Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | November

Latest topics
Top posting users this month
Fenrer

Kira

Jazmin

Vetis

Cody

Claan

Lori

Kace

Drommon

Gautham

Statistics
Der er i alt 237 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Isabell

Vores brugere har i alt skrevet 151466 indlæg in 7804 subjects

Det er godt at se dig (Rafaela)

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Det er godt at se dig (Rafaela)

Indlæg by Gæst on Fre 3 apr - 0:32

Tid: 15:30
Vejr: tidligt mørkt pågrund af vinter
Sted: i en gyde
omgivelser: en væltet engel elleres ingen
påklædning: sort skjorte og matchende lærred bukser  og fødder har intet på

Zantanna var kommet tilbage til byen faktisk ville hun gerne snakke med Rafaela det var langt tid siden hun havde set dragepigen. Det var det Zantanna kaldte hende i sit hoved for sidst de havde set hinanden havde hun forvandlet sig til kæmpe drage, men det var nu ikke det hun ville snakke med Rafaela. Hun kunne ikke havde Emiliy med sig da hun oplevet at nogle af hendes adoptivfars vampyrer var begyndt at lede efter Zantanna fordi de åbenbart ville forsætte det han havde været i gang med. Så derfor ville hun høre Rafaela om hun kunne finde et sted til den lille pige, velvidende at hun måske aldrig ville se Emiliy igen vidste hun også at det var det rigtige at gøre for pigen var hele tiden i fare med Zantanna.
Zantanna bed sig svagt i læben hun mærkede hvordan sulten meldte sig på banen. Hendes øjne lyste op da færten af et menneske ramte hende. Hun fulgte lugten og smilede svagt da fik hun øje på en kvinde. Zantanna havde ikke spist længe og det var under at hun ikke havde kastet sig over Emiliy, men det sikket fordi hun elskede denne pige at hun ikke kunne få sig til gøre det. Zantanna havde vandret rundt i Domvilles gyder i et stykke tid efter menneske kvinde, men da hunså børnene som ventede på  kvinden ved et snusket lejligheds kompleks stoppede hun Zantanna ville ikke splitte en familie af. Zantanna vidste ikke helt der var noget som havde ændret noget i hende på den sidste en ligegyldighed for liv, men det var kun når hun ikke var sammen med Emiliy. Hun vidste at hun blev nød til at gøre noget. Få den menneskelige del frem igen og de eneste to der kunne gøre det var Rafaela og Emiliy.

Zantanna lod svagt en hånd glide igemmen det trykke brune hår som hun havde da, nærværet af en anden ramte hende og duften af blod. Var personen såret? Hun fulgte lugten og så en ung kvinde sidde på jorden med en flænge i panden. Pigebarnet var forvirret hun var ganske klart faldet og slået hovedet. De blå øjne søgte Zantannas som nu var så røde at de lignede bobler af blod.  Hun var hurtigt der henne. Hun smagte svagt på blodet i pigens pande, det var ikke menneske, men engel deres søde blod var så vidunderligt og dejligt. Nu kunne hun ikke holde sig tilbage mere hun blottede tænderne. Satte sig ned ved siden af pigen som svagt stønnede da hun satte tænder i halsen. Zantanna lod den røde væske løbe ned i halsen. Den ville kun stoppe tørsten i et stykke tid, men det var dejligt og ingen skulle tage hendes måltid fra hende.

Sidst rettet af Zantanna Søn 12 apr - 15:05, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Det er godt at se dig (Rafaela)

Indlæg by Rafaela on Fre 3 apr - 0:51

Rafaela gik rundt i gyderne. Hun følte sig splittet op indvendigt. Hun savnede Zantanna. Hendes bedsteveninde. Den eneste hun følte hun kunne snakke ud med. Hun havde ikke været ude af slottets mure i flere måneder pga hendes liv var blevet til et stort helved. Hun havde mistet et barn pga hendes far blev rasende på hende og ville straffe hende så han sendte barnet direkte i døden ude i ødemarken. Hun havde svært ved og finde rundt i sig selv. Hun vidste, at hendes far holdt øje med hende, hvor end hun gik. Hun havde stadig et mærke omkring halsen han havde sat der for og holde hendes vrede nede eller for, at hun blev straffet når hendes vrede begyndte og gå igang. Sakref var med hende over bygningerne for, at hun kunne sørge for, at hun ikke dummede sig.
Da hun havde gået i et godt stykke tid kunne hun lugte noget der mindede om blod og hørte lyden af en der drak fra et andet væsen. Hun fulgte lyden og så, at Zantanna drak fra en såret engel. "Zan slip så den engel!" sagde hun kommanderende, men der var alligevel en venlig klang i hendes stemme. Hun vidste, at Zantanna respekterede hende. Hun havde en mørkeblå kjole på der gik ned til knæende. Hun gik tættere på Zantanna og lagde en hånd på hendes skulder "Være en god vampyr og slip englen" sagde hun roligt til hende

//Havde vi ikke aftalt, at det var omkring middagstid altså mellem 11-16? xD//

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5754
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 4 apr - 0:31

Zantanna drak til  hun blev forstyrret af en kvinde som hun ikke først genkendte og derfor hvæssede hun smule da kvinden satte sin hånd på hendes skulder, men så ramte duften af Rafaela hende og kiggede op for se hvem der havde forstyrret hende og slap med det sammen pigen hun drukket af, men trak sig smule væk kvinden som havde slået hovedet havde mistet bevidstheden, hun var meget bleg, men Zantanna havde mistet interassen for pigen som lå på jorden og havde nu rettet sit blik imod Rafaela. Zantanna vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, men noget havde forandret sig ved Rafaela, Zantanna vidste bare ikke hvad det var der ændret sig. Hun anede ikke om hun skulle give hende et kram og spørge til hvad der sket, men det var også ligemeget lige nu havde hun noget andet at snakke med Rafaela om. Hun bed sig svagt i læben og vidste ikke hvad hun skulle gøre var hun lidt forvirret, men det mere hendes selv som forvirrede hende. Hun  rejste sig  op gik til hen Rafaela og bredte armene ud for vise hende at hun gerne ville give hende et kram. Det var så længe siden de havde set hinanden og nu slogdet hende at Zantannas problemer virkede for lille nu hvor hun mærkede Rafaela måske ikke havde det så godt. Hun lod svagt en hånd glide over sin mund for tøre resterne af blod væk.

// sorry tror jeg var træt i går havde læst det som midnat, men kunne godt se at det var middagstid skal vi lave et nyt hvor for lavet det om eller skal vi forsætte. Jeg ved godt at lyder mærkeligt at fik læst som midnat tid. Men fejl sker//

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 8 apr - 14:34

//Du kan bare skifte tidspunktet så det virker til og være omkring middagstid en af de dage, hvor der er mørkt det meste af tiden xD//

Hun var ikke overrasket over, at Zan begyndte og hvæse af hende. Hun kiggede blot roligt på Zan. Zan var stadig ikke kommet med i klanen da hun selv havde haft en masse problemer på det sidste og nu, hvor hendes far holdt øje med hende hele tiden kunne hun ikke arbejde for klanen. Ikke lige foreløbig. Hendes far måtte af vejen først. Hun kunne se på Zan, at der var noget som gik hende på, men samtidig havde hun selv en del problemer og det gjorde, at det var tydeligt for begge parter, at de havde haft en meget svær tid siden de sidst så hinanden.
Hun smilede stille til Zan og prøvede og virke lykkelig, men det var tydeligt, at det var ren facade der var kommet frem. Hun gik ind i favnen på Zan og krammede hende. Hun kiggede ned i jorden i et øjeblik før hun igen kiggede op på Zans ansigt igen. "Hej Zan det er lang tid siden" hendes stemme var rolig og viste tydelige tegn på, at hun var glad for og se hende igen "Hvordan går det med dig og den lille pige du reddet fra din far?" spurgte hun nysgerrigt. Hun måtte snakke om noget for og tænke på noget andet, men da hun nævnte den lille pige begyndte tårerne stille og trille ned af hendes kinder da det fik hende til og tænke på det lille barn hun havde mistet.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 12 apr - 15:30

Zantanna slap hende og et spørgende udtryk erstattede glæden ved at se hendes ven, hun havde savnet hende " hvad er der i vejen?"" spurgte hun og gav udtryk for at hun kunne se at der var noget galt, Zantannas problem kunne vente Rafaelas problem var vigtigere for hende end hendes engne. Zantanna havde aldrig haft en ven før og hun følte at Rafaela var form for en søster for hende. For hende kom familien før sig selv noget nogen havde prøvet taget fra hende den gang hun var lille. Zantanna anede ikke om Rafaela ville snakke om det, men det det var okay vis ikke hun ville snakke om det. Det var Rafaela som havde hjulpet hende ud af den svære tid, måske det var Zantannas tur nu. Hun havde ikke kendt dragepigen så længe, men hun havde allerede knyttet et stærkt bånd til denne dragepige. Zantanna ville virkelig gerne hjælpe. Da Rafaela spurgte hende hvordan gik valgte hun at lyve da Rafaelas problem måske var større end hendes. Hun ville ikke gøre hende bekymret og da slet ikke nu hvor det virkede som hendes ven havde mere at slås med end hun havde " det går fint vi har levet sådan lidt rundt omkring sidst i Ashen wood" sagde hun. Zantanna smilede bredt og varmt, det var fordelen ved være vampyr, jo ældre man blev jo bedre blev man til at lyve. Emiliy og hende måtte vente det var vigtigt, men det kunne vente " nok om mig hvad er der med dig" sagde hun måske smule for hurtigt for at få samtalen væk fra hende og over på Rafaela. Da Rafaela begyndte græde blev hun mere mistænksom og gik hen til hende og lod trøstende en hånd glide igemmen Rafaels hår. Det jo tydeligt at noget gik hende på

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Tirs 14 apr - 9:43

Hun havde haft svært ved og holde sine følelser tilbage når hun var alene. Når hun var hjemme på slottet ville man nærmest ligne, at hun var en dukke der bare fulgte efter alle steder Sakref var, gjorde alt hvad han sagde. Nærmest som en hjernedød gås af en slave der gjorde alt. Det var hvad det ville se ud til for folk der normalt ikke kom ind på slottet og ikke kendte til opdragelsen af familiens børn når noget var gjort forkert. Hun smilede lidt da hun hørte, at hun og Emily havde det godt, men da Zan spurgte ind til hende igen forsvandt smilet lige så hurtigt som det var kommet og tårerne løb bare mere og mere. Hun lukkede sine øjne og puttede sit hoved imod Zans hånd da hun mærkede Zans hånd igennem sit hår. Det var beroligende og hun ville ikke havde, at Zan stoppede med det. Det var tydeligt og se på hende, at hun gerne ville have, at hun fortsatte med og ae hende i håret. Hun gik hen til en bænk der var lidt længere væk hvor ingen kunne se eller høre dem. Hun kiggede trist ned i jorden da hun fortalte om hende og Melvins barn som hendes far havde sendt ud i en skov for og dø få timer efter fødslen og nu ventede hendes forældre et lille barn. Hun fortalte hvor uretfærdigt det føltes, at de smed hendes barn ud og ville få et andet i samme periode. Hun fortalte om straffen for og angribe hendes far og havde vanæret hendes familie og gjort den til skam. At hun skulle gøre alt, hvad hendes far sagde til hende og hun havde fået mærket omkring halsen fordi hun på det sidste havde haft mange dårlige tanker omkring hendes familie, at hun ville skade dem. Hun fortalte til sidst omkring Melvin havde været sammen med en masse andre piger og fået børn med dem. Tårerne løb ned af hendes kind og hun rystede over hele kroppen "Jeg elskede ham virkelig og så behandler han mig sådan!" hun satte sig til og stor tude og puttede sig ind til Zan. "Jeg er bare til besvær for folk. Kan ikke gøre andet end skade. Min egen far er begyndt og sige han er min herre og konge og ikke blot min far. Jeg må intet mere" hun rystede over det hele og kiggede trist på Zan "Hvad skal jeg gøre? Ved normalt svar på alt, men nu er jeg som en hjernedød gås!" hun var begyndt og hade sig selv.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 21 apr - 14:37

Zantanna var vred, man kunne se det ved at hun knyttede sin frie hånd i vrede, hvordan kunne en far være så led ved sin datter, men hun kunne ikke gøre noget han var konge hun var bare en lusket vampyr som selv havde haft en far at slås med. Zantanna lyttede og da Rafaela sagde at hun var en bryde og hun ikke duede til noget rystede Zantanna kraftigt på hovedet ” du gør mig hel som jeg var den gang jeg var et menneske uden dig vil jeg bare blive en tom skal” sagde hun og mente hvert ord hun havde sagt, men hun vidste at hun ikke kunne hjælpe Rafaela som hun gerne ville. Hvis der var nogen som ikke duede her var det hende. Hun havde kendt denne pige så kort, men allerede nu havde Rafaela en betydning hun var som den søster hun aldrig havde fået. Hun bed sig svagt i læben imens hun tænkte. Hendes hjerne faldte hurtigt tilbage på at hun ikke kunne gøre noget. Zantanna knyttede håbløst sin hænder hvordan stopper man en magtsyg konge som gjorde livet surt for sin datter. Måske hun skulle snakke med ham, men svagt rysten på hovedet det ville ikke virke. Hun blev revet tilbage til virkeligheden da Rafaela lagde sig op af hende. Hun lagde beskyttende en arm omkring hende. Hun følte sig håbløs da Rafaela spurgte ind til hvad hun skulle gøre. Det eneste råd hun kunne ikke give Rafaela det var så dumt at det gjorde ondt, men hun måtte aldrig miste håbet, det var det eneste der havde gjort at hun kunne holde ud end til den dag hun kunne stikke af.
Hun tænkte også på hvordan hun kunne få sin hævn det havde været en stor drivkraft til hvordan hun havde kunnet holde det ud.
Da hun vidste at hendes svar ikke ville hjælpe forholdte hun sig tavs, men inderst inde ville ønske at hun kunne hjælpe, men hvad skulle hun stille op. Hun kendte faktisk ikke til hvem der konge her, hun vidste at det lød mærkeligt at hun ikke vidste hvem kongen var, men hvem end han var brød hun sig ikke om ham.
Det gjorde ondt se sin ven i nød uden kunne hjælpe hende og forsikker hende at det hele nok skulle gå. Zantanna ville bytte plads med Rafaela vis hun kunne, men det vidste hun at hun ikke kunne ” vis jeg kunne havde taget din plads” sagde hun stille næsten utydeligt vis ikke man havde en god hørelse. Hun sukkede kort ” jeg ville ønske at kunne gøre noget, men han er en konge jeg er bare en lusket vampyr” sagde hun håbløst da virkelig ikke vidste hvad hun skulle stille op.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Tirs 5 maj - 9:46

Hun var glad for, at Zan ville høre på alt hendes brok og det der gik hende på selvom hun vidste, at Zan ikke var den som havde haft det nemt og som stadig havde meget, at kæmpe med. Hun græd bare i en evighed, men et lille smil kom frem på hendes læber da Zan sagde, at hun var den som gjorde, at Zan følte sig hel. Det hjalp lidt på det, at hun ikke følte sig som en stor byrde for folk. Hun trak vejret tungt og prøvede og slappe af, men tankerne faldt hele tiden tilbage til hvordan hun havde det og hvad der var sket og det gjorde, at hver gang, at hun prøvede og slappe af så begyndte hun og græde igen.
Efter hun havde puttet sig ind til Zan et stykke tid og var kommet rimelig ned på jorden igen og slap af kiggede hun stille på Zan. Man kunne tydeligt se på hende, at det havde hjulpet hende lidt, at snakke ud om det og få grædt ud. Hendes ellers lillae øjne havde fået et rødt skær da hun havde grædet så meget. Hun rettede sig op og kiggede stille på Zan. Nu ville hun høre, hvad hun kunne gøre for hende. Hun kunne se og mærke på hende, at der var noget som gik hendes søster fra en anden mor på. Hun lagde sin hånd på Zans knæ og gav den et lille klem og smilte "Tak for, at du ville høre på alle mine problemer" der var kommet et smil på hendes fyldige læber. Hun kiggede mere roligt på Zan "Nåh nok om mig. Hvordan går det med dig og Emiliy?" spurgte hun nysgerrigt.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 5 maj - 23:50

Zantanna bed sig svagt i læben imens Rafaela græd, men hvad kunne hun gøre andet end lytte, hun ville til hver en tid bytte plads vis hun havde kunne, men Rafaelas far var ikke hvem som helst og det gik hende endnu mere på. Hun lod Rafaela tale ud rystede svagt på hovedet det var ikke vigtigt mere, ” det var ikke noget vigtigt” sagde hun gav Rafaela et kram. Hun ville være der så længe hun havde brug for det. Rafaela havde brug for hende og hun kunne ikke gøre noget. ” jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget, for du ved jeg vil sætte mig i dit sted vis jeg kunne” sagde hun det mere for Rafaela på andre tanker end at spørge hende om hvordan det gik med hende og Emiliy. Rafaela kunne alligevel ikke hjælpe hende i den situation hun var i så det hele var lige meget. Zantanna og Emiliy skulle nok klare sig igemmen de var begge to nogle der kunne overleve. Zantanna betragtede Rafaela lod svagt en hånd glide ned på hendes kind så hun kunne med sin tommel kunne fjerne tårende. Hun vidste ikke hvad det var med Rafaela, men hun gjorde noget ved hende ikke på dårlig en dårlig måde overhovedet ik faktisk var det fantatisk hun havde aldrig troet at hun skulle holde af noget igen som hun holdte af Rafaela. Det som om hun var mennskelig sammen med denne dragekvinde eller hvad skulle kalde Rafaelas race for hun kendte ikke racen, hendes blik blev drog hårdt ” din far er et monster han gør mig vred og det værste er at jeg ikke kan hjælpe, fordi han er konge der tror ejer alt selv hans datter som er så fantatisk” mumlede imens hun arbejde på at finde en løsning, men den ville bare ikke komme der måtte være noget en vampyr kunne gøre hvor slem kunne han være, ikke sagt at hun ville finde ud af det, men hun havde allerede klaret meget og hun kunne se at Rafaela måske ikke ville klare det ” hvad bilder din far ind sig vis overhovedet er din far og ikke et monster” udbrød hun vredt. Han skulle være glad for at holdte sig væk, kom han i Nærheden af hende lige nu anede Zantanna ikke hvad hun ville gøre. Hendes øjne var blevet røde hvilket de gjorde når hun blev vred. Hvordan kunne han. Hun var frusteret over at hun ikke kunne hjælpe. Hun reagerede ved rejse sig op, hun slog fustreet hånden ind vægen det var tydeligt at det pinte hende at hun ikke kunne hjælpe og følelsen af at være fiasko voksede og voksede, men når den kom ud blev den til en vrede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Tors 7 maj - 11:52

Hun var glad for, at Zan lyttede, men det irriterede hende lidt, at hun begyndte og skubbe sine ejne problemer væk. Hun ville føle sig nødig og ikke som en hjernedød slave hun hun i virkeligheden var blevet. Krystallen som hendes far havde givet hende for og komme af med alle negative følelser var for længst forsvundet og det eneste der var tilbage var sorgen og tanken om, at hun var født som en slave. Hun havde grublet over dette længe specielt de gange, hvor krystallens kræft forsvandt. Hun var blevet afhængig af det lort! Hun lyttede stille til alt det Zan sagde, men svarede hende ikke igen da hun ikke vidste hvad hun skulle sige da hun vidste, at nogen holdt øje med hende på afstand og det ville hun ikke fortælle Zan for det ville ikke hjælpe noget og sikkert skabe en endnu større krig end der allerede var. Hun kiggede lidt ned i jorden og spekulerede på og Zan vidste om man blev født til og være en slave eller det bare var noget man blev efterhånden. Hun kiggede op på Zan "Må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun stille og lavt. Zan ville kun lige nå og svare før hun åbnede munden igen for og snakke videre "Det fordi, at min biologiske mor var slave det meste af sit liv indtil min far tog hende ind som lærling. Så ville vide om du vidste om det var noget man blev født til og være eller noget man bare blev eller tvunget til?" man kunne tydeligt høre op hendes stemme, at det var noget som betød meget for hende, at få svar på.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Man 18 maj - 17:03

Zantanna havde tudbrølet vis hun kunne, men det kunne hun ikke fordi hun var en vampyr, men hun vandrede nu rundt i cirkel som vis hun forsatte ville hun slide hul i gyden. Da hun var færdig med sit vredes udbrud. Begyndte hun gå i cirkeler omkring Rafaela. Da hun spurgte om man født til blive slave fnøs hun kort. Det noget slavehandler sagde for at nedbryde deres såkaldte slaver. Hun skulle til råbe igen, men så satte hun sig ned tog Rafaelas hænder gav dem et klem. Man var ikke slave med mindre man selv troede på det og det var slaveejerns job at få dem til at tro at de ikke duede til andet. Rafaela var langt fra slave, men vis Rafaela selv troede at hun var det så var historien en anden ” det er noget slaveejer bilder jer ind så bliver hvor i er” sagde hun kiggede ned på Rafaelas hænder. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare det, men ind imellem gav hun dem en lille klem. Hun var stille et stykke tid inden hun betragtede Rafaela og smilede svagt ” er det det din såkaldte far har sagt?” spurgte hun lettere køllig. Var det rigtigt det hun havde spurgt om skulle hun vel også være en slave. Hun rynkede svagt på brynene og et smil bredte sig inden gav Rafaela et kæmpe men forsigtigt klem. Hun rystede svagt på hovedet ” kun vis du ser dig selv som en slave er du det” sagde hun og slap krammet for se om Rafaela forstod.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Tirs 19 maj - 9:55

Hun kiggede stilel på Zan imens hun gik rundt. Hun havde løst til og tigge og bede hende om og sidde ned igen for det gjorde hende urolig, at se Zan gå rundt som var hun en løve i et alt for lille bur. Hun hørte, at Zan fnøs efter hun havde stillet spørgsmålet. Var det rigtigt eller var det forkert? Hun var forvirret og hun ville gerne være sig selv igen. Føle sig nyttig, føle, at hun var selvstændig og kunne styre sit eget liv igen. Hun kiggede stille på Zan efter hun havde sat sig ned igen og holdt fast i Zans hånd som tegn på, at det gav hende tryghed og mærke sin søster ved sig. Hun lyttede stille til det Zan sagde. Så det var et tvang? Hvordan kunne det så være, at både hun og hendes biologiske mor var endt som slaver? Hun kiggede ned i jorden da Zan spurgte om det var det Sakref havde sagt til hende. Det havde han ikke direkte eller sådanset havde han aldrig sagt, at hun var blevet født til det, men hun behandlede hende som en og gjorde alt for og nedgøre hende så det blev mere og mere tydeligt, at hun var endt som slave. Hun slap Zans hænder og rodet i en lille pose hun havde haft med og fandt halsbåndet hendes far havde givet hende det som mindede lidt om et slavehalsbånd med lille ring hvor man kunne putte en snor eller kæde på. men den var pyntet virkelig meget som var den mere et smykke end bygget til kontrol samtidig med, at den så meget dyr ud. "Han gav mig den og sagde jeg hele tiden skulle gå med den på. Tog den af kort tid efter jeg kom ud ra slottet..." hun vidste, at hun ville blive straffet, hvis hendes far opdagede det. Hun puttede halsbåndet ned i posen igen og lukkede den efter Zan havde set på den. Hun krammede stille Zan og lyttede til det hun sagde. Hun sukkede stille og trak sig ud af krammet "Jeg ved det ikke. På en måde føler jeg mig som en slave fordi jeg har levet et slaveliv i flere måneder, men på en måde føler jeg, at jeg er bedre værd end en slave" hun ville ikke træde på slaverne for de kunne ikke gøre for det, men det var bare meget nedværdigende og det var svært når hun i virkeligheden var prinsesse af Doomsville.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 19 maj - 20:53

Zantanna sad stille og lyttede da Rafaela tog halsbåndet op, måtte hun bruge alt sin styrke for ikke at rejse sig op og vade rundt i form af panik fordi hun ikke kunne hjælpe. Zantanna bed tænderne hårdt sammen og en aflukket og tænksom side voksede ” din far skal være glad for han er konge” sagde hun halvt hvæssende og halvt tænktsomt. Havde han ikke været konge og havde haft så mange vagter havde hun dræbt ham på stedet. Hun slap Rafaelas hånd med den ene hånd og begyndte at knytte den hvor ville Zantanna virkelig ønske at hun kunne skifte plads med denne skrøbelige kvinde som betød så meget for hende dog havde livet lært Zantanna noget, var det at man blev nød til kæmpe og stå fast, havde hun ikke haft den vijlestyrke som hun havde. Havde hun været kold og hjerteløs med en tanke i hovdet og man kunne gætte hvad det var . Hun knytte hånden endnu mere. Hun trak vejret dybt og lod den fri hånd stryge igemmen Rafaelas hånd. Hun sad tavs i stykke tid uden sige noget ” du ved vis jeg kunne havde jeg taget din plads byttet min frihed for din” hendes stemme var kold og trist på samme tid. Hun kiggede tænksomt på Rafaelas hænder inden hun svagt lod sin frie hånd kærtegne hendes hage inden hun lagde sin hånd ned i hendes igen. Hun var stadig i vildrede, men vreden havde fortaget sig en del, men vis hun nogenside kom til ansigtigt til angsigt til Rafaelas far ville han komme til at fortryde også selvom det betød at hun ville blive smidt i en fangekælder til hun ikke kunne huske hvad hun selv hed mere, var det det værd for Rafaela betød mere for hennde end velstand, frihed og hendes liv betød selv mindere for hende. Rafaela var på en måde blevet hendes liv og det var derfor det gjorde så ondt. Zantanna ville virkelig ønske at hun kunne få Rafaela til at forsvinde ” jeg troede at Daniel var slem, men at behandle sin datter sådan som din far behandler dig er slemt værre end min adoptiv nogensinde var” sagde hun.

Nu hvor hun havde givet udtryk for hvor stor en nar Rafaelas far var faldte hun til ro, men hun var trist ikke kunne hjælpe hende med at slippe fri var som at få tusinde knive stukket i hjertet. Hun var heldigvis allerede død. Hun kiggede på Rafaela ” du ved du altid kan komme til mig, jeg lover ikke tage fra Doom ville så altid kan være i nærheden, desuden tror jeg der er mange som ikke ser dig som slave, men for den du er. Jeg er virkelig ked ikke kan hjælpe, føler jeg svigtet” sagde hun blinkede svagt med øjnene som var der tåre på vej.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 20 maj - 17:43

Hun lyttede blit til det Zan sagde. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare overhoved. Hun havde endnu en gang forrådt sin familie og følte, at hun kun gjorde skade. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv overhoved. Det havde hjulpet hende lidt og få snakket med Zan om det hele. Hun havde fået det, at vide hun ville. Ihvertfald omkring det med om man var født som slave eller noget man blev til med tiden. Hun smilte lidt til det Zan sagde om samlignen af Daniel og Sakref "Ingen slaveejer, herskere osv er ens. De har dog kun en ting tilfælles og det er, at de alle er magtgale. Og hvis du tænker dig om så er hverken du eller jeg bedre end dem. Bare se tilbage på da jeg reddet dig?" hun grinte lidt over den tid. Det havde også været en ubehagelig oplevelse for begge, men for hende var det noget hun kunne grine over nu da det sådanset var en af de sværeste situationer hun havde stået med, hvor det havde lykkes. Det handlede måske også om hvor tæt på man var på oplevelsen? Hun havde jo svært ved denne og den med Chev og Zero fordi det var nogen der stod tæt på hende og nok derfor havde svært ved og sige konsikvent stop? Sådanset så var alle folk i verdenen en slags slave imod deres vilje. Man kunne se på Rafaela, at den triste pige var væk og blevet mere fornuftig, hvor hun var begyndt og samligne tingene med alle de andre. Hendes ejen far var nok selv en form for slave. Man kunne være alm slave som hun var endt og mange andre kvinder så var der dem som var slaver for og skulle vise, at de var noget værd hele tiden ellers blev de udstødt af deres omgivelser og skulle vise, at de havde kontrol. Det var nok den hendes ejen far var endt i og dem der var slaver for deres arbejde og det kunne hendes far også være endt ud i.
Hun rejste dig pludselig op og tog fat i Zans kinder og kyssede hende pludselig på munden og smilte stort "Tak for du fik mig til og indse det!" sagde hun ebgrejstret. Hun ville godt kunne forstå hvis Zan ikke fattede en meter, men nu havde hun regnet det hele ud. Ihvertfald fået sat det i et nyt perspektiv "Vi er squ alle slaver i denne verden! Selv min far. Det er derfor han er sådan! Det var også derfor din far var sådan. Nok var han magtgal, men i sidste ende var han også en simpel slave!" sagde hun glad. Der var glæde i hele hendes krop. Hun måtte snakke med sin far og hun ville have Zan til og være der når den tid kom. For hun vidste, at han aldrig ville straffe hende på nogen måde og måske var han mere fornuftig og snakke med, hvis en anden var der som ikke var familie og var en ude fra byen af ligesom Camille havde været imens hun havde været låst inde på slottet. Det måtte hun snakke med Zan om og bede sin far om en ordentlig snak. Hun satte sig ved siden af Zan igen og kiggede alvorligt på hende "Zan kan jeg bede dig om en tjeneste eller faktisk 2 nu jeg tænker over det?" spurgte hun stille.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 20 maj - 19:09

Zantanna sad tavs igemmen hele Rafaelas tale strøm, hun blev en smule forvirret over det vandlfald af ord som unslap Rafaelas læber, men jo mere hun tænkte over det jo mere kunne hun også se det rigtige i dem. Alle var vel slaver på hver deres engen unikke måde. Der var selvfølgelig dem taget uden der havde været et samtykke, men der var også andre former for slaver når man tænkte over det. Et svagt smil bredte sig over de blege læber inden hun tænkte over det havde hendes læber Rafaelas i et kys. Hun ville vis ikke det var fordi Rafaela var foran hende havde smækket sine hænder op på hendes læber som brændte, men det var ikke på en dårlig måde. Hun kom til at se en smule underlig ud, men det var fordi det havde overrasket hende at Rafaela havde kysset hende. Hun sad og lidt så mærklig ud end til der igen kom en talestrøm. Zantanna vidste godt hun ikke skulle ligge noget i det, men det var hendes første kys hun havde fået af en anden end Daniel og Ethan som heldigvis døde før hun blev klar.
Zantanna var glad for at hun havde kunnet hjælpe en smule, men hun følte ikke helt hun havde hjulpet nok. Hun smilede igen denne gang så bredt at hendes hjørnetænder kom til syne. Hun lod svagt sine finger glide en i hinanden imens lyttede da Rafaela spurgte hende om 2 tjenster hun nikkede kort ” du altid spørge mig” sagde hun hendes stemme var stadig en smule paf, men ellers var det hendes engen glade stemme. Alt det der var sket hun følte sig forvirret, men glad for Rafaela havde fået alt det ud af det Zantanna havde sagt, for ærligt talt havde hun sagt hvad hun mente, men hun slet ikke tænk sådan da hun sagde det, hun ville bare have haft at Rafaela vidste at hun var mere end slave.
At Rafaela faktisk betød noget at hun havde nogen der elskede hende og så hende ikke som slave. Det hele havde været en tilfældighed som havde gjort at hun var blevet det Rafaela var blevet, men man døde ikke af det Zantanna var blevet stærker sit fangeskab. Der var stadig mange ting hun ikke vidste om verden, men hun vidste at kærlighed og venskab gjorde en stærk. Zantanna ville i hvert fald ikke være foruden deres venskab.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 20 maj - 19:19

Hun kiggede stille på Zan. Hun vidste ikke helt hvordan hun reagerede på, at Rafaela havde kysset hende, men det Rafaela syntes var sjovt, var at hun godt kunne lide det. Hun kunne godt lide det kys hun havde givet Zan, men hvordan Zan havde det med det vidste hun ikke selv. Hun kunne godt se på Zan, at hun var blevet overrasket over kysset, men det undrede hende sådanset ikke. Hun var glad for, at Zan ville høre tjenesterne "Jo ser du det første er om du kunne holde øje med klanen imens jeg du ved er indespærret der hjemme. Du skal ikke foretage dig noget bare sørge for, at ingen vækker mistanke ja det du ved" sagde hun lavt så det kun var hende og Zan der kunne høre det. Hun havde brug for Zans hjælp da hun jo ikke selv kunne holde øje med klanen lige foreløbig. "Den anden er om du på et tidspunkt ville komme op på slottet og være der imens jeg snakker med min far? Vil gerne have en ordentlig snak om hvad der sker indeni mig. For det er som om han lytter mere til mig når der er andre til stede som ikke er familie" spurgte hun stille. Hun håbede Zan ville sige ja for hun havde virkelig brug for og snakke ud om sine følelser.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 20 maj - 19:34

Zantanna kunne godt lide kysset, men lagde det til side, hun kiggede tænksomt ud i luften, men til sidst nikkede hun Rafaela havde brug for hendes hjælp og Zantanna ville være der for hende lige meget hvad hun hadede stadig Rafaelas far, men hun havde affundet sig med at dræbe ham nok ikke var en god ide. Rafaela betød så meget for hende at vis hun kunne hjælpe med til at hun havde det godt ville hun til side sætte alt andet. Hun bed sig i svagt læben hendes læber brændte stadigt, men turdte ikke rigtigt nævne noget om kysset så igen kastede hun det smule væk. Hun lod svagt en hånd forsigtigt glide ind Rafaelas hånd igen og gav den et klem ” Du ved jeg vil gøre alt for dig, jeg vil heller end gerne tage med op til din far også selvom jeg hader ham sagde hun det sidste blev smule hård. Hun ville ikke ligge skjul på at hun hadede Rafaelas far, men igen hun skulle nok ligge sig i selen. hun sad lidt kiggede ned på deres hænder inden hun alligevel overvejede spørge om kysset ”øhm hvad skete der lige for lidt siden sagde hun og denne gang kunne ikke lade være den frie hånnd ramte hendes læber for understrege at hun mente kysset. Zantanna var forvirret for første gang rigtig forvirret, hun ville gerne ligge mere i det, men hun den fornuftige del af hende fortalte hende at det var en dum ide at vis det ikke betød det lagde idet ville hun blive skuffet. Zantanna ikke havde kysset med nogen der betød noget for hende før. Enten havde hun kysset for lokke mænd tættere på eller også var der folk som havde kysset hende som hun hadede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 20 maj - 19:57

Hun undrede sig over, hvorfor Zan ikke havde spurgt ind til det med kysset, men det undrede hende nu heller ikke, at det ville komme senere. Hun smilede stille og krammede Zan efter hun havde sagt ja til, at tage med op på slottet en dag for og være der når hun snakkede med sin far "Tusind tak du er verdens bedste veninde" sagde hun stille og tog fat i Zans hånd og holdt fast i den. Hun ville ikke forlade Zan. Hun kunne lide og være i nærheden af hende. Tage sig af hende. Der var nogle sjove følelser der kørte rundt i kroppen på hende efter hun havde kysset Zan.
Hun kiggede flovt ned i jorden da Zan begyndte og spørge ind til kysset. Hun vidste ikke helt hvorfor hun egentlig kyssede Zan nu hvor hun tænkte ordentligt over det. Hun trak let på skuldrene og var blevet helt forlegen "Jeg...ved det ikke..." sagde hun flovt og bed sig usikkert i underlæben.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 20 maj - 20:18

Zantanna smilede svagt og lod sig blive krammet, hun følte sig svagt varm indeni, selvom det teknisk set ikke var  ikke var rigtigt ” det ved jeg” sagde hun drillende, det var som hele verden var lige meget når hun sammen Rafaela og imens hun blev krammet kunne hun mærke Rafaelas hjerte. ” selv tak du lige givet mig mit første kys med nogen jeg kan li” sagde hun. Hun ville i starten ikke erkende det, men det var det bedste kys af dem alle sammen som hun nogenside havde fået og hun havde ikke noget imod flere, men det sagde hun ikke til Rafaela det ville være som at skubbe på noget der ikke var, eller i hvert fald noget Zantanna troede der ikke var. Hun var bare glad for at de kunne være sammen. Faktisk var hun glad for hun havde glemt tiden og ikke nået hjem. Hun følte sig så menneskelig og hel sammen med Rafaela og hun ville ikke havde til at stoppe ligemeget hvad. ” du er min dragepige og jeg er din Zan” sagde hun og lod svagt sin tunge glide henover sine læber. Hun smilede svagt og lod sine frie hånd glide igemmen Rafaelas hår ” du er fantatisk lad ingen andre overbevise dig om noget andet” sagde hun og hendes stemme var blevet kærlig som en mors stemme som fortalte sit barn at alt nok skulle blive okay. Hun kiggede derefter ned på deres hænder inden hun forsigtigt gav Rafaelas hånd endnu et klem.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 20 maj - 20:26

Hun smilede stille til Zan og var rært over, at hun var glad for, at hun havde kysset hende. Og det, at det var et kys med en hun kunne lide fik hende til og blive varm om hjertet. Hun havde en trang til og kysse hende igen. Hun vidste ikke hvorfor. Hun følte, at hendes læber var blevet tørre og summede lidt og som om de ville sige til hende, at hun skulle kysse Zan igen. Hun slikkede sig kort hen over læberne og nikkede stille til det hun sagde "Ja du min og jeg er din" sagde hun stille. Hun gav Zans hånd et lille klem. Hun lukkede sine øjne og nød, at Zan kørte sin hånd igennem sit hår. "Skal jeg nok prøve bare du vil være ved min side så skal jeg nok huske det" hviskede hun svagt. Hun kiggede ned på deres hænder. Hun følte sig knyttet til Zan. En følelse af en forelskelse var dukket op inden i hende. Hun vidste ikke hvorfor eller om det bare var noget hun bildte sig ind. Hun kiggede ned på deres hænder og begyndte stille og flette sine fingre imellem Zans fingre. Hun kiggede op på Zans ansigt. Hun havde en stor trang til og tigge og bede Zan om og kysse hende, men hun ville ikke gøre noget ud af det, hvis det nu var, at Zan ikke lagde noget i det. Hun ville ikke skræmme hende væk overhoved.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 20 maj - 20:51

Zantanna kiggede da Rafaela flettede deres finger sammen hun gjorde ikke modstand og nu lagde hun sin frygt til side og lænede sig smule usikkert fremad hendes øjne var fast rettet imod Rafaelas læber, hun måtte prøve den brænndende fornemelse i hendes læber igen. Inden hun gjorde noget bed sig svagt i læben og lænede sig det sidst stykke hen imod Rafaelas læber. Hun plantede forsigtigt et lille kys på Rafaelas læber og var hurtigt væk. Da frygten for det ikke var godt nok kom snigende. Hun var vant til folk tog det de ville have og ikke give det. Hun vendte blikket imod deres hænder, hun vidste ikke hvad dette her ville bringe, men hun kunne ikke være bange for hver eneste ting hun ikke kendte til for så skulle være bange for praktisktalt alt. Så kunne hun jo ikke lave andet end være bange. Hun fugtede nervøst sine læber. Var dette her kærlighed? Det var så nyt og hun havde aldrig prøvet ægte kærlighed så hun kunne ikke sige det. Den eneste form for kærlighed hun kendte til var tag først spørg først bagefter vis man gad. Hun vendte sit blik imod Rafaela ”jeg lover jeg vil være ved din side resten af mit liv som faktisk kan være en uendelighed for mit vedkommende” sagde hun smilede svagt hun mærkede følelsen af varme og hun sikker på at det Rafaela der var skyld i denne fantastiske følelse som voksede og voksede. Det var næsten som hun var en sodavand som brusede over ” den varme fornemelse jeg føler indeni er det en forelskelse?” spurggte hun til sig selv og opdagede ikke at hun havde sagt det højt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 20 maj - 21:00

Rafaela var lidt nervøs og det kunne man godt mærke på hendes hænder da de var lidt fugtige. Hun bed sig usikkert i læben. Var hun virkelig blevet forelsket i denne pige? Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Hun havde lyst til og flygte fra sig selv. Ikke turde indse hvad der var ved, at ske. Hun kendte mest til kærligheden der var der hjemme og med de fyre der var hårde og brutale imod hende. Det var meget underligt for hende. Hun kiggede på Zans læber da Zan begyndte og lænde sig ind imod hende. Trangen til og kysse hende igen blev større og større. Hun lukkede sine øjne da hun mærkede Zans læber imod sine. Hun gengældte hurtigt Zans kys. Det flød en form for tristhed over hende da Zans læber forsvandt igen. Hun længtes allerede efter Zans læber. Hun kunne godt finde på og sætte sig på Zan og bare gennem kysse hendes dejlige, bløde og fyldige læber.
Hun åbnede sine øjne og kiggede Zan i øjnene. Der var lykke og glæde i hendes øjne "Jeg vil også leve længe så jeg vil aldrig forlade dig" sagde hun stille. Hun havde det som om der var sommefugle i maven på hende. Hun følte sig varm indeni. Hvad skete der med hende. Hun troede Melvin var hendes liv, men der var noget over Zan som fik hende til og glemme alt der foregik hjemme på slottet. Hun smilede lidt da hun hørte Zan tænkte højt. "Ja det er" svarede hun stille for og gøre Zan opmærksom på, at Zan havde tænkt højt. Hun rykkede sig tættere på Zan og lagde sin frie hånd på Zans ene lår. Hun kiggede på Zan med et forelsket blik. Hun måtte mærke de læber igen. Man kunne tydeligt læse ud fra hendes øjne, at hun ville have, at Zan kyssede hende igen.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 20 maj - 21:49

Hun sad lidt tænkte på hvad hun skulle gøre, hun anede ikke helt sin vej indenfor kærlighedens landevej det hele var så nyt og hver gang hun fik lyst til kysse Rafaela kom frygten for at hun ikke god nok. Zantanna huskede sig selv på at hun var god nok ellers ville de ikke sidde her føle sig som de gjorde. Hun vendte sit hoved imod Rafaelas angsigt smilede forsigtigt ” jeg er så ny til det her, jeg ved ikke hvor jeg skal starte” sagde hun forlegnt og bed sig svagt i læben ” hvad nu vis det ikke er godt nok?” spurgte hun Rafaela. Hun lod svagt en tot hår rulle om en finger på den fri hånd. Hun var en newbie til alt det her og hun vidste at hun ikke skulle være bange for ikke at gøre det godt nok, men alligevel var hun bange for at det var for dårligt. Hun slap sit hår da hun mærkede Rafaela rykkede tættere på hende og lagde en hånd på hendes lår. Hun vendte sit blik imod hende og læste ret hurtigt at Rafaela ville have hende til kysse igen. Hun trak vejret noget tungt imens hun tog mod til sig og endnu gang lænede sig fremad hun stoppede nogle få centimeter fra at deres læber mødtes og et drillende blik ramte Rafaela inde hun forsigtigt så der ikke gik hul på hendes læbe og drillende bed hende i underlæben inden hun mere selvsikkert kyssede. Hun kunne lide lidenskaben der bredte sig da hun holdte kysset en del længere, hun havde jo ikke behov for luft. Hun forsatte i stykke holdte inde vis Rafaela stoppede.
Fornemelsen der bredte sig gjorde hun følte sig varm og godt tilpas, den usikkerhed der havde været der før var forsvundet lidt efter lidt imens kyssede Rafaela.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Ons 20 maj - 22:00

Hun smilede stille til Zan og følte sig flov. Hun lyttede stille til det Zan sagde og smilede sødt til hende "Du er god nok. Du lære det kun ved og prøve" sagde hun stille til Zan. Hun kiggede forelsket på Zan og smilede stille til hende da hun så Zan lænnede sig imod hende igen. Hun nussede stille Zans hånd som hun havde i hånden. Hun var overrasket over, at Zan bed hende i underlæben. Hun klemte kort Zans lår. Hun gengældte Zans kys og satte sig tættere op af hende. Hun elskede, at mærke Zans læber imod sine. Hun ville ikke have, at Zan stoppede med, at kysse hende. Hun trak vejret tungt igennem næsen imens hun holdt kysset. Hun stoppede med og kysse Zan efter et godt stykke tid og kiggede flovt ned i jorden "Er helt ny til og have sådanne nogle følelser for piger" sagde hun stille. De var begge helt nye i det der skete. Hun kyssede stille Zan på halsen og kinden og derefter på munden igen "Jeg...elsker dig" sagde hun lavt imod Zans læber og kyssede hende igen.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 20 maj - 22:49

Zantanna smilede og flyttede hovedet en anelse den anden vej så der var plads til Rafaela, hun havde aldrig troet at hun skulle elske nogen. Faktisk havde hun troet at hun skulle være alene i en kælder resten af sit liv. Så var Emiliy og Rafaela kommet ind i hendes liv og gjort hende til følelse maskine igen. Hun sukkede svagt i nydelse af berørningerne af Rafaelas læber, det var skønt de var varme. Hun var glad for at havde stødt på Rafaela den dag. Hun var skøn, på en måde fik Rafaela ændret hendes syn på at det med at være vampyr var som en gave nu end en forbandelse for var hun ikke blevet forvandlet den dag hun blev til en vampyr ja så havde Rafaela siddet med en anden pige, som hun sikkert havde elsket ligeså højt som hun elskede Rafaela. Zantanna havde aldrig elsket nogen før, når hun var tæt på et andet mennske eller væsen var det for at søge føde, men sådan havde hun det aldrig når hun sammen med Emiliy og Rafaela så kunne hun tillade sig at være menneskelig. Zantanna kunne ikke lade være med smile da Rafaela sagde hun elskede hende. Hun nød det faktisk det med at være forelsket. Hun havde ellers lavet en ed om aldrig at komme tæt på nogen igen vis hun skulle få sin frihed, men nu var det sket ” jeg elsker også dig, jeg er glad for at vi begge er nye i det her og kunne ikke forstille mig en anden end dig at gøre det med” sagde hun og strøg en hånd igemmen Rafaelas hår. Hun var så varm og dejlig at røre ved, det nok en af de eneste ting hun fortrød det var hendes krop var død kold, men ellers fortrød hen intet. Hun lod svagt en forsigtigt en hånd ligge henover det bryst hvor Rafaelas hjerte var, hun måtte mærke hendes hjerte, hun ville mærke hvordan en levende oplevede kærlighed. Det kunne hun jo ikke fordi hendes hjerte ikke slog mere så nu måtte leve igemmen Rafaela sagde hun nej ville hun selvfølgelig flytte den igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics