden af hans hals hvor hun bed til så han begyndte at bløde under trykket fra hendes tænder. Dog endte hun med at slippe ham og kiggede på ham med et frækt smil mens hun sensuelt slikkede sine læber rene for hans blod.

"Jamen hvad foreslår du da så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Man 16 Jun 2014 - 16:18

''Det er i hvert fald ikke fordi du tror lidt om dig selv''

Han smilede bare drillende til hende, og stønnede lavt da hun bed ham i halsen især da hun bed hul, det føltes skønt måtte han indrømme, og han tænkte så lidt over hvad han skulle vælge som væddemål, han vidste jo hvad han ville også selvom han godt kunne få det, efter hvad han kunne bedømme om hendes tanker omkring ham.

''Hvis jeg vinder over dig, hvilket jeg gør, så skal du være mig underdanig''

Han smilede drillende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 16:35

"Man kan da lige så godt have selvtillid omkring sig selv, den hjælper en god del af vejen men jeg er ikke bange for at erkende et nederlag, dog ikke på forhånd"

Hun var ikke længere under påvirkning af ritualet så der skulle mere til for at komme i bukserne på hende men hun måtte indrømme at hun virkelig havde en svaghed for ham men det virkede nu også som om at han havde en vis form for svaghed overfor hende. Let smilede hun drillende til ham da han stønnede over det. Selicity kravlede af hans skød og satte sig ved hans side og så ham i øjnene med et drillende smil.

"Det kan vi godt sige men hvis jeg vinder skal du være mig underdanig og underkaste dig ganske frivilligt".

Let blinkede hun udfordrende til ham med et drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Man 16 Jun 2014 - 16:46

Han smilede bare drillende, og han nikkede til hvad der ville ske hvis hun vandt. Han kunne ikke se hvordan det skulle ske, men han var heller ikke hundrede procent sikker. Han smilede blidt til hende, og kyssede kort hendes læber. Han bed hende blidt.

''Jamen så kom an.''

Han smilede drillende til hende, mens han stillede sig klar til at kæmpe med hende. Han stod ganske roligt og afventede hende, han havde en plan som han havde tænkt sig at bruge overfor hende, men han vidste egentligt ikke hvordan hun ville reagere på at han ville gøre det. Han stod roligt og fulgte hende med blikket.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 17:06

Hun kiggede op på ham med et dejligt smil og kiggede kort ind i flammerne før hendes blik vendte tilbage på ham, hendes læber pressede blidt mod hans i et intimt og varmt men kort kys. Let skubbere hun sig op og stå og betragtede ham let, ledte efter hans svage punkter samt begyndte at ligge en strategi for hvordan hun skulle gribe dette an. Hendes øjne fangede hans og et drillende smil gled over læberne.

"Held og lykke samt må den bedste vinde"

Let trådte hun et skridt tilbage og lod øjnene glide over området omkring dem hurtigt hvorefter de gled over ham. Let slikkede hun sine læber og samlede hurtigt hendes hår i en høj hestehale for det ikke skulle komme i vejen. Dog stod hun ellers bare stille og ventede på han gjorde noget, hun måtte se ham an først fordi hvis huj først kom tæt på ham uden at kende hans svagheder havde hun allerede tabt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Lør 21 Jun 2014 - 14:07

Han betragtede hende roligt, som hun gjorde sig klar, han lod sine instinkter råde hovedsageligt i disse tilfælde. HAn så ikke nogen grund til at bruge hovedet for meget, hans sanser og instinkter havde aldrig nogensinde fejlet ham før, så hvorfor skulle de gøre det nu? Han fulgte hende med blikket som hun betragtde området, og den første gang hendes blik faldt på omgivelserne langede han ud efter hende, for at gribe fast i hende med den ene hånd.

Han greb ud efter hendes arm som det første, og hvis han fik fast ville han svinge hende ned at ligge på jorden i en hurtig bevægelse, efter at have lagt hende ned, satte han sig hurtigt på hendes lår, og greb fast i begge hendes håndled for at holde hende nede mod jorden. HAn så hende i øjnene med en intens dyrisk glød, ikke som tidligere mere kamp fikseret men den samme passion og lidenskab var skam stadig at spore i hans øjne, men de var domineret meget af kampen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 13:07

Hun nåede kun akkurat lige at trække armen til sig så han ikke fik ordentlig fat hende. Hans negle, kløer eller hvad det nu helt præcis havde revet hende lidt langs armen så hun havde nogle hævede røde mærker men det var det. Inderst inde vidste hun godt at hun ikke kunne så ham i en kamp men det ændrede dog ikke på at hun havde tænkt sig at prøve så godt som muligt som hun kunne. Let trådte hun et skridt tilbage og øjnene gled over ham.

Eftersom han lige havde angrebet havde han lavet en åbning for hende som hun blev nødt til at udnytte nu, det var ikke sikkert at hun ville få en ny nemlig. Hurtigt slog hun ud efter hans side som han havde blottet for hende da han langede ud efter hende for at få fat i hende. Hendes slag ville være hårdt men ikke alt for hårdt da de jo ikke sloges rigtigt men som en form for prøve. Hvis hendes slag gik igennem ville hun følge op med endnu et velplaceret slag i solar plexus men hvis det ikke ramte ville hun trække sig tilbage hurtigst muligt og gøre sig klar på hans modangreb. Hendes blik var intenst men havde stadig samme varme glød som de længe havde holdt overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sajro Fre 27 Jun 2014 - 17:23

Han smilede og han valgte at tage imod slaget, og lige med det samme hendes næve ramte hans side, der spændte han alle muskler, så det var ret hårdt at slå ham, og fangede hendes arm med hans egen arm, hvorefter han hurtigt rev hendes tøj af hende, han sørgede for at det hele blev revet af hende, og han hev hende så ind mod sig, han havde ikke tålmodighed til kampen han ville have hende jo. Have lov til at mærke hende igen.

''Skal vi sige jeg vandt?''

Han smilede drillende, som han også lagde hende ned på ryggen, og han trængte op i hende samtidigt med at han kyssede hende drillende op af halsen. Han sørgede for at holde hendes håndled ned mod jorden, og han kunne heller ikke lade være med at bide hende lidt i halsen, mens han langsomt begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hende. Han stønnede mod hendes øre, da han nød det grænseløst næsten.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jul 2014 - 19:28

Hun kiggede op på ham som han fik fanget hendes hænder. Hendes øjne havde en drillende men også udfordrende glød i sig, Selicity var ikke en der gav op så nemt, heller ikke selvom det var over for hendes leder. Desuden var det ret underholdende det her. Et gisp af overraskelse kom fra hende da hun mærkede hvordan hans frie hånd flåede hendes tøj af, der formede sig små røde mærker der hvor tøjet rev mod hendes hud. Som han hev hende ind mod sig vred hun sig drillende i hans arme. Et drillende smil gled over hendes læber som hun svarede ham.

"Indtil videre har du"

Jorden føltes kold mod hendes ryg, grenene stak og stenene skar men hun brokkede sig ikke. Let gispede hun i nydelse som han trængte op i hende, let skød hun en anelse ryg grundet den uventet følelse af nydelse der brusede gennem hendes krop. Et støn kom fra hende da han nappede hende i halsen men hun kunne ikke selv lade være med at snappe ud efter ham med en drillende og tirrende knurren. Små lyde af nydelse kom fra hende om han stødte op i hende gang efter gang. Let vred hun sig mod hans greb på hendes håndled.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A promise to the Alpha(Sajro) - Page 3 Empty Sv: A promise to the Alpha(Sajro)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum