Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Jake
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Sasha
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Lenore
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Edgar
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Celenia
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Marcus
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Renata
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Taliia
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 
Katrina
Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba13Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba14Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Fre 6 Jun 2014 - 19:50

Det havde været en lang dag. Og en lang lang måned. Aftentimerne slæbte sig afsted, og solens lange gyldne stråler kastede sig over landet. Rowan var normalt ikke typen der gik på bordel, men en af hans kammerater havde inviteret ham med... Og så naturligvis brændt ham af. Så nu sad Rowan her, og betragtede han de mange letpåklædte kvinder, der valsede rundt mellem de forskellige rum og borde. Varulven rynkede på næsen og overvejede gentagende gange at gå hjem, men en rebelsk del af ham havde overtalt ham til at blive. Flere gange var smukke kvinder kommet forbi ham med et kærligt smil, og havde spurgt om han "skulle have noget". Rowan takkede nej hver gang. Måske var han ikke så rebelsk som han håbede.

Bordelstuen var et stort rum, med en lille bar. Væggene var røde, og vinduerne belagt med lange gardiner, der mørklagde rummet. Der var små borde strategisk placeret rundt omkring i det store rum. Her sad både mænd og kvinder, drak og hyggede sig. Fra tid til anden trak de hinanden ind i nogle af de tilstødede gemakker, for blot at komme tilbage veltilfredse og trætte en halv time senere. Varulven gøs. Han burde slet ikke være her. Tænk hvis nogen han kendte kom forbi! Pludselig følte Rowan sig uforklareligt flov over at sidde i et sted som dette, og han sank en smule sammen i sin stol. På den anden side, så var det nok de færreste der havde ønsker om at blive genkendt på et bordel. Rowan var blot endnu et anonymt ansigt. Tanken fik ham til at slappe en smule af. Han kantede sig forbi de mange borde og folk, for at komme op til baren, hvor han bestilte et glas rødvin. Det virkede passende. Han lovede sig selv, at han blot ville tage et enkelt glas, og så smutte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Lør 7 Jun 2014 - 20:06

De smukke, blå øjne var opspilede og forvirrede, da hun tumlede væk fra baren. En mand havde taget hende på hendes lyse og uskyldige lår og havde været tæt på at kysse hende med sin ildelugtende ånde, hvis ikke hun havde skubbet ham væk i tide. Bartenderen havde sendt hende et mærkeligt blik, men hun var ligeglad. Hun ville bare væk. Manden kunne have været hendes far!? Hvordan havde hun overhoved rodet sig ud i det her? Hun slingrede lidt på vej hen mod et sted med færre mennesker. Hendes hoved gjorde ondt af de mange stemmer og lyde. Drinken i hendes hånd kunne hun ikke huske hun havde fået stukket i hånden, og hun havde nok heller ikke købt den, eftersom hun aldrig havde penge på sig.. Men ud, det skulle hun. Lige med det sammen. Og hvad ville hendes mor ikke sige? Hendes søde og kærlige mor, der altid havde været så sur på Faiga fordi hun rendte letpåklædt rundt og flirtede med drengene? Hun måtte for enhver pris ikke få dette afvise!

Et hårdt albueskub i siden fik hende til at spilde noget af hendes drik ud over hendes røde, stropløse sommerbluse, så væsken løb ned af hendes lyseblå shorts og ned af hendes ben. Føj! Hun lugtede ubemærket til det, for at se om det bare var vand, men hun rynkede hurtigt på næsen da en kvalmende fornemmelse fór op gennem hendes spiserør. Hun skulle væk herfra. Lige nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 2:30

Rowan havde inden længe tømt sit vinglas. Det var ikke en dårlig vin der blev serveret; tvært imod havde det været en udmærket vin, som han under andre omstændigheder nok ville have nydt til fulde. Og om ikke andet bestilt mere af. Men stedet var ikke just hans stambar, og det skulle det næppe blive. Han var typen der helst holdt sig til én partner ad gangen, så et bordel var ikke just hans yndlingsopholdssted. Da han endelig havde besluttet sig for, at nu måtte det være på tide at gå, havde han i farten uheldigvis ramt en ung kvinde med sin albue. Det havde ikke været et vildt skub - men hårdt nok til tilsyneladende at skubbe hende ud af balance. Hun spildte indholdet af sin drink ud over sig selv, og de mange gæster i bordelstuen vendte ansigtet mod kvinden og den skyldige mand. Rowan sprang straks ud af sin stol for at undskylde.

"Åh! Det beklager jeg virkelig, frøken. Frue? Frøken!" han kastede et hurtigt blik på hendes ansigt, og dømte hende til at være for ung til at være en frue. "Jeg beklager virkelig. Her lad mig." Han fik hurtigt fat i et viskestykket fra baren, og begyndte straks at rette på sin fejl, ved at tørre hendes trøje, bukser og ben af. Der gik et øjeblik, før det gik rigtigt op for ham, at det måske var en smule anmasende og sendte det forkerte indtryk, at han sådan 'gramsede' på hendes krop. Han fjernede straks hænderne fra hende, og undskyldte endnu en gang, hvorefter han rakte hende viskestykket. "Øh. Her. Måske skulle du selv..." Han stirrede lettere forfjamsket på hende; usikker på om hun var en gæst eller en der arbejdede her. Heldigvis for ham (og måske hende), havde folkene omkring dem valgt at vende tilbage til deres egne samtaler og hygge, i stedet for at sidde og glo.

( Jeg beklager hvis det er et mindre sammenhængende svar )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 10:06

// Det er bare super fint! Smile//

Lauras øjne flakkede mod en dør, gerne så tæt på hende som muligt, men blev afbrudt af en stemme tæt på hende. Hun vendte sig forskrækket om, og hendes øjne blev ikke mindre udspilede da hun opdagede at manden snakkede til hende. Han undskyldte for at have skubbet til hende. Under normale omstændigheder ville hun have haft smilet til ham og sagt at det selvfølgelig ikke gjorde noget, men hun var alt for panikslagen til at åbne munden. Manden virkede oprigtigt ked af det han havde gjort, og prøvede at gøre det godt igen ved at tørre glassets indhold af hendes tøj. Han berøringer fik hende til at holde vejret, halvt at overraskelse, halvt af skræk. Men hun kunne ikke flytte sig, som hun havde gjort i baren. Hun lod ham gøre det, mod sin vilje, til han rejste sig op og rakte hende viskestykket. Hun stirrede kort på det, mumlede et usikkert "Undskyld.." og drejede om på hælene uden at tage imod viskestykket.

Udenfor var vinden kold og fik hende til at gyse. Hun var løbet gennem menneskemængden, aset og maset mere end hun egentlig ville, for at nå væk fra det hele. Og nu var hun endelig kommet ud. Ud i friheden. Men hun var stadig ikke glad. Hjertet sad helt oppe i halsen på hende og hun trak vejret i hivende støn. Hvor var hun henne? Hun huskede ikke rigtig noget fra tidligere på dagen. Kun at hun var vågnet op i et af værelserne, heldigvis alene, og var kommet ud i bordelstuen. Hvor var hun henne? Fortvivlet og med tårer i øjnene satte hun sig op af det røde murstenshus og begravede sit ansigt i hænderne. Hvordan skulle hun komme hjem? Hvad ville far og mor ikke sige? For slet ikke at tale om Faiga!


Sidst rettet af Laura Sophie Tirs 10 Jun 2014 - 21:55, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Man 9 Jun 2014 - 23:07

Kvindens undskyldning kom bag på ham, men ligeså gjorde hendes pludselige flugt. Hun ligefrem løb væk fra ham og hele vejen ud af bygningen. Rowan stod tilbage, chokeret og forlegen. Folk omkring ham begyndte at le. "Du er sgu ikke ligefrem en charmetrold, hva' min ven?" sagde den ene, hvorefter en anden tilføjede, at kvinderne ikke kunne komme væk hurtigt nok. Rowan ville normalt have fået dårlig samvittighed over, at have skræmt en pige. Men i stedet følte han sig til grin. Hans kinder blev røde, og han fulgte kvindens eksempel, og tordnede ud af rummet. 

Døren smækkede bag ham, og dæmpede for den nedgørende latter. Han sukkede højlydt og så sig om. Sikke dog en forfærdelig dag! Nu kunne det umuligt blive værre... Det var først nu han bemærkede at kvinden fra før, sad op ad husmuren, kun få meter fra ham. Han stirrede frustreret på hende; hvorfor skulle hun dog te sig sådan? Hvor ydmygende. Efter et øjeblik gik det dog op for ham, at hun græd. Han rømmede sig, blot for at hun ikke pludselig skulle få et chok over hans tilstedeværelse. 

"Hør... Undskyld. Det var ikke min mening at skubbe dig... Eller røre dig, for den sags skyld." mumlede han forlegent. Han antog, at det var på grund af ham, at hun nu sad her og klynkede. "Kan jeg gøre det godt igen, på nogen måde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 22:12

// Jeg undskylder på forhånd for eventuelle stave- og tastefejl, da jeg er på fra mobil //

Laura havde ikke siddet dér, krøbet sammen op af muren ret længe, før hun kunne høre skridt, og at døren blev åbnet igen. Hun prøvede så godt hun kunne, at lade vær med at hulke og snøfte mere. Ud gennem fingrene kunne hun efter skoene bedømme at vedkommende var en mand. Bare han nu ville gå meget hurtigt, og lade hende være i fred. Men til hendes frygt og forbavselse, stoppede han op, så på hende og rømmede sig. Da han begyndte at tale til hende så hun op på ham med blanke, blå øjne. Da han var færdig med at snakke kom hun en anelse kluntet på benene, og trådte hen mod ham, mens hun tørrede øjnene med bagside af hånden.
"Jeg kan ikke finde hjem.." Som en lille pige der kommer til sin mor en tordenvejrsnat, lod Laura hånden glide ind i mandens, skønt de lige havde mødt hinanden, og hun ikke engang kendte hans navn. Men hun følte sig tryg ved ham på en eller anden mærkelig måde. Også selvom han nok ikke var meget ældre end hun selv. Svagt gav hun hans hånd er lille klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 1:27

Det var sent. Det havde været en lang dag. Det sidste Rowan havde brug for, var endnu en underlig nat. Men det var efterhånden ved at blive et kendt faktum, at Rowan ikke kunne have en enkelt normal aften i sit liv. Der skete altid noget. Denne aften var bare mindre farlig, og tilsyneladende mere forvirrende, end de fleste andre. Pigen rejste sig snøftende op på skælvende ben, og i et kort øjeblik frygtede varulven at hun ville falde og gå itu, som var hun en porcelændukke. Da hun flettede sin spinkle hånd ind i Rowans, stirrede han blot lamslået på hende. I et langt øjeblik stirrede han blot forvirret på hende, som hvis han forventede hun skulle løbe sin vej igen. Eller bryde ud i en manisk latter. Eller angribe ham. Alt andet, havde været mere forudsigeligt, end dette. 
"Øh." lød det endelig fra ham efter en pinefuldt langt pause. "Jamen... Øh... Så lad os se om jeg kan hjælpe dig?" sagde han, langsomt og pædagogisk, som hvis han talte til et barn. Han smilte en anelse, dog stadig ganske forvirret over scenariet. "Kan du huske hvor du bor henne? Hvilken bydel? Vejnavn? Omgivelserne?" spurgte han prøvende. Hvorfor endte han altid i disse sære situationer? 
"Jeg lover, at jeg nok skal prøve at få dig hjem igen." tilføjede han med et suk. Hans samvittighed ville ikke lade ham slippe, hvis han ikke hjalp hende. Pokker tage den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 7:15

Laura løftede hovede og så på ham med de blå øjne skinnende af tårer. Hun vidste hun havde en form for "charme", i og med hun var så ung og lys, men hun havde aldrig troet at han ville hoppe på den vogn og hjælpe hende. Under normale omstændigheder ville hun venligt afslå den slags hjælp, for ikke at være til besvær, men hun følte sig så hjælpeløs og alene, at hun ikke kunne afslå. Nu havde hun selvfølgelig også selv foreslået det..
"Hvis jeg først kommer til Terrorville, kan jeg godt selv finde hjem.." Snøftede hun, og slap pludselig hans hånd, da hun selv blev forbløffet over at hun holdte den. Som om hun ikke selv vidste hun havde taget den. Hun så ned på sine sko, og håbede ikke han syntes noget mærkeligt om hende.
"Jeg skylder dig vidst en undskyld, hr. Min opførsel har ikke være okay på nogen måde, denne aften.." Hun så atte op og mødte hans blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Lør 21 Jun 2014 - 0:59

Rowan havde intet imod at hun slap hans hånd igen. Han lagde straks armene over kors og kiggede væk. Hun var en anelse besynderlig, i hans optik, og det var nok bedst bare at få hende hjem. Inden hun fik et nyt flip. "Terrorville?" gentog han og skævede imod vejen de skulle følge. De skulle opad. Rowan brød sig ikke sønderligt om Terrorville - ikke fordi det var et ubehageligt sted eller på nogen anden måde var et negativt område. Men blot fordi man skulle gå op ad bjerget for at komme til dét distrikt. Rowan var doven på den måde. 
"Jeg kan godt få dig til Terrorville," sukkede han og trak på skuldrene. Hendes undskyldning var på sin plads, mente han. Dog kunne han ikke lade være med at sende hende et skævt smil, og svare med et simpelt: "Du behøver ikke undskylde, frøken. Det kan jo ske." 
Rowan havde håbet, at turen til hendes hjem, blot ville være en mindre omvej for hans egen hjemtur. Men ak nej, de skulle passere hans eget hjem på vejen, hvilket gjorde ham en anelse bitter. Dog viste bitterheden sig ikke på hans ansigt. 
"Det er denne vej..." sukkede han og viste vej. De fulgte en middel-stor vej, for at komme til Terrorville. Det var ikke en lang tur, men det ville tage lidt tid. "Så... Er du faret vild, eller...? Det virker lidt tosset at tage til Rotten Root uden at vide hvordan man kommer hjem, må jeg da indrømme." sagde han, for at forsøge at holde en samtale igang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 22:17

Laura smilede taknemligt til manden, da han sagde at han gerne ville følge hende tilbage til hendes eget distrikt. Det venlighed og åbenhed som han viste hende her til aften, ønskede hun inderligt at kunne gengælde en dag. For hun kunne mærke på ham, at han var en god mand.
"Jeg er ked af at belaste Dem så meget, her til aften.." Sukkede hun og så på ham med et undskyldende smil. "De kan blot fortælle mig vejen, så jeg kan følge den," Hun bemærkede hans suk, og prøvede at virke mindre belastende og mere selvsikker. Men inderst inde var hun træt og bange.

"Jeg husker slet ikke hvordan jeg er havnet her, eller hvad jeg lavede tidligere på dagen.." Mumlede hun for sig selv, men stadig så højt at han kunne høre det. "Jeg vågnede op i et af de der modbydelige rum, med en kraftig hovedpine.. Men jeg har det fint nok nu!" Tilføjede hun til sidst for ikke at være besværlig.
Mens de gik, betragtede Laura din ledsager ud af øjenkrogen, og kom pludselig til at tænke på, at hun ikke vidste hvad han hed.
"Åh, undskyld jeg ikke har præsenteret mig selv! Hej hedder Laura Sophie, men du kan bare kalde mig Laura," Hun smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Ons 2 Jul 2014 - 23:18

"Åh De er skam slet ingen belastning." sagde han, og oppede sin høflighed en smule. Det nyttede ikke noget, hvis hun tiltalte ham så pænt, og han blot antog at de var dus. "Jeg skal nok følge dem hele vejen." tilføjede han hurtigt efterfølgende, og sendte hende endnu et smil. Han ville ikke have det godt med sig selv, hvis han blot sendte en forvirret og lettere panisk pige ud i nattelivet alene. Han havde set hendes opførsel indenfor, og vurderede at hun ikke just så ud til at være typen, der kunne slå fra sig. Hun var et alt for let offer herude, og der var alt for mange skumle typer. 
"Virkelig? Det lyder ubehageligt. Det lyder som om nogen har..." han stoppede sin sætning med det samme, og bed sig hårdt i tungen for at holde ordene tilbage. "Øh, ligemeget... Har De alle Deres ejendele? Pung, smykker, alt sådan noget? Måske har en lumsk tyv været på spil." Eller det der var værre - hendes historie lød langt fra god. Vågnet forvirret op i et bordel? Det var uden tvivl langt fra alle pigers drøm. "De har ikke ondt andre steder?" spurgte han, blot for at være sikker.
"Åh, ja, selvfølgelig. Hej Laura, mit navn er Rowan. Det er hyggeligt at møde dig." sagde han straks efter hun havde introduceret sig. 
Vejen de fulgte snoede sig op ad bjerget og igennem distriktet. Det var en længere tur end Rowan huskede den - på den anden side, så var det ikke en tur han tog så ofte. "Hvad er det sidste De kan huske, inden De vågnede?" spurgte han pludselig, ude af stand til at holde sin nysgerrighed tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 18:36

Laura smilede stort, men prøvede at skjule det en smule, så hun ikke virkede for overgearet. Hun var så dårlig til at omgås andre for første gang, men havde hun først fået en ven, var det en ven for livet. Hendes mor havde ellers advaret hende kraftigt mod at stole for meget på andre, før de havde reddet hendes liv. Men Laura levede for det meste bare sit eget liv...
"Ihhh, det er jeg vel nok glad for! Mange tak, Rowan," Sagde hun og smilede venligt, mens hun spekulerede over, hvad navnet "Rowan" mon kunne betyde. Hun havde en hobby med at tyde andres navne.. Måske kunne det sige noget uventet om vedkommendes personlighed?

"Jah... Ubehageligt..." Laura nikkede sigende og så ned i jorden. Det havde ikke været en rar oplevelse at vågne op sådan et sted, og hun forstod pludselig, hvorfor hendes mor havde forbudt de to tvillinger at gå på natklubber. Faiga, Lauras tvillingesøster, havde aldrig forstået hvorfor, og så vidt Laura vidste var der vidst rimlig mange af forældrenes regler, der blev brudt når hun skulle 'ned og øve med bandet'.

Ved Rowans ord, tjekkede Laura hurtigt om hun nu havde alle sine værdigenstande. Halskæden, som hun havde fået af sin tante i fødselsdagsgave, havde hun stadig, og ringen med den lille blomst sad også på sin plads som altid.
"Joh, mine smykker er her vidst alle sammen.. Heldigvis!" Sagde hun med en lille latter, der hurtigt knækkede over, så der en kort tid var en lille tavshed mellem dem. De gik bare videre. Laura fulgte ham, og stolede blindt på, at han ville følge hende hjem, som han havde lovet. Var det mon dumt?
"Jeg husker ikke så meget.. Det må have været efter arbejde.." Laura tog sig til hovedet for at fremkalde hvad hun havde lavet tidligere. "Hvad er klokken nu?" Spurgte hun pludselig og så forskrækket på ham. Hvor længe havde hun været hjemmefra?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Man 28 Jul 2014 - 23:13

Rowan havde intet ur, og trak blot på skuldrene, da hun spurgte ind til tiden. Han vippede hovedet bagover og lod øjnene studere himlen. Solen var gået ned nu, og i disse sommermåneder betød det, da det snart måtte være midnat. "Jeg vil tro den er elve eller tolv." svarede han, efter at øjebliks spekuleren. Det var svært at sige med sikkerhed. "Hvorfor? Skal vi sætte farten op?" spurgte han og hævede et øjenbryn. Det var, som hvis hans krop havde forstået ordene, for hans ben satte langsomt farten lidt op - ikke meget, men nok til at de måske ville kunne skære et kvarters tid af gå turen. Der faldt lidt stilhed mellem dem igen.

"Det har nok ikke været en tyv, hvis du har alle dine ting." mumlede Rowan, trod denne konklusion nok var ganske åbenlys. Tanken om hvad der ellers kunne være sket hende, gjorde ham en anelse utilpas. Men han nænnede ikke at nævne det. Der var endnu et øjeblik med tavshed. Stigningen de vandrede på blev stejlere, og det kunne mærkes i benene. De skulle traske lidt endnu før de nåede til Terrorville. Det var sjældent at varulven fandt sig selv på vandretur mellem bydelene, men det var på tidspunkter som dette, at han indså hvor stor byen egentlig var. Han håbede blot, at hun ville kunne finde vej til sit hjem, så snart de nåede byens gader.

"Så, øh, hvad arbejder du så med?" spurgte han, for denne gang at dræbe tavsheden, inden den fik for godt et tag i dem. Trods han ikke just var den mest snaksagelige type, når det kom til akavede møder og gå-ture der måtte følge, så nærede han et stort had til akavede tavsheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Gæst Fre 1 Aug 2014 - 18:16

Elleve eller tolv? Hvad ville mor ikke sige når hun kom hjem? Hun ville med garanti blive mega sur, fordi hun havde været ude så sent, og kom hjem med en fremmed. Og så var en varm og tryg seng vel heller ikke det værste der kunne ske lige nu, vel? Laura fjernede en lok af det blonde hår fra hendes øjne, og opdagede at Rowan pludselig var et par skridt foran hende. Forvirret, men tavs kom hun op på siden af ham igen. Hun ville rigtig gerne takke ham for at ville følges med hende, og hjælpe her, midt om natten, men for første gang, så længe hun kunne huske, havde hun svært ved at finde de rigtige ord at bruge. Hvad skulle hun også sige? Hun kendte ham jo ikke, og hvem vidste om de nogensinde ville møde hinanden igen? Det var som om hendes hals snørrede sig sammen. Så hun lod, mod sin vilje, den akavede tavshed brede sig mellem dem.

"Hvad jeg arbejder med? Åh, øhmm... Jeg ved ikke rigtig, om man kalde det et arbejde, men det er en... Praktikplads.. Fordi jeg ikke er så gammel.." Lauras hals føltes stadig helt snørret sammen, så hun slugte så meget spyt hun kunne mellem ordene. Først bagefter, opdagede hun, at dette måtte se mærkeligt ud fra Rowans synsvinkel. Som om hun var meget bange eller nervøs. Derfor tog hun sig sammen, og knyttede hænderne i mørket, for at tvinge ordene frem.
"Hospitalet i Doomsville.. Jeg har arvet min mors healer-evner, så.." Hun så på Rowan, og smilede svagt."Hvad laver du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie Empty Sv: Dette er vores hemmelighed med Laura Sophie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum