Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Jake
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Sasha
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Lenore
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Katrina
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Edgar
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Celenia
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Marcus
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Renata
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 
Taliia
When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba13When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba14When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

When in need of company, find a lady ~ Madeleine.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Empty Sv: When in need of company, find a lady ~ Madeleine.

Indlæg af Nephthys Søn 15 Feb 2015 - 3:24

''det er han også..'' sagde hun stille, og bed sig lidt i underlæben. At ligge der, med Caden, var vidunderligt, men...
''Ja, det må jeg vel være..'' sagde hun stille, og fulgte ham med øjnene mens han rykkede en tot af hendes hår.
''Du behøver ikke blive her.. Jeg kender turen.'' sagde hun med et lille smil. Hendes lillebror var godt nok ung, men ikke uerfaren. Fra ham havde hun lært det meste, uden egentlig at tænke over det.
''Hvis jeg vil i kontakt med dig igen... Hvad gør jeg så..?'' spurgte hun, inden hun satte sig op. Han skulle ikke føle sig tvunget til at blive. Hun fik rejst sig fra sengen, og begyndte at tage sit tøj på.

//lidt kort, undskyld.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

When in need of company, find a lady ~ Madeleine. - Page 2 Empty Sv: When in need of company, find a lady ~ Madeleine.

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 3:32

Caden var ikke sikker på om han var lettet eller ikke, da hun sagde han godt kunne gå. Han så hende i øjnene og nikkede kort. Så han kunne godt gå, uden at føle dårlig samvittighed omkring. Det var altid noget. Han rejste sig, og tog resten af hans tøj på. Hun ville kontakte ham igen. Det kunne han godt gå med til. ”Kom forbi Firestep dansekro. Hvis jeg ikke er der, kan du spørge en af de ansatte om min adresse.” Han tog hans trøje på og så på hende med et let smil. ”Så ses vi.. Måske.” Han ordende hans hår en smule, før han gik hen til døren. Han så en sidste gang på hende, før han gik ud og forlod kroen. Han var ikke sikker på, hvordan han ville have det med at se hende igen. Hun var en dejlig pige, men hvis han skulle se alle han havde været sammen med, ville han aldrig havde tid alene. Men Maddie var muligvis, en af dem han godt kunne finde på at se igen.

//out.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum