Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
mit nye legetøj //nat// - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Jake
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Sasha
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Lenore
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Katrina
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Edgar
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Celenia
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Marcus
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Renata
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 
Taliia
mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba13mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba14mit nye legetøj //nat// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

mit nye legetøj //nat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:53

Nat rødmede ''jeg vil gerne be om kylling hvis jeg må master'' sagde hun stille og så på ham nervøst med et sødt smil og prøvede at rette på sine bryster i sin uniform da den var lidt for lille der oppe... ''okay master'' sagde hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:59

"værsgod og tage for dig. Haggisen var alligevel til mig og Jasper når ja det er osse rigtigt" han fløjtede efter Jasper og den store tre hovede hund kom løbende "så så sit. bliv. god dreng" han skovlede det halve af fadet over i tre madskåle "sådan min ven. Hved du hvad jeg tror da ikke dig og Jasper har mødt hindanden" Jasper snusede til Nats hånd med alle tre hoveder og begyndte så at lovre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:04

nat så nervøst på den ''hej'' sagde hun nervøst og så over på victor og han så hende se lidt bange ud da hun aldrig havde set en hund med tre hoveder... *den gør mig fucking bange den hund* tænkte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:18

Victor tog en ordenlig bid af et stykke haggis "bare rolig han er blid som et lam" han så ned på Jasper. Hunden krympede sig lidt og gik over for at spise sin haggis "han er normalt ikke sådan" han lagde bestikket på tallerkenen efter de havde spist op "nå hvordan gik det så i byen" han smilte til hende. han havde selvfølgelig set hendes nye uniform. men han ville gerne høre om hvordan hun fandt frem til den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:33

hun så på ham ''den var pænt svær at komme hen til især næsten nøgen'' sagde hun og spiste sin mad færdig og gik over til jasper efter han har spist og satte ssig ned og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:43

han så på hende "i to skal nok blive de bedste venner" han smilte til hende "men lad vær mad at tage hans mad skål. Så bider han mindst en finger af dig" han løftede sin venstre hånd op og tog lille fingeren af. det var bare en protese men alligevel var det lidt smerte fuldt. "bare rolig den er falsk" han havde set hendes væmmede ansigts ud tryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:50

hun så på ham ''oh shit'' sagde hun og faldt bag over og kravlede bag ud... ''den skrammer mig'' sagde hun med et nervøst smil på læben, hun holdte om sine knæ som var oppe foran endes hovede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 0:11

"ha ha. Jeg driller bare, jeg fik det her som barn da de smed mig ud af min landsby" han jagede Jasper ud af hulen og ind i den anden hule. så dukkede han op igen "gider du hælde noget af den der væske op i det kranie der" han så hende hælde den tykt flydende væske op i kraniet. han satte kraniet ind til Jasper og så ham blive tre gange så stor, han havde allerrede tøjret ham fast. Da han kom tilbage sad Nat stadig i foster stilling. han løftede hende op og bar hende ind på sit værelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 0:13

nat så bange på ham ''du skræmmer mig'' sagde hun bange og holdte om sig selv og ville bare bæk der fra og hen til yamir hvis hun kunne komme væk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 0:41

"undskyld min korn blomst" beklagede han "det var ikke min mening at skræmme dig. men læg dig nu til at sove vi skal have gæster i morgen" han kyssede hende på panden og gik ud, han strøede salt ved hendes dør for han vidste dæmoner ikke kunne gå gennem salt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 0:44

hun så mod døren ''han gør bare alt for at holde mig fast her'' sagde huns tillle og så på ham... og lagde sig end for at falde i søvn...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mit nye legetøj //nat// - Page 2 Empty Sv: mit nye legetøj //nat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum