Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
mit nye legetøj //nat// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
mit nye legetøj //nat// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
mit nye legetøj //nat// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
mit nye legetøj //nat// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
mit nye legetøj //nat// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
mit nye legetøj //nat// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
mit nye legetøj //nat// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
mit nye legetøj //nat// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
mit nye legetøj //nat// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Jake
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Sasha
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Lenore
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Katrina
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Edgar
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Celenia
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Marcus
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Renata
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 
Taliia
mit nye legetøj //nat// Voteba13mit nye legetøj //nat// Voteba14mit nye legetøj //nat// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

mit nye legetøj //nat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

mit nye legetøj //nat// Empty mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 0:57

S: shadow peaks, Victors grotte system
T: 1.00
V: overskyet
O: et bur med min nye slave i og en masse søjler
P: en trench coat, et par solide pels støvler og en kappe


Victor landede en halv kilometer væk fra hans grotte. Han åbnede buret og løftede den nøgne pige op på hans skuldre hun spraldede ikke mere men hun var ikke død. han gik lags vægene i kløften og nåede til Jaspers hule. Jasper var Victors tre hovede hund "sit" sagde han højt da hunden kom stormende mod ham. Han gik ind i sin egen hule forbi en masse andre rum indtil han nåede en hule med en stor sort dør. han skubbede døren op og smed pigen ned på et bord med brystet først. Han knipsede med fingrene og store kæder bandt hende fast til bordet. "se nu bliver det straks sjovere" han smilte et skummelt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:06

Nat så bange på ham ''hvad har de tænkt dem master?'' spurte hun bange, og prøvede at komme fri men kunne ikke hun så om bag sig og så den mørkhårede fyr, som endelig så godt ud selv om han var led ved hende. hun så mod ham. ''master hvorfor gør de det her nu'' hviskede hun og holdte for sine bryster....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:21

"åhh det tror jeg godt du ved" han smilte skummelt igen. han trak bukserne ned og begyndte at have sex med hans slave. to timer senere trak han dem op igen og lod bordet løslade hende. Han smed et lændeklæde hend til hende det dækkede kun hendes under liv. "beklager men det var det eneste jeg kunne finde" han sagde det med en falsk klagen i hans stemme. hun var lidt sød syntes han alligevel, han lavede den samme besværgelse som på den anden bygning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:25

nat havde tåre i øjnene men tørte dem hurtigt væk og holdte om sig selv og tog læne klædet på ''har du ik noget der kan dække mine bryster master'' sagde hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:37

"hvorfor dog det. de er perfekte, en naturens gave om det er til dig eller mig ved jeg ikke men en ting er sikkert, du skal bare være glad for at jeg gav dig tøj" han kyssede hende på panden "nu ikke noget med at stikke af før jeg kalder på dig ellers pudser jeg Jasper på dig" han lavede en knurren og så en gøen for at efter ligne en hund. han grinede et højt koldt grin der ville give et skygge væsen kulde gysninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:40

hun så ned og sukkede ''ja master.... men herre hvor skal jeg sove henne?'' spurte hun ham bekymrende over hvis hun nu skulle sove hos ham.... hun så på ham og sukkede da hun syns det var pinligt at ikke have noget på sin overkrop....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:49

"når ja det havde jeg næsten glemt" han pegede over på en lille madras i hjørnet "der kan du sove og vis du op føre dig ordenligt kan du måske enten få en ny seng eller du ken sove inde ved mig" han smilte igen. de skarpe tænder var som små knive. han lavede en gestus over mod madressen "værsgod" han så hende gå hend til sengen og sætte sig. han satte sig ved siden af hende og løftede hende op på hans skød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:52

den unge pige som sad næsten nøgen hos sin herre rødmede over han satte hende oven på sig... ''herre hvad har de gang i?'' spurte hun nervøst og var bare ikke klart til en gang til....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 13:21

han smilte "jeg siger godnat til mit nye legetøj" han kyssede hende blidt på munden "god nat min fangede sangfugl" han lagde hende ned på madressen og gik hend mod udgangen "hvis der er noget du vil spørge om så sig det nu for du bliver låst inde resten af natten" han så hende krympe sig lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 13:31

hun så op på ham ''her er så koldt kan jeg få et tæppe eller noget med mindre du vil ha et syg legettøj'' sagde hun og gemte sine bryster igen.... *hvis der kommer nogle af hans klamme venner i løbet af natten så bliver jeg vredt* tænkte hun vredt mod ham og så på ham med sine smukke grønne øjne man godt kunne syns linede smaravter.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 13:41

han kastede et tæppe "ellers andet deres mejestæt" han sagde det slesk og lavede en over dreven bukken * jeg sværger vis den ork sniger sig her ind igen hugger jeg hans kønsdele af* han smilte "hvis der kommer nogen i løbet af natten så råb" *eller hans hovede jeg kan ikke rigtig beslutte mig*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 13:47

hun så på ham og bukkede hovede ''ja master'' sagde hun stillle og så på ham... og lagde tæppet over sig ''godnat herre'' sagde hun og lade sig ned i sin seng og slappede af og efter lidt tid faldt hun i søvn, hun vågnede da hun hørte at der var nogle hun åbnede øjnene og så en ork... ''MASTER!!!'' råbte hun og prøvede at komme væk men den greb fat i hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:20

Victor stormede ind på værelset "dig igen din lidrelige skiderik jeg sværger jeg skære dine boller af" han tog sit sværd frem og huggede begge arme af orken "jeg har fået nok af dig. Det mindtse du kunne gøre var da at betale mig" han så orken prøve at sparke en penge pose over til ham "næ nej det er forsent nu" han huggede hovedet af så det lilla blod sprøjtede over det hele. Han puttede sværet i skeden igen og sagde koldt "sørg for at få det her rydet op og kog hovedet, jeg vil have hans kranium på kamin hylden på mit værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:27

Nat så på ham og holdte om sig selv ''j...j..javel master'' sagde hun bange og en enkelt tåre faldt ned af hendes kind men hun tørte den væk.... hun reste sig op og var smurt ind i blodet ''master kan jeg få lov at tage et bad'' spurte hun bange da hun ikke ville gøre sin herre mere vred end han var i forvejen, over den ork var kommet ind til hans legetøj. *jeg hader fyre der tror de ejer mig* tænkte hun vredt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:41

"ja så lad gå" han trykkede på en sten i vægen så et lille bade værelse kom til syne fra vægen "værsgod min lille engel" han tog pigens hånd og førte hende ind på det lille bade værelse snurrede hende rundt og tændte for bruseren "så vil jeg lade dig få fred men husk at få rydet op"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:45

hun så på ham og rødmede over det han havde kaldt hende ''ja herre det lover jeg'' sagde hun og tog sit læneklæde af og gik ind under bruseren og begyndte at viske sin krop og smilede for sig selv og tørte sig og tog sit lendeklæde på igen og gik ud og sukkede, ''nå lad mig se'' sagde hun og begyndte at rydde op og gøre rent og gjorder som han sagde med hans hovede ''master deres kranium'' sagde hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:53

"tak øhh hvad var navnet" han så på hende efter han havde taget kraniet "det fik jeg hvist aldrig fat i" han så hende rødme "når så du er lidt genert hva' nå det skal vi nok få skraldet af dig" han smilte "der er mad om en time så jeg vil se det her rum skinde når jeg kommer tilbage" han trykkede på stenen igen så bade værelset forsvant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:56

Nat så på ham og smilede ''mit navn er nat master'' sagde hun med et smil på sine læber og så på ham, ''mere oprydning'' sagde hun irreterede da hun hadet o ryde op men hun måtte jo gøre det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 15:01

"jeg tror du tager fejl, du skal spise om en time, jeg lader ingen andre end mig ryde op i mit køkken." han smilte til hende over hendes lille misforståelse "nok er du min slave men derfor kan jeg vel nok fodre dig" han blinkede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 15:06

hun så forundrede på ham, ''undskyld master'' sagde hun og syns det var pinligt over hun havde misforstået det, hun så ned i jorder for ikke at se ham i øjnene og føle sig endnu mere flov over det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:03

"det er intet at skamme sig over" han løftede hendes hovede op med en pegefinger "de fleste ville have dig til at ryde det op men jeg er anderledes" han smilte og så ind i hendes hendes smaragd grønne øjne med hans egne selv lysende gule drage øjne. "behold pengene i posen og køb noget pænt til dig selv næste gang vi skal ind til byen" han kastede penge pungen med guld over til nat og gik ud "du har en time til at ryde op fra nu af" sagde han på vej ud af døren og gik ud for at lave kylling og bøffer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:23

hun så på ham, ''master kan jeg få lov til at købe en uniform'' spurte hun nervøst og så på ham med et nervøst blik..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:30

han kiggede lige ind fordi han kunne høre Nat sige noget "ja klart hvorfor ikke det er din bonus" han stod med et kyllinge hovede "jeg håber du kan lide kylling" han løftede kyllinge hovedet og så væmmelsen i hendes ansigt "bare rolig den kommer ikke i suppen" han gik ud mens han nynnede Amazing grace. han stilte sig og lavede noget haggis. Grunden til alt maden var at det var en skotsk tradition.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:39

nat smilede og rydtede op og gik ud og købte en uniform som en tjæneste pige og så på ham da hun kom tilbage og rødmede lidt da den var sexede... ''jeg er tilbage herre'' sagde hun og så på ham og rømede da hun var flov over det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:46

"lige i tide til maden. Kom og spis det bliver bare os i aften Shifty er ude og smadre byer" *hvor er jeg stolt af hende* han trak en stol ud for Nat og skubbede den ind efter hende "kan du lide haggis. eller fortrækker du kylling" han lavede en gestus hend mod haggisen som var fåre blære med fars i og så hend mod den store saftige kylling der lå med salat rundt om den. Han kunne nærmest se hendes tænder løbe i vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum