Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
Top posting users this month
SIRTIMM

Razor

Sean

Lori

Sierra

Davia

Lydia

Caty

Regnar

Sajro

Statistics
Der er i alt 229 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Gil

Vores brugere har i alt skrevet 151176 indlæg in 7781 subjects

Det er godt at se dig (Rafaela)

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Det er godt at se dig (Rafaela)

Indlæg by Rafaela on Fre 22 maj - 9:49

Hun elskede og være tæt på Zantanna. Hun kune godt lide og være tæt på hende, mærke hende, vide, at hun var hendes og at ingen ville tage hende fra hende. Hun vidste, at hendes far sikkert ville forbyde det, men hun måtte få snakket med ham. Fortælle ham hvordan landet lå fra hendes side af. Hun vidste ikke om det ville hjælpe, men det var som om, at imens hun sad der med Zantanna så var alt muligt. Hun smilede stille til det Zantanna sagde "Jeg kunne heller ikke forestille mig, at være sammen med andre end dig" hun lukkede stille sine øjne da hun mærkede Zantannas hånd igennem sit hår. Hun kiggede kort ned på sit bryst da hun mærkede en hånd på sit bryst. Hendes hjerte bankede hurtigt som var det ved og galoppere ud af hendes krop. Hun kunne godt lide, at Zantanna havde sin hånd på hendes bryst. Hun ville ikke have, at hun fjernede den igen. Hun satte sig efter lidt tid ovenpå Zantannas skød med fronten imod hende. Hun nussede hende i håret og begyndte og kysse hende mere kærligt.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5754
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 24 maj - 23:37

Zantanna smilede svagt da hun mærkede hvordan Rafaelas hjerte galoperede rundt inde i hendes krop, hun blev næsten helt misundlig dog kastede hun det til side da hun ellers aldrig havde mødt Rafaela hvis hendes hjerte bankede. Hun stoppede da Rafaela satte sig på hende. Hun lod derefter hånden glide ned til siden, hun havde ikke troet at sådan en lille ting som et hjerte kunne havde så travlt at det var lige ved springe ud af kroppen på en. Hun gengældte kysset inden hun betragtede Rafaela smilede svagt inden stoppede kysset. Hun kunne ikke tro det. Hvad ville Rafaelas far ikke sige vis Rafaela fortalte ham om dem, en frygt for at ville forbyde Rafaela for nogensinde at se hende igen gjorde hende en smule bange. Hun kunne ikke undvære Rafaela det som hun mistede sig selv en smule når Rafaela ikke var der. Hun ville ikke ødelægge stemningen så hun sagde ikke noget og kastede også det tl side. Hun lukkede svagt øjnene og mindes ikke at nogen udover Emiliy havde betydet noget for hende som Rafaela gjorde, Zantanna kunne faktisk sige at var lykkelig det ellers aldrig noget hun havde prøvet i sit liv.

Gæst
Gæst

Indlæg by Rafaela on Tirs 26 maj - 11:59

Det var ved og være tid for Rafaela, at skulle vende snuden hjem. Hun havde været på en opgave og der havde været rigeligt med tid for, at hun kunne hjælpe Zantanna. Hun rejste sig stille op og kiggede på Zantanna "Må smutte hjem af nu. Min far bliver tosset, hvis jeg kommer for sent hjem. Det har været dejligt og være sammen med dig" sagde hun stille imens hun kiggede smilende ned på Zantanna. Hun havde ikke lyst til, at gå, men hun var nød til det. Hun aede Zantanna på kinden "Jeg henter dig når det er fastlagt, hvornår jeg skal snakke med min far. Det kan være i morgen som næste uge, men jeg henter dig" sagde hun stille så Zantanna vidste, at hun skulle være parat. Hun kyssede Zantanna længe på munden før hun vendte snuden hjem af.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5754
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen