Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Only one night - Elaija EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Only one night - Elaija EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Only one night - Elaija EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Only one night - Elaija EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Only one night - Elaija EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Only one night - Elaija EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Only one night - Elaija EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Only one night - Elaija EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Only one night - Elaija EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Lori
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Lenore
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Genevira
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Celenia
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Renata
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Jake
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Katrina
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Sasha
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 
Abigail
Only one night - Elaija Voteba13Only one night - Elaija Voteba14Only one night - Elaija Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Only one night - Elaija

Go down

Only one night - Elaija Empty Only one night - Elaija

Indlæg af Marcus Fre 6 Feb 2015 - 21:08

Tid: 23 ca.
Vejr: Køligt, med lidt sne dalende.
Sted: Inde i bodellet.
Omgivelser: Forholdsvis mange væsner. Nogle mere fornemme end andre, og piger næsten alle steder.

Marcus rejste sig fra sengen, og trak roligt i sit tøj igen. Pigen han havde betalt for lå stadig i sengen og betragtede ham. Det var et dyrt bodel, men det var ikke et problem for Marcus. Han havde sine penge i orden, og nægtede at dele piger med bumser der kun havde penge til en billig øl. Egentligt havde han ingen problemer med at forfører piger, men det var bare lettere på et bordel fordi han ikke skulle skille sig af med pigerne bagefter.
Han fik sine sko på og gik så mod døren, han ikke så meget som så tilbage på pigen han lige havde knallet. Der var ikke nogen grund til det.
Ude foran værelset var der fyldt med væsner og larm. Marcus lod kort en hånd glide igennem sit mørke hår så det blev fjernet fra hans ansigt. Han så lidt ud over mængden der bevægede sig rundt foran ham. Kønne unge piger futtede rundt mellem mænd der alle havde rigeligt af penge i deres lommer. Marcus smilede kort et koldt smil over det inden han roligt begyndte at gå. Det var ikke velset at drikke fra det unge piger eller for den sags skyld. Det ville ellers have været godt. Han var sulten, og pigerne på bodellet var både smukke og smagte sikkert godt også. Marcus stillede sig op at en væg og betragtede roligt pigerne der var til stede. Han ville have en snack. Han smilede og fik øjenkontakt med en køn brunet der viste alt, alt for meget hud. Marcus gik roligt hen til hende og smilede hans altid charmerende smil. Pigen arbejdede på bodellet hun skulle flirte lidt med kunderne, men hun havde ingen anelse om hvad den lille flirt hun havde med Marcus ville ende ud i.
Marcus lod roligt en hånd glide hen over hendes skulder og op over hendes hals. Han kyssede hende blidt på halsen, men lod så sine tænder borer gennem hendes hud. Han holdt fast i hende, ikke hårdt, men alligevel hårdt nok til at hun ikke kunne trække sig væk fra ham. Han slap biddet og så på hende med et smil. "Dejligt" sagde han roligt imens han stak en hånd i lommen og trak lidt mønter op som han gav hende. "Det bliver mellem os ikke smukke?" sagde han kort og så på hende med et koldt smil. Det var ikke et spørgsmål, men en ordre. Han gad ikke at skulle snakke med ejeren af bodellet bare fordi han havde bidt lidt i en pige. Han havde ikke engang drukket særlig meget af hendes blod.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Only one night - Elaija Empty Sv: Only one night - Elaija

Indlæg af Gæst Fre 6 Feb 2015 - 21:27

Elaija gik ud fra et af rummene. Han spottede en ung mand med mørkt hår og så ud til at ikke virke særlig bevidst om sine omgivelser. Elaija slog det til side, men vendte kort tilbage til sin lille pige som havde brug for at fjerne et barn. Elaija havde en mindre aftale med bodellet om at hvert unødvendigt barn ville han med glæde tage sig af. Deres liv ville komme over på hans Herregård. Dette resulterede i at barnet ville enten blive en del af husets tjenere eller en del af selve huset selv.

Hans påklædning var mørkt. Han havde et par sorte militær støvler på som ofte gav en hvis klang når han gik, med en stok og en læge taske ved hans side havde han nu givet et par smerte stillende og et par lykke piller til pigebarnet Maja. Hun var endelig glad for at skille sig af med barnet. Hun så ud til at virke hadefuldt i at skulle få et barn. Elaija kendte hun godt. Han havde reddet hendes karriere op til flere gange og har aldrig helt spurgt ind til hvad der skulle ske med hendes barn. Dog ofte sætningen ''Har den lille det godt?'' som var det at en mindre moderlig beskyttende kommentar eller behov for at vide at barnet hun havde doneret til Elaija ville være i godt behold. Til trods for at Elaija var kendt som en noble herre, var ikke alle hans intentioner rene.

Han forlod bodellet og syntes at spotte den mørk håret mand igen. Han smilede og hvorfor vidste Elaija ikke, så han fulgte efter ham. Han spottede at manden snakkede lidt med en ung pige fra bodellet. Anna var hendes navn. Hendes hår ofte tiltræk mange unde mænd til sig, men ud fra den mørkhåret mands handling så det ud til at det også var vampyrer. Dette ville han ikke fortælle sin søster, men det var nok relevant for den mørkhårede mand at få sig en blod dunk, eller i hvert fald søge i hans hjem for blod. Da det ofte resulterede i at vampyr jagere hvis man ikke var forsigtige i disse nætter.

Elaija gik tættere på manden i det han smed pengende til den unge pige. ''Godaften, Jeg ville høre om du ville være interesseret i en drink?'' Elaija's mørke grønne øjne faldt på den mørk håred mand, mens den unge Anna stille børstede sin kjole på plads og rettede sit tøj, hvor efter hun halv luntede afsted på sin position igen. ''Bare rolig. Jeg nævner intet til min søster.'' Elaija's tone var afdæmpet og halv rolig, mens nysgerrigheden fanget sig omkring den fremmede. Måske skulle han høre hvad hans interesse var? eller hvilke former for typer han fortrak at drikke af?. Elaija havde ofte flere forskellige tjeneste folk han havde udsmykket. Hvis ikke selv dekoreret dem med flotte former of hårlige farver på hans herregård.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only one night - Elaija Empty Sv: Only one night - Elaija

Indlæg af Marcus Fre 6 Feb 2015 - 22:18

Marcus så fra pigen da hun luntede væk fra ham, og der efter på en ung mand der talte til ham. Han så kort lidt på ham, men nikkede så. "Ja" lød det kort fra ham. Marcus lod kort blikket glide over omgivelserne, men så så igen på den fremmede. "Din søster... Er det den smukke ejer af stedet?" Spurgte han kort og smilede et skævt smil til den fremmede. Marcus var endnu ikke sikker på om denne mand var god eller dårlig at kende. Der var ingen grund til at være oprigtig endnu.
Marcus ville have kunne få en fantastisk karriere inden for drama hvis han gad, da han var et naturtalent til at sætte facader op som folk troede på. I virkeligheden var han bare en kold skid. Alligevel nød han at møde andre der muligvis kunne gøre livet lettere for Marcus. Denne mand kunne meget muligt være en af den slags der var gode at have ved hånden. Marcus var ikke til hænger af slaver, men nød at være venner med brugbare folk.

"Så hvor skal vi hen for at få en ordenlig drink?" Marcus var ikke sikker, men tænkte at denne mand nok var vampyr lige som ham selv, eller så han ingen grund til at denne mand ville ligge så meget mærke til hvad Marcus lige havde gjort. Andre væsner ville som regel bare holde sig på afstand hvis de så Marcus drikke.
Marcus så lidt hen mod pigen han havde drukket fra, mest af alt for at sikre sig at hun ikke gik og sagde det til nogen. Det så ikke sådan ud, hun havde dækket bidmærkerne. Dygtig pige... Marcus lod igen en hånd glide igennem det mørke hår imens han rettede sin opmærksomhed tilbage til manden han egentlig snakkede med.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Only one night - Elaija Empty Sv: Only one night - Elaija

Indlæg af Gæst Fre 6 Feb 2015 - 22:27

Elaija smilede varmt og halv stolt i det han nævnte hans tvilling var smuk. ''Jeg er glad for at de mener at min kunst er smuk'' sagde han kort og drejede om hælen. ''Denne vej. Jeg har en hel herregård med smukke folk, hvis de mener at min kære tvilling skulle være køn'' Han små fniste lidt for sig selv. Specielt fordi denne mand havde ingen andelser hvad Elaija havde gjort på sin tvilling, blot for at få ham til at lidt bedre. Ja, en mand som hans tvilling engang var havde Elaija ændret kropslige struktur og omformet det til den kvinde hun idag var. Selvfølgelig tog det tid, men alt med omhyggelig hænder og lidt magi ikke kunne klare. Havde hans kære tvilling blevet en af bodellernes smukkeste kvinde. Elaija ofte smilede stolt når folk kaldte hans tvilling smuk eller skøn. Da han ofte huskede hende som en person der var mere interesseret i at skørte efter mænd frem for arbejdet. Dette har jo resulterede i at hun idag ved hvad mænd går efter.

''Den kære Anna er også blandt mine kunder. Dette er dog kun inde for medicin. Jeg er kirug og læge. Mit navn er Elaija. Og de er?'' Han fortsatte videre imod en hestevogn, som stod klar til at køre. Der sad to folk oppe på dem. Fuldt stændig identiske. Forskellen lå kun i at den ene havde en hvid skjorte på og den anden havde en sort. Deres blik drejede synkront og kiggede på Elaija. ''En gæst i herrens haven. Hr Elaija?'' sagde de begge med samme stemme, samme udtryk og samme afdæmpet blik i deres øjne. Elaija så ud fra den åbne vogn. ''Disse er de to blandt mine mest perfekte værker, kom. Lad os spise. Jeg hader at vente på min aftensmad bliver kølig, eller lige frem skulle blive for gammel'' Elaija havde et mindre smil på læben, mens et tone af varme kunne nemt spotte i hans stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only one night - Elaija Empty Sv: Only one night - Elaija

Indlæg af Marcus Fre 6 Feb 2015 - 23:12

Marcus fulgte roligt med. Han bed dog fat i et bestemt ord - kunst... Marcus så lidt hen på kvinden, der ejede bodellet og overvejede kort hvad han havde ment med kunst. "Jeg er Marcus" sagde han kort og smilede til Elaija. Marcus betragtede de to kuske der sad på hestevognen, og gættede så på hvad Elaija mente med kunst. Marcus havde hørt om folk der ændrede andres udseende via læge videnskab. "De er meget identiske" sagde Marcus med en kølig stemme imens han gik hen til vognen. Han trådet let op i den, og tog plads inde i vognen. Han kastede et blik tilbage på bodellet, man kunne stadig hører en klar summen af folk der snakkede agerede med hinanden.
Det var begyndt at sne imens Marcus havde været inde på bodellet. Tidligere på dagen havde det været klart vejr, men stadig koldt nok til at der ville kunne falde sne. Den var først kommet nu. Inden længe ville sneen gøre alt hvidt i et stykke tid. Den flotte hvide overflade ville dog hurtigt blive brun og klam at se på når folk først begyndte at vandre rundt i det. Marcus så igen på Elaija og smilede kort. "Så jeg går udfra en læge af din kaliber tjener godt?" spurgte han og rettede kort på sin skjorte. "Der er vel mange der vil betale gode penge for at blive smukke?" fortsatte han og kiggede kort rundt i vognen, som tydeligt udstrålede at dens ejer Elaija ikke var en fattig tåbe.
Marcus var ikke fattig selv. Han havde bare valgt ikke at bruge sine penge på fornødenheder så som vogne og store palæer. Han kunne bedre lide at være mere mobil så han kunne rejse rundt som han selv ville. Han havde sine måder at tjene sine penge på. Det virkede uanset hvor han befandt sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Only one night - Elaija Empty Sv: Only one night - Elaija

Indlæg af Gæst Fre 6 Feb 2015 - 23:35

Elaija satte sig og så på Marcus da han trådte ind. Hans mindre spørgsmål løftede det ene øjenbryn på Eliaja. ''Tjo.. jeg tjener lidt, men største delen går til børn som mangler et sted at bo. De fleste fra bodellet sender deres børn til mig. Dette sikre deres børn en fremtid, som få dog nogle sinde ville kunne få.'' Hans stemme var stadig varm, men en snær af ensomhed kunne nemt spottes. ''Jeg tjener vel det de fleste lav adelige ville tjene. Folk kommer till til mig for at ændre deres udseende. Da det ofte for dem har indblikket til at få piller frem for kirugiske metoder. Jeg er dog glad for at deres øje stadig er brugbart. Da en person af deres afstykke har meget at bruge tiden på. Jeg vil dog anbefalde at du spiser af blod dunke frem for fremmede folk. Loyalitet er svært at skaffe som en råvare, men jeg tilbyder gerne vampyrer rundt omkring en levende blod dunk. Det eneste jeg tilgængel vil havde er deres loyalitet som vampyr. '' Hans blik så omkring, men med de rette øjne var det nemt at spotte at alt dette blot var en simple forretnings facade, som om at dette var noget som var rutine for ham. At Marcus ikke var den første.

Lyden af sneen knirken og knagen under hjulene fra vognen stille kunne høres, da ud fra vinduet stille crystal klart kunne se at de passerede igennem en mindre skov. De stille kommer ud fra skoven og det var klart at spotte at en have havde det nu i færd med at køre igennem. Der var flere slavere der var ude og arbejde. Deres påklædning var vinterpæls tøj for at sikre dem imod kulden. De sikred at rosen buske ville bevares imod kulden og et bygge værk så ud til at være færdig. En mindre kirke gård kunne også spotte i udkanten, men det lignede mest af alt et mindre by, dog inde for herregårdens væge.

''Mine ghouls vil nok havde maden klar. Jeg håber de kan li blonde eller brunetter, da der er rigelige at spise af. Hvis de også indtager kød må jeg nok skuffe dem. Da jeg ofte ikke lader min mad blive fordæret og ødelagt, som nogle vampyrer vælger at gøre.'' Vognen begyndte stille at stoppe og en tredje person dukkede op. Det var Nr III som stod foran. Han lignede præcis de to kuske. Hans blå øjne kiggede ind og åbnede døren i det Elaija steg ud af vognen og et varmt tæppe blev indhyldet begge to. ''Mine tjeneste folk ved ikke om min udødelighed, det samme ved de ikke om dem. Dette sikre at de ikke kan lyve om hvad vi er. Kun dem som arbejder som blod donor ved det. De resterende har ingen andelse.'' Han fortsatte videre ind af hoved døren som slog til side. Dog ingen folk var at se som åbnede de to store døre. De var lavede af massivt træ. Kiggede man nærmere var det indhylet af sølv. og så man i nærheden af dørens top ville man syntes at spotte flere små hænder tag fat i døren og åbne den, men det virkede dog fjernt. Som var det at det altid ville være i øjenkrogen man kunne spotte det. Gulvet var lavet af ren skind tæppe og allerede da Elaija tog de første 2 skridt ind af døren tog hans sine støvler af og gik i bare tær. Han kiggede tilbage og smilede varmt.

''Få vampyrer har sjældent tilladelse til at møde en fra familien Tzimitché. De kan blot tage skoene af, men du må endelig gerne beholde dem på. Der er gulv varme i tæpperne, hvis du vil havde varme til kroppen imod kulden. '' Han fortsatte videre i det tjeneste folk dukkede op ud af det blå for at tage imod hans store tæppe og hans overtøj. Hans påklædning nu bestod mest af alt en sort skjorte og et par løse sorte bukser med noget som virkede som en læder pisk, spændt fast om belted. Han fortsatte videre ind.

Ingangs salen var på radder række indhyllet af store massive skulpture. Det lignede voks figurere, men når man kiggede nærmere ville man nemt kunne spotte at det lignede levende hud. Skulputerene stod på en marmor block, men selv den var indhylet af et skindtæppe. Nu hvor man tænkte over det var der meget skind tæpper og skulpturer af voks. Det lignede mest af alt et kunst muserium man var dukkede op og kom ind til. Dog disse skulputere var udrusted med et tohånds sværd ved skuldrende og stod som statuer. Man syntes ud af øjen krågen af de blinker, men kigger man nærmer og lytter nøje efter kan man stille spotte åndedrag ved disse. Ja, skulputerende ville være levende med det nøje øje.

Elaija fortsatte videre ind i spise salen, som mest af alt var indhyldet af et lang bord og en pejs til venstre for det. Der lå på bordet 2 næsten helt nøgne kvinder og en mand som lå med beklædning dækkende omkring deres intime dele. Elaija satte sig for enden af bordet og så tilbage for at se hvad Marcus reaktion ville være. Han var sikker på at han ville se dette frastødende eller interessant. Elaija elskede som sådan at få gæster, men det var så svært fordi de fleste så Elaija som et monster eller en uhyggelig god kirug. Hans ene fod lå ved siden af stolen på dens armlæn mens den anden fod lå bræt på gulvtæppet. Kontant klar til at havde kontakt til skindets kød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Only one night - Elaija Empty Sv: Only one night - Elaija

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum