Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
What am i to you -Jason- EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
What am i to you -Jason- EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
What am i to you -Jason- EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
What am i to you -Jason- EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
What am i to you -Jason- EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
What am i to you -Jason- EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
What am i to you -Jason- EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
What am i to you -Jason- EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What am i to you -Jason- EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Lori
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Lenore
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Genevira
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Celenia
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Renata
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Jake
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Sasha
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Abigail
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 
Elizabeth
What am i to you -Jason- Voteba13What am i to you -Jason- Voteba14What am i to you -Jason- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

What am i to you -Jason-

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

What am i to you -Jason- Empty What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 1:52

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Tid: Midnat
Sted: Bar
Vejr: Regn

Natten havde været lang, meget lang i følge Alex. efter en hedebølge, som stod fast det meste af dagen, var regnen endelig begyndt at vælte ned. Regnen der hamrede ned på taget, vinduerne med deres rare klang når regndråberne hamrede mod ruden.
Alex's hår gemte hendes højre side af hendes ansigt, den lange kjole rørte næsten gulvet fra den høje stol. hun var nok den eneste kvinde der ikke stod ude på danse gulvet, normalt sad kvinder heller ikke ved baren. især ikke uden en af deres veninder, men Alex gav sad der og efter mange personers triste forsøg på at flirte med hende.
Den måde de havde købt alkohol til hende, havde kun fået hende til at drikke mere end hun plejede.
Hun kunne mærke alkoholen stige hende til hovedet, normalt ville hun bare have sendt dem væk med et forførende smil. men hun følte for at være rar for engangs skyld.
Et suk slap hendes læber og hun sænkede sig halvt over sit glas med mjød, hun kørte hendes pege finger rundt om glasset. hvilket fik den til at lave en lille klang, mange folk omkring hende stirrede på hende. mændene kiggede på hende, i håb om øjnkontakt, kvindernes øjne var mere hadefulde end noget andet.

Hun lukkede sine øjne, mens bartenderen gav hende et glas med vand. hun smilte kærligt og kiggede op på ham "jeg bad ikke om vand, og det ved du vidst godt" Hendes stemme var forførende og blid, han rystede blidt på hovedet "Jeg tror du har fået nok for i aften." Alex satte sit hoved på skrå "Det er da mig der betaler, så du burde bare give det jeg bestiller" Hun rettede sin ryg og satte sine hænder ned i sit skød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 2:53

Jason som så mange andre nætter når han ikke kunne falde i søvn eller noget i den still havde han altid et godt sted og kunne tage hen, nemlig sit ynglings sted, hvor han havde været kommet så tit nu.
Men han sad nede i en ende af det hele og kiggede op i baren og gav sig til at aflæse denne her bartender og kvindes samtale og undrede sig over hvad de sad, for det var jo som om han viste det sådan nogenlunde bare ved og kigge på deres munde nu, men efter lidt tid rejste han sig roligt op og gik stille og roligt gennem mængden af folk og hvad der var, og kom så op til baren og kiggede på bartenderen "Jeg ved ikke hvad der galt med dig her bartender men kvinden er jo den som har det sidste ord om hvem der betaler så længe hun gør det så længe skal du servere det hun bestiller og hvis frøken vil tillade det så skal jeg nok tage mig af hende så hun kommer hjem eller bare har et sted og sove rusen ud"sagde han roligt og havde nogen stop i den lange tale han lige havde der og roligt kiggede han på hende, og så på bartenderen "så nu giv hende det hun skal ha og smid dit beskidte vand væk og så stik mig en stor lækker øl"sagde han roligt og så på dem og viste ikke hvordan kvinden ville reagere på at han sagde sådan til bartenderen, men de kendte Jason godt der inde så de burde vide at han havde ret i det han sagde lige der, selvom han måske havde fået lidt så slog det ikke vildt hårdt på ham, han så på kvinden "undskyld for ikke fortælle hvem jeg er men navnet er Jason Carter"sagde han roligt og satte sig ned på en stol ved siden af hende og slappede roligt af mens han sad der, og ventede på reaktion fra enten kvinden eller bartenderen for han ventede jo på sin øl nu.

Påklædning- [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] tøjet på billede til venstre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 11:20

Alex sukkede, da bartenderen nærmest nægtede at give hende mere at drikke, hvordan kunne han bare gøre sådan. hun åbnede sin mund for at sige noget, men inden et ord slap hendes læber. Stod en mand ved hendes side, han forsvarede hendes sag og kaldte hende kvinde. ordet kvinde fik hende til at føle sig en smule nødværdig, men han kendte selvfølgelig heller ikke hendes navn.
Kvinde blev dog lavet om til frøkenden i stedet for, hun smilte forførende til ham "Så lad gå da" Hendes stemme var blid med en lidt flirtende undertone, hun fjernede sit brune hår fra ansigtet og kørte det bag sit øre.
Bartenderen sukkede bare og nikkede til det han sagde, de begge havde jo ret. han forsøgtet jo bare at hjælpe så Alex ikke blev for fuld. han hældte et glas rum op til hende og satte det foran hende, derefter gav han Jason en af de største krus med øl.
Alex tog fat i glasset med rum og førte det hen til hendes læber, en lille slurk blev taget, da han nævnte sit navn. "Du skal ikke undskylde, du forsvarede jo min sag" Hun blinkede til ham, med et blidt smil på læben. "Alex... Mit navn er Alex Hyppernose Von Kari, please ingen jokes med mit navn." Hun lukkede sine øjne og tog endnu en slurk af glasset. "Men mange tak for hjælpen." Langsomt åbnede hun sine øjne og kiggede rundt i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 12:09

Han kiggede roligt på hende med et stille smil på sine læber da han fik sin øl og det hele, og roligt slappede han bare af "Hyggeligt at møde dig Alex og nej jeg skal nok lade være med at joke med dit navn selvom jeg ikke kan se hvorfor man skulle lave jokes med en så køn som dig"sagde han roligt og tog en tår af øllen og så på hende, han smilte roligt til hende og kunne da godt se at hun var forførende og alt det i den måde hun var på og den slags, men han på hende og smilte "hvad skal du så resten af natten bare sidde her og kigge på folk ha det sjovt"spurgte han roligt og begynde selv og ha en smugle forførende over sig, men hvorfor det viste han ikke, men det var nok fordi hun havde det så begyndte han også bare som man selvfølgelig sådan en mande charme men om det var noget der virkede, det viste han ikke rigtig, og hvad eller hvem det skulle virke på viste han ikke rigtig lige nu og her, roligt så han på hende "forstår ikke at bartenderen ikke bare gav dig det du bad om når du ser så smuk ud som du gør Alex"sagde han roligt med noget charme i det hele og han var sådan fordi han godt kunne lide og være det selvom det ikke var så tit han prøvede og være charmerende og sød overfor folk, men lige hende her kunne det da vist godt ha sig en undtagelse, og roligt tog han endnu en slurk af øllen og så på hende med et stille smil på sine læber som havde en hvis forførenden over sig, da en dæmon som ham havde det med at kunne forføre folk med deres fine udseende eller noget i den still.

//lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 12:24

Hun kunne ikke andet end at smile over at han kommenterede at hun var pæn, hun lukkede sine øjne blidt og vippede blidt glasset lidt, ikke nok så rummen røg ud af glasset. "Hehe Jeg takker" Hun vende blikket mod Jason, da han spurgte hvad hun skulle lave resten af aften "Det ved jeg ikke, jeg har det nu meget sjovt... folk vælter rundt og mange af pigerne her inde prøver at score." Hun smilte kærligt til ham "Hvad er der ikke sjovt ved at se dem?"
Hun sendte ham et forførende blik, i det hun opdagede at han selv var begyndt at blive en smule forførende. Hun tog en tår af rummen og satte stille det tomme glas på bordet igen. "Jack?" Hun pegede på bartenderen "Han gør det i en god mening, jeg kan ikke altid styre mit alkohol forbrug." hun fniste kærligt af det, Jack var normalt meget stille, han havde kendt Alex fra første gang hun kom ind i baren. dengang smadrede hun halvdelen af folkene her inde, mest fordi en af dem kom lidt for tæt på hende.
Hun tog normalt ikke noget til sig, når folk var forførende overfor hende. hun vende sig om på stolen, så hun sad face to face med Jason, Langsomt krydsede hun sine ben, hendes kjole var nederingene og meget kort foran, en yderst forførende kjole. den passede dog godt til hendes være måde.

((Mine er heller ikke så Kreative XD))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 12:55

Han smilte roligt "Ja okay det kan jeg så godt se at det sjovt at se på for pigerne kan ikke score om så den dummeste mand var til stede"sagde han roligt og så på hende og smilte roligt til hende "men du er en af dem som er heldige da du nok sagtens kunne score en eller anden her inde"sagde han roligt og så på hende, mens han bare smilte forførende til hende og tog en tår af sin øl og slappede af, mens han bare kiggede på hende og havde ikke fortrudt at han havde mødt hende nu eller noget som helst, roligt kiggede han på hende da hun jo sad og så på ham face to face "hva så Alex er der noget siden du kigger sådan på mig har jeg gjort noget forkert eller hva har jeg"spurgte han roligt og på denne her forførende måde som blev stærkere igen, da han jo var den dæmon art som han var og de var meget forførende i deres værre måde, men om det ville påvirke hende viste han ikke rigtig, men det kunne dog ha været sjovt hvis det gjorde, for hun virkede til at være en meget sød person, og det ville da ikke gøre noget og ha noget med hende og gøre, men nu ville han da lige lære hende og kende før han lagde op til sjov og spas med hende, han kiggede på hende med et smil på sine læber og drak noget mere af sin øl og slappede bare af før han satte den på bordet og viste ikke hvad der var siden hun kiggede på ham ansigt til ansigt, men hun måtte jo bare sige det, hvis han havde gjort noget forkert eller noget i den slags der.

//Hehe//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 13:30

Hun satte sin venstre hånd op foran hendes læber, et lavt fnis slap hende stille. han var anderledes, end de mænd der havde forsøgt at forføre hende. "Deres måde at flirte på er at gnide deres kroppe op af de mænd som de er interesseret i." Hun vende sit blik mod danse gulvet og sandt nok stod mange af pigerne og dansede med drengene. Alex rystede stille på hovedet og vendte blikket mod Jason igen. "Tror du virkelig?" Hun løftede stille et øjnebryn, hun havde aldrig rigtig set det på den måde. når drengene forsøgte at flirte med hende, så hun det mere som hån. "Det varmer da mit hjerte hehe" Hun kørte stille sit hår bag sit ene øre.
Hun satte sit hoved på skrå, hvorefter hun svarede med en blid stemme. "Du... er en Dæmon hvis jeg ikke tager fejl" Hun vendte hovedet mod Bartenderen og bad om et nyt glas, hun satte sine hænder i sit skød og lændte sig stille frem "Du har samme træk som min ven Xander... En Incubus" Hun satte stille sit hoved på skrå. "Du er alt for forførende til at være et menneske, også er du ret nuttet... Tag det som et kompliment, jeg siger det sjældent til folk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 13:44

Han kiggede på hende med et stille forførende smil "Når så du har mødt en af min slags før det var da heldigt"sagde han roligt og kiggede hende ind i øjne, mens han stadig havde denne her stærke forførelse over sig og smilte bare til hende "Jamen tak og i lige måde du er også ret nuttet"sagde han roligt og kørte en rolig hånd op af hendes lår og kiggede på hende "er det nu man skal udfordre dig til at smide trusserne og bare sidde der uden dem"sagde han meget forførende og smilte frækt til hende og viste ikke hvordan hun ville reagere på det, men han sagde jo bare tingene lige ud fordi det var sådan han var overfor alle han kendte, og hun var jo en han var begyndt og kende og han kunne da godt lige se hende stå og smide hendes trusser foran ham, hvis hun da turde og leve livet lidt farligt omkring det halløj der, men det måtte han jo vente og se om hun turde eller hvad hun gjorde, for han havde jo bare udfordret hende til det, men om hun gjorde det, det var nok det der var mest spænde af det hele, han så roligt på hende og smilte før han tog og drak det sidste af hans øl og bestilte sig en ny og fik den kort tid efter og så på hende, og ventede stadig på hendes reaktion på det hele.
Han så lidt rundt også tilbage på hende og kiggede hende ind i øjne og smilte bare til hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige af mere lige nu og her, men der var vist heller ikke meget mere og sige da hun jo var den der fik denne her udfordring af ham og alt det halløj der, men nu måtte han vente og se hvad der skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 13:54

Hendes øjne blev placerede på hans hånd, da han rørte hendes lår, af en sær grund fik hun lyst til at drille ham, men forsøgte ikke at gøre det. Bartenderen satte et nyt glas med rum foran hende, hvorefter han gik hen i den anden ende. Alex kiggede stille op i Jasons øjne "Du synes jeg er nuttet, og spørger så efter om jeg ikke vil smide mine trusser" Hun løftede på skulderne og sukkede blidt.
"Okaii, jeg gør det, hvis du betaler for min drink?" Hun tog fat i glasset med rum og slog stille til den med sin pege finger, ville han gøre det eller ville han helst ikke betale for det, rum er dyrt.
Hun smilte forførende inden hun tog en tår af glasset, normalt ville hun have tævet personen som udfordrede hende, men han var en undtagelse. Da hun nu havde mulighed for at få ham til at betale sine drinks.
Stille ventede hun på et svar fra ham, hun kiggede ikke rundt. Mange af dem der sad tæt på den, stirrede ivrigt på Jason og Alex. håbet om at han ville betale hendes drinks var stor, mest fordi hun så måske ville smide trusserne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 14:07

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham og smilte roligt da hun sagde hun ville gøre det men på den betingelse af at han betalte for hendes drink og kiggede roligt på hende med et stille smil "kan jeg godt altså har nok der hvor det kommer fra så jeg kan godt overleve og betale for din drink"sagde han roligt og så på hende, og fandt betaling frem og lagde det på bordet så hendes drink var betalt, han kiggede roligt på hende "det her skal nok blive spænde"sagde han roligt og så på hende og ventede nu spændt på at se om hun gjorde det, han var ikke den som var bange for at skulle smide ting, han har før sidde her og var nøgen foran alle, men han var ligeglad da han var godt tilfreds med den krop han havde, og roligt så han på hende og smilte bare "du er nuttet men du skal ha lidt udfordring efter min mening"sagde han frækt til hende og på den der forførende måde som han havde snakket til hende længe med, og nu kiggede han på hende "kun udfordre dig til mange ting men lige nu er der kun den ene ting da den er overskrider ens grænser for mange forlk"sagde han roligt og så på hende med det sammen frække og forførende smil på sine læber og var sådan set ligeglad med at han skulle betale hendes drink bare han fik hende til at side trusserne var han glad nok for bare det, han så på hende og ventede bare roligt på at der kom til at ske noget lige nu og her, for det var meget spænde og hendes krop var jo tynd og lækker, men det sagde han jo ikke til hende bare lige sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 14:18

Hun lukkede sine øjne og tog endnu en tår af rommen, hun hørte hans hånd på bordet og åbnede stille sine øjne. han betalte virkelig, ikke lige hvad hun havde set komme, men det gjorde hende glad. han betalte og alt hun skulle gøre var jo bare at smide en lille ting. "Jamen, en aftale er vel en aftale" Hun hoppede ned af stolen og satte sit glas på bordet.
Mændene omkring dem, stirrede med deres sitrende øjne mod Alex.
Hun bøjede sig stille ned, mens hendes hænder var kørt op under hendes kjole, langsomt og forsigtigt trak hun hendes trusser ned og rettede sig op igen. hun holdte sine sorte trusser foran ham "vil du have den?" Sagde hun drilsk.
"Du siger jeg har brug for udfordring, jeg ser måske alt for uskyldig ud" Hun satte sig ned på stolen igen, mændene omkring dem rødmede og bundede deres glas, nogle af dem begyndte at skåle.
"er du glad nu? jeg overskrider de grænser jeg ikke har" Hun satte sit hoved på skrå og smilte forførende til ham, hendes øjne var blide og hendes stemme var fantastisk. en af mændene gik hen og stillede sig foran Alex, så han stod imellem Jason og Alex. "Vil du ikke med hentil vores bord?" Sagde han, det var tydeligt at han havde fået for meget at drikke, dog havde Alex ikke lige set den komme og stirrede tavs på ham, hun gad enlig ikke. nu hvor Jason holdte hende med selvskab

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 14:35

Han kiggede roligt på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af, mens han så på hende smide hendes trusser foran ham og da hun holde dem op foran ham, så han på hende og tog dem roligt og lagde dem i sin lomme så de hang lidt ud fra lommen.
Han kiggede roligt på hende indtil en eller anden mand kom og stilte sig lige mellem dem roligt rejste han sig og kiggede på manden "hvis de vil være så venlig og gå din vej hun er i selskab med mig så hun kommer ikke ned til jer og sidde bare fordi hun lige gjorde det hun gjorde vis dog noget respekt for hende og lad hende være"sagde han og kiggede på manden, han var tæt på at være sur over at manden først kom nu hvor hun lige havde smidt hendes trusser foran dem alle, men mest fordi Jason udfordrede hende til det, og roligt kiggede han på hende og smilte bare frækt til hende, men ændrede det da han kiggede på manden igen, som stod der og var mere fuld til at han havde noget som helst form for fornuft i det hoved han havde med sig, han kiggede bare på manden og så på hende igen "hvis han ikke flytter sig vil du så med oven på og sidde sammen med mig Alex"spugte han roligt da stedet havde fået sig en anden sal nu og hvis hun ville det så gjorde de bare det, i stedet for alle de mænd og sådan sad og så på hende nu hvor hun ingen trusser havde på eller noget som helst og han kunne godt lide hun ikke havde nogen grænser og turde en masse i forhold til så mange andre kvinde og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 21:14

Hun blev en smule overrasket over at han valgte at tage dem, det havde hun alligevel ikke lige set komme. Hun kørte sin venstre hånd gennem sit hår, da manden så stillede sig foran hende.
Hun åbnede sin mund, men nåede ikke at sige noget inden Jason havde kommenterede på det.
Manden vendte sig om mod Jason og rystede på hovedet "Det er ikke kun fordi hun valgte at smide et stykke af sin beklædning." Hans stemme var en smule hæs, som når man har fået alt for meget at drikke, Alex tog fat i sit glas med Rom og rejste sig op. "Tak men nej tak, jeg hygger lige med... Jason, hvis jeg husker rigtig" Hendes stemme var forførende og yderst elegant. Manden blev stående foran dem, så Alec nikkede til Jasons spørgsmål, med at rykke sig ovenpå. Hun vendte sig om og gik mod trappen, selv hendes måde at gå på var elegant og en smule forførende.
Hendes sorte kjole rørte næsten gulvet når hun stod op, med kun få centimeter fra gulvet, blæste den sig nærmest tilbage når hun gik. nogle af mændene omkring dem, begyndte at råbe efter hende. Nogle valgte sågar at falde foran hende, i håb om at kigge op under hendes kjole, men inden de kunne nå at kigge under hendes kjole. stoppede hun op og kiggede ned på dem, med en hånd på kjolen så de ikke kunne se op under. "Seriøst, har i ikke andet at lave end det der..." Hvis det ikke var fordi, hun var så fuld som hun var, ville hun have boret sin hæl ind i øjnene på manden der lå foran hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 21:30

Han kiggede på hende med et stille smil og lod bare som om han ikke havde hørt hvad manden havde sagt til ham og så bare at hun nikkede til ham og gav sig til at går, og et par sekunder efter gav han sig til at følge med efter at han havde taget og fået skaffet dem et hel fad med deres drikke på, som var halv og halv af det hun drak og det han drak og roligt kom han gående efter hende "vi gider ikke og sidde og råbe efter noget at drikke så fik lige et helt fad med mig"sagde han roligt på denne her forførende måde som han kunne sige det på og efter lidt tid var han kommet der op men om hun var komme med viste han ikke, og roligt så han rundt "det ser ud til vi har denne sal for os selv der er ikke andre her nemlig"sagde han roligt og undrede sig over hvorfor der ikke var nogen her oppe når det var kroen var så populær som den var, og roligt så han på hende med et stille smil og fik sat fadet fra sig ved et bord, og slappede bare roligt af *hun er nu rigtig smuk hende Alex*tænkte han for sig selv og så roligt på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det, at de havde salen for dem selv, men det kunne det jo være ligeglade med nu slap de i det mindste for at se på alle de mænd som ville kigge under hendes kjole og den slags der og nu viste han endeligt ikke hvad han sådan skulle sige mere nu her, så han ventede på at hun havde sagt noget nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 21:40

Hun så hvordan Jason gik forbi manden der lå på jorden foran hende, hvilket bare fik hende til at trække på skulderne. Et lille hop og en hæl i maven på manden, var det der kom ud af at falde ned foran hende. hun gik stille bag ham, mens han gik op af trappen. "Forstår dig kun alt for godt." sagde hun med en lav stemme, musikken overdøvede hende næsten.
Da de nåede på salen, dæmpede musikken sig dog en smule. det blev hurtigt meget nemmere at høre hinanden, hun kiggede rundt da hun opdagede det havde første sal for sig selv. "Sært, normalt er der proppet med folk her oppe" Hun satte sit glas på bordet, hvor Jason havde sat fadet med drikkelse. Hun satte sine hænder bag sin ryg og gik hen til det lille hegn der var lavet, så man kunne kigge rundt. hun smilte kækt i det hun nu kunne se ned i pigernes trøjer.
Hurtigt vendte hun sig om mod Jason, hendes kjole fløj en smule op, men ikke nok til at flashe noget.
"Jason, hvis du kan tage denne mønt..." Hun holdte en mønt frem og smilte drilsk "...Og ramme ned i den pige der næsten flasher sine bryster, hende med den lysserøde trøje" Hun plejede mod pigen og fniste halvt "Så er jeg villig til at drikke resten af aften med dig, i stedet for at tage hjem." Hun satte sit hoved på skrå, da hun opdagede at han stirrede sært på hende.
*Gad vide hvad han tænker på?* tænkte hun lidt, hun var nu lidt ligeglad med om folk stirrede på hende, hun håbede bare på at han havde lyttet til det hun sagde.
Stille ventede hun på et svar fra ham, hun var næsten 100% sikker på at han ville gøre et forsøg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 22:03

Han kiggede roligt på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han lyttede til hvad hun sagde til ham og smilte "okay jeg kan da godt prøve og se om den kan ramme men det burde ikke være svært med de meloner hun går med der nede"sagde han roligt og så på hende med et smil, og tog mønten som han skulle kaste mellem brysterne på hende kvinden, og roligt lod han den falde nede fra sin hånd af og ned mod kvindens bryster, og roligt kiggede han bare ned og smilte så til Alex "Pletskudsagde han kort og gik hen og to et glas med øl og drak noget af det og kiggede roligt på hende, "så hvad skal vi så lave nu bare drikke hjernen ud og se hvad der sker"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og puttede hendes trusser helt ned i lommen så man ikke kunne se dem, og slapepde bare roligt af.
Han havde det sjovt sammen med hende og håbede på at hun ikke bare ville gå sådan lige nu og her, for han kunne da godt tænke sig og lære hende bedre at kende og den salgs der, i stedet bare for at gå i ikke kende hende eller noget som helst.

//lidt krea svigt i det tror jeg da//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 22:14

Alexs øjne var placerede på kvindens bryster, til mønten ramte dem. hun grinte lavt, da hun så hvordan pigen kiggede rundt, da hendes øjne ramte Alex. Vinkede hun bare og fniste, hvad skulle hun ellers gøre. sige undskyld, kvinden kastede mønten op til dem igen, hun ramte ingen af dem. Men i det mindste fik Alex sin mønt tilbage, hun samlede stille mønten op og satte sig ned ved Jason.
"Ja, hvad skulle vi ellers lave på en bar? snakke om følelser" Hendes stemme var sarkastisk, normalt drak hun alene, så hun var ikke vantil at føre en normal samtale med andre udover bartenderen.
Noget fik hende dog til at tænke. Jason sagde, at de skulle se hvad der skete. hvad mente han lige med det?
Hun bundede glasset med rommen inden hun spurgte "Hvad mener du lige med det? se hvad det sker, håber du da på at få noget på den dumme?" Hun satte sit hoved på skrå.
Hvis han troede at han havde en chance for at få noget, så kunne han godt tro om igen. Alex var forførende og flirtede meget, men man skulle virkelig få hende drukket fuld før hun ville gå i seng med en hun ikke kendte. hun satte det tomme glas foran hende og kiggede på ham, med blide øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 22:47

Han kiggede på hende og slappede roligt af "nej det sagde jeg jo ikke noget om vel altså rolig der kan jo ske andre ting når man sidder og drikke jo"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men jeg siger så ikke at jeg ikke vil kunne ha lyst til at få sådan noget sjov med dig men ligger ikke op til det før du selv vil jo"sagde han roligt og var bare ærlig overfor hende og roligt drak han noget mere af sin øl og før man så sig om var den tom.
Han kiggede roligt på hende og slappede bare af "og nu bad du selv om svar på det jo og jeg siger bare tingene lige ud men det tror jeg så også du har fundet ud af"sagde han roligt og smilte bare til hende på denne her førførende og frække måde som han nu kunne gøre som han var og roligt slappede han bare af og fik sat sig ned på en stol som stod lidt udenfor bordet af, så hvis hun var flabet nok ville hun sikkert sætte sig, men det var så dog ikke noget han ville regne med eller noget som helst.
Han kiggede roligt rundt og havde det virkelig underligt over at de havde salen for dem selv, men det var vel også godt nok, så kunne de jo snakke og lære hinanden og kende hvis de kunne komme til det jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 22:58

Alex trak stille på sine skulder, da han forklarede sig selv. Det samme som alle folk altid sagde, de ville ikke gøre noget. medmindre hun lagde op til det, stille lukkede hun sine øjne og tog et nyt glas med Rom.
Hvordan skulle han lige vide at hun gerne ville, tænkte hun for sig selv. mens hun kiggede omkring i rummet, det var sært at være alene i en bar, men stadigvæk kunne høre folk råbe og grine nedenunder. Hun sukkede blidt og åbnede sine øjne.
"Du forsøger at forsvare dig selv" Hun smilte kækt da han forsøgte at forsvare sig selv, med at han sagde tingene ligeud. hun dømmede ham ikke over at han sagde tingene ligeud, det gjorde hun selv nogle gange.
Da han smilte forførende og frækt til hende, vendte hun blikket væk, hun var allerede ved at blive træt, nu havde hun også lige lovet at blive og drikke med ham. Så hun skulle nødig blive træt nu, hun kiggede rundt efter et ur. klokken var omkring de to, tre om natten.
Hun kørte sin hånd gennem sit hår, mens hun sad foran ham. hun havde ingen grund til at sætte sig ovenpå ham, hvilket hun så ikke gjorde. "Hvad vil du så snakke om? jeg er ikke så god til at finde på ting at snakke om... desværre" Hendes stemme var blid, man kunne dog godt høre lidt på hende at hun var ved at blive træt allerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 23:17

Han kiggede på hende med et stille smil "Ja altså man bliver jo nød til at forsvare sig selv på en eller anden måde ikkesagde han roligt og så på hende og viste ikke hvad hun sådan ville sige ellers dog kunne han godt begynde at fornemme på hende at hun var ved og værre træt, men nu havde hun lige lovet ham og blive og drikke med ham selvom klokken var blevet mange og det kunne han da også godt selv mærke, men det var ikke så slemt endnu "jeg vil udfordre dig til noget hvis jeg må og det drik 5 af dine rom men det bare så vi har noget og lave mens vi snakker altså du må også udfordre mig hvis du vil jo"sagde han roligt og holde da ikke igen hun kunne jo bare udfordre ham igen som hun gjorde med den mønt kastning, han kiggede roligt på hende og smilte roligt til hende, og viste ikke hvad hun ville sige til det, og hørte det sidste hun sagde "altså hvad går du og for driver tiden med når du ikke skal noget som helst"spurgte han roligt og han havde jo ikke sådan set noget selv og sådan og lave andet end og prøve og få tiden til at gå fremad i stedet for den gik stille og linde at det var gået i stå, når det var sådan at han kede sig eller et eller andet.
Han så på hende og undrede sig over, hvorfor hun endeligt smed trusserne og lod ham tage dem, men han sagde da ikke noget, så havde han da noget fra aften af som han kunne tænke tilbage på jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 23:37

Alex kiggede på glassende med Rom, han udfordrede hende virkelig til at drikke noget så stærkt som Rom. Dog kunne hun ikke stå imod en udfordring som denne, hun smilte elegant og tog stille fat i fem glas med rom. "Fint, men hvis jeg kaster op, skal du tørre det op" Hun kiggede overlegent på ham, hvis han nægtede, ville hun ikke gå med til at drikke så mange på en gang. stille ventede hun på et svar fra ham.
Stille kørte hun sin finger rundt om glassende. "Jeg laver intet for tiden, udover at læse... da en af mine.. uhmm" En pause opstod, og hendes kinder blev røde. "En af mine venner, ja han er en ven" Hun sagde det med en lav stemme. "Well, han har mistet hukommelsen, så jeg forsøger at finde en måde, så han kan få den tilbage på" Hun smilte forførende til Jason, for at skjule at hun lige panikkede i et kort øjeblik.
Hendes rødmen forsvandt dog hurtigt igen, da hun tog en lille tår af glasset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 23:46

Han kiggede på hende "det skal jeg nok men tror nu godt du kan holde til det selvom det er noget stærkt noget"sagde han roligt og lagde godt mærke til hende korte rødmen, men sagde ikke noget til hende omkring det da han ikke ville gøre hende mere forlegen eller hvad man kunne kalde det.
Han kiggede roligt på hende og lyttede til hvad hun sagde og smilte roligt "okay det var da ikke meget men det altid hyggeligt at læse om ting man måske ikke ligefrem viste eller noget i den still"sagde han roligt og så på hende og fandt fem af hendes rom frem og stilede dem foran hende og kiggede spændt på hende, og viste ikke om hun turde nu hvor hun virkede fuld i den måde hun snakkede på men om det var rigtig viste han jo ikke, for han skulle nok tørre op hvis hun kastede op, men han havde dog en ide om at hun nok skulle kunne klare den, men nu måtte han jo vente og se hvad hun ville gøre og hvordan det hele forløb sig, for han kunne jo ikke tvinge hende til det men det havde han dog heller ikke tænkt sig og gøre for det var jo hendes krop, og hendes liv som hun selv bestemte over hvad hun ville gøre, og sådan havde det jo altid være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jun 2014 - 23:55

Alex satte sit hoved på skrå, da han sagde at han nok skulle tørre op efter hende, hvis nu hun skulle kaste op. Et kærligt smil kom frem på hendes læber, hun løftede et glas og tvang det hele ned. Det så nemt ud, men smagen af så meget Rom var forfærdeligt, det krassede i halsen og gav hende en smule kvalme. Stille drak hun resten, ikke en eneste grimasse blev lavet. hun klappede sine hænder sammen og rystede hovedet "Det sygt langtid siden jeg har drukket så meget, så hurtigt" Hun smilte elegant og plantede sine øjne på Jason.

"Din tur, med øl og en Rom... du ved jo godt at Rom er stærkere end Øl, så fem øl og en Rom" Hun satte sine albuer på bordet og sin hage i hendes hænder, ville han gøre det? og hvad ville han have for at gøre det. hun smilte bare elegant til ham og fniste lavt.
Hendes brune øjne lyste en smule op, da lyset ramte hende perfekt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 0:10

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay så nu skal jeg tage fem øl og en rom okay"sagde han roligt og stilede fem øl og rommen til sidst i denne her række og gav sig roligt til at drikke dem en efter en og til sidst røg den stærke rom ned og han satte glasene ned foran hende "okay det er stærk ja men done og vi har cirka 75 genstande endnu da bartenderen gav mig et stort fad efter vores lille snak der nede så fik vi det på husets regning"sagde han med et stille smil og kiggede på hende og tænkte sig lidt om, og ville ha hun skulle få drukket noget mere end bare det her.
Han kiggede på hende med et stille forførende men dog lumsk smil på sine læber "okay du tager 3 øl 3 rom også en øl til at skylle ned med efter rommen"sagde han roligt og kiggede på hende, hvis hun turde og tage udforing op og han havde det endeligt sjovt med det her, han skulle nok sørge for at hun skulle få et sted og sove rusen ud hvis hun nu blev vildt fuld og den slags der.
Han kiggede roligt på hende og slappede bare roligt af mens han ventede på at se hvad hun ville gøre og om hun tog den udforing til sig for hun kunne jo bare give ham igen, som hun lige havde gjort og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 0:31

Alex smilte kærligt til Jason, mens han slyngede øllene ned. hun slog stille sine hænder sammen, da han havde drukket Rommen. hun lukkede sine øjne og fniste kærligt. "Du fik det drukket, mig som troede du ikke ville kunne holde til det hehe" Det var lidt en hån, men blev sagt på en kærlig måde, så det var svært at kende forskel.
Hun fik stille øjenkontakt med Jason, da han valgte at udfordre hende med at drikke tre øl og tre Rom, hvor hun selvfølgelig skulle skølle ned med en øl til sidst.
Normalt ville hun sige nej, da hun hadede øl. men det kunne være sjovt "Fint. jeg kan sagtens klare det" Hun viftede blidt med hånden og grinte kærligt, stille tog hun fire glas øl og tre med Rom.
Hun fik hurtigt drukket øllene, den forfærdelige smag af øl fik hende til at ryste en smule. "Hvordan kan du drikke det stads." Hun kiggede på det ene tomme glas, som hun holdte i sin venstre hånd."Det smager forfærdeligt." Hun drak derefter tre glas med Rom og slukkede den stærke smag med øl, det fik dog øllen til at smage en smule anderledes, når det var efter noget der kradsede så meget i halsen. hun lukkede sine øjne og satte det sidste glas på bordet. "hvis du vælger at få mig til at drikke mere... skal du bære mig hele vejen hjem" Hun smilte forførende, hendes øjne var dog stadigvæk lukket. men det var tydeligt at hun var ved at være extremt fuld, hvem ville ikke det efter så meget Rom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum