Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I don't help people. It's that simple. //Rafaela EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Lori
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Lenore
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Genevira
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Celenia
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Renata
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Jake
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Katrina
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Sasha
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 
Abigail
I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba13I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba14I don't help people. It's that simple. //Rafaela Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 20:57

Sted: Parken
Omgivelser: Nogle få folk, som går tur eller sidder ved bænkene.
Tid: 17.58
Vejr: Vindstille, køligt, tørt.

Evelynn trak i sine grå sneakers, smækkede døren, til den skumle lejlighed, bag sig og satte kurs mod parken. Hun skulle mødes med en af sine medesammensvorende fra klanen, The Secret Angels, præcis klokken seks.
Parken var hyggelig og fredfyldt på denne tid af aftenen, og det var i et fint miljø, hvor man kunne være i fred og få snakket tingene igennem.
Evelynn rettede lidt på sin løse, hvide top. Hun havde tænkt sig at bakke ud. Hun kunne ikke forestille sig selv være med til at hjælpe et andet menneske. Det var for ondsvagt, og hun fattede ikke, at hun havde sagt ja til det til at starte med. Selvfølgelig var det fristende at se så mange mænd og kvinder, som hendes egen herre, gå under, men ville det nu også gavne hende selv det store? Hun kendte dog også til konsekvenserne, og at få slettet sin hukommelse lød ikke særlig tiltalende, men det var jo enten pest eller kolera. Var det ikke det folk sagde?
Evelynn satte sig ned i græsset lidt afsides fra alle andre. "Hey," lød det stille over hendes læber, da hun så en skikkelse nærme sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Tirs 23 Sep 2014 - 21:26

Rafaela havde haft skarpt øje med en af dem som havde været der længe i klanen og var med til og bestemme. Faktisk var den person det man nok ville kalde for hendes højre eller venstre hånd da der ar 2, men der var noget specielt ved denne person. Personen havde virket til og ville bakke ud længe og det havde fået Rafaela til og se noget mistroisk på personen i skyggerne. Rafaela var gravid og man kunne kun lige antyde, at hun enten havde spist for meget og taget på af det eller lige var i starten af graviditeten. Rafaela havde taget en kappe over sig som så lidt slidt ud så man ikke ville kunne genkende hende overhoved.
Hun gik direkte hen til Everlynn da hun fik øje på hende. Rafaela kiggede på Everlynn med sine lillae øjne "Hej Everlynn" sagde hun stille og satte sig overfor hende i græsset og kiggede direkte Everlynn i øjnene "Jeg høre, at der er noget du vil snakke med mig om så synes vi skal gå direkte til sagen" hendes stemme var lav så ingen andre kan høre hvad hun sagde udover Everlynn.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 8:44

Evelynn betragtede Rafaela sætte sig i græsset foran sig. Hun vidste at det her var dumt. Nu hun stod så højt mellem klanmedlemmerne, så havde hun også magt, men det var ikke en magt hun kunne udnytte. Hun forstod ikke engang hvorfor hun blev ved med at diskutere det her med sig selv. Hun havde jo valgt.
"Ja, jeg gider simpelthen ikke det her længere. Så er det sagt." Hun vendte blikket ned mod sine sorte bukser og rev liv i det kølige græs. "Jeg ser bare ikke meningen i at skulle hjælpe andre mennesker. Hvorfor gør folk det? Hvad er det de får ud af det?" spurgte hun forvirret. Uden egentlig selv at lægge mærke til det, så prøvede hun nok, at bilde sig ind, at det hun havde gang i var dumt, men hun ville ikke indse det. Hun ville bare gerne være sig selv. Hun gad da ikke at tænke på andre. Folk var dumme, det var jo det hun altid havde sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Ons 24 Sep 2014 - 15:43

Rafaela kiggede bestemt på Everlynn. Hun vidste godt, hvad det var der foregik rundt omkring sig i klanen. Udspionere var et af klanens specialle og det burde alle vide efterhånden i klanen. Specielt Everlynn. Rafaela trak let på skuldrene over det Everlynn sagde "Jeg kan ikke tvinge dig til og blive i klanen, men du af alle kender konsekvensen ved, at forlade os eller forråde os" der var ikke nogen tegn på følelser i hendes stemme. Hun var blevet meget bedre til og lægge skjul på sine følelser når det gjaldt klanen. Der skulle ikke knyttes alt for tætte bånd imellem folkene i klanen. Rafaela rejste sig op og nikkede med hovedet for, at fortælle Everlynn, at hun skulle følge med. Rafaela gik roligt rundt i parken, hvor der ikke var nogen tæt på "Vi hjælper dem vi ikke ønsker skal opleve det samme som os selv. Du er slave for en og du ønsker forhåbentlig ikke, at andre ender som slave som du vel? Vi har ikke kunnet reddet dig endnu fordi du ikke har vist dit store initiativ til og ville fri fra ham. Det vi får ud af det er og stoppe mænd og kvinder der undertrykker os kvinder. Vi kvinder får i sidste ende mere og sige i denne verden end vi har lige nu" hun kiggede direkte på Everlynn.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 11:25

Evelynn rejste sig også og fulgte med. "Men jeg er da ligeglad!" Nej, det var hun ikke, og Evelynn vidste også godt, at Rafaela vidste, at hun ikke var ligeglad.
"Jeg behøver jo ikke at hjælpe andre for selv at blive hjulpet?? Hvad har andres pine med mig at gøre?" Evelynn kendte godt selv svaret. Det var ikke fordi hun prøvede at spille dum, hun prøvede bare at finde en anden løsning. Selvfølgelig ville folk kun hjælpe folk, der selv var villige til at hjælpe, og det var vel også en af grundende til, at Evelynn ikke selv fik særlig meget hjælp. Hun måtte bare klare det hele selv. Ligesom hun plejede at gøre.
"Hør, Rafaela, hvorfor interessere det dig overhovedet, om andre har det slemt? Burde det ikke kun interessere dig om du har det slemt?" Evelynn gengældte bare Rafaelas blik. Hun ville ikke se ned, for hun var ikke svag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Søn 28 Sep 2014 - 14:45

Rafaela kiggede tit på Everlynn imens de gik og snakkede. Hun forstod ikke helt hvorfor Everlynn ville ud af klanen. Det er en krig om og komme ind i den. Hun forstod ikke hvorfor Everlynn havde prøvet på og komme ind når hun ikke ville det som klanen stod for. Hun rystede lidt på hovedet af det Everlynn sagde "Lad være med og lyve for mig og overfor dig selv Everlynn. Vi ved begge 2 godt, at du ikke er ligeglad" Rafaelas stemme var bestemt, men samtidig også meget indtrængende. Hun hadet folk der løj for hende og hun vidste, at lige nu prøvede Everlynn og få hende til og bukke under for, at lade hende slippe, men det gjorde hun ikke. Hun rystede endnu en gang på hovedet "Everlynn du kender selv svarene på det du spørger om lige nu. Jo flere du hjælper jo flere vil hjælpe dig. Det hjælper overhoved ikke og være egoistisk. Der er ingen her der er så egoistiske. Vi tænker på andre, men vi er egoistiske nok til, at vi IKKE ofre os for de andre medlemmer hvis de bliver taget i deres arbejde" hun ville ikke give slip på Everlynn. Hun var en god højre hånd, men hun skulle til og forstå klanens mål ellers ville det være ud af vagten. Hun kunne ikke have en lækage i klanen som hun var igang med og opføre sig. "Everlynn før var jeg som dig. Tænkte kun på mig selv og tænkte ikke på andre bad kun min familie om hjælp, men gengældte det aldrig. De problemer jeg fik med tiden hævnede jeg på andre på samme måde. En dag slog det mig, at jeg ikke var bedre end dem der behandlede mig som lort og bestemte mig for, at ingen skulle lide sådan en skæbne som jeg gjorde og som en af mine rigtige gode veninder Luce gjorde" hun kiggede Everlynn direkte i øjnene "Ingen fortjener sådan et lorte liv Everlynn"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Tors 2 Okt 2014 - 9:04

Evelynn nikkede og lyttede til hvad Rafaela sagde. Hun måtte erkende, at Rafaela havde ret. Hvorfor var det også så svært, at finde ud af, hvad man egentlig ville? Evelynn havde altid haft styr på tingene, og nu hang livet fast som en klods om hendes ben.
"Jeg glemmer til tider, at du ved mere om mig, end jeg selv gør." Hun sukkede. Så sendte hun Rafaela et forsigtigt smil. Hvorfor var hun så genert? Hun var altid den overlegene, som fik andre til at se ned. Men Rafaela kunne man ikke skjule noget for, og det var derfor Evelynn følte sig så sårbar. Hun plejede at kunne skjule alt bag sin maske af grimme ord og trusler.
"Så du har været ligesom mig?" vantroen var tydelig at finde i Evelynns øjne. "Så jeg kan, ligesom dig, blive en 'bedre' person? Det tror jeg ikke er muligt. I flere år har jeg levet på én måde, og jeg ser ikke hvordan det bare lige kan lavet om."
Evelynn så rundt. Der var ingen folk omkring dem. De fleste folk var så godt begyndt at finde sin vej hjem, som solen var ved at forsvinde ned bag byens huse.


//Undskyld for, at jeg ikke lige har fået skrevet, at jeg ikke ville få svaret de sidste par dage. Jeg vil huske det fremover Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Fre 3 Okt 2014 - 8:07

Rafaela grinte lidt da Everlynn sagde, at hun vidste mere om hende end hun selv gjorde "Du ved hvordan klanen er opbygget med at vide ting og hinanden og andre. Samtidig med at jeg ved at du er en god person inderst inde og jeg vil hjælpe dig med at indse det" hun kiggede roligt på Everlynn og nikkede bekræftende på det spørgsmål der kom om, at hun havde været som Everlynn "Ja jeg har og tro mig det er svært og forandre sig og svært og rette op på de folk man skubbede væk pga sin egoisme. Prøver stadig med mange. Du kan stadig nå det og det tager tid før man får et så stort hjerte, at man vil hjælpe der hvor man kan" hun holdt øje med Everlynn da hun godt vidste at hun fik Everlynn til, at føle sig lille, men den effekt havde hun på næsten alle i klanen. Hun kiggede op på himlen hvor stjernerne lyste ned på dem. Hun smilede lidt for sig selv og kiggede på Everlynn "Ligesom stjernerne er vi nød til og have brug for andre. Vi er kun et lille lys i mørket hver, men er vi alle sammen og støtter hinanden så er det ikke blot et enkelt lille lys vi er, men flere små lys som på stjernehimlen der får natten til, at se mindre farlig ud end den i virkeligheden er" hun vidste ikke selv hvor den sætning kom fra, men den passede meget godt alligevelle. Hun kiggede igen på Everlynn med et indtrængende blik.

//Det går nok :-) er selv ved og være lidt bagud med og svare mine emner fordi der sker så meget rundt om mig :-)//

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 21:18

Evelynn fnyste. "Ja mon ikke der går lang tid, før jeg får et stort hjerte." Hun slog ud med armene og rullede med øjnene.
"Jo, jeg meldte mig ind i klanen, fordi jeg håbede på en forandring. Jeg regnede med, ikke at skulle leve endnu mange år alene i en skov, men jeg har så småt indset, at det er der jeg hører hjemme. Det er der jeg føler mig tryg, det er der jeg ved, hvor jeg er. Det er ligesom min væremåde. Det er bare sådan jeg er, og jeg tror slet ikke, at jeg ville kunne føle mig tryg, hvis jeg begyndte at lave det om." Hun sukkede og kunne ikke stå stille med sine hænder. De skulle hele tiden bevæges, eller gemmes om bag på ryggen. Et tegn på usikkerhed. "Jeg vil rigtig gerne prøve noget nyt, men jeg tror bare ikke, at jeg ville kunne leve med det."
Evelynn rystede på hovedet af sig selv *Så tag dig dog sammen kvinde!* tænkte hun. Hun kunne virkelig ikke forstå hvor al den usikkerhed kom fra, og hvorfor hun ikke bare kunne sige 'fuck det' til det hele. Det ville bare være så meget nemmere på den måde. Hvis man var ligeglad med alting. Men hun vidste også godt, at det nemmeste ikke altid var det bedste.
"Hvis du kan lære mig at føle mig tryg, uden at alle tænker jeg er en total nar, så vil jeg med glæde ændre mig. Jeg får jo trods alt også selv noget ud af at hjælpe andre, ik'?" Et selvsikkert smil bredtes på hendes læber. Hun vidste at dette var muligheden hun havde for at slippe af med sin herre, og hun var glad for, at hun ikke var alene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Søn 26 Okt 2014 - 13:01

Rafaela smilede kort for sig selv "Det kan gå flere år før du får et stort hjere men jo mere sikker du er på dig selv jo bedre bliver det" hun lyttede stille til det hun sagde omkring det, at bo ude i skoven og være der, hvor man er tryggest. Hun begyndte og samligne det med sig selv. Det eneste sted hun følte sig aller mest tryggest var ved Melvins side og der vidste hun, at hun ikke kunne være hele tiden selvom hun ønskede det. "Det er et naturligt instinkt, at være der, hvor man er tryggest, men man er også nød til og komme ud af det trygge før man kan komme videre i sit liv. Blive mere selvsikker og klar på, at der er andet i livet end det man lever i. Selv jeg ændre mig på det punkt stadig og sådan kommer vi til resten af vores liv" hun kunne se på Everlynn at hun var usikker, men det var naturligt og hun vidste, at Everlynn skulle sparkes ud i det utrygge før hun kom videre i sit liv. Blev mere klar på, at være hjælpsom og føle sig tryg i andres nærvær. "Ingen ser dig som en nar pga måden du føler dig tryg på. Det der får dig til, at tro, at folk ser dig som en nar er fordi du selv synes det. På det punkt skal du være ligeglad. Find en du kan bo hos som du føler dig tryg ved og bliv boende der og ikke i skoven. I byen. Start der så ændre dit liv sig sådanset som du vender dig til og være tryg ved det punkt" hun havde sagt det med og finde en og bo hos som en ordre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Lør 8 Nov 2014 - 18:20

Evelynn nikkede. "Jeg skal forlade skoven og finde et sted at bo?" Hun slog ud med armene og sukkede, "Hvis det bare var så nemt."
Hun vidste godt, at det ikke var noget Rafaela spurgte hende, om hun ville gøre. Det var noget hun bad hende om. Evelynn havde prøvet at være stærk hele sit liv, og nu kunne hun bare ikke være det længere. Tanken om hendes herre, som dræbte hende indefra, var forfærdelig. Hun kunne ikke længere bestemme over sig selv, og det kunne hun heller ikke, nu hun var blevet en del af klanen. Hun skulle tænke på andre og adlyde ordre.
Det hele var så overvældende, at hun ikke vidste, hvordan hun skulle begynde.
"Jeg kender jo ikke nogen. Jeg har ikke nogle venner, så hvem skulle jeg kunne bo hos?" spurgte hun irriteret. Hvorfor var verden så hård og uretfærdig?
"Vil du måske hjælpe mig med at udvide min tryghedsbobbel?"
skyerne trak sig tættere sammen på himmelen og begyndte at få et gråligt skær. Et vindpust lejede med deres hår, og Evelynn lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Ons 19 Nov 2014 - 17:33

Rafaela stod blot stille og kiggede på Everlynn imens hun snakkede. Hun ville ikke servere alt på et sølvfad for hende. Hun skulle kunne finde svarene selv. Hun vidste godt, at Everlynn ikke havde nogle venner, men hun vidste samtidig, at hun ikke kunne have Everlynn indenfor slottets mure hos sig selv. Der skete for meget på det punkt og som ingen kendte til. Selv ikke dem i klanen kendte til det og hun vidste, at hun slagtede hver og en der prøvede og komme ind i slottet på den måde. Hun stod lidt og tænkte over, hvad hun kunne gøre af Everlynn "Hvem er du tryggest ved fra klanen af? Udover mig?" hun kiggede Everlynn direkte i øjnene selvom hendes hår flavrede rundt i ansigtet på hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Lør 13 Dec 2014 - 11:54

"Ikke rigtig nogen. Folk snakker ikke rigtig med mig." Evelynn trak på skuldrene og så ned i jorden. Hvad havde Rafaela overhovedet forventet, at hun ville svare? "Altså, jeg har da snakket med Jazmin før, men det er også det." Hun så op igen, og sendte Rafaela et nervøst, lille smil. "Men det går jo heller ikke, hvis jeg ender med at blive venner med nogen fra klanen." Hun så spørgende på Rafaela for at få bekræftet, at hun havde ret. Var det ikke en regel, at man ikke skulle skabe relationer til andre medlemmer af klanen?
"Og hvad vil Reilly ikke også sige til, at jeg lige pludselig begynder at kæmpe for kvinders rettigheder?" Evelynn vidste godt, at det at være med i klanen var en hemmelighed, men ville en slaveejer ikke opdage, hvis hans slave begyndte at gøre oprør? Det var vel det hun gjorde ved at finde sit ejet sted at bo. Han ville jo slå hende ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Rafaela Tirs 16 Dec 2014 - 9:07

Hun trak let på skuldrene over det, at ingen snakkede med Evelynn. Der var ok ikke de store der snakkede særligt meget med de 3 ledere, men hun vidste, at der var mange i klanen der snakkede godt sammen, men hvor de holdt arbejde og fritid adskilt. Er blot den ene sat på en mission så der ingen der snakkede venskabeligt med ham eller hende, men hvis ingen af dem ikke var på en mission så snakkede de rimeligt godt og der var gange, hvor de var nød til og snakke som bedstevenner for, at det ville se ægte ud. Mange af reglerne kunne grædbøjes. Så det kunne blive til ens egen fordel. Hun brugte den selv. Hun lyttede stille til det Evelynn sagde "Sandt nok, men det kommer an på hvor godt du kan holde dit Arbejde adskilt fra jeres venskab som du får med de andre i klanen. Har set en del af dem i klanen holde det godt adskilt derfor er jeg ikke gået ind i det nu og jeg har endda sat det på nogle prøver, hvor den ene tit står i en situation mellem liv og død foran modparten uden nogen af dem vidste det. Det jeg prøver og fortælle dig er. Hold venskab og dit arbejde så meget adskilt som muligt" Hun havde et alvorligt blik i sine øjne. Hun var svær, at aflæse på hendes facade og det var tit, hvor hun har haft brug for den foran sin familie selvom hun hadet, at lyve overfor dem. Hun lyttede stille til det Everlynn sagde. Så hun følte sig bevogtet af ham? Hun var sikker på, at der ikke var en i klanen som var så meget bevogtet af udefra kommende som hun var. Hun var jo Prinsessen af Doomsville og hun havde en far og storebror der konstant havde øjne på hende og en masse vagter og spioner der fulgte hende alle steder og sladrede til hendes far. Det var tit hun var blevet straffet for det og måtte tage straffen for, at skjule sandheden og hvor hun har prøvet og fordreje det hele så hun slap billigt og måske mistede nogle af spionerne deres arbejde fordi de havde løjet overfor Sakref, men hun var ligeglad på det punkt hun måtte beskytte klanen. "Det kan godt være, at du føler det bevogtet af ham, men du ved godt hvem jeg er udenfor klanens arbejde ikke?" hun kiggede spørgende på Everlynn. Det var nu ikke alle der vidste, at hun var Prinsessen af Doomsville og Sakref et og alt af en lille datter.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Gæst Søn 21 Dec 2014 - 22:07

Evelynn nikkede. "Jo, jeg kan godt adskille venskab fra arbejdet." Hun overvejede et kort sekund bare at gå. Hun syntes, at det var for latterligt, at hun skulle stå der og have den samtale med Rafaela, men hun vidste også, at hun intet ville få ud af at gå. Den situation hun var i lige nu ville jo ikke blive bedre, hvis hun ikke arbejdede for det.
"Jeg skal nok finde ud af noget," sagde hun så. Hvor svært kunne det være? Hun skulle jo bare gå hen til en af klanmedlemmerne og spørge, om hun måtte bo hos dem. Selvfølgelig ville de da sige ja, de gik jo trods alt ind for at hjælpe kvinder.
"Jeg har hørt rygter," svarede Evelynn. Det var dog kun rygter, så man kunne jo aldrig være sikker, men det gad Evelynn slet ikke at hænge sig i. Havde Rafaela tænkt sig at fortælle om sig selv, så måtte hun gøre det.
"Det er jo ikke fordi, jeg føler mig overvåget firetyve-syv, men han vil vel nok lægge mærke til, hvis jeg begynder at kæmpe for min egen sag. Det er jo ikke normalt for mig at finde et sted at bo, som ikke er skoven." Hun så ned på sine hænder, samlede dem foran sig og så så op på Rafaela igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't help people. It's that simple. //Rafaela Empty Sv: I don't help people. It's that simple. //Rafaela

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum