Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Jake
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Sasha
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Lenore
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Marcus
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Renata
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Taliia
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Katrina
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Edgar
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 
Celenia
Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba13Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba14Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Lang tid siden håber ikke du har glemt mig (Stella)

Go down

Lang tid siden håber ikke du har glemt  mig (Stella) Empty Lang tid siden håber ikke du har glemt mig (Stella)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jan 2015 - 18:51

Tid: 23:300
Sted: kroen
omgivelser: en masse som kommer og går
vejr: skyet og mørkt
______________________

Zantanna havde været ude, hun havde makeup og en skjorte og nogle tæt siddende jeans på, på fødder havde hun nogle flade sorte sko hun havde aldrig rigtigt haft bukser på og det virkede mærkeligt for hende, hun smilede svagt inden hun bed sig i læben, hun havde ikke tænkt så meget på Stella, men hun kom alligevel til at gøre det nu hvor hun nærmede sig kroen, hun havde gjort indtryk på Zantanna desuden havde de oplevet noget af det samme. Hun havde tænkt sig spørge om det var okay at arbejde der, hun havde aldrig troet at nu hvor hun var fri at hun nu igen skulle frygte at møde sin mor og Mikas skaber og igen skjule sig, men denne gang talte lugten også med. Hun sukkede svagt, der intet af det gode som varede længe nok.
Zantanna havde haft svært ved der hele, men nu vidste hun hvorfor han brugte mennesker for så havde han øjne og øre selv når han ikke kunne komme ud. Hun smilede ganske kort da hun kom tanke om at Emiliy var hjemme på kroen gad vide hvad hun lavede hun var begyndt stole på folk og det måtte Zantanna også gøre, men havde svært ved det med tilliden, især fordi dem Mika kendte var alle mænd på nær nogle stykker og dem havde hun ikke snakket med.

Zantanna åbende døren ind til kroen, hun havde en sær trang til bare gå op til Emiliy, men undertrykte den så hun gik i stedet for hen satte sig ved et hjørne længest væk fra døren, men vendte sig imod den så hun kunne se hvem der kom. Hun gned svagt sine finger inden hun betragtede dem som var kommet for drikke. Det var selvfølgelig flest mænd, men så længe de holdte sig på afstand var det okay. Hun håbede sådan at en dag så ville Stella og Rafaela komme, men hun havde ikke set Rafaela længe og Stella havde kun mødt en gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum