Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Jake
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Sasha
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Lenore
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Taliia
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Katrina
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Edgar
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Celenia
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Marcus
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 
Renata
Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Well hallo to you [Assorian]

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 21:22

Da han kom ind, kunne hun straks fornemme hans nervøsitet. Det gjorde hende mere eller mindre bekymret, at han var så nervøs. Dog lod hun ham tale, lyttede til hvert enkelt ord han sagde og det ramte hende hårdt den tiltro han havde til hende. Der havde aldrig været nogen som udviste samme form for tiltro til hende, som han gjorde lige nu og her. Hun bed sig i læben og fik direkte tåre i øjnene over hans ord. Hun tog hjertet i sin hånd og sendte ham et kærligt smil "jeg elsker også dig og jeg vil altid passe på den" hun lagde sin frie hånd på hans kind, hvorpå hun bøjede sig hen imod ham og trykkede sine læber imod hans "det er det sødeste nogen nogensinde har haft gjort" hviskede hun imod hans læber. Hun ville faktisk ikke havde noget imod, at have denne smukke diamant hjerte som halskæde. Hun ville gå med den hver evig eneste dag og virkelig værdsætte den. Dette var den største form for tillid nogen kunne vise og hun vidste dette var svært for ham, så hun ville støtte ham så meget hun kunne. Hun ville passe på den og derved passe på ham "jeg vil få lavet den til en halskæde og altid gå med den" sagde hun blidt, alt i mens hun fik tørret sine øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 21:48

Han var lettet, lettet og glad over at hun ikke bare ville misbruge ham eller slå ham ihjel, han var ikke i tvivl nu, hun var kvinden i hans liv, den han ville være sammen med, den han har ledt efter, mange lykkelige tanker fløj igennem hans hoved, hvilket han heller ikke var vant til men der sker nye forandringer med hende i hans liv - han så at hun faktisk begyndte at græde, han må virkelig have ramt hende på det følelsesmæssige punkt, han var lykkelig over at se en pige græde glædeståre det har han aldrig oplevet før. Han gik over til hende og tørret hendes øjne af med hans finger, "du skal da ikke græde min kære, men hold op jeg er glad for at du ikke udnyttet hjertet, men jeg fulgte min fornemmelse igen, og den sagde du var den rigtige og det var du, hold op pigebarn jeg elsker dig forbandet højt" han lagde hende så ned på sengen, og kyssede hende i rigtig langt tid - han var glad.. han var ikke bare glad.. han var lykkelig! nej mere end lykkelig faktisk! - han lovede sig selv, ingen skulle komme i vejen for hende og hans eneste ene, og hvis de gjorde.. ville de fortryde det grusomt!.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 21:58

Hun smilede kærligt til ham "det er glædeståre min elskede, intet andet. Du har ingen ide om hvor glad dette gør mig, at du virkelig stoler så meget på mig...at du giver mig dit liv i mine hænder" hun gengældte hans kys, hvor hun selv gav alt den passion og kærlighed ind i som hun kunne. Hun lagde diamanten på madrassen lidt væk fra dem, hvorpå hun låste sine arme rundt om hans hals "jeg elsker også dig helt utrolig højt min elskede" hun skulle netop til at give ham et kys, da hun kunne fornemme en kvalme stige op. Hun skubbede ham væk fra sig og spurtede ud på toilettet, hvor hun kastede op i kummen. Hun stønnede af ubehag og blev med et uforstående over denne pludselige kvalme. Dog da hun rejste sig op og med et blev slået af svimmelhed, vidste hun at det kun kunne betyde en ting! Hun var gravid. Da hun var en Gorgon, vidste hun at hun var med barn længe før andre normalt ville gøre. Det var en eller anden ting der hørte til racen, ganske vidst ville barnet have en normal barndom, men graviditeten ville varer et par måneder. Hun tog sig til maven og gik ind i soveværelset igen "jeg tror..." hun tav og sukkede, mest af alt fordi hun ikke vidste hvordan han ville reagere "jeg tror jeg er gravid" sagde hun stille og så observerende på ham, blot for at se hvordan han ville reagere på dette

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 22:05

Han tænkte *vent hvad skete der lige der? gjorde jeg noget forkert? er det min ånde? var jeg for sød? var jeg for kærlig? var det for meget?* nervøs var han, han skyndte sig ud og holde hendes hår mens hun kastede op og hjalp hende - lige indtil hun sagde nogen ord.. nogen ord som fik ham til at blive meget meget nervøs.. "vent hvad.. hvad siger du er du gravid?! er du sikker?!" han vidste ikke hvad han skulle sige eller gør, skulle han grine eller skulle han græde.. han tørrede sin elskede mund ren, gav hende noget vand, og lagde sig så ind i sengen og stirrede op i loftet "er du nu helt sikker kære? måske var de to du spiste, måske havde de dårligt blod eller noget.. kan du ikke lige komme og lægge dig ved siden af mig kære.." han vidste ikke hvad han skulle sige, han var forvirret, ham.. som far?.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 22:14

Hun havde mere eller mindre forventet dette udfald fra ham, dog var hun også selv ligeså paf som ham selv. Hun havde haft sex med mange mænd, ganske vidst var det noget tid siden, men aldrig havde hun udvist tegn på at være gravid...før nu. Hun vidste at det ikke havde noget at gøre med dem hun havde spist, da det ikke havde været lyst...så ville hendes immunforsvar være alt for godt, til at hun ellers ville opfange sygdomme. Så det kunne kun betyde en ting: Graviditet.
Hun gik hen og lagde sig ved siden af ham, bed sig i læben og sukkede "jeg er helt sikker, blandt min race er graviditeten hurtigt opdaget, og den vil kun vare nogle måneder, hvilket også er derfor jeg allerede kan mærke det nu" Hun vendte sig om imod ham og sukkede. Hun vidste dette var meget at lægge ud, men hun kunne ikke rigtig lave om på det nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 22:25

"mig som far.. jeg.. ved ikke om jeg kan.. men.. jeg skal nok være der for dig skat, men det er godt nok.. den havde jeg ikke set komme.." han lå og agede hans piges hår, og nussede hende "men vi skal nok klare det, vi to kan klare selv det værste!" sagde han mens han smilede til hende og kyssede hende så på munden og tog så hendes kjolen op til under hendes bryster og kyssede hende på maven "nå du er mit kød og blod, men er du en dreng eller pige? hvor jeg dog glæder mig til du vokser så jeg snakke med dig" han lagde så mærke til at der var.. to buler? på hendes mave? hvad kan det betyde tænkte han? "du kære.. måske jeg er ude på dybt vand nu, men hvorfor er der to buler i din mave?". Han lagde sit ene øre på mave og kunne mærke flere bank, hurtige bank, et barn kunne umuligt bange så hurtigt medmindre det har super fart tænkte han, men det er han sikker på at de havde det ikke.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 22:33

Hun så på ham, lyttede til hans ord og kunne som altid ikke lade hver med at smile. Hun havde forventet det værste fra ham, men blev som altid overrasket over hvad han gjorde. Hun forventede ikke dette ville komme fra ham, så det bragte blot endnu mere glæde og kærlighed op i hende "det skal nok gå, når blot vi er sammen så skal alting nok gå" hun sukkede da han nussede hende i håret. En ting hun virkelig elskede, så var det at blive nusset i håret, det var det mest behagelige og fredfyldte hun nogensinde havde prøvet. Hun hævede øjenbrynet, da han med et hævede hendes kjole. Hans gerning fik hende dog kun til at grine. Hun skulle netop til at sige noget kærligt, da han udtalte sin næste sætning "øh...det ved jeg ikke, vi finder vel ud af det. Men hvis der er to, så er det vel ikke slemt" spurgte hun og lagde spørgende hovedet på skrå


//jeg tænker vi evt. på et eller andet tidspunkt kunne spole lidt frem, måske en måned frem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 22:49

*vent hvad to unger? to børn? hvad sker der? er det her karma for at være sød?* tænkte han, imens han sukkede dybt.. "ja.. vi skal nok klare det hvis der er to.. så har jeg 3 guldklumper i stedet for 2 guldklumper!" sagde han med et smil på læben for at virke lidt optimistisk, ikke fordi det lignede ham at være det men han er en helt anden når han er sammen med hende. "nå søde skat vi må heller sove, også må vi se på det når der er gået nogen måneder, din race udvikler jo hurtigt børn". Og de faldt stille og roligt hen i en lang søvn.

//selvfølgelig kan vi det! du eller jeg kan bare lave et nyt emne og så siger vi at der gået en eller to måneder! sagtens!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tors 18 Jun 2015 - 6:48

//gider du lave? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tors 18 Jun 2015 - 6:54

//out
-Jeg skal nok lave! Da du lavet det her emne Razz

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tors 18 Jun 2015 - 7:01

//lovely!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 3 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum