Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Lori
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Lenore
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Genevira
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Celenia
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Jake
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Renata
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Elizabeth
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Madelena Gray
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 
Katrina
Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba13Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba14Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Ons 28 Jan 2015 - 23:32

Tid :: Klokken er godt over 23:45
Sted :: En kro i terrorville
Omgivelser :: Der en masse ude, nogle danser og andre drikker. Der er et form for "band" som står for sang og den slags underholdning.
Vejr :: Det er koldt udenfor, er mand indefor...så er vejret nu okay dejligt
Påklædning :: Han er iklædt en sort skjorte, et par jeans, nogle støvler også har han dette [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] på højre arm.

Nu var endnu en aften kommet og endnu engang kunne mand finde incubusen Darius ude i byen. Han var endnu engang taget ud, for at finde sig et bytte og en han kunne tage med hjem...så han endnu en nat kunne få mad og velbehag ved endnu engang at have sex. Som en incubus, så var sex i det store hele hans eneste mulighed for at overleve. Ganske vidst var hans race også kendt for at indtage sjælen, men sex i sig selv var nu også dejligt og i den grad noget han også nød sig af. Han havde levet i godt over 2000 år, og sex var nu stadigvæk fint for ham. Ganske vidst havde han aldrig prøvet, at dyrke det sammen med nogen han rent faktisk holde af...men så igen, han var ikke just den første man valgte som kæreste. Han var en incubus, derved levede han af sex, ikke af at være i forhold med andre.
I dette øjeblik, sad han oppe i hvad der kunne ligne en bar, alt i mens han betragtede sine omgivelser og alle dem der havde ledt sig ud af deres trygge huse. Der var mange mennesker ude i denne nat, og der var i den grad også mange overnaturlige væsner...specielt også af den mørke side, så der var også væsner nok til at kunne dræbe mennesker. Der ville højst tænkelig ryge et par her i nat, eller rettere måske lidt flere end blot et par. Selv gjorde han sig klar på, enten at tage ud og bevæge sig hen imod et muligt bytte eller også så lade en komme til ham også tage den derfra. En blid musik kom fra bandet, der i dette øjeblik både spillede guitar og med jævnemellemrum sang smukke sange. Enkelte var endda ude og danse i takt til den blide musik.

//jeg håber dette er godt nok


Sidst rettet af Darius Tors 29 Jan 2015 - 21:08, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 9:42

P: sorte bukser, lædersko der ser en smule slidte ud, en hvid skjorte der er åben fra hals til brystben.

Solon havde gennem mange år nu nægtet sig selv livet som ung mand. Til trods for at han nu var fyldt tyve og egentlig burde slå sig ned med kone og børn, var det ikke just hans største ønske. Børn gjorde altid mere besværligt, og kvinder havde en tendens til at brokke sig om alt det han bare ikke gad at høre på i gældende øjeblik.

Men natten var hans, mens Hekami alligevel sov. Her kunne han gøre hvad der passede ham og stadig væk overleve. En fordel ved at være så... usynlig i andres øjne.

Han var blevet inviteret, af en gammel bekendt, til at mødes på en kro i Terrorville. Hvorfor, havde han stadig ikke forstået, og mistilliden lyste ud af ham da han trådte ind på den pågældte kro. Det var vel ikke hans skyld at han blev jagtet fra Herodes til Pilatus?

Blid musik ramte ham straks, og stemningen lod til at ligge i det friske hjørne. Folk drak, dansede og hyggede sig. Hvad i alverden lavede han dog her..?
Men tørstig, det var han altid. Og fuldskab var en af hans bedste venner når det kom til at glemme ting.
Så uden den store tøven gik han direkte op til hvad der kunne ligne en bar, og bestilte noget af det stærkeste de havde - han var ligeglad med hvad det var og hvordan det smagte - ned skulle det!

Han satte sig på en barstol og ventede - på hvad anede han ikke, og han var også ligeglad. Hans sprut ankom efter et minuts tid, og hurtig var det halvstore glas halvtomt. Kort efter summede det ned i tæerne på ham, og han vidste at inden længe havde han drukket sig fra sans og samling igen. Noget af det han nød mest ved de nætter hvor han ikke var med Hekami.

//kunne ikke dy mig med at svare! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 19:45

Det virkede ikke just, som om aften havde meget at byde på. De fleste der var til stede, var enten med en elsker eller også var de så godt i gang med hvad de nu havde gang i, at man ikke kunne fjerne dem fra det...der var også bare nogle som var direkte grimme og afskyelige. Egentlig var det en utrolig kedelig aften, det eneste han beskæftigede sig med lige nu, var kun at drikke også holde øje med et muligt bytte. Han rullede med øjnene og satte sig ned i en af de bløde sædder, måske var det vel blot et spørgsmål om tid. Uheldigvis havde ting som tålmodighed, aldrig været en af de ting han besad...når først han ville have noget, så gik han sgu all in for det!
Som tiden gik, var han efterhånden ved at blive træt af at vente, men så dukkede det mulige offer op. Han hævede øjenbrynet og betragtede den unge smukke mand komme ind. På trods af den skønhed knægten besad, så hverken kiggede han rundt efter nogle at være sammen med, men det så heller ikke ud til at han var sammen med nogle. Så det var vel blot en alene tur i byen. Han hævede øjenbrynet og vendte sig med fronten imod den unge mand. Han havde modsat alle de andre, en mere unik skønhed. Oftest var mange af dem han kendte, blot overfladisk smukke...de bar ikke den unikhed der fjernede dem fra mængden og gjorde dem anderledes. Selv var hans skønhed vel blot hvad man kunne forvente af en af hans art, den var hverken unik eller det mindste smule i den stil. Han var bare overnaturlig smuk.
Han betragtede hvordan knægten nærmest hældte sprutten ned, hvilket kun betød at han snart ville være utrolig fuld. Han rullede med øjnene og bevægede sig elegant og næsten som et rovdyr bevægede han sig hen til den unge mand "måske skulle du passe med hvor hurtigt du drikker...vi skulle jo nødigt have at en eller anden bloddrikker fik forkerte ideer" Lød det halvdrillende fra ham. Hans stemme tydede hurtigt på at han var overnaturlig, hvor manges var ødelagt af enten stoffer eller alkohol, bar han en melodisk og næsten alt for perfekt klang. Derudover havde han en udefinerbar accent, der gjorde hver enkelt r trak sig ud og lød som en spinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 20:03

Det simple ved at drikke var, at lige meget hvor meget han drak, ville han altid kunne drikke mere. Smerten fra mærket forsvandt, når han drak. Hekami - hans søster - havde aldrig forstået det, for hun kendte ikke til smerten. Nej hun kendte ikke til noget som helst, den skøre tøs! Solon så ned på sit glas uden at sige noget, og tankerne vandrede over mødet med Nemesis. Denne enestående vampyrinde, som end ikke overvejede ham som andet end et legetøj. Nemesis forlod hurtig hans tanker igen, for at gøre plads til noget der vagte minder hos ham han hadede som pesten.
Hans far, der med en glødende kæp prøvede at udviske Solons fødselsmærke, hans eneste identitetsmarkør. Det havde resulteret i et ar over mærket, som til tider gjorde mere end ualmindeligt ondt.
Hans tanker blev flået væk fra hans far, da han hørte en melodisk stemme tale til ham. Han så nu hen på en ung og elegant mand - vis skønhed overgik de flestes. Hvordan, kunne ikke beskrives. Ikke med ord.
Han glippede lidt med øjnene, for at se om nogen tog pis på ham - men nej. Der stod en ægte Adonis ved ham og talte til ham.
Hvad skulle han svare? Lyd nu cool! Ikke det sædvanlige plapren!
''Og, hvad er så de forkerte øjne - erm øh! Jeg mener ideer!..'' pis også! Han så ned i bordet foran sig, og knugede sin drink i sin hånd. Han var latterligt dårlig til at tale med andre når han var fuld, og specielt hvis personen han talte til eller med, var mere end bare flot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 20:16

Han lagde hovedet på skrå og betragtede knægten. De halvlange brune hår, der normalt hang frit, var i dagens anledning sat op og gjorde hans ansigt fuldkommen frit og bart. De stærke, nærmest elektriske blå øjne som mange havde betegnet som turkise betragtede knægten foran sig med stor observation og nysgerrighed. Hans reaktion kom nu ikke bag på ham, de fleste som så ham lavede nogenlunde samme reaktion. Hvem ville ikke gøre det, når de i det store hele havde deres øjne på et væsen, som udelukkende brugt sin sensualitet og sit udseende for at lokke folk til sig. Han havde nærmest ondt af hver enkel person, som skulle falde i hænderne på en sulten Incubus eller Succubus...hvad de ikke kunne finde på. Han havde endda engang mødt en Succubs der ligefrem i sit had for den mandelige race, gik så langt som at æde sine ofre. Selv ville han højst høste deres sjæl også komme videre med sit liv, aldrig direkte indtage kødet af sine ofre.
Da knægten foran ham endelig fik sagt noget, klukkede han blidt over den måde han faldt over sine ord på "mhh jeg ved nu ikke, tømme disse fine årer for blod måske" han rakte hånden op og lod blidt en af sine fingre glide op langs halspulsåren. Enhver berøring fra en af hans art, ville næsten få huden til at stå i flammer. Han havde hørt fra en som havde overlevet sex med hans art, at alle deres berøringer fik sansesystemet i gang og alle deres nerver skreg på nydelse. Selv havde han aldrig prøvet det, så han vidste det faktisk ikke selv, han vidste kun at ingen havde indtil nu brokket sig. Han tog sprutten fra ham og drak lidt fra den, før han satte den foran knægten "sig mig, hvad laver en så smuk mand som dig her...helt alene og endda uden slæb på" spurgte han og lod bevidst sit blik glide ned over ham. Han bed sig i læben og gav et tydeligt udtrykke for at han i den grad kunne lide hvad han så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 20:26

Solon stirrede på ham og ed hårdt sammen da han mærkede en finger mod sin hals - og kort kunne han mærke mere end blot en summen i sin krop. Han lukkede kort øjnene, og pludselig stoppede følelsen, da Darius fjernede sin hånd igen.
''Så meget blod er der alligevel ikke, så det skulle næppe blive en udfordring.'' - Hvorfor sagde han dét!? Come on, prøv dog at virke en smule dannet din skide bavian!
Han så hvordan Darius satte sig over for ham, og da han ligefrem kaldte Solon for smuk, så han ned i bordpladen igen, denne gang med en heftig varme i kinderne fra den rødmen der uden tvivl fik hans ansigt til at ligne en tomat.
''jeg... Jeg nyder friheden.'' svarede han så. Når han ikke havde Hekami på slæb var den en livsnyder han mindede om. Når Hekami var ved hans side var han mere en blot beskyttende. Han lod gerne en tage Solons liv, for at beskytte Hekami.
''Normalt er sprut ikke ligefrem hvad min søster mener er godt for mig.'' sagde han roligt, mens han nu sad med glasset som Darius også havde drukket fra. Bare det at Darius læber havde rørt ved glasset gjorde det umuligt for Solon at drikke mere. I ren ærefrygt for dette smukke væsen der sad foran ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 20:38

Han smilede for sig selv, over den måde knægten reagerede på hans berøring...så han havde sgu ikke mistet sit greb alligevel. Han havde i noget tid haft en mindre frygt, om at han muligvis havde mistet grebet omkring alt det med at skulle forfører en anden også ende op i deres seng...nu var han jo efterhånden godt over 2000 år gammel. Selvfølgelig lå det i hans natur og som regel kom det også helt naturligt til ham, når først han gik i gang...men der var vel altid det øjeblik med tvivl. Han klukkede og trak på skulderne "måske ikke, men det betyder nu ikke desto mindre, at dit blod har en mindre end hos enhver anden" pointerede han og slog ud med hænderne "plus...en så smuk en som dig kunne da næppe have et ønske om at dø! Det ville da være syndt for verden...og en som mig, for så vil jeg ikke kunne se på dig!" kom det fra ham. De intense blå øjne betragtede ham hele tiden og var opmærksom på hver enkel bevægelse.
Han smilede over den måde som knægten konstant rødmede, men også holde sit ansigt nede som om han var pinlig berørt over sit røde ansigt. Han rullede med øjnene og lagde blidt sin hånd imod hans kind blot for at løfte ansigtet "så smukke hvad må man kalde dig...for kommer du ikke med et navn kalder jeg dig blot smukke hele aften" sagde han med et drillende smil på læberne. Han nikkede forstående "det er nu også dejligt med en smule frihed engang imellem" han kløede sig i nakken og strakte sig før han satte sig bedre til rette. Det markerede øjenbryn hævede sig svagt og han lagde hovedet på skrå "din søster lyder nu som en utrolig intelligent tøs" Alt i mens han talte, var alt h nas opmærksomhed rettet imod den unge mand, ikke et eneste sekund så han væk eller rettede sin opmærksomhed imod en anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 20:52

Solon stirrede på Darius menss han talte, og han vidste at Solons ansigt ikke ville stoppe med at rødme selv hvis Darius var holdt op med at kalde ham for smukke.
''er det et løfte, eller en trussel?'' grinte Solon stille, inden han bed sig lidt i læben og stirrede på sin drink - som han stadig ikke turde drikke af. ''Mit navn er Solon. Solon Salomon.'' sagde han derefter, en smule tøvende. Hvis Darius var en såkaldt heksejæger, ville Solon nu være alvorligt på skideren. Men chancen var han alligevel dum nok til at tage.
Han stirrede nu på Darius med et blik der sagde mere end tusind ord. Der var en blanding af lidenskab, lyst, og raseri.
''min søster, er ingen tøs.'' knurrede han lavmeldt inden han igen så ned i bordet og rystede på hovedet. Aggressionsproblemer havde længe været noget han døjede med. De sidste otte år af hans liv havde været en kamp mod vrede og fortvivelsen.
''Og hvad kan jeg kalde dig, omend Adonis?'' spurgte han derefter og så direkte på ham igen - med raseriet forsvundet som dug for solen. Hans isblå øjne var klare og lyse - med små gyldne prikker i det blå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 21:07

Han klukkede "mhh måske snarer et løfte" han trak på skulderne og sendte knægten et bredt smil. Han ville skam ikke have noget imod, at kalde denne unge herre her smukke hele aften igennem. Selv da han fik knægtens navn, overvejede han blot at holde sig ved kælenavnet "Solon, mhh må jeg nok sige det er et ganske specielt navn" han smagte næsten på navnet som han udtalte det. Han havde intet hørt til navnet før, så han forstod ikke den pludselige tøven i Solons udtalelse...måske var han vant til at folk var efter ham og frygtede derfor konstant det værste fra alle. Selv kunne han sagtens relatere til den slags, måske ikke i en stor forstand...men der var folk som ikke var helt vilde med hans slags. Der var ingen grænser til hvor folks vrede kunne føre dem hen. Han fortrak ikke en mine da Solon med et knurrede svagt af ham "jeg undskylder kære...jeg mente det ikke ilde" han lagde en hånd oven på den andens og gav det et blidt glem. En gerning der overraskede ham selv mere end noget andet...som regel ville han ikke lægge så meget i det, han ville ikke gøre så meget ud af en jagt.
Han lagde hovedet på skrå og et smil dukkede op på hans læber "jeg er blevet kaldt meget over årerne, men aldrig Adonis" han klukkede og rystede på hovedet "jeg hedder Darius...men du må da gerne kalde mig Adonis smukke" han blinkede til ham med det ene øje. Han så ud imod der hvor de fleste var godt i gang med at danse og dernæst på Solon "kunne jeg friste med en dans" spurgte han og rakte sin hånd frem imod den unge mand, alt i mens han elegant rejste sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 21:20

''jeg er velsagtens den eneste der kaldes det nutildags. Darius er heller ikke helt almindeligt, må jeg indrømme.'' sagde han, og fandt det nu en smule lettere at tale med denne skønhed, når han kendte navnet.
''ingen grund til at undskylde. Nogle steder er det en kompliment, og andre steder er det en fornærmelse. Jeg er mest vant til det sidste, som du nok kunne regne ud.'' sagde han. Han trak en smule hurtigt sin hånd til sig, og lod derved drinken stå.
Han så på Darius, da han rejste sig, og det løb kort koldt ned af ryggen på ham. Skulle Solon - sådan en klodset abekat - danse med Darius, en mand der udstrålede så megen elegance og ynde? Det måtte blive til alles skue og fornøjelse, hvis det skulle ske. Men hvordan takker man nej til sådanne et væsen?
''jeg.. Jeg danser ikke.'' sagde han inden han så på Darius med et undskyldende blik. Det var lidt løgn, Solon havde danset en del dengang han boede med resten af Salomon-slægten lang inde i skovene. Men det havde været noget andet. Han var kun et barn dengang, og ofringer og ritualer skulle jo overholdes - også delen der indebar dans.
''Mon ikke det ville være mere passende for offentligheden, hvis du fandt en kvinde at danse med, Darius..? Bare så folk ikke bliver stødt over at se to mænd danse sammen..'' han prøvede ihærdigt at luske sig udenom risikoen det var at danse med Darius. Allerede nu var Solon godt beruset, og stadig en smule høj på Darius' berøringer - noget der tydeligt kunne spottes på bulen i hans bukser. Endnu en grund til at han helst blev siddende - for at spare sig selv for den totale ydmygelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 21:30

Et smil formede sig igen på hans læber "jamen så skål for unikke navne" brummede han og trak på skulderne. Han havde nu heller ikke just mødt en anden med sit navn, men så igen så betød det nu ikke just så meget for ham. For det meste var det faktisk ikke selve navnet der betød noget for ham, men mere personen der bar det...uden dem så ville han jo ikke kunne overleve. Han levede på sex, så sex skulle han sgu nok få. Da der kom et nej på hans tilbud, rynkede han brynet og lagde igen hovedet på skrå "ikke det, det var da sørgeligt...det kunne ellers være en fin mulighed for at føle dig tættere på" klukkede han og sendte den anden mand et blændende smil. Han kunne hurtigt fornemme hvordan begæren var omkring Solon, han var jo en incubus...det ville være underligt, hvis han ikke kunne opfange den slags. Han lagde sine hænder på Solons skuldre og gav dem et klem, før han bøjede sig ned og trykkede sine læber imod den unge mands hals "tror du helt ærligt det betyder noget for mig, jeg ville ikke spørge dig hvis jeg ikke havde lyst til at danse med dig" pointerede han og lod drillende sine hænder glide ned over den andens bryst også mave "men hvis det er denne du bekymre dig over, så kan jeg da kun sige at du har samme effekt på mig" hviskede han forførende i Solons øre, alt i mens hans læber gled omkring den fine hud. Hans hånd greb fat om bulen, alt i mens han selv havde en der lignede i sine egne bukser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 21:52

Solon stivnede brat, da han mærkede Darius' hænder åp sine skuldre, og hans læber gled over hans hals.
Han bed sammen, og trak vejret i små gispende stød - som om han havde ondt. Hvilket han fik, da Darius' hænder gled over hans mave. Han bed det dog i sig. Så snart Darius rørte ved bulen i Solons bukser, rejste han sig op og stod lige over for ham. Man kunne se på ham, tydeligt, at han ville elske at være sammen med Darius. Men der var panik og frygt malet i ansigtet på ham. Solon var ikke dum. Det var en incubus han stod overfor, en stærk en. Han stod med sin potentielle død over for sig.
''Jeg.. Hekami venter.'' sagde han så, inden han bakkede en smule væk, og derved landede pladask på bagdelen da han væltede bagover sin egen stol. Frustreret prøvede den berusede santuine at rejse sig igen, men han endte bare med at brumme frustreret.

//lidt kort, beklager, men min computer vil åbenbart lige mobbe lidt..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 22:06

Han nød de lyde der kom fra Solon, det gav ham blot lysten til at fortsætte og derved give ham endnu mere nydelse. På trods af han var en incubus, så nød han da også at give andre nydelse og selvom han i sig selv burde dræbe sine ofre, så valgte han i største tilfælde blot at tage lidt også smutte videre til en anden. Man levede jo ikke i over 2000 år, uden at lære en lille smule om selvkontrol. Han skulle netop til at fortsætte med et overøse hans hals med kys, da Solon med et rejste sig op og betragtede ham med ren frygt i sine øjne. Dette kunne kun betyde to ting, enten var han virkelig bange for sex eller også så var det gået op for ham hvem...eller snarer hvad der havde sine hænder på hans delikate lille krop. Han lagde hovedet på skrå og hævede øjenbrynet som han betragtede Solon. Han havde ikke just i sinde at give slip på denne unge mand. Han blev stående som den anden forsøgte at komme væk, dog gik det ikke helt så nemt, da det endte ud i at han faldt på røven og igen sad på stolen. Han rullede med øjnene og gik hen imod stolen, før han flyttede den ud, således fronten til stolen var lige foran ham og derved også Solons front. Han gennemtænkte hurtigt hvad han kunne gøre. Han kunne nemt sætte sig på den andens skød også tænde ham igen, kysse ham her og der også samtidig forsøge, at berolige den unge mand. På den anden kunne han også trække den unge mand op i sine arme, kysse ham også ligesom før forsøge at berolige ham...han kunne selvfølgelig også hjælpe ham op og stå også lade ham gå. Han sukkede, men satte sig direkte ned på hans skød "calm down little one, i am not going to kill you...i don have enough self control in order, so that i do not kill people" pointerede han, alt i mens han trykkede sine læber imod den andens bløde hals. Han lod sine læber glide op imod den andens kind. Han hænder var derimod langt mere travlt optaget af at stryge ham ned af halsen

//uhh hvor nederen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 22:36

Rent seksuelt frygtede Solon ikke Darius. Han lod jo til at have styr på det meste, så hvad skulle der være at være bange for?
Han nåede knap at reagere før han havde fået Darius på skødet. Igen spændte han kæben og stivnede ved berøringerne. Sandheden var, at han aldrig havde været med en mand - rent seksuelt. Og det skræmte ham næsten lige så meget, som tanken om at der kunne ske Hekami noget mens han var sammen med Darius.
''Jeg burde virkelig komme tilbage til min søster..'' mumlede han, men hans mumlen druknede lidt i et suk - nærmest et støn.
''jeg frygter ikke døden, så meget som jeg frygter hvad du ellers kan gøre ved mig..'' indrømmede han stille og så lidt ned, velvidende at han nu sikkert ville blive irettesat af Darius igen.

/indeed it is!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 22:48

Han smilede for sig selv, overraskende nok så var han trængende. Han kunne virkelig godt bruge at få noget sex, nu havde han nærmest ikke fået noget hele dagen...også kom der endelig en sexet ung mand, og nu ville han bakke ud af det. det var ikke fordi han havde planer om at voldtage knægten, han havde skam standarter! Nok var en incubus, men han rende da ikke rundt og voldtog folk! Det var ikke just hans stil og da slet ikke noget han gik ind for. Han klagede svagt og nappede ham svagt i huden omkring kravebenet og halsen. Han rystede på hovedet "mhh du kan altid komme tilbage til hende. Jeg skal nok lade dig gå levende, det er mit løfte til dig" han gned sit underliv imod Solons. At sige han var liderlig, det var en underdrivelse "mhh jeg kan give dig en større nydelse end hvad du nogensinde kunne forestille dig" svarede han og lagde sine hænder imod Solons kinder, før han trykkede sine læber imod den unge mands. Det var egentlig kun få som han gad kysse, de fleste interesserede ham ikke eller også havde de bare de dårligste ånder, dog var denne unge mands læber bløde og overraskende behagelige "bare sig nej...også går jeg....selvom jeg ikke har lyst" hvis Solon ikke gad, jamen så var den jo ikke længere. Selvom mange af hans artsfæller højst tænkelig ville havde brugt magt, så lod han altid valget være op til den enkelte person

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 0:38

Solon var tæt på at panikke, da han hørte hvad Darius lovede ham. Så kan KUNNE altså dræbe ham under sex, hvis han ville..! Solon vidste nu ikke længere hvad han ville. En del af ham skreg efter at komme væk, mens den anden del skreg efter at komme så tæt på Darius som muligt.
Han lyttede stille til hvad Darius sagde, inden han stivnede og lukkede øjnene i lidt efter. Darius' læber var som silke mod hans, og i det øjeblik gav han efter for trangen - lysten - til Darius. Han lod forsigtigt en hånd hvile på Darius' kind, som et tegn på overgivelse.
Skulle han sige nej, til denne vidunderlige mand? Aldrig i livet!
Men han havde ingen erfaring med sex med mænd, langtfra. Han var jomfru på det punkt, og det skræmte ham lidt.
''jeg er bare... nervøs.'' mumlede han, mod Darius' læber. Behøvede han uddybe? Han havde ikke lyst til at skulle uddybe noget som helst - langtfra. Egentlig, ville han bare have Darius. Han ville have ham lige her, og lige nu, og da Darius sad på skødet af Solon ville han hurtigt opdage at bulen i bukserne på Solon ikke længere var en bule med en massiv blok der tiggede om at komme ud. Hvis man kiggede godt efter kunne man endda se hans lem pulserer under stoffet.

//sorry det sene svar - var ude med hunden Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 0:50

Han sukkede imod Solon's læber, de var faste og alligevel så bløde, at man skulle tro at det var ham der var incubusen og ikke omvendt. Han lod sin ene hånd glide fra kinden og ned til halsen, hvor den var lige over pulsen. Han strøg blidt over huden med sin tommelfinger, alt i mens han lod kysset varer ved. Det var virkelig længe siden, han sidst havde kysset nogle og det var en vidunderlig følelse at gøre det igen. Han smilede blidt og hvilede sin pande imod Solon's "det er okay at være nervøs, jeg var også nervøs ved min første gang. men bare rolig, jeg skal nok passe på dig og vi kan gøre lige hvad du har lyst til" han strøg ham ned over kinden med den hånd, der stadigvæk lå blidt på kinden. Han kyssede ham ned af halsen "mhh jeg må sige, jeg kan lide den måde du reagere på mig" hviskede han i den andens øre. Solon's reaktion på det hele, var ikke meget anderledes end hans egen, han havde selv en mega bule i sine bukser og var egenligt trængende til at få sin udløsning. Han var faktisk ligeglad om hvem der tog hvem, på dette punkt var han endda klar på at lade Solon være toppen og derved selv være bund. Som han havde udtalt til den unge mand, så var det mest hvad han havde lyst til og ikke omvendt. Han var selv klar på det hele. Han rejste sig stille op og greb fat omkring Solon, hvorpå han hurtigt bevægede sig ovenpå og hen til et værelse han havde lejet. Han lejede ofte værelser på de forskellige kroer, hvis han havde planer om at skulle finde sig et lille offer. Han lagde blidt Solon i den bløde seng, hvorpå han lagde sig over ham. Han trykkede sine læber imod hans kind og derefter hans læber "bare sig til hvis jeg gør noget du ikke kan lide...og hvis du vil have det anderledes" skyndte han sig at sige, før han lod kyssende glide ned imod hans hals

//helt okay Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 1:03

Panikken havde aldrig været med tydelig hos ham end nu, hvor han blev lagt i sengen - med en ung mand oven på sig.
Han vidste ikke hvad der skulle ske, eller hvordan, men han frygtede det lige så meget som han ønskede det. Men han liderlig, og det overgik hans frygt på det punkt. Han lagde armene om Darius' hals, og blottede derved sin hals yderligere for ham. Liderligheden var ved at overtage hos ham, og han elskede blandingen af sprut og liderlighed som herskede hos ham.
Langsomt gled hans fingre over kraven på Darius' skjorte, og ned på hans brystkasse, hvor Solon begyndte at åbne Darius' skjorte. Hans vejrtrækning var ikke blot heftig længere, den var så liderlig at han nærmest stønnede for hvert åndedrag.
Han begyndte at kærtegne Darius' hals, hans hage, hans læber .Alt hvad han kunne komme i nærheden af. Oh God, han elskede det her. Dog var han stadig nervøs og det kunne sikkert sagtens mærkes.

//lidt kort igen -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 1:13

Han kunne mærke hvordan der formede sig en smule panik i den stakkels mand, dog lod det til at hans begær overskyggede det. Hvis først Solon blev bange, så ville han selvfølgelig stoppe, men som tingene så ud nu, så ville det nu gå meget godt. Han smilede tilfreds ved synet af den blottede hals, hvilket blot fik ham til både at kysse, nappe også sutte over alt på huden. Så han ville nok ende ud med en hel del sugemærker når han vågnede op. Han klukkede ved tanken, men fortsatte om ikke andet med de mange kys. Som han kunne fornemme hvordan den anden fumlede med hans skjorte, forsøgte han at ligge så stille som overhoved muligt, således at det ikke ville blive for svært for ham. Han sukkede og hvilede sin pande imod Solon's skulder "mhh it feels nice" han satte sig op og trak skjorten helt af, og derved afslører sit bryst for den anden. På trods af han skulle være perfektion, så havde han skam også ar på sig. Han havde hvad der kunne ligne piskemærker over sit bryst, samt over hele ryggen. Hans ryg var nok værst, da der kun var omkring 4 over brystet. Derudover havde han også en enkel tatovering lige over højre bryst. Han var dog som forventet muskuløs og slank.
Hurtigt bøjede han sig ned imod Solon og trykkede sine læber imod hans "du er så smuk" han strøg ham ned af kinden, hvorpå han begyndte at bakse med at få Solon's skjorte af. Han kyssede ham ned af brystet og legede et par enkelte gange med hans brystvorte, hvorpå han bed ham drillende i den fine hud

//det er skam helt okay!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 1:22

Solon smilede lidt for sig selv, over kyssene, men da han lod sine fingre glide over Darius' brystkasse følte han Darius' ar. Han stivnede lidt men blødte lidt op, da han mærkede hvordan Darius fjernede Solons skjorte også. Solon stivnede da Darius nåede til lige før navlen på skjorten og der tog han lidt fat i Darus' hænder og stoppede ham. Skjorten ville han helst beholde på - for at undgå at vise sit mærke og ar. Han hadede det som pesten lige nu.
I stedet hævede han Darius' ansigt op til sig igen og lod atter deres læber mødes. ''det er kun fordi du kun kan se mig udvendig.'' hviskede han drillende inden han lod fingrene glide lidt igennem Darius' hår.
''Du er helt vidunderlig..'' hviskede han inden han lod deres læber mødes endnu engang i et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 1:32

Han hævede øjenbrynet, ved den pludselige indskydelse, men om ikke andet lod han blot gøre hvad han ville. Han ville give Solon nydelse denne aften og måske endda også nat, det havde været hans plan og det var blevet mere måltrettet peget imod det, da han opdaget at dette var hans første gang med en mand. Selvom ordene ikke engang havde været blevet sagt, så kunne han hurtigt fornemme det og derudover havde Solon selv udtalt sig at han havde været nervøs. Han lod den anden føre hans ansigt op, og gengældte blot kysset da faldt imod hans læber. Han spandt næsten af nydelse, da Solon gled sine fingre igennem hans hår...hans absolut svageste punkt. Han elskede hårnusseri, gik man først ud i det, så var man sikker på at være på hans gode side. Han klukkede "hvad jeg kan se...er utrolig lækkert, måske er det mere indvendigt også lige så lækkert...eller måske sexet" han skød ud med nogle ord, alt i mens han bed sig i underlæben. Han stivnede ved de sidste ord, igennem hans lange liv havde der aldrig været en der udtalte de ord...aldrig en der rent faktisk havde syntes det. Blot de ord og den næste handling fik en oprigtig varme frem i de turkis blå øjne. Han kyssede ham en smule hårdere og flyttede sig lidt, således han kunne få sine egne sko af, samt Solon's sko og bukser "du bliver jo smukkere og smukkere som sekunderne går" da først bukserne var kommet af, bøjede han sig ned og kyssede Solon op langs hans ankel og op til hans knæ, videre op til langs hans inderlår, hvorpå han igen lagde sig direkte over ham "så hvordan vil du gøre dette...jeg er op for det hele, så det er mere hvad du har lyst til!" han gav ham et hurtigt kys og så spørgende på ham. Han ville jo helst have at Solon oplevede den meste nydelse ved dette, sådan havde han det med stort set alle, hvis første gang han skulle tage...han var blid og nænsom omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 8:10

PÅ et eller andet punkt vidste Solon godt at han blot var endnu en i mængden. Incubus-dæmoner levede af sex, og derfor kunne de sjældent binde sig til én person - heller ikke noget Solon forventede ikke at Darius ønskede andet end sex.
Da Solons tøj røg af, kunne man skimte mærket der kørte over kønsbehåringen. Det lange mørke mærke der kørte fra den ene hofte til den anden, i et tribalt mønster som kun få genkendte som en heksekult. En heksekult Solon var født ind i.
Langs benene havde Solon ar, og mange af dem. Tildels fordi han havde sloges med Hekami og tildels fordi han var klodset og uopmærksom. Ét ar stak dog mere frem end de andre; en dyb flænge der gik tværs over begge ankler. Hvis man ikke kendte historien ville man gætte på så mange ting. Men sandheden var nok ikke nem at kapere. Solon var blevet jagtet siden han var helt lille - han var den eneste mandlige heks i hans slægt, og det skræmte mange. Som tolvårig, efter et kæmpe skænderi med sin far, var Solon stukket af med Hekami, og var end i noget der kunne minde om en dådyrsfælde. Han blev slynget op i luften hvor han hang og dinglede fra et træ i flere dage. Rebet havde snørret sig strammere og strammere for hver time - ren tortur - indtil hans far fandt ham og skar ham ned. Solon tilgav aldrig sin far, for ikke at vare taget efter ham med det samme..

''Jeg... Jeg vil have at du gør hvad du finder bedst.'' sagde han, igen en smule tøvende. Han vidste godt, at det ikke var et brugbart svar, men hvis Darius gjorde hvad han kunne lide, kunne Solon måske lære lidt om ham igennem det.
''Jeg vil have at du oplærer mig..'' den sidste sætning kunne nemt få det hele til at lyde som om han havde planer om at se Darius igen. Og hvem ved, måske havde han...? Han stoppede ikke med at nusse Darius i håret, da han jo selv vidste hvor skønt det måtte føles.

//oh god! Jeg faldt i søvn i går! :O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 8:42

Han lagde hovedet på skrå og hævede øjenbrynet "mhh jeg er sikker på at jeg kan finde på noget" han strøg blidt Solon ned over kinden, selvom han da helst ville havde haft et simpelt og lige svar, så var det andet skam også fint nok. Han havde nogle ideer, men han havde blot spurgt således, at hvis Solon havde nogle ønsker...så ville han da med glæde gå med på dem. Han kyssede ham ned af halsen og begravede derpå ansigtet ind i det stykke mellem hans skulder og hals. Han spandt af nydelse, over den måde den anden vedligeholde den konstante nussen i hans lange hår. han hev hurtigt sin elastik ud, således det krøllede hår hang løst.
Han fjernede sit ansigt fra hans hals og hævede øjenbrynet "vil du se mig igen?" spurgte han og begyndte stille at bakse med, at få sine bukser åbnet. Han var ganske trængende, men havde dog nok forstand i sig, ti at snakke. Han bøjede sig stille ned og kyssede ham blidt, før han vendte dem om. Han fik bakset sine sko og bukser af, således han kun havde et par sorte boxershorts på. Han satte sig op, så hans bryst ramte imod Solon's "I want you to ride me" hviskede han og trykkede sine læber direkte imod den andens

//hahaha, det sker for selv den bedste!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 8:49

Solons panik havde gemt sig væk, lige indtil han blev spurgt om han villse se Darius igen. Ville han det..?
Han lukkede øjnene lidt, inden han mærkede at de blev vendt om så han var øverst. Kysset der kom efterfølgende gav ikke Solon mulighed for at svare, men godt det samme - han kendte ikke svaret. Darius' næste ord havde runget svagt i hovedet på Solon. Ride ham..? Han bed blidt i Darius' underlæbe mens de kyssede, og mærkede hvordan hans krop hungrede efter dæmonen. Han havde ikke været sammen med nogen længe, han havde ikke turdet. Og nu sad han over en incubus - hvor dumdristig har man lov til at være!?
Ikke desto mindre, begyndte Solon at gnide sit skridt mod Darius', mens han kyssede ham ned af halsen og med den ene hånd nussede ham i håret.
HVordan skulle han gøre det her..? Han havde aldrig prøvet det før - ikke selv. Han havde prøvet at ligge nederst, men.. Han var i tvivl - turde han nu virkelig det her..?
Tvivlen gjorde blot, at han trykkede sin krop mere op mod Darius', i et forsøg på at søge tryghed og intimitet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ohh this is a party love [Solon] - XXX - Empty Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 9:02

Han hævede øjenbrynet, da der intet svar kom, dog havde han gættet at svaret nok ikke ville komme. Han rystede på hovedet, men strøg den anden ned over kinden. Han betragtede ham nysgerrigt, men da først Solon slog sig lød og begyndte at gnide sig selv op af ham, lagde han hovedet tilbage og stønnede "mhh ja bliv ved med det!" sukkede han og greb fat omkring hans hofter. Han trak ham tættere på sig og nød blot af den følelse det spredte i hans nedere region, ved den konstante friktion imellem deres underliv. Han blottede sin hals, og lod Solon kysse hans hals. Han bed sig i læben og sukkede svagt af nydelse. Han strøg ham ned af ryggen, blot for at indikere at han kunne fortsætte så tosset han ville. Ved følelsen af hans krop tættere imod hans ejen, vendte han ansigtet direkte imod ham. Han lagde armene omkring ham og trykkede sine læber direkte imod hans "rolig, der sker ikke noget du ikke har lyst til!" han fik øjenkontakt med ham, blot for at være sikker på at den anden forstod hvad han mente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum