Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et nyt venskab opstår - Alítheia EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Lori
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Lenore
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Genevira
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Celenia
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Renata
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Jake
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Sasha
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Abigail
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 
Elizabeth
Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba13Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba14Et nyt venskab opstår - Alítheia Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Et nyt venskab opstår - Alítheia

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Tors 14 Maj 2015 - 18:55

Assorian er ude på en tur går iført sin elskede jakke som altid, han går rundt i Firewood Village han går forbi rigtig mange folk han ser folk stå sammen og har det rigtig sjovt men det har han ikke så han synes bare de er latterlige han ser nogle spise som en familie hvilket han også bare får kvalme af og går så hurtigt væk igen. Men så kommer der en pige gående forbi ham, en meget flot pige synes han selv han bliver ved med og kigge på hende indtil hun er gået forbi ham, så kommer han til og tænke på da ham og Jo mødtes.. Han forstod ikke hvorfor hun ikke ville fortælle hvorfor hun skred fra ham, hvorfor hun sårede ham på den måde som hun gjorde.. Men som Assorian er så tænker han hurtigt på noget andet igen. Assorian tænker "hvis jeg skulle møde en pige igen så skal hun være hadefuld.. ligesom mig selv og at jeg kunne vide hun ikke bare ville gå fra mig" hans følelser kommer frem igen hvilket irriterer ham så han vælger og tænke på noget andet igen hurtigst muligt..
Han kigger tilbage efter hende pigen han så, men hun er over alle bjerge.
Assorian går forbi en kro, kroen hedder "Det brændende Træ" og derinde sidder hun!, han skynder sig derind, han tænker på om hvad han skal sige til hende.. Hvad skal de snakke om? Hvad skal han sige? Han vil ikke stå og gøre sig selv tilgrin, så han forvandler sig til sin skygge og sniger lydløst hen til hende han hører hende sidde og kommenter de andre på kroen, hun synes de er grimme og irriterende og de skal bare væk, Assorian kigger hen på dem og lige som hun siger.. De er pisse grimme! Og pisse irriterende, de ligner nogle trolde både drengene og pigerne og de danser som nogle mongoler..
Assorian forvandler sig til sin menneskelige form og går over til hende, og siger "jeg kan høre du også synes de er røv irriterende dem der danser der? jeg troede jeg var den eneste der synes det" sagde han mens han også tilbød hende noget og drikke.. efter blev han meget meget nervøs.. ville hun sige ja? ville hun overhovedet svare ham igen? eller ville hun afvise ham og gå med det samme?..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Søn 17 Maj 2015 - 21:51

Dagen bød indtil videre ikke på noget spændende, og skyerne hang tunge og grå på himmelen. Alítheia var ikke ligefrem i fremragende humør, hvilket bare gjorde hende mere uhøflig og grov en normalt. Venlighed lå ikke til hende, hun var ikke en alment dannet, høflig ung dame og ville nok aldrig helt blive det. Hun kunne til tider udgive sig for det, men sarkasmen ville i sidste ende ikke kunne forsvinde.
Hun havde besluttet sig, grundet manglen på andet at lave, at kroen skulle besøges. Med tunge skridt gik hun igennem byens gader og kommenterede i sit hoved, på personerne hun passerede. Enten var det deres irriterende evne til at gå langsomt og samtidig fylde det hele eller at de var usandsynligt gode til at stå og se dumme ud. Egentlig bed hun ikke som sådan mærke til nogle personer, hun lagde bare mærke til en masse små ligegyldigheder i forbifarten.
Det varede ikke længe før hun nåede til kroen ’Det brændende træ’ og gik ind. Som altid var der mange folk, både siddende og dansende. Alítheia begyndte at mase og skubbe sig igennem mængden, for at komme hen til et ledigt bord. Ligeglad med om folk faldt, hun skulle have en plads. Det varede ikke længe før hun var nået frem til et afsides bord, som gav en god udsigt over gæsterne på kroen. Hun satte sig ned på stolen, smækkede benene op og begyndte i kedsomhed, og generel irritation over personer, at kommenterer på kroens gæster.
”Nej sikke elegante i dog er, ligner en flok orker på glødende kul” vrængede hun ud ”og iiih hvor er i dog kønne, nærmest som en flok trolde med byldesyge” fortsatte hun med en sarkastisk stemme. Hun fandt disse personer utroligt irriterende, ulidelige mildest talt og gav på alle mulige måder udtryk for det. Ikke ligefrem dæmpet blev hun ved med at komme med sine bemærkninger, mest for egen underholdnings skyld.
Alítheia skævede i den retning stemmen kom fra og så en ung mand kigge på sig. Hun dybt suk kom fra hende, mens hun overvejede om hun skulle svare. Han virkede da en smule mere fornuftig, så hendes kommentarer som fornuftige, antog hun. ”Kan man andet? De er ikke ligefrem noget kønt syn” sagde hun henkastet, takkede ja til en drink – hvem ville sige nej til den slags?
Alítheia kiggede nærmere på ham, og begyndte at lægge mærke til hans nervøse udstråling. Hun kunne ikke helt lade være med at lade et lille smil komme over sine læber. ”Så, hvad bringer dig til denne kro, når du jo tydeligvist heller ikke bryder dig om disse tåber?” spurgte hun og sendte et dovent blik.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Man 18 Maj 2015 - 20:56

Han kigger på hende og smiler, aldrig har han mødt en som ham selv som heller ikke kan tage de hjerneløse spassere i kroen. Han prøver og ryste nervøsiteten væk. Han går over på kroen og henter to drinks til dem, han tager dem og inden han når der over, så skubber en af de fulde idioter så han taber dem.. han bliver rasende og råber til dem så hele kroen kan høre ham! "kan i snothvalpe ikke tage og tage jer fucking sammen? ellers så skal jeg fandeme nok få jer til det!" mens der kommer små røgskyer ud fra hans hænder. De går tilbage og bliver helt skræmt, halvdelen af folkene forlader kroen, og han får så sjovt nok.. to gratis drinks på husets regning siger ejeren, han går så over til hende "nu får vi da ro til at kunne drikke vores drinks" siger han med et lille smil på læben..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Fre 22 Maj 2015 - 15:48

Alítheia holdt øje med manden, som han gik op til kroen for at bestille noget at drikke. Dog inden han når at komme hen til bordet med dem, stødte en mand ind i ham. Dette medførte selvfølgelig at drinksene endte på gulvet, og ikke i deres maver. Scenariet der fulgte efter denne begivenhed var hvad hun selv fandt underholdende. De små røgskyer der kom ud af hans hænder, det vrede udbrud og folks forskrækkede opførsel fik hende til at klukke let. Faktisk fik hans udbrud scoret ham to gratis drinks, og mere ro i kroen. Da han kom tilbage kluklo hun stadig let over den scene som blot havde udspillet sig.
Hun så op på ham da han var tilbage ved bordet og hørte hans bemærkning. ”Ja det er da altid noget med lidt ro” sagde hun henkastet, med tankerne placeret et andet sted. Fødderne lå stadig på bordet og hun sad tilbagelænet og legede med de røde lokker. ”Så… du svarede aldrig på hvad der fik dig herhen?” spurgte hun endnu engang og tilføjede kort efter ”For resten, må jeg kende navnet på den gode herre, som giver mig en drink?” sagde hun med et smil på læben.
Kroen var mindre tætpakket nu, men mange tåbelige mennesker befandt sig dog stadig i den. Alítheia var ikke i humør til venlige fraser og manglede egentlig underholdning, så efter lidt tid spurgte hun ham med et grumt smil på læberne; ”Kunne det ikke være sjovt at kaste til måls med nogle knive? Det er nu altid så god en underholdning” grinte hun smørret og kigge samtidig spørgende på ham.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Fre 22 Maj 2015 - 19:46

Hun sidder med et lille smil på læben han tror at hun tog det lidt sjovt at han kom op og toppes med de der mongoler der i kroen og faktisk lige fik scoret to gratis drinks til dem, men de fortjente det de var fucking irriterende og skulle have sig en lærestreg hvilket de også fik!. Assorian sætter sig ved hende og rykker sig lidt da hun skal da have lov til og have sine fødder oppe, han giver hende sin drink, sætter sig ned og gør det samme, smider sine fødder op læner sig tilbage og gør så der er lige plads mellem dem. Hun stiller ham et spørgsmål et spørgsmål han håbede på hun ikke huskede hun spurgte om, fordi han fulgte jo efter hende hvordan skal man lige kunne sige det? hvad skal han svare.. han siger så "jo du jeg fik lyst til lidt alkohol til kroppen fordi jeg blev lige træt af og være hjemme alene i huset og gik så herover.. " siger han mens han kigger lidt ned fordi han lyver, han håber ikke hun lagde mærke til det, han kigger så hurtigt på hende, sikke dog hvor smuk hun ikke er, men det går op for ham at hun spurgte om hans navn, han siger "jeg er Assorian Fáblo jeg har et hus i Firewoord Village, hvad er den smukke piges navn?" siger han med et lidt flirtende blik..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Fre 22 Maj 2015 - 22:36

Glædeligt tog hun i den drink han tilbød hende, og smilede oprigtigt. Hun tog en tår af den og vendte dovent hovedet mod ham, som han nu selv med fødderne oppe.
Hun kiggede på ham imens hun ventede på svar, på de spørgsmål hun havde stillet. Derfor lagde hun også mærke til, hvor interessant han fandt jorden, da han svarede på det første spørgsmål. Det var ikke svært at gennemskue han ikke talte helt sandt, men hvorfor han skulle lyve forstod hun dog ikke. Let rystede hun på hovedet og lod det passere – folk havde jo deres hemmeligheder. Dog kunne hun ikke lade være med at kommentere, for at se hvor han ville reagere på det "Så det var bare det? og det er du helt overbevist om?"
Hun kiggede dog mere nøje på ham nu, undersøgte hver en bevægelse i hans ansigt, for at se om han var en mulig fjende. Tillid var ikke noget Alítheia nærede meget af til andre, og havde man først fået den kunne den let brydes. Da han kort efter nævnte sit navn talte hun mere til sig selv end egentlig ham, og mumlede ”Assorian Fáblo mhhhm, der kan man bare se” kommenterede hun og kunne ikke lade være at smile efter den sidste bemærkning. ”Jeg hedder Alítheia, men du kan kalde mig Ali” tilføjede hun kort efter og blinkede drillende til ham, mest for at se hans reaktion. Han virkede ikke som det mest uheldige selvskab denne aften. Måske ville hun faktisk ende op med ikke at hade denne person? måske ligefrem bryde sig om hans selvskab.

Få folk på kroen fandt det stadig underholdende at danse, larme og se tåbelige ud. Når de nu så gerne ville det skulle de vel også have lov til det, tænke hun. Dette gjorde dog også at hun fik umådelig lyst til at få disse underudviklede trolde til at flytte fødderne noget mere. Hun fandt en pistol frem og ladede den med løst krudt, for derefter at rette pistolen mod de dansenes fødder. Et brag hørtes efterfulgt af folks skrig og nogle hurtige bevægelser med fødderne – man kan vel sige det lykkedes hende. En høj kold latter lød fra Alítheia, hun elskede at se disse tåber lide. Kort efter talte hun til Assorian ”Der er nu intet som dansene folk – især ikke når man kan få dem til at flytte sig hurtigere” sagde hun smørret og tilføjede kort efter ”Har du lyst til at prøve?” og kiggede forventningsfuldt på ham imens hun ragte pistolen til ham.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Lør 23 Maj 2015 - 21:58

Hun tager imod hans drink og de sidder begge nu med fødderne oppe, hun er faktisk en rigtig køn pige, men han tør ikke sige det til hende, han observerer at hun holder nøje øje med hvad han fortager sig og gør, som om hun ikke er helt tryg ved at han er der, men hvis hun ikke var så havde hun ikke taget imod hans drink vel?. Assorian kigger rundt da han føler at han bliver kigget på, men han ser ikke hvem, men som at nogen vil gør ham og pigen noget. Han tænker at det nok bare er ham der er paranoid men stadigvæk så holder ham lidt øje med hvad der sker omkring ham. Han får af vide at pigen hedder Alítheia, et smukt navn synes han selv.
Han svarer på hendes spørgsmål imens han kigger lidt ned igen og ruller lidt med øjnene.. "ja det er jeg, jeg fik bare lidt lyst til og drikke lidt også var du der" siger han med et lille smil..
Der er kommet nogen stykker igen på kroen, næsten som de andre som han fik skræmt ud, de her danser, larmer, og ligner nogen idioter.. Assorian bliver irriteret af dem og vil egentlig bare gerne have dem af helvede til ud her fra, han hader dem.. men så gør Ali noget meget meget komisk.
Han finder ud af at hun er en der elsker og se andre folk se dumme ud også grine af dem efter, fordi hun tager satme en pistol op, lader den med løst krudt og skyder efter benene på dem der danser og hold kæft hvor ser de dog latterlige ud!, han kommer med et højt grin, så nu griner de begge to af dem. Hun tilbyder ham så og skyde selv efter dem, og han tager med glæde imod pistolen! han lader den rigtig hurtigt og begynder og skyde efter deres ben igen, også griner de to endnu mere, Assorian har aldrig set noget mere sjovt end folk der danser og render rundt som en flok hovedløse høns.
Efter de har grint så tænker han "ej jeg kan ikke lyve mere, det er alt for indlysende at jeg lyver så nu er jeg ærlig så må vi se hvad hun siger til sandheden".. han siger til hende "ej jeg vil ikke lyve for dig mere, det er alt for indlysende at jeg lyver.. sandheden er at jeg gik forbi dig her i Firewood Village og jeg gik forbi dig og stod så stille lidt og tænkte, tænkte på hvem den flotte pige der gik forbi mig, jeg vendte mig om for at se efter dig igen men du var over alle bjerge, indtil jeg så så dig herinde også gik jeg herind.." siger han mens han rødmer lidt, imens han rødmer kommer der den røde og irriterende røg ud fra hans hænder, en dum ting han har fra sin dumme far, det sker altid når han rødmer. Han skynder sig og tage sine handsker på og sige "der er lidt køligt så jeg tager lige vanter på" imens han håber at hun ikke lagde mærke til det..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Man 1 Jun 2015 - 21:40

Med fødderne oppe på bordet, tog Alítheia en tår af kruset, og kiggede ned på den gyldne væske. Normalt var hun ikke meget for at snakke med folk, og lade dem afbryde hende i hendes fornærmelser mod folk. Denne Assorian var en sjældent tilfælde – en hun havde ladet tale til sig. Hun rystede lidt på hovedet af ham, han valgte at holde fast i, hvad hun havde gennemskuet som en løgn. Selvfølgelig var det op til ham, så hun brummede bare som svar. Han virkede på nogle punkter som en lille genert dreng og på den andre punkter en hadeful morderisk person.
Det havde ikke været den mest begivenhedsrige dag, hvilket havde fået hende til at skyde mod folks fødder. Når verden var kedelig, måtte man selv skabe noget sjov, hvilket hun havde gjort. Det var tydeligt at Assorian også fandt dette påfund yderst underholdende, eftersom han selv slog en høj latter op, så at han tog imod pistolen undrede hende ikke.
Da han selv begynder at skyde efter dem, mistede hun kontrollen over sin latter. En høj klukkende latter boblede fra hendes mave og kom ud. Aldrig havde hun set sådan et underholdende syn – folk sprang rundt til den lystige musik, de lignede orker, som prøvede at danse.

Da han efter noget tid endelig var ærlig omkring, hvad han lavede på kroen, blev Alítheia helt stille. Med store øjne kiggede hun bare på ham som han fortalte, fandt det faktisk lidt underholdende. Hun kunne ikke lade være med at fnise over hans generte opførsel og det at han rødmede. ”Nå der kan man bare se, så jeg ledte dig hertil. Nu føler jeg mig jo helt beundret” sagde hun og blinkede drillende til ham. Det var svært ikke at bemærke røgen, som kom ud af hans hænder og at han ville tage handsker på, grundet kulden, i et varmt lokale gjorde det tydeligere. ”Du behøves ikke skjule dine hænder snuske, jeg har opdaget det” sagde hun og sendte et venligt smil. ”Nå, nu hvor du har fundet mig, hvad vil du så min unge herre” sagde hun med en dramatisk betonet stemme og med et drillende smil om læben. Hun kunne ikke helt lade være med at drille lidt her og der, men hun fandt ham også nuttet – hvilket måske ikke var en helt normal betegnelse hun satte på folk.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Tirs 16 Jun 2015 - 21:36

Ali havde set hans røg.. hvilket fik Assorian til at rødme.. han mærkede røgen inde i hans handsker, men fik kontrol over det. Assorian fik drukket sin drink, men som han altid var, skulle han selvfølgelig lige have en mere. Han valgte så og ikke svare på hendes spørgsmål.. lige nu, "jeg skal lige op og have en drink mere, man skulle jo næsten tro at det var vand, da man jo ikke kan mærke det alkohol overhovedet vi skal have noget stærkere!" sagde han mens han smilede til hende og blinkede til hende. Han gik op til baren og fik fat i de stærkeste drinks de havde, de var så dyre men han havde pengene.. han gik tilbage satte dem ned til dem, og tog så en stor slurk af den "ja se det er noget der kan mærkes!" sagde han i mens han grinede af at der kom nogle nye folk dertil, nogen par så det ud til, de kyssede da i hvert fald og slugte hinandens tunger. "Nå Ali jeg fulgte efter dig fordi jeg synes du så flot ud og fordi jeg synes der var noget over dig, noget sjovt og en der godt kunne lide at drille, jeg har det med at fornemme folk.. og så ret som jeg havde, det var du! du er sgu en spøjs kvinde, og det kan jeg lide, en der vil drille de så kaldte "normale" folk" Assorian var ved at være beruset og når han er det så er han en sandheds maskine.. en af hans fejl ved ham selv synes han, han håbet så at hun ikke lagde mærke til at hans generthed var lidt væk, men stadig var han dog alt for genert måske derfor drak han så meget, "hey er din pistol stadig ladt forresten? har noget vi skal prøve" sagde han mens han kiggede på hende og smilede drillende til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Man 29 Jun 2015 - 11:47

Latteren fra hende var tonet af, men til tider kom der nogle små fnisende lyde. Da en af dem kom, hang det sammen med drengens rødmen. Hvorfor han blev så flov over den røg, han kunne frembringe, forstod hun ikke. Ud fra han opførsel med røg-situationen, løgnen omkring hans grund til at komme og nu alkoholen, fik hende til at ryste lidt på hovedet. Alítheia var ikke en der drak meget, mest grundet i nogle uheldige situationer førhen.  Dog måtte hun give ham ret det var noget tyndt sjaks de havde fået, så da han gik op efter noget stærkere takkede hun ikke nej, denne gang.
Der gik ikke lang tid før han kom tilbage med de to drinks, og han var allerede i gang. Effekten kunne også mærkes, for nu virkede han ikke så genert og tilbageholden, tvært imod. Den lange strøm af ord, som han havde så svært ved at få ud tidligere var åbenbart begyndt at komme i en lang strøm, hvilket blot morede Alítheia mere. Let tog hun en lille tår af drinken og lod alkoholen glide ned, så varmen bredte sig i kroppen og selve alkoholen steg hende til hovedet.  ”Jamen det er da godt jeg ikke skuffede, så du kunne have ret igen snuske” sagde hun i et drillende tonefald og blinkede igen drillende. Hun regnede ikke længere med at han ville rødme, være så tilbageholden og genert, men hun studerede ham stadig, for at se reaktionerne. ”Du er nu heller ikke det værste selskab, du kan se værdien i god underholdning” sagde hun med et skævt smil om læben. Dette forsvandt dog og blev erstattet af et mere seriøst ansigtsudtryk, der dog gemte på en hvis nysgerrighed. ”Noget vi skal prøve siger du?” havde hun haft ansigtsmuskulaturen, var det ene øjenbryn blevet hævet, i stedet endte det med et mere komisk ansigt. ”Hvad er så dette” sagde hun med en fornyet interesse, og for første gang tog hun fødderne ned af bordet. Hun iagttog ham nysgerrigt, og ventede på han ville afsløre det. Lade ham få pistolen og skyde løs, uden hendes viden omkring, hvad der ville ske, var ikke noget hun gjorde.

//Sorry ikke det mest kreative svar, håber dog det kan bruges til noget...//

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Ons 8 Jul 2015 - 12:33

Assorian var ved at være godt fuld, efter de mange drinks de nu havde fået, de sad begge to og havde det faktisk hyggeligt, de grinede og snakkede og moret sig. Men efter noget tid begyndte Assorian at høre en slags summen i hans øre.. som om noget prøvede at kontakte ham?, han blev ved med at slå på sine ører pga den summen.

"Din pistol ikke? skal vi ikke more os med den lidt endnu? da der er kommet flere herind og det ville være utroligt sjovt at se dem løbe rundt som hovedløse høns" sagde han imens han daskede til sit ene øre og kiggede på hende med et lille smil på læben. Hvisken i hans øre blev højere og højere og han kunne nu høre nogen få ord fra hvisken
"Styrk jeres race og vores sammenhold.
Skab flere af os.

Han sagde så rigtig højt "er jeg den eneste der kan høre en forbistret hvisken? den er fandme træls at høre på!". Men nu mere han prøvede at lade være med at lytte til hvisken nu større blev det og til sidst, kunne han høre alle ordene.

"Mine børn,
vi er ubetydelige,
glemt."
Stemmen lød som et ekko i deres sind, noget fra en svunden tid.
"Styrk jeres race og vores sammenhold.
Skab flere af os.
De skal atter engang frygte og respektere os.
Gør det, mine børn,
Kaos skal spredes
."

Efter at have hørt stemmen var det ligesom at Assorian faldt i en slags.. hypnose? han var ikke sig selv, han begyndte at sige ordene og han blev meget meget aggressiv da en tjener kom over til ham og sagde om han ikke kunne forlade stedet da han gjorde de andre på kroen utrygge. Han skubbede hårdt til tjeneren så han faldt omkuld og slog sin ryg i faldet.

Indeni Assorian kæmpede han om at få kontrol over sin krop igen men noget holdt ham tilbage, det lykkedes ham at få kontrol over sine arme og ben og stemme, og gik så over til Ali - "Ali jeg ved ikke hvad der sker, en stemme i mig hvisker til mig og gør kontrollere mig, jeg har ikke kontrol over min krop, jeg lover dig, sådan her er jeg ikke der er noget der styre mig, hjælp mig" sagde han imens han skriver ordene som hvisken siger til ham, ned på et papir.
Efter han havde skrevet det ned, kom han i hypnose igen, og begyndte og gå udenfor og så kastede han røg på folk og råbte "Kaos skal spredes!".

//det var et fint svar squash! <3

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Tirs 14 Jul 2015 - 20:22

Alkoholen var begyndt at påvirke hende, sløre hendes tanker og få alt til at virke en lille tand morsommere. Lige nu var Alítheia knap så pessimistisk, alkoholen havde en effekt, men selskabet hjalp også på det. Modsat sin normale hånlige latter, var det nu vendt til en mere fnisende en. Da han forklarede idéen med pistolen kom et mindre grynt med ind i hendes fnisen, og hun rakte ham pistolen. Jo hun elskede at se folk rende rundt som tåber, så selvfølgelig var hun med på idéen. ”Så må du heller ikke skuffe mig, nu vil jeg se dem rende rundt som den flok tåber de er!” svarede hun ham efter pistolen var blevet rakt.

Alítheia fik aldrig dette scenarie at se, for tingene ændredes snart. Assorian var begyndt at opføre sig yderst mærkeligt, tale om en summen. Der var ingen tvivl om svaret, ja han var den eneste, som hørte den summende lyd. ”Hvad taler du dog om” kom en undrende bemærkning fra Alítheia mens hun kiggede på ham. Hørte han nu syner eller hvad foregik der egentlig? Alítheias ansigt der før havde været smilende og mere venligt end normalt, lagde sig nu i alvorlige folder. Hvad der før ligefrem havde været en hyggelig aften, var blevet forvandlet med et trylleslag. Endnu værre blev hans opførsel, da et tjener blev offer for hans aggressivitet. Alítheia rejste sig halvt forskrækket op, men også i håb om at kunne berolige ham. Reaktionen var dog for sent, da han allerede havde fået væltet tjeneren omkuld.

Sindssyg var, hvad hun troede Assorian var – det var den eneste logiske forklaring på at han hørte stemmer og opførte sig sådan. Det var hvad hun tænkte i starten, men da hun så hans skriblerier, dukkede en fin rynken mellem øjenbrynene op. Fordybet i sine egne tanker lod hun ordene synke ind, sætte sig. Ganske vidst havde Alítheia hørt myten om skyggevæsenerne, men det var da ikke andet end en myte? Dette havde hun troet lige indtil øjeblikket, ordene var blevet læst. Rynken mellem øjenbrynene var blevet dybere som ordene var sunket ind, som hendes hukommelse havde fundet vej til myten.
En ting vidste hun nu, denne dreng måtte være skyggevæsen og ordene havde en voldsom virkning, men hvorfor nu?
Alítheia havde hørt om hans ord, han ønskede hjælp, men hvad kunne hun gøre. Hvad der skete var noget, som lå dybt i hans natur, noget ældre og stærkere end hvad hun kunne hamle op med. Alligevel fulgte hun efter ham ud på gaden, for blot at se ham gå amok der. Trods bekymringen over dette budskab, kunne hu ikke lade være med at more sig, synet var ganske underholdene.

På nuværende tidspunkt havde Alítheia ikke mange planer, det eneste hun kunne komme op med, var at slæbe ham med sig. Derfor gik hun hen og greb om håndledet. Selvfølgelig kunne han let gøre modstand og slå sig fri. Hun var ikke den stærkeste blandt dæmoner, dette betød dog ikke hun var svag, langt fra. Hvis han ikke kæmpede for meget imod, ville hun begynde at slæbe ham ned langs nogle smalle gyder, mod en bekendt.
En person kunne hjælpe den, en gammel gnaven mand, men dog med en stor viden. Han havde mange gange lært hende ting, hjulpet hende med viden.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Ons 15 Jul 2015 - 2:54

Assorian var ikke ham selv, noget kontrollerede hans krop, og fik ham til at udøve unødvendig vold mod bebyggerene, de vil altid nu huske ham, for at være voldelig og sindsyg, men det er jo ikke ham der gør det? gid de vidste det, og gid Alítheia vidste det også.. nu havde de det så godt til at starte med selvom de lige have mødtes for første gang.

Men Assorians sjæl var stadig inde i ham, og den styrede han, og han kunne stadig høre de ord som blev hvisket til ham, bare de nu ville gå væk..
Han var bange, for første gang i rigtig langt tid, var han bange, bange for hvad der ville ske med ham nu, ville nogen hjælpe ham?, hvis han forlod sin krop nu, ville han aldrig kunne komme tilbage.. han vidste ikke hvad han skulle gør, inde i ham kæmper ham og stemmen om magten over hans krop, en uendelig kamp der bare skulle blive afgjort.. nu.. tænkte han.

Der kom røg inde i bygninger, huse og kroer. Stemmen inde i ham havde en rutine, det var - røg, pause, røg, pause osv, og alt i mens den råbte sætningen

"Mine børn,
vi er ubetydelige,
glemt."
Stemmen lød som et ekko i deres sind, noget fra en svunden tid.
"Styrk jeres race og vores sammenhold.
Skab flere af os.
De skal atter engang frygte og respektere os.
Gør det, mine børn,
Kaos skal spredes.
"

Som om noget var på vej? noget ondt..

Assorian mærkede en berøring på hans arm, det var Alítheia? hun tog fat men stemmen slog hurtigt hendes arm væk igen, et hårdt slag, men så blev Assorian sur og kæmpede endnu mere og det lykkedes ham at få kontrol over stemmebåndet, arme og ben - "Alítheia du må undskylde, det var ikke mig det var stemmen inde i mig, du må hjælpe mig, jeg har kontrollen over ben og arme og stemmen kan du høre.. men jeg ved ikke hvor langt tid.. hjælp mig.. jeg er bange Alí.. det er noget jeg ikke har været i langt tid.. "

MEN i et fik stemmen magten over stemmen, men ikke arme eller ben, det havde Assorian i et håbløs forsøg på at få hende til at forstå at han stadig styrede arme og ben, dansede han og slog ud med armene og lignede.. ja.. en sindsyg fra sindsygehospitalet. Men stemmen i ham råbte nu igen de ord, i mens Assorian's håbet at Alí ville hjælpe ham.. hun var hans eneste håb tilbage nu.

//undskyld det dårlige svar, har været lidt trist, men håber det er fint nok! :3

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Ons 15 Jul 2015 - 19:35

Papiret, hvorpå ordene var skrevet, havde hun placeret i en lille pung, som hang i bæltet. Derefter havde hun fulgt ham ud på gaden, for blot at se det optøjer han lavede derude. Ja vist hun stod og morede sig, mens andre så forskrækkede på. I det mindste havde hun prøvet at forhindre det, få ham med sig, så han kunne få hjælp. Dette var ikke lykkedes, i stedet mærkede hun et hårdt slag mod sin arm. Ondt det gjorde det, forbandet ondt og hun trak armen ind til sig. I starten bevægede hun den ikke for meget, den var for øm. Efter slaget havde hun ganske vidst hørt hans undskyldende ord, men han havde slået hende. Tilgivelse lå ikke til hende, trods det ikke var ham, ville han få igen.
Igen begyndte han at opføre sig vanvittigt, denne gang spjættede han med arme og ben, som lavede han en syg dans. Jo hun burde hjælpe ham, men dette var ikke noget man så hver dag. Hun stod bare og så på et stykke tid, mens et koldt smil var på hendes læber og en lille latter fulgte med. Efter at have ladet synet synke ind, nydt morskaben besluttede hun sig for at træde til – endnu engang. Fra sidst havde hun lært det ikke nyttede at gøre det på den venlige måde, skulle han med nyttede det ikke noget han var bevidst. Hvad end der gjorde dette, havde det kontrol nok til at gøre ham besværlig at håndterer. Derfor besluttede Alítheia i alt sin enkelthed at slå Assorian ud.
Hendes hånd havde fat i pistolens løb og med en svingene bevægelse hamrede hun pistolskæftet mod Assorians tinding. Dette skulle gerne slå ham ud, så hun slap for nogle vildere slåskampe og flere mærkelige scener. Hun så hans krop blive slap og derefter falde til jorden. Måske havde det været unødvendigt, men på denne måde var hun trods alt sikker på, at endnu en slåskamp ikke begyndte.
Da han var slået ud tog hun fat i hans arme og begyndte at slæbe på ham. ”Bare roligt, alt er i orden nu. Denne mand har længe været eftersøgt, han skal låses inde. Hans sind er sygt, som i nok opdagede” sagde Alítheia med en autoritær og samtidig beroligende stemme. På denne måde slap hun for at skulle forklare yderligere og mulige problemer.
Det var ikke let for hende at slæbe, den nu bevidstløse mand med sig, specielt efter slaget mod armen. Derfor tog turen længere tid. Hun havde fast i hans arme og slæbte ham hen ad jorden, så hans jakke blev beskidt. Når han engang vågnede var der sandsynlighed for, at han ville være øm.
Turen gik ned gennem en masse små ukendte gyder, hvor der i afkrogene stod ludere og skumle typer. Få personer kom i dette område frivilligt, derfor var det et godt skjulested. Turen varede længe, og tog på Alítheias kræfter, da hun måtte slæbe Assorian hele vejen. Efter et godt stykke tid nåede de til frem. Bygningerne i dette område stod tæt op ad hinanden og den de var stoppet op ved var gammel. Tre trin førte op til den dør, som engang havde haft en smuk blå farve. Malingen var nu skallet af og gav den et uhyggeligt på ingen måde indbydende udseende. Dette hus tilhørte Alfar Winforth, en ældre herre, som tit havde været til hjælp. Nok var han kendt for at være gnaven og om noget listig. Dog vendte hun sig tit til ham, hvis der var uopklarede spørgsmål, netop som nu. Inden hun gik mod døren, slap hun Assorian hænder, så han ville slå hovedet mod vejen.

Bank… Bank… Bank… der gik noget tid, ingen så ud til at reagerer, denne gang bankede hun hårdere. Det virkede åbenbart, for inde bag døren lød nogle trippende skridt, og snart efter blev den åbnet. I døren stod en lille knortet mand, med rødmossede kinder. Han så ikke venlig ud, hans ansigt var lagt i nogle surmulende folder, men lyste dog op, da han kiggede op på Alítheia. ”Jeg… nogle underlige ting er sket, jeg tænkte om du kunne kaste lys over det Alfar.” Sagde hun med en dæmpet stemme, hvorefter hun fiskede papiret op og rakte ham det. Mandens øjne gled hurtigt over papiret og han kiggede derefter op, med et alvorligt blik over brillekanten ”Interessant…” Alitheia stod lidt endnu ”Kan vi komme ind?” spurgte hun efter noget tid og lavede et hovedkast mod Assorian, der lå på jorden, for at vise hvem ”vi” var.

Det tog noget tid at får bakset Assorian ind i det lille hus, men det var lykkedes. De befandt sig i et større rum, hvor støvet dækkede alle overflade. Luften var tung og bedøvende, rundt omkring lå stakke af bøger og pergamenter. Assorian var blevet placeret på en gammel sofa, mens Alítheia og Alfar i en krog sad og talte afdæmpet.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Ons 15 Jul 2015 - 22:07

I et hurtigt øjeblik var stemmen og Assorian begge tilstede men noget slog dem i hovedet og det endte med at de besvimede, de blev trukket hen over jorden hvilket gav huller i Assorian's jakke men det gjorde intet, jakken er jo magisk den reparere sig selv med tiden.

Assorian var den første der vågnede af ham og stemmen, men han vidste ikke hvor han var, da han ikke havde kontrol over øjnene og derfor ikke anede hvor han var. En lang tur blev det til Assorian's krop fik mange blå mærker og rifter som blødte meget.. men efter en lang tid hvor han var blevet trukket hen af både sten, trapper, skrald, glasgår og meget andet, så ankom de til et hus og Assorian blev lagt op på sofaen.

(efter nogen timer)

Med et! springer Assorian op, men lægger sig hurtigt ned igen i sofaen pga de smerter han har "vent jeg har kontrol over min krop igen.. hvad sker der her.. hvor er jeg? jeg husker ikke dig? men jeg husker dig Alí jeg er glad for du forstod min lille.. dans.. i gaden, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gør" sagde han imens han smiler til hende som et tak for hun tog ham med.

"i har vel ikke noget vand? eller noget at spise? jeg er ret sulten, og har pænt mange smerter.. og forresten Alí undskyld jeg slog dig, eller jeg slog dig ikke men det gjorde stemmen.. men ja.. undskyld alligevel for det, jeg håber ikke der skete noget med din arm, men nu skal jeg vide noget.. hvad i hele hulen laver jeg her?" sagde han i mens han kiggede underligt på dem "nå fuck den smerte jeg vil kigge mig rundt".

Så rejste han sig op og begyndte at gå rundt, han kunne se der lå mange papir omkring ham, og lige da han skulle til at kigge på dem, så besvimede han og med et ordenligt bum ramte den høje mand gulvet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Tors 16 Jul 2015 - 0:42

Lokalet var dunkelt, støvet hang tungt i næsen og irriterede næse og hals. At en mand kunne leve dette sted var underligt, for det var tydeligt der ikke var blevet gjort rent eller luftet ud i årevis. I to slidte lænestole sad Alítheia og Alfar, deres stemmer var dæmpede, men intense. Samtalen drejede som om et spørgsmål, noget ingen af dem troede nogensinde ville blive relevant. Moderen af skyggevæsener, det oprindelige skyggevæsen var begyndt at vende tilbage. Vende tilbage var måske så meget sagt, for det eneste bevis, var blot en besked Assorian havde modtaget i sit sind.

Alfar havde læst beskeden igennem, og straks var hans interesse blevet vagt. Det var normalt at gæster blot fik smækket døren i hovedet, det var også sket for Alítheia nogle gange. Kunne man dog bringe noget spændende, vække hans interesse, ville man blive lukket ind. Det var lykkedes, hvem ville ikke blive nysgerrig omkring dette. ”mhhm jaaa…” han gnæggende stemme og små smaske lyde afbrød sætningerne ”Jeg har hørt om hende, om oprindelsen, men troede ikke denne dag ville komme…” blikket var alvorligt, og han kiggede over sin brille kant mod manden på sofaen, et mystisk individ. ”Det kunne meget muligt være sandt, ud fra hvad du beskriver” igen de små smaskende lyde. ”Dog kunne han også bare høre stemme og have en sindslidelse” afsluttede han kort og lænede sig tilbage i stolen.
Alítheia sad blot og hørte på ham for at se om der var et svar, dog virkede han ikke til at have meget mere info. Ind imellem svarede hun, prøvede at beskrive den tidligere begivenhed, Assorians opførsel.

Sådan sad de i timer, talte afdæmpet, tog en pause, hvor Alfar bød på te, blot for at fortsætte igen. Ind imellem gik Alfar hen og ledte efter dokumenter, søgte efter mere viden, men intet nyt dukkede op. Deres rolige samtale blev dog pludselig afbrudt, Assorian var vågnet, og det lod han ikke gå ubemærket hen. Han sprang op, blot for at lægge sig igen og bede om vand. Alfar tog ikke venligt imod denne mand, dette mulige skyggevæsen. Han var alt for flyvsk og larmende til hans smag. Et surt grynt kom fra ham, og endnu værre blev det da Assorian begyndte at plapre løs.
”Skaden er sket, det kan ikke ændres… ja og… om ikke andet skal du ikke tænke over det mere” For ham ville hun måske virke tilgivende, men hun havde fået tilbagebetalt for slaget, da hun havde slået ham ud og slæbt af sted med ham.
Hun kiggede overrasket på ham, da han kort efter rejste sig, for af alle ting at gå rundt. Et tydeligt undrende blik kom fra hende, mens hun let rystede på hovedet. Denne mand var ikke til at blive helt klog på, men måske ville det lykkedes.

Et lille hvin af forskrækkelse kom fra Alfar, da Assorian faldt om. Dette var ikke af bekymring for manden, nej for guds skyld, det var jo bare en mand. Det der havde forskrækket ham, var hvad Assorian faldt over. I rummet var det næsten umuligt ikke at falde over pergamenter, og det var, hvad der var sket. Alfar frygtede nu, at Assorian i faldet havde skadet nogle af dem. ”Af alle personer skulle det være ham, den gumpe tinge sæk troldeafgrøde, den svampehat! Han skader mine pergamenter!” han skingrer stemme steg, så det nærmest gjorde ondt i ørene. Alítheia trak blot på skuldrene, og kiggede på scenariet fra sin stol, mens hun tog endnu en tår af teen.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Tors 16 Jul 2015 - 2:00

Et ordenligt black out fik Assorian, han væltede de papir der lå, men det var ikke ham det var stemmen igen, inde i ham kæmper de om magten over hans krop, men stemmen er svag efter slaget i hovedet noget gjorde den svag ved det men hvad? det vil han finde ud af, han nysgerrighed er som sagt stor, det er en stor del af ham for han er en nysgerrig en, det har han fra sin kære far, han var endnu mere nysgerrig end Assorian selv var.

En time gik der, og Assorian vågnede op.. igen.. eller han vågnede ikke han sprang op, som om han havde fået strøm i sig. Men stemmen inde i ham sagde nu andre ord til ham "min kære de er ubrugelig, skynd dig væk fra dem" men Assorian snakkede i mod, selvom det lignede han stod og diskuterede med sig selv "okay din irriterende forbistrede stemme, nej jeg gider ikke væk fra dem her" lige inden han sagde det, faldt hans ben sammen, det var stemmen - "HEY kan du holde op med det!" sagde han i et ret surt tone fald, men stemmen kæmpede i mod, den fik nu ham til at mumle når han snakkede, som om han var spastiker "nnnuuuu má di garne ti' attt stoooop mæd de' dér din dum stemime" den prøvede at få ham til at holde kæft men han kæmpede i mod.

Pludselig begyndte han at gå i mod døren, eller han gjorde ikke.. stemmen gjorde.. "HEY JEG BAD DIG IKKE AT GÅ MOD DØREN" sagde han imens han gik tilbage, men så blev stemmen vred, og ville åbenbart drille ham, ved at få ham til at sprælle rundt som en klovn "OKAY i skal lige vide det her er ikke mig der gør det her det er den dumme" lige inden han skulle sige det sidste ord sagde stemmen "NU SKAL DU HØRE MIT BARN, lyt og gør som jeg siger", men Assorian lyttede ikke han råbte bare "JEG GØR HVAD JEG SELV VIL, DU ER IKKE MIN MOR, en eller anden bind mig!" sagde han i mens han kiggede på de to, den gamle mand stod og så ud som om han havde set et spøgelse.

Efter nogen minutters sprællen rundt, blev der stille i Assorian hoved, og det gav ham muligheden for at hilse - "hej undskyld det underlige her.. men der sker et eller andet og Alí her har bragt mig hen til dig, muligvis fordi du kan hjælpe, hvis du ikke allerede ved det så er jeg et skyggevæsen, jeg ved ikke hvad der sker, Alí har nok fortalt om de specielle ord jeg har gået og sagt men det er ikke mig, men en stemme i mit hoved, en kvindelig stemme.. den sagde lige før noget med "mit barn" som om jeg er dens.. søn?.. ved du hvad det betyder?" - efter de ord satte Assorian sig længst væk, aldrig havde han blevet ydmyget på sådan en måde, han er jo ikke sådan og det var pinligt at skulle se sig selv opfører sig sådan, ja nogle gange er han ret underlig, men ikke hvor han decideret opførte sig som en spastiker.. klovn.. et barn.. han fik det så dårligt med sig selv at han gik hen i et hjørne, satte sig ned, og surmulet.

"i må meget meget undskylde min opførsel jeg ved ikke hvad der sker, hvis jeg har ødelagt noget skal jeg nok betale for det, og give det igen, det kan i være ganske sikker på, jeg er ikke sådan der, der er noget der styrer mig" sagde han med en ret stille stemme, for pinlig berørt over sig selv det var han, og hold kæft det var en lorte følelse.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Tors 16 Jul 2015 - 23:12

Råben og skrigen lød fra den lille mand, det var imponerende at en lille mand kunne have så kraftfuld en stemme. Assorian reagerede ikke, han var ikke længere ved bevidsthed, utroligt han ikke vågnede af skrigeriet.
Alt imens hele scenen udspillede sig, Alfars eder og skældsord blev råbt ud, sad Alítheia roligt og rørte i sin kop. Teen var stadig varm og han havde kommet lidt sukker i, inden hun igen tog en slurk. For hende var det hele egentlig god underholdning, dagen var ikke længere så kedsommelig. Alfar kunne blive ved længe og det gjorde han. Først da han stemmebånd var godt slidt, stoppede opsangen. Han satte sig forpustet tilbage i stolen og tog en kop te.  I tiden han havde råbt havde Alítheia hørt mange nye eder, den mand var i sandhed vis, så mange forskellige fornærmelser havde hun ikke hørt før.
Knap nok havde Alfar nået at falde til ro, før Assorian vågnede endnu engang. Stille gik det åbenbart ikke for sig, når han vågnede. Som før begyndte et stort spektakel, dette dog mere lig kroens scenarie. Højlydt begyndte han at tale til en person, men det var tydeligvis ikke en i rummet – det måtte være stemmen i sindet. Alfar så på ham, som var Assorian et mystisk dyr, man aldrig før havde set. Det var ikke på nogen måde neddæmpet, i stedet råbte han højt og hysterisk. Alítheia selv tog ikke videre notits af det, et suk forlod blot hendes løber. Scenen måtte spilles ud, det nyttede ikke at reagerer endnu, sidst var det endt galt.
Det var tydeligt at se en kamp var i gang, men spørgsmålet om dette var en sindssygdom eller noget andet, blev stadig ikke besvaret – hvilken forskel var der egentlig?
Da han begyndte at råbe højere og begive sig mod døren, tog Alítheia sig endelig sammen og rejste sig fra stolen. Mange spørgsmål var stadig ikke besvarede, han var nøglen til at gøre det, så hun ville på ingen måde lade ham gå. Dog kort efter vente han tilbage, så hun lod sig bare synke tilbage i lænestolens bløde hynder. Man skulle tro det var slut, men netop da begyndte han at sprælle rundt, som på gaden.
En spedalsk gøgler, var mest af alt hvad Assorian lignede på givne tidspunkt. Alítheia var ikke en person, som havde let til latteren. I denne situation virkede det dog anderledes, for en boblen i hendes mave startede og snart lød en højlydt latter. Den var på ingen måde mild eller smittende, den var ganske vist hånlig og på nogle punkter spottende. Bedre blev det ikke, da Alfar så forskrækket til. Den lille mand frygtede at flere skrifter og bøger skulle blive skadet, så tilbuddet om at binde ham var fristende. Med sine små skridt begav Alfar sig mod Assorian, netop med planen om at overmande ham, for derefter at binde ham fast – det var bedst at være på den sikre side.
Dog nåede det aldrig at ske, for inden Alfar havde reageret og nået hen til ham, var det stoppet.

Kort efter fik Assorian i stedet præsenteret sig og forklaret situationen, om ikke andet fra sit synspunkt. Med et dyb og stadig hæs stemme svarede Alfar afvisende ”Du kan kalde mig Winforth” ansigtet var vredt, rynkerne hang og øjnene bag brilleglasset lynede. Det var tydeligt at denne mand ikke brød sig om Assorian, men han brød sig om så få.  Inden den lille mand kunne forsætte, brød Alítheia ind, som en sidekommentar til Assorian. ”Ja… nu har du jo selv set ham Winforth… hvad er din vurdering?”
De små smaskende lyde kom atter engang, hver gang den lille mand grublede kom de. Man kunne tydeligt se at han overvejede visse sager, måske havde gjorde den nye udtalelse mere viden, indsigt eller blot sikkerhed på den tidligere teori.

En fejl fra Assorians side var at bringe genstandene op, for fanget i sine grublerier havde Alfar glemt det. Han var ikke en hjertelig gammel mand, ikke en der bare kunne betales.  Skrifterne var hans livs samling, de var hans kæreste eje. I stedet for at komme videre med det egentlige spørgsmål, genfandt den lille mand sin stemme. Ederne, bandeordene lød igen. Stemmen var skinger, gav ligefrem en hovedpine. ”Hvis du har ødelagt noget, vil du betale for skaderne!? Er du klar over hvad du har ødelagt! Det kan ikke bare erstattes! DET TOG MIG ÅR AT SKAFFE DE SKRIFTRULLER! DU ER DEN MEST TÅBELIGE BUNKE ORK AFFØRING JEG HAR SET I MIT LIV!” Alítheia lod ham råbe løs igen, måske kunne hun stoppe ham, så de kunne få svaret på det, som de var kommet efter.
Hun besluttede sig at lade være, en ting var at folk skulle dampe af, intet andet nyttede. En helt anden ting var at hun nød at se andres ulykke, hun havde nydt det hele denne aften. Assorian var ulykkesfuglen, og Alítheia lod ham på alle måder være det.  Gavmildheden havde hun vist i at hjælpe ham, trods alt kunne hun have ladet tingene udvikle sig på kroen.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Tors 16 Jul 2015 - 23:49

I mens den gamle grimme mand stod og råbte af Assorian blev han gal, meget gal, han prøvede kun at være flink, for det han havde gjort var ikke noget han havde gjort bevidst, men alle de ord den gamle mand nu kunne, det var både ret sjovt, men også ret irriterende, det var jo tydeligt at manden ikke kunne lide ham.

I et forvandlede Assorian sig til sin skyggeform, stor blev han og mørk og så råbte han med sin mørke skyggestemme "hør her gamle mand jeg finder mig kraftedme ikke i at du skal snakke sådan til mig, som jeg har prøvet at sige.. DET VAR FUCKING IKKE MIG DER GJORDE DET, OG DET NÆSTE ORD DU KALDER MIG, SÅ KOMMER DU TIL AT MÆRKE STYRKEN FRA ET SKYGGEVÆSEN!" efter de ord var sagt, skyndte Assorian sig hen til døren "tak for en hyggelig aften Alí men jeg tror ingen kan hjælpe mig med det her, men tak, tak fordi du prøvede, og dig din gamle trold, jeg troede du ville hjælpe men i stedet for skal du være en fucking nar" og så forvandlede han sig tilbage til sin menneskelige form, og gik videre.

Han gik og gik indtil.. "godt mit barn, hvis at vi skyggevæsner er stærke, hvis dem frygt for os, hvis dem at vi kan skade dem på ingen tid, hvis dem ALT!" sagde stemmen i hans hoved - "NEJ JEG VIL IKKE LYTTE TIL DIG LAD MIG SÅ VÆRE" råbte Assorian, og så begyndte han og løbe, han løb og løb men vidste ikke hvad han skulle gør.. han håbet at Alí havde fundet en som ville hjælpe ham.. men det var et håb, et håb som hurtigt blev slukket igen.
Hvad fanden skal han gør nu? tænkte han.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Fre 17 Jul 2015 - 0:34

Døren var smækket, de var sikrer på han var et skyggevæsen. Dette var dog blevet ligegyldigt, for Assorian havde forladt det lille hus. Den lille mands vrede havde været for meget i sidste ende, man kunne ikke bebrejde Assorian. Udbruddet han havde været udsat for, var på alle måder groft, og Alfar stoppede ikke.
Til sidst havde de set skyggeformen, og den lille mand var knap så kæphøj mere. Forskrækket havde han stirret på, hvad der før havde været en ung mand. Endnu mere bange var han blevet, da opråbene fra Assorian begyndte. Man kunne ikke ligefrem sige, at det var behageligt at være i huset. Alfar prøvede måbende at tage til genmæle, det lykkedes dog ikke, forskrækkelsen havde gjort om fortumlet.

Alt imens havde Alítheia blot set roligt på, mange ting havde hun set i livet, og dette var på ingen måde nyt eller skræmmende. Rolig som hun havde været hele aftenen, lod hun tingene ske og drak blot sin te – den skulle jo nødig blive kold. Selvfølgelig burde hun have grebet ind, men det blev altid sådan et frygteligt rod, det var bedre at rede ud i tingene bagefter. Sådan var hendes indstilling, det irriterede hende dog gevaldigt at han endte ud med at gå. Det var ikke meningen han skulle forlade dem, hun regnede med de to herre ville få løst tingene. Nej mænd, de kunne åbenbart ikke gøre tingene ordentligt, efter Alítheias mening.
”Du skulle hidse dig op. Herregud, nu gik han – jeg ved du vidste mere, men det ikke er meget værd uden ham!” irriteret rejste Alítheia fra stolen og konfronterede den lille mand. Hun om nogen kunne sige noget til ham, nok blev han arrig, men det var let at håndterer. Inden han nåede at tage til genmæle fortsatte hun blot. ”Vi må ud og finde ham… af flere årsager, som du nok kan se.” Hun lod ikke den gamle mand tage stilling, ordene var hårde og bestemte, dette var mere en ordre end et spørgsmål.

Det varede ikke længe før de havde forladt huset, og nu begav sig ud for at finde skyggevæsenet. En ting var sikkert Alítheia havde fundet en der kunne hjælpe, en der kendte svarene. Godt nok var denne person Alfar Winforth, og han kunne ikke så godt sammen med Assorian. Dette skulle dog ikke komme i vejen for hendes planer, hun havde sat sig i hovedet at løse dette mysterium og sådan ville det blive.
De gik længe, og der var ikke mange spor efter skyggedæmonen, så for nu måtte de blot begive sig igennem de små gyder. Var man ikke stedkendt, var der stor sandsynlighed for at fare vild, gyderne var små og førte hele tiden nye steder hen. Det ville blot være spørgsmål om tid, før de igen stødte på skyggevæsenet.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Fre 17 Jul 2015 - 12:17

Raseri, forvirret, irriteret, hadefuld, var de få af de mange ting Assorian var han skulle aldrig have gået, måske blev han lidt for sur, men han fandt sig fandme ikke i den lille gnoms anfald, nu når Assorian havde undskyldt og fortalt hvorfor han var som han var. Nogen folk kom over til ham og spurgte om han var okay, men han var så sur at INGEN skulle snakke til ham, en af dem rørte ham, og berøring var det sidste han gad, specielt fra fremmede.

Han råbte af folkene at hvorfor de ikke bare kunne lade ham være? nogen af den blev rigtig skæmt over den fine unge mands anfald og tone, men i det mindste forstod de, at han ville have fred, og fred fik i noget tid.. indtil stemmen igen snakkede til ham, men denne gang blev han så sur, at den faktisk fik kontrol over ham, men den fik kontrol over hans vrede, og udnyttede så hans vrede til at vise hvad skyggevæsner kan gør.

Askerøg blev skudt ind i bygninger og mennesker kom løbende ud fra bygningerne, folk blev vrede på ham - nogen kom hen for at prøve og slå ham, måske fordi han så ung og.. slap ud.. men de mødte så en stærk ung mand, der skubbede dem flere meter væk fra ham, nogen blev kastet væk.

Assorian havde mistet kontrollen, stemmen udnyttede hans vrede til at vise skyggevæsnernes kraft, og det var ret dumt, men det lykkedes ham, at genvinde kontrollen, i korte sekunder, og skød så så meget røg oppe i luften som han kunne, for at give signal til Alí han håbede hun så signalet, hvis ikke så kunne han ligeså godt lade stemmen få magten.. den fulde magt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Fre 17 Jul 2015 - 20:54

Formålsløst, det var hvad dette var, hvordan skulle de finde skyggevæsenet? Der var et utal af gyder han kunne være gået af og de havde ikke en ringeste anelse om hans retning. Lige nu gik Alfar og Alítheia blot rundt og kunne håbe på et lille spor. For nu gik de blot rundt, som mørket begyndte at lægge sig over den lille by.
Signalet kom, man skulle tro det var løgn, men et tydeligt tegn hjalp dem på vej. Måske ikke helt så tydeligt, men for nu var det, hvad de havde. Røg skød op i luften, et stykke fra, hvor de to personer befandt sig. Selvfølgelig var det ikke med sikkerhed Assorian, men Alítheia huskede fra tideligere hænderne, de havde afgivet små røgskyer. ”Jeg tror vi har fundet vores lille ven igen” sagde Alítheia med et smil om læben, og gik med raske skridt mod røgsignalet. Den lille mand, som gik Alítheia til brystet, for derudover at have en besynderligt rund mave måtte små løbe, for at følge med.

Det tog dem noget tid at komme frem, men langt om længe var de der. Synet der mødte dem var for nogle skræmmende, andre underholdene. Folk, uskyldige brogere løb rundt som en flok hovedløse høns. Assorian var skyld i dette, ud af sine hænder skød han røg mod personer og bygninger. Det var tydeligt han var vred, at noget havde styringen over ham. Alítheia stod blot og sugede synet til sig, gjorde ingenting. Dæmonen i hende nød dette kaos, folk der led og var bange. Et ondskabsfuldt smil spillede henover hendes røde læber, ud af det kønne kvinde ansigt lyste ondskaben. Som altid skulle en dog stoppe hendes morskab, denne gang blev det Alfar. ”Burde du ikke gøre noget ved det, inden vi mister ham helt… jeg vil gerne lave en nærmere… undersøgelse” sagde han med et alvorligt blik, og en hemmelighedsfuld stemme. Jo hun burde gøre noget ved situationen, men hvem sagde hun kunne?

Alligevel gjorde hun et forsøg, prøvede at lægge en dæmper på ham. Roligt trådte hun ud af skyggerne, hvor hun havde stået og betragtet det hele. Med en munter stemme råbte hun ham an. ”Assorian snut… hør, hvad siger du til en lille leg. Det her er for håbløst, du rammer jo ikke nogle personer!”  ”Hvad siger du… hvis jeg rammer tre personer med min pistol, før du rammer… ti med dit…røg, taberen giver en omgang på kroen?” Det var nok ikke en almindelig måde at ”fikse” ting på, men måske kunne han fokuserer på noget andet end vreden, gøre den til en leg. Han havde virket til at kunne lide det på kroen, så måske ville denne ”leg” få ham til sig selv.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Fre 17 Jul 2015 - 21:23

Raserianfald og det hele, det var det han havde, hvis det ikke var fordi at ham Alfar havde gjort Assorian så vred, så var det her aldrig sket, han gav den gamle mand skylden for alt det han gør nu, alle dem han skader, alle dem han måske kommer til at dræbe, det hele er Alfars skyld og han kommer til at bøde for det.

Der var gået noget tid siden han skød sit signal op i luften, og han havde ikke set Alí eller den gamle sure stodder nogen steder, så lige så stille lod han vreden tage over, og det vil sige at han lader stemmen tage over.

Efter noget tid hørte han hende, Alí var kommet hen til ham og ville lave en leg, Assorian smilede og sagde "det er jeg med på! du kommer til at give nogen drinks du!" og lige inden han skulle til at skyde røg så han så ham.

Alfar stod på afstand og holdt øje med det hele, lige indtil Assorian råbte med sin rigtige mørke skyggestemme "DET HER ER DIN SKYLD, HVIS DU IKKE HAVDE GJORT MIG SUR DIN FEDE OGINOK, SÅ HAVDE DET HER ALDRIG SKET, ALT SAMMEN ER DIN SKYLD, JEG HÅBER DU HAR KONDI FOR DU KOMMER TIL AT SKULLE LØBE RIGTIG HURTIGT" og whoosh!, Assorian svævede mod ham og begyndte at kaste små røgkugler efter ham, bare for at se ham blive skræmt fra vid og sans.

Efter omkring 5 minutter løb, var den gamle mand ved at være rigtig træt, og han standsede op "be' om nåde, jeg undskylder for det hele, jeg gik over stregen undskyld!!", han var helt skræmt, lå på jorden og bad om nåde, men Assorian's vrede var stor rigtig stor, så han overvejede om at han skulle dø?, "var du måske sød mod mig? NEJ hvorfor fanden skulle jeg så være det ved dig?" og så fik han sin røg til at lige så stille at nærme sig Alfar var tiden inden for at han skulle dø? eller kunne Alí nå at redde ham? lige nu var han pænt ligeglad med alle, han var vred.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Alítheia Fre 17 Jul 2015 - 23:50

Planen havde virket, hun havde set vreden forlade ham. Desværre var det kun for en stund, Assorian havde bidt på. Legen og konkurrencen om alkohol lokkede, men følelser var ofte stærkere. Da han havde set Alfar var det tabt, vreden var igen blusset op.
Et voldsomt raseri havde ramt ham, ved synet af manden. Faktisk overraskede det Alítheia at manden havde gjort ham så vred. Snart hørte hun de truende ord og kort efter var jagten i gang. Hun så den lille runde mand løbe, som var fanden i hælene på ham. Manden var tydeligt ikke bygget til den slags, hans korte ben og runde mave gjorde det besværligt. Han nærmest lavede nogle runde bølgende bevægelser med overkroppen, som for først at få den ene side løftet og derefter den samme. Det var svært for Alítheia at tage seriøst i starten, det virkede mest som et gøglershow. Et blik mod Assorian fik det ændret, alvoren var tydelig. Hun begyndte at lunte efter dem, det varede dog ikke længe.
Da hun nåede frem så hun Alfar ligge bedende på jorden, hvilket var et ualmindeligt syn. Assorian stod og truede ham på livet og for en gangs skyld lod hun ikke sig selv nyde synet. ”Assorian, tænk dig nu om. Jeg ved godt denne mand er latterligt irriterende, men han KAN hjælpe dig og vil gøre det. Dræber du ham står du på bar bund, ønsker du virkelig det?” Hendes stemme var alvorlig, prøvede at tale ham til ro. Langsomt gik hun tættere på, møvede sig ved siden af ham. Snart stod hun overfor ham, ikke imellem Alfar og ham dog, hvorfor skulle hun risikerer sit liv, det var deres kamp. For nu kiggede Alítheia bare sigende på ham. Lod Assorian træffe beslutningen, få svar eller hævn.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Assorian Lør 18 Jul 2015 - 0:03

Lige inden han skulle til at ramme Alfar med røgen, lyttede han til Alí's vise ord, svar eller hævn? det fik ham til at blive rolig, så rolig at det eneste han gjorde mod Alfar var at trække manden op fra jorden igen, og sige direkte til ham "hvis det ikke var fordi du kunne hjælpe mig, så var du død, når vi har fundet ud af hvad der sker med mig er vi to færdige? forstået? aldrig vil jeg se en så modbydelig og sur idiot som dig, ALDRIG."

Vreden var der stadigvæk, men ikke så meget at det ikke kunne styres, han kiggede på den gamle mand og hvæsede til ham, hvis han så den mand nogensinde igen når det her er færdigt, så skal han løbe igen, men denne gang MEGET hurtigere end før han kunne ikke klare synet af ham mere, han var nu også på listen over folk Assorian hadet, eller det var han hvis han havde en liste.. han tænkte over at skrive sådan en engang, men det blev for meget, fordi han hadet så mange folk, men Alfar var klart den han hadet allermest lige nu, aldrig mere igen ville han kontakte den spade.

Assorian gik over til Alí "hvis du vil, så vil jeg med glæde give en drink.. men vi bliver nød til at have den gamle med, hvis vi skal kunne snakke om det her, og lægge en plan for det" han lagde så sin hånd på hendes skulder "og tak, fordi du stoppede mig, men jeg lagde nu mærke til at du har nydt at jeg har gået amok.. men hvad skal jeg sige? jeg ville have nydt det selv hvis jeg så en gå amok og skade andre, det er så sjovt når andre kommer til skade! haha!" sagde han til hende med et smil på læben.

Han tænkte så hvad de skulle gør nu, kunne ham den gamle hjælpe eller hvad? han håbet på det, fordi det mareridt her måtte stoppe, det tager meget af Assorian's energi, og det hader han, han ville have løst det her hurtigst muligt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab opstår - Alítheia Empty Sv: Et nyt venskab opstår - Alítheia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum