Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Jake
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Sasha
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Lenore
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Edgar
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Celenia
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Marcus
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Renata
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Taliia
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 
Katrina
Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba13Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba14Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Dronning redder 13 børn - TUN NEWS

Go down

Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Empty Dronning redder 13 børn - TUN NEWS

Indlæg af Gæst Tors 11 Jun 2015 - 20:39

Sunfurys dronning redder 13 børn

Dronning redder 13 børn - TUN NEWS Al9ai00r2gp2m1kuchhdncgya.596x400x1


Andreas Targaryens datter var blevet bortført af, og hun fik trusler sendt direkte til døren. Dog valgte dronningen og hendes højre hånd Nicolas Maskahy at tage situationen i egene hænder. De gik opsporet vejen til gerningsstedet, og fandt en hytte lidt udenfor byen, hvor der var en kælder - der fandt de ikke kun prinsesse Elena, men også 13 andre børn. Både piger og drenge. De skyldige havde haft nogle lidt ældre af børnene som sexslaver, og ønskede uden tvivl at de andre børn aldrig skulle se solen igen eller deres forældre.


Andrea fik sat de skyldige sat for retten, og de blev dømt til døden for deres forbrydelser.
Dronningen selv valgte at gå ned til byen med børnene, for at være sikker på - at de blev bragt i de rigtige hænder.


Vi fik i anledningen lov til at komme op til dronningen, og fik muligheden for at spørge ind til situationen.
Hvad har de gjort for de forældreløse?
Jeg har sørget for de bliver behandlet godt. I øjeblikket er byens gamle børnehjem ved at blive ombygget. Og her vil jeg sørge for at de bliver behandlet bedst muligt.
Gerningsmændene, hvornår og hvordan blev de dømt? 
Jeg sendte dem fra retten hurtigst muligt, her fik de en passende straf. De blev dømt til døden for deres handlinger.
Vi hører din rådgiver var med til hjælpe befrielsen, hvilken rolle spillede han? 
Nicolas var en meget stor hjælp. Uden ham havde vi sikkert ikke fundet stedet så hurtigt. Desuden er han Elenas onkel, så han følte sikkert et ligeså stort ansvar for at finde hende som jeg gjorde.
Hvor var kongen på daværende tidspunkt? Kai var i perioden ved noget familie i Doomsville. Han blev underrettet hurtigst muligt af nogle af vores vagter omkring situationen - og han skyndte sig hjem så hurtigt han kunne. Han ser trods alt Elena som sin egen, og er meget støttende.
Hvad med Elenas far, hvordan reagerede han på det? 
Noah var ikke til at komme i kontakt med, men jeg har haft vagter ude for at fortælle ham om situationen.
Hvordan kan det være, at du valgte at tage tingene i egne hænder, i stedet for at sende folk ud? 
Jeg er en mor. Og enhver anden mor ville vel kunne sætte sig ind i, at ville gøre alt for sit barn. Desuden så kan jeg godt lide at håndtere tingene selv, hvis jeg ikke kan klare mig selv - så er der ingen grund til at følge mig. Og jeg vil gerne vise folk, at jeg ikke bare har tænkt mig at sidde på min røv og glo.




Vi på teamet er alle meget glade for at børnene er kommet hjem, og der er lagt ro på tingene. Det godt at prinsessen er hjemme ved sin mor igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum