Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Rare things? I like that.. /Sean EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Rare things? I like that.. /Sean EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Rare things? I like that.. /Sean EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Rare things? I like that.. /Sean EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Rare things? I like that.. /Sean EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Rare things? I like that.. /Sean EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Rare things? I like that.. /Sean EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Rare things? I like that.. /Sean EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Rare things? I like that.. /Sean EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Lori
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Lenore
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Genevira
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Celenia
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Renata
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Jake
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Elizabeth
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Madelena Gray
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 
Katrina
Rare things? I like that.. /Sean Voteba13Rare things? I like that.. /Sean Voteba14Rare things? I like that.. /Sean Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Rare things? I like that.. /Sean

2 deltagere

Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 11:31

En stille og rolig efter middag, Assorian gik i stedet for og svæve for en gangs skyld, han gik rundt i Doomsville Angerforge District, iført sin jakke gik han rundt, han så nogen tyve der prøvede og stjæle fra en ung smuk pige, han tænkte at han ville hjælpe den unge dame så han kunne vise de unge narrøve at man ikke skal stjæle fra smukke unge piger, han gik over til dem, tog dem begge og bankede så den ene med den anden, de råbte af ham men så råbte han igen "nu skal i to kraftedme høre efter, hvis i ikke aflevere alt det i stjal og giver det til den unge kvinde så skal jeg vise jer hvad det vil sige at få smerte i sig!" - de to drenge blev hvide i hovedet og skyndte sig at undskylde til den unge pige og gav så alt det de havde stjålet både fra andre og hende. "tak, tusind tak søde fyr, hvis det ikke var for dig så havde jeg fået taget alt mad og drikke til min familie fra mig" hun gav ham et kys på kinden - "hør her jeg gjorde det ikke for dig, jeg gjorde det fordi jeg kedet mig og ville have det sjovt, smut du nu bare". Pigen blev ret ked af det og skyndte sig så væk. Assorian kiggede bag sig og så så en butik en ret usædvanlig butik, han gik så derind.
En mand stod derinde han så ret ung ud - "undskyld mig men hvad er det du sælger her?.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Sean Ons 17 Jun 2015 - 20:38

Det var endnu en dag, som mange andre. Selv om han arbejdede for familien Chase, brugte han alligevel meget tid i Doomsville for tiden. Når det kom til stykket, var Doomsville hans by, desuden havde han flere ting at gøre her, både for familien Chase og for sig selv.
Den ene del var klanen, at guide hans yngste søn Xander gennem lederskabet og opdrage på hans ældste søn, Daron. Den næste del lå i at passe hans egen handel. Efter lang tids forberedelse, gik handlen mellem flere byer godt. Han havde endda etableret aftaler med elverne, hvilket gav ham nogle ting at sælge, som ikke alle havde.
Butikken i Doomsville var hans største butik og mest succesfulde. På hylder lå der alverdens ting og i visse montre stod nogle mere sjældne ting. Til forskel for mange andre butikker, solgte han mange underlige ting. En butik der tog alle de sjældne og sære ting og satte dem til salg. Først tjekkede han om han selv ønskede tingen eller om han kunne sælge dem til en bestemt person for en bedre pris, bagefter blev de sat i en af hans butikker, tættest på hvor det nu passede. Doomsville, Dragons peak, Sunfury...

Iklædt et par sko, nogle sorte bukser og en varm, sort trøje, havde han nu besøgt sin butik. Den butiksansvarlige havde straks ilede ham i møde og sikret sig alt var i skønneste orden og endda vist ham bogen med optegnelser af alle handler.
Sean havde blot sendt manden et smil, før han havde hevet en af kasser frem fra baglokalet og begyndt at sorterer indholdet.
En hånd gled igennem det mørkebrune hår, som de grå øjne gled ud af vinduet. Han nåede lige at se en fremmed mand jage nogle tyve væk, før manden satte kursen direkte mod hans butik. Selv tog han sig ikke af kunderne, medmindre det var en der bestilte noget ganske særligt.
Han så efter tyvene, som de stak af. Med deres sløsede og mislykkedes forsøg, vidste han de ikke var en del af hans klan. Altså, bekymrede det ikke ham. Dette skræmte dem bare væk og minimerede klanens konkurrence på det felt.
Hans blik faldt på manden, som han trådte ind i butikken og uden så meget som at se sig omkring, angreb Sean med et spørgsmål. Han trak svagt i mundvigen, hvilket resulterede i et svagt, skævt smil. Jamen dog. Tvunget til at tage sig af en mulig kunde.
Det så ud til at blive en dårlig dag.
Han slap stenen i sin hånd, lod den ligge på disken, og slog let ud med den ene arm.
"Kig dig omkring. Vi sælger alt. Vi samler og vi sælger. Alt fra de mest sære ting, inden tør røre ved, til de mest sjældne. Alt fra gamle relikvier og artefakter, til smykker, til horn, kløer og fjer fra væsner, ingen har set i flere år. Så...hvad søger du? Bare inde for at stille spørgsmål eller vil du faktisk noget?" spurgte han så tilbage. Da manden uden problemer havde skræmt nogle unge tyve, kunne han sikkert også tage den lidt hårde behandling.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Assorian Fre 19 Jun 2015 - 15:09

Han kiggede på manden der stod ved disken, ikke den bedste behandling når man var en kunde der havde penge, men han tænkte ikke mere over det, men svarede i stedet for "sjældne ting siger du? jeg er en samler og vil gerne have nogle sjældne ting ja.." han tænkte at Hecate kunne få en gave.. måske en ring? en ret dyr ring.. kun fordi det er hende.. "hvad har du af sjældne artefakter? og smykker? jeg mangler nemlig nogen artikfakter til at pynte mit hus lidt op med og en ring til min elskede kvinde" sagde han imens han kiggede på manden mistænktsom. Assorians fornemmelse kom igen og han blev mistænktsom over manden, men han så rar nok ud så han tænkte det var lige meget.
Assorian gik så rundt i butikken og synes at det var noget af en butik ikke ligesom alle andre butikker som sælger smykker eller noget i den retning, ingen af dem havde det store udvalg som den her butik havde - ret speciel og Assorian kan jo godt lide når tingene er specielle, så han fik så skrevet navnet til butikken ned og adressen og kiggede så videre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Sean Tors 25 Jun 2015 - 21:56

Det svage smil hvilede på Sean. Han studerede manden et øjeblik, mens han overvejede om han burde give kunden videre til den anden mand, som jo faktisk arbejdede her. Men han valgte i stedet at tage sig af det selv. Det var hans butik, hans handelsruter mellem byerne og selv om han havde pengene til at få folk til det grove arbejde, var der intet galt i selv at vise lidt arbejdsomhed.
Hans fingre gled op til hans hage, hvor en finger rytmisk begyndte at slå mod hagen, før han slog let ud med begge arme.
"Smykker! Artefakter! Vi har begge dele og har vi intet i denne butik, som tilfredsstiller Dem, kan jeg måske få det bestilt fra mine andre butikker i andre byer. Fortæl mig lidt om hvad du søger. Lad os starte med at finde et smykke til din kvinde. Hvad kan hun lide?" Spurgte han, før han vendte sig om og gik over til en af hylderne. Bag en glasrude, han havde fået specialfremstillet som en montre, stod et par æsker og andre ting, alle indeholdte de forskellige smykker. Den indeholdte også et par klumper af ren metal eller uslebne ædelstene. Der var smykker i alverdens farver og størrelser, alt fra øreringe, halskæden og armbånd, til brocher og meget andet. Nogle så gamle ud, nogle så måske direkte skumle ud, mens andre så mere nye ud.
"Jeg må advare dig. Enkelte af vores ting kan indeholder resterne af magi eller gamle forbandelser og vi kan ikke tage ansvaret, hvis der sker noget. Dog får vi meget af det afprøvet af en magikyndig, så det meste skulle gerne være sikkert" fortalte han, mens han viste manden hylden med smykkerne, så han kunne kigge på dem.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Assorian Søn 26 Jul 2015 - 19:26

Assorian blev nysgerrig over alle de ting han nævnte specielt artefakter det er noget han interesserer sig for, også fordi han selv har en, nemlig hans krystal han havde fundet engang sammen med Hayley dengang de var "venner" og ledte efter en speciel krystal de havde hørt om, desværre tog Hayley den og skred og var ligeglad med Assorian, men det de ikke vidste var at der var to krystaller som så Assorian tog.

Men Assorian gad ikke tænke mere på den so til hende, men i stedet for tænkte han at måske den her mand havde nogen svar til hvad det her var, og hvorfor den gjorde ham usynlig?.

"Navnet er forresten Assorian jeg bor i den nordlige del af Firewood Village den del der ikke er blevet ødelagt af det jordskælv som var her for nylig, men jeg har et par spørgsmål til dig.. ved du hvad den her krystal er?" *viser sin ring til manden* "jeg har fundet ud af den gør en usynlig, og jeg vil gerne vide hvordan den gør det, og.. jeg vil gerne spørge dig om den fineste ring du har".

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Sean Ons 29 Jul 2015 - 17:03

Seans blik gled over denne Assorian et øjeblik. En speciel kunde var han i sandheden, en mand der ikke helt vidste hvad han ledte efter, fornemmede han.
Navnet var måske relevant, men hvor manden boede, var irrelevant. Heldigvis var hans egen butik ikke gået i stykker af jordskælvet. (?)

Han tog imod krystallen og vejede den kortvarigt i hånden, før han tog den tættere på sig, så han bedre kunne se på den. Hans blik gled over krystallen. Alt i alt lignede den bare en almindelig krystal. Men hvordan den virkede eller hvorfor kunne han kun gætte sig til. Men han kunne vel undersøge det nærmere? Måske var der flere af dem?
"Det ligner blot en almindelig krystal. Enten er det nok magi eller en ting krystallen bare kan. Men jeg kan undersøge det nærmere...Kan du fortælle mig hvor den blev fundet? Hvordan? Hvad ved du om den?" spurgte han ind. Hans nysgerrighed var vakt. Han måtte vide mere. Især hvis der lå en mulig forretning i det.
"Ønsker du at få krystallen bearbejdet eller indsat i en form for smykke?" foreslog han så. Manden snakkede om ringe...Måske ønskede han krystallen i en ring?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Assorian Fre 7 Aug 2015 - 9:15

Assorian holdt øje med manden i det han kiggede på krystallen "ja jeg vil gerne have krystallen om til et stykke smykke, gerne en ring hvis du kan det, men har du nogen idé til hvad det er der får krystallen til at gøre en usynlig?" spurgte han manden om og kiggede nysgerrig på ham "og så vil jeg gerne se den fineste bryllupsring du har, da jeg gerne vil fri til min kæreste" sagde han til manden.

"Og ja, nu skal jeg fortælle dig hvor jeg fandt den henne, mig og Hayley måske kender du hende, vi havde hørt et rygte om en krystal der gjorde en usynlig, og vi valgte så og tage på jagt efter den, vi ankom til Blodørne og fulgte efter spor og fandt så krystallen, men Hayley valgte at forråde mig og tage krystallen og løbe væk, men hvad vi begge ikke vidste var, at der var to, vi havde kun hørt der var en men der var to og jeg vil gerne se om de har en forbindelse til hinanden, og hvordan den gør en usynlig" sagde han og kiggede nysgerrig på manden.

Assorian tog så et kig rundt i butikken, der var mange fine ting der ville pynte godt i hans hus måske kunne han få manden til at levere nogen af hans varer til hans hus?, han ville i hvert fald gerne give en god skilling penge til ham for det, for det var ikke en helt normal smykke butik, den her var mere specielt.

//undskyld det korte svar TCO.. håber det er godt nok.. X3


Sidst rettet af Assorian Ons 12 Aug 2015 - 11:07, rettet 1 gang

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Sean Ons 12 Aug 2015 - 10:29

Han smilte svagt. Blodørerne? Dem havde han ikke været på særlig ofte. Men noget sagde ham at han måske skulle ud på en lille rejse, for at se om han kunne finde stedet selv. Måske var der flere, skjulte krystaller, måske var der tegn på hvordan eller hvorfor krystallerne var som de var.
Han kendte ingen Hayley. Men det var også irrelevant.
Han så tænksomt ned på krystallen et øjeblik, før han rakte den til den mand, der faktisk var ansat her, som forsigtigt tog imod den.
"Slib den og sæt den i en ring" kommanderede han med manden, der blot nikkede og forsvandt ud bagved. Sean var nu alene med deres kunde i butikken.
"Nuvel, jeg skal prøve at se om jeg kan finde ud af noget om krystallen. For nu...Lad os kigge på en ring, skal vi?" smilte han og fandt nogle af ringene frem.
Butikken indeholdte mange ting, den var ikke kun en smykkebutik. Den indeholdte mange gamle og magiske eller sjældne ting. Dyre ting, men alle tingene havde også været svære at få fat i eller havde en speciel historie.
Ringene var alle forskellige, ikke to var ens. Nogle havde spændende mønstre, andre alverdens stene.
"Ringe med sten. Opaler, rubiner, Amatyst...Vi har en enkelt med en lille diamant, endda! Og så har vi mere almindelige ringe..." han slog let ud med hånden.
"Hvem er din udkårne? Hvad kan hun lide, tror du?" spurgte han høfligt. Ja, hvem ved, måske kunne han ligefrem anbefale en ring? Det ville blive første gang i hans liv han ville gøre det. Bryllupper og den slags var ikke lige det han beskæftigede sig mest med.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Assorian Ons 12 Aug 2015 - 14:05

Manden som betjente ham, lød vidst til at være chefen den måde han kommenderede med den anden ansat på var et klart tegn på at det var ham der bestemte. Manden viste ham nogle ringe, nogen meget flotte faktisk endda måske havde han fundet den rigtige butik "tjo min kæreste hedder Hecate og hun er ikke ligefem en pige som.. går meget op i smykker hvis du forstår mig, jeg vil bare gerne give hende noget helt specielt, så jeg tænker en diamant ville være fin, men hvad med designet og hvordan ringen ville se ud, har du nogen eksempler?" spurgte han manden om og kiggede så på diamanterne, han vidste hvad han skulle give til sin kæreste, det skulle klart være en diamant.
"hvor er mine manér dog blevet af.. navnet er Assorian Fáblo" og rakte manden hans hånd for at give ham et håndtryk.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Sean Fre 14 Aug 2015 - 16:10

Manden havde allerede fortalt ham sit navn. Sean kiggede lidt på manden et øjeblik, før han gav ham et kortvarig håndtryk.
"Sean, ejer af butikken" svarede han blot, før han vendte sig mod ringene igen.
"Vi har diamanter. Designet kan være lidt forskelligt. Vi har den normale og måske ligefrem lidt kedelig, almindelig ring uden noget end stenen. Så kan vi lave et mere snoet design, måske ligefrem sno et andet metal i en anden farve ind i. Vi kan også lave en ring med flere stene, men så bliver den selvfølgelig lidt tykkere..." foreslog han. Selvfølgelig var det kun nogle få ideer, han kunne slet ikke huske alle muligheder for sådan et arbejde.
"...Og hvis du har nogle ideer selv, vil vi gøre vores bedste for at opfylde dem?" spurgte han ind med et lille smil.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Assorian Lør 29 Aug 2015 - 21:38

Assorian tænkte meget over hvad han ville give til sin kæreste men han tænkte så at han havde faktisk fortalt sit navn inden men der var så meget i hovedet af ham at han glemmer ting ret hurtigt men lod som ingenting. Men inden han nåede at tænke ordenligt efter hvad designet til hans gave skulle være kiggede han udenfor og nogen drenge stod i en flok ved butikken og begyndte at gå i mod den, men gik så rundet om den i stedet for, som om de holdt øje med noget? han tænkte det var ligemeget og tænkte så videre hvad han skulle få lavet.
"Hmm.. jeg har det! hvis du har en diamant vil jeg meget gerne købe den og få den lavet om til en halskæde, hvis det er muligt?" sagde han til Sean og tænkte så på hvor glad Hecate ville blive for den. Der gik noget tid og de drenge han så, var begyndt og samle sig igen, nogle af dem gik så igen bagved butikken imens de andre så kom brasende ind og råbte "OKAY hvis i alle sammen giver mig det i har, så kommer ingen til skade sagde en af fyrende, Assorian kunne fornemme at de var vampyrer, som ville plyndre butikken, men Assorian blev skidesur med det samme, og forvandlede sig til sin skyggeform, fordi han ikke ville have at de stjal hans magiske krystal, også fordi de ikke skulle stjæle nogen diamanter hvis ejeren Sean altså har nogen.
Han svævede lidt op til loftet og råbte så med sin dybe shadowlord stemme "hvis jeg var jer, vil jeg komme i en MEGET HURTIG fart ud herfra! inden nogen af jer gør noget dumt og skal betale for det! sagde han til de unge vampyrer.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Rare things? I like that.. /Sean Empty Sv: Rare things? I like that.. /Sean

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum