Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Sommer

Måned | Juli

Top posting users this month
Dust

Katrina

Althorn

Haradir

Zayden

Gale

Larlii

Dr. Trott

Allistor

Sean

Statistics
Der er i alt 273 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Gabriello

Vores brugere har i alt skrevet 154192 indlæg in 8002 subjects

Nightmare trial ~ Jazmin.

Go down

Nightmare trial ~ Jazmin.

Indlæg by Myra on Søn 21 jun - 22:07

Sted: Herregården Vacchia.
Tid: Solen er lige gået ned så aftenen er godt i gang.
Vejr: Det er stadig lunt da vi nærmer os midten af sommeren, der er en lettere kølig brise som gør det ikke er for varmt at være udenfor.
Omgivelser: Den store smukke herregård er lyst op, der spilles musik i den store balsal hvor de mange gæster befinder sig.
Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/15/b3/a1/15b3a12b411c7530bb1ee5a251a8d587.jpg + en sort blazer jakke, sorte bukser og et par sorte blanke lædersko.

Det var et velgørenheds bal, et bal for de rige så de kunne prale sig over hvor stor en donation de havde givet og derved få det bedre med sig selv for nu havde de gjort deres gode tjeneste. Jackson kunne ikke lade være med at smile skævt over tanken som blikket gled rundt i lokalet, henover de mange gæster der var mødt op. Det var Moore familien der stod for dette bal, der var en årlig tradition, normalt havde de holdt det i Moore Manor men siden deres forældres død havde de ikke ladet fremmet komme ind og havde derfor holdt det i Vacchia siden da. I år var det ham der stod for ballet, sidste år havde det været Garret og næste år var det så Alisons tur, hendes første gang vel og mærket, dette var Jacksons tredje gang og han havde fået lige så meget ros fra mange af gæsterne som de tidligere år. Temaet for velgørenheden i år var de forældre løse, pengene der blev indsamlet skulle gå til de mange børnhjem rundt omkring i Doomsville.
Let rømmede han sig inden han trådte op på de lille podie for at give velkomsttalen, det var noget han var trænet i og havde for længst smidt nervøsiteten, nu sad der det yderste charmerende og tiltalende smil på hans læber og en stemme der bad om opmærksomhed samt havde en hvis autoritet i sig, i hvert fald når han stod her som repræsentant for hans familie. "Velkommen til mine damer og herre, så er det blevet tid igen i år til det årlige velgørenheds bal. Pengene vil i år gå til de mange børnehjem der er i Doomsville så vi kan sikre en god fremtid for den næste generation... Men nok om formaliteterne, vi er her også for at få en uforglemmelig aften så nyd musikken, nyd maden og ikke mindst hinandens selskab. Der er mulighed for at overnatte her hvis man er kommet langvejs fra... Hav en god aften".
Folk klappede som han trådte ned af podiet hvorefter mange stimlede sammen omkring ham for at skulle hilse på ham. Mange af de unge kvinder prøvede tydeligvis at få hans opmærksomhed og mange af de ældre prøvede at skubbe deres døtre på ham, ikke fordi han var den mindste smule interesseret og efter et lille stykke tid undskyldte han sig for blot at snige sig væk fra festen og ud på balkonen der havde udsigt til den store smukke have. Han havde grebet et glas whiskey fra en tjeners bakke på vej udenfor og lænede sig nu let op af gelænderet og tog en tår af det, den varme brændende fornemmelse der efterlod i hans hals var beroligende og noget han altid nød.

//Håber det kan bruges og at det er en okay start, tænkte at de skulle mødes før de blev hevet ind i mareridts verdenen, hvis det er okay med dig? (:
Myra

Antal indlæg : 289
Evner/magibøger : Madness manipulation

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Nightmare trial ~ Jazmin.

Indlæg by Elizabeth on Man 22 jun - 17:00

Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/63/9b/15639b8867dc41c16c919be3c1e4fd0e.jpg

Jazmin så ind i spejlet. Hun var blevet inviteret til et velgørenhedsbal af en ung herre. Han havde set nydelig ud, så hun havde blot sagt ja.. Ja, til at få tankerne et andet sted hen, end på tanken om at hun havde givet Joshua væk. Hun havde forladt sit eget barn. Forhåbentligt tog Rowan sig ordentlig af det.
Hun rystede på hovedet for at glemme dem begge.
Jean stod uden foran døren. Elegant så han ud, men dog ikke smuk som hende selv. Jazmin bevægede sig frem af med små, blide skridt.
‘’ De ser smuk ud, Min Lady. ‘’
‘’ Mange tak. De gør de også, min herre. ‘’ Jazmin og Jean smilede en anelse til hinanden.
Dette var den første form for et smil, siden Rowan og Jazmins møde.. Og ikke mindst da de forlod hinanden.

Spole spole -

Jazmin og Jean bevægede sig elegant ind i foyeren på gården. Der var smukt. Jazmin nød det ret meget … At lave noget andet end at tænke på alt.
Da de kom ind, kunne de se at personen, en fra familien Moore holdte en tale. Han var ret køn i forhold til mange andre mænd.. og ikke mindst havde han en super sexede stemme..
Hun lyttede blot til det han sagde. Egentlig var hun ret ligeglad hvad han holdte det for.. Hun var bare interesserede i at tænke over noget andet. Jazmin bevægede sig over imod ham, da han var færdig med talen.
‘’ Undskyld mig, men er de fra Moore familien? De virker ikke ligefrem bekendt for mig.. ‘’
Et smil dukkede op på læberne.. Om det var falsk eller sandt, det vidste man ikke helt.

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1336
Evner/magibøger : Skinwalking & Age chaning

Vis brugerens profil

Indlæg by Myra on Fre 3 jul - 22:06

Let kørte han fingerne gennem hans hår, en tydelig frustreret men dog også kedsommelig gestus fra hans side af, han nød skam at være gæst til sådanne arrangementer men han fandt det knap så spændende at skulle være værten, der var en del flere ting der var forventet af ham, han kunne ikke ligefrem finde sig et måltid nu fordi alle ville vide hvis værten var forsvundet og så ville der ikke gå længe før en eller anden servitrice eller lavadelig ville blive forbundet til hans forsvinden og den gik bare ikke!
Glasset med den stærke ravfarvede væske stod på gelænderet som han rettede slipset inden han placerede begge hænder på gelænderet og lod det tage hans vægt som han betragtede haven der lå foran ham, den var oplyst af diverse lanterne men ingen havde begivet sig udenfor endnu.
Lyden af klikkende hæle fik ham til at rette sig op, gribe glasset og vende sig mod personen der stod bag ham. Et varmt og charmerende smil gled over hans læber og en indbydende glød blussede op i hans øjne. Kort lod han blikket glide over kvinden foran ham inden han fangede hendes blik med sig eget, "Jo, det er jeg, Jackson Moore.. Og de frøken er?..", hans stemme efterlod sig en spørgende tone som han kiggede hende i øjnene. Let lod han den ene hånd glide i lommen, eller det vil sige den frie hånd da den anden holdt glasset, han løftede glasset til sine læber og tog en tår af det inden han stillede det fra sig på gelænderet atter engang.
Myra

Vis brugerens profil

Indlæg by Elizabeth on Ons 8 jul - 12:07

Beklager jeg svare så langt. JEg er super stressede for tiden. :/ ))

Jazmin ventede blot på herren egentlig ville svare hende, på hendes spørgsmål. Jo længere tid der gik jo mere irriteret blev hun over hver eneste seksund. Egentlig var hun møg irriteret over at være her, men hun havde lovet sin date det. Hun måtte slappe af, langt væk fra hver en tanke om sin søn Joshua og ikke mindst Rowan. Hun havde lige givet sit barn, til den mand hun elskede allermest af hele sit hjerte. Hun ville sikkert fortryde det efter de år der ville gå, men samtidigt vidste hun at det var bedre han havde ham.
Jazmin så blot på Jackson. Ikke at hun ligefrem var interesseret i fyren, så virkede han meget venlig i forhold til resten af hans familie hun havde mødt. Hun så på ham blidt i øjne.
Stille rakte hun hånden frem imod ham. '' Jeg er Jazmin. Jazmin Neveu-Sulpice. Du burde kende mig. Jeg er velkendt mange steder. Det ville undre mig, hvis du ikke vidste hvem jeg var. '' Et smil strejfede hendes bløde læber.
'' Jeg må sige, at du har gjort det her godt. Det ville være mig en ære, at komme en anden gang. '' Egentlig mente hun det overhovedet ikke. Var der noget hun afskyede, var det mennesker i for mange af dem. Det var nogle racer, men de fleste var sikkert mennesker. Men sikkert nogle hun kunne spise stille og roligt af.

If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Elizabeth
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Myra on Lør 11 jul - 14:48

//Det er helt okay, du tager dig bare den tid du skal bruge! (:

Jackson betragtede hende stille som hun introducerede sig selv, han var i tvivl om hun selv vidste det eller om det var en facade men hun fik sig selv til at lyde som en højrøvet fars pige der var vant til at få lige hvad hun pegede på. Heldigvis var Jackson trænet til at have med den slags kvinder at gøre, han var nærmest omkring dem hver dag. "Selvfølgelig har jeg hørt om dem... Ikke mindst om hvor smuk du skulle være men eftersigende skulle du også være en yderst magtfuld kvinde med et es eller to i ærmet", han sendte hende et skævt smil. "Det ville glæde mig og min familie meget hvis de også valgte at deltage igen næste år".
Han tog blidt hendes hånd og bukkede sig nede for at ligge et lille kys mod hendes knoer hvorefter han slap for at rette sig op atter engang, han kiggede hende i øjnene, det charmerende smil lå stadig over hans læber.
Som en tjener gik hen til dem greb han to glas fra bakken inden tjeneren atter engang forsvandt ind i den store balsal. Han rakte let det ene glas mod hende og hvis hun tog det ville han lade sit eget ramme hendes blidt så der kom en lille klinkende lyd, "Skål til en fantastisk og uforglemmelig aften", han tog en tår af glasset, hvad der var i det var han egentlig ikke helt sikker på men det smagte fantastisk, eller den første mundfuld gjorde og så blev det nærmest kvalmende sødt. Han skar en lille mine og stillede glasset fra sig på et af de små borde der var stillet op herude, "Kunne du tænke dig at gå en tur gennem haven med mig?".
Myra

Vis brugerens profil

Indlæg by Elizabeth on Man 27 jul - 19:27

Jazmin så på Jackson, med et blik der egentlig ikke helt havde hentydning til at være ondskabsfuld over for hende. Hun rystede lidt i fingrene.. Det var måske lidt sandt.. Hun havde aldrig rigtigt fået hvad hun havde peget på. Hun havde altid været det sorte får, altid.. Lige meget hvad hun gjorde havde det ikke været godt nok, i hendes faders øjne. Hun havde selv arbejdet sig op, til at blive magtfuld.
‘’ Det vil glæde mig, at komme næste år. ‘’ Jazmin smilede blot, sit sædvanlige bløde smil, der var venligt. Hvorfor begyndte han overhovedet at nævne om at folk havde udtalt sig om at hun skulle være smuk.. Efter sigende, var det kun Rowan der havde udtalt sig om det. Hun rystede en anelse på hovedet, og så blot ned på ham, da han kyssede hendes hånd.
Det var længe siden, hun havde set en mand der gjorde netop dette ved en hilsen overfor en kvinde. Som en kvinde, nejede Jazmin sig blot for ham, efter han havde sluppet fingeren.
Der var noget charmerende over ham, hun vidste ikke helt hvad, men der var noget…
Hun fulgte blot efter ham, da han bevægede sig videre frem.. Hendes date, var forsvundet ud, for at finde en anden kvinde at hygge sig med. Ikke at det generede hende..
Jean var ikke ligefrem hendes type..
Jazmin greb fat i glasset, da Jackson rakte det imod hende.
‘’ Tak og skål, min herre. ‘’ inden hun løftede blidt glasset op imod sine læber. Slog hun glasset imod hans glad, uden styrke.. Derefter tog hun glasset op imod hendes læber. Jo mere glasset blev lænet imod hendes læber, jo mere kunne hun smage den søde drik. Den smagte ret godt, men hun fortrak blod. Som en hver anden bloddæmon, var det mere tiltrækkende, end så meget andet.
‘’ Selvfølgelig. ‘’ Hun tog roligt fat i Jackson, og bevægede sig efter ham.
‘’ Hvordan kan det være, deres familie altid holder denne slags fester? ‘’

Elizabeth
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen