Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | September

Statistics
Der er i alt 285 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Artem

Vores brugere har i alt skrevet 155414 indlæg in 8073 subjects

Tunfisk har nogle gange brug for idéer!

Go down

Tunfisk har nogle gange brug for idéer!

Indlæg by Alítheia on Søn 8 feb - 22:54

På vejene af Tun journalisterne laver jeg lige en lille tråd.
Hvis nogle af jer brugere får en idé, har en idé til artikler. Efterlyser nogle et dyr, en person, så husk at det kan gøres gennem TUN. Skal nogle giftes, er nogle døde, vi vil gerne høre om det.
Har i nogle helt andre forslag til en artikel, vil vi hellere end gerne høre den og se om vi kan arbejde videre med den Very Happy

I kan enten skrive jeres idé i denne tråd, eller sende en af os journalister en pm med jeres idé.

Send TUN en lille idé på adressen: Doomsville, Angerforge District, Elpart street 642.
Hvis i har noget vigtigt der skal ud i verden

- TUNfiskene

Alítheia
Admin

Antal indlæg : 1861
Evner/magibøger : natural feelings

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Tunfisk har nogle gange brug for idéer!

Indlæg by Elaija on Man 9 feb - 1:52

Elaija har sendt en mindre Ghoul ud til Jounalisten Miss Alìtheia. Med brevet der siger følgende:

'' Min kære redaktion TUNfiskkene. Mit navn er Elaija Arkmen Tzimiscè. Jeg vil gerne havde at i udbringe en besked til alle racer om, at familien Tzimiscè tilbyder unge så vel som ældre vampyrer, men også andre racer husly. De er velkommen til at overnatte i tre nætter for at falde sig til rette, men når de tre nætter er overe må gæsten traffe en beslutning. Om deres interesse kunne ligge i at tilslutte sig familie, eller om de ønsker blot at forligge sig selv som en værdigfuld gæst i vore hjem.

Vi Tzimiscè tilbyder en mulighed for at strække vore arme ud til det folk som skulle få brug for vore ekspertise inde for lægevidenskaben, men også det medicinske studier. Hvis andre videnskabelige eller filosofer skulle søge husly er de velkommen til at søge asyl hos os. Vore adresse befinder sig ved en mindre dal ude for Terror Ville, hvis i ønsker at kontakte os.

Med de største hilsner.

Elaija Arkmen Tzimiscè ''

Elaija

Antal indlæg : 112
Evner/magibøger : Vissisetude (se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Similar topics