Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Thanks, I think - Bellamy (XXX) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Lori
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Lenore
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Genevira
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Celenia
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Renata
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Jake
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Katrina
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Sasha
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 
Abigail
Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 10:46

Tid - Ud på aftnen
Sted - Kroen det vilde svin
Vejr - Blæsende og det regner,
Omgivelser - Mange ædru folk men også mange fulde.
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Aaron sad og nød at han ikke var ude i regnen lige nu, han kunne tydeligt høre de aggressive regndråber slå mod vinduerne når blæsten førte dem derhen, blæsevejr og regnvejr gik jo så godt sammen, de fik alle skræmt indenfor i tørvejr, selv Aaron.
Aaron sukkede, han havde noget helt andet i tankerne end at sidde på en kro og drikke... hvad var det han havde fået, øl? Adr! Han kunne ikke fordrage øl, men da han skulle bestille lød det bare så fristende med en kop fuld med øl, men det var ikke et så godt køb.
Han lænede sig tilbage på stolen, den var ikke så hård nu når han havde taget sin læderjakke af og havde hang den over stolen, så den virkede lidt lige som en pude.
Han lukkede øjne for et par minutter, bare for at slappe af, for selvom han var blind, var det at lukke øjne stadig afslappende, men der var alt for meget larm omkring ham, han åbnede dem igen, dog var det stadig sort for ham.
Han rettede lidt på sine solbriller, han kunne mærke hvordan folk kiggede, blikkende var vendt mod hans solbriller, det var også ekstra mærkeligt at have solbriller på denne dag, det regnede plus han var også inde for, så han forstod hvorfor folk kiggede, han ville selv kigge hvis der var nogle der havde solbriller på inde for, men de ville nok kigge endnu mere hvis han ikke havde dem på.

Aaron blev overrasket da han hørte en rømme sig foran ham, mest fordi han ikke havde hørt ham komme, hans sanser burde være stærke nok til at kunne høre sådan noget, men han måtte havde sneget sig ind på ham, på en eller anden mystisk måde.
"Hej, jeg hedder John" sagde manden der stod foran Aaron, hans stemme var hæs, den kunne minde lidt om en morgen stemme, bare meget sexier. Aaron smilede lidt nervøst, han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige til denne John.
John valgte at sætte sig ned, overfor Aaron, hvilket fik Aaron til at rykke på sig, lidt ukomfortabelt i stolen.
"Du ser lidt ensom ud, brug for noget selvskab?" spurgte han, han lagde lidt ekstra charme i sin stemme, så han måtte vide at Aaron var blind, men det havde ikke rigtig nogen effekt på Aaron, han var stadig lige så ukomfortabel.
Han rystede på hovedet. "Ellers tak, jeg kan godt lide at sidde alene" sagde Aaron med et blidt smil mens han kløede sig lidt på armen, han kunne ikke lide at denne John sad overfor ham og kiggede sådan på ham, han kunne mærke hvor intenst hans blik var, men det virkede ikke til at John bare ville gå sin vej. Aaron sukkede tungt og lod bare være med at tale til ham, i håb om at han måske ville gå væk, men det lod ikke til det.


Sidst rettet af Aaron Lør 23 Maj 2015 - 18:20, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 11:28

[justify]Normalt var han altid ved hendes side, normalt ville hun aldrig lade ham vandre rundt på denne måde. Men lige netop denne aften var åbenbart anderledes og han havde fået chancen for at komme ud, ud for at opleve verden og andre folk. Nu var det ikke mere noget med at skulle følge sin mor rundt, men derimod denne aften var han sin egen. Ganske vidst hvad Bellamy faktisk ikke vidste, var at alt ikke helt var hvad det så ud til. Han var faktisk på ingen måde hvad han så ud til, Rita var hellere ikke hvad hun så ud. Dog havde han ingen minder om hvad pokker der var hændt ham, så i hans hoved var hun bot en overbeskyttende mor og han var bare...ham.
Han vandrede i dette øjeblik ned af gaden, på jagt efter blot et eller andet at finde. Han skulle finde et eller andet at beskæftige sig med, og det fandt han så også hurtigt da han så en kro. Nysgerrig lagde han hoved på skrå og valgte straks at gå ind. Her blev han mødt af en masse underlige lugte, mange af dem havde han ikke engang lugtet før. Dog tog han det som en ny ting og lod de blå øjne glide hen over hver enkel person. Med et fik han øje på en smuk ung herre, en herre der ikke kunne være andet end en engel. Han valgte dette øjeblik at bevæge sig imod ham, dog da han så en anden mand gå imod ham, tøvede han et sekund. Man kunne jo aldrig vide om lige netop denne fremmede var i selvskab af denne smukke engel eller noget helt andet. I et par sekunder stod han blot og betragtede de to agere sammen, men da det til sidst så ud til at de ikke just var venner, tog han dette øjeblik til at gøre sin tilstedeværelse kendt. Han lagde blidt begge hænder på englens skulder, hvorpå han gav dem et klem "jeg tror ikke han ønsker at snakke til dig, så hvorfor fiser du bare ikke af" knurrede han og straks fik hans øjne en kold isblå farve. Han kneb øjnene sammen og betragtede hvordan den lusede mand rejste sig og gik sin vej. Han fjernede sine hænder og kløede sig i nakken
/justify]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 12:13

Aaron fik sig endnu et chok da der blev lagt nogle hænder på hans skuldre, de var blide men han blev ikke ligefrem mindre nervøs, dog meget taknemlig overfor denne herrer da han fik John til at gå, et smil kom på Aarons læber da John endelig var gået.
Hænder blev fjernet fra hans skuldre, han måtte nok hellere takke denne herrer. "Øhm, mange tak... han var ved at blive ret irriterende" sagde Aaron og grinede lavt.
Han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle sige til denne herrer, han kunne tilbyde ham at sidde ned... "Vil du sidde?" spurgte han, han ville ikke vende hovedet mod ham, for hvad hvis nu han ikke stod der han vende hovedet mod, det ville bare være rigtig akavet, både for Aaron og ham også.
Han sukkede og lænede sig afslappet tilbage i stolen, han kunne nu slappe af fordi John var væk, der var dog kommet en ny, men han havde på fornemmelsen at han slet ikke var ligesom John.
Det kunne nu også godt være dejligt med selvskab, så hvorfor ikke bare invitere ham til at sidde ned hvor John sad før.
Aaron rettede lidt på sit tøj, selvom han ikke rigtig selv kunne se hvordan det så ud, det var det gode ved at være blind, man behøvede ikke at være bekymret for hvordan man så ud, fordi man kunne alligevel ikke gøre noget ved det og man kunne ikke se det selv, dog havde han på en fornemmelse at han så ret godt ud, for dem han havde mødt før havde sagt han så godt ud, hvilket han var ret godt tilfreds med, det ville alle nok være tilfreds med at få fortalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 12:28

Han klukkede og smilede bredt "det var skam så lidt, jeg ville gerne sige jeg kender typen, men det gør jeg ikke" han trak på skulderne og kørte hånden igennem håret, og et sekund overvejede han blot hvad pokker han skulle gøre. Dog da han fik tilbudet, om at kunne sidde ned, valgte han at tage ham op på tilbudet. Han satte sig ned ved hans side og sukkede "mange tak" sagde han efter lidt tid. han betragtede stille englen med et hævede øjenbryn. Det tog ham ikke lang tid, før han fandt frem til denne engel var blind, den måde han ikke kiggede på folk, men derimod var det også de mørke solbriller der afslørede ham Med armene over kors sagde han: "jeg hedder forresten Bellamy" han ville ikke række hånden frem,da englen næppe ville se den og derved ville der ikke være nogen grund til at gøre det "hvis det er okay jeg spørg, hvordan mistede du dit syn" spurgte han stille. Han forstod skam godt hvis knægten sagde nej, men han havde vel også noget nysgerrighed i sig.

//wow...virkelig kort, sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 12:52

Aaron smilede blidt, der var nu ellers mange af dem, måske kom han ikke så meget ud, men hvad vidste Aaron. "Du kommer måske ikke så meget ud?" spurgte han nysgerrigt.
Aaron smilede da han tog imod hans tilbud og satte sig ned ved ham, det var nu herligt med noget selvskab, så længe det nu var et godt selvskab og ikke noget der irriterede ham.
Han nikkede til da han præsenterede sig. "Hyggeligt at møde dig Bellamy, jeg hedder Aaron." sagde han, noget fortalte ham at Bellamy allerede havde fundet ud af at han var blind, for han gjorde ikke alt det som en person der ikke vidste han var blind, ville gøre.
Han blev overrasket over Bellamy's spørgsmål, men han havde dog intet problem med at svare på det. "Det er helt okay" sagde han og smilede. "Jeg var skytsengel, engang, men ham jeg beskyttede skulle dræbes af en engel, men inden ham jeg skulle passe på blev dræbt, dræbte jeg englen der var blev sendt til at dræbe ham, det resulterede så i at jeg blev falden, jeg fik revet mine vinger af og hvis det var rigtigt skulle jeg også havde været dræbt, men gud tog mit syn istedet" sagde han og trak lidt på skulderne. "Det stinker, men hellere det end at miste livet" sagde han grinede lavt.

//Helt okay :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 13:11

Han skar en grimasse og rystede på hovedet "nej det kan man ikke ligefrem sige" man kunne vel ikke ligefrem sige, at han kom så meget ud. Hvis han endelig gjorde, så var han ikke just alene, som han var nu. Han klukkede kort "nu vil jeg ikke lyde mærkelig, men jeg forstod nu godt ham før at han bevægede sig hen imod dig...nok ikke den bedste måde må jeg indrømme" han fortsatte sin klukken, han måte nu indrømme denne engel var ufattelig smuk. Af en der ikke kom så meget ud, så måtte han vel indrømme Aaron var den smukkeste mand han havde lagt sine øjne på. Han rødmede svagt "han tænkte vel kun det samme som alle andre, at du er ufattelig smuk...men det har du vel fået af vide af alle andre" han skar endnu en grimasse
Da han til Bellamys overraskelse, forklarede hvordan han mistede sit liv. Han bed sig i læben og lagde hovedet på skrå Ganske vidst var han ikke opdraget med at skulle være blød, sød og venlig. Men denne engel, han var nu anderledes og det fangede i den grad hans interesse og nysgerrighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 13:33

Han nikkede roligt, det var det han tænkte, men det var nu også lige meget, han virkede til at være sød, i hvert fald mod Aaron.
Aaron hævede et bryn til det han sagde, han forstod godt John, hvad mente han egentlig med det, det fik Aaron dog at vide da han sagde det næste, som fik Aaron til at rødme i hele ansigtet, han lignede en tomat. Aaron smilede stort og blidt til Bellamy, han var ked af at han ikke rigtig kunne sige det samme til Bellamy, han ville ønske at han kunne se ham, han virkede til at være virkelig sød. "Heh, jeg ville ønske jeg kunne sige det samme om dig, men... Ja, det er vidst ikke lige muligt." sagde han og sukkede tungt, han havde sine depressive episoder af og til, det fulgte ligesom med når man blev blind, det var svært ikke at kunne se folk, ikke at kunne se dem i øjne og føre en rigtig samtale, men han var glad for at der fandtes folk som Bellamy, som virkede til at være lidt ligeglad med det.
Han smed tanken væk og fokuserede på Bellamy. "Hvordan kan det være du ikke kommer så meget ud?" spurgte han, for ligesom at holde en samtale igang, men også af ren nysgerrighed. Han ville meget gerne vide mere om denne Bellamy, det kunne være rart med en at snakke med i noget tid, måske også at kunne holde kontakten med over længere sigt, ikke ligesom de andre hvor det bare var en kort samtale og så var der ikke mere med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 13:59

Han hævede øjenbrynet ”hvorfor skulle du ikke kunne det? Blot fordi du er blind betyder det jo ikke du har mistet evnen til at sanse skønhed. Ved fratagelsen af en eller flere sanser, forøges de andre” forklarede han med et smil. Han tog blidt Aarons hænder i sine ”her lad mig vise dig” han lagde den andens hænder blidt på hans ansigt ”du kan føle dig frem til hvad dine øjne ville vise dig, dufte og h?re det, det samme med at smage” han havde måske ikke mødt den største mængder af blinde, men han havde da en forstand. Derudover havde viden også været en af hans interesser. Den rødmen der var skudt op på Aarons kinder, havde egentlig i bund og grund kun gjort ham det smukkere. Det fremvidste hans uskyld og blidhed, på en måde ord ikke ville kunne gøre. Med den anden mands hænder på sit ansigt, ville han højst tænkelig også mærke, at han næppe var den eneste hvis kinder var begyndt at bluse op. Han smilede blidt #"lad ikke dit manglende syn være en stopklods for dig, det gør dig bare mere unik og din måde at føle tingene omkring dig mere dyb" forklarede han og trak på skulderne
Han skar en grimasse "lad os bare sige, jeg har en yderst kompliceret familie" klukkede han og vidste ikke rigtig hvad han ellers skule sige. Han kendte jo ikke til den store sandhed om hvorfor han ikke så tit fik lov til at tage ud, han vidste jo ikke at han i virkeligheden var bortført, at hans forældre højst tænkelig var ude og lede efter ham i dette øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 16:17

Aaron lyttede meget til det Bellamy sagde til ham, han kunne godt lide hans stemme, den var dejlig at lytte til, på en eller anden måde. Han slog sig selv mentalt, hvordan kunne han allerede tænkte på Bellamy sådan, han havde kun lige mødt ham..
Aaron stivnede lidt da Bellamy tog hans hånd og lagde den mod hans ansigt, han vidste ikke rigtig hvad han skulle i starten, men begyndte at føle lidt rundt, først lod han sine fingre gå over Bellamy's læber, hvilket han rødmede meget af, hans fingre gik derefter til hans næse og derefter meget forsigtigt op til hans øjne, for hver del han rørte, hans læber, hans næse og hans øjne, jo mere rødmede han, men han kunne mærke at Bellamy's kinder var også ret varme, han var ret... lækker, men han vidste ikke om lækker var det rette ord at bruge.. "Nu ønsker jeg jo bare at jeg kunne se dig, endnu mere" sagde han og smilede, på den måde egentlig sagde at han var ret så lækker.
Han tog roligt sine hænder til sig igen, så det ikke blev mærkeligt at han havde dem på Bellamy's ansigt.
Han hævede brynene "Får du ikke lov til at gå ud for din familie?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 17:54

Han sad helt stille, som Aaron bevægede sine fingre hen over hans ansigt. De fine berøringer, var som en fjer der gled hen over hans hud. Han kunne på alle tænkelige måder godt vænne sig til dette. Han klukkede over hans kommentar "men nu har du følt mig, så kan jeg vel selv fortælle lidt. jeg har blå øjne, kort mørkt hår...ellers ved jeg ikke mere" han trak på skulderne. Han kunne selvfølgelig foreslå at bruge sin evne, men det ville næppe være en god ting. Alligevel følte han sig nu fristet til at gøre det "derudover tror jeg næppe jeg er noget ud over det sædvanlige" han trak på skulderne og kiggede kort rundt, før han igen vendte sin opmærksomhed direkte imod Aaron. Han skar en grimasse ved spørgsmålet "det er virkelig svært at forklarer, men lad os sige noget i den stil" han trak på skulderne og skulle netop til at åbne munden for at sige noget mere, da de begyndte at spille noget musik. Et smil dukkede igen op på hans læber, som han rejste sig og lagde sin hånd oven på Aarons "kunne du have lyst til at gøre mig den ære, at danse med mig" spurgte han og bed sig i samtidig i læben. Han ville ikke have noget imod at komme lidt tættere på denne engel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 18:27

Han smilede da han beskrev sig selv noget mere, blå øjne og kort mørkt hår, han kunne godt lide tanken, hvor ville han ønske at han kunne se det for sig selv, at han faktisk kunne se.. ham, men han måtte nøjes med at mærke, han smilede lidt ved ordet mærke, for det lød så... hvad kan man sige, frækt, selvom de lige havde mødt hinanden.
Næppe noget udover det sædvanlige, hmm, han lød nu som en der var noget udover det sædvanlige, i hvertfald i følge Aaron's sædvanlige. "Hvad er du?" spurgte han tøvende, han mente racemæssigt, han ville gerne vide hvem han stod overfor, om det var et væsen, eller bare ganske normal menneske.
Han nikkede til det med hans familie, han ville ikke snage så han lod det bare være ved det, det kunne være hvis de lærte hinanden bedre at kende, at han ville spørger mere ind til det.
Et smil kom på hans læber da en hånd lå på hans og Bellamy spurgte om de skulle danse. Aaron rejste sig op og prøvede at vende sig i den retning Bellamy muligvis stod. "Det vil jeg med glæde" svarede han tilbage med et stort blidt smil.
Han sukkede kort inden han tog sine solbriller af, han ville ikke have dem på når han dansede, så han håbede det var okay for Bellamy. "Er det okay, hvis jeg tager min solbriller af?" spurgte han med et smil på læben, stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 19:12

Han hævede øjenbrynet, da spørgsmålet om hvad han var med et dukkede op. Han var ikke sikker på hvordan Aaron ville reagere på den viden, om at han i virkeligheden ikke just var af de gode væsner. Der var ikke mange som brød sig om dæmonerne, nogle direkte hade dem og andre var ligeglade med dem. Han kørte hånden igennem håret "jeg er en bloddæmon" han behøvede vel ikke også sige han havde et par vinger. DIsse vinger var nogle han ikke vidste hvor kom fra, skulle det være sandt så fik han dem efter sin mor...men dette vidste han selvfølgelig ikke.
Han fik et stort smil frem på sine læber, da Aaron sagde ja til dansen. Han gav hans hånd et blidt klem, hvorpå han førte ham et stykke væk fra bordet. Blot for at sikre sig, Aaron vidste hvor han var hele tiden, lagde han sin frie hånd omkring den andens liv og holde blidt fast om hans hånd. Han trak på skulderne "du er smuk med eller uden solbrillerne, så nej det gør ikke mig noget...så længe du har det behageligt sådan" han trak på skulderne og svingede dem stille fra side til side, alt i mens de dansede i blide bevægelser til den smukke sang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 19:41

Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige til det med at han var bloddæmon, dæmoner var engles værste fjender, men Bellamy virkede ikke til at være en af de... onde.
Han valgte ikke rigtig at gøre noget ved det og smilede bare. "Okay" sagde han og nikkede bare, ja hvad kunne han ellers, han kunne ikke tillade sig bare at stoppe alt det de havde gang i nu, det gik lige så godt, de kom godt ud af det med hinanden.
Han fulgte med Bellamy som førte ham med ud på gulvet, han følte Bellamy's hånd om hans liv, så han lagde sin frie hånd på hans skulder.
Aaron rødmede ekstremt af det han sagde, han blev dog også overrasket over at han var ligeglad med om han havde dem på, og at han så smuk ud også med dem uden, det havde han ikke hørt før, det gjorde ham... virkelig glad. "Tak" sagde han blidt mens han prøvede at følge med i dansen. "Du virker ret stille og rolig, i forhold til at være bloddæmon" sagde han og smilede til ham, mon han var sådan hele tiden, eller var det bare sådan han var nu, ville han mon ændre sig, Aaron havde hørt så meget om dæmoner, hvor bange man skulle være for dem, hvordan man hele tiden skulle undgå dem, hvor onde de var, men sådan var Bellamy bare ikke, han var så stille og rolig.
"Du er så blidere og sødere end de dæmoner jeg har hørt om" sagde han og smilede blidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 20:10

Han trak på skulderne "det var da så lidt, selvom jeg blot fortæller sandheden" der var en tydelig sandhed i hans stemme, for han mente skam hvert et ord han sagde. Aaron havde en helt unik skønhed, ganske vidst ikke ment som i at hans skønhed var svær at finde. Men han havde noget uskyldigt over sig, på samme tid med at han bare var helt ufattelig smuk. Han klukkede blidt "du kan ikke sæte alle væsner i bokse kæreste Aaron, nogle vil altid skille sig ud. Ikke alle varulve agere som dyr, ligesom det heller ikke er alle vampyrer som ingen sjæl har. Så derfor kan man heller ikke sige alle bloddæmoner er ens. Ganske vidst har jeg et temperament, men det er nu ikke så ofte man ser dette...det er mest hvis jeg er sulten eller dets ligene" når han var sulten, så blev han oftest virkelig irritabel også var han på ingen måde til at styre.
Han rødmede helt af de ord "jamen mange tak, og du er nok den smukkeste mand jeg nogensinde har lagt øjnene på og haft chancen at danse med" han gav slip med hånden der lå omkring Aarons liv, hvorpå han svingede ham rundt og svingede ham tilbage i sine arme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 20:34

Han kunne ikke lade være med at smile til Bellamy, han var sød mod ham, det var meget dejligt, han følte at han virkelig kunne være sig selv uden at skamme sig over det, han kunne være blind uden at være ked af det over det.
Han havde nu ret, han kunne ikke sætte væsner i forskellige båse, men han havde bare ikke hørt andet overhovedet, der var aldrig blevet sagt at der var nogle gode derude et sted, men det var der så, og hans navn var Bellamy.
"Du har ret, jeg har bare ikke fået smidt andet i hovedet end dårlige historier" sagde han og trak lidt på skulderne.
Når Bellamy sagde at han var smuk var det som om han blev forelsket i ham, han vidste dog ikke hvad han skulle sige til denne følelse, var den over hovedet rigtig, han havde kun lige mødt Bellamy, kunne der allerede være følelser indblandet. Han var virkelig forvirret lige nu.
Han blev lidt overrasket da Bellamy svang ham lidt rundt og så tilbage i hans arme, et stort smil var på Aarons læber, hvis han havde kunnet se og hans øjne ikke var døde, så villet han havde givet ham et kærligt blik, men han havde ikke øjnene til at tale for sig og han vidste ikke om han kunne tillade sig at sige noget efter så kort tid, så han valgte bare at smile og trykke sig lidt mere ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 20:47

Han klukkede og smilede blidt "den slags sker jo og heldgvis anser du mig ikke som en af alle de onde dæmoner" det var i det mindste det lyse punkt, ganske vidst ville Aaron næppe mene at han var anderledes, hvis han så ham som sulten eller irritabel. Som irritabel eller sulten ville han næppe være den største drøm. Som de dansede rundt, begyndte han stille at nynne med på melodien til den smukke sang. Han lagde sin hånd fra omkring hans liv på hans kind, hvorpå han begyndte at nusse den bløde hud blidt med sin tommelfinger "hvis du kunne gøre lige hvad du ville nu....uden at tænke på konsekvenserne, hvad ville du så gøre" spurgte han ud af ingenting, dog denne gang efter at havde bøjet sig ned og hvisket disse ord i hans øre. Da det sidste ord var sagt, fjernede han sig langtsomt fra ham, dog ikke uden at lade sine læber glide hen langs hans kind. Selvom de måske ikke havde kendt hinanden længe, så kunne han nu ikke slippe følelsen af at ville smage de læber. Måske ville han ikke gøre det eller også ville han, det var jo blot spørgsmålet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 21:00

Han smilede "Nej, du har været så sød mod mig indtil videre, jeg kunne ikke rigtig forstille dig som sur" sagde han og grinede lidt, han kunne ikke forstille ham sur, han vidste dog godt at han kunne blive sur, men hvor meget vidste han ikke.
Han lyttede godt efter da Bellamy begyndte at nynne med på melodien, hvor måtte han godt blive ved, han kunne lide når Bellamy talte, så dette var endnu bedre. Han blev overrasket da Bellamy's hånd var på hans kind, han smilede da han begyndte at nusse ham, det var yderst behageligt og uden rigtig at tænke over det, lukkede han øjne blidt i mens han nød hans nussen, Bellamy's spørgsmål kom dog bag på ham, for han vidste lige hvordan han skulle svare på hans spørgsmål.
Han mærkede hans læber mod hans kind og inden han rigtig nåede at rykke hovedet væk, kyssede han, hans læber meget blidt, ikke så hurtigt, men alligevel lidt hurtigt, fordi de kun lige havde mødt hinanden.
Han havde ansigtet vendt mod jorden, med et smil på læben.
Der var dog noget der ikke lige behagede ham ved spørgsmålet, for han ville gerne tænke på konsekvenser af det han lige havde gjort.
"Der må meget gerne komme nogle konsekvenser ud af det" sagde han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 21:11

Han så lettere overrasket på ham, dog kunne han ikke lade hver med at grine "jamen dog, du har godt nok høje tanker om mig" sagde han blidt, han svingede dem fortsat rundt, det var som om han virkelig ikke kunne lade hver. Der var på et eller andet over det, som gjorde han ikke havde lyst. Den følelse der var i ham, hver evig eneste gang de var tæt på hinanden...den var så fremmed og alligevel så utrolig behagelig. Han sukkede da han følte de bløde læber imod sine egne, dog nåede han aldrig rigtig at svarer igen på det fantastiske kys. Han nikkede til hans ord "det er jeg enig i" han bøjede sig ned og trykkede sine læber imod hans. Dog modsat Aarons kys, holde dette lidt længere, for han havde fået en smag for de søde engle læber. Han sukkede imod hans læber, som han stoppede kysset "gør mig den ufattelige store glæde...at gå ud med mig, gå på en date med mig, giv mig chancen for at se dig igen!" han bed sig i læben, han ville meget gerne se Aaron igen. Der var bare noget over denne smukke engel som havde fanget ham og nu kunne han ikke komme ud dette greb

//i hear you call me a perfect creature Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 21:22

Han smilede stort og trak på skulderne, havde han virkelig, det havde han måske, han havde jo også kun lige mødt ham, han havde sikkert andre sidder end den han vidste nu, der var mange sidder hos en person, han havde måske også en mørk side.
At mærke de læber der kom sådan en dejlig stemme ud af, det føltes fantastisk, han ville gerne kunne mærke dem hver dag, hvis det kunne lade sig gøre, det ville han ikke have noget imod.
Han blev så lykkelig da Bellamy kyssede ham igen, et kys der varede længere end det første, et kys der var bedre end det første, han følte sig så varm inden i.
Han blev glad for det han sagde, for han var ikke klar til bare at gå fra ham, ikke nu. "Jeg vil rigtig gerne gøre dig den glæde Bellamy, hellere end gerne" sagde han og smilede stort og krammede sig ind til ham.
Der var noget helt specielt over Bellamy, Aaron havde helt glemt at han var blind og det skete aldrig, han tænkte på det konstant, var ked af det over det konstant, men lige nu, var det lige meget for der var en foran ham som bare fik hans tanker på noget helt andet.

//hahaha det var hurtigt det kom ud, men ja det gør jeg vel Very Happy //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 21:29

Han sukkede og pustede luften ud af sine lunger igen "puha...jeg troede lige du ville sige nej" han var lettere sagt lettet over svaret. Han lagde armene om ham og trykkede hans krop ind imod sin egen. Det føltes helt underligt, sådan at have en i sine arme...en han faktisk gerne ville have blev i sine arme. Han gad endnu ikke give slip på ham "du har nok lige gjort mig til den lykkeligste person ved at sige ja" sagde han med en tydelig glæde i sin stemme. han så rundt, og fik hurtigt lagt mærke til at alle havde deres øjne på dem "det ser ud til vi har et publikum...så nu er spørgsmålet: Vil du ud og gå en tur, eller slappe af oppe på mit værelse ovenpå" han havde intet imod at gøre begge ting, men lige nu var det mere omkring hvad Aaron ønskede. Nok var den engel blind, men han så ting andre ikke så...hvilket gjorde ham langt mere unik end de som rent faktisk kunne se.

//hvad kan jeg sige...hun er min babe! She tells me that kind of thing!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 21:44

Han grinede blidt. "hvordan ville jeg kunne sige nej til sådan et fantastisk tilbud" sagde han, et retorisk spørgsmål. Det var dejligt at blive trykket ind til ham, han kunne samtidig mærke hans kropsbygning, han var spinkel, som ham, hvilket han havde det helt fint med.
Han rødmede da han sagde at han havde gjort ham til den mest lykkeligste person, han grinede blidt ind mod ham mens han snusede hans duft ind. "Det er jeg glad for" sagde han.
Han kunne godt mærke blikkende nu når han sagde det, det var ubehageligt på en måde, så mange der kiggede, men sådan var det vel når to fyre stod sammen... Han sukkede kort. "Jeg hader når folk kigger" sagde han med et svagt smil.
Han tænkte lidt over de muligheder han fik tilbudt, han havde ikke meget lyst til at gå en tur, det var han for træt til. "Kan vi gå op til dit værelse, jeg er for træt til at kunne gå en tur" sagde han, selvom det måske lød rigtig dovent, så var det egentlig fordi hans sanser var ved at svigte og han ville ikke afhænge helt på Bellamy.

//hehe XD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 21:54

Han grinede "det glæder mig da at høre" han vidste ikke ligefrem, at Aaron ville beskrive hans tilbud som fantastisk, men det glæde ham da kun ikke desto mindre. Han hævede øjenbrynet, da han kunne høre hvordan Aarons lunger med et blev fulde af luft, men ikke desto mindre blev hans næse åbenbart også fylde af lugten af ham. Dette var noget han aldrig havde prøvet før, at der ligefrem var en der ville dufte til ham. Han trak på skulderne "de er bare missundelige...tænk jeg får lov til at være sammen med sådan en smuk mand og det gør de ikke" han trak på skulderne og smilede kærligt til ham. Ganske vidst ville Aaron ikke være i stand til at se hvordan han smilede, men det var til at høre i hans stemme. Det fremstod tydeligt i hans stemme hvordan han smilede og for den sags skyld i hvilket humør han var i.
Han nikkede, og tog blidt Aarons hånd i sin egen, hvorpå han førte ham op af en trappe og hen imod sit værelse. Han fik låst dem ind, hvorpå han førte Aaron og ham selv hen til en blød seng, hvor han fik sat dem begge ned "hvad har du lyst til at lave?" spurgte han og kyssede hans kind blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 22:45

Han vidste ikke lige om de var misundelige, men det var nu rigtig sødt det han sagde, det fik smilet frem hos Aaron men hvad gjorde ikke det lige nu.
"Du er så sød" sagde han med et stort smil, han følte at han blev forkælet med ord fra Bellamy, sådan nogle søde ord, han var slet ikke vant til den slags ord fra nogen af, han var aldrig rigtig blevet kaldt smuk så mange gange før, ikke af nogen som han faktisk holde af. Kunne han godt sige at han holde af Bellamy, det håbede han, for han holde af ham, rigtig meget faktisk.
Aaron fulgte rolig med Bellamy som han førte ham op til hans værelse, han kunne ikke rigtig vente med at sidde lidt ned igen, denne gang måske lidt blødere end en stol i baren.
Han smilede tilfredst da han blev sat ned, han lod hånden glide lidt rundt om sig og gættede så på at det måtte være en seng han sad på, han smilede stort da Bellamy kyssede hans kind.
Aaron lagde sig ned på sengen og sukkede tungt. Han var lidt træt i kroppen, så en blød seng var dejligt
Hvad havde han lyst til at lave, hmm... "Fortæl mig lidt om sig dig selv Bellamy, hvor gammel er du egentlig?" spurgte han og smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 22:51

Han rødmede næsten helt ved hans ord, hans mor havde aldrig sagt han var sød. Hun ville hellere have han var vild, brutal og dræbelig. Så det var noget helt nyt at blive kaldt sød. Han sagde intet til de søde ord, mest af alt fordi han ikke vidste hvad pokker han skulle sige. Som Aaron lagde sig i sengen, lagde han sig selv ved siden af ham. Dog ikke uden at tage sine sko af først. Han sukkede og vendte sig med fronten imod Aaron "jeg lever med min mor Rita, vi rejser ofte rundt...men jeg tror nok vi bliver i denne by i noget længere tid...jeg kan virkelig ikke svarer på hvor gammel jeg er, for jeg ved det faktisk ikke engang selv" han havde ikke mange minder og de eneste minder han havde var med Rita. Hun havde altid været der, så han gik ud fra hun var hans mor...derudover agerede hun oftest også som det "hvad er der ellers at sige...jeg er en stor tegner og jeg elsker ny viden" han trak på skulderne, alt i mens hans ene hånd fik lagt sig blidt ovenpå en af Aarons hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 23:12

Han lyttede til det Bellamy fortalte ham, om Bellamy's mor og hvordan de flyttede, han var nu glad for at de blev her i denne by lidt længere, de måtte gerne blive her rigtig længe, så Aaron kunne være mere sammen med Bellamy, for helt ærligt, kunne han godt tænke sig at bruge noget tid med ham. Han blev lidt overrasket over at han ikke vidste hvor gammel han egentlig var. "Hmm, du virker ikke til at være så gammel" sagde han og grinede lidt, da han havde mærket på han ansigt havde han ikke rigtig nogen rynker eller noget... så han måtte være ret ung ligesom ham, måske...
Han smilede blidt af det han sagde, ny viden, han virkede rigtig klog, Aaron bed dog lidt mere mærke i det med tegning, det måtte være fedt at tegne. "hvad har du så tegnet?" spurgte han nysgerrigt.
Han smilede da han kunne mærke Bellamys hånd på hans, han vendte sin hånd om så han kunne tage fat om Bellamys hånd og holdte så lidt fast i den.
Han lukkede øjne kort, hvor det så gik op for ham at han havde glemt sine solbriller nedenunder. Han sukkede dybt, det kunne også være lige meget nu, han havde et ekstra par derhjemme og Bellamy havde allerede sagt at han var ligeglad med om han havde dem på eller ikke havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum