Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Vinter

Måned | Januar

Latest topics
» The big adventurequest ~Assorian's fællesemne
Yesterday at 9:21 by Assorian

» Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer
Fre 12 jan - 10:53 by Fenrer

» Fredsommelig ~ Kira
Fre 12 jan - 10:51 by Fenrer

» Easy kid ~ Rollo
Fre 12 jan - 8:30 by Fenrer

» Time to build -Fenrer -Cody
Fre 12 jan - 8:29 by Fenrer

» Et særligt møde - Azir
Tirs 9 jan - 10:40 by Larlii

» You have a bounty on you? XxX
Tors 4 jan - 20:48 by Claan

» Et job for den rette - Gil
Tors 4 jan - 18:21 by Jake

» XxX The loose and comfort ~ Fenrer
Tors 4 jan - 15:49 by Fenrer

Top posting users this month
Fenrer

Cody

Gil

Larlii

Azir

Gautham

Taliia

Rollo

Sean

Claan

Statistics
Der er i alt 237 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Isabell

Vores brugere har i alt skrevet 151627 indlæg in 7813 subjects

An eye for an eye - a tooth for a tooth ~ Ramsay

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

An eye for an eye - a tooth for a tooth ~ Ramsay

Indlæg by Nephthys on Lør 16 maj - 20:56

s: kloakkerne
v: udenfor regner det voldsomt
t: omkring halv tre om morgenen

Kloakkerne lugtede - værre end de plejer. Måske var det hendes næsebor der bare var irriterede, eller måske var det det faktum at hun havde brugt halvandet år af sit liv på at skifte lortebleer på to spædbørn - men lugten af afføring gjorde hende ked af det og direkte frustreret over hvad hun havde mistet. Nej, Madeleine var ikke typen der tilgav. Hun havde knust en mands hjerte fordi hun fulgte sit eget. Hendes børn var ej længere hendes, og hendes livs kærlighed var nu blot et minde for hende som hun prøvede at slette. Caden Sinclair havde smadret hende totalt, knust hende. Hun stod kort og fyrede knytnæve efter knytnæve ind i kloakkens mur. Blodet dryppede svagt fra hendes hånd mens de varme tårer trillede ned af hendes kinder. Hun var ikke trist, hun var vred. Havde han ikke bare kunnet sige at han ikke ønskede et liv med hende dengang!? Før hun havde forladt Arno og havde valgt at beholde tvillingerne.. De ville næppe huske hende. Hun huskede jo heller ikke sin egen mor tydeligt...
Grunden til at Madeleine befandt sig i kloakken, var egentlig simpel. Find dæmonknægten, og slæb ham tilbage til hovedkvarteret til afhøring, og han skulle være i live - men kun lige. Og selvom Madeleine var menneske, vidste hun godt at knægten ikke længere var i live. Døden hang over kloakken vævet ind i afføringslugten. Hun bed sammen, mens hun med en rolig stemme kaldte:
''Rory!?... Kom nu, Rory - vi kan ikke forsvare dig hvis du ikke vil tale med os.. Kom nu..!'' Forsvare ham, var nu ikke hvad hun havde tænkt sig, men det var en anden sag.
Han havde gemt sig i kloakkerne siden mordet på en mor, en far og tre små døtre. Madeleine trak sit sværd - som virkede en størrelse for stort til hende - og bevægede sig videre, mens hun gentagende gange kaldte på knægten.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2828
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: An eye for an eye - a tooth for a tooth ~ Ramsay

Indlæg by Gæst on Lør 16 maj - 23:59

Knægten var ikke nået langt før han kunne fornemme en skræmmende aura der nærmede sig. Der gik heller ikke længe før han blev væltet om af en skikkelse der var større end ham. Han havde rullet ned i vandet og slået sig mod væggen, så han ikke kunne kæmpe imod. Skikkelsen havde samlet ham op og taget ham med sig længere ind i kloakken, indtil de kom til et mere aflukket sted. Et svagt lys lyste området op og knægten kunne se nærmere på skikkelsen. Det var en høj ung mand, måtte være omkring de 180, håret var let krøllet og sort, hans kæbe var let markeret og øjnene var kolde, som matchede den lette lyseblå farve. Han bar en sort trøje der ikke lagde skjul på hans armmuskler samt et par sorte jeans. Han havde bundet knægtens hænder og sat dem op på en krog så han hang i sine håndled. Mandens navn var Ramsay.

Ramsay havde nu bare gået rundt og kedet sig da han lagde mærke til at drengen sneg sig ind i et hus og da han gik hen til vinduerne kom et let smil over hans læber, dog var han ikke imponeret, drengen var jo en amatør? Han havde efterfulgt drengen men drengen spottede en kvinde der så ud til at jage ham. Ramsay spottede hende også men lod ikke til at skænke hende en tanke, hun lignede ikke ligefrem et offer han ville få sjov ud af. Der var ikke gået længe før Ramsay havde overhælet ham og nået ned i kloakken, hvor han ventede. Han trådte frem fra skyggen da drengen løb forbi og skubbede ham mod væggen så det ville være nemmere at transportere ham. Da drengen hang på krogen uden trøje på fandt Ramsay sin kniv frem:” De siger at dæmoners smertetærskel ikke er ligeså stor som menneskernes” sagde han roligt mens han så på drengen.
Frygt var der at finde i drengens øjne, sikke en fryd det var for Ramsay. Han lod sin lange kniv af smukt sølv køre ned langs drengens kind og skære en fin streg:” Det sjovt, for jeg mener at de lyver… Men det kan jeg vel teste nu..” sagde han så inden han satte kniven op til drengens bryst inden han trak let ned i den, den skar igennem huden som en osteriver rev ost. Drengen skreg og begyndte at vride sig som en sindssyg til Ramsays fornøjelse:” Du bliver sandelig sjov..” sagde han inden han gjorde det samme ved den anden side af drengens bryst. Inden da havde han slået drengen i siden så han ikke længere vred sig, han skulle nødigt gøre at det hele blev et værre rod.
Når snittet var så fint, sprøjtede blodet ikke til alle sider. Ramsay fortsatte med at skære og til sidst stoppede drengens skrig, men der var heller ikke mere hud på hans overkrop. Ramsay sukkede lavt, ufornøjet over at drengen ikke skreg mere, han var jo knapt nok blevet færdig:” Det lader til at jeg har nået din grænse.. Men det var vældig sjovt, altså for mig..” Sagde han mens han løftede drengens hage så han var tvunget til at se ham i øjnene. Drengen havde et tomt blik i sine øjne og det var ikke noget der fornøjede Ramsay.
Han lod sin hånd føre kniven op til drengens hals inden han skar halsen over på ham. Der gik ikke længe før drengen blødte ihjel og Ramsay tørrede sin kniv af i drengens ødelagte trøje og så lidt på sit værk med et tilfredst smil:” Det var ærgerligt at du ikke kunne holde til mere. Det ville i det mindste have bevist at det var sandt. Dæmoner er vel ligeså svage som mennesker når det kommer til smerte.” Sagde han roligt til drengens lig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 11:05

Madeleine havde fulgt ham så længe hun kunne, inden hun måtte stoppe da hun hørte nogle ord der ingen mening gang for hende; Dæmoner er vel ligeså svage som mennesker når det kommer til smerte.
Frygt var den reneste form for smerte - og drengen var død i frygt. Han var myrdet, rædselsslagen.
''Hvem tror du, du er?'' Madeleines stemme emmede af vrede og afsky. Hun vidste, at det ikke var en renracet dæmon hun så på, da hun endelig så Ramsay foran sig. Han var også menneskelig - det var han nødt til at være. Stille og roligt gik hun hen mod ham, med en hånd på sit sværds håndfæste.
''Den dreng skulle være stillet for en domstol. Du har ingen ret til at myrde ham.'' Hun bed sammen. Hun bad inderligt til, at hendes søn aldrig ville blive som de to der var foran hende nu. En morder.
''Men, sket er sket. Nu er der vel intet andet at gøre end at lade dig rydde dit rod op selv.'' sagde hun så, inden hun så hen på liget af dæmondrengen.
''Hvad havde du egentlig tænkt dig?'' spurgte hun, en anelse nysgerrigt.

//ikke mit bedste svar, men skal ordne lejlighed inden jeg får besøg XD

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 17 maj - 12:52

Han havde godt lagt mærke til at nogen havde nærmet sig så han stod klar i tilfælde af at han blev angrebet. Til hans overraskelse var det kvinden fra før de kom ned i kloakerne:” Hvem jeg er? Min fader gav mig navnet Ramsay, mylady” sagde han med en finfornem stemme, mest for at gøre nar af hans fars adelighed.
Et smil bredte sig så på hans læber og han snurrede sin kniv rundt om sin finger med en vis lethed. Han kastede et kort blik op og ned af hendes krop og mærkede hendes aura, hun måtte være menneske, ingen tvivl om det:” Domstolen ville have smidt ham i en celle for at have myrdet en familie. Jeg gav ham dommen, død, på grund af hans dårlige arbejde med den familie. Det var som at se en amatør..” sagde han roligt og nærmede sig roligt kvinden.
Han var ikke bange for hende, hun var jo et menneske, de var ikke nær så hurtige som andre væsner:” Rydde op? Jeg havde forestillet mig at hans lig skulle rådne hernede sammen med alt andet lort” han var nød til at holde et grin inde. Han kom tættere på kvinden, hans blik havde en vis charme over sig:” Du kan nødig sige at du ikke selv havde lyst til at slå ham ihjel.. Du så jo hvad han gjorde ved den familie? Jeg gjorde bare hvad jeg fandt passende..” sagde han med en svag charme for at nemmere opnå hendes tillid.
Han satte sin kniv ned i sit bælte igen og lod en hånd køre ned af hendes kind i et blidt kærtegn:” Hmm. Hvis han ikke havde været så nem.. Så havde jeg tænkt mig at fjerne knoglerne fra hans hænder, men han stadig var i live..” sagde han roligt med et smil på læben:” Og så havde jeg ladet ham gå..” sagde han, det var jo nemt at påstå nu hvor drengen var død, men Ramsay var god til at virke som om han talte sandt.
Hans arm strakte sig roligt ud ved siden af hendes hoved og plantede sig på væggen bag hende mens han roligt lænte sig frem så hans ansigt var tæt mod hendes. Han smilte blidt og så kort på hendes læber, som han overvejede om han skulle kysse hende:” Du er vel lidt af en kriger?” sagde han roligt og på en måde tvang hende til at læne sig mod væggen, han undrede sig lidt om han nu kunne slå benene væk under hende, for det plejede at virke på alle andre kvindelige mennsker.

// Det helt okay, syntes det fint :3

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 13:00

Madeleine var ikke i tvivl om hvad bastarden foran hende prøvede på. Tværtimod, var det mere end almindeligt åbenlyst. Hurtigt, var hun endt med ryggen mod væggen mens hans arm forhindrede hende i at flytte sig.
''Det var ikke din ret at domsfælde ham.'' sagde hun med et lille dystert smil. Hvad hun havde lyst til, var hendes egen sag. Hvad hun ønskede der skulle ske med den knægt. Men hans lig, det fortjente ikke at rådne op hernede.
Hun vidste, at der snart ville være fysisk kontakt, mellem hende og manden foran sig. Hun gruede for det, udelukkende af den grund, at hendes evne kunne træde i kraft og vise ham ting han ikke burde se.
''Hvad jeg er, og hvem jeg er, er min egen sag, Sir.'' hendes ordvalg og stemme afspejlede kort hendes opvækst. Hun var ikke en fattig bondepige af fødsel.
''Jeg foreslår at du fjerner den arm, hvis du ønsker at beholde den.'' sagde hun roligt, men en vis antydning af nervøsitet - stadig på grund af frygten for at evnerne ville sætte i gang.
Kort kunne man se hendes ene evne træde frem - hendes øjne skiftede fra blå til sølv, mens hendes hår blev sort som natten. Hun så kort væk fra ham mens det vendte tilbage til at være normalt. Hun tog en dyb vejrtrækning, mens hun kunne mærke blodet dryppe fra hendes sårede hånd - den hånd hun havde hamret mod væggen tidligere.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 17 maj - 13:24

Han kunne undgå at smile da hun sagde det:” Jeg gjorde det til min ret..” sagde han så og holdte hende fanget mellem ham og væggen, han lagde godt mærke til at hun blev nervøs hvilket gjorde at han pressede sig mere mod hende:” Nå men sådan en fin ung kvinde som dem må have et navn” sagde han med en ro i stemmen. Han kom så med et skævt smil da hun foreslog ham at flytte sin arm, han havde næsten troet hende.
Hvis det ikke var fordi han følte den nervøsitet med det samme, efter alle de mennesker han havde dræbt havde han nemt ved at samle selv den mindste følelse i deres stemme op:” Det havde været skræmmende hvis du faktisk mente det.. Men jeg tvivler på at du ville kunne gøre det… der noget der gør dig nervøs” sagde han roligt og kørte sin frie hånd ned langs hendes side med et blidt smil.
At hendes hår og øjne skiftede farve var yderst interessant, men der var noget andet han ville først:” Din hånd bløder.. hvorfor gør den det?” spurgte han med en svag nysgerrighed i hans stemme, han spurgte mest fordi det virkede sandsynligt at hun havde slået hånden fordi hun selv havde skadet den, og det ville gøre det hele meget lettere for ham at minde hende om det.
Ikke fordi han egentlig ville vide det, hun ville nok ikke fortælle det alligevel men det var heller ikke meningen. Han var nød til at vinde hendes tillid på en eller anden måde, hun interesserede ham fordi hun virkede som en af de der slags mennesker der gik ind for at gøre verdenen til et bedre sted, og så fordi han ikke havde lyst til at slå hende ihjel, og det skete ikke særlig tit.

Dog blev de afbrudt af nogle vagter der havde hørt drengens skrig og nu var kommet ned til at se en kvinde blive presset op af væggen af en mand. Ramsay lod sin arm falde ned langs siden igen og smilte så let til kvinden:” Det lader til at vores sjov sluttede for nu. Medmindre du også vil hive mig i retten, selvom jeg tvivler stærkt på at du får mig nedlagt” hviskede han roligt til hende med charme og med et smil på læben. Så gik han roligt ned, en anden vej end vagterne, som kom helt ind i rummet, dog da det var mørkt kunne de ikke få et bedre kig på Madeleine:” De gjorde det garanteret sammen.. Grib hende!” råbte den ene før den anden nærmede sig Madeleine. Ramsay kom med et smil på læben mens han gik, hun var næsten tvunget til at følge med ham hvis hun ikke ville hugges ned af en vagt i dag, for at de senere kunne finde ud af hvem hun var.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 13:38

Madeleine lod sig ikke true. Ikke af en bastard. Hvorend hendes had til bastarder kom fra - hun var selv mor til to. Eller, hun havde været.
Madeleine havde knap hørt hvad han havde at sige, inden vagterne var på vej efter hende. Dum som hun var, blev hun stående. Sargonis var ansat som vagt, men hun havde ikke hørt fra ham. Faktisk, kendte hun ham ikke engang, kun gennem brevene fra hendes mors ven Lyssa.
En vagt hævede sit sværd omkring en meter fra hende, men inden han fik fat i hende hang hans tarme ud af hans opsprættede bug. Han faldt om med et skrig og krøb sammen, mens hans krop bare ventede på at dø. En anden vagt gik derefter til angreb, hvilket resulterede i at hans strube blev flået ud af hans hals. Blodet sprøjtede ud på Madeleine - ikke at det gjorde hende noget.
Madeleine vendte sig derefter om, og så direkte hen på der hvor Ramsay var forsvundet hen. Hun rystede på hovedet af sig selv, og tog de tog vagters punge inden hun bevægede sig i samme retning som Ramsay - uden et ord. En tynd stribe blod dryppede fra hendes hage mens hun gik.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 17 maj - 13:59

Ramsay så roligt frem mens han gik men smilte tilfreds over at høre vagtens skrig, ja den kvinde var helt klart en kriger. Han fortsatte ned gennem den lange gang indtil han nåede ud gennem et stort rør der førte til en lille sø, ikke dyb nok til at nogen kunne svømme i den, ikke at folk ville have den store lyst til det alligevel. Vejen havde ført dem ud i skoven, det var ligeså stille ved at blive lyst, morgenen var på vej.
Ramsay ventede på kvinden, han var ikke i tvivl om at hun havde gået med, hvad skulle hun ellers gøre efter hun havde slået to vagter ihjel? Da hun nærmede sig klappede han let i sine hænder:” Du er da lidt af en vildbasse.. Du er helt tildækket af blod..” sagde han roligt og tørrede hendes hage med en pegefinger hvorefter han slikkede blodet af den. Vagten var et menneske kunne han smage, det var ikke hans ynglings smag, han kunne bedre lide de gode engle.
Han så roligt ud mod skoven igen, der gik ikke længe til hans øjne havde vænnet sig til lys igen. Han hoppede roligt ud på en sti ved siden af søen før han rakte Madeleine en hånd så han kunne trække hende over:” Du må håbe at de ikke havde forstærkninger som nåede at se dig, ellers så er dine planer om at redde verdenen ødelagt” sagde han med et smil. Han virkede ikke rigtig fjendtlig mere, nu var de jo i samme bås.
Solen var begyndt at titte frem og man ville kunne spotte den mellem træerne:” Og så kommer vi sandelig også til at nyde solopgangen sammen. Det jo helt romantisk” sagde han med et grin, romantik var ikke noget han gik så meget op i, eller måske gjorde han men det ville han ikke mindes om lige nu.
Han strakte sig kort, og så sig lidt om, han kendte ikke rigtig denne del af skoven, men han havde ikke svært ved at finde vej til en del han kendte:” Så hvorfor bløder din hånd? Og du kan i det mindste fortælle mig dit navn så jeg ikke behøver at kende dig som menneskekvinde” sagde han roligt og begyndte stille at gå. Hun måtte vel snart være sulten tænkte han, det var han i hvert fald, bare en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 14:39

Hun så på ham, da de endelig stod udenfor igen. Kloakkernes stank have gjort hende mere end almindeligt utilpas.
''Der tilkaldes kun forstærkninger hvis de ved der er tre eller flere som de er nødt til at håndterer. De går normalt ikke runder i kloakkerne, så deres lig findes næppe af andre vagter.'' hun så mistroisk på Ramsay, inden hun kort nikkede til at hun nok hellere måtte fortælle sit navn.
''Maddie. Og hvad der er sket med min hånd, er min egen sag, Sir.'' sagde hun inden hun så rundt. Da han begyndte at gå, var hun dog i tvivl om hvorvidt hun skulle følge med eller lade være. Små to sekunder senere var hun dog lige i hælene på ham. Hun kunne stadig mærke hans berøring på hendes hage, og priste sig kort lykkelig for at hendes anden ende - Memoria - ikke havde sat ind. Det ville have været katastrofalt for hende.

//lidt vagt indlæg fra min side, undskyld.. xD

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 17 maj - 14:56

Ramsay nikkede kort til hendes svar og vendte sit blik mod solopgangen, det var dog ikke noget nyt syn for ham, mange solopgange havde han set i sit liv. Skoven var fyldt med forskellige lyde, fuglene pippede og dyrene var ved at stå op, man var ikke i tvivl om at det var morgen nu, klokken måtte være omkring de 5-6 stykker.
En kanin løb forbi dem mens de gik. Han kom med et smil da hun fortalte sit navn og nikkede kort:” Maddie.. Det må være en forkortelse for Maddison eller Madeleine, går jeg ud fra.” sagde han kort, så meget regnede han ud, det ville heller ikke være det smarteste at fortælle sit navn overfor en der kunne være en potentiel fare, og Ramsay var jo heller ikke til at stole på. Det var blevet lysere men det var ikke ligefrem solrigt, der var en let tåge og man kunne lugte de våde træer og blade.
Der gik ikke længe før de kom ud på en sti og han så sig kort om. Han fik hurtigt øje på nogle vagter der kom gående, og hvor han undrede sig over hvor uheldigt det egentlig var. Han følte ikke helt at han havde lyst til at kæmpe imod dem, i hvert fald ikke lige nu. Han udtænkte en plan i sit hoved og havde ikke så meget tid til at fortælle hende om den, så hurtigt greb hans arm om Madeleines og han tvang hende ind i sin favn.
Han så kort på hende og nåede at hviske:” spil med”, hvorefter han pressede sine læber mod hendes i et kys. Ramsay var ikke ligefrem en dårlig kysser, og han gjorde hvad han så nødvendigt da vagterne ikke kunne se Madeleine var tildækket af blod når hun var presset op mod ham. De lignte egentlig bare et normalt par der var stoppet op for at kysse. Da vagterne var gået forbi trak han sine læber fra hendes igen og slap hende, afventende for hendes reaktion.

// Det kan ske :3 Mit blev heller ikke så langt som forventet xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 15:09

Madeleine stivnede, i det at han trak hende ind i sin favn.
Hendes første indskydelse var at slå ham, hårdt. Men i stedet gjorde hun som han sagde og spillede med - lige indtil det hun frygtede mest skete.
Evnen, elle hvad det så var - Memoria, satte i kraft, og kort blev alt sort for dem begge.
Efter det der føltes som en evighed, lysnede det - men de stod ikke i skoven ved solopgang. Nej, de stod midt i Caden Sinclairs lejlighed..

Lejligheden var oplyst af lamper og lys, og indrettet i et moderne stilistisk tema. Madeleine stod med en lille dreng på sin ene arm og holdt en lille pige i hånden. Pigen havde langt mørkt hår og strålende grønne øjne. Drengen lignede dog mere Madeleine med lyst hår og isblå øjne. Madeleine så træt og opgivende ud, da en ung mand trådte ind i stuen - tydeligvis den lille piges far. Han virkede så kold, og fjern, da han forklarede at han ikke ønskede et familieliv alligevel og bad både hende og børnene forsvinde. En knust Madeleine bar sine to grædende børn ud af lejligheden og forsvandt.

Madeleine trak sig hurtigt væk fra Ramsay, en smule skælvende, og så væk. Hun hev kort efter vejret og lukkede øjnene. Evnen tvang hende til at vise hvad hun fortrød, hvad hun frygtede. Caden havde bare smidt hende ud af sit liv, efterladt hende selvom han havde lovet hun aldrig skulle være alene igen. Ingen havde nogensinde set det minde - ellers hendes børns reaktion. Og nu stod der en fremmed mand foran hende og havde set hvor knust hun i virkeligheden var.
''Ikke. Et. Ord..!'' hviskede hun sammenbidt, inden hun begyndte at gå med armene om sig selv. Hun vidste, at om få sekunder ville hun sikkert bryde grædende sammen og mærke tomrummet i hendes hjerte. Et tomrum som kun blodige drab og hendes familie kunne udfylde. Og da hun ikke længere havde en familie...

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 17 maj - 16:17

Han så hendes minde og af en eller anden grund kunne han også føle hendes smerte. Det var ikke en følelse han havde haft før så han blev ret overrasket. Dog gik han bare hen til hende og gjorde hvad han nok også ville have haft i sådan en situation. Han tog armene om hende og trykkede hende indtil sig igen, så hun kunne få en følelse af at nogen var der for hende:” mnh…” han ville have sagt noget men hun havde bedt ham ikke om at sige noget, så han lod være.
Det her mindede ham alt for meget om den gang han kom hjem og hans kæreste Josette på daværende tidspunkt ikke længere var der:” Jeg har prøvet noget lignende… Jeg har bare ikke nogle børn..” sagde han kort og aede hendes arm, lidt ligeglad med om han ville se flere minder, det betød ikke så meget for ham, han havde alligevel sin egen evne til at låse op for alle hendes minder hvis han ville.
Hans menneskelige side var kommet frem, så meget som han nu hadede den kunne han ikke stå imod den, den var jo en del af ham. Han så lidt på hende og sukkede kort:” Han var ikke en rigtig mand, en rigtig mand ville værdsatte en kvinde der er villig til at give ham to bedårende børn..” fløj det ud af ham til sin overraskelse. Kun for at minde ham om hvordan han selv havde ladet Josette forlade ham.
Han slap hende igen og tog hendes hånd inden han gik med hende, hun havde ikke så meget et valg:” Jeg ved hvad der kan muntre dig op” sagde han roligt mens han gik. De kom forbi en hytte der lå midt i skoven og Ramsay bad hende vente. Så gik han hen og tog noget tørt tøj der havde hængt til tørre før han gik tilbage til hende og gav hende det:” Tag det på.. Dit gamle tøj vil få folk til at undre sig..” sagde han og så lidt på hende.

//Undskyld det lidt korte svar og den lange vente tid Surprised

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 16:31

Madeleine hadede at tale om sine følelser,
og bare det faktum at en koldblodig morder stod med armene om hende og prøvede at trøste hende, gjorde hende mildest talt sur.
Derfor sagde hun intet, overhovedet. Da han tog hendes hånd for at følge hende ned til hytten,
rev hun sig fri. Hun stirrede på ham, med et blik der ikke kunne tydes.
''Du har ingen ret til at tale om dem på den måde.'' Hendes stemme afspejlede hendes vrede over Ramsays måde at blande sig i hendes liv på.
''Du kender mig ikke. Du aner ikke hvem jeg er. Du er ikke min ven, eller fortrolige - så bland dig udenom!'' hendes tilnærmelsesvise royale opvækst var forsvundet som fra solen.
Hun var ligeglad med hvad folk troede - og hun ville ikke bære tøj fra en fremmed. I stedet, trak hun sin daggert og lavede en flænge over hendes bryst.
Nu kunne man ikke modbevise at blodet på hendes tøj var hendes eget.
''Det kan godt være, at du er menneskelig. Men racer har intet at gøre med det her. Du er også en dæmon, og en sindssyg en af slagsen. Rør mig igen, og det bliver sidste gang du rør noget som helst!'' Madeleine havde et problem med vrede for tiden. Faktisk, var hun så vred og såret og knust, at hun havde lyst til at gennembore sit hjerte blot for at slippe for at tænke på det liv hun havde.
''mit navn er Madeleine Elizabeth Winchester. Det du så, var en mand der valgte sine drømme fremfor det liv han var påtvunget. Han gjorde intet forkert, udover at have mødt mig.'' hun så direkte på Ramsay, inden hun vendte om på hælen og begyndte at gå tilbage mod kloakkerne. Hun havde ikke behov for forståelse og medynk. Ikke fra en der intet kendte til hvad hun havde været igennem.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 17 maj - 20:08

Ramsay kom med et svagt smil da hun blev vred, det var tydeligt at hun havde ledt efter noget at være vred over:” Du taler så meget om ret men du forstår vist ikke helt hvordan denne verden hænger sammen.. Ret er kun noget man kan fratage andre hvis man er stærk nok..” sagde han roligt og så på hende, stille kunne han mærke sin menneskelige del aftage sig igen, det var nok den rareste følelse han nogensinde havde haft:” Jeg kender dig godt nok ikke men dine minder fortalte mig om dig.. Det nu mere dig der ikke kender mig, frøken Madeleine Elizabeth Winchester” sagde han og nærmede sig hende.
Han stoppede hende i at gå og skubbede hende op mod et af de nærmeste træer, holdt hende i et jerngreb hun ikke ville slippe ud af mens han så på hende:” Jeg er ikke menneskelig, jeg smed den del væk for længe siden. Men jeg har fået lov til at lege menneske, så jeg forstår jeres følelser ganske nemt. Du kan godt spille sej og lade som om at du ikke har brug for medynk, men sandheden er at du intet ville have imod det, ellers ville du ikke skade dig selv så andre ville kunne se det” sagde han så og nikkede mod hendes hånd. Med det sagt så slap han hende igen og tænkte ikke meget over hendes trussel om at røre hende igen, han var trods alt hurtigere end hende og især hvis han var klar på at hun angreb.
Han viftede kort med hånden og så lidt på hende:” Påtvunget? Jeg tvivler stærkt på at der var noget påtvunget hvis han valgte at være sammen med dig efter han fandt ud af at du var gravid. Du kan sige hvad du vil, Maddie… Men hvis han sætter sine drømme højere end slægt er han ikke en rigtig mand. I hvert fald ikke en der har fortjent din sorg.” sagde han så. Det kunne godt være at Ramsay var en koldblodig morder uden moraler, men han havde engang været nød til at spille menneske, faktisk halvdelen af hans liv havde han leget menneske, så det han sagde var ikke langt ude.
”Fortæl mig så Madeleine, hvor er dine børn nu?” spurgte han roligt, hvis hun ikke fortalte ham det ville han bare bruge sin evne til at stjæle hendes minder for selv at finde ud af det. Han havde ikke ret meget medynk, men mere respekt for hendes krigeriske side og hendes mod til at true ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 17 maj - 20:32

Hun vidste, at hun intet kunne gøre for at slippe af med en halvdæmon, udover at spille med. Men du havde ingen planer om det foreløbigt.
''Du er ikke andet end en patetisk wannabe. Du tror du kan gemme dig bag en facade af koldblodig morder, hvor du for mindre end en time siden stod med armene om mig og prøvede at trøste mig efter du havde set hvad der skete!'' hendes toneleje afslørede hurtigt at hun var oprevet. At hun på et eller andet punkt havde brug for den støtte han for få minutter siden havde vist hende - men hun var ikke klar til at modtage den hjælp.
''Mine børn er i sikkerhed, et sted hvor de kan få den opvækst og de muligheder som jeg ikke kunne give dem alene.'' sagde hun så, inden hun opgivende smed sin hårde facade fra sig. På et punkt, havde han mere ret i sine ord, end hvad hun kunne lide. Hun følte sig så lille og utilpas pludselig.
''Jeg er ligeglad med hvad du tror om mig. Jeg ved ikke hvorfor du ville hjælpe mig, eller om du overhovedet ville det og ikke bare slå mig ihjel så snart du så mig. Jeg ved bare, at jeg ikke har lyst til at skulle gennemleve endnu en dag med tankerne om at jeg var en dårlig mor, en dårlig hustru og en dårlig datter.'' det var første gang hun havde indrømmet det, og det gjorde ondt. Daggerten hun havde haft i hånden siden hun skar sig selv faldt til jorden.
Stille satte hun sig med ryggen op af træet som han havde mast hende op af lige før. Hun så stirrede hun bare ud i luften, prøvede at glemme at han var der.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Man 18 maj - 0:04

Ramsay nikkede kort og så lidt ned i jorden som om hun havde afsløret ham, hun havde ret, men alligevel efter lidt tid kom han med et let smil og så lidt på hende, det havde bare været skuespil:” En wannabe? Det ville jeg ønske..” sagde han roligt og så lidt på hende, hans øjne var klare og det var tydeligt at han ikke løj, hvorfor skulle han alligevel det?
” Desværre er det ikke en facade jeg gemmer mig fra, jeg har bare smidt min menneskelighed væk.. Det er nemmest hvis man vil slå folk ihjel på den måde jeg gør.. Alle de følelser… ville bare distrahere mit arbejde.. gøre mit snit sølle og upræcist.. Men hvis du vil tro at det er en facade så vær min gæst..” sagde han og så lidt på hende mens han strakte sig kort, i et lille stykke tid havde han overvejet hvordan han havde været hvis han ikke havde været dæmon, havde han være en adelig mand som sin far? Det er da åndsvagt.
Han så lidt på hende og kom med et svagt smil:” Du ville kunne have givet dem ligeså mange muligheder som dem de bor hos nu giver dem.. Du er selvisk.. Du tænker ikke over hvad dine børn følte.. Er du helt sikker på at de ville væk fra dig hvis du gav dem valget? Nej, du traf det valg for dem. Dine børn ville have været ligeglade med muligheder, de ville have haft det godt så længe de var med deres moder.” sagde han så, det var måske hårdt at sige nu, hvor hun var så oprevet, men hun var nød til at indse det.
Ramsay undrede sig nu stadig lidt over hvorfor han ikke bare havde slået hende ihjel, han trak roligt sin kniv op da hun satte sig og satte den for hendes hals idet han satte sig på hug foran hende:” Hvis dit liv virkelig er så dårligt som du siger ville det så ikke være en hjælp hvis jeg bare gjorde en ende på det..? Det ville det ikke. Du er stadig ung, det kan jeg se på dig. Dit liv er knapt nok begyndt og du bekymre dig allerede om ting som disse.” sagde han roligt, stirrede ind i hendes øjne som om han havde gennemskuet hende, inden han tog kniven væk fra hendes hals
” Jeg har ikke slået dig ihjel fordi jeg af en eller anden grund ikke kan. Jeg kan bare ikke. Det ikke så tit det sker og de gange det er sket har det vist sig at gavne mig. Så for nu vælger jeg at se på det som en god ting.” han kom med et let suk og så lidt på hende:” Så Madeleine, hvad er det du har brug for lige nu? At glemme?” spurgte han, han forstod ikke selv hvorfor han ville hjælpe hende men nu gjorde han det altså.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Man 18 maj - 0:21

Madeleine så ham dybt i øjnene, da han pressede kniven mod hendes hals - udfordrende. Maddie, til trods for hvad han troede, var ikke selvisk. Hun var ikke egnet til at være mor, og hendes børn fortjente bedre.
Da han fjernede kniven igen, stirrede hun forsat bare på ham, med et blik der ikke kunne udstråle andet end had, foragt og sorg. Madeleine var efterladt. En lille skræmt pige der manglede sin mor og far. Desværre var ingen af dem i live længere, og hun havde end ikke Caden til at berolige hende længere.
Hun rejste sig, og havde i løbet af et millisekund givet ham en knytnæve på kæben, og havde trukket en kniv fra indersiden af hendes støvle.
Hun skælvede, tydeligt i tvivl om hvad hun skulle gøre. Han havde ret, at ende det hele nu ville være den nemmeste løsning. Hendes børn havde sikkert allerede glemt hende igen. Hun var Ingen. Intet...
''Glemme? Ha, som om du ville lade mig glemme noget som helst. Det ville jo faktisk betyde at du ville hjælpe mig.'' hun spyttede kort på jorden ved siden af hans fod.
''jeg har bare brug for at være i fred. Og for resten..'' sagde hun inden hun vendte om på hælen for at gå.
''tak for kysset.'' sagde hun, inden hun begyndte at gå. Bare væk fra det hele for at være i fred. Hun behøvede ikke hjælp til at glemme. Det havde hun sin alkohol til.
Hun manglede bare en til at dulme smerten.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Man 18 maj - 0:35

Han blev lidt overrasket over at hun nu ikke så ud til at ville have noget imod hvis han slog hende ihjel. Det gjorde ham næsten en smule vred, hvilket menneske værdsatte ikke sit liv, det var bare sådan de var, svagelige, præget af følelser og så værdsatte de deres eget liv over andre, men nej hun var anderledes og det gjorde ham på en måde vred.
Dog så var nu han ikke helt klar på at blive slået, dog kunne han nemt have stoppet hende, dog lod han hende slå ham. Han satte sin hånd op til sin kæbe, svag var hun sandelig ikke. Han kom med et let suk og så lidt på hende, han ville ikke tvinge hende til at blive hvis hun ikke ville. Han kom med et svagt smil og så lidt på hende, han strakte sig kort endnu en gang, han havde svage abstinenser af ikke at pine noget, men det behøvede hun ikke vide.
” Det fryden ved at du ikke kender mig. Du kan antage at jeg ikke vil hjælpe dig selvom jeg nu antydede at du ville kunne få min hjælp hvis det var det du ville have. Det du trænger til er ikke at være alene. Du vil ikke være alene Madeleine. Du vil føle dig elsket, af nogen, ligemeget hvem” sagde han så og stod nu bare tilbage mens hun gik. Hvis det ikke kunne få hende til at stoppe, så tvivlede han stærkt på at noget kunne. Han så sig lidt om og vendte så sit blik mod en lille pige der kom løbende ud af hytten mens hun græd.
Hendes far havde drukket igen, man kunne høre moren råbe inde fra køkkenet om nåde. Ramsay greb pigen i nakken, hvis Madeleine alligevel var på vej væk kunne han ligeså godt have det lidt sjovt. Pigen så forskrækket op på Ramsay før hun så bare skreg og vred sig:” Jeg må give ind for min natur nu hvor kære Maddie ikke er her for at snakke med mig.” sagde han roligt til pigen som nu ikke forstod det men stadig var virkelig bange.
"Arme pigebarn så lad da være med at græde, det kunne have været langt værre. Eller måske ikke" sagde han med et roligt smil, forhåbentligt ville et eller andet moder instinkt skyde ind i Madeleine og hun ville tage al sin vrede ud på ham, det var det han ville have hende til.

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Man 18 maj - 11:38

Madeleine var vred, men hun vidste også at hun ikke kunne give ham tæsk uden sine våben - og da slet ikke når hun var såret på både bryst og hånd.
Alligevel, så gjorde pigens skrig hende rasende. Ikke fordi det var en lille pige, men fordi pigen var dum nok til at skrige op når en psykopat holdte hende i nakken.
Hun vidste godt, at hun intet kunne gøre, udover det hun allerede nu havde forberedt sig på ville ske. Noget, hun hadede sig selv for, hver gang det skete. Men måske, bare måske, kunne hun styre det selv denne gang..
Hun gik hen mod Ramsay, med et blik der var alt andet end vredt. Hun var kold, kynisk. Ligeglad med pigen der stod og frygtede for sit eget liv.
I en hurtig bevægelse havde hun boret en finger ind i Ramsays håndled - en smerte der ville gå enhver til at græmmes. Så greb hun ham om halsen med den anden hånd - hud mod hud - og spændte til. Nok til at han ikke ville kunne rykke sig medmindre hun slap ham selv.
Igen sortnede det langsomt, mens der blev fadet ind i et scenarie der var fuldkommen anderledes fra det i skoven:

Lokalet var mørkt og dunkelt. Det bevægede sig, og igennem små sprækker i gulvet kunne man se vejen under lokalet drive forbi. Lyden af hestesko der klaprede løs i galop, og en kusk der tydeligvis havde travlt. En mand sad over for den lille ti-årige blonde pige. Hans stemme var ru af mange års druk, og hans øjne var kolde og hårde. Pigen krøb rystende sammen, iklædt intet andet end en særk som var hullet og laset.
''Hvorfor kunne du ikke bare havde været en dreng?'' lød det, fra manden, inden en dør blev åbnet og pigen blev flået ud af lokalet og ud i den iskolde vinternat. Smidt i sneen med bare arme, ben og fødder. Vognen kørte videre, og den lille pige lå bare sammenkrøbet i sneen og stirrede efter vognen, indtil en ung mand kom hen til hende. ''Madeleine Winchester? Kom med mig.'' han greb hende i armen og førte hende indenfor, i en stor sal. Hun fik anvist en seng, noget tøj og et sværd.
''I morgen, når solen står op, skal du møde din første udfordring. Klarer du den ikke, ja... Så ender du som ham her.'' sagde manden og pegede hen på en dreng der lå badet i pis og blod på sin seng uden evnen til at bevæge sig eller tale. Pigen nikkede, så ned og krøb rystende sammen på sengen hun var blevet anvist. Hendes øjne gled i og alt blev sort...

Madeleine slap igen Ramsay - og trak pigen ind i sine arme i en form for beskyttelse.
Hun så op på Ramsay, som om hun mentalt bad ham forstå at hun ikke ønskede kærlighed eller intimitet - men måske bare en ven der kunne lede hende igennem alt dette. Madeleine var et fortabt barn. Et barn, der var blevet efterladt i sneen af sin egen far, fordi hun ikke havde været en dreng. En pige, der stadig var en pige.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs 19 maj - 0:53

Ramsay lod hende skade ham og han bed sig lidt i læben over smerten fra sin hånd. Smerten var slem men han var god til at holde det inde, i hvert fald kunne man ikke se på ham at det gjorde ondt. Han så lidt på hende og tog let fat om hendes hånd, holdte vejret så han ville kunne klare sig længere mens hun holdte om hans hals. Dog så gispede han efter vejret da hun slap ham, det havde alligevel været lidt for meget for ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle føle omkring hendes minde, hans far havde også taget hans efternavn fra ham men det betød ikke så meget for ham. For nu kunne han ikke sætte sig ind i hendes problem.
Han så lidt på hende og nikkede kort, hendes blik fortalte ham alt hvad han brug for at vide:” Okay. Du bestemmer. Det kan godt være at jeg ikke kan være det halve menneske jeg er men jeg kan finde ud af at gøre som der bliver sagt” sagde han roligt. Han satte sig roligt på knæ for at samle hendes daggert op. Han rakte hende den roligt og kom så med et smil:” Hvordan ville du have det med at vi… eller jeg lagde mine våben fra mig, og så kunne jeg være din ven for nu? Du har overgået mine forventninger om dig.. Et venskab med dig ville gavne mig såvel som et venskab med mig ville gave dig” sagde ham roligt og kørte en hånd igennem sit hår. En dag hvor han ikke skulle pine nogen? Det virkede uvirkeligt og at det ikke ville kunne lade sig gøre men så igen, man skal vel prøve alting to gange.
Han havde dog ikke tænkt sig at blive blødsøden og sidde og være slyngveninder med hende, et venskab med Ramsay var ikke som ethvert. Han gned sin hage mens han nu prøvede at tænke på noget men han kunne ikke rigtig finde på noget:” Hmm.. Du skal vel tilgive mig for at være det monster jeg er før vi kan være venner.. Kan du leve med det Madeleine?” sagde han og rakte hende hånden som et venligt gestus, som et tegn på at hvis hun tog hans hånd ville de være venner. Ramsay var lidt underlig på den måde men det var kun fordi han ikke rigtig forstod sig på virkelige følelser, så hun måtte bære sig over med ham. I hvert fald for nu.

// Føler ikke lige helt at jeg ramte Ramsay som karakter her, det må du undskylde. Prøver så godt jeg kan at gøre ham sød og rar uden at han bliver en helt anden person xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Nephthys on Søn 25 okt - 19:02

//Jeg går ud fra at emnet er gået dødt, og at det bare skal erklæres for afsluttet?

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen