Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Nice evening XX- Dalia EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nice evening XX- Dalia EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nice evening XX- Dalia EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nice evening XX- Dalia EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nice evening XX- Dalia EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Nice evening XX- Dalia EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Nice evening XX- Dalia EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Nice evening XX- Dalia EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Nice evening XX- Dalia EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Jake
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Sasha
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Lenore
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Katrina
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Edgar
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Celenia
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Marcus
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Renata
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 
Taliia
Nice evening XX- Dalia Voteba13Nice evening XX- Dalia Voteba14Nice evening XX- Dalia Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Nice evening XX- Dalia

Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 0:16

Tid: 17:30
Sted: hendes lejlighed når parken
Vejr: solen er på vej ned
Omgivelser: Hende selv

Panthea var iført sin sorte kjole som altid var den perfekt, hendes hår sad i en fletning som hang over hendes skulder, hun glæde sig sådan til i aften hun fik besøg af en ven, for hende var det nyt at havde venner og Panthea vidste ikke helt om man  kunne kalde dem venner eller om det var fordi hun havde følelser for pigen, ja hun havde følelser for dæmonen, men dæmonen vidste ikke noget. Hun havde undertrykt dem fordi hun gerne ville lære denne Dalia, men det var også en udfordring for hende spørgsmål om hende ville sikkert dukke op og dem kunne og ville hun ikke svare på, hendes fortid var hendes og kun hendes. Panthea brød sig ikke om at tale om det og slet ikke nu hvor hun var magtfuld. Efter hun var blevet forvandlet havde hun bestemt ikke brug for at blive mindet om hvor svag hun havde været, men sommetider sneg fortiden sig ind på hende og hun blev trist. Heldigvis havde der ikke været så mange spørgsmål endnu om hvordan og hvorledes, hvorfor hun blevet til det hun var og hvordan hun vokset op. Alligevel var fortid fortid og man skulle ikke hænge sig ved den for længe. Hun boede ikke langt fra parken og  det var bevidst valg, men imens solen ejede det udenfor havde hun taget et bad, gjort rent og på hendes seng havde lagt friske rosenblade. Da hun endelig var færdig var solen på vej ned.  Hun gik hen til en skuffe og fandt en beholder med en væske som  hun puttede på sin hals. Hun havde selv lavet parfumen. Vis Dalia kunne lide den kunne hun få en flaske med hjem. Ikke nok med at hun kunne lave dufte hun kunne lave gifte. Hun lagde den tilbage i skuffen.


Sidst rettet af Panthea Lør 11 Jul 2015 - 13:48, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 8:56

Det var ikke ofte hun kom ud, da slet ikke ofte hun var ude og besøge nogle venner. Dog var denne dag meget mere anderledes, bare tanken om at hun skulle se Panthea igen, fik smilet frem på hendes læber. Hun vidste ikke hvad det var, men hver gang hun så den vampyr fik hun en underlig følelse i maven, hvilket nok også var derfor hun havde gjort sig ekstra fin til mødet. Dette var både bevidst og ubevidst, mest af alt fordi hun gerne vil se om Panthea ville opdage dette. Hendes [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] var fint flettet, dog var meget af det løst. Hendes nederdel lang, smuk og af en smuk grå, sort farve. Hendes bluse sad stramt på hendes krop, med lange ærmer og en fin v-udskæring. Hun vidste ikke helt hvorfor hun havde klædt sig så fint på, men af en eller anden grund havde hun lysten til det. Om ikke andet var det dette hun havde brugt tiden på, de sidste lang tid.
Som hun kom gående ned af gaden, var der en spænding i hendes krop, hun vidste at det sekund hun lagde sine øjne på Panthea, ville hun ikke kunne lade hver med at smile, synet af dene smukke vampyr ville altid få hende til at smile. Så da hun endelig nåede hen til stedet, skyndte hun sig indenfor, hvorpå hun løb op af de mange trapper og hen til den rigtige dør "Thea det er mig" hun bankede på døren, hvor hun så stod spændt og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 12:53

Hun smilede svagt imens hun rettede sin kjole en sidste gang så den sad ordenligt, hun fugtede sine fyldige læber og rettede lidt på fletningen, normalt ville hun havde haft det sat i knold eller noget som var finere, men da hun nu var hjemme lod hun som regel håret hænge eller i en fletning. Hun rakte en hånd ud efter dørhåndtaget og åbende døren. Panthea lagde starks mærke til håret og havde fortrudt at hun ikke havde gjort noget ved sit, men det var der ikke noget gøre ved. Hun kunne ikke lade være med smile og hun flyttede en smule på sig så Dalia kunne komme ind hun betragtede hendes hår ” flot hår” sagde hun akavet og det tydeligt at det med at snakke om sådan noget som hår, tøj og vejret faldt hende svært. Vis ikke det var for Dalia havde vækket hendes interesse havde de højt sandsynligt ikke snakket sammen, hun ville sikkert havde været kold og fjern. Det var hendes måde at holde folk fra spørge om de ting hun ikke ville snakke om hvilket faktisk var mange ting. Hun lagde svagt hovedet på skrå, den kvinde som trådte ind tiltalte hende og hun havde svært ved holde sig tilbage, men det var som når først man havde været lidenskabelige så ødelagde det ting sådan havde hun det en smule, men hun havde virkelig svært ved holde sig tilbage. Hun havde sådan ikke planlagt den store aften, men hun havde på fornemmelse at vis ikke hun kunne holde sig tilbage. Ville der ske en helt del mere, end bare den stille aften. Hun stod i døren vidste ikke helt hvad hun skulle, hun følte sig som et barn når de to var sammen. Hun blev mere løssluppen end normalt og for den ellers dannet vampyr var det meget underligt, men det kunne vel ikke skade og så længe det var indenfor hendes engen døre så var det vel lige meget.
Hun ville ikke sige at hun var ikke var en som gik op i hvad andre tænkte om hende, men så alligevel vis hende skaber tænkte noget forkert om hende ville hendes verden gå under.. Hun lukkede døren efter dem og Panthea førte an ind stuen. Hun havde sat nogle lys som blafrede i vinden på hendes stuebord. Derefter vendte sig om imod hende. Et kærligt blik ramte Dalia og et svagt smil. Hun fandt det godt at blodet ikke levende i hendes åre for så havde hun lignet en tomat. Hun vidste ikke helt endnu om hun ville sige noget om hendes følelser, for hun kunne faktisk godt lide hende og ville ikke ødelægge noget imellem dem, men hun kunne vel heller ikke holde dem hemligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 13:21

Hun gik stille ind, sende Panthea et blidt smil "Mange tak, du ser...wow, virkelig smuk ud" hun kørte en tot hår om bag sit øre, for så at en ny landede foran hendes ansigt. Hun måtte indrømme Panthea så mere en blod smuk ud, hendes perfekte hud, de smukke mørke øjne der næsten så helt sorte ud, det smukke brune hår og bare generelt hendes smukke ansigt. Derudover var denne kvinde også bare fantastisk, hun var ikke som andre kvinder, hun var ikke en hun følte sig akavet at snakke. Hun var normalt ikke god til folk, mest af alt på grundet af hendes kraftige humørsvingninger.
Som de sammen gik ind i stuen, kunne hun ikke holde sin øjne væk fra den kvindelige vampyr, hvilket resulterede i at hun opfangede det kærlige blik der blev sendt i hendes retning. Bare blikket fik hendes hjerte til at banke hurtigere, en svag rødmen steg op på hendes kinder. Hun var ganske vidst en biseksuel kvinde, men hun var virkelig ikke særlig god til det med at være omkring andre, eller i den forstand flirte med folk. Hun gik stille hen til Panthea, da hun opdagede et enkelt hår som ikke passede blandt de andre, så med en blid hånd fjernede hun det enkelte stykke hår der var i uorden, og derpå satte det et andet sted "Så har du noget jeg kan drikke" spurgte hun og rødmede endnu engang, over hvad hun havde gjort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 14:10

Normalt fik hun  sendt flasker af  blod til hendes hjem  fra kroen, men denne gang havde hun fået et par flasker med rødvin, vis ikke hun drak blod fra en flaske kunne sagtens nyde et glas rødvin, selvom blod smagte bedre i hendes mund. Hun mærkede  hurtigt at pigen havde betragtet hende.var hendes følelser gengældt. Hun smilede svagt ” vent her så henter jeg noget” sagde hun vendte sig om for gå, men inden lod hun den kolde hånd kærtegne Dalias kind ” du er sød når du rødmer” sagde hun og gik ud for at finde nogle glas og flasken. Da hun vendte ryggen til hende kunne hun ikke lade være med at smile, pigen var så sød. Det var en af de gode ting ved at være levende død, man kunne ikke rødme og kunne nemere skjule ens sande følelser. Hun kom tilbage med to glas og en flaske. Hun satte det hele på bordet vendte sig om imod Dalia. Hun havde en del erfaring, hun havde også levet længe. Panthea var vel også det ville kalde bisekuel, men hun så fordele i begge køn og syntes ikke at der var et køn som bedre end andre. Hun smilede igen og stod betragtede hende for hun vidste ikke hvordan hun skulle starte ” jeg har haft følelser for dig i et stykke tid” sagde hun og slog et forlegent blik ned i jorden. Det ikke fordi hun var flov, hun mente måske bare at hun skulle havde sagt det noget før ” jeg ville ikke skræmme dig, for du er interesant og jeg har ikke mange som jeg lukker op for, men du er fantastisk og jeg glad for kunne kalde dig min ven, men vil ikke miste det vi har ved at blande de andre følelser ind i det” sagde hun med andre følelser mente hun de følelser kæmpede med lige nu dette øjeblik. Hun gik tættere på efter et stykke tid for at stryge hendes kind  forsigtigt og ikke så mægtigt smil som det plejede bredte sig på hendes. Hendes smil der var noget ømt over det. Hun sukkede svagt ” jeg vil have ikke du skal blive ked af det pågrund af mig”  sagde hun Panthea havde haft mange elsker og nogle få partner, men hun var videre så snart de kedede hende.
Hun betragtede svagt Dalias læber og trangen til at kysse hende voksede. Hun blev nød til at advare hende om hende selv, men hvordan fortalte man en pige som havde følelser for en, som Panthea også gengældte.

Hun sukkede svagt trak sig væk imens hun ventede på pigens svar, Panthea vidste at hun var forskruet, men når man havde levet så lang tid som hun havde, blev nød til at skulle skifte en gang imellem for det med at havde det samme længere tid kedede hende. Hun vendte igen blikket ned i jorden. Hendes sande følelser skinnede igemmen, det var ellers noget hun var god til at skujle, men med hende var altid anderledes hun ville gerne være ærlig og hun var ikke ligeglad med hende som hun var med alle andre. De var venner eller det ville hun havde dem til være og en del af hende ville virkelig ønske at hun kunne fortælle Dalia om hendes fortid, men ville hun så kunne lide hende bagefter for hvem kunne lide slaver. Hun vidste godt at hun ikke var en slave mere, men det ændrede ikke ved at hun havde været det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 14:41

Hun smilede til hende, dog da hun med et følte en blid hånd imod sin kind, sukkede hun og bed sig i læben. Den kølige hånd stod i perfekt kontrast med hendes egen varme, en hud der var opvarmet af en rødmen, som kom fra nærværet af Panthea. Den blide kærtegn, fik hende nærmest gjort åndeløs og samtidig gav hende lysten efter mere. Hun kørte igen en tot hår om bag hendes øre "Mange tak" hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, men lige netop dette vidste hun ikke hvad hun skulle sige til, andet end tak. Hun skulle netop til at gå hen for at hælde noget op i sit glas, da Panthea kom med den største nyhed til dato. Hun stod et sekund og vidste hverken hvad hun skulle sige eller gøre ved det hele. Dog lod hun om ikke andet den anden kvinde snakke ud.
Hun lagde ubevidst sin kind ind imod Panthea's hånd, som ønskede hun mere af den, hvilket hun egentlig også gjorde. Hun lyttede til hver enkelt ord hun kom med, og mere og mere som hver enkel ord kom, kom der mere og mere kærlighed ind i hendes øjne. Hun gik hen til hende, som hun trådte væk. Blidt lagde hun sin hånd imod Panthea' kind "Du skal ikke være bange for jeg forsvinder, Thea du er den mest fantastiske kvinde jeg nogensinde har mødt. Du acceptere mig som jeg er. For mig er du smuk, fantastisk og vidunderlig" hun trådte tættere på hende, lod sine egne nøddebrune øjne glide fra hendes øjne ned til Panthea's rosarøde læber. Hun tog en chance nu, gjorde noget hun ikke normalt gjorde. Hun trykkede sine læber blidt imod Panthea's, lagde samtidig sin anden hånd op på hendes anden kind. Hun sukkede imod hendes læber, før hun trak sig få cm væk "for at være ærlig, så har jeg også haft følelser for dig" hviskede hun blidt imod hendes læber. Hun havde aldrig turde snakke om sine følelser, mest af alt fordi hun var sikker på at Panthea ville være i stand til at finde en der var så meget bedre end hende selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 15:50

Det var som det hele faldt på plads, hun var ikke nervøs og et smil ramte hendes læber lige inden Dalia lod deres læber mødes i kys. Da hun trak sig væk for sige noget sukkede Panthea svagt og ville ikke have kysset til at stoppe. Hun gik hen til hende og trak Dalia ind i et kram. Hun var glad for følelsen var gengældt. Det var som kunne trække vejret igen. Ikke fordi hun havde brug for det, men fordi hun havde været en smule nervøs. Hun lod svagt sine hænder kærtegne Dalias varme hud inden hun svagt lod deres læber mødes igen i et blidt kys. Denne pige var speciel hun havde åbent hendes hjerte på en hel anden måde end kærlighed, faktisk ville hun åbne op for Dalia lade den sande fortid om Panthea komme ud. Hun vidste alt der gjaldt lige nu var nuet. Hun sukkede svagt stoppede kysset. Dalia havde var den første som hun ikke bare så som en der skulle slukke en tørst ikke en blod tørst, men trangen til nærvær, berørninger og sex kom også til en vampyr som ikke delte ud af så meget om sit liv. Panthea lod svagt en finger fjerne en tot af pigens hår som var løbsk ikke var det sted det skulle være ” jeg bliver nød til advare dig så du ved det, men jeg har en tendens at når jeg keder mig i et forhold eller med en elsker så plejer jeg at smutte, det er derfor jeg har holdt mine følelser for mig selv” sagde hun og vidste ikke hvad pigen ville sige til hendes forskruet tanke gang, men hun ville ikke lyve for hun ville ikke bilde pigen noget ind som ikke var. Pigen var speciel og Panthea ville ikke ødelægge det. Måske hun ikke ville kede sig pigen, men hun kunne ikke sige det sikkerhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tors 9 Jul 2015 - 16:03

Hun smilede og gengælde krammet blidt. På trods af at Panthea var kold, så nød hun det. Hun ville være dum, hvis hun sagde hun ikke nød det for det gjorde hun! Hun nød den kulde der kom fra den anden kvindes krop, nød den følelse der var ved at være tæt på hende, nød bare alt ved det. Hun sukkede imod hendes læber, de silkebløde rose røde læber, de var helt perfekte. Måske var vampyrere skabt til at se perfekte ud, men Panthea var så meget mere end blot det typiske ved en vampyr....hun var vidunderlig. Hun klukkede blidt, og stod helt stille da hun fjernede den løbske hår tot. Hun lagde blidt sin hånd imod hendes kind, og strøg ned over den køllige bløde hud med sin tommelfinger "du taler med en pige hvis humør er værre end en gravid kvinde, som samtidig imod sin vilje kan forvandle sig til en øgle ligene væsen. Jeg vil altid acceptere dig som du er, fordi det er bare den du er. Du tager tingene i dit tempo, du skal aldrig gøre noget du ikke føler dig parat til. Jeg vil altid være her for dig" hun lagde begge sine arme rundt om hendes hals, før hun trådte helt op til hende og igen trykkede sine læber imod hendes. Denne gang gjorde hun dog kysset det længere, hun holde det længere end før og hun lukkede samtidig også øjnene i ren nydelse over øjeblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 8:09

Panthea mærkede hendes varme arme omkring hendes hals og sukkede svagt inden deres læber mødtes, men hun havde noget hun ville fortælle først. Fordi hun stolede på denne pige og Panthea stolede ikke nemt på folk, men Dalia var anderledes og Panthea ville altid hjælpe hende og beskytte hende, men hun blev nød til fortælle hende nogle ting om hende selv inden de forsatte med  det de havde gang i. Hun slap kysset og rev hende hen  til sofaen hvor de kunne sidde med et blev hendes udtryk alvorligt ” jeg bliver nød til at fortælle dig noget inden vi forsætter” sagde hun og denne gang åbnede hun flasken med vin. Hun hældte op til Dalia og en lille smule til sig selv ” jeg vil gerne du lytter til hvad jeg har sige, men du skal love at det jeg fortæller sige du ikke til nogen, selv ikke vis det gælder dit liv” sagde hun og lod svagt en finger lege med Dalias hår. Panthea trak vejret tungt, faktisk  havde hun i starten bestemt sig for ikke at sige noget da hun ikke brød sig om sin fortid, men pigen fortjente at vide noget og hun kunne ikke blive ved med at lyve. Sandheden skulle frem, men pigen var den første som hun nogensinde havde fået det at vide. Panthea smilede, men det alvorlige forsvandt aldrig. Panthea ville gøre alt for at holde hendes fortid forblev hemlig og når Dalia fik den vide havde Dalia også form for magt over hende. Panthea havde ikke været andet end fattigt lille barn som en dag fik nok af de andres drillerier, bare fordi hun kunne lide urter og havde hjulpet folk vis de var kommet til skade, men så var blevet fanget af slavehandler som havde ødelagt hendes liv og alligevel givet hende magten, udseendet  og evnerne til aldrig at skulle være svag igen. Hun s bed sig i læben imens hun tænke over hvordan hun skulle starte, men pigen var speciel også vis ikke de havde haft følelser for hinanden. Hun afventede pigens svar, men vis pigen ikke kunne lide hende bagefter så forstod hun.

// undskyld jeg først svare nu, troede at jeg havde skrevet, men det kunne se jeg ikke havde det skal ikke ske igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 11:49

Hun lod sig blive revet hen til sofaen, hvor hun satte sig godt til rette. Hun tog sit glas vin, hvor hun sad med det og betragtede hende. Hun nikkede kort "Du kan fortælle mig alt, og jeg ville aldrig fortælle det til en levende sjæl" der var en stor sandhed i hendes ord, mest af alt fordi hun ikke ville kunne gøre det. En ting var at hun ikke ville fortælle det af egen fri vilje, noget andet var også at hvis det blev truet ud af hende, så ville hendes krop lukke ned og Kanimaen ville dukke frem, så derfor ville hun heller ikke være i stand til at sige det på den vej igennem. Hun smilede taknemeligt da der blev hældt vin op i hendes glas. Ganske vidst havde hun aldrig været meget af en alkohol kvinde, men lige rødvin var en af hendes favoritter.
Hun var nysgerrig på hvad det mon var Panthea ville ud med. Hun vidste dog på forhånd, at hvad end det var ville hun ikke dømme hende. Hun vidste jo at Panthea var en vampyr, og derfor indtog hun også blodet fra mennesker, dette havde hun accepteret...måske også fordi hun selv levede af mennesker, deres sjæle og i mange tilfælde også deres kød. For når hun skiftede over var det kun blod og kød der kunne tilfredsstille hendes store tørst efter nærring

/det er helt okay, den slags sker jo Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 12:20

Panthea nikkede ganske kort og hun trak vejret kort inden hun begyndte, hun fortalte om hendes liv på børnehjemmet, hvor hun havde fundet en masse bøger med urter og planter, men fordi de voksende ikke kunne få hende ud af huset havde givet hende, hendes egen urtehave og begyndte at hjælpe de andre børn ved hjælp af hendes urter, men i smug læste hun også om skadelige urter og planter og var fascineret over hvordan de kunne i hendes øjne være så smukke og enten hjælpe eller gøre nogen syg. Som hun blev ældre begyndte børnene at kalde hende for heks. ” de kaldte mig for en fordi de ikke forstod og en dag havde dreng sneget sig ind i min urtehave imens jeg ikke var der, han fandt en giftig plante og han spiste den. De mente at Jeg havde givet ham det” sagde hun og bed sig svagt i læben. Hun fortalte hvordan hun som 15 årig havde fået nok og var stukket af. En slave handler havde fanget hende, hun var igemmen 3 år bleven solgt, men kom tilbage fordi de fandt ud af at hun kunne lide urter og planters virkninger på mennesker. Set i bagspejlet skulle nok ikke havde snakket om det, men vis ikke hun kunne snakke om noget der betød noget hvorfor skulle hun så overhovedet sige noget.
nå, men efter tre år hvor han ikke kunne sælge mig. Trak han mig med ud i en gyde hvor han ville havde dræbt mig vis ikke det var fordi min skaber kom og så noget i mig, min skaber blev som den mor jeg aldrig fik” sagde hun sluttede af hun brød sig ikke om sin fortid, men hun kunne eller ikke benægte at den var en del af hende, lige som hendes hugtænder og alt andet, man kunne ikke glemme den. ” udover at hedde Panthea er jeg fornavn Sera, men det bruger jeg aldrig det kun fordi dem på børnehjemmet ikke kunne sige Panthea” sagde hun og under hele fortællingen havde hendes blik været på hendes hånd der legede med Dalias hår. Hun stoppede da hun satte sine hånd over til den anden i hendes skød imens hendes blik ramte bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 12:38

Hun lyttede stille med på hvad der blev sagt, hver eneste ord blev slugt ind. Hun kunne nemt havde forestillet sig, at dette ikke just var noget hun snakkede om til alle og enhver. Det måtte havde været så ydmygende, det ikke nok at blive behandlet som en slave, men så samtidig også være en. Hun drak med jævne mellemrum fra sin vin, og der måtte hun sande at de måske havde noget til fælles. Ganske vidst ikke alt, men noget. Dalia hende selv var vokset op uden forældre, hun havde tilbragt største delen af sit liv på et børnehjem, her blev hun misbrugt og overfaldet. Dette sluttede dog da hendes Kanima side kom frem, og her slagtede hun alle de tilstedeværende børn og voksne. Så hun havde en fuld forståelse for hvordan Panthea måtte havde haft igennem sit liv, men også det at havde manglet forældre. Hun fik dog et lille smil frem på læberne, da hun nævnte hendes bånd med sin skaber. Hun havde før snakket med vampyrer, og de havde fortalt hvor unikt båndet mellem skaberen og den skabte var, at det var et helligt bånd og i mange tilfælde ende det også ud med at være familiært.
Hun havde nydt den blide hånd der havde nusset hendes hår, legede med de enkelte lokker. Man kunne vel sige, at hun elskede at få sit hår nusset. Selvom denne nussen havde foregået under hele hendes fortælling, så havde hun dog lyttet med på hver eneste ord. Da fortælling var færdig, lagde hun glasset på bordet, hvorpå hun kravlede hen til Panthea. Hun gav hendes hals et blidt kys, hvorpå hendes kys gled længere og længere hen imod hendes mund. De blide kys havde vandret fra halsen og op til kinden, hvor de til sidst ende ud med at kysse hende i mundvigen "Du er den stærkeste kvinde jeg nogensinde har mødt, at kunne gå igennem så meget også stadigvæk være så stærk i dag. Du kan vide dig tryg med at din hemmelighed er sikker hos mig" hun strøg hende blidt ned over kinden "Min stærke vampyr" hun havde sagt ordet min, både fordi hun havde lyst, men også for at indikere at hun stolede på denne kvinde og ville holde hendes hemmelighed sikker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 14:22

Panthea sukkede igen, da hun mærkede de varme læber imod hendes kolde hud, hun havde en svaghed for kys på halsen og de tændte hende, efter et stykke tid vendte hun sit blik imod Dalia, hun mindede hende en smule Pippin, men bare ældre og mere attraktiv en den fem årig Pippin. Hun kunne ikke holde sin lyst tilbage, selvom hun inden hun ikke havde haft sex inden hun blev vampyr, var hun blevet mere lysten med tiden.. Hun greb forsigtigt fast i pigens hage ” jeg stærk fordi jeg ikke er bundet af min fortid, på samme måde som jer levende” sagde hun kiggede hende ind øjne inden en hun smule grådigt kyssede hende igen. Hun havde lyster og de kunne sommetider være svære at kæmpe imod, det var sikkert også derfor hun havde så stort behov for skifte i hendes elsker når de blev kedelige. Hun lod svagt og drillende en hånd glide ned imod pigens ben spredte dem. Så hun med tre finger pirrende strøg ned af inderlår, inden hun rejste sig op. Hun vidste ikke hvad dette her kunne føre til, men hun ville ikke forlade hende selv ikke vis Dalia blev til et monster. Faktisk fasinerede hendes monster hende lige så meget som pigen selv. Hun smilede forførende og rakte en hånd frem imod hende. Hun ville vise Dalia hvor meget hun havde gjort ud af at hun skulle komme. Hun ventede tålmodigt selvom det var svær for hende. Hendes krop nærmest skreg efter hende. Hun havde ikke regnet med noget. Dalia virkede så sød og uskyldig, i modsætning til Panthea. Hun ville til hver en tid vælge at dræbe nogen uden tøven hvorimod Dalia måske ikke havde gjort vis hun havde valget. Panthea så ikke et monster, pigen var et vidunder lidt ligesom hendes planter og urter. Noget så smukt og uskyldigt kunne gøre så meget skade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 14:40

Hun bed sig i læben, men da kysset endelig kom så glemte hun alt andet. Hun sukkede imod hendes læber, nød det grådige kys hun i den grad gengælde med ligeså meget grådighed selv. Mange ville anse hende for at være uskyldig, hvilket nok skyldes de dådyrbrun øjne, det faktum hun ikke lignede en der kunne slå ihjel og på mange punkter var dette vel rigtig nok...men hun var ikke så uskyldig som hun så ud til. Hun drak engleblod, som var det slik og hun elskede specielt jagten i at skulle fange alle de uskyldige små englebasser. Hun stønnede svagt ved følelsen af de fingre der gled op af hendes inderlår. Hun knurrede utilfreds, men med et lille smil på læberne da Panthea med et rejste sig op. Hun gjorde selv efter, samtidig med at hun lagde sin hånd oveni hendes. Hun lod sin hånd give Panthea's et klem, før hun trak den til sig igen. Hun bed sig i læben, rakte ned efter sin bluse kant hvorpå hun trak den af. Da bh'er var for dyrt at skulle genkøbe om og om igen, gik hun ikke med den slags undertøj. Selvfølgelig havde hun trusser, men bh'er var bare ikke just noget man så hende i. Mest fordi ved frembringelsen af hendes hale, ville bh'en blive fuldkommen ødelagt. Selvom hun ikke var bange eller vred, så ville man kunne ane hendes hale bevæge sig inde under huden, specielt ved hendes ryg hvor det var mest tydeligt. Dette skete altid når hun var ophidset, for på trods af hun ikke var bange ville den nu alligevel bevæge sig en smule. Hun lagde igen sin hånd i Panthea's og lagde hovedet på skrå. Hendes pupiller var så store, at hendes øjne virkede helt sorte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 20:23

Panthea smilede drillende til Dalia, men så snart dæmonen havde taget hendes hånd og givet den et klem, førte hun dem til hendes soveværelse. De røde rosen blade lagde sig som små blodråber i hendes seng duften var frisk og sommerlig. Hun tændte nogle lys lagde hovedet en anelse på skrå derefter gik hen til en skuffe hvor havde forskellige dufte som hun selv lavede, hendes gifte var i hendes kælder. Hun havde faktisk troet at de skulle ud gå en tur, men det hele havde gået så godt og nu var det bare at kastede sig ud det. Hun fandt flasken, med hendes hjemmelavet rosen parfume. Hun vendte den svagt i hænderne, normalt gav hun ikke sine dufte ud, men det var en gave som hun havde lyst til at give pigen. Hun vendte flasken svagt i fingrene og vendte sig om imod pigen hun gik rolige skridt hen til inden dryppede to dråber af hendes rosen duft på Dalia så hun kunne lugte dem. ” jeg har selv lavet den” sagde hun og lagde den på natbordet. Derefter vendte hun sig gav pigens hendes fulde opmærksomhed inden hun igen kyssede hende hun trak hende ind i sine arme. Hun kærtegnede pigens ryg inden slap for åbne sin kjole, da hendes tøj faldte af kunne man se at hun engang havde manglet mad, ved at hendes ribben var synlige. Hun væltede svagt pigen ned i sengen og lod deres læber mødes. Hun var forsigtig og blid. Hun lod pirrende sin tunge glide ned af Dalias hals imens hun igen pirrede ved hendes tre finger strøg hendes inderlår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 20:58

Hun blev helt overrasket ved synet der møde hende, hun havde ikke forventet så meget ville blive gjort ud af dette. Hun vende ansigtet smilende imod Panthea, hvor hun gav hende et blidt kys på kinden. Alt i mens Panthea gik over for at lave hvad hun ville, gik hun rundt og kiggede på de mange rosenblade. Hun tog en af dem op, gled den over sin kind. Hun åbnede øjnene, da hun kunne fornemme noget blive dryppet ned på sig og derpå blev hun omringet af den smukkeste duft. Hun sukkede og lukkede igen øjnene "Den dufter perfekt, så smuk jeg har aldrig oplevet noget så smukt og melodisk af dufte" hun kunne nærmest fornemme duften imod sin hud som en blid kærtegn.
Hun gengælde kysset og sukkede imod hendes læber. i takt med Panthea smed sin egen kjole, trak hun sin nederdel af, dog lod hun sine trusser være. Hun lod sit blik glide ned over Panthea, ligesom hende selv havde hun fejl. Dalia's fejl var hendes ar, modsat Panthea var hendes fejl ikke mangel på mad, men derimod de mange ar der var over hendes krop. På hendes ryg, var der et stort ar ned over hendes rygsøjle, der var her halen kom ud og på hendes ben var der tegn efter klør der havde tvunget hendes ben fra hinanden. Hun så ikke fejl ved Panthea, hun så ikke afmærkningerne fra hendes barndom som værende noget forkert...men det var tegn på hvor stærk hun havde måtte være. Hun gispede svagt, men smilede imod hendes læber. Hun lagde armene om hendes hals og nød kysset som det varede. Da de gik ned imod hendes hals, blottede hun den for hende. Hun sukkede og nød det hele, nød de mange kys der kom og specielt hendes kolde fingre imod hendes lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 14:56

et smil bredte sig på hendes læber inden hun igen søgte pigens læber, hendes vejrtrækning var en smule tung, hun sukkede svagt og kælent. Hun lod for hver gang hendes læber ramte et sted på Dalias krop hendes pirrende finger glide længer op. Kvinder var så sensuelle og med deres blide berøringer. Mænd derimod var mere fremad gående, men hun kunne ikke vælge for hende var de lige gode begge køn. Hun pressede sin krop imod hende hende og hendes kys blev igen mere grådige. Hun var næste kommet til kanten af Dalias underbukser hun drillende fjernede sin hånd igen, den lod svagt køre op af Dalias krop inden, lod den køre rundt om hendes ene bryst. Hun ville blive ved med at drille og pirre end til pigen bedte hende om at gøre noget. Hun bed forsigtig pigen i hendes underlæbe. Panthea havde ikke regnet med noget og her var de , hvilket vel skulle blive Dalias og hendes specielle aften. Dog stadig en del af hende som ikke ville dette her fordi hun var bange for at såre hende. Panthea havde ikke mange venner og miste hende, ville gøre ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 15:22

Hun stønnede imod hendes læber, de bløde læber som nærmest masserede hendes var helt perfekte, det var en helt unik følelse. Hun lod sine hænder glide ned over Panthea's ryg, hun rev drillende ned af den, alt i mens hendes ben låste sig rundt om hendes liv. Hun nød den følelese af hendes krop, der kom af hendes hænder imod sin krop. Hun lod sin mund åbne, blot for at stønne over det blid der blev lagt imod hendes underlæbe, hun søgte op imod hendes læber med sine egne, alt i mens hendes hænder gled rundt på Panthea's krop. Hun lod dem drillende være på hendes numse, hvor hun greb fat om den, trykkede hendes underkop imod sin egen "du er så smuk" stønnede hun åndeløst, alt i mens hun med en smidig bevægelse, fik rullet dem rundt. Her kyssede hun Panthea ned af halsen. Hun greb fat om hendes bryster, nulrede dem imellem sine fingre, og i takt med hun kyssede ned af den fine hvide hud, røg hendes læber længere og længere ned imod hendes bryst, og videre ned af hendes mave. Hun greb fat om hendes trusser, som hun trak af. Hun kyssede hendes inderlår, nappede drillende imod den bløde hud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 8:35

Panthea sukkede svagt og lod pigen tage styringen og hun stønnede svagt, men lod sig blive vendt inden hun sukkede svagt, hun mærkede pigens varme finger imod hendes hud, det var en rar fornemmelsen at mærke noget levende imod hendes kolde og døde hud, noget der for hende var dejligt. Hun lod sin læber finde Dalias hals, hun lod svagt en tunge gilde ned af Dalias hals, hun pressede sin krop op imod Dalias krop og et svagt udfordrende blik ramte Dalia ” bid mig i halsen” sagde hun halvt hviskede og med en forførende undertone, hun ville se om pigen turde gøre det. Panthea ville ikke presse hende, men det var noget som gav hende lysten til at se hvor langt Dalia ville gå med hende ” du skal ikke være for at bange for bide hårdt” sagde hun med sammen stemme om før, let drillende blottede hun sin hals, imens hendes hænder stadig legede med Dalia. Dalia var smuk Panthea fandt hende smuk, hendes krop var smuk selv med alle de ar hun havde. Hun sukkede svagt stadig med hovedet på skrå. Hun havde stadig det udfordrende blik i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 10:05

Hun hævede øjenbrynet, men smilede blot. Hun ville skam ikke have noget imod at bide Panthea, hun var mere eller mindre vant til det. I sin kanima form, var halsen det punkt hun altid gik efter, det var her hun smadrede halspulsåren, luftrøret og generelt blot hele dette område. Selvfølgelig ville hun ikke gøre dette imod Thea, det ville nok først ske hvis hun tråde ind i den form, og måske ikke engang der. Hun nikkede og kyssede hende op af kroppen, hvorpå hun slikkede imod den blottede hals. Hun lod sin næse glide op langs den bløde hud, hvorpå hun bed ned. Som den anden kvinde ønskede, så holde hun sig på ingen måde tilbage, hun bed hårdt ned og så hårdt der endda kom blod frem. Samtidig lod hun sin hånd glide ned over Panthea's krop, hun greb fat om hendes bryst, nød følelsen af hendes blod i sin mund. Efter lidt tid gav hun dog slip, og med en blodig mund så hun ned på vampyren under sig

//sorry for den korte længde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 11:49

Hun sukkede svagt og lod hovedet mere på skrå så Dalia kunne være der, hun elskede bid og kys på sin hals, men mest bid. Det kunne vel lyde mærkeligt at en vampyr godt kunne lide at blive bidt, men hvorfor hun skulle have alt det sjove. Hun mærkede hvordan pigen bed hul og fyldte Dalias mund med blod. Hun sukkede kort inden kiggede op på pigens vis mund var farvet af hendes blod. Panthea satte sig en smule op med hjælp fra sine albuer inden hun lod deres læber mødes. Hun stak prøvende sin tunge ind i hendes mund. Hun kunne ikke rigtig være i sin krop og hun sukkede svagt og kælent jo mere Dalias hånd banede sig på hendes krop jo mere lysten blev Panthea, det bar præg af at hun pressede sin krop op imod pigens. Hun slap kysset og lagde sig igen imens hende ene hånd banede sig vej ned til hendes inderlår. Panthea stolede på denne pige så meget at selv pigens kanima form ikke skræmte hende. Panthea havde kæmpet mange kampe og vidste hvordan hun skulle kæmpe, men lige Dalia var det anderledes hun ville ikke gøre denne dæmon noget. Måske var der ved forme sig et venskab, men hun vidste at hun intet ville gøre for såre dæmonen. Dalia vidste at hun nok ville gå videre for Panthea havde advaret hende. Hun havde set igemmen finger med det. Hun sukkede svagt lod sin finger glide længere op af inderlåret.


// det var godt jeg rettede for se lige, hvor meget jeg skrev//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jul 2015 - 21:26

Hun sukkede imod hendes læber, og som hun kunne forneme hvordan Panthea's tunge nærmest åbnede hendes mund, lod hun dette ske. Hun masserede selv sin tunge imod den anden kvindes, hvor hun sukkede af ren nydelse. Hun nød den køllige hud imod sin egen, der var bare et eller andet over den køllige hud, som virkelig gik til hende. Hun måtte indrømme, at nyde dette ekstra godt! Hun sukkede svagt, specielt da en køllig hånd gled op af hendes inderlår. Hendes hale bevægede sig imod huden, hvilket både viste sig ved hendes hals, og ryg. Ved ryggen ville det ligne, hendes rygsøjle bevægede sig og ved halsen ville det blot minde om en puls. Dog hvis en vampyr bed ned i den, så ville de ikke smage noget lækkert...faktisk ville det være bedre for dem at spise affald, end at bide lige der. Ikke ment som i at hendes blod ikke smagte godt, men at bide ned i hendes hale...det ville være en dum ide.
Hun kyssede hende videre, men fik alligevel på en eller anden måde vendt dem om igen, således hun nu lå nederst. Med dette gjort, lod hun sine fingre flettes ind i Panthea's hår, hvor hun lod et passioneret, men også direkte kys blive formet. Hun bed hende i læben, og nød hvert eneste sekund af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 16:27

Panthea nød det, men alligevel kom den snigende fornemelse af at hun på tidspunkt, måske ikke i dag dog på længere sigt at hun ville såre hende, men på den anden side var det rart varmen fra hendes krop og hun vidste at ligenu ville hun gøre alt for at denne dæmon skulle være hendes, men vidste at når hun kedede sig hun ville finde en ny og hun vidste at selvom hun havde advaret denne dæmon så ville det sikkert gøre ondt. Panthea havde aldrig tænkt over at nå gik videre at det var sårede på folk, men hun var jo så gammel og tanken om at skulle være låst fast i et forhold tiltalte hende ikke. Hun kastede tanken til side og lod legende sin finger glide op til toppen af hendes lår hvor hun standsede en smule før hun forsatte videre op til hendes underliv og begyndte forsigtigt lege med den Panthea anede ikke hvordan deres fremtid for dem ville se ud, man hun var ligeglad lige lige nu var Panthea Dalias. Panthea var dybt koncenteret og lod svagt deres læber mødes igen. Hun kunne godt lide de varme læber på hendes kolde og det pirrede hende smule, måske fordi hun var død og kold fandt hun varmen fra et levende væsen pirrende og dejlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice evening XX- Dalia Empty Sv: Nice evening XX- Dalia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum