Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
Top posting users this month
SIRTIMM

Razor

Sean

Lori

Sierra

Davia

Lydia

Caty

Regnar

Sajro

Statistics
Der er i alt 229 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Gil

Vores brugere har i alt skrevet 151176 indlæg in 7781 subjects

a bitch and a lunatic (Delilah)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

a bitch and a lunatic (Delilah)

Indlæg by Gæst on Søn 29 jun - 23:28

Alice gik i gyderne, hun fulgte som sadvanelig efter kaninen, det var dog mærkeligt hvorfor gider den aldrig at blive og leje med hende, det er nok katten der har fornærmet den igen, men det var nu sjovt, selvfølgelig ville han ikke æde kaninen, han kan ikke engang lide kaninkød, hun gik efter kaninen i disse tanker.

Pludselig var kaninen ikke forand hende længere, var han smuttet ned i et hul et eller andet sted, hun så sig omkring, det eneste hul hun kunne se var et kældervindue, kaninen måtte have lukket det efter sig, var det ikke sødt af ham, Alice gik gen til kældervinduet og gav ruden tættest på håntaget et spark ved det første spark skete der intet, men ved det andet blev ruden sparket ind så hun kunne få fat i håndtaget og åbne vinduet, hun brugte så et halvt minut på at få hendes røv igennem, men det lykkedes til sidst.

inde i den kelder var der kun oplyst af et enkelt stearinlys, men Alices øjne havde vendet sig til den lave belysning da hun kæmpede sig igennem vinduet, alle vægene var dækket af bøger, dette var tydeligvis et bibliotek, måske kunne hun finde en bog om kanin adfærd så hun kan finde ud af hvorfor den altid løber sin vej, hun tog lyset tættere på bøgerne for bedre at kunne læse titlerne, men de var alle sammen historiebøger 'gab' efter et minut besluttede hun at lede efter en anden afdeling eller en bibliotekar som kunne hjælpe hende med at finde en anden afdeling.

Hun gik ind af en dør til højre, den førte til et værelse, som Alice antog for at være et læseværelse da der var en kæmpestor bænk midt i rummet, Alice gik hen og satte sig på bænken for at vendte på en bibliotekar, som kunne hjælpe hende.

Pludselig hørte hun noget der bevægede sig under bænken, som viste sig at have e lem, af ren nysgerrighed åbnede hun lemmen og op sprang en bleg mand, han greb hende om halsen og holdt hende fast, men heldigvis kom katten hende til hjælp, den sprang på bibliotekaren, som en tiger og holdt ham nede, Alice gik hen til manden med et rasende udtryk i ansigtet og siger ''her lukkede jeg dig ud af kassen, og så angriber du mig, slem bibliotekar'' med disse ord trak hun en enorm kniv frem og skar hoved af ham, men hendes overraskelse over at der ikke kom noget blod men i stedt en masse støv fik hende til at glemme sit raseri, hun så på katten og sagde '' så du de'' hvor den svarede ''ja og jeg kan også lugte det, det støv lugter'' og med disse ord frosandt han.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: a bitch and a lunatic (Delilah)

Indlæg by Delilah on Man 30 jun - 12:58

Påklædning(klik)

Et tungt våbenbælte hvilede tungt imod hendes læderbeklædte hofter, som hun lydløst lod fingrene glide imod dørens kant, indtil den gik op uden den mindste lyd. Ned af hendes ryg slangede en lang, opsat fletning sig, og bevægede sig næsten glidende imod den ekstremt tunge læderdust der lige præcis ikke var lang nok til at strejfe gulvet. Hun forsvandt hurtigt igennem skyggerne, med lange, glidende kattebevægelser, der ikke afgav en lyd, på trods af de høje hæle hun brugte.
- Der er godt nok meget støv ...
Det lukker sikkert lyset ude om dagen.
- Det var da klogt tænkt!
Eller også er han bare for pisse doven til at gide at gøre rent.

Hun kunne næsten mærke Chaya klukke muntert, som Delilah næsten gled hen ad gulvet, op af et par trapper. Hendes sanser var så åbne, at en duft af .. liv, nåede hende på tværs af huset. Selvfølgelig havde hun også langt bedre sanser end den gennemsnitlige Drevens, men alligevel. Hun fulgte hastigt livets lugt, men endnu uden at lade de høje lædersko lave så meget som en skraben imod trægulvet.
Om hendes liv strammede et tungt korset, der var tykkere og kraftigere end det så ud til, da det lagde sig stramt om hendes krop. Hendes krop bevægede sig overmenneskeligt hurtigt igennem huset, og stod snart efter omringet af tungt bestøvede bøger, der kæmpede for at bevæge sig ind i hendes næse, og få flået et nys frem.

Lyden af stemmer bevægede sig igennem den store labyrint af bøger der omringede hende. Chaya fangirlede opstemt over bøgernes titler da hun scannede dem på vejen, da der åbenbart var nogle sjældne, meget fantastiske bøger, som Delilah fuldstændigt ligeglad passerede, uden at værdige dem et blik. Hvilket Chaya var ekstremt utilfreds over. Og endnu engang .. Kommenterede Delilah end ikke på det.
Hun trådte ud fra bøgernes skygge, og lagde straks blikket på et levende væsen. I et ryk stod hun foran pigen, men duften af menneske slog hende, så hun lagde blikket på den blodsugende stank der slog hende, fra en bunke støv, der meget fint lå for foden af pigens fødder. Meget langsomt løftede Delilahs øjenbryn sig.
"Hvad fanden har du lavet, menneske?"
Hendes stemme var lav og behersket, men irritationen summede dybt i hendes stemme, på trods af det. Ikke fordi hun ikke ville blive betalt, dude was dead, hun ville få sin betaling selvom hun ikke havde gjort en skid. Men menneskebarnet havde af en eller anden grund gjort vampyren til støv, hvilket irriterede hende overraskende meget. Så kunne hun ikke være helt sikker på, at det var den rigtige.
"Du skal ud herfra."
Hun løftede blikket, og lagde de ekstremt specielle, ildrøde øjne på mennesket. Chaya klukkede endnu engang. For fanden, det var pludseligt blevet en ekstremt irriterende lyd.
STOP dig selv!
Nu fornærmede kvinden i hendes hoved næsten fornærmet, men blev stille.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3537
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Fre 4 jul - 23:37

''er det ikke åbenlyst hvad jeg laver, jeg skære hovedet af bibliotekaren, fordi han ikke vil hjælpe mig med at finde en bog om kaniners adfærd'' siger Alice med en sukkersød stemme, som ikke lader sig skramme af nogle glødene øjne (faktisk opdager hun det ikke da hun stadig er optaget af støvet) ''syndes du ikke at det er for groft at han ikke engang vil hjælpe det er jo trods alt hans arbejde''
hun gemte den enorme kødkniv (som mere liner et sværd end en kniv) ind mellem skørterne på sin kjole.

hun vendte sig væk fra kvinden og sagde ''kat kom nu frem igen, nu da bibliotekaren ikke vil hjælpe så kan du jo bruge dit gode natte syn til at læse titlerne, så har vi ikke brug for ham'' hun ventede nogle sekunder som om hun lyttede til et svar og sagde ''jeg ved godt at det lugter slemt af støv, men det er ikke min skyld, hvor skulle jeg vide at der ville komme støv og ikke blod som der plejer'' hun ventede igen og sagde så surt ''du vover ikke at sige det til dronningen at der ikke var noget blod, hun bliver rasende'' igen holdt hun en pause ''jeg advare dig, hvis du gør det så finder du ud af hvad udtrykket, der er mere end en måde at flå en kat på, rigtig betyder'' så rystede hun på hovedet og sagde ''katte gør kun det de selv vil''

på nuværende tidspunkt havde hun helt glemt alt om den læder klædte kvinde og hun gik hen mod døren i hendes søgen efter en bog om kaninernes adfærd.

Gæst
Gæst

Indlæg by Delilah on Man 7 jul - 20:21

Delilah .. stirrede på mennesket. Der var ikke andet der kunne beskrive, det intense what-the-fucking-fuck blik, der sitrede over Delilahs ildrøde øjne, og lagde sig til at hvile på mennesket, over så mange sekunder at det endte som en stirren. De bløde læbers kurver var trukket halvmærkeligt i en rund form, der var vredet let fra hinanden i et tvistet udtryk, der blot understregede hendes udtryk, overfor det højst besynderlige menneske. På den anden side ... Kunne hun vel være ligeglad.
Uendeligt langsomt lod hun sine slanke fingre kærtegne den opsatte fletning der dansede ned af hendes ryg, som en lang, legesyg slange der kærtegnede den ekstremt tunge læderjakke. Uendeligt langsomt skilte hun læberne, uden rigtigt at vide hvad fanden hun skulle svare til mennesket højst ... naive og ignorante sætning. Dum var måske ordet, der beskrev dette menneske bedre.
Hvorfor fanden får jeg altid de sindssyge kællinger?
Endnu engang lød Chayas charmerende, svage, klukkende latter igennem Delilahs kranie, og endnu engang sendte det stød af irritation igennem dæmonen. Først er hun fucking fanget med et fjerkræ der må have taget et eller andet crazy shit, og nu var hun nødt til at få oplysninger ud af crazy-pants the second - Denne gang i menneskeform. Per-fucking-fekt altså! Knurre knurre.

"Yeah .. So .. Whatevs din misser plaprer om ..."
Man kunne ikke høre hvordan hun mentalt kørte den samme rende om hvor pisse latterligt hele dette lort var - I stedet var hendes stemme næsten munter og opfordrende, i en lettere tøvende anretning.
"Så er du lige nødt til at fortælle mig noget, kay?"
Delilahs hofter svang elegant fra side til side, da hun fulgte menneskets tydeligvis irrationelle gang, uden at lade sig mærke med den sindssyge der uden tvivl hamrede igennem tøsens hoved. Hendes våben var pænt lagt på plads i det tunge våbenbælte der næsten syntes at hoppe let på hendes hofter, så hun havde ikke direkte en truende facade, men Delilah havde et rovdyragtigt, sensuelt skær over sig - altid - så det kunne måske godt klassificeres som lettere truende.
"Ham der duden du ... Eh ... Bibliotikaren, right?"
Medmindre mennesket gik uhyggeligt hurtigt, snoede Delilah sig smidigt op foran mennesket i nogle hurtige, elegante skridt. Her lod hun sig bremse op, så medmindre mennesket klemte sig imellem hende og bogreolerne der omringede dem som tårne, ville hun være nødsaget til at stoppe foran dæmonen der pludseligt spærrede vejen.
"Kan dig og din .. Eh .. Kat, beskrive hvordan han så ud for mig? Du har ligesom pulveriseret mit mål en smule."
BADUMTSSSSH!

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 8 jul - 17:00

Alice ledte efter en bog om kaniner da hun pludselig hørte en kvinde stemme bag hende, hun vendte sig om, og så en kvinde, som der krævede et par sekunder at genkende, som kvinden inde i rummet, med støv bibliotekaren, som nu spurgte hvordan katten så ud ''han er meget tynd, det liner næsten at hans skind bare sider omkring hans knogler, men på trods af dette er han ret stor, han er smilende og viser altid hans skabe tænder, og i hans venstre øre er der en stor guld ørering'' sagde hun med et smil da hun var glad for at have nogen at tale med om sin kat.

Pludselig indså hun at kvinden nok ikke mente katten, måske mente hun støv bibliotekaren, hendes smil forsvandt med den åbenbaring ''når jeg troede du ville talte om katten, han var ret høj måske nær de to meter, han var slank og meget bred skulderet, hvilket kunne tyde på at han var muskuløs, hans finger negle var ret lange og lignede nærmest klør, hans hår var lyst og kortklippet, en smugle bleg og hans øjne var en smugle rødlige, men en smugle mørkere i farven end dine og de havde mørke render under dem, men han stadig ret godt ud, men hans ånde var forfærdelig, den lugtede af rådnet blod'' sagde hun med en stemme der lød en smugle som det var kedelig.

Hun fortsatte med at lede efter en bog om kaniner ''hvorfor vil du vide det i har ikke nok fysiske ligheder til at være i familie og du liner en der har bedre smag end at være sammen med en stink-ånde som ham, så enden er du her for at skade ham ellers bliver du betalt for at være sammen med ham, men dine våben tyder på at du højest sandsynelig er her for skade ham, gætte jeg rigtig'' (bare fordi hun er sindssyg betyder hun ikke at være dum, faktisk er hun meget intelligent, når hun vil det)

Gæst
Gæst

Indlæg by Delilah on Ons 16 jul - 0:19

Delilah ... Stirrede på kvinden. Hvad fanden snakkede kællingen om? Hun var et menneske, så Delilah ville ikke skade hende med mindre det var højst nødvendigt, men hvis hun ikke havde været et menneske, var Delilah sprunget på hende for at ruske hende imod væggen. Bare for at fortælle hende at hun ikke gav fucking mening! På den anden ide kunne hun selvfølgelig godt beskrive manden, men .. Et eller andet ved forklaringen virkede bare ekstremt mærkeligt for hende.
Men inden hun nåede at sige noget, ændrede menneskets ansigtsudtryk sig langsomt, og besvarede så rent faktisk spørgsmålet. Først her lyttede Delilah ordentligt, for dette var en del vigtigere end hendes rablinger blot et par sekunder tidligere, og som hun lod ordene glide ind i hende, bevægede et sitrende smil sig uendeligt langsomt frem på hendes bløde læber. Det lød til at passe på den beskrivelse, hun havde fået på den idiotiske vampyr hun havde jagtet. Så det var pisse perfekt!
"Perfekt, det var hvad jeg havde brug for at høre. Ud over din .. EH .. Misser."
Hendes ene, buede øjenbryn hævede sig svagt, som for at vise hendes skepsis overfor menneskets ord og historie, omkring denne her latterlige .. Kat, som hun syntes at være så pisse begejstret for. Hun forstod ikke tøset shit. Hun havde aldrig været god til det.

Delilah stivnede bag mennesket. Hun ville have forsøgt at få mennesket ud, fordi der var uden tvivl nogle fælder eller noget andet ubehageligt for et menneske, hos en så paranoid vampyr som denne, hvis hus de nu stod i, men kællingen gjorde noget, der straks sendte små stød af chok og vrede igennem dæmonen.
"Sagde du lige at jeg ligner en fucking prostitueret?!"
Det var en hvæsen, med en nærmest snerrende undertone. Det var stemmen af en kvinde der ikke tog sig til takke med at være fornærmet - Hun var vred. Delilah var ikke en fucking prostitueret - På trods af hendes enorme sexbehov, var hun ikke engang en slut, så at kællingen så meget som antydede ...! Et par dybe indåndinger blev suget ind imellem dæmonkvindens læber, da hun tog sig sammen. Ikke skade mennesket. Indånding, udånding. Ikke myrde mennesket.
"Idioten var paranoid og en igle. Han var alt for pisse gammel. Hans tid var kommet, selv inden du valgte at stikke ham ned."
Hun fortsatte langsomt efter kvinden, usikker på om det ville være smartest at forsøge at lokke kvinden ud, eller bare smadre hendes hoved ind imod en bogreol og bære den bevidstløse kvinde ud.
"Så ... Måske skulle du ud herfra? Like right fucking now?"

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 21 okt - 16:53

hvorfor blev kvinden pludselig så, og hvorfor beskyldte hun Alice for at have kaldt hende en prostitueret, måske skulle hun tale højre, for måske havde hun hørt forkert ''jeg tror at du hørte forkert, jeg udelukkede muligheden at du kunne være en prostitueret, du må undskylde at jeg ikke sagde det tydeligt nok'' sagde hun denne gang meget højt og tydeligt, som til en døv person.
hun fortsatte med at lede efter en kanin bog, men hendes højlydte talen havde vækket vampyrens børn (som i de vampyrer den ælder vampyr havde skabt), to af dem kom stormende ud fra et rum lidt længere fremme, men de var for unge og havde ikke rigtigt lært at bruge deres styrke, sa da den første prøvede at springe på Alice sprang han over hende og hen mod kvinden, men den anden fik væltet Alice omkul, og slog hende ud, vampyren (nummer to, som havde væltet hende) grab fat om Alices nakke, men inden han nåede at bore hans tænder ind i hendes hovedpuls åre, kom katten frem og han var over vampyren, som en tiger over et rådyr og på trods af kattens udmagrede krop var vampyren ikke nogen sag for kattens styrke.
han vente sig mod kvinden (jeg gætter på at du har dræbt din vampyr på det tidspunkt hvor katten har klaret sin)og sagde med en silkeblød dyb stemme ''du troede sikkert ikke at jeg var her, og lyv ikke de fleste tror hende ikke'' den kikkede på den bevidstløse Alice og så på kvinden igen ''og jeg vil bede dig stoppe med at kalde mig misser det er meget nedværdigende''

Gæst
Gæst

Indlæg by Delilah on Ons 4 feb - 10:24

Ønsker du emnets fortsættelse, på trods af mit lange fravær? Hvis du skriver ja, svarer jeg naturligvis som jeg ellers havde gjort, hvis du ikke mener det skal, så skal jeg nok skrive en afsluttende post.

- Del

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics