Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Blood and more blood -Fay- EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Blood and more blood -Fay- EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Blood and more blood -Fay- EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Blood and more blood -Fay- EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Blood and more blood -Fay- EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Blood and more blood -Fay- EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Blood and more blood -Fay- EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Blood and more blood -Fay- EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Blood and more blood -Fay- EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Jake
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Sasha
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Lenore
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Taliia
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Katrina
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Edgar
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Celenia
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Marcus
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 
Renata
Blood and more blood -Fay- Voteba13Blood and more blood -Fay- Voteba14Blood and more blood -Fay- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Blood and more blood -Fay-

Go down

Blood and more blood -Fay- Empty Blood and more blood -Fay-

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 23:59

~~Påklædning:: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ~~


Stella havde besluttet sig for at tage en tur på kroen det vilde svin. Hun savnede Jasmin. Hun forstod ikke, hvorfor hun ikke kontaktede hende som hun plejede at gøre. Inderst inde gjorde det pænt ondt, men hun skjulte det nu meget godt. Med selvsikker gang og katteagtige bevægelser kom hun frem til kroen og lukkede sig selv indenfor i varmen. Den varmeluft fra kroen ramte hendes hud. Lugten af øl og alkohol var forfærdelig, men noget man havde vendt sig til i løbet af årene. Stella kom fra næsten et skybrud og var glad for, at hun var kommet indenfor inden regnen ville oversvømme byen.
Der fik hun øje på hende lidt for sig selv. Det brune hår, det perfekte ansigt. Det var ikke til at tage fejl af. Jasmin. Stella lyste kort helt op og hendes hjerte bankede ind imod hendes bryst. Så tog hun sig selv i håret og gik med hurtig, dog yndefulde skridt derover. Inden Fay kunne nå at reagere, havde Stella plantet sine læber på hendes kind. Det kunne både være venskabeligt. Hun vidste Jasmin godt kunne lide at deres forhold, var en lille hemmelighed blandt folk - også fordi de snakkede meget sladder nogle gange. "Hejsa søde. Jeg har savnet dig så meget." Smilede hun kærligt til Fay. hun havde ikke mødt Fay, kun hørt om hende. Så chancen for hun lige skulle løbe ind i Fay, havde hun ikke regnet med.

//Sorry for min mindre gode start xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood and more blood -Fay- Empty Sv: Blood and more blood -Fay-

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 14:16

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

I sine egne tanker sad Fay roligt og tænkte over, ja mere eller mindre alt mellem himmel og jord. Et krus øl blev skubbet rundt mellem hendes hænder langsomt. Venstre, højre, venstre. Hendes blik hang dovent ud i luften og fraværet var tydeligt i hendes klare øjne. Hendes hår sad perfekt. Langt og løst med krøller fra spidserne og op til halvdelen af hårets længde. Hun bar en beige farvet kjole med et yndigt sommer mønster broderet derpå.
Tankerne fløj rundt i luften omkring men de faldt alle til jorden med et drøn. Som trukket ud af sin nærmest trancelignende tilstand vendte hun hurtigt hovedet mod en kvinde der smilede lidt for sødt til hende. Hendes ord undrede hende. Hun kendte i hvert fald ikke denne kvinde, også slog det hende! Hun må have troet at Fay var Jazz. Et høfligt, men venligt smil lagde sig over hendes læber" Jeg er ikke den De tror jeg er, jeg er hendes tvilling og dobbelgænger" hun svarede med en afbalanceret, men venlig stemme" Jeg er Fay, ikke Jazmín" tilføjede hun lidt efter.

// jeg synes det var fint Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood and more blood -Fay- Empty Sv: Blood and more blood -Fay-

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 22:44

Stella slog blikket kort ned, da hun fortalte at det ikke var Jasmin. Hun kløede sig kort i nakken og smilede lidt halv akavet. "Ej det må du undskylde." Sagde hun og smilede stadigvæk venligt til Fay. "Men hyggeligt at møde dig Fay. Jazmin har fortalt mig om dig." Tilføjede hun med et venligt smil. "Det er helt utroligt at i kan ligne hinanden så meget." Sagde hun så venligt. Det var mærkeligt at tale med Fay på en måde, ikke negativ. Det var bare mærkeligt. Dog var det dejligt, at hun tog så godt imod hende. "Jeg er Stella. God veninde af Jasmin." Nu vidste Stella jo ikke om Jazmin havde fortalt om hende, det var ikke sikkert. Men De havde været gode veninder i rigtig mange år nu, så et ord eller to kunne da ikke have været helt uundgåelige. Det kom selvfølgelig an på, hvor meget og hvor lidt Jazmin skjulte deres forhold. Jazmin var ikke altid til at finde rundt i, men hun var begyndt at vende sig til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood and more blood -Fay- Empty Sv: Blood and more blood -Fay-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum