Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
et nyt møde //Yamir// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
et nyt møde //Yamir// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
et nyt møde //Yamir// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
et nyt møde //Yamir// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
et nyt møde //Yamir// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
et nyt møde //Yamir// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
et nyt møde //Yamir// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
et nyt møde //Yamir// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et nyt møde //Yamir// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Lori
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Lenore
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Genevira
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Celenia
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Renata
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Jake
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Katrina
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Sasha
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 
Abigail
et nyt møde //Yamir// Voteba13et nyt møde //Yamir// Voteba14et nyt møde //Yamir// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

et nyt møde //Yamir//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et nyt møde //Yamir// Empty et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:12

S: Starten på the burnig dessert
T: 12.00
V: sky frit
O: en masse træer
P: hans lange trench coat og et par solide støvler


victor var ude på sin daglige spadsere tur, det gjorde han altid efter at have smadret en lands by. Der var støv fra mur brokker på hans trench coat * jeg tror jeg bede mit nye legetøj om at rense det* han børstede lidt støv af sin frakke "arh se nu der" der var blod ud over en af hans støvler "det tager jo en evighed at rense så dan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:17

Yamir gik bare rundt som han havde lyst til, han havde Angelina og Devilina(se profil) med sig, de sad på hver sin skulder, han gik og snakkede med dem, han kom til at gå ind i en, han falde ned og sidde"av"sagde han, han fik sig rejst sig"undskyld"sagde han og gik videre, nu fløj Angelina og Devilina rundt om ham og legede, han viste ikke rigtigt hvor han var henne og det gik først op for ham nu, han kiggede lidt rundt og havde ingen idé om hvor han var, når, men så måtte han jo bare finde ud af det, der var jo ikke andet at gøre ved det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:31

"se dig for knægt du er ikke i storbyen mere" han knurrede lidt af ham eller måske var det Jasper hans store tre hovede vagt hund som han var ude at gå tur med der gjorde det "rolig Jasper. du har lige spist" han smilte så alle de skarpe tænder kunne ses "Hey jeg snakker til dig hvalp, nej nej Jsper ikke dig" han klappede Jasper på det miderste hovede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:35

han vende sig om"jeg har sagt undskyld"sagde han bare, hans tøj lignede noget fra et børnehjem, det var det også, han kom fra et børnehjem, Angelina og Devilina landede på Yamir's hovede og kiggede lidt på den tre hovedet hund, det var slet ikke normalt at se nogle som Angelina og Devilina, men Yamir havde dem og han elskede dem, de var hans eneste venner han havde, han havde ikke nogle venner for dem på børnehjemmet var bange for bloddæmoner og han var jo sådan en, men han havde ikke deres adfør fordi han havde været så meget alene som han havde, var han bare blevet en stille dreng, som ikke gjorde nogle fortræd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:47

"det var godt din snot unge jeg burde pudse Jasper på dig" han så ned på jasper og ændrede sit tone fald til en legende stemme "hvem vil flå hans arme af? Ja det vil du ja du vil. hvem vil æde hans små venner? nej det må du ikke det er mine" han slikkede sig om munden. Han havde aldrig set sådan nogle væsner før men de så saftige ud "du kunne bare have set dig for" han gav slip på den kæde der holdt på Jasper. hunden stormede nu mod drengen i en rasende gøen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:53

Devilina hoppede ned på ryggen af Yamir, han smilede og satte af, Devilina blev til et sæt vinger, han var et godt stykke oppe i luften, han havde ikke rigtigt nogle magi selv, han havde kun Angelina og devilina som kunne blive et sæt vinger hver, Angelina et sæt englevinger og Devilina et sæt dæmonvinger"jeg undskylder meget, jeg gik et nyt sted"sagde han *and you are a jackass*tænkte han for sig selv, det var nok ikke klogt at sige højt sådan udenvidere, Yamir kunne ikke se han havde gjort noget forkert, han var kun kommet til at gå ind i ham og han havde sagt undskyld, hvad mere var der at gøre ved det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 15:08

"åh nej du kommer til bage nu" han tog sin bue og pil fem. Som var blevet magisk forstærket til at kunne ramme hvad han sigtede efter uanset hvad. Pilen ramte plet lige midt på vingen og victor så hvordan drengen dalede ned fra himlen "Jasper kom her" Jasper krøb hend til Victor, som tog fat i kæden igen. "søg" sagde han bare *ikke så indponerende som jeg ville have troet og nu er min mad helt beskidt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 16:34

han landede på jorden, han så på Devilina, han lagde hende i sin lomme, det samme med Angelina, hvor efter han satte i løb, hvorfor var det lige endt i sådan noget her, han sukkede imens han løb, han tog fat i det han havde om halsen, han tykkede på toppen af det, det var en form for ur, men det så meget underligt ud, han forsvandt fra det sted og dukkede op et andet sted, men han var i det samme område, men det ville give ham en lille pause for hans spor ville jo stoppe der hvor han forsvandt, han var kun 5-6 meter væk fra stedet, han kunne ikke komme længere med uret, han satte sig i skjul lidt for at få vejret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:53

"efter ham Jasper" han slap igen hunden fri og løb efter ham. Victor trykkede på øjet i hans talisman og pludselig var der fem af ham "et og to i løber den vej" han pegede en retning "tre du følger efter Jasper. Nummer fire du kommer med mig" de gjorde alle honør og løb afsted. Ham og nummer fire blev begge to store drager der pløjede gennem landskabet. deres sanser var skærpede "vi ved du er her lille dæmon. Dig og dine små venner bliver en god gryde ret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 22:57

"nu Angelina"sagde han, han satte af og havde nu et sæt englevinger*Jackass*tænkte han, han kunne ikke bruge uret ført om noget tid og det var mega træls, han så lidt på Devilina og så hun var okay igen, hun valgte så at hjælpe Angelina, så han havde med et, et sæt dæmonvinger også, han fløjt hurtigt igennem luften, han havde jo 4 vinger hvilket gjorde det hele meget hurtigere, men Devilina og Angelina ville også blive hurtigere trætte, han håbede bare han slappede væk inden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:07

Alle fem Victore så drengen lætte og de sidste tre blev til drager og så satte de alle sammen af på samme tid. Jasper havde løbet ind i en hule og lagde sig til at sove. Nu var der fem drager på vej efter drengen men kun én havde en talisman på. Nummer fire nåede hurtigt op og greb fat om drengen "jeg har ham" sagde nummer to gladt "godt gjort!" sagde alle de andre fire i munden på hindanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:10

han blev forskrækket, men han hørte så et bib fra sit ur"prøv igen"sagde han og forsvandt derfra og dukkede op jorden, han satte hurtigt af igen og fløj den anden vej, nu skulle han bare vente igen på uret, det her kunne ikke blive ved, Devilina var såret og Angelina var snart træt eller det var de begge to snart, han håbede bare meget han kunne nå væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:45

/..../

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 10:38

victor lavede en uvending i luften og blev til menneske på jorden "jeg ved du er her i nærheden jeg kan lugte din lille vens blod" det var sandt han kunne lugte den lille skabnings blod "hør her kom frem så vi kan slås som mænd. det er kedeligt at drlbe folk sådan her" han smilte. det var på tide han også havde en smule sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:20

han landede, Devlina og Angelina var helt udkørte, han lagde dem i sine lommer, det ville give dem bare en lille smule beskyttelse om han så skulle dø for at holde dem i sikkerhed, gjorde han det gerne, de var hans eneste venner ud over Nat, han havde ikke nogle våben overhovedet og han havde ikke lært at slås, det eneste han var god til var at stikke af og gemme sig, han kiggede lidt på sit ur, der var stadigvæk noget tid til han kunne bruge det endnu*damm it*tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:40

"her. det her skal nok blive sjovt" han smed et sværd sværd hend til drengen "godt først bukker vi" drengen bevægede sig ikke "jeg sagde buk" han lavede en trykkende bevægesle så drengen bukkede "se nu snakker vi" han holdte sit sværd som en mester fægter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:47

han så underende på sværdet, han havde aldrig brugt sådan et heller ej holdt et før, han tog et skridt væk, hvorfor virkede uret ikke når han havde aller mest brug for det, han kom til at tænke på Devilina og Angelina i hans lommer, han tog sin jakke af og lagde et godt stykke væk, der skulle ikke ske dem noget, han var ligeglad med sig selv når det kom der til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 13:02

"nå ja vi kan jo ikke have at du snyder" han lavede en bevægelse og uret fløj op i hans hånd "sådan" han løftede sværdet op foran hovedet. han svang sværdet med en precistion som en mester fægter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 13:07

"hey giv mig det"sagde han, der var ikke nogle som skulle tage hans ting*jeg kan ikke engang beskytte Devilina eller Angelina*tænkte han for sig selv, han så lidt sværdet, han kunne jo ikke finde ud af at bruge det og da slet ikke holde ordenligt på det, han syntes det var tungt, godt nok var han en dæmon, men det var ikke fordi han va blevet opdraget til at være det, han var slet ikke blevet opdraget af nogle, han havde gjort det helt selv sammen med Devilina og Angelina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 15:14

"vil du have det" han svang sværdet "kom og tage det" victor smed uret ind i en busk "ah ah ah" han pegede sværdet ud mod drengen for han prøvede at komme hend til uret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 15:38

"hey"sagde han da uret bare blev smidt, han så lidt på sværdet og så på manden, han kunne jo ikke finde ud af bruge det, så hvorfor give ham et i hånden, han viste ikke hvad han skulle gøre med det, han satte sig så bare ned, han viste jo ikke hvad han skulle gøre på nogle som helst måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:08

"hvad er der galt knægt. Har du aldrig lært at fægte" han samlede sværdet op "du er ikke en mand før du har lært det" han satte sværdene i deres skeder "det er ikke sjovt at slås mod en dreng" han kunne lugte noget. Det var blod, han snusede tavst. "mmm det lugter godt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:10

han var hurtigt henne ved sin jakke"godt nok er jeg en dæmon, jeg slår ikke ihjel for sjov"sagde han og så vredt på manden som havde såret noget af det han elskede eller mest, han havde ikke selv lagt mærke til han havde fået et sår efter en af dragerne havde haft fat i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 18:40

"ja det kan godt være" han gabte "hør... er du i familie men en der hedder Nat" han syntes han så bekendt ud "ja du må være hendes søster eller noget" han lavede lidt sjov med ham fordi. Tja det var for nemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 18:42

"ja det er jeg og hvorfor er det lige hende du er ond ved"sagde han og så på manden, han var vred ikke over det manden sagde, men at det lige var hans lillesøster det skulle gå ud over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt møde //Yamir// Empty Sv: et nyt møde //Yamir//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum